Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu

Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu - Untuk cari extra income, saya mula berjinak-jinak ngan bisnes insurans nyawa. Bos saya kira satu geng ngan saya, so kunci office dia bagi saya satu set. Office company saya tu kat Jalan Ipoh, third floor. Bangunannya takyah la bagi tau.. Nanti korang cari saya pulak.. Kan ke naya. saya masa tu dah ada awek tapi tak pernah projek lagi. Ringan-ringan tu ada la. Setakat cium pipi putih gebu dia aje.

Body awek saya Sandra solid, gebu. Vital statistic dia tak yah le bagitau. Jadi satu hari minggu tu bos saya call kata ada meeting kat office. saya mula-mula Nak gi sorang tapi awek saya Nak ngikut. Sampai kat office jam pukul 10 setengah pagi, meeting jam 11. saya tunggu dulu la kat bawah.. 10 minit lepas tu bos saya telefon, kensel. saya tengok awek saya, dia senyum. Kepala saya dah pusing lain dah masa tu.. saya ajak dia naik. saya bukak pintu office, lepas tu kunci dari dalam.

“Tak de orang pon?”
“Bos kata kensel..”
“Abis tu?”

saya pegang tangan dia.. Dia diam dan tengok muka saya. perlahan saya saya angkat tangan dia letak kat bibir saya. Dia tak menolak. saya cium tapak tangan dia. Kemudian bibir saya mula panjat lengan dia. Masa tu dia dah mula pejam mata dah. saya jelirkan lidah dan mula merasa kulit lengan dia. Dia mengelak sikit, geli kot. saya continue sampai kat siku dia. saya tengok muka Sandra merah sikit, mata dia pejam. saya naikkan lengan T-shirt dia dan teruskan operasi menjilat hingga ke bahu Sandra. saya benamkan bibir ke bahu Sandra dan mula menghisap. Nafas Sandra mula laju. Tangan Sandra naik ke belakang saya. Pelan-pelan saya turunkan balik.

“Sandra, kita buat slow and steady..
“Uhh..” saya tekap bibir saya kat tengkuk dia.
“Jangan hisap, nanti lebam, malu..” saya senyum..

saya jilat tengkuk dia. Nafas Sandra makin kuat. saya jilat ke atas sampai kat telinga. saya start kulum telinga dia. Sandra dah start merengek.. saya main telinga dia ngan lidah.. Lepas tu saya turun balik ke tengkuk dia dan jilat ke atas sampai dagu dia. saya tolak Sandra atas kerusi. saya jilat tengkuk dia sampai telinga kanan.. Lepas tu saya kulum telinga dia dan main ngan lidah saya. Muka dia langsung saya tak sentuh lagi.. Bagi dia panas dulu baru syok.. (Ade buku cakap cam tu.. saya ikut jer)

Sepanjang masa tu tangan saya dah start merayap ke pinggang Sandra. Slowly saya seluk bawah T-shirt Sandra dan pegang pinggang dia. NGAM! Solid wa cakap lu. saya lurut tangan saya ke atas dan ke bawah sambil lidah saya jilat tengkuk dia. Tangan Sandra dah naik ke kepala saya dan meramas-ramas rambut saya. saya angkat T-shirt Sandra ke atas dan tanggalkan terus. Pehh.. Nampak tetek dia. Meleleh saya tengok.. Dia pakai bra jenis kain satin warna hitam, takder pad. Putih melepak wa cakap luu.. Puting dia dah start tersembul sikit. saya sentuh tang puting, timbul sikit lagi..

Badan saya mula menggigil.. Alamak, baru Nak berjinak-jinak brader, first time la katakan. Normal la tu.. saya start cium tengah alur tetek dia, sambil tu jilat sikit-sikit. Terangkat dia satu badan. saya bukak bra Sandra dan tengok tetek dia. Kira besar jugak tetek awek saya ni. Saiz bra dia 36B, kira cam besar lutut bila duduk bersila. Senang cerita, time saya pegang tetek dia, tak muat tapak tangan.. Haa.. Puting tetek dia besar kuku jari kelingking dan agak kemerah-merahan.. Hai, dara lagi la katakan.. saya mula ramas tetek dia pelan-pelan. Kenyal dan padat.

Tangan kanan Sandra slow je gosok kepala saya. saya start hisap puting tetek Sandra, kiri dulu kemudian kanan. Rasa masin sikit.. Mungkin peluh kot. Dia punya bau.. Mm, lazat. saya melutut dan slide turun, kejap hisap, kejap jilat perut dia sampai kat pusat. Kat sini saya hisap lama sikit. Sambil tu saya bukak butang jeans dia dan tarik zip sampai bawah. saya seluk ke dalam jeans dia dan tarik Nak bukak. Sandra mengangkat punggung dia untuk memudahkan kerja saya. Panty pink dia jelas depan mata saya. Bahagian segitiga kat pangkal peha dia nampak basah sikit. Dari pemandangan mata saya masa tu cipap dia memang cukup gebu. mcm apam balik. saya tengok muka Sandra. Dia tengok saya balik.

“Buat ape tengok aje?” Dia senyum.
“Betul ke ni?” saya tanya. Dia angguk. saya lurutkan panty Sandra ke bawah. Licin, langsung takder bulu.
“Sandra cukur semalam”.
“BEST!” saya cakap.

Sandra gelak dan cubit bahu saya. saya angkat peha Sandra ke atas dan rapatkan muka ke cela ‘Mahkota suci’ Sandra. Mula-mula saya tiup bibir cipap Sandra. Lepas tu saya tekan ngan lidah saya dan slow-slow jilat ke atas. Menggigil badan dia saya buat camtu. saya buat lima nam kali lagi sampai dia tolak muka saya dari cipap dia. saya tengok atas, muka Sandra berkerut menahan geli (kot), mata dia pejam. saya tolak tangan Sandra letak atas peha dia. saya bukak mulut cipap dia, merah berkilat dan bengkak sikit. saya jelirkan lidah ke dalam lubang merah Sandra dan mula menjilat lagi, tapi kat tepi dalam lubang jer.

“Uhh..” Sandra mengerang.

saya cukup syok dengar pompuan mengerang cam tu. saya start ganas sikit, jelir dalam lagi. Mulut saya dah basah dah, penuh air Sandra ngan air liur saya. Tangan saya masa ni dok gesel-gesel kat kelentit Sandra. saya jilat keliling lubang lima nam kali dan naik ke atas sampai kat kelentit dia. saya tolak kulit kat kelentit Sandra ke atas dan nampak kelentit dia, alahai.. Kecik je. saya rasa urat kat kelentit Sandra ngan jari.. Tegang giler. Dia dah excited, saya cakap dalam hati. saya hisap pelan-pelan, cam hisap gula-gula.

“Isstt.. Uhh..” Sandra mengerang lagi.

Sambil tu, tangan kanan saya bukak butang dan zip jeans saya. saya stop menjilat sat pasal Nak bukak seluar baju. batang konek saya dah 135 degree ke atas. Air jangan cakap la.. Berkilat-kilat kepala bana saya. Sandra bukak mata dia jap tengok apa saya buat. Dia nampak je batang konek saya terus dia pejam mata. Hehehe.. saya sambung balik hisap kelentit Sandra. saya turunkan tangan kiri saya sampai kat lubang cipap Sandra. saya gesel jari telunjuk saya kat mulut lubang cipap. Nak kasi basah. Lepas tu saya jolok slow-slow. saya pusingkan jari saya ke kiri kanan.. Susah gak Nak masuk ni.

“Aa.. Sakit sakit sakit sakit..” Sandra mengaduh.
“Sikit je.. Tahan, nanti orait la..” saya pujuk.

saya stop jolok lubang dia tapi jari saya biar kat situ. saya jilat kelentit dia. saya jilat turun ke lubang cipap Sandra. Lepas tu sambil jilat saya pelan-pelan masukkan jari dalam lubang cipap. Sikit demi sikit jari telunjuk saya masuk ke dalam lubang cipap Sandra. saya rasa ada la dekat 10 minit baru la jari saya masuk sampai pangkal.

“Sakit lagi ke?” saya tanya Sandra.
“Mm.. Tak sangat..” saya gerakkan jari.
“Uhh.. Apa you Nak buaatt.. Isskk..”

Bila muka saya setentang je depan muka Sandra, dia terus tarik saya lekap bibir. Dia punya mulut bunyi dah tak mcm orang dah. Nafas dia punya la kuat, dada dia turun naik mcm ombak. Cium, kulum, hisap lidah sampai pipi saya pun dia jilat. Jari saya still lagi beroperasi masa ni. saya Nak dia puas betul.. saya cium mata Sandra, hidung, pipi, dagu, dahi.. Pendekata satu muka. Tangan dia masa ni dok garu-garu belakang saya. Tangan kanan saya pegang batang konek saya dan saya mula melancap. Kejap je saya dah pancut. saya mendengus kat mulut Sandra. Menitik-nitik mani saya kat perut Sandra. Tetiba Sandra tarik kepala saya tekan kat mulut dia kuat-kuat.

“Uugghh..”

Rupa-rupanya dia dah sampai. Peehh.. Banjir tangan saya.. Putih jer lendir yang keluar. Cipap dia kemut jari saya jangan cerita la. Jari saya rasa mcm diurut-urut. Sandra dah mcm ayam mengelepar aje. Lama jugak dia cum.. Cum panjang le katakan. Kitorang tercungap-cungap.. Letih derr.. saya terus lentok kat dada Sandra. Rehat dalam 10 minit, Nak recharge batang konek saya yang dah lentok kat perut dia. Sandra tak habis-habis gosok kepala saya. Puas la kot. Lepas tu saya angkat muka dan tengok dia. Walamak.. Senyumannya, ngan pipi merah padam, CUN GILER! saya mula bersemangat balik. batang konek saya pun dah start Nak keras balik.

“Sayang, YOU ARE GREAT!” dia puji saya.
“So, are you ready for PART 2?” saya tanya.
“Mm..” dia angguk.

saya ambik tisu kat meja sebelah kerusi untuk lap tangan ngan batang konek saya. Sandra lap perut dia. Dia nampak batang konek saya dok mencanak ke depan, terus dia tutup mulut ngan tangan.. Gelak. saya senyum dan tarik tangan dia pegang batang konek saya. Dia pelan-pelan urut dari pangkal ke hujung. Dua tiga kali dia buat cam tu. saya peluk dia dan lekap bibir saya kat bibir dia. Kitorang French kiss sambil tangan saya meramas-ramas bontot Sandra. Lepas tu saya clearkan meja dan suruh Sandra baring. ngan steadynya awek saya baring dan terus angkat lutut dia. saya senyum jer tengok.

“Kenapa jauh sangat tu.. Dekat sikit” saya cakap.

Sandra mengesot ke hujung meja dan saya terus capai peha dia angkat ke atas. Mula-mula saya sandarkan aje batang konek saya kat mulut cipap dia. Lepas tu pelan-pelan saya tekan. batang konek saya kira normal la.. Panjang about 5 inci setengah dan lebar 1 inci setengah. Kepala about 2 inci lebar. saya anjak ke kiri, kanan, atas, bawah Nak cari angle Nak masuk. Punya la ketat.

“Adiiiii.. Apa you buat?” dia tanya.
“Tak leh masuk..”

Baru cakap jer tetiba kepala batang konek saya masuk. Sandra tersentak kejap. saya stop. Takut dia sakit. Mata dia pejam. Lepas tu dia senyum. saya pelan-pelan tekan. Lepas tu tarik keluar balik sikit. Sandra gigit bibir dia.

“Sakit?” saya tanya.

Dia geleng kepala. saya tekan lagi sampai kepala batang konek saya masuk terus dalam cipap Sandra. Dia bukak mulut, tapi takder suara keluar. saya tarik balik dan tekan lagi. Kali ni dia bukak mata dan mengerang sambil hembus nafas.

“Uugghh.. Fuuhh..”

saya tekan lagi sampai separuh batang konek saya masuk. Lepas tu saya rasa mcm ade barrier sekat tekleh masuk lagi. Dah sampai selaput kot. saya tarik balik. Tak berani Nak masuk lagi.

“Masuk masuk.. Lagi lagi..” Sandra mengerang.
“Are you sure?
“Yes yes yes.. Cepat cepat.. Tak tahan..”

Cerita Lucah Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu

saya tarik nafas dalam-dalam. Lepas tu saya pegang peha Sandra kuat-kuat dan tekan.. Rasa cam batang menyondol spendar bila naik tegang time parking bawah jer. Sakit gak ler sikit. Kepala batang ni bukannya keras sangat. batang konek saya masuk sikit demi sikit dan tetiba Sandra pegang cengkam lengan saya sambil dia jerit..

“Aaoouuss.. Huh.. Huh.. Huh..”

saya tarik batang konek saya keluar. Ada lendir merah kat hujung kepala. Darah. saya tengok darah mengalir dari cipap Sandra. Tak le banyak sangat. Sandra dah start nangis dah. Nyesal lak saya ikut cakap dia. saya terus tarik dia bangun dan peluk dia. saya usap rambut Sandra pelan-pelan sambil saya cium pipi dan bibir dia.

“Sakit?” saya tanya soalan bodoh. Dia cium saya dan terus ambik tangan saya letak kat cipap dia.
“Ss..” Sandra berdesir kat telinga saya.
“Lagi lagi lagi..”

saya kembali ke posisi asal dan mula menekan batang konek saya ke dalam cipap dia balik. Kali ni smooth sikit. Sekali tekan jer kepala dah masuk habis. Time ni baru ler saya perasan betapa ketatnya cipap awek saya ni. Fuh, cakap tak guna.. Nak tahu nikmatnya rasa sindri la.. saya tekan lagi slow-slow sampai cecah pangkal telur saya. Rasanya lama gak Nak masuk sampai had tu.. saya stop dulu dan peluk Sandra. saya cium mata dia yang dari tadi pejam tak bukak-bukak. saya pelan-pelan dayung. Dah rasa nikmat giler. Seronok! Mulut Sandra asyik kelua.

“Huh.. Huh.. Huh.. Huh.. Huh..” tiap kali saya sorong tarik batang konek saya keluar masuk cipap dia.

Dia dah mula cakar belakang saya. Kaki dia dok peluk pinggang saya tak lepas-lepas. Dayungan saya makin laju. 5, 10, 15, 20 kali.. saya tak kira dah lepas tu. Mulut saya pun ikut rentak mulut Sandra jugak. saya pejam mata. saya dah tak ingat apa-apa dah.. Cuma saya merasa nikmat syurga dunia. Pangkal peha saya dah rasa basah kuyup. Masa ni lancar je batang konek saya keluar masuk cipap Sandra. Sampai le..

“Hhuugghh..” panjaang aje bunyi keluar dari mulut Sandra.

Badan dia terangkat, jari dia cengkam belakang saya, kaki dia peluk pinggang saya kuat gile, kepala dia dongak ke belakang sambil nafas dia turun naik.. Bunyi nafas Sandra kuat gile.. Badan Sandra mengeletar kuat masa ni. saya rasa mcm bergegar meja tu. Kali ni cipap Sandra kemut batang konek saya punya la.. Tak tau Nak describe camana.. Kira dinding cipap dia mcm kena shock letrik je cengkam batang konek saya. Berombak-ombak saya rasa kat batang konek saya. Nikmatnya jangan cerita la.. Yang saya tau cukup WONDERFUL dan time tu le batang konek saya rasa keras tegang gile. saya tekan batang konek saya sedalam mungkin kat cipap Sandra. Badan saya pun mula menggigil dan batang konek saya muntah buat kali kedua hari tu.. Kali ni dalam cipap Sandra. Berapa banyak mani saya tumpah saya pun tak perasan, tapi rasanya lebih dari 5 kali pancut.. Biasanya time saya stim giler cam tu la.

Kitorang baring kat atas meja tu ntah berapa lama ntah. Badan Sandra masih lagi mengeletar.. Dia mcm kena sedu (hiccups).. Kejap-kejap dia mcm tersentak. (refleks cum la tu..) Cipap dia still dok kemut batang konek saya yang masih keras kat dalam cipap dia. saya tengok muka Sandra.. Merah padam pipi dia. Mata dia pejam lagi. saya cium mata dia. Bibir Sandra mengulum senyuman manis. saya tekan batang konek saya ke dalam cipap Sandra. Dia dongak kepala sambil mengerang lembut. Sandra slowly bukak mata dia, layu dan kuyu semacam jer. Dia tengok saya.

“I love you very much” saya bisik kat telinga dia.

Sandra start cium saya.. Satu muka dia cium. saya angkat kepala tengok jam kat dinding. Terkejut saya bila tengok dah pukul 1 tengah hari. Selama dua jam saya dan Sandra bersenggama (pinjam istilah lama Wahid Kasran) di pejabat hari tu. saya tak akan lupakan saat-saat manis saya dan Sandra merealisasikan benih cinta kami berdua. Sememangnya saya amat ikhlas ingin memperisterikan Sandra. Korang sure tak caya kalau saya cakap yang saya dan Sandra ni dah cukup lama berkawan, semenjak kecil lagi saya dah kenal ngan Sandra, tapi baru sekali tulah saya berani melakukannya. Itu lima tahun dulu punya cerita.

April lepas Sandra telah selamat menjadi ISTERI NOMBOR 2 saya.. Hehhehheh. Pelik, kan? Kisah cinta saya dan Sandra ni cukup menarik, lebih sensasi dari Sembilu 2. saya dan Sandra sebenarnya berjiran sekampung. Rumah dia kira berdepan ngan rumah saya tapi tak la bertentangan. Semenjak saya mula mengenal dunia di luar rumah saya dah berkawan ngan Sandra. Kami sebaya dan masa zaman innocent tu budak-budak lelaki ngan perempuan memang biasa la kalau Nak berkawan pun, kan?

Biasanya saya akan pergi ke rumah Sandra untuk aktiviti harian-MAIN! Masa ni belum tadika lagi, jadi kitorang main la dari pagi sampai ke petang. Selalunya ada la 2-3 orang lain join sama, tapi saya sorang je lelaki. Tiap-tiap hari saya dikelilingi perempuan. Nasib baik la saya tak jadi lembut. Lelaki sejati beb! Masa kitorang bermain bersama, permainan kesukaan adalah main kawin-kawin, masak-masak. saya cam biasa la jadi suami, Sandra pulak isteriku yang mulia. Kadang-kadang kami main kat rumah saya jugak sekali-sekala. Masa main kat rumah saya, main atas rumah, bilik parents saya jadi bilik saya ngan Sandra. Peehh, best gila kalau saya ingat balik time tu. Boleh kata satu body Sandra saya dah tengok. Cuma pasal masa tu kecik lagi tak la berapa menarik sangat. Tapi batang konek saya dah boleh naik dah kalau tengok awek telanjang.

Part yang ni lain kali la saya cerita. Tunggu aje la.. saya dan Sandra lepas tu masuk sekolah yang sama. Satu kelas dari darjah 1 sampai la darjah 6. Tiap-tiap tahun berlumba-lumba Nak dapat nombor satu dalam kelas. Selalunya saya la yang menang.. Hehhehheh. Tapi Sandra tak marah atau merajuk bila dia kalah. saya masih lagi mengunjungi rumah dia petang-petang. Bila result penilaian darjah lima keluar, cuma saya dan Sandra aje yang dapat 5A dalam sekolah kitorang. Masa tu sekolah kampung tak berapa cemerlang lagi. saya di-tawarkan masuk ke sekolah berasrama penuh di Negeri Sembilan. Sandra pulak masuk sekolah asrama di Ipoh. Kami berutus surat setiap minggu.

saya masa ni dah sedar bahawa kalau saya tak buat something, Sandra akan lari ke tangan orang lain dan melepas la saya. Jadi masa saya form 3 saya buat surprise time birthday dia. Kebetulan birthday dia jatuh pada hari Sabtu. saya sempat tanya dia dalam surat terakhir saya, dia balik kampung tak masa birthday dia nanti? Dia jawab tak, mak dia pergi Key Ell seminggu time tu. Best, kata saya dalam hati. Sekolah Sandra lepaskan student keluar town pada hari Sabtu. saya tahu Sandra selalu lepak kat McDonalds sebelah Super Kinta masa lunch. Jadi saya balik ke rumah abang saya kat Ipoh hari Jumaat tu.

Masa lunch esoknya, saya dah siap dah tunggu Sandra dalam McD.. ngan hadiah gila punya besar. Payah gak Nak bawak naik bas benda alah tu. Tapi, Sandra punya pasal.. Semua sanggup saya buat. Sandra, masuk-masuk aje dia dalam McD, terus jerit nama saya tengah-tengah orang ramai tu. Muka saya punya la tebal saya rasa, ada la dalam 3 kaki kot.. Tapi Sandra cepat-cepat tarik saya pegi naik tingkat atas. Kami duduk kat area yang agak tersorok sikit. Dia tanya saya bila sampai, lepak mana, mcm-mcm.. saya pulak ngan muka semacho habis menghulurkan hadiah saya pada Sandra ngan ucapa.

“Happy Birthday.”

Masa dia Nak sambut hadiah saya tu saya kasi satu ciuman kat pipi Sandra. Merah pipi Sandra, malu. Mulut dia yang sejak tadi cukup becok, diam terus. Sandra tunduk, jari-jemari dia dok belek-belek ribbon pembalut hadiah. saya pelan-pelan angkat dagu dia sampai kami bertentang mata. saya suarakan hasrat hati yang inginkan dia jadi awek saya. Dia tersentak sikit, mungkin pasal tak sangka yang saya ada perasaan sedemikian pada dia.

“Sandra duduk dulu, pikirkan lamaran Zam ni. Hari ni Zam belanja, okey?”

Sandra angguk dan saya bangun turun ke bawah, ambik order. Bila saya naik ke atas balik, saya nampak Sandra tersenyum manis tengah peluk teddy bear yang dekat besar orang saiznya. saya letak tray atas meja dan duduk sebelah dia.

“Thank you..” kata Sandra.
“Sayang.”

Satu ciuman melekat kat pipi saya. Terkedu saya. Rasa mcm Nak melompat aje hati saya masa tu. Kalau saya ikutkan perasaan, mau jam tu jugak saya gomol Sandra puas-puas. Tapi, tak boleh la mcm tu, kena kontrol macho.. Hehheh. Mulai hari tu Sandra secara rasmi menjadi awek saya. Kami tak announce kat semua orang, even kawan-kawan saya kat sekolah pun tak tau saya ada awek.

Tiap-tiap minggu saya dapat surat dari Sandra, ngan bahasa bunga-bunga yang ditulis atas kertas yang memang harum semerbak wanginya. saya ngan dia, walaupun dah confirm sebagai couple, tak boleh Nak berjumpa selalu sangat bila balik cuti. Orang kampung ni lain sikit time saya dulu. Tapi sekarang ni dah boleh terima sikit la bab bercouple ni. Jadi, saya ngan Sandra berutus surat walaupun rumah kami takat sepelaung aje. Ada la someone yang jadi posmen.. Haha.

Masa result SPM keluar, saya pergi temankan Sandra ke Ipoh ambil result dia dulu, tu pun pergi naik bas asing-asing. Sampai Ipoh baru jumpa. Lepas saya dah hantar Sandra naik bas balik ke kampung baru saya naik bas pergi Seremban dan ambil result saya. Syukur, result saya ngan Sandra tak banyak beza. Kami sama-sama isi borang UPU untuk masuk ke universiti lepas tu. Selama saya dan Sandra bercouple hampir 2 tahun tu, family kitorang tak ada siapa yang tahu. Kira kami pandai la jaga kelakuan bila kat rumah. Cabaran dan dugaan dalam percintaan pun tak pernah wujud dalam hidup saya dan Sandra. Sehinggalah peristiwa mak saya dan mak Sandra bergaduh kira-kira sebulan selepas result SPM keluar.

saya sebenarnya tak tau apa punca pertikaian mak saya ngan mak Sandra ni, pasal mak saya tak Nak cerita pulak. Yang saya tau, dia cukup dendam ngan mak Sandra. saya dilarang pergi ke rumah Sandra lagi selepas tu. Nak kata apa pulak lagi, kan? Mak dah tak kasi, Nak buat camana? Tapi yang bestnya, mak Sandra tak pulak mcm mak saya. Dia okey aje saya kawan ngan Sandra. Mungkin pasal Sandra dah cerita kot pasal kami dekat mak dia. saya tak berani Nak cerita kat mak saya. Karang tak pasal-pasal kena perli. Mak saya ni jenis pendiam, tapi pendendam. Dia tak berleter, cuma perli aje, tapi tajam gila perli dia. Sedas pagi, sedas lagi time lunch, masa minum petang lagi satu das, esok lagi, lusa, tulat. Tak habis-habis. Jadi saya berhubung ngan Sandra pakai surat aje la lepas kena sound ngan mak saya tu.

Seminggu sebelum Sandra masuk universiti, family dia pindah ke Setapak. Rumah yang kat kampung tu actually tuk dia punya. saya takat dapat tengok aje la dari jauh masa Sandra meninggalkan kampung saya. Nak rapat tak boleh, karang naya pulak saya kena ngan mak saya.. Hehheh. saya dan Sandra sama-sama masuk universiti dalam kursus yang sama. Nasib baik la kami duduk kolej kediaman lain-lain. Kalau tak payah jugak kot-kot mak saya bertembung ngan mak Sandra. Masa orientasi, Sandra kata ramai jugak senior Nak tackle dia, dia of course la tak layan. Memang NGAM la awek saya ni. Lepas tu, saya ngan Sandra mcm biasa la, jadi belangkas ke sana ke sini berdua aje. Peristiwa yang saya ceritakan masa yang lepas tu jadi time kami di tahun 3 pengajian. Nasib baik Sandra tak mengandung.

Lepas peristiwa tu saya dan Sandra mcm makin mesra, lebih daripada sebelumnya. Cuma kitorang tak la mengulangi adegan-adegan di pejabat saya tu lagi. Back to ringan-ringan aje. Tu pun tak selalu. Nasib baik la Sandra faham dan insaf(?) serta tak menyangka yang bukan-bukan. Kalau orang lain dah tentu ingat saya tak serious Nak kawin dah. Kami grad 4 tahun lepas. saya continue kerja ngan syarikat insurans manakala Sandra pulak kerja kat syarikat swasta. Perhubungan kami masih lagi jadi rahsia pada keluarga saya. saya cuba jugak kenen-kenen kat mak saya pasal mak Sandra, tapi dia masih berdendam tak habis-habis. Tak jadi saya Nak bagitau mak saya yang saya Nak kawin ngan Sandra. Tapi, lepas raya tahun 96, mak saya tiba-tiba pinangkan sorang gadis kat kampung untuk saya.

Masa tu saya kat Key Ell, saya dapat tau pun bila peminangan tu dah pun diterima. Lepas mak saya call, saya terus aje masuk kereta, drive balik kampung malam tu jugak. Mak saya kata mcm-mcm la pasal budak tu, baik la, cantik la, sopan la.. mcm la saya tak kenal kat dia. Tiga orang abang budak tu kawan saya start dari kecik lagi. Sorang tua setahun, sorang sebaya dan sorang lagi bawah saya 2 tahun. Dah la dia anak angkat mak saya pulak tu. Jenuh saya tepis kiri kanan, tapi bila saya tengok muka mak saya dah lain aje, saya tak sampai hati Nak tolak. Mulut saya cakap terima tapi hati saya dah sebak mengenangkan Sandra. Malam tu Sandra call handphone saya, saya tak cerita lagi bab saya Nak bertunang. Tak sampai hati.

Buat kali pertama dalam sejarah perhubungan saya dan Sandra, saya berbohong ngan dia. saya katakan mak saya tak sihat. Bila saya balik Key Ell, saya cuba la buat mcm biasa ngan Sandra, ngan harapan dia tak perasan apa-apa. Tapi bila dah lama berkawan, macamana bagus pun lakonan saya, Sandra masih lagi perasan ada benda yang tak kena. saya katakan saya risau pasal mak saya kat kampung. Nasib baik la cerita saya bertunang tu tak merebak sampai ke telinga Sandra. saya dapat rahsiakan dari dia, sehinggalah.. Hari perkahwinan saya ngan Sandra tinggal seminggu aje lagi. saya ajak Sandra dan mak dia balik kampung bersama saya. saya katakan ada kenduri mak saya Nak buat minggu depan. saya cakap kat mak saya pulak yang kerja kat office punya la banyak sangat sampai saya tak boleh balik kampung sehingga tengahari sebelum saya bernikah.

Nasib baik mak saya percaya cakap saya. saya sampai ke kampung pada minggu depan tu bersama Sandra dan mak dia. Sandra tak suspect apa-apa bila dia tengok ramai orang kat rumah saya pasal dia percaya mak saya Nak buat kenduri. Sebulan sebelum tu saya dah mintak tolong kat atuk Sandra agar dapat merahsiakan cerita sebenar dari Sandra. saya katakan saya Nak Sandra dengar dari mulut saya sendiri. Nasib baik la atuk Sandra tak maki saya. Jenuh jugak saya Nak explain kat dia. Last-last dia paham jugak maksud saya. Malam tu, lepas Maghrib kat rumah saya ada kenduri doa selamat, orang kampung saya memang biasa buat mcm tu, pasal nikah lepas Isyak. Abang-abang saya jemput jemaah surau aje. Atuk Sandra pun ada kena jemput sama.

Masa diorang sampai, saya yang sambut, salam semua orang. Masa saya salam ngan atuk Sandra, dia bisik kat telinga saya yang Sandra dah tau cerita, ada sorang makcik Sandra terlepas cakap depan dia petang tadi. Terkejut beruk saya. Punya la risau, macamana saya Nak explain kat Sandra nanti? saya dah tak berapa Nak consentrate masa nikah lepas tu, ada aje yang silap, sampai Tok Naib (Naib Kadi mukim) tegur. Rasanya saya kena ulang lafaz akad dekat 7-8 kali la kot? saya pun tak berapa ingat dah. Pagi lepas saya nikah tu saya senyap-senyap turun rumah, capai motor dan pegi rumah Sandra. Mak Sandra yang bukakkan pintu.

“Sandra ada kat atas..”
“Zam mintak maaf, makcik.”

Mak Sandra mengangguk lemah. saya naik ke bilik Sandra. Sampai aje kat depan bilik Sandra saya tarik nafas panjang dan ketuk pintu.

“Sandra.. Tolong bukak pintu ni.” Senyap.
“Sandra.. Please.. Let me explain.. Sandra.. Dengar my side of the story.. Please.. Sayang.. Sandra..”

Tap. Selak pintu jatuh. Pintu bilik terkuak sikit. saya telan air liur dan masuk ke dalam. Sandra tengah duduk atas katil sambil peluk teddy bear besar yang saya hadiahkan dulu tu. saya tengok mata dia merah berair. saya duduk kat depan Sandra dan pelan-pelan saya ambik tangan dia letak kat pipi saya.

“Zam mintak maaf sayang. Semua ni rancangan mak. Zam tak dapat Nak tolak. Zam dah cuba, tapi mak dah berharap sangat. You paham, kan, perangai mak macamana? Zam tak sanggup Nak mengecewakan mak.”

saya cuba Nak memujuk. Sandra diam. Air mata dia mengalir jatuh atas teddy bear.

“Zam janji, kita akan kawin juga nanti. Give me a chance.. No, give us a chance, okay? Zam janji, enam bulan lagi kita kawin, ya sayang?”
“Kalau Sandra ikutkan hati ni memang Sandra dah halau Zam keluar. Kenapa boleh jadi mcm ni? Kenapa Zam tak terangkan kat mak Zam pasal kita? Kenapa Zam tak pikirkan pasal Sandra? Kenapa Zam sanggup kecewakan Sandra mcm ni? Kenapa Zam boleh buang janji Zam pada Sandra? Kenapa.. Kenapa..”

Sandra teresak-esak. saya diam aje. Tangan Sandra saya genggam erat-erat.

“sedar..”

Kata-kata saya termati di situ. Lama jugak saya dan Sandra duduk melayan perasaan masing-masing. Sedih saya tengok buah hati saya mcm tu. saya rapat ngan Sandra dan peluk dia. Sandra makin kuat teresak-esak sambil menumbuk dada saya. saya mula mencium pipi, dahi, mata dan hidung Sandra. 2-3 kali saya ulang sebelum bibir saya memaut bibir Sandra dalam kucupan yang amat panjang. Tangan dia mula memeluk leher saya sambil mengusap-usap rambut saya.

“Zam, Sandra.. Mak dah siapkan makan pagi kat luar ni.”

Suara mak Sandra memecah kesunyian. Pelan-pelan saya melepaskan pautan bibir Sandra dan merenung muka dia. Air mata Sandra masih lagi mengalir membasahi pipi gebunya. saya bangun, menarik Sandra berdiri dan memimpinnya ke pintu. Kami keluar beriringan dan duduk mengadap juadah sarapan pagi. saya dan Sandra sama-sama diam sambil makan. Lepas tu, time saya meninggalkan rumah Sandra, dia sempat mencium pipi saya dan melambai lemah sambil bibirnya mengucapkan, “I love you” tanpa mengeluarkan suara.

saya naik motor dan balik ke rumah ngan perasaan kesal kerana telah mengecewakan Sandra. Malam pertama bagi saya dan Sandra tak la seperti orang lain. Mungkin pasal saya, satu; sedih mengenangkan Sandra, dan dua; letih melayan kawan-kawan sekampung saya yang tak habis-habis mengusik. Abang-abang ipar saya pun join sekali. Sabar je la. Sampai pukul 2 pagi baru la diorang balik. Masa saya masuk bilik pengantin, Sandra dah tidur. saya tukar baju dan baring. Bila saya lelap pun saya tak sedar. saya dah la tidur mati pulak tu.

Time saya sedar, hari pun dah pagi. Sandra pulak dah tak ada kat dalam bilik. Dia pergi tolong mak dia siapkan sarapan la kot. Lepas mandi, sarapan apa semua, saya lepak ngan abang-abang ipar saya kat tengah rumah. Walaupun saya kawin ngan adik diorang, sori la saya Nak panggil depa abang.. Hehheh. Panggil nama aje la, kau saya kau saya. Bila teringat balik bab saya kawin ngan Sandra ni, saya kadang boleh gelak sorang-sorang. Lawak betoi. Masa saya dan Sandra diarak ke rumah saya tengahari tu, saya sempat mencuri tengok rumah atuk Sandra. Tingkap bilik Sandra tertutup rapat. Nampak mcm tak ada orang aje kat rumah tu. Nak call pakai handphone, masa tu dah dekat sangat Nak sampai rumah saya.

saya terpaksa pendamkan rasa risau saya pada Sandra sampai habis majlis. Kawan-kawan sekolah dan rakan sekerja saya semua datang. Cuma member-member kat universiti aje saya tak jemput semua. Tak nanti naya pulak saya kena menjawab puluhan soalan maut dari diorang. Yang saya jemput tu semua geng dari rumah sewa saya aje. Kitorang lebih 5 tahun share rumah, dari time jadi student lagi sampai la bulan sebelum saya kawin tu. Depa paham la masalah saya, Sandra ngan mak saya tu. Penat saya melayan semua tetamu, salam, senyum, tanya khabar, kena introduce isteri saya, start dari lepas makan sampai la dekat Nak maghrib baru la semua jemputan balik. saya, masuk aje bilik lepas tu terus capai handphone, call rumah atuk Sandra. Tak ada orang jawab. saya hempas badan atas katil, ngan baju pengantin yang tak tukar-tukar dari tengahari tadi. saya terus pejamkan mata.

“Abang, Sandra pegi mandi dulu, ya?”
“Mm..” saya angguk aje, mata saya dok pejam lagi.

saya bukak sebelah mata dan jeling kat Sandra. Dia tengah sibuk menukar pakaian pengantin yang dipakainya dan tak perasan saya dok mengintai. Memang tak dinafikan, Sandra ni cukup cantik. Original kampung beauty, untouched by kimia kosmetik moden. Umur Sandra baru 18 tahun. Orangnya kecil molek, berkulit cerah, muka dia bujur sirih, manis menawan. Pipi dia pulak licin dan agak kemerah-merahan, semulajadi.. Tak payah pakai blusher. Bibir Sandra memang original pinkish, saya rasa dia ni tak rajin pakai lipstick. Nak describe camana rupa Sandra saya tak la berapa reti sangat. Yang saya pasti, dia memang lawa. Pilihan mak saya la katakan.

Bini saya ni rendah aje, takat had bahu saya tinggi dia. Daripada melihatkan pakaian pengantin yang melekap kat tubuh Sandra, saya rasa body dia boleh tahan jugak la. Masa Sandra Nak tanggal kain dia, tangan dia terlepas kain. Terserlah keseluruhan belakang Sandra pada pandangan saya. Secara sepontan kedua-dua mata saya terbuka luas, dan secara sepontan jugak la batang konek saya naik. Badan dia memang ada shape hour glass. Sandra ni pinggang dia kecik aje, punggung pulak tak berapa besar, tapi bulat bersih. Masa dia membongkok Nak ambil kain kat atas lantai, mata saya dijamukan ngan pemandangan indah punggung Sandra yang masih bersalut panty nipis. Ranum aje saya tengok. Dia palingkan muka ke arah saya.

saya pejamkan mata semula, buat-buat tidur. saya pikir, kalau saya memang tak ada awek, orang mcm Sandra ni memang sesuai ngan citarasa saya sendiri. Tapi, Nak buat macamana, hati saya dah terikat ngan Sandra. saya membawa fikiran saya mengimbau kenangan ngan Sandra. Tengah saya dok melayan bisikan kalbu saya tu, tak perasan entah bila saya terlelap. saya sedar bila Sandra kejutkan saya pukul 8. Lepas makan malam, saya lepak ngan abang-abang saya kat bawah khemah. saya mula ingat Nak keluar, sambil tu curi-curi pergi rumah atuk Sandra, tapi rasa tak berapa elok pulak. Tak jadi.

saya layan borak ngan abang-abang saya sampai dekat pukul 1 pagi. Lepas tu saya naik ke rumah, masuk ke bilik. Sandra dah baring atas katil, tidurla tu kot. saya duduk dan tengok Sandra dari kepala sampai la ke hujung kaki. Hati saya yang mula-mula tadi tak berapa ada mood, sekarang terasa lain sikit. Makin lama saya tengok bini saya ni makin bernafsu pulak saya rasa. Tambahan pulak Sandra pakai baju tidur nipis tanpa lengan. Kain satin saya rasa, tak berapa pasti la pasal lampu meja tepi katil tu agak kelam. batang konek saya dah mula naik pelan-pelan. Walau macamana dalam pun perasaan cinta saya pada Sandra, saya adalah LELAKI. Bila dah berdepan ngan ‘Tanah subur dan halal’, kalau tak dijamah, kan ke saya menolak rezeki namanya tu?

saya pelan-pelan baring sebelah Sandra. Dia mengiring sebelah kiri dan mengadap kelambu, membelakangi saya. saya mula menyentuh bahu Sandra dan mengurut lembut. Dia mcm mengelak ngan mengangkat bahunya mengepit tanganku. Tak tidur lagi rupanya, kata saya dalam hati. saya bangun, mengubah kedudukan dan duduk di tepi katil. saya menyelak kelambu dan mengadap muka Sandra. saya merapatkan muka saya ke pipi dia. saya dengar bunyi nafas Sandra dah laju sikit.

saya senyum dan melagakan hidung saya ngan hidung dia. Kemudian saya dekatkan bibir saya ngan bibir dia, tapi tak sentuh lagi, cuma misai saya aje yang kena bibir dia. saya pelan-pelan mengelilingi bibir Sandra ngan misai saya. Tak berapa lama lepas tu Sandra mula membuka mulut dia sikit. Misai saya merayap kepipi, mata, kening, dahi dan dagu Sandra. 4-5 kali saya tawaf muka dia. Sepanjang masa ni sekali-sekala aje bibir saya menyentuh kulit muka Sandra. Mata dia masih pejam lagi. Sandra mendongakkan muka dia sikit dan mula mendengus perlahan. saya start cium bawah dagu Sandra dan pelan-pelan naik ke atas mengikut tulang dagu dia sampai ke telinga. saya selak rambut Sandra yang menutup telinga dia dan mengusap cuping telinga Sandra ngan misai saya sambil pelan-pelan saya hembuskan nafas. Sandra mengangkat bahunya menolak dagu saya.

“Mmhh..?” bunyi suara keluar dari mulut Sandra.

Tangan Sandra dah start meraba-raba lengan saya. saya biarkan aje. Masa ni garpu saya tak merayap ke mana-mana lagi. saya mengubah taktik dan mula menjalarkan bibir saya ke seluruh muka Sandra. Bibir dia mula mengeluarkan bunyi erangan kecil. Ekor mata saya perasan kaki Sandra dah tak duduk diam, dok pelan-pelan menggesel-gesel kiri kanan. Masa bibir saya mengucup pipi kiri Sandra, dia berpusing, menelentang. Tetek Sandra membukit tegang aje atas dada dia. saya lepas tu start jilat telinga kiri Sandra sambil mengulum cuping telinga dia. Tangan Sandra meramas-ramas lengan saya. Jari-jemari saya mula memanjat badan Sandra.

saya memegang bahu kanan dia dan pelan-pelan meraba ke tengah. saya rasa puting tetek Sandra dah tersembul di bawah baju tidur nipis tu. saya angkat kepala untuk melihat ngan lebih jelas. Jari telunjuk kiri saya pusing-pusingkan di keliling puting tetek dia. saya benamkan bibir saya ke alur di tengah tetek Sandra dan mula menghisap. saya jelirkan lidah dan jilat naik ke dagu dia. Lazatnya saya rasa. Sandra start gerak-gerakkan badan, mungkin dia geli. Tangan kiri saya meramas tetek Sandra ngan lembut. Lepas kiri, kanan. Tangan kanan saya pulak mengusap rambut dia.

“Uhh..” Sandra mengerang lembut.

saya mula menghisap tetek Sandra melalui baju tidur dia. Puting tetek Sandra dua-dua belah dah basah kena air liur saya. Tangan saya pulak meraba-raba ke bawah, ke perut Sandra, kemudian ke pangkal peha dia. saya cuba merasa celah kelangkang Sandra, tapi dia merapatkan kaki. saya meramas-ramas gumpalan rambut yang menutupi permata isteri saya tu. saya melepaskan tubuh Sandra untuk membuka baju. saya sambung balik hisap tetek dia. Kepala Sandra masa ni slow-slow start geleng kiri-kanan dan dada dia saya rasa makin laju turun naik. Tangan saya menarik baju tidur Sandra pelan-pelan ke atas sampai ke pangkal peha.

Lepas tu, kedua-dua tangan saya mengusap-usap peha bogel dia. Bibir saya melepaskan puting tetek Sandra dan menjalar turun, mengucup perut dia sampai la ke peha. saya cium dan menjilat pangkal peha Sandra. Lembut licin aje saya rasa area ni. Masa ni saya dapat lihat ngan dekat bagaimana rupa cipap bini saya ni. Apam dia bulat mengelembung, bulu cipap Sandra sejemput kecil, halus aje, tak berapa panjang dan agak lembut saya rasa. saya naik ke atas katil bagi memudahkan usaha saya mendapatkan madu dari celah kelangkang Sandra. saya lurut peha Sandra daripada pangkal sampai la ke tapak kaki dia ngan tangan saya sambil lidah saya menari-nari dekat keliling bulu cipap dia.

Kedua tangan saya memaut erat lutut Sandra dan mengangkatnya ke atas pelan-pelan. Dia memberikan tentangan tapi setelah lama saya jilat dan cium peha dia, Sandra membiarkan aje tindakan saya. saya membuka kelangkang Sandra sambil bibir saya tak henti-henti mengucup bahagian dalam pehanya. saya tengok mulut cipap Sandra for the first time. Nampak mcm dah merah sikit, berkilat-kilat, tapi masih bertaup lagi. Diapunya urat kelentit agak terbonjol di tengah-tengah bulu halus sejemput. Peehh.. Ini sudah NGAM! saya ambik bantal dan letak bawah punggung dia untuk memudahkan operasi menjilat. Pelan-pelan saya cium cipap dia. Keluar hembusan panjang dari mulut Sandra. saya jilat cipap Sandra mcm anjing jilat muka tuan dia, RAKUS GITU! Badan dia melentik dan dia meronta-ronta, tak duduk diam.

“Hah, hah, hah, hah..” tak henti-henti keluar dari mulut Sandra.

mcm tak cukup nafas aje saya dengar. Kaki dia mcm Nak kepit kepala saya. Nasib baik la peha dia saya paut habis. Sambil tu jari saya dok mengurut urat kelentit dia. Lama jugak saya ‘Menyeksa’ Sandra cara gitu. saya Nak kasi dia puas gila-gila punya malam ni.

“Fuuhh..” Sandra menghembus panjang bila saya dah stop operasi tahap pertama.

saya angkat kepala, tengok tangan dia dah melekap kat tetek dia sendiri. saya kuak mulut cipap Sandra dan mulakan tahap kedua. Akulekapkan bibir saya kat lubang cipap dia dan menjelir lidah saya sedalam yang mampu dan menjilat ke atas. Bibir saya berbunyi-bunyi menghisap cipap dia. Sandra saya rasa makin kuat mengelepar. Tangan Sandra cuba menolak kepala saya dari cipap dia, tapi saya sempat pegang.

“Uh, uh, uh, uh..” mulut dia tak henti-henti mengeluarkan bunyi erangan yang cukup enak pada telinga saya.

saya stop operasi. saya tengok muka Sandra berkerut, sambil mengertap bibir. Bila saya rasa dia dah agak cool, saya jilat balik cipap dia. 3-4 kali saya buat, jilat, stop, jilat, stop. Kali ke 5, Sandra melentikkan badan dia dan mendengus kuat. Peha dia pulak kepit kepala saya. Naik lenguh tangan saya tahan.

“Uugghh..” Sandra melepaskan erangan panjang.

Terkejut jugak saya. Tak sangka dia climax. Cipap dia bagai Nak gila ditekan ke muka saya. Terkejang-kejang dia dalam climax yang pertama dalam hidup dia, saya rasa la. Bibir saya dibasahi air cipap Sandra yang bercampur air liur saya. saya teruskan operasi jilat sampai saya rasa peha Sandra dah lemah longlai. saya lepaskan peha dia dan melutut. Sandra asyik menggesel-geselkan punggung dia kat atas bantal sambil perut dia kejap-kejap bergerak, mcm tersentak. Refleks cum saya rasa.

Muka Sandra saya tengok dah merah, tenang mcm dreamy aje. Bibir dia menguntum senyuman sambil dada dia dok turun naik ngan nafas laju. Cipap dia pulak mcm disua-sua ke arah batang konek saya yang memang dari mula tadi dah mencanak 135 degree. saya senyum aje tengok.. OPERASI BERJAYA! heh heh heh. saya bangun melutut, tanggalkan kain dan kembali ke posisi tadi, ngan muka saya di depan mulut cipap Sandra. Kali ni saya tengok mulut cipap dia dah agak terbukak, pasal bibir luar dah bengkak sikit. saya lekapkan lidah saya kat cipap Sandra dan pelan-pelan jilat ke atas sampai ke biji kelentit dia.

saya selak kulit selaput kelentit Sandra dan ngan lidah saya gentel-gentel biji kecik tu. Tangan Sandra dah naik ke kepala saya, dok ramas-ramas rambut saya. Pelan-pelan dok pusing keliling kepala. Dah syok sangat la kot? saya biarkan aje, saya memang suka bila rambut saya diramas, lebih-lebih lagi time mcm ni.. Hehheh. Kali ni saya tak lama mengecap biji kelentit Sandra. Takat hisap, jilat sampai saya dengar nafas Sandra start berbunyi je. batang konek saya masa ni dah tegang gila saya rasa, tak sabar-sabar Nak menyelam ke dasar lubuk. saya bangun balik dan mengesot ke depan.

saya letak batang konek saya betul-betul kat depan lubang cipap bini saya tu. saya ketuk pintu cipap Sandra ngan batang konek saya 2-3 kali, saje Nak test. Kembang-kuncup bibir cipap dia.. Peeh. saya gesel batang konek saya kat alur cipap Sandra. Licin dan panas. Sandra mengangkat cipap dia tinggi mengikut geselan batang konek saya. Lepas tu saya halakan batang konek saya ke lubang cipap. saya tekan kepala batang konek saya ke bawah dengan tangan, mencari pintu lubang cipap Sandra. Jumpa! Hujung kepala batang konek saya dah basah kena air cipap. Pelan-pelan saya tekan ke depan. saya tengok bibir cipap Sandra kembang menyambut tusukan dari ‘Senjata’ saya tu. Sandra kerutkan muka dia balik. saya anjak punggung saya kiri kanan, cari angle.

“Huukk..” dia mengerang.

Pasal Sandra ni badan dia kecil molek, cipap dia memang kecik, ketat gila! Walaupun dah basah kuyup, jenuh jugak Nak masuk. Kepala batang konek saya baru sekerat aje lepas. saya tarik nafas dan tekan lagi. Tangan Sandra meramas-ramas cadar, mulut dia terbukak mengerang. Sensasi kemutan cipap dia kat kepala batang konek saya memang betul punya BEST! Mengertap gigi saya menahan keenakan.

“Uugghh..” Sandra mengerang lagi bila kepala batang konek saya lepas masuk!

saya menggoyang-goyangkan punggung saya, membuat bulatan 3-4 kali sebelum menekan lagi. Selaput dara Sandra menahan batang konek saya dari bergerak lebih jauh ke dalam. saya rebahkan badan dan melekapkan bibir saya ke bibir Sandra. Tangan dia memaut leher saya dalam pelukan rakus. Kami masing-masing saling melepaskan nafas dalam pautan bibir yang tak lepas-lepas.

“Mmhh..” Sandra mengerang ke dalam mulut saya bila saya menekan batang konek saya memecahkan selaput daranya.

Tangan dia cengkam belakang saya. Agak sakit jugak saya rasa kena kuku dia, tapi tak pe.. Heh. saya tengok air mata menitis keluar dari tepi mata Sandra yang masih pejam. Sakit la kot(?).. Tapi kejap aje ni. Nak bagi Sandra leka, saya french kiss dia sambil tangan saya mengurut lembut kedua-dua tetek Sandra yang segar di sebalik baju tidur dia tu. saya buat mcm tu sampai dia mula mengerang balik. Sambil tu saya tarik batang konek saya keluar sampai had kepala aje, kemudian tekan masuk balik. Lebih dalam dari tadi. saya mula menyorong-tarik batang konek saya keluar masuk cipap Sandra. Tarik keluar pelan-pelan dan tekan laju sikit ke dalam. Makin lama makin dalam saya rasa batang konek saya menyelami dasar cipap Sandra.

“Mmhh, mmhh, mmhh, mmhh,..” bunyi mulut Sandra mengikut rentak tusukan.

Masa ni bibir saya masih memaut bibir dia. saya dah high gila kena kemutan cipap dia yang ketat Nak mampus tu. Geselan dinding cipap Sandra kat batang konek saya memberi sensasi nikmat yang melampau sedapnya. Tah berapa kali saya dok tekan tarik, tak sedar bila batang konek saya masuk habis sampai pangkal telur. saya stop kejap, mengatur nafas. saya bangun dan menarik Sandra duduk atas riba saya. Tangan dia saya angkat ke atas. Baju tidur dia saya buangkan ke lantai. saya telentangkan Sandra balik, kuak peha dia luas-luas, pacak lutut dan mula mendayung. Memula pelan, lepas tu laju sikit, smooth aje batang konek saya keluar masuk. Air cipap Sandra dah banyak giler.. Meleleh aje saya rasa turun peha saya.

“Huh, huh, huh, huh,..” aje yang keluar dari mulut Sandra time tu. Masa saya teka.
“Huh..”, masa saya tari.
“Huh..” jugak.

Mata saya dah stim aje, rasa nikmat yang tak terhingga. Tangan saya pegang pinggang Sandra, mulut saya terbukak menarik hembus nafas mcm tengah lari 100 meter. Tangan Sandra dah terkulai kat atas tilam. Tetek dia berombak-ombak mengikut dayungan. Mulut dia separuh ternganga, mengerang. Makin lama makin laju. Clepap-clepup bunyi pangkal kelangkang saya berlaga dengan kelangkang Sandra. Badan saya dah naik kuyup keluar peluh. Kerandut telur saya dah penuh saya rasa. Menjalar aje saya rasa nikmat dari pangkal batang konek saya naik sampai ke kepala. Jenuh saya tahan, tapi tak mampu. Kemutan cipap Sandra menewaskan self-control saya. Boomm!! saya melepaskan pancutan mani sambil menekan batang konek saya sedalam yang mungkin ke dasar cipap Sandra.

“Hhuugghh..” saya melepaskan dengusan kuat sambil merebahkan badan ke dalam pelukan Sandra.

Terkejang-kejang batang konek saya mengeluarkan pancutan demi pancutan pekat ke rahim Sandra. Cipap Sandra masa ni mengemut kuat batang konek saya, mcm tak Nak kasi lepas! saya tercungap-cungap keletihan atas badan dia. Tapi kejap aje. 2-3 minit lepas tu, saya start dayung balik, Nak kasi Sandra climax pulak. batang konek saya masa ni still keras lagi, POWER jaga, beb! Sandra dah mula tak tentu arah, kepala dia geleng kiri kanan, jari dia dok cakar-cakar belakang saya dan peha dia paut punggung saya. saya ramas dan hisap tetek dia, gilir-gilir lepas kanan, kiri. Dia punya cipap makin sedap pulak saya rasa mengemut batang konek saya. Mulut dia dah tak keluar apa-apa suara dah masa ni. Bunyi nafas aje yang saya dengar, kuat dan merengus. Laju aje batang konek saya keluar masuk cipap Sandra, lepas entah berapa belas kali dayung..

“Hhgghhffuuhh..” panjang aje dia lepas nafas.

Badan Sandra dah melentik kuat, terkejang-kejang mcm kena short-cIRCuit. batang konek saya mcm diramas-ramas aje, kena pegang kemut cipap dia. Masa ni saya rasa mcm Nak pancut lagi pun ada. Punya la best, tak terkata! saya goyang-goyangkan batang konek saya dalam cipap dia, biar dia dapat enjoy climax dia puas-puas. Kepala Sandra mendongak ke atas sambil bibir dia terbukak melepaskan nafas pendek bertalu-talu.

“Ah, ah, ah, ah..” Satu badan dia mengeletar, tersentak-sentak mengikut kemutan cipap dia mengurut batang konek saya.

Dalam masa lebih sepuluh minit lepas tu, kami dua-dua tak keluar suara melainkan bunyi nafas aje yang kedengaran dalam bilik tidur tu. Mata Sandra masih lagi pejam. Bibir dia pulak menghadiahkan senyuman yang paling manis buat saya. saya mengucup lembut senyuman tu. Pelan-pelan dia bukak mata, tu puntak habis, had separuh.. Stim je semacam. saya tarik batang konek saya keluar sikit, lepas tu saya tekan balik sampai pangkal. Sandra menarik nafas sambil mendongakkan kepala dia.

“Nak lagi?” saya tanya sambil tersenyum. Sandra senyum gertap bibir, mengusap-usap belakang saya sambil menggerak-gerakkan peha dia. saya gelak dalam hati.
“Nak lagi la tuu.. Nanti kau..” saya rasa malam tu 3 kali saya kerjakan dia sampai naik lembik bini saya tu.

Dekat pukul 6 pagi baru la saya lelap dalam rangkulan erat Sandra. Masa saya sedar pukul 11 pagi tu, Sandra masih lagi tidur. Bibir pink dia mengulum senyum. Senang hati saya tengok dia mcm tu. saya kucup bibir, pipi, mata, kening dan dahi Sandra sebelum bibir saya menari-nari di tengkuk, bahu dan dada dia. Puting tetek dia merah padam, separuh tegang. saya menghisap kedua-duanya, lepas kanan, kiri. Jari-jemari Sandra mengurut lembut bahu saya. saya lepaskan tetek Sandra dan menatap wajah manisnya. Kedua-dua matanya saya lihat merenung muka saya dengan penuh kasih sayang.

“Good morning.. Princess.” saya membuka bicara.
“Cakap Melayu laa..” Sandra separuh gelak.

Kami berbual mesra lepas tu sampai la mak saya panggil. Tergesa-gesa saya turun katil. Nyaris Nak tersungkur menyembam lantai! Time tu barula saya feel camana rasa newly-weds on the morning after. Krem giler kelangkang saya! Jalan pun setapak, setapak! Sandra memula gelak tengok gelagat saya terkedek-kedek bogel. Bila dia Nak bangun, mengaduh dia pekap cipap. saya pulak yang bantai gelak tengok dia. Dia lagi teruk saya tengok, Nak jalan pun sikit punya siksa. Badan bongkok ke depan, kaki terkangkang sikit, muka dok berkerut menahan pedih. Dua-dua tangan pulak tak lepas dari cipap dia.

Cerita lucah Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu cerita sex melayu best batang konek saya dalam cipap, citer malay best batang konek saya dalam cipap

Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu


Kami berpimpinan tangan praktis jalan dalam bilik 6 round sebelum sama-sama keluar menuju ke bilik mandi. Dalam masa seminggu lepas saya kawin tu, tiap-tiap malam saya melayari bahtera nikmat dunia bersama Sandra. Paling kurang, 2 round satu malam. Bahagia saya rasa hidup saya ditemani isteri saya tu. Everything was perfect, sampai la beberapa hari kemudian. saya tiba-tiba boleh teringat kat Sandra. saya call rumah Sandra kat Setapak senyap-senyap, tapi Sandra tak mau cakap dengan saya.

Mak Sandra kata dia tak mcm dulu, badan dia pun dah susut sikit, tak lalu Nak makan. Teruk punya frust! saya kata kat mak Sandra, nanti balik Key Ell saya take care of things dengan Sandra. Bila saya bawak Sandra pindah masuk rumah kat USJ baru la Sandra Nak cakap dengan saya balik. Jenuh jugak saya pujuk dia. Dua minggu saya tak cari kes baru pasal hari-hari saya mengadap Sandra kat office dia. Dia makan jugak pujukan saya akhirnya, tu pun lepas saya bawak dia holiday kat Genting 2 malam. Kat Sandra saya cakap ada company function, padahal batang konek saya tengah ber-functioning dalam cipap Sandra masa tu. Kat Genting, lepas saya dan Sandra selesai ber-function pada malam kedua, Sandra akur jugak dengan takdir bahawa dia akan jadi isteri kedua, dan kami pun mula la buat perancangan untuk bersatu.
Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu ***
Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu, sex story , Cerita lucah Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu cerita sex melayu best batang konek saya dalam cipap, citer malay best batang konek saya dalam cipap, porn, erotic novel sex, Batang Konek Saya Dalam Cipap Awek Gebu



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/