Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah

Cipap Gebu Awek Kolej Best - sewaktu saya di Kuala Lumpur Perempuan ini belajar di satu kolej dengan saya. Nama dia ni Carin. Dia ni sangat baik dengan saya sampaikan kita orang boleh berguraumelampau-lampau. Jadi saya selalulah bercerita yang lucah-lucah dengannya. Kadang-kadang saya beri dia DVD. Apalagi cerita blue le. Tapi bila aku nak tengok dirumahnya dia tak kasi sebab abangnya berada dirumah. Kalautidak gerenti saya belasah cipap nya.

Jadi suatu hari,saya ajak dia makan. Habis makan tu saya terus ajak dia lepak kat rumah member saya. Kebetulan member saya seorang saja tinggal dirumah. Sampai je kat rumah di situ,member saya pun buat-buat kata nak keluar. Apa lagi happy lah saya, line dahclear. Bila member saya dah keluar je, saya pun apa lagi? Teruslah saya belasah si Carin ni, mana boleh tahan?

Mula-mula saya tengok dia ni pemalu orangnya. Tapi saya tahu dia gerenti gian punya. Sebab selalu dia cerita bila dia tengok DVD blue seorang diri, dia selalu bayangkan kalau dia dapat jadi pelakon blue film tu. Jadi saya pun pegang tangan nya sambil dengan suara lembut saya “Carin, janganlah mengelak lagi bukan senang dapat peluang macam ni”. Carin bersetuju tapi dia suruhaku berjanji agar jangan masukkan spermaku kedalam cipap nya. Dia takut kalau-kalau mengandung jika saya pancut dalam cipap nya. Untuk mengelakkan risiko, saya sanggup pergi 7-Eleven untuk membeli kondom. Bakkata orang beringat sebelum terkena.

Sesampai sahaja saya di rumah, saya pun terus masuk kebilik member saya yangcuma ada katil bujang. saya terus buka bajuku dan gomol dia. saya cium mulutnya. Tangan ku merayap ke tengkoknya, kebelakang badannya hingga Carin mula kedengaran merengek. Tangan ku terus meramas chamber dia. Sebabdah tak tahan sangat, saya menghisap chamber Carin dari luar baju. Carin terus melucutkan pakaiannya lalu di letakkanya di tepi katil. Apalagi apabila saya terpandang saja cipap Carin yang tembam dan berwarna merahcoklat itu dan chamber nya yang masih bercoli, time tu jugak batang kote saya stim saya dengan cool jer terus membuka seluar dan seluar dalam saya. Carin pun naik syok tengok saya dalam keadaan “naked” dan terus melurutkan coli coklat jenis Triumph nya.

Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah


  • Selepas itu, saya dengan tak sabar terus merebahkan Carin diatas tilam. Akujilat tetek dia, then kuhisap dan kadang-kadang sebab dah terlampau geram saya gigit puting Carin. Carin nampak steady jer. Tapi tangan dia sudah mula mencari batang kote saya. batang kote saya ni tak lah besar sangat. Biasa sajalah standard saiz melayu. Carin genggam batang kote saya dan cuba “masturbate” kanaku. Yang paling saya tak tahan bila dia nak kulum batang kote saya. saya ingatkan best, tapi bila dia kulum batang kote saya, saya rasa ngilu semacam. Mana taknya, kepala bana saya terkena gigi dia, patutler…
  • Tapi, bestlah jugak dia ni.Then, saya pulak mainkan peranan.. saya mula turunkan mukaku ke celah-celahkangkangan cipap Carin. Dia pada mulanya mengelak sebab dia kata takyahjilat, kotor..kalau nak terus masukkan jer, saya tak fikir apa time tu, soaku layan je lah stim saya.. Apabila lidahku tiba kepussy ACarin yangberbulu sedikit tu saya dengar dengar dia merengek”……fhhhhh…best..lagi..please…!!!” Kadang tu dia naikkan cipap diake atas sebab dah tak tahan sangat. Tak lama saya jilat cipap dia…5 minit jer..
  • saya overhall cipap dia dan menjilat biji kelentit. Phhhh…Bestlah…
  • So, lepas jer saya jilat cipap Carin, saya rasa air mazinya dah banyakmelimpahi bulu, saya memusingkan badan lalu mengacukan batang kote ku betul-betul ke cipap Carin. OH! sedapnya! Carin menanti dengan ghairah. saya geselkan batang kote ku kat cipap dia..Licin jer rasanyer. Then, saya pun apa lagimasukkan jelah batang kedalam lubang cipap Carin. Carin mengerang kesedapan lalu terus memeluk kakinya kepinggang saya. Kangkanganyer toksah cerita lah..punyalah luas..saya pun hayunlah laju-laju.


Oleh kerana air cipap Carin terlampau banyak, air mazi saya dah meleleh maka lajulah batangaku menujah cipap Carin. Oh sungguh hebat cipap Carin ni. Tak sampai 10 minit saya rasa macam nak terkeluar jer sperma saya ni. saya berhentikejap..Malas nak capai klimaks cepat sangat.. saya pun pakailah kondom yang saya beli tadi.

Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah melayu best gile, Cerita sex Malaysia, cipap gebu, awek kolej, cite best awek kolej

Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah


So saya masukkan batang kote ku kembali ke cipap Carin. Hish..bosan betul rupanya kalau pakai kondom..Tapi sebab safety punya pasal, saya pakai je lah.. Dia pun pandai, dia henyaknya cipap nya rapat ke batang kote saya. Betul-betul akutak tahan dibuatnya.

Tapi saya control..Malaslah nak pancut awal.. Tashabelum puas lagi, nanti dia underestimate saya pulak (pancut awal). saya teruskan henjutan saya ini sampai satu peringkat dia dah tak tahangila..Carin mengerang kuat nak mampus..

”yes..yes..Fuck me baby…”saya rasadia dah sampai klimaks kot..saya tak fikir apa..Cuma saya tak tahan dengardia menjerit.. Lagi ler saya belasah cipap dia. 

So enjut punya enjut sampailah saya climax. Bila dah tak tahan sangat..saya pun terus mengeluarkan sperma ku ke dalam kondom tu.. Fuuhhhhh.. Best gila lah….Rasa macam naklagi jer..heh..

Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah melayu best gile, Cerita sex Malaysia, cipap gebu, awek kolej, cite lucah, cite best awek kolej, Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah melayu best gile, Cerita sex Malaysia, cipap gebu, awek kolej, cite best awek kolej
Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah ***
Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah, sex story , Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah melayu best gile, Cerita sex Malaysia, cipap gebu, awek kolej, cite best awek kolej, porn, erotic novel sex, Cipap Gebu Awek Kolej Best, Cite Lucah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/