Ibu Mendayung Batang Balak Anak Kandung

Ibu Mendayung Batang Balak Anak Kandung - Nama aku Intan, usia aku 34 tahun, aku seorang wanita sederhana je, aku juga mempunyai keluarga yang sederhana, tinggal kat sebuah rumah kampung peninggalan mertua aku. Namun, aku tetap merasa bahagia walaupun suami aku hanya seorang tentera laut berpangkat biasa je, dan sering bertugas laut selama 6 bulan dan darat juga 6 bulan. Walaupun begitu aku tetap bahagia kerana dia adalah seorang suami yang baik.

aku mempunyai 2 anak, lelaki dan perempuan, anak perempuan aku yang sulung sudah melanjutkan pelajarannya ke universiti, sekarang aku tinggal bersama anak lelaki aku yang berusia 18 tahun dan masih bersekolah, Landi nama manjanya, Landi seorang anak yang patuh dan baik tingkah lakunya. Sejak aku berhenti kerja aku menjadi surirumah sepenuh masa menguruskan anak2 dan rumah.

aku seorang wanita yang berpelajaran dan pernah bekerja sebagai kerani kat sebuah firma kerajaan.

Cerita aku bermula ketika pagi bulan jun yang lalu, waktu itu, sekolah sedang cuti semester. Seperti biasa, aku akan mengambil pakaian kotor kat bilik Landi, sebelum ini perkara seperti ini tak pernah berlaku, namun pagi itu aku pergi kebilik Landi, dan Landi masih lagi tertidur. aku tersentak, dan hati aku berdebar2 apabila terpandang sesuatu, kerana seperti selalu aku masuk kebiliknya aku melihat anakku tidur berselimut.

namun kali ini aku melihat selimutnya jatuh kelantai, sebagai anak lelaki yang normal, zakarnya akan menegang setiap pagi, ternyata aku terlihat zakar anak aku menegang disebalik kain pelikatnya, tidurnya telentang, mungkin terlalu letih bermain futsal semalam, dia terlalu nyenyak, sehingga selimutnya jatuh ke lantai. Seperti disuruh aku mendekati Landi sambil tangan aku memegang bakul baju kotor.

aku mendapati kain pelikatnya terangkat oleh kerana zakarnya menegang, hujung zakarnya seperti lembab, " Landi mimpi basah agaknya semalam" bisik hati aku, aku mula terangsang apabila terfikir sebegitu. anak aku sendiri sudah boleh memancutkan air mani. sebelum ini tak terlintas pun difikiran aku,kerana aku masih menganggap anak aku masih kecil. Kali terakhir aku melihat zakarnya sewaktu dia berkhatan ketika umurnya 8 tahun.

Zakarnya kecil je waktu itu, berbeza sekali ngan sekarang zakarnya sudah membesar bersama tubuhnya. Kemudian aku beredar dari bilik itu.

Namun malam itu aku tak dapat tidur, aku merasa kesunyian, aku mula terfikir belaian suami aku. aku menelefon suami aku, namun hanya dapat berbual sebentar kerana dia sedang bertugas. aku kembali kekatil, dan bayangan zakar anak ku muncul kembali. kemaluan aku mulai basah, aku merasakan sensasi memikirkan perkara itu. aku meraba kat bahagian sulitku. terasa sangat menghairahkan. aku betul2 inginkan seks.

namun aku berasa amat berdosa mimikirkan anakku sambil meraba bahagian sulitku. aku berhenti, dan terus cuba untuk tidur. tidak beberapa lama kemudian aku tertidur.

Pagi itu aku bangun dan bersemangat untuk membasuh baju kotor, kerana ingin ke bilik Landi dan ingin melihat kejadian seperti semalam. aku pergi kebilik nya, ternyata hidangan sarapan mata yang baik untuk aku sekali lagi. kali ini kain pelikat yang Landi pakai terselak sampai ke atas. aku terkedu seketika. zakarnya terpacak seperti semalam, tetapi kali ini jelas terpampang didepan mata aku.

seperti tidak percaya. Landi kelihatan nyenyak sekali. tetapi aku tidak berani nak menyetuh zakarnya. Khuatir jika Landi bangun, malu lah aku. perlahan lahan aku menyelak kain batik yang aku pakai. aku buka seluar dalam aku masukkan dalam bakul. kemudian aku lucut kan kain yang aku pakai. kemudian T-shirt pula. ternyata aku agak gila, apabila berni berbogel dihadapan anak aku yang sedang tidur.

kemudian aku mendekatkan diri ngan bucu katil. zakar anak aku itu hanya beberapa sentimeter saja dari tempat aku berdiri.aku mengangkat sebelah kaki ke bucu katil, ngan posisi mengangkang. aku membuka cipap aku, seolah2 Landi sedang minikmati. aku masukkan jari kedalam cipap sambil mengerang perlahan-lahan.

Ibu Mendayung Batang Balak Anak Kandung


  • ternyata aku melancap dihadapan anak aku. ketika aku sampai ke puncak, badan aku bergetar, ngan tak sengaja cipap aku terpancut sedikit air dan terkena paha Landi. Landi bergerak seperti hendak terjaga. aku berlari keluar dari bilik Landi ngan keadaan bogel. malu pula rasanya. kemudian aku kebilik memakai baju semula dan melakukan kerja harian seperti tiada apa2 yang berlaku. begitu lah aktiviti harian aku, tetapi tidak lah aku melancap dihadapan anak aku selalu.
  • kadang-kadang aku membiarkan kain aku terselak dihadapan Landi, sesekali aku lihat Landi menikmati permadangan cipap aku. Tetapi aku rasa Landi masih takut-takut melihatnya. Kini, aku mula memikirkan aku ingin kongkek ngan anak aku. seperti idea yang agak gila. namun aku tak tahu bagaimana hendak mulakan.
  • Akhirnya, aku mendapat suatu kenikmatan yang luar biasa. aku dapat kongkek ngan anak lelaki aku. Saat aku menulis ini anak aku sedang tidur kat atas kusyen berbogel, begitu juga ngan aku. kat hadapan komputer berbogel sambil menulis cerita ini, senang rasanya berbogel tanpa seurat benang kat rumah. Kami baru saja melakukan hubungan badan yang nikmat. Cipap aku masih lagi basah ngan air mani Landi. Pasti anda tertanya-tanya, bagaimana kami mulakan...
  • Ceritanya bermula begini...
  • Jika anda masih ingat, aku pernah beritahu yang aku sengaja membiarkan Landi sesekali melihat cipap aku secara tak sengaja.
  • Ternyata cara itu agak berhasil, apabila Landi mula menunjukkan minat, Landi mula bermanja2 ngan aku. Kadang2 kat dapur tiba2 Landi memeluk aku dari belakang. Kadang2 Landi sengaja duduk berdepan ngan aku ketika menonton TV, kerana ingin melihat kain aku yang aku sengaja selak tanpa pengetahuan nya.
  • Pada malam sebelum berlakunya persetubuhan terlarang itu, kami sedang menonton TV, aku sedang duduk diatas kusyen panjang. Kemudian Landi tiba2 datang dan meletakkan kepalanya kat atas riba aku, sambil berbaring. Sebagai seorang ibu, aku membelai rambutnya, sambil kami menonton TV. Tiba2 ada nyamuk menggigit kaki aku, sambil membongkokkan sedikit badan, aku menggaru kaki, secara tak sengaja, tetek aku menekan kepala Landi, ngan nakal Landi berkata, “panasnye bu”.
  • Kemudian aku bertanya,”apa yang panas?” tanya aku agak hairan. “ni tetek ibu ni la...”kata Landi sambil memicit tetek aku. Tangan aku menampar manja tangan nya. “Nakal anak ibu ni..., Landi bukan budak kecil lagi, nak pegang2 tetek ibu ni.” terang aku. Landi berasa agak malu, pipinya merah sambil tersengih. “Tapi bu, tetek ibu kena kepala Landi tadi, geram pulak Landi” katanya malu2. Kata2nya membuatkan puting aku mengeras. aku lihat mata Landi tertumpu pada dada aku.
  • Kebetulan aku tak memakai bra waktu itu. T-shirt yang aku pakai menampakkan bentuk puting aku. aku menutup tetek aku ngan tangan. “eh apa ni?tak malu tengok tetek ibu” kata aku berseloroh. Landi tersenyum. aku lihat celah kangkang Landi. Batangnya keras “eh kenapa keras pulak ni?” kata aku sambil menguis kepala kote Landi. Landi spontan menutup kotenya ngan tangan. “Ibu ni...suka2 je pegang burung Landi, nanti Landi pegang ibu punya nanti baru tau” gertak manja Landi kepada aku.
  • “Pegang la kalau berani” balas aku selamba. Tiba2 tangan Landi mencuit cipap aku. Berdesir darah aku ketika itu.

“Nakal anak ibu ni” kata aku sambil menampar manja tangan nya. Keadaan sepi seketika. Tiba2 Landi berkata “bu, Landi nak masuk tidur dulu la” Landi bingkas bangun dari riba aku. “Betul ke nak tidur ni? ke nak ehem2?” Perli aku. Sambil tersenyum Landi berdiri kat hadapan aku. Batangnya terpacak keras. secara tak sengaja aku memandang batang Landi dari luar kain. “ei keras nya burung anak ibu ni?, tak malu la Landi ni” kata aku sambil melepaskan pandangan, dan melihat wajah Landi .

Landi malu dan berlalu ke bilik sambil tersenyum menjeling kearah aku. aku yang masih kat kusyen seperti tidak percaya, apa yang berlaku waktu itu. aku juga bergegas kebilik. aku londehkan semua pakaian kemudian aku melancap penuh nikmat, sesekali aku terfikir, pasti Landi juga sedang melancap. Memikirkan hal itu aku orgasam berkali2. Kemudian aku tak sedar yang aku terlelap.

Pagi hari berikutnya, aku bangun agak lewat, aku lalu dihadapan bilik Landi, tetapi Landi sudah bangun, aku ke ruang tamu, kelihatan Landi sedang melayan playstation, sambil berbaring diatas karpet depan TV. Asyik benar dia bermain. aku menuju kebilik air untuk mandi.

Beberapa minit selepas itu, selesai aku mandi, aku ke ruang tamu semula, “Landi, ibu lewat bangun la, tak sempat buat sarapan.” tegur aku. “nak makan apa2 tak?”Tambah aku. “Takpa la bu, Landi tak lapar pun” jawab Landi. aku duduk kat lantai berhampiran kepala Landi sedang berbaring. “main game aja anak ibu ni, kerja sekolah takda ke cuti2 ni?” tanya aku. “ada, tapi sikit ja” jawab Landi selamba. Tiba2 kepalanya beralih ke paha aku. Kepalanya terletak kat atas riba aku. Seperti biasa, aku membelai rambutnya seperti semalam. “ibu nak

main game?” tanya Landi. “mana la ibu pandai main game ni.” jawab aku. Landi sedang bermain game Wrestling ketika itu. “ada game yang senang tak?” tanya aku lagi. Landi duduk dan menukarkan DVD gamenya. “kita main game bowling nak bu?” tanya Landi. aku menganggukkan kepala. “yang ini ibu reti la” balas aku. aku juga kadang2 melayan playstation ngan Landi, tetapi hanya game bowling dan racing kereta saja.

Landi meletakkan kepala nya ke riba aku semula. Landi memulakan permainan. Selepas Landi mulakan lontaran, Landi mendapat strike, “wah strike ye?” kata aku. aku pula melontar, hanya spare. Kemudian giliran Landi, dan dia Strike lagi. “yeay!” jerit Landi. “best la tu?" kata aku. Kemudian aku pula melontar. Tiba2 strike. “tengok! ibu pon boleh juga” kata aku sambil memicit pipi Landi. kemudian tiba giliran Landi melontar, aku mula menganggu Landi, aku tolak tangannya, Landi hilang kawalan, dia tak strike lagi pada pusingan itu.

“alah ibu ni main kotor la” rengek manja anak aku yang berusia 14 tahun itu. aku ketawa kecil, kemudian giliran aku pula, Landi cuba menolak tangan aku pula. Tetapi aku mengangkat tangan aku tinggi2. Landi tak dapat capai. Kemudian Landi mencuit pinggang aku. aku pun hilang kawalan. Landi ketawa besar. kemudian giliran Landi kembali, dia membalikan tangannya ke kiri, sambil membuat lontaran. aku juga mencuit pinggangnya. Permainan boling kami mula kucar kacir. Kami bermain ngan penuh tawa.

Kemudian tiba giliran aku pula. tiba2 tangan nya mencapai tetek aku. Terus bola masuk ke longkang. Landi ketawa lagi. “mana aci pegang tetek ibu.” jerit aku manja. Landi tersengih melihat aku. aku hanya tersenyum. giliran Landi pula melontar, kali ini Landi mengepit kedua2 tangannya menutup dadanya ngan lengannya. Secara sengaja, aku mencuit kote Landi. Balingan nya juga ke longkang. ”ibu ni pegang2 burung Landi pulak” kata Landi agak malu.

Batangnya agak menegang ketika itu, Landi memakai seluar pendek ketika itu. ”alah burung Landi tu ibu yang cuci waktu Landi kecil” kata aku sambil ketawa.

Tiba2 Landi mencuit cipap aku. Tangan aku menepis,”eh, Landi ni” tegur aku, tetapi didalam hati perasaan aku sangat berdebar. “alah ibu pegang burung Landi takpa” jawab Landi takut2. ”Landi kan anak ibu, ibu yang lahirkan Landi, ibu tengok burung Landi dari kecil lagi” jawab aku berdebar2. “dulu Landi kecil bu, sekarang dah besar.” jawab Landi. “Landi tak suka ke?” tanya aku. “er suka jugak” jawab Landi tersengih. “eei tak malu! dah besar pun, suka ibu pegang burung dia” kata aku pula.

“betul ke dah besar? tah2 burung Landi besar ibu jari je” kata aku sambil ketawa. sengaja aku bermain2 ngan Landi, padahal, aku dah pernah lihat batang Landi waktu pagi, batangnya tidak berapa besar, sesuailah ngan saiz badannya cuma agak panjang. “Besar la bu,” jawab Landi.

“betul ke? mana? Tunjuk la kat ibu” perli aku. “malu la bu” jawab Landi malu2. “malu pulak” kata aku. Kemudian aku terlihat bonjolan kat celah kangkang Landi. “ei dah keras la tu burung tu” kata aku sambil menjuihkan bibir kearah kote Landi, didalam hati aku sudah bergemuruh. Landi bangun dan duduk berhadapan ngan aku, sambil menekup kote nya yang sudah keras. Cipap aku pun sudah mulai basah ketika itu.

Ibu Mendayung Batang Balak Anak, cerita lucah sex melayu, cerita lucah, ibu mendayung batang balak anak kandung, cerita sex ibu dan anak kandung

Ibu Mendayung Batang Balak Anak Kandung


Suasana ketika itu sunyi seketika. tiba2 Landi bersuara “ibu, ibu tahu tak? kadang2 Landi nampak ibu punya”. Hati aku gembira apabila helah aku menjadi. “ibu punya apa?” tanya aku pura2. “Ibu punya ni” jawab Landi sambil jarinya menunjuk kearah cipap aku. “bila?macam mana Landi Nampak?”Tanya aku pura2 lagi. “kadang2 bila ibu duduk kat atas kusyen, kain ibu terselak, lepas tu Landi nampak semua ibu punya” jelas Landi beriya2.“ye ke? Landi suka la tu?” tanya aku penuh berdebar.

Landi hanya mengangguk. Itu lah jawapan yang aku tunggu2. Penuh debaran, kemudian aku bertanya, “Landi nak tengok lagi tak?nak tengok ibu punya?”. “Boleh ke bu?” kata Landi agak terperanjat. “boleh, tapi ngan syarat, Landi kena tunjuk burung Landi dulu.”kata aku ngan hati yang berdebar. Perlahan2 Landi melurutkan seluarnya tanpa berfikir dua kali. Maka terpampang lah kote anak aku, yang aku lahirkan 14 tahun dahulu. aku kaku seketika. Sebelum ini aku hanya melihatnya ketika Landi tidur.

Kali ini dalam keadaan Landi berjaga, sensasinya lebih menghairahkan. Kote Landi berukuran lebih kurang 5 inci, tak terlalu gemuk, telur Landi agak besar bewarna coklat dan kantung telurnya dan pangkal kotenya ditumbuhi bulu2 yang tidak berapa lebat. Cipap aku sudah sangat basah ketika itu. “bo..leh ibu pe..gang” tanya aku tersekat2. Landi hanya anggukkan kepala. aku menyentuh kepala kote anak aku buat sekian lamanya aku tak pernah sentuh. bagai nak luruh jantung aku. “ahh ibu, geli lah.

” rengek Landi. “besar tak bu?” tanya Landi ngan nada berdebar. “besar juga, panjang la kote Landi ni” jawab aku ngan gemuruh. “dah besar anak ibu ni, bulu pun dah tumbuh dah” tambah aku sambil membelek2 kote Landi. aku melancap2 kotenya perlahan, sambil menekup2 telurnya. “i..bu suka tak te..ngok ko..te Landi?tanya Landi agak tersekat2. aku menganggukkan kepala, “mes..ti Landi suka me..lancap ni..kan?” Tanya aku. “emm ka..dang2 je bu.., tapi baru2 ni Landi ke..rap sikit melan..cap bila nam..pak ibu punya tu” jawab Landi ikhlas.

aku hanya tersenyum. Ternyata helah aku menjadi. “bu” kata Landi. “tadi ibu cakap Landi boleh tengok ibu punya lagi, boleh tak?” tanya Landi tiba2. aku terkedu sekejap “emm..buka baju Landi dulu, ibu nak tengok Landi bogel dulu la, boleh tak?” tanya aku. Tanpa jawapan, Landi menurut, sambil melepaskan t-shirtnya. Kini Landi berbogel kat hadapan aku. seperti tidak percaya, aku melihatnya berbogel ketika umurnya sebegini. aku kaku melihat tubuh anak aku yang memberahikan itu.

“bu, Landi nak tengok ibu punya pula” rengek Landi, membuatkan aku tersedar.

aku berundur sedikit kebelakang. Mengangkat hujung kain. ”sekarang Landi selak kain ibu” kata aku sambil membuka kangkang aku. Hati aku berdebar2, kerana hendak menunjukkan alat sulit aku kepada Landi. Tangan Landi kanan dan kiri perlahan2 menyingkap kain batik aku. Landi seperti takut2. Ketika itu aku tak memakai seluar dalam. Landi selak kain aku sampai ke pangkal paha aku. Maka terpampang la alat kemaluan aku dihadapan Landi, cipap aku berbulu agak lebat, dan kulit cipap aku agak tebal berwarna coklat.

Lurah aku mula mengalirkan air mazi. Seperti tak percaya, aku membiarkan Landi melihat cipap aku, kerana dari cipap aku lah Landi lahir 14 tahun dahulu.

Landi menikmati permandangan itu ngan penuh nikmat. Jantung aku berdegup kencang. aku terus meramas2 kote Landi. Terkemut2 cipap aku. Landi seperti terpaku, terus melihat. Tiba2 crott...crot.. kote Landi memancutkan air mani. Landi mengerang “ibu..ahh ahh..” habis air mani nya berceceran kat atas karpet. Cipap aku rasa sensasi. aku tersenyum. “eh cepatnya pancut, Landi tak pernah tengok cipap ya?” tanya aku. Landi tunduk malu sambil mengiyakan. “Ci..cipap ibu cantik sangat...” puji Landi. aku lihat Kote Landi belum kendur. Biasalah kali pertama.

”itu baru tengok cipap ibu, nak tengok ibu bogel tak?” tanya aku. aku mula tak dapat mengawal keghairahan. “nak!!nak!!” jawab Landi seperti kanak2 yang ditawarkan gula2. aku melepaskan t-shirt dan kemudiannya bra. Kami berdua berbogel kat ruang tamu. Matanya liar memandang segenap tubuh aku. “cantiknya bu” puji Landi lagi. “mari sini sayang” panggil aku. aku berundur sedikit ke belakang, dan bersandar dikusyen sambil menurunkan satu bantal kusyen jadikan alas. Landi tanpa berlengah mendekati aku.

aku memegang mukanya merapatkan ke muka aku. Kami bercumbu, seperti pasangan kekasih. “ibu...emmm” rengek Landi. “ahh anak ibu” rengek aku pula. Tangan aku mencapai batang Landi sambil melancapnya perlahan. ‘Ahh ibu geli lah..” desah Landi.

Landi kaku je membalas ciuman aku, aku mula mencapai tangan Landi dan meletakkan tangannya ke cipap aku. Terasa hangat tangannya menyentuh cipap aku. “ahh..main cipap ibu sayang, ramas tetek ibu” desah manja aku. Tangan Landi sebelah lagi mula meramas2 tetek kiri aku. Ternyata Landi masih belum berpengalaman. dia hanya meraba daerah cipap aku yang basah itu. aku mencapai tangan nya semula, aku mengambil jari tengahnya dan memasukkan kedalam lubang cipap aku.

“ahh macam tu sayang” desah aku bertambah nikmat. aku tolak tangannya supaya jarinya keluar dan masuk cipap aku. Kemudian aku biarkan dan meramas rambutnya penuh nikmat. terkemut2 cipap aku menyepit jari Landi.Tiba2 cret..cret..Landi terpancut lagi. aku pun terangsang. Kami sama2 orgasam. “ah...ahh ahh” jerit kami berdua. ciuman kami terhenti seketika. “Landi ni cepat pancut lah” kata aku sambil tersenyum. “tak tahan ya?” tambah aku lagi.

“a’ah bu, cipap ibu sepit2 jari Landi, Landi tak tahan.” aku hanya tersenyum, aku sedar, anak aku masih lagi teruna rupanya. Tak sangka aku juga orgasam begitu cepat, walaupun jari kecil hanya mengentam cipap aku beberapa kali. aku berasa puas, tetapi nafsu aku masih mahukan lebih dari itu.

Tanpa sedar air mani Landi meleleh kat atas badan aku. aku menyapunya keseluruh badan aku. “bu, sedaplah”kata Landi. “kalau Landi nak lagi sedap, kejap lagi ibu ajar nak?” tanya aku. “nak bu..nak” jawab Landi beriya2. “jom kita masuk bilik nak?ajak aku. “jom” jawab Landi ringkas. Kami bingkas bangun. Kami berjalan berpegangan tangan kebilik.

Sampai kat bilik, aku menjatuhkan diri ke atas katil, “mari sini, sayang ibu” ajak aku manja. aku mengangkangkan kaki aku biar Landi dapat melihat tubuh aku yang bogel ketika itu. Landi seperti kucing yang lapar, naik ke katil. “bu, indahnya tubuh ibu,” kata Landi yang tak habis2 memuji. aku tersenyum, sambil berkata, “mari, cium ibu macam tadi”. Kali ini Landi mulakan ciuman, gementar tubuh aku membalas ciumannya. “cium leher ibu sayang” arah aku kepada Landi. Seperti anak yang patuh. Landi mencium leher aku penuh nikmat.

”ahh..sayang” desah aku. Tangan nya meramas2 tetek aku. aku berbisik ke telinga Landi, “cium tetek ibu, sayang” Landi menurunkan kepalanya ke daerah tetek aku sambil menggomol manja, daerah bukit aku itu. Landi menghisap2 puting aku bergilir2 kiri dan kanan, teringat aku ketika Landi masih bayi, ketika itu Landi masih menyusu. Tetapi kini apa bila Landi dewasa, nikmatnya bukan kepalang, aku orgasam sekali lagi. “ahhh sedap sayang...aahh” ngerangan aku agak kuat, memberhentikan Landi seketika.

Badan aku mengeliat kesedapan. aku memeluk Landi ngan erat. aku mencium Landi berkali2. Ciuman dari seorang ibu dan kekasih.

Selepas keadaan agak reda, aku menyuruh Landi turun dari katil dan berdiri, aku mengesot ke bucu katil dan mendapatkan Landi, aku mulai mendekatkan kepala aku dihadapan kote Landi yang masih kukuh terpacak, “penangan pertama” getus hati aku. Mula2 aku cium hujung kote Landi, kemudian aku mula mengulum dan menghisap kote yang keras itu, Landi mendesah, merengus, kesedapan. “ibu...sedap bu...ah”. aku menjilat lubang kencing Landi penuh nikmat, kemudian aku turun kebawah sedikit dan mengulum telurnya sambil tangan aku terus melancap batang Landi.

Landi mula meramas2 rambut aku. aku tahu Landi sedang kesedapan. Tangan aku sebelah lagi pula memainkan biji kelentit aku sendiri. Tak lama selepas itu Landi mengerang “bu, Landi nak terpancut ni bu…aahhh” “pancut Landi cepat ahh ahh..”aku merasakan sensasinya juga. Crett..crett.. kote Landi memuntahkan air maninya. aku menadahnya ngan lidah, habis lidah aku dibasahi air mani yang pekat dan panas.

Muka aku juga penuh ngan air mani Landi. Landi terduduk diatas riba aku. Kami bercumbuan penuh nikmat. Batang Landi mulai kendur sedikit, aku rasakan ketika kotenya menyentuh perut aku.

aku melepaskan cumbuan, dan berundur ke belakang, Landi berdiri. Mukanya agak keletihan. aku mengangkangkan paha aku luas2. “Landi buat macam tadi kat ibu pula.” kata aku, Landi tercengang, “hisap cipap ibu lah sayang” terang aku sambil tersenyum. Landi seakan paham, mula mendekatkan mukanya ke cipap aku, aku mengangkat kedua kaki dan lutut aku keatas, sambil mengangkang. “guna lidah Landi” aku arahkan Landi yang kelihatan kekok dan melihat muka aku. Kemudian lidahnya mula menyentuh lurah cipap aku yang basah.

“ahhh” rengek aku. Landi menggerakkan lidahnya keatas dan kebawah. Geli rasanya, Suami aku jarang berbuat sebegini, entah kenapa dia hanya mahu aku menghisap kotenya je, kemudian kongkek dan…itu je.

Tetapi, apabila melihat anak aku yang berada kat celah kangkang aku, ghairah aku lebih memuncak. Sambil meneruskan posisi tadi, aku menghulurkan tangan ke bawah punggung, sambil meregangkan cipap aku luas2. Landi ngan ghairah menjilat cipap aku. Tiba2 Landi berhenti, “ibu, Landi nampak lubang la, ibu” katanya. “itu la lubang faraj sayang, Landi dulu, lahir dari situ la, sayang masukkan lidah kat situ k” jawab aku. “ahhh..sayang ibu” jerit aku ketika hujung lidahnya memasuki lubang faraj.

Hampir gila aku dibuatnya. Kemudian aku meregangkan bahagian atas cipap aku pula, bagi menampakkan biji aku. “kat atas ni biji kelentit ibu tau, sayang main ngan jari ya” terang aku sambil menunjukkan biji aku yang mengeras kemerah2an. Landi menurut, dan menggentel2 biji aku sementara lidahnya menjilat2 lubang cipap aku. “ahh ahhh..ahhhhhh!” aku menangkat punggung aku, tubuh aku bergetar menahan nikmat yang amat sangat. aku rasa, aku terpancut, kerana aku melihat Landi menyapu2 mukanya.

aku tarik Landi keatas aku, supaya menghempap tubuh aku. aku memegang mukanya sambil merengek “sedapnya, pandai anak ibu ni” kami berpelukan. Kulit kami bersentuhan. aku membelai2 rambutnya, begitu juga Landi membelai rambut aku.

Tiba2 aku mula tersedar, aku sedang melakukan perkara yang terlarang ngan anak kandung aku sendiri, kami sedang menghampiri seks antara ibu dan anak. Namun nafsu menguasai aku. aku merasakan cipap aku benar2 teringin menerima tujahan dari kote anak aku sendiri. ”Landi, cukup Landi, mari baring kat tepi ibu ni” arah aku lagi kepada Landi.

Landi ngan canggung mengikut arahan aku. Landi berbaring disebelah aku, Sambil bercumbu2 aku bangun dan duduk kat sebelah Landi, mata Landi tak lepas memandang tubuh aku. aku bergerak ke daerah kote Landi, membiarkan pemandangan cipap aku dinikmati Landi. Kotenya agak kendur sedikit kerana sudah 3 kali terpancut.

aku mula melancap kote Landi dan sesekali menjilat bahagian hujung kotenya. Ternyata anak lelaki aku, memang segar, kotenya masih dapat berdiri tegak, walaupun telah pancut berkali2, bukan seperti ayahnya, pancut sekali sudah letih kemudian…tidur. aku dapat merasakan tangan Landi meraba2 bahagian cipap aku. Ternyata Landi sudah pandai, ngan memasukkan jarinya kedalam cipap aku. Sesekali aku memandang muka Landi, kami berpandanagn penuh makna.

Kemudian aku bangun. aku bertinggung betul2 diatas kote Landi. “Landi nak rasa cipap ibu ni?” tanya aku. Landi mengangguk. Mukanya penuh debaran. “sayang, anak ibu.” Kata aku, kelihatan muka Landi seperti orang yang sedang bermimpi.

aku mengarahkan batangnya kearah lubang cipap aku. aku gesel2kan hujung zakarnya ke permukaan cipap aku. Terasa licin kepala kote Landi, kerana cipcp aku sudah benar2 basah.Kemudian aku turunkan punggung aku ke bawah. bless...batangnya nya meluncur kedalam cipap aku. Meregangkan dinding faraj aku yang lama tak diregangkan oleh zakar. “ahh nikmatnya” bisik hati aku. “bu..ahhh” desah Landi.

aku mendayung badan aku turun dan naik. ”ahh..sedapnya kote Landi sayang...ahhh” raung aku. aku lihat mata Landi terpejam2, aku juga begitu. aku mengemut2 batang Landi ngan penuh nikmat. Penuh rasanya liang faraj aku. Clop..clop…Bunyi yang datang dari cipap aku, kat selang selikan ngan erangan kami berdua menambahkan lagi sensasi persetubuhan kami. Kira2 sepuluh minit, aku mula berdayung ngan laju, cipap aku sudah licin dan basah.

Kemudian aku mencapai puncak nikmat yang amat sangat, aku dapat bezakan sewaktu aku kongkek ngan ayah Landi pun tak sebegini nikmatnya, badan aku bergetaran ketika cipap aku memancutkan air, sambil mengemut batang kote Landi yang terpacak didalam. Cipap aku mengemut2 seperti memerah batang tebu yang penuh ngan jusnya. “ahhhh anak ibu...ibu sampai sayang” aku mengerang penuh nikmat.

Tiba2, aku merasakan air mani Landi yang hangat memancut2 kat dalam cipap aku, cret cret cret… “bu...ahhhh bu...sedap!!” Landi mengerang kesedapan. aku dapat rasakan kotenye mengembang dan menguncup kat dalam liang faraj aku yang basah itu ketika memacutkan air maninya. aku berasa puas, nikmatnya kongkek ngan anak lelaki aku.

aku menjatuhkan badan keatas tubuh Landi. Kami berpelukan penuh kasih sayang, “ibu sayang Landi” kata2 itu terkeluar dari mulut aku. “Landi pun sayang Ibu” jawab Landi kelelahan. agak lama aku membiarkan kotenya didalam cipap aku, beberapa minit kemudian kotenya mengendur. aku bangun, dan air mani Landi meleleh keluar dari cipap aku, aku rasa pancutan Landi agak banyak kerana ketika aku kemut berkali2 air maninya masih keluar.

Kemudian kami berbaring sambil berpelukan dalam keadaan bogel. Sambil aku membelai rambut anak kesayangan aku itu, aku berkata. “Landi,… sedap tak?sama tak macam Landi melancap?” tanya aku. “tak sama bu, yang ni lagi sedap, ini la kali pertama Landi rasa macam ni bu”jawab Landi. “tapi Landi jangan bagitau sapa2 tau kita buat macam ni, Janji?" tegas aku. “baik bu, Landi janji.” kami tersenyum bersama. Kemudian tanpa kami sedari, kami terlena bersama.

Kira2 jam 4 petang aku terjaga, aku lihat Landi masih terlena disebelah aku. aku rasa seperti bermimpi dapat kongkek ngan anak aku sendiri. Nikmatnya luar biasa. Kemudian, ketika Landi masih tidur aku membelai2 kotenya. Tiba2 kotenya mula mengeras semula. Landi mula sedar dari tidur. Kami bercumbuan buat sekian kali, Sekali lagi aku kongkek anak aku. Kali ini aku biarkan Landi mendayung diatas pula, berganda2 nikmat seks aku pada hari itu.

Bukan setakat itu je, hari2 kami seterusnya juga berbeza, kami selalu mandi bersama, penuh keghairahan, kadang2 kami berbogel waktu makan, menonton TV, sesekali kami membaca cerita seks antara ibu dan anak bersama2,dan segala aktiviti kat rumah kami lakukan dalam keadaan bogel, kecuali ketika aku datang bulan. Tetapi sepanjang kami melakukan perkara terlarang ini, aku bernasib baik kerana aku tidak hamil.

Mungkin faktor usia aku juga. Jika tidak aku pasti mengandungkan cucu aku sendiri. Pasti pelik bukan? Dan suami aku pasti menuduh aku curang. Tetapi suami aku tidak tahu bahawa aku melakukan hubungan terlarang ngan anaknya sendiri, dan kami kongkek hampir setiap hari,

Pernah sekali, Landi kongkek aku ketika aku sedang memasak. Memang sukar untuk menumpukan perhatian, tetapi rangsangan nya cukup hebat. aku juga mengajar Landi ngan melakukan macam2 posisi dan teknik, Landi kini semakin hebat. aku dan Landi juga pernah melakukan persetubuhan kat dalam bilik air ketika mandi bersama, ketika itu, aku menyuruh Landi memasukkan kotenya kedalam cipap aku waktu aku hendak kencing, kemudian aku menyuruh Landi kongkek ngan aku.

Memang sukar untuk kencing tetapi sedap rasanya. Ghairah kami memuncak apabila aku terkencing atas tubuh Landi, dan air kencing aku berciciran atas badan Landi.

Dan perkara paling ‘gila’ kami lakukan bersama ialah, apabila aku dan Landi kongkek kat luar rumah ketika waktu malam. aku kongkek ngan Landi kat belakang rumah, kebetulan rumah kami agak berjauhan dari rumah2 jiran. Jadi kami melakukannya kat atas pangkin belakang rumah. Mulanya, takut2 juga, kami melakukan ngan berpakaian, kemudian, selepas itu, kami mula berani berbogel kat luar rumah.

Suasana dingin, gelap dan bebas membuatkan sensasinya menjadi amat hebat. Hampir 5 kali aku orgasam waktu itu.

Sekarang rasa sangat bahagia, tetapi sesekali aku terfikir jika suami dan anak perempuan aku pulang nanti, dapatkah aku kongkek ngan Landi lagi. Bagaimana pula ngan perasaan cinta kami, antara aku dan suami juga Landi. Tetapi, apa yang pasti aku akan terus menyayangi Landi. Kerana dia lah buah hati aku, dan dia lah satu2nya anak lelaki aku.

Ingin aku mengajak semua ibu2 yang mempunyai anak lelaki, supaya mencuba hubungan terlarang ini. Hubungan seks antara ibu dan anak, memang susah untuk aku gambarkan kenikmatannya. Tapi apakan daya, perkara ini, perkara terlarang.
Ibu Mendayung Batang Balak Anak Kandung ***
Ibu Mendayung Batang Balak Anak Kandung, sex story , Ibu Mendayung Batang Balak Anak, cerita lucah sex melayu, cerita lucah, ibu mendayung batang balak anak kandung, cerita sex ibu dan anak kandung, porn, erotic novel sex, Ibu Mendayung Batang Balak Anak Kandung



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/