Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat

Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat | saya bekerja di sebuah syarikat swasta. saya mempunyai seorang kawan yanng sdh beristeri. Kawanku ini bekerja sebagai Pegawai Luar di syarikat yanng sama dng ku. Isterinya blh tahan jg mukanya manis sentiasa senyum, body montok dan wow. pipi tembam pulak tu.

Bagi ku kalau pipi pompuan tue tembam, cipap tembam nya membuatkan aku ghairah. Selera nafsu saya memanng tinggi. saya memanng ada menyimpan hasrat bahawa suatu hari nanti cipap bini kawan ku ini akan saya kongkek sebab cara diorang melayan saya semacam aje.

Suatu hari seperti biasa saya pulang kerumah utk makan tengahari. Kebetulan bini ku tdk kat rumah balik kampung. saya tak cuti sebab banyakk kerja. Kawan ku pula tak tentu sekejap pulang sekejap tidak, kebetulan pulak hari ini diorang tak pulang makan tengahari di rumah.

Sampai sahaja dirumah saya terus releks dulu melepaskan penat lelah tiba tiba Ilfah memanggil saya meminta tolong membetulkan paip di dlam rumahnya telah bocor. saya tanpa berlengah terus berlari ke rumah Ilfah tanpa memperdulikan jiran jiran sekeliling.

Rumah kitorang memanng dikelilingi jiran jiran. Sampai sahaja dipintu rumah Ilfah, saya dapati Ilfah memakai baju kurung jarang dlam keadaan basah di bahagian pinggan hingga ke bawah. saya memerhati Ilfah tanpa berkelip kelip mataku.

Ilfah tersipu sipu malu dan senyum sambill mengambil kain batiknya menutup apa yanng saya nampak tadi. mahu tahu apa saya nampak. biasa aje, nampak dng jelas peha Ilfah yanng gebu itu tetaapi cipap tak nampak sebab diorang pakai seluar dalam.

Macam tue pun saya daah stim sebab saya memanng pantang kalau tengok tempat tempat yanng mengiurkan tu. saya bertanya pada Ilfah. dimana paip yanng bocor itu! Ilfah menjawab ianya dibilik mandi, bang! Hatiku mula berkata kata pulang daah nie! Suami diorang tak balik hari ini.

Inilah masanya kalau saya mahu kongkek Ilfah tapi tak berani macamana mahu mulakan, takut takut diorang menjerit nanti. saya pun memanjat dan rupa rupanya bukan paip bocor hnya longgar saje jadi saya pun mengetatkan semula.

Saya memanggil Ilfah. Na. daah siap dah! Ilfah mengucapkan terima kasih kepada ku. Hati ku masih berkata kata lagi, kalau blh saya tak ingin lepaskan peluang ni. Batang saya tak usah ceritalah, memanng daah keras dari tadi.

Saya perasan mata Ilfah menjeling jeling tempat benjolon di dlam seluar ku itu. saya biarkan sahaja malah saya menggosok gosok lagii batang ku supaya Ilfah naik ghairah. Ilfah tersipu sipu malu.

Kemudian secara tiba tiba saya beranikan diri tanganku meraba bontot Ilfah. Ilfah terperanjat tapi diorang senyum sambill berkata. apa ni, bang! Hai. gatalnya abang nie! saya jawab. abang geramlah Ilfah punya.

Ilfah senyum. saya tahu tindakan saya tadi serba sedikit membuatkan Ilfah ghairah. Kakiku berat hendak melangkah keluar dari rumah Ilfah. saya terus tanya pada Ilfah. Na! Kalau abang mintak.

Na bagi tak! Abang mahu apa? yangg tue lah. Na! sambill saya menunjukkan jari ku menghala ke cipap isteri kawan ni. Ilfah tersipu sipu malu lalu mencubit pinggang saya.

Saya tahu sdh ada tanda bahawa Ilfah setuju. Tanpa membuang masa saya terus menarik tangan Ilfah masuk ke bilik tidurnya. Ilfah senyap saja. saya peluk Ilfah dan mencium bibirnya yanng hangat itu.

Ilfah membalas ciuman ku dan lidahku dan lidah Ilfah berlaga antara satu sama lain. Aduh. begittu hangat dan nikmat saya rasakan. saya mencium Ilfah dng begittu rakus sekali. Tanganku meraba ke seluruh anggota tubuh Ilfah.

Begitu jg Ilfah meraba ke seluruh anggota tubuhku. saya terus mengeluarkan batang kote ku kerana tak tahan berdenyut denyut di dlam seluarku. Kemudian tanganku menyelak kain Ilfah dan terus meraba raba cipap isteri kawan ku yanng sdh basah itu.

Cerita Sex Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat

Saya terus mengorek ngorek lubang cipap isteri kawan ku dng jariku. Ilfah mengerang. aarh. bang! Itu belum lagii batang kote ku yanng menjunam ke situ. saya dpt merasakan tembam sungguh cipap isteri kawan ku.

Tangan Ilfah pula mengurus ngurut batang kote ku walaupun mulut kitorang masih bertaut rapat. saya menyuruh Ilfah baring di tepi katil sambill saya berdiri. saya menyuruhnya menghisap batang kote ku.

Ilfah tdk mahu, katanya tak biasa. saya menyuruhnya lagi. akhirnya diorang nak mencuba. Mula mula kepala takuk saje yanng masuk ke mulut Ilfah kemudian sedikit demi sedikit seluruh batang kote ku masuk ke mulut Ilfah.

Saya mengerang kesedapan. Argh. ukh. Na. ssedappnya. lagii Na. arrh. Ilfah menjilat, mengulum dan menyonyot batang kote ku dng rakusnya. saya terus mengerang kenikmatan. Babak ini jg adalah yanng paling saya suka.

Setelah Ilfah puas menghisap batang kote ku, saya menyuruhnya baring sambill kakinya di juntaikan ke lantai. Kini giliranku pula. Tanpa berlengah lagii saya menyuruhnya membuka bajunya dan jg colinya.

Tampaklah buah dada Ilfah yanng kecil molek dan putting buah dada nya masih berwarna coklat lagii sebab saya mendapat tahu suaminya tak pernah meramas dan menyonyot buah dada nya.

Terus saya meramas ramas buah dada Ilfah dan menyonyot putting buah dada nya dng lahap. Ilfah mengerang aduh. bang! mgkin perit sikit putingnya sebab saya nyonyot terlalu kuat. Tangan meramas buah dada mulut ku pula menyonyot putting buah dada Ilfah.

Saya beralih ke bawah pula dimana saya tanggalkan kain Ilfah dan seluar dalamnya sekali. Maka tampaklah cipap tembam Ilfah yanng berlubang disaluti bulu, agak lebat jugak. Bibir cipap merah merkah.

Babak ini jg saya gemari. saya terus menjilat cipap isteri kawan ku dng ganasnya. Lidahku menyapu nyapu cipap isteri kawan ku dari bawah hingga ke atas bibir cipap nya.

Banyakk cecair telah keluar dari cipap nya. saya tak peduli terus jilat dan saya nyonyot biji kelentitnya. Terangkat bontot Ilfah tanda kenikmatan yanng tak terhingga. Arrggh. arggh. ar. bang! Terdengar rintihan Ilfah.

Saya semakin ganas lagii dlam adegan menjilat cipap. setelah puas saya menjilat cipap isteri kawan ku kini tiba langkah yanng terakhir. saya mengadap Ilfah di mana saya berada di atasnya.


Cerita lucah Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat
  • Batang kote ku di halakan ke lubang cipap isteri kawan ku ni. setelah tepat ke lubang cipap nya saya terus tekan. Ukkh. arrg. walaupun cecair banyakk di cipap isteri kawan ku nie tetaapi terasa ketat sungguh lubang cipap nya.
  • Saya terus tekan dan akhirnya masuk. Ilfah mengerang. aduh. arg. bang. aarrg seeddapnya saya terus sorong tarik sorong tarik ke lubang cipap isteri kawan ku ni. saya sedanng menyorong tarik batang kote ku sambill tanganku meramas ramas buah dada Ilfah.
  • Ahrr. ukkh. ukkh. bang terdengar rintihan Ilfah lagi. Terdengar jg bunyi kocakan semasa saya sorong tarik batang kote ku ke cipap isteri kawan aku nie disebabkan air terlalu banyakk keluar.
  • Kemudian saya bertukar posisi dimana Ilfah menonggeng dan saya jolok cipap nya dari belakang. saya terus menghayun sambill tangan memegang pinggang. Ilfah mengerang. arh. arrh. arrh. petanda Ilfah telah climack.
  • Saya terus menujah lubang cipap nya. nikmatnya jolok dari belakang. olih kerana kesuntukan masa saya beralih ke posisi depan macam mula mula tadi dan meneruskan hayunan. Kali ini hayunan saya makin laju.
Arrghh. arh. arrh. ukk. ukk Ilfah telah terpancut sperma nya lagii dan cipap isteri kawan ku nie mengemut batang kote ku begittu kuat sekali dan saya akhirnya memancutkan sperma ku terus ke dlam lubang cipap isteri kawan ku nie dng banyaknya.

Ukkh. uk. uk. arg! Masing masing tersipu sipu malu dan puas. Ilfah kata selama diorang kahwin tak pernah diorang dpt kepuasan seperti ini. Ilfah memuji kehebatanku. saya mengucapkan terima kasih kepadanya kerana sudi bagi saya jolok cipap nya.

Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat cerita melayu seks, kisah blue malay Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat, cerita xxx Malaysia Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat

Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat


Saya terus balik kerumah sekejap lepas tue ke pejabat, tak sempat mahu makan tapi tak apa saya daah kenyang sebab dpt kongkek dng Ilfah tadi sebagai makanan tengahari. saya puas kerana angan angan mahu kongkek Ilfah dpt jg akhirnya.

Sesungguhnya memanng sedap kongkek cipap bini orang tambah tambah lagii kalau diorang sendiri yanng rela bagi. Ilfah nie memanng rajin orangnya. Setiap pagi diorang daah bangun awal awal dan mandi, lepas tue mengemas rumah.

Pokoknya Ilfah tak suka duduk diam, pasti ada sahaja kerja yanng diorang buat. Suami Ilfah pergi kerja pada awal pagi lagii jadi waktu itu masih gelap. olih kerana saya daah gian mahu kongkek Ilfah lagii dng senyap senyap saya pergi ke rumah Ilfah.

Ilfah terkejut sebentar diorang ingatkan siapa tadi rupa rupanya saya tercegat di depan Ilfah. saya pastikan projek saya dng Ilfah mesti siap sebelum siang, kalau tdk terserempak pulak dng jiran nanti tangkap basahlah kira orang.

Tanpa membuang masa Ilfah mengajak saya masuk ke dlam rumahnya. Tak sempat tutup sahaja pintu saya terus peluk Ilfah dan mencium bibirnya. Ilfah membalas ciuman saya dan kitorang masing masing mengulum lidah diantara satu sama lain.

Sambill mencium tangan saya merayap rayap seperti biasa, begittu jg Ilfah. Kemudian saya membawa Ilfah masuk ke dlam biliknya. Ilfah tahu apa yanng saya inginkan. Terus diorang menanggalkan bajuku dan jg seluarku.

Saya tak memakai seluar dlam sebab mahu memudahkan kerja saya dng Ilfah. Bila terlucutnya seluar ku terpacutlah batang kote ku yanng panjangnya 6 inci itu de depan muka Ilfah.

Ilfah menguru ngurut batang ku dan kemudian diorang mengulum ngulumnya. Terasa hangat mulut Ilfah bila batang ku masuk ke dlam mulut Ilfah. Kemudian Ilfah menyonyot batang ku. Arggh. nikmat sekali.

Olih kerana terlalu sedap di atas kuluman Ilfah, banyakk jg air maziku keluar, Ilfah terus mengulum dan menyonyot batang ku. Kemudian saya meminta Ilfah baring di katil. saya tolong Ilfah menanggalkan baju serta colinya.

Macam biasa stlah Ilfah bogel di bahagian atas, saya terus meramas ramas buah dada Ilfah dan jg menyonyot putting tetaknya. Ilfah mengerang ngerang kesedapan dan kegelian. saya terus ramas, nyonyot putingnya sampai puas.

Kemudian saya membuka kain batik Ilfah dan jg seluar dalamnya. Tanpa membuang masa terus saya menjilat jilat cipap nya. saya menyapu lidah ku ke bibir cipap isteri kawan ku nie dari bawah ke atas sehingga terkena biji kelentit Ilfah.

Kemudian saya menyonyot biji kelentit Ilfah. Terkial kial Ilfah bila biji kelentitnya saya nyonyot. Terasa masin sedikit air mazi Ilfah. Terlalu banyakk air mazi Ilfah keluar dek kenikmatan itu.

Habis seluruh mulutku basah semasa menjilat cipap isteri kawan ku dng rakusnya. Ilfah meronta ronta bang. jolok cepat bang! Na. tak tahan nie! saya apa lagii bila mendengar rintihan Ilfah minta di jolok cipap nya terus saya membuka kelengkang Ilfah dng seluar luasnya dan membengkokkan kedua lututnya dan saya masukkan batang kote ku itu ke lubang cipap isteri kawan ku.

Saya sorong tarik, sorong tarik. Ilfah mengerang ngerang. arhg. arrghh. bang sedappnya! Kongkek lagii. bang! Jolok lagi. bang! Keluhan Ilfah kedengaran memecahi keheningan di waktu pagi. batang kote ku habis basah menjadi berkilat kerana di baluti air cipap isteri kawan ku.

Kemudian saya menukar posisi di mana saya jolok cipap isteri kawan ku dari belakang. saya sorong tarik, sorong tarik, Ilfah mengerang lagi. Arrggh. arrgh. bang ukkhh. arrgghh. saya dapati Ilfah telah climaks, nampak keputihan sperma nya melekat di batang kote ku.

Kemudian saya menukar posisi seperti biasa iaitu saya tenggek di atas Ilfah. Bermulanya acara seperti biasa, sorong tarik sorong tarik. Rintihan Ilfah kedengaran. Arrgh. argh. ukkh bbaang! Ilfah mengerang dng kuatnya dan terpancutlah sperma Ilfah dan terasa sungguh kehangatan sperma Ilfah mengenai batang kote ku.

Saya menghayun semakin laju. cipap isteri kawan ku mengemut batang kote ku dng kuat sekali dan hentakan terakhir dariku memasukkan batang kote ku sedalam dalamnya ke lubang cipap isteri kawan ku dan saya akhirnya.

Na! Arrggh. ukkh. ukkhh. Arrgh. terpancutlah sperma ku dng banyaknya terus masuk ke lubang cipap isteri kawan ku. banyakk jg sperma ku masuk ke lubang cipap isteri kawan ku.

Masing masing keletihan dan saya baring sekejap disisi Ilfah. Masing masing telah puas. Sehingga sekarang hubungan sulit kitorang tdk siapa yanng tahu.
Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat ***
Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat, sex story , Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat cerita melayu seks, kisah blue malay Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat, cerita xxx Malaysia Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat, porn, erotic novel sex, Isteri Kawan Lubang Cipap Nya Ketat



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/