Ipar Ganas Hisap Konek #1

Ipar Ganas Hisap Konek #1 | Malam itu saya tdk balik ke Flat saya. saya tidur di rumah abang ku saja! memanng ada bilik khas utk ku di rumahnya. Rumahnya besar 8 bilik. Maklumlah diaorang orang bisnis. Selalu ada tetamu. Buat jamuan dinner. Walaupun mereka daah lama kawin, malangnya mereka tak ada anak.

Akulah yg selalu menemankan mereka. Drivernya seorang India. Hari itu diaorang minta off sebab abang saya tak ada. Out station ke Singapura 3 hari kemudian ke Jakarta seminggu. Kakak Ipar ku Felna namanya.

Kakak saya mmg baik orangnya. dngan saya mmg baik. Tak segan silu. Bergurau saja. abang saya tuu hanya angkat saja. Antara saya dngn abang angkat ku hanya diaorang tua setahun aja.

Die anak keturunan Cina. saya mmg anak kelahiran kedua dua emak papa ku. saya dengar kakak ipar saya cerita, abang ku itu suka minum arak sampai mabok teruk. Kekadang kakak ipar saya ada jg komplen, abang angkat saya tuh.

Woi alahai. kaki betina. ! Bila balik malam, daah mabok. Kat pipi ada lip stick gincu. Jalan terhoyong hayang, merapek yg bukan bukan – pasal pompan, daah tuu pi muntah dlam jamban.

Yuek. ! Yuek. ! Yuek. ! Sampai pagi. Terpikir juga saya, kalu macam tuu mana ada masa utk 'sex' ? Hih. kalu asal Cina tuh, Cina gak lah! Camana acuan camtulah penganan! Betulah abang saya tu, sikit pun tak guna.

Bini diaorang gitu punya 'cun' , ditinggal tinggalkannya aje! Mujur saya ada. Bolehlah caya. Kalu kena kebas dek 'kutu' mampos dia! Jadi kes naya aja. Betullah cakap atok saya, dlam hidup nih, jgn "minum, merompak, gila pompan & hisap dadah".

Silap haribulan, bini sendiri nanti orang 'belasah'. Kena kebas. ! Hahaha. padan muke! Ok lah! tuu diaorang punya story. Tak kesahlah! Walau camana pun, abang angkat saya tuh daah jadi orang bisnis besar.

Jutawan. ! Rapat dngn politician. Sebut jer mana kontrak diaorang mau, pasti dapat. Kontek banyak. Saban hari abang ku sebuk. Kakak Ipar saya tuu mmg tak mau ganggu hal abang saya.

Sebab urusan bisinis nie selalunya leceh, katanya. Lantak ingin pegi ke mana. die tak kesah. Tinggal kat Malaysia saja. Kadangkala berminggu minggu abang saya keluar negara. Bisnis. ! Bisnis.

! Bisnis. saja. ! Kakak ipar saya kadang kadang naik lemas. Kempunan utk bercengkarama dan berhubung asmara dngn suami, maklum sajalah. Saban hari cerita lain tak ada. buat duit juta juta! Kalau daah berminggu minggu keluar negara, kakak ipar ku kata "abang kau tuu mesti 'makan luar' punya, " katanya..

Bisnis. ! Bisnis. ! Bisnis. saja. ! Ya jugak, bini mana yg fed up. Duit berjuta pun tak guna kalau keinginan jantina terabai. Tulah diaorang jenis orangnya abang saya tu.

Dahlah muka macam apek Cina, tak handsome langsung. saya bukan ingin mengaku terer. Taak. tapi mmg handsome. Melayu original. Bukan saya ingin puji diri. Kira kira kat sekolah saya, banyakk gak Cikgu perempuan yg tergila gila.

Tapi saya nie pemilih sangat orangnya. Kalo pompan tak sofistikated, saya tak pandang sebelah mata ler. saya ingin cari yg macam Ayu Azhari macam bintang filem top Indonesia. Lemah lembut dan manja.

Saya berkenan macam kakak ipar saya tuu – Kak Felna. Macam diaorang saja. die tuu sample aja. Tapi apa diaorang pakai semua kena. Paling bestnya, kadang kadang saya tidor malam termimpi mimpi mengigau.

Tapi masalahnya diaorang bini abang angkat saya. die yg punya. Mana blh saya 'cebau' hak dia. Kan diaorang kakak ipar saya. Isteri abang angkat saya. Tentu saya berdosa kalau buat tak senonoh pulak.

Hahah. punya taat saya, kan? Kak Felna tuu bekas pramugari. memanng diaorang cantik. Dulu diaorang Beauty Queen sebelum jadi pramugari. Kalau berjalan daah puas keliling dunia. Kak Felna sampai London, New York, Paris, Tokyo, Jakarta, mana mana.

Sampaikan ke Tembok Negeri Cina pun diaorang daah sampai. Main tuh! Puas sakan. abang saya jumpa Kak Felna dulu pun dlam penerbangan Klas Pertama. Lat sebulan kemudia mereka kawin di Hotel mewah.

Hantaran kak Felna RM20 ribu dngn cicin berlian serba satu. Baju pengantin ditempah di Paris. Ada menteri yg datang bagi 'tepung tawar'. Kununnya ingin bagi rahmat. Ah. sudh lah.

Kalau setakat menteri haprak, mana makbul doa mereka! Geng abang ku semua kaki zina. Tak kan Tuhan ingin makbulkan doa mereka semua! Ops. hha. ya. ! Sorry lah. melalut pulak sikit.

Ya. hehe! Itulah latarbelakang mereka. Latarbelakang mereka inilah yg menyebabkan pergolakan dlam keluarga mereka. Tak sangka saya jadi orang tengah. Macam berhakimkan beruk, dua dua rugi, yg untungnya hakim: Beruk! Hahah.

Dahh ingin jadi cerita, lepas saya mandi lebeh kurang pukul 8 malam Kak Felna (nama kak ipar saya) ajak saya keluar makan di town. Mecedez Benza baru slc 320 baru itu saya yg lanyakkan.

Berdebus saya bila masuk auto gearnya. Pintu tak payah tutup, krna ada special compressor yg menguncinya secra otomatis. saya kalo jadi dreber mmg saya suka. kita pusing keliling town, saya rasa macam naik kapal layar.

Kereta abang saya mmg hebat. Langsung tak goncang. bukan macam proton tua saya! Hihihihi. Hari itu pulak, dreber abang ku tak kerja. die selalu bagi off kalau abang ku ke luar negara.

Kalau Keling mmg begittu lah. Sikit sikit ingin cuti, pantang ada peluang! Kakak ipar saya kata, "abang kau selalu sebok tak sempat ajak akak makan luar". Lepas makan dan jalan jalan, kita balik lebih kurang pukul 10 malam.

Lepas tuu saya relaks tengok cd kat hall, baring atas carpet aja. Cerita "Frankestine In Love" ! Cerita hantu berasmara! Hahaha. Kak Felna masuk dalam. Tak tau apa diaorang buat.

Tak apalah, itu hal dia. Tak sangka, Kak Felna bawak secawan kopi lalu duduk di sebelah ku. die baru lepas salin baju tidur. Aduh wanginya bau badan dia. dahh tuu pulak baju tidur jarang.

Saya tiba tiba stim. Maklumlah ingatan ku masih kepada kesah kak Limah dngn ku siang tadi. memanng orang bujang agaknya, kalau daah "mengena" sekali. rasa ingin lagi. batang konek saya daah mula ingin keras.

Saya daah ingat ingin ulang lg sekali. Malangnya, kak Felna kacau daun. die duduk pula sama. Dekat saya pulak tu. Issy. buat kacau aja. Rasa saya ingin suruh diaorang masuk pi tidor.

Tapi mana blh saya ingin arah dia. Ini rumah diaorang punya. saya nie nompang aja. untuk jaga dia. Jadi, saya terpaksa tahan releks aja. kita sembang sembang kosong pasal kerja.

Kepala saya masa tuu daah tak bole concentrate lg pasal cerita. Tak blh pikir. Ingatan saya kat asyik asyik kepada Kak Limah aja. Rasa terbayang puki Kak Limah yg tembam kat celah kangkangnya.

Sambiil sembang tangan saya tak sengaja sentuh sikit tangan Kak Felna. Yalah. macam melawak lawak gitu aja! Tak serius apa apa. Ku cuba dekati Kak Felna sikit, maklumlah kita duduk dekat dah.

Saya jadi lg berani maklumlah ruang rumah itu kita berdua saja. Kak Limah daah tidur agaknya. Lagipun jam daah lebih 10 malam. Tambahan pula, "kerja" kita siang tadi pasti meletihkan! saya sound Kak Felna, "Kalau abang tak ada nih apa kakak buat? " tanya ku.

Kak Felna jawab. Pantas. Katanya, "Apa ingin buat, buatlah apa apa" katanya. Saya pandang dia. Kak Felna senyum. Lama lama diaorang ketawa. Macam ada apa apa yg tersembunyi, tapi tak terkata.

Memanng malam tuu diaorang cukup manis. Lawa. Kesan make upnya masih ada tinggal di pipi dan bibirnya. Rambutnya dihuraikan. Tambah pulak diaorang pakai baju tidur nipis hingga nampak coli dan pangkal tetek nya.

Kejap tuu diaorang tanya, "Kenapa Man tanya? ". saya jawab" je ingin tanya. " saya senyum. Kak Felna menjeling saya. saya tengok kakak ipar saya tuu cukup cantik betul, putih, payudara besar.

Tak tahanlah tengok Kak Felna. memanng gila abang saya selalu tinggal tinggalkan bini lawanya. "Kakak blh tahan abang tinggalkan kakak sampai seminggu macam nih? " saya tanya. "Tahan macam mana? " tanya Kak Felna.

"Tak ada lah. laki bini. ! Anak pun tak ada. Kesian kak sunyi macam ni. " jawab ku. "Habis ingin buat camana! " jawabnya, Sekoyong otak saya jadi bengong.

Saya terus diam. Tak cakap. kita duduk diam diam. cd di tv tiba pula bab romantis. Mereka bercium dan membelai mesra. kita asik menonton. Sekejap saya dengar Kak Felna mengeluh.

Tersedu sedu nafasnya. Kemudian tiba tiba Frankestin datang secara mendadak dan menerpa gadiis manis yg sedanng tidor. secara tiba tiba aja. Kak Felna terperanjat lalu memeluk ku. saya tergamam dan memeluknya.

Saya pegang diaorang kuat kuat. Mukanya menungkup ke dada ku. saya ketawa. "Alah. cerita aja. mahu takut apa. " kata ku mententeramkan hatinya. saya terus peluk Kak Felna. saya rasa diaorang terdiam.

Cerita Sex Ipar Ganas Hisap Konek #1

Dalamm tergamam itu ku usap usap belakangnya. Mula mula dari belakang, terus ke bahu. Ku selak rambutnya yg panjang menutup bahu hingga ke tengkok. die diam saja. Ku usap turun ke pinggang dan ke bontot.

Die diam. Nafas Kak Felna berbunyi keras. Mau minyak wanginya makin hebat di hidung ku. die mungkiin berpeluh. "Kak. Frankestin daah buat kerja. dahh jadi orang handsome. " kata ku.

Die mengangkat muka memandang ke tv. Waktu tuu Frankestin sedanng bercium dan mengucup pompuan jelita tu. Ganas. gadis itu meronta. Kemudian pasrah. Satu demi pakaian pompuan itu dibuka. Kini Frankestin sedanng merangsang pompuan itu.

Kak Felna masih dlam pelukan ku. saya masih mengusapnya. Kak Felna menjengah muka dlam pelukan ku. Pinggang ku dipeluknya erat rat. Kini Frankestin sedanng menghisap tetek pompuan itu. Diramas ramasnya.

Wanita itu sudh naik nafsu syahwat. Menggeliat. saya dengar kak Felna menarik nafas panjang. Tangan kak Felna di celah kangkang ku. saya hanya pakai kain sarung (kebiasaan ku) tanpa seluar dlam (suspender).

Kini konek ku mulai tegang bila tangan kak Felna menekan dngn tak sengaja. saya menggeletar satu badan. Adengan Frankestin makin hebat. Kini tangan Frankestin sedanng meraba raba celah kangkang pompuan itu.

Hai. gamat. saya tak tahan, lalu saya komen, "Tu Frankestin daah startlah buat lucah, kalau dapat ingin hisap, jilat. Lepas tuu habis diaorang gigit. Frankesntein ingin hisap darah. ! " kata ku komen.

Kak Felna pandang muka saya dngn manja. Senyum aja dia. saya pun senyum juga. Ku rapatkan muka ku lalu ku cium pipinya. Perlahan lahan ku kucup bibirnya, terus kulum lidahnya.

Kita berkucupan. Lama juga. Tiba tiba kak Felna menolak ku hingga terlepas. die meloncat dan terus berlari ke atas. saya sedar diaorang menolak. Menyesalkah dia? saya termenung apa yg saya lakukan itu mmg salah.

Lama jg saya menung. Lalu ku hirup kopi tadi dan memberhentikan cd. Tutup tv. saya duduk bersandar di sofa sebentar. Hati ku serba salah. saya wajar minta maaf, kata ku.

Die kakak ipar saya. Isteri abang saya. saya beranikan hati. saya berjalan ke tingkat atas. Ku tolak pintu biliknya. Ku lihat biliknya tdk berkunci dan diaorang terbaring di tengah katil membelakang.

Saya duduk di pinggir katil. Ku pegang lengannya. Lampu biliknya di" dim" kan. Cahaya suram. Air cond berhembus lemah. Ku rapati katil. saya duduk di pinggir katil double size itu.

Biliknya cukup besar. Cantik berhias. Macam bilik Permaisuri raja. Maklumlah laki orang berduit. Juta juta. "Kak. Soden minta maaf tadi. " kata ku perlahan aja. die terdiam. Ku usap lengannya.

Die diam saja. Ku balikkan diaorang telentang. die mengikut tarikan ku. Sekarang diaorang menelentang. Mukanya biasa. Matanya pejam. Ku bercakap meraryu rayu minta maaf. Dibukanya matanya. Dipegangnya tangan ku lalu diletakkan ke dadanya.

Ku rasa dadanya bergetar. die mengangguk. saya lega. "Kak Felna tak marah? " tanya ku. die bagai senyum saja. Ku gerakkan tapak tangan ku di belahan dadanya yg kenyal itu.

Ku usap usap dari luar kain. die diam. saya makin nakal. "Kunci pintu dulu, Soden. " Katanya. saya berdiri dan mengunci pintu. saya faham. die ada sesuatu yg tersembunyi yg saya sendiri tak faham.

Ya. ada sesuatu yg tersembunyi. Bila saya balik ke katilnya, saya baring disisinya. Ku peluk tubuh gebu Kak Felna lalu kita pun berdakapan. saya cium dan berkucupan. saya hisap lidahnya.

Lepas tuu saya buka zip night gownnya. Bila terbuka lalu ku lekangkan hingga ke paras dada. saya naik geram. Kak Felna merelakan pula. * Kak Felna tdk membantah. Matanya tertutup rapat semasa saya menguakkan bajunya.

Lalu ku lucutkan kancing belakang branya. die memberi ku ruang. Kini payudara nya yg mengkal itu sudh pun terdedah. Aduh, mmg putih kulit kak Felna. Melepak. Puting susunya kemerah merahan.

Meluap luap kegeraman saya, lalu ku hisap payudara nya. Sebelah tangan ku mengepal perlahan. Kak Felna membiarkan. saya terus tarik diaorang ke dlam pelukan. Mulut kita terus berkucupan. Bibirnya ku gumam.

Kak Felna membalas kucupan saya. kita berkuluman lidah lama, diaorang hisap lidah saya kuat, saya balas hisapan lidahnya. Tangan saya tak lepas peluang dan terus meramas payudara nya yg sederhana besar.

Tangan saya tak dapat ingin genggam habis payudara kak Felna. Lama jg payudara kak Felna ku lumati dngn gomolan. Ku dengar nafasnya mengah. Bersileh ganti ku gilir gilir di antara ramasan dan kucupan.

Napas kak Felna makin keras. Perlahan lahan saya seluk dlam baju tidur kak Felna dari bawah. Kini ku rasa celah kangkangnya basah. die membiarkan. Tak membantah. Bajunya mmg loose.

Sambiil itu puting payudara nya saya gentel dan jilat. saya jadi stim giler. Puting payudara nya rasa makin membesar macam guli kaca anak anak. saya terus buka baju diaorang dan hisap puting payudara.

Bila kena jer hisapan saya, kak Felna terus terjerit perlahan "Soden" rengeknya. saya tanya "Kak Felna sedap? " die mengangguk. saya terus hisap lama lama. Tanpa saya sedar, ku selak hujung kain ku hingga konek ku telanjang.

Ku angkat tangan kak Felna ku capaikan lalu ku letak kat celah kangkang ku. Kini konek ku menegang. Mulut Kak Felna nampak terbuka. basah. Ku kucup. Tangan kak Felna terus guide memegang konek ku yg tegang.

Ku hayun bontot ku. Kemudian kak Felna lancapkan perlahan. Sementara tangan saya cari jalan masuk ke dlam baju tidur diaorang dari bawah. Bila terselak jer bajunya, saya nampak pahanya cukup putih.

Lagilah ransangan saya meninggi. Pehanya yg putih melepak itu ku kangkangkan. Kini tangan ku mengusap usap celahan kemaluannya yg basah. Kak Felna terdiam saja. saya renung mukanya. die nampak nikmat! Ku masukkan jari ku di celah pantienya lalu ku cari kelentitnya.


Cerita lucah Ipar Ganas Hisap Konek #1
  • Tersentuh saja, ku tengok kak Felna mengelinjang. Ku gentel perlahan lahan. Ku usap dari atas ke bawah hingga ke lubang puki nya. die membiarkan saja. Lendir melomos jari ku.
  • Ku rasa kelentit kak Felna membesar dan kejap. Bila tangan saya masuk dlam pantie kak Felna, saya raba di celah kangkangnya. saya dapat rasakan puki nya udah berair betul.
  • Bulu taklah berapa lebat sangat. Halus pula (saya agak jer masa tu). Jari ku terus guide jari jemari ku ke biji kelentitnya. Ku usap usap celahan puki nya dari atas ke bawah.
  • Bila sampai ke kelentit, ku tekan. die mengelinjang. Ku pusarkan kelentitnya dngn jari ku. Kini Kak Felna lemas. saya tau, diaorang suka saya gentel bijinya. Bila saya gentel biji dia, diaorang meggeliat, hisapan lidah saya lg kuat seperti bunyi anak kucing manja jilat susu.
  • Saya lepaskan mulut saya dari mulutnya. Tanpa bercakap sepatah, ku kupas baju tidornya. Kini diaorang separuh telanjang. yaang tiggal hanya pantienya yg basah di celah kangkang. Ku usap dari luar.
  • Kak Felna merelakan. Kemudian ku tanggalkan. die mengangkat pinggolnya melepaskan. Kini Kak Felna bertelanjang bulat. cuma saya berkain sarung. saya tengok puki Kak Felna ada rambut halus yg lembut.
  • Bukan macam Kak Limah, agak kasar. Ku dakap dadanya dan ku hisap puting susunya sambill meramas ramas. Ku jilat hingga ke perut terus ke pusat. Di pusat, ku mainkan lidah ku.
  • Lama. sambiil itu tangan kiri ku meramas tetek nya dan tangan kanan ku pula menggentel kelentitnya. Kak Felna mendesah, "ah. syysy. usy. " seperti orang kepedasan cili. Tangannya tergapai gapai meramas cadar tilam.
  • Sekali sekali rambutku diramasnya. Kemudian mulut ku terus ke bawah. Kak Felna mungkiin tau yg saya hendak menjilat puki nya. die mengangkang lebih luas. Ku benamkan muka ku ke celah kangkangnya.
  • Terbau aroma puki nya semacam bau tengik. Bau kemaluan pompuan. Ini membuat saya lg terangsang nafsu. Ku masukkan lidah ku di celah bibir puki nya. Ku jelirkan lidah ku menguit nguit lubang puki Kak Felna.
Makin berlendir banyak. Basah. Waktu itu tangan Kak Felna memegang konek ku yg tegang. saya faham. Ku lucutkan kain ku dan berpusaing. Sekarang kita 69. Ku tertiarap atas tubuhnya yg terlentang.

Ku arahkan kepada kepada konek ku yg tegang. Ku sasarkan kepala konek ku yg sudh kembang ke mulutnya. Kak Felna terus membuka mulutnya dan cuba mengisap kepala konek ku.

Agak susah sebab kepala konek ku lain macam. Kepalanya kembang lebih bear dari batang waktu menegang. stlah berusaha membuka mulutkannya, baru masuk seluruh kepalanya. Ia mengisap batang konek ku sambill meramas telur ku perlahan.

Ipar Ganas Hisap Konek cerita seks melayu, kisah blue malay Ipar Ganas Hisap Konek, citer ipar sundal malaysia Ipar Ganas Hisap Konek

Ipar Ganas Hisap Konek #1


Bila saya menjilat kelentitnya, terasa Kak Felna makin kuat menghisap kepala konek ku. Tangan ku memeluk pungguhnya. Ku benamkan muka ku. Ku rasa lidah ku masuk ke dlam lubang puki Kak Felna.

Ku kuit kuitkan. Kak Felna mengepit kepala kuat kuat. die makin mendesah. "ah. syysy. usy. " seperti orang kepedasan cili. dubur nya terangkat angkat. saya terus memperhebat geletekan lidah ku dicelah puki nya.

Dalamm satu pergerakan yg pantas, ku terasa kepala ku tersepit kuat dngn kedua peha Kak Felna. die mendesah tambah kuat. "ah. syysy. usy. " seperti orang kepedasan cili yg amat sangat.

Kepala konek ku dihisapnya kuat kuat. dubur ku diramasnya. Kukunya mencengkap ke pepejal bontot ku. Ku rasa mulutkan menghisap kepala konek ku ketat ketat. Ku rasa seakan akan ingin terpancut sperma ku dlam mulutnya.

Tapi ku tahan. Kemudian Kak Felna releks. saya agak tadi Kak Felna telah orgasma. Ku tengok air putih meleleh dari lubang puki nya. Baunya puki Kak Felna makin kuat.

Merangsangkan! saya hairan mengapa kuat sekali desakan nafsu ku. mungkin perasaan yg didorong oleh hakikat bahawa Kak Felna adalah hak abang ku. Sekarang puki kepunyaan abang ku tuu sudh jadi milik ku.

Perasaan cemburu itulah yg membakar nafsu saya hingga jadi teransang sebegini hebat. Sebentar kemudian saya bangun dan atur kedudukan tubuh kitorang. saya buka lengannya dan letakkan bawah bantal. Dadanya membusung tinggi.

Baju tidur Kak Felna bersepah di sebelahnya. Kini kita bnr betul bertelanjang bulat. saya tak blh ingin describe body Kak Felna! Kemas. Cukup cantik. too beautiful. putih betul, celah kangkang pun putih, bulu puki diaorang sikit, nipis, biji kelentit diaorang panjang blh nampak terkeluar sikit.

Tegang! memanng bertuah abang saya dapat seorang isteri yg berparas tubuh yg sejelita bidadari. Maklumkan Kak Felna nie ialah seorang yg pernah diberi award "Ratu Pramugari" mas. mungkin krna poket abang ku tuu tebal maka tercangkuklah hati Kak Felna pada abang saya tu.

Mereka berkahwin selepas bertunang hanya sebulan. Mereka honeymoon ke Hawai. Seperti yg saya kata tadi, silapnya abang ku hanya satu, iaitu diaorang sebok sangat dngn urusan bisnisnya. Selalu sangat berjalan keluar negara.

Dalamm sebulan beliau hanya bersama dlam 2 minggu. Kemudian terpisah. mungkin ini yg menyebabkan mereka tdk dapat anak? Tak taulah, tapi begittu lah. ! "Kak. badan Kak Felna sungguh cantik. Cantik betul. ! " kata ku memuji.

Die membuka matanya. Senyum. saya terus merangkul tubuhnya mendakap erat erat. Terasa sayang sangat saya kepadanya. kita berkucupan lagi. Ku renung mukanya. die memandang ku. Matanya kuyu. Seakan Kak Felna meminta sesuatu dari ku.

Perlahan ku angkat tubuh Kak Felna. Ku sandarkan tubuh Kak Felna ke birai katil dngn beralaskan 2 buah bantal. die menurut saja. die sekarang separa duduk berjongkok sandar. Mukanya releks.

Matanya terturup rapat, Kak Felna semacam menunggu adegan seterusnya. Perlahan saya angkat kedua kakinya ke atas bahu saya. Kini tubuh Kak Felna seakan akan berlipat. saya dengar Kak Felna melenguh panjang.

Sambiil ku peluk belakangnya dan sebelah tangan memegang bahunya. Tangan ku satu lg memainkan kepada batang konek ku yg tercacak. Ku halakan ke liang puki nya yg berlengas dngn lendir dan air liur ku.

Perlahan lahan ku masukkan kepala konek ku ke liang puki nya. saya rasa macam tersepit. Mata Kak Felna terbuka sedikit. Nafasnya kencang. Ku geselkan kepada batang konek ku dicelah bibir kemaluannya.

Kemudian ku masukkan ke celah lubangnya hingga ke kepala konek ku. saya tengok Kak Felna seperti orang bersedia. dngan kemas kedua dua tangan ku memeluk dan merangkul kedua bahunya.

Sambiil ku kucup mulutnya, ku tekan kepala konek ku perlahan lahan masuk ke lubang puki nya. Mula mula ku rasa ketat. Tersepit. Ku dengar Kak Felna mengeluh. saya tanya, "sakit? ".

Die menggeleng lemah. Kemudian ku sorong lg sedikit. Ku dengar sekali lg Kak Felna mengeluh. Seperti saya kata tadi, mmg kepala konek ku lebih besar dari batang konek ku.

Seperti cendawan busut. Takuknya kembang seperti payung setengah kuncup. Ini mungkiin susah sikit jika masuk cara tergesa gesa. Kini sekerat kepada batang konek ku sudh masuk. Ku tarik keluar.

Ku dengar Kak Felna melenguh. saya mula menarik tubuh ku. Kak Felna merangkul tubuh ku seolah olah tdk membenarkan saya mencabut batang konek ku. Lalu ku tusuk semula. Mulalah sesi sorong tarik.

Woowh. Lubang puki Kak Felna terasa sempit. Ketat. Tadi pun saya tengok, liang rekahannya. rapat. memanng saya tau, posisi begini menyebabkan otot otot puki pompuan sempit dan mengetat. Ku mulai menghenjut.

Mula mula perlahan kemudian bila lendirnya banyak, makin lubangnya jadi licin sedikit dan geselannya kita hebat. Bedecit decit bunyinya. Kak Felna mengeluh. Mulut kita berkucupan. Sesekali ku ramas tetek nya.

Kemudian saya menjongkok dan menghisap biji puting tetek nya. Sementara itu saya terus menghenjut batang konek ku keluar masuk. Bila ku tarik, Kak Felna melenguh. Kemudian ku tusuk. Ku tengok Kak Felna tergapai gapai kesedapan.

Ku peluk diaorang kemas kemas. Kini posisi ku seperti orang menunggang kuda. Kak Felna tersandar menahan lonjakan ku yg makin kuat. Kini saya meniarap atas badan Kak Felna yg gempal.

Pehanya terkangkang luas. saya tdk tahan, lalu ku hisap puting payudara kak Felna dngn lahap. sambiil itu batang konek ku terus menancap kuat menusuk lubang puki nya. Pada mula tadi slow sikit, bila Kak Felna nampak lemas ku cepat sorong tarik ku.

Batang konek ku makin kembang dan membesar. Seolah olah koyak lubang puki Kak Felna yg ketat tersiat oleh keganasan batang konek ku yg keras. Nasib baik air mazi Kak Felna daah banyakk keluar jadi licin sikit luang dia.

Sekarang batang konek ku yg 61/2 inci itu daah masuk habis. saya terus benamkan konek saya dlam puki Kak Felna. sambiil itu saya buat pusingan dngn dubur saya. saya tengok dubur Kak Felna yg lebar pun ikut ayunan saya.

! Terangkat angkat. Sekejap Kak Felna peluk badan saya kuat sambi mengerang. Lepas itu terkulai. batang konek saya terus menghenjut. saya rasa ada bebola di hujung dlam puki Kak Felna.

Bila saya tusuk ke dalam, maka Kak Felna mengelinjang. saya tengok dari air muka, diaorang bukan sakit. saya henjut dlam dalam masuk puki Kak Felna. Kak Felna mengerang. Hampir 15 minit kita berhenjut henjutan.

Kita bergomolan sakan. saya rasa badan Kak Felna mengejang. Nafasnya kencang. Kepala nya bergoyang ke kiri kanan. saya tahu Kak Felna daah tak tahan. Tapi saya terus menyorong tarik konek saya dlam puki Kak Felna.

Kini ku tegangkan dan ku tonyoh perlahan lahan. Ku geselkan bulu ku ke kelentitnya. die makin macam teransang. puki kak Felna makin becak dan melengas. saya rasa Kak Felna sedanng mengalami klimeks.

Mata Kak Felna pejam mata rapat. Mukanya berkerut seperti menahan sesuatu keperitan. Suaranya melongoh. Pelukannya keras. Nafas Kak Felna makin kencang. Sah Kak Felna daah ingin puas. Mulut Kak Felna yg kecil itu ternganga terutama bila saya tarik.

Saya kucup, saya sedut dan saya mainkan lidahnya. tetek nya ku ramas dan ulit perlahan dan kepal kepal. Putingnya ku gentel. Jadi tangan kiri ku turun ke bawah menggentel kelentitnya.

Die merengek keras. ! "Ummngh. !. "Kak Felna melenguhh. saya percepatkan henjutan ku. memanng waktu itu ku rasa kesedapan yg terhingga. Ku tanya Kak Felna, "Sedap. ? " die tdk menjawab, hanya mengeluh, melongoh umpama menyatakan.

" Ya. ! ". Henjutan ku makin hebat. Seluruh tubuh Kak Felna ku peluk kuat. sambill kakinya memeluk kuat badan saya. Kemudian tiba tiba diaorang menggelepar seperti ayam liar dipegang.

! saya tahu diaorang sedanng menemui klimaksnya. saya masih bertahan, walaupun hanya sedikit lagi. air mani ku pun rasa ingin memancut. saya terus menghenjut. saya pun daah tak tahan juga.

Secara tiba desakan sperma ku hampir bersemburan. Tambahan pula Kak Felna menggeliat dan bontot nya bergoyang ke kiri ke kanan. kita saling berpautan. Waktu itu ku henjut dan tusuk seluruh batang konek ku habis, berdecit decit puki nya.

Lendirnya banyak. Seluruh tenaga ku merangkul tubuh Kak Felna. saya terus tekan. Tekan dlam dalam. kita sama sama mencapai klimaks. kita sungguh sungguh merasa nikmat. Kak Felna menerima rangkulan itu semacam lemas.

Kak Felna tercungap cungap. Waktu pancutan pertama itu, saya rasa badan Kak Felna seperti terperanjat. mungkin itu krna air pertama lelaki biasanya mmg kuat semperotannya. Panas! Kemudian semperotan kedua, ketiga dan ke empat.

Selebihnya ku rasa seperti mengalir saja. saya terus memompa batang konek ku keluar masuk. Kak Felna yg lemas itu membiarkan saja. Seluruh tubuhnya yg lembut dan tdk bermaya itu ku ulit, dan ku kepak kepak.

Umpama orang yg mengidam sangat. Kak Felna menerima rangkulan itu seperti orang lemas. Kak Felna tercungap cungap. Kini tubuhnya masih belum ku lepaskan. batang konek ku masih terbenam. saya rasa dlam saluran kemaluan ku mengalir sperma.

Ku biarkan. Mulut kita berkucupan. Sesekali ku ramas tetek nya. Kemudian saya menjongkok dan menghisap buah puting tetek nya. Sementara itu saya terus menghenjut batang konek ku keluar masuk, walaupun semakin lemah.

Bila ku tarik, Kak Felna melenguh. Kemudian ku tusuk. Ku tengok Kak Felna tergapai gapai. Ku peluk diaorang kemas kemas. "Kak Felna daah keluar? " saya tanya. die menganguk.

"Puas? " tanya ku. die senyum. Bibirnya merah kena sedutan kucupan ku. Makin nampak kejelitaan Kak Felna. Senyuman pragawatinya dihiasi dngn giginya yg putih dan tersentil pula hujung lidahnya.

Saya tak tahan lalu ku kucup dan hisap lidahnya. die menjelirkan lidah panjang lagi. kita terus berkucupan. kitaorang bercumbuan. kita masih bersatu tubuh. konek ku masih di dlam puki nya.

Ku rasa batang konek ku sudh makin lemah. Perlahan lahan ku cabut. Ku tengok sperma ku mengalir keluar dari celah lubang puki nya. Mengalir pekat. Kak Felna hendak bangun.

Ku tahan badannya. Lalu saya membongkok ke celah kangkangnya. saya bukakan bibir kemaluannya. Merah. Bau hanyir menyelubungi udara bersekali dngn aroma puki pompuan. saya tau, hunjaman dan hentakan ku tadi menyebabkan puki Kak Felna melengas jadi merah jambu masak.

Ku dengar Kak Felna bercakap manja perlahan lahan, "Soden. tak jijik ke? " Ku pandang ke mukanya. sambiil ku jilat puting tetek nya. "Tak. " jawab ku. kita tersenyum.

Ku capai tissue di atas meja lampu. Ku selebek celah kemaluannya. Ku usap hingga kering. Waktu itu mata Kak Felna tertutp rapat seperti masa saya kongkek puki nya tadi.

Saya tengok, lubang puki nya terbuka luas sebab baru jer lepas kena sondolan kepala batang konek ku yg kembang. Nampak lubang puki Kak Felna merah. Terkuak. Kak Felna membiarkan saya menyelebek seluruh rongka puki nya.

Saya mmg suka tengok lubang puki pompuan. Sekejap ku pandang mukanya yg cantik itu. die senyum merelakan ku mencelebik puki nya. dalamm hati ku berkata, "Wanita secantik ini pun akhirnya lemas jg kena penangan saya. " puki Kak Felna yg berlendir kini kering ku usap.

Ku biarkan kak Felna baring tanpa selimut. kita berdua telanjang gegat. Berpelukan. Puas. dalamm berdakapan itu, saya bisikan, "Kak Felna bnr puas? " die jawab, "Mh. " "Dengan abang? " tanya ku.

"abang Man selalu sangat out station. Bila pulang daah letih. Buat kejap. Kemudian tidur! " katanya. "Habis camana tuh? " sampuk ku. "Dia puas. kitaorang terkebil kebi sampai pagi. " Kak Felna macam komplen.

"Dengan Soden tadi? " tanya. "Tulah pertama kali daah dekat setahun nih! " katanya. Jujur sekali. saya kesihan. "Tak apalah. " jawab ku penuh makna. kita tidur berdakapan. tapi, tidor kamu hanya sebentar melepaskan lelah.
Ipar Ganas Hisap Konek #1 ***
Ipar Ganas Hisap Konek #1, sex story , Ipar Ganas Hisap Konek cerita seks melayu, kisah blue malay Ipar Ganas Hisap Konek, citer ipar sundal malaysia Ipar Ganas Hisap Konek, porn, erotic novel sex, Ipar Ganas Hisap Konek #1



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/