Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan

Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan | Sebenarnya perkenalan saya dengan Immah ini bermula masa saya menyewa sebuah rumah. Immah ini tinggal berdekatan dengan rumah sewa saya dan asyik memerhatikan saya. Pada mulanya saya tak perasan, maklumlah waktu itu saya telah memiliki sebuah motosikal. blh dikatakan setiap kali die berjalan pulang dari tempat kerja die sentiasa pandang pada saya smbil tersenyum manis.

Saya agak serba salah krn saya tahu yangg Immah nie selalu jg menelefon kawan serumah saya yangg bernama Mandun. saya balas balik jg senyumannya. begitu lah setiap kali yangg berlaku sehingga suatu malam Immah melefon ke rumah ketika saya berseorangan pasal kawan kawan yangg lain belum pulang dari pejabat masing masing.

Bermula dari situ kitaorang berkenalan dan saling bertukar nombor telefon. Dan semenjak itu kitaorang sering jg keluar ke kl bersama sama tanpa pengetahuan Mandun. Hubungan kitaorang agak intim juga.

Tapi saya tak menaruh harapan pada die pasal Immah nie berusia 3 tahun lebih tua dari saya. sedanng kan ketika itu saya berusia 22 tahun. kitaorang berpecah dan saya menyewa sebuah rumah dengan kawan kawan lain.

Pada Sabtu selepas saya habis game sepaktakraw kira kira jam 7 malam kitaorang telah berjanji mahu jumpa. Oleh krn pakaian saya tidk sesuai dan berpeluh peluh, saya cadangkan agar Immah tunggu saya dan beri saya satu jam utk saya balik mandi.

Nampaknya die tidk setuju dan nak ikut saya balik. Oleh krn die beria ia sangat mahu ikut, saya benarkan krn sebelum ini saya tak pernah ajak Immah atau wanita lain ke rumah! Sesampai saya ke rumah, saya dapati tiada seorangpun rakanku yangg ada.

Maklumlah malam minggu. masing masing ada program!. Immah masuk ke ruang tamu dan saya bukakan lampu dan televisyen smbil menunggu saya mandi serta bersalin pakaian. sesudah selesai mandi saya lihat Immah sedanng membaca sebuah novel.

Entah mana die dapat novel itupun saya tak tahu. Kelihatannya Immah agak gelisah. dan saya pasti Immah sudh mulai ghairah krn saya begittu pasti jalan cerita dlam buku itu amat blh menimbulkan berahi.

Lalu saya suruh Immah masuk jer ke bilikku utk menghabiskan bacaannya smbil saya di ruang tamu menonton Berita Perdana jam 8 malam Kira kira setengah jam kemudian, saya pula masuk ke dlam bilik dan saya lihat Immah masih khusyuk membaca buku itu smbil meniarap di atas katil.

Perlahan lahan saya naik ke katil smbil mengusap ngusap rambutnya yangg ikal wangi. Tanganku mengurut ngurut belakangnya hingga ke jubur yangg pejal berisi. Lama saya berbuat begittu dan batang batang butuh saya mengeras.

Saya yangg masih berkain pelikat tanpa berseluar dalamm cuba utk menindihnya smbil mengenakan batang butuh saya yangg menegang keras itu ke celah lurah jubur nya. Immah mengerang smbil menoleh dan tersenyum.

Saya pun mula menggosok gosok batang butuh saya turun naik di celah itu smbil mengucup belakang leher, menjilat serta menggigit kecil telinga kiri dan kanannya. Immah semakin terangsang dan mengeluh kesedapan.

Tanganku meraba raba belakangnya smbil berbisik. " Immah. tolong buka baju sayang. ". Immah bangun perlahan lahan dan terus membukakan butang baju kurungnya. saya jg membantu menarik bila kedua tangan Immah cuba melepaskan.

Bajunya. lalu. terdedahlah dua buah bukit yangg sederhana besarnya yangg masih bertutup dek coli berwarna pink. kelihatan dada Immah berombak ombak dan kedua tetek yangg menonjol. Dan tanpa menunggu lebih lama, saya terus jer membuka cangkuk coli Immah.

Tersirap darah saya melihat dua tetek yangg masih segar terpacak krn inilah kali pertama saya melihat tetek seorang awek secara langsung tambahan pula saya berpeluang utk memegang dan menikmati kelunakan dan kelembutan tetek dan awek itu pula sedia menyerahkan tubuhnya lantas saya ramas dan menguli uli kedua dua tetek itu dengan penuh bernafsu sekali.

Immah mendesis. "s. uuh" smbil cuba menyuakan puting tetek nya utk kuhisap. Puting tetek yangg sudh mengeras itu terus jer saya nyonyot dengan penuh ghairah. tangan Immah menarik narik rambutku tanda die jg amat terangsang apabila saya meramas ramas lembut tetek nya.

Sesudah kupuas menguli dan meramas yangg sebelah kiri, saya alihkan ke sebelah kanan pula. begittu lah silih berganti. mata Immah sekejap pejam sekejap celik smbil mulutnya tak henti henti mengerang manakala kakinya pula asyik menolak nolak ke tilam hingga bantal dan selimut yangg ada di atasnya jatuh ke atas lantai.

Immah meminta saya melucutkan kain pelikatku. saya dapat mengagak yangg Immah jg nak melihat dan memegang batang batang butuh saya yangg sedia keras itu. Sebelum saya membuangkan kainku, saya berkata berbisik meminta pada Immah ". Immah. buka kain dulu. " Immah mengangkat jubur nya dan saya segera menarik kain yangg di pakai.

Mataku tertumpu pada benda tembam yangg masih ditutup oleh seluar dalamm berwarna hitam di cela kangkang Immah. saya telanjang di hadapan Immah. die tersenyum dan melurut lurut batang butuh saya yangg sedia keras menegang dengan lembut.

Cerita Sex Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan

Terasa kelembutan tangan seorang awek mengurut urut batang butuh saya"uuhh". saya pula yangg mengeluh dan bertambah berahi krn tak pernah batang butuh saya diurut begittu. selama ini saya sendiri yangg mengurut dan melancap bila menonton blue film saya rasa Immah berpuashati dengan keadaan batang butuh saya yangg agak besar. standard orang Melayulah 15cm. Di peringkat ini saya mula tertanya tanya dlam hati"apakah Immah nie daah biasa dengan keadaan begini ataupun baru pertama kali? '.

Ah. persetankan itu semua. yangg penting saya akan dapat apa yangg diidamkan iaitu pepek di celah kangkang Immah yangg tembam itu dapat saya teroka. hmm. hmm batang butuh saya akan dapat menujah lubang pepek idaman semua lelaki itu malam ni.

Tanganku terus menerus mengusap usap celah kangkang Immah smbil mulutku terus menyonyot puting tetek nya. Immah mengerang ngerang dan merintih kesedapan. sesudah kulihat Immah bagai tak berdaya menahan seranganku.

Saya bisikkan lagi. "Immah. telanjang Immah. " Mulanya Immah agak ragu ragu utk telanjang. katanya. " macam nie aja udah lah. " " Ala. buka ajela seluar tu. I daah telanjang ni. I pun mahu tengok you punya. kan kitorang sama sama telanjang. apa mahu dimalukan. " rayuku pada Immah.

Sesudah agak lama merayu rayu smbil menyudu nyudu pepek tembam yangg masih berseluar itu. akhirnya Immah mengangkat jubur nya agar mudah saya menarik seluar dalamm nya. Hatiku berdetik gembira krn sebentar lg dapat saya saksikan sekujur tubuh seorang awek telanjang tanpa seurat benang di hadapanku.

Dengan perlahan lahan saya menarik seluar dalamm Immah dan terserlahlah celah kangkang Immah yangg sangat kuidamkan idamkan selama ini. hm. pepek Immah begittu tembam di hiasi pula dengan bulu bulu yangg agak halus begittu mempesonakan mata yangg memandang.

Dan tanpa membuang masa. saya menyembamkan hidungku ke celah alur berahi Immah dan lidahku menari nari dan mencari cari biji mutiara keagungan wanita. akhirnya kutemui biji mutiara tersebut lalu kugunakan lidahku utk menggentel gentel.

". fus. aah. ahh". Immah makin kuat mendesah. jubur nya terangkat angkat. rambut saya di tarik tarik. saya amat pasti Immah sedanng menikmati kelazatan yangg amat sangat bila saya perlakukan begittu.

Celah alur nikmat Immah semakin basah. basah dek lendir dari dlam lubang pepek bercampur dengan air liurku. kepala batang butuh saya jg kurasa basah krn air maziku jg telah meleleh leleh dari tadi.

Biji mutiara Immah yangg kelihatan merah. menonjol tak henti henti kunyonyot nyonyot sepertimana saya menyoyot puting tetek Immah. Immah semakin galak. menggelepar. smbil mengerang. "sedapnya. uuhh. lagi. sedap". bagaikan ikan yangg kelemasan di atas daratan.

Kepala batang butuh saya yangg basah dari tadi asyik menganguk angguk dan kembang kuncup tanda bersedia utk menyelami lubang pepek Immah. tetapi. fikiranku masih blh bertenang. krn kalau Immah nie masih dara, alamat saya akan 'terikat' padanya dan pasti die akan menuntut agar saya kahwin dengannya satu hari nanti.

Lalu jer saya bangun dan turun dari katil smbil menyuruhnya memakai semula pakaiannya. saya pula memakai kain pelekatku. Immah tidk bergerak langsung dan die bagai tak pedulikan suruhanku agai mermakai pakaiannya semula.


Cerita lucah Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan
  • Immah merenungku. matanya berkaca kaca. saya tidk pasti kenana Immah diam membisu. saya bertanya pada Immah. "kenapa sayang. sudahlah. cukuple setakat ini" saya menduga. padahal dlam hatiku terasa menyesal kalau kalau Immah menuruti kehendakku memakai pakaiannya Alamat melepaslah batang butuh saya dari menyelami lubang pepek Immah.
  • Saya berbaring semula di sebelah Immah. dan bertanya lg " Immah. kenapa tak mahu pakai baju tu. jomlah kitorang keluar. " Immah masih jg diam. Matanya semakin redup memandangku.
  • Saya dapat rasakan nafsunya masih bergelora. lalu saya menduga dengan pertanyaan. " Immah mahu bagi kat abang ke?. ". saya lihat Immah mengganggukkan kepala smbil tersenyum"Immah tak nyesal bagi kat Abang.
  • ? tanyaku lagi. Immah hnya menggeleng. Ini satu petanda yangg baik. Immah sudh merelakan tubuhnya utk kunikmati. dan tanpa membuang masa lg saya mula menindih Immah semula dan membuang semua pakaian dari tubuhnya yangg tidk diusik dari tadi.
  • Batang butuh saya yangg masih keras menegang diurut urut dan diacukan tepat kecelah alur oleh Immah sendiri. Perlakuannya membuat saya berkeyakinan yangg Immah nak jg menikmati kelazatan kongkek denganku.
  • Sambil die berbaring telentang. kakinya dikangkangkan seluas luasnya agar memudahkan saya memasukkan batang butuh saya itu. tetapi sebelum itu saya mengambil sebuah bantal utk saya lapikkan di bawah jubur nya utk agar lebih saya menusuk alur nikmat Immah.
Sebelum saya membenamkan batang butuh saya. kugentel gentel sekali lg biji mutiara Immah menggunakan emak jari kiriku manakala tangan kananku memegang batang dan menyuakan kepala batang butuh saya tepat tepat ke lubang yangg sedanng menganga menanti kemasukan batang butuh saya yangg kerans.

Immah semakin mengerang. merayu agar cepat saya benamkan ke lubukknya. ". bang. cepatlah. Immah daah tak tahan lg ni. ". rayu Immah. Perlahan lahan saya mula membenamkan batang butuh saya.

Sedikit demi sedikit. batang butuh saya mula menusuk lubang pepek Immah. saya dapat rasakan lubuk Immah menyedit nyedut dan terasa bagai di genggam erat batang saya didalamnya. " Aduzz. s. " sedapnya tak terkata keluhku bila batang butuh saya diperlakukan begittu.

Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan cerita seks, kisah melayu lucah Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan, novel blue sex Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan

Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan


Tetapi agak menghairankan krn Immah tidk menunjukkan apa apa perlakuan yangg menandakan yangg die pecah dara dan saya pula tidk terasa apa apa halangan bila keseluruhan batang butuh saya masuk ke lubang pepek Immah.

" si Immah nie daah tak ada dara lg rupanya. patutle die beria ia mahu melakukan persetubuhan ini. mngkin die nie daah biasa kot!. ". bisik hati kecil saya.

Kalau macam nie blh le selalu saya mintak kat Immah. hati kecilku bertambah girang. sesudah agak lama terendam di dlam dan membiarkan batang butuh saya di kemut kemut oleh lubang pepek Immah.

Saya mula menggerak gerakkan batang butuh saya turun naik perlahan lahan. Immah terus mengerang dan berbusik"sedap bang. sedapnnya. batang abang panjang sampai senak" Immah mengaya ayakkan jubur nya. uuhh. uhh. ".

Keluh Immah. sesekali saya benamkan sedalam dalamnya hingga terasa ke bahagian pintu rahim Immah. dan ketika itu Immah menjerit ". Ah. ". dengan batang butuh saya yangg masih di dlam lubang pepek , saya mengayun ayun jubur ku smbil saya meramas ramas jubur Immah.

Mulutku pula menyonyot puting tetek Immah. Immah kelihatan amat terseksa kelazatan. Immah bnr benar menikmati persetubuhan itu. ternyata saya dapat mempraktikkan apa yangg pernah saya tonton dlam 'blue film' sebelum ini amat berguna.

Immah semakin tidk tentu arah bila saya melajukan ayunan jubur ku dan kerandut telurku pula menghentak hentak bahagian bawah alurnya. kedua dua kaki Immah yangg masih tergantung dibahuku jg tidk menentu.

Bagaikan mahu menendang dinding bilik saya pula. Mata Immah lebih bnyak pejam dan dahinya berkerut kerut menahan nikmat yangg sedanng dirasainya. sesekali saya dapat lihat mata hitam Immah juling ke atas die btl betul kuyu dan layu menikmati hentakan batang batang butuh saya.

Saya masih tetap meneruskan ayunan sehingga beberapa minit kemudian. Immah membisik lg. ". baa. bbaang. Immah mahu keluuaar. uhh. uss. st. bang. uuhh!. uuh. abaang. ". ke dua dua kaki Immah mengejang dan tangannya mencengkam jubur ku begittu erat manakala kepalanya menggeleng geleng ke kiri ke kanan.

Saya begittu pasti yangg Immah telah mencapai orgasm. krn serentak dengan reaksi sedemikian terasa kepala batang butuh saya begittu hangat diseliputi cairan dari dlam lubang pepek Immah. saya menghentikan ayunan dan membiarkan Immah mengemut ngemut batang butuh saya.

Selepas beberapa ketika, saya mulakan ayunan dengan rentak yangg perlahan. saya mencabut batang butuh saya dan meminta Immah menungging krn saya nak mencuba secara 'doggie'. Immah hnya tersenyum dan menuruti kehendakku.

Sesudah Immah bersedia, saya membenamkan lg batang butuh saya dari arah belakang Immah. sebelah tangan saya meraba raba tetek nya dan yangg sebelah mengelus jubur Immah. Ternyata cara sebegitu batang butuh saya terasa amat ketat di lubang pepek.

Immah jg tidk tentu arah bila saya mula membuat ayunan. semakin laju saya mengayun, semakin sedap rasanya batang butuh saya. saya semakin hampir utk mencapai kemuncak rasa. utk melepaskan sperma ku.

Saya sempat bertanya pada Immah. ". Abang mahu keluarkan air abang kat mana Immah. kat dlam atau kat luar. ? "Kat luar ajer lah bang. Immah takut ngandung. " jawab Immah lemah"ok. kalau gitu. elok Immah terlentang. " pintaku pula.

Immah baring telentang dengan kedua kakinya mengangkang luas. lututnya dinaikkan. saya lihat lubang di celah alur itu kembang kuncup menanti hunjaman batang butuh saya. saya merangkak dan menghalakan tepat ke arah lubang itu dan meneruskan lg adegan seterusnya.

Menancapkan batang butuh saya sedalam yangg mngkin. dengan perasaan yangg semakin membara, saya membenamkan keseluruhan batang butuh saya yangg dengan tempo ayunan yangg agak laju pula. tak sampai beberapa minit.

Saya terasa bagai mahu terkencing menyelubungi tubuhku. batang saya terasa menggeletar. dan saya pasti sperma ku akan terpancut bila bila masa saja. dengan pantas saya cabut dari lubang pepek Immah dan saya halakan ke arah dadanya.

Dan. terhambur sperma ku. sebahagian sperma ku terkena ke muka Immah dan sebahagian lg ke atas dada. Immah tersenyum puas. " Sedapnya main dengan abang. Immah puas betul. sebenarnya Immah keluar tiga kali. tadi. ".

Bisik Immah penuh manja. Sungguh hebat rasanya bersetubuh dengan seorang wanita. jauh lebih nikmat dari melancap. ! saya jer yangg tidk puas sepenuhnya lantaran tidk dapat memancutkan sperma ku di dlam lubang pepek Immah.

Tetapi itulah kali pertama saya menikmati persetubuhan dengan seorang wanita. Macamana saya blh agak lama main dengan si Immah nikira kira hampir 45 minit. , sebenarnya masa saya mandi sebelum ini saya telah melancap terlebih dahulu.

Dan tak disangka sangka pula saya akan berpeluang bersetubuh dengan Immah. Sejak hari itu. saya sering jer kongkek dengan Immah bila ada peluang. nampaknya Immah jg tidk pernah menolak permintaanku.

Sekarang ini saya sendiri tak pasti di mana Immah berada. krn saya telah berpindah tempat kerja.
Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan ***
Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan, sex story , Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan cerita seks, kisah melayu lucah Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan, novel blue sex Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan, porn, erotic novel sex, Jiran Jubur Gemuk Mengghairahkan



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/