Main Seks Bertiga Sekaligus

Main Seks Bertiga Sekaligus | saya bertugas sebagai seorang penghibur di salah sebuah kelab di Kuala Lumpur. Di sebabkan selalu pulang lewat malam, kadang kadang pagi, saya memerlukan seorang yanng bolehh dipercayai untk melindungi diri saya dari bahaya perompak atau sewaktu dengannya. Dari situlah saya diperkenalkan kepada Firza oleh seorang kawan.

Entah macammana saya bolehh terus terpikat dengaan Firza, dan terus hidup sebagai laki bini. Hidup di kelilingi jiran tetangga cina dan india tak siapa peduli daah nikah ke belum.

Malah tak siapa pernah tanya apa status kita sejak kita pindah ke situ setahun lalu. Firza mempunyai susuk tubuh yanng hebat. mngkin krna tugasnya sebagai bonzer 'pelindung', diorang hrs punya tubuh sedemikian.

Muka diorang tak lah hensem sangat, tapi mat smart. Selalu kemas jika kemana mana. Satu malam, sebaik jer saya buka pintu rumah, ada seorang lelaki sedanng asyik menonton dvd di ruang tamu.

Firza terus perkenalkan saya dengaan kawannya Bonan. Kata Firza, diorang yanng ajak Bonan bermalam di situ sebab Bonan adalah kawannya yanng baru tiba dari Sabah. saya tak kesah. Dan saya terus masuk ke bilik, mandi dan kemudian dapatkan kembali Firza dan Bonan yanng asyik menonton.

Saya buatkan kopi untk Firza dan Bonan. Pizza segera dlam peti sejuk saya keluarkan dan masukkan dlam microwave oven untuk dipanaskan. Kemudian saya ke ruang tamu hidangkan pada mereka.

Scene dvd yanng ditonton semakin daring. saya kurang pasti tajuknya, tapi sedanng mempamirkan dua lelaki sedanng mengerjakan seorang pompuan. saya terus mengambil tempat duduk di celah peha Firza yanng duduk di sofa.

Semakin lama, cerita semakin hangat, dan tangan Firza mula merayap kat payudara saya, mencari puting susu yanng sdh mula terangsang. kerna tdk memakai pakaian dalam, mudah jer jari Firza mencapai puting susuku.

Firza memeluk saya dr belakang, mencium rambutku dan telingaku. saya semakin berahi jika Firza menggentel lembut puting susuku dan mencium pipi saya. Firza tiba tiba bangun dan menarik tangan saya, lalu mendukung saya terus masuk ke bilik meninggalkan Bonan keseorangan di ruang tamu.

Kucupan demi kucupan bermain di bibir dan silih berkulum dan bertikam. Firza baringkan saya di katil dan melucutkan kesemua pakaiannya. Faham dengaan arahan mata Firza, saya jugak turut membuka pakaian tidur ku yanng bertali halus diperbuat dari satin berwarna maroon.

Cerita Sex Main Seks Bertiga Sekaligus

Firza terus menerpa dan mendakap saya lalu di cium seluruh tubuh saya. "ohh. sedap, fuck sedap. " rengekkan mula kedengaran jika Firza memainkan lidahnya di puki saya. Dijilat, dihisap dan dijolok lidahnya sedalam mungkiin ke lubang puki.

Sedapnya mmg sukar dinyatakan. Firza mmg pandai melakukan oral seks smbil jari hantunya pasti dijolokkan bersama ke lubang puki yanng sedia basah ditambah air berahi yanng keluar akibat tindakan Firza.

Firza bangun stlah saya mencapai klimax 2 kali dengaan oral seks nye. Dihulurkan batang zakar nya yanng keras tegang ke mulut saya. smbil duduk di hujung katil dan Firza berdiri saya mengulum zakar Firza dengaan berahi.

Saya mainkan hujung lidahku di lubang batang zakar Firza. saya jilat dan belai buah zakar Firza. Kemudian saya nyonyot dan hisap seluruh batang zakar Firza dengaan ghairah sekali sehingga Firza mendesah dan tangannya terus mengarahkan saya sorong tarik batang zakar nye dengaan mulutku.

"Fuck me please bee. I want yur dick. please bee. " saya hentikan oral seks ku dan merayu Firza memasukkan batang zakar nya kedalam lubang puki yanng sedanng gatal basah berahi.

Dengaan mengangkat kedua kaki ku ke atas dan di letakkan ke atau bahu kirinya, Firza mulakan tusukan. "Ah. honey" Firza mendesah sebaik batang zakar nya yanng tegang mencicah dan melalui lubang puki yanng masih tergolong dlam kategori ketat.


Cerita lucah Main Seks Bertiga Sekaligus
  • Saya sedikit mengerang krna merasakan nikmat jika lubang puki ku di tusukkan dengaan lembut oleh batang zakar Firza yanng besar dan tegang dan keras. "Ooough. bee. sedapnya bee. push it harder bee. pull it slowly. ah. ah. ah. " erangan demi erangan keluar dan mainan terus berlangsung dengaan begittu nikmat sekali.
  • Setelah puas bermain dengaan kaki terangkat ke atas, kita lakukan cara duduk dengaan Firza bersila dan saya merangkul jubur nya dengaan kedua belah kaki ku. smbil jubur saya ayak turun naik, kita saling berkucupan dan mengerang lagii kesedapan sehingga saya klimax beberapa kali.
  • Firza kemudian berbaring dan saya di atasnya sekarang. Firza meramas payudara ku dan menarik tubuhku mendakapnya lalu kita berkulum lidah smbil jubur tetap mengayak mengatur rentak kesedapan. saya seolah berada di awangan jika terasa jubur ku diuli dan dikuak dan lubang punggung ku seperti dijilat dan di jolok jolok perlahan dengaan sesuatu yanng lembut dan panas.
Firza terus mengucup bibirku tanpa memberi peluang saya melihat apa sebenarnya yanng sedanng berlaku. Dari cermin almari dapat saya lihat Bonan sedanng asyik mengerjakan lubang punggung saya. Agak lama lubang punggung ku di perlakukan sedemikian dan saya semakin seronok dan kesedapan.

Lubang punggung yanng belum diteroka dlam games kali ini kembang kincup dan ku buka tanda bersedia untk menerima apa jugak tindakan Bonan seterusnya. Firza terus mengulum lidahku. punggung ku terus di kuak dan dengaan perlahan, terasa sesuatu yanng besar dan keras sedanng menerokai lubang punggung ku.

Saya terpejam seketika menahan sedikit rasa sakit. Firza menghentikan asakannya di lubang puki ku memberi laluan kepada lubang punggung ku di tusuki Bonan. Firza memelukku erat penuh kasih. sdang Bonan terus berusaha memasukkan keseluruhan batang zakar nye ke lubang punggung ku.

Hnya setengah jer yanng berjaya dan Bonan teruskan jugak menyorong keluar masuk batang zakar nye dlam lubang punggung saya. Bonan menarik belakang badanku merapati dadanya dan di ciuminya saya dari belakang.

Firza meramas payudara ku. kerna kenikmatan yanng tdk terhingga, kita mengatur rentak penuh sensasi dan sesekali badan kita seperti roti sandwich di mana saya di tengah tengah menjadi rencah penyedap roti yanng menghimpit atas bawah.

Main Seks Bertiga Sekaligus kisah lucah melayu, citer blue Main Seks Bertiga Sekaligus, cerita seks Main Seks Bertiga Sekaligus

Main Seks Bertiga Sekaligus


"Ahghhrh. bee. ah. ah. sedapnya bee. aauugh bee. harder bee. " entah apa jer erangan yanng keluar dari mulut saya melahirkan rasa nikmat yanng sungguh luar biasa. Firza dan Bonan sama sama mengayak dan menyorong tarik batang mereka.

Bonan melajukan hentakkannya dan tiba tiba kedengaran erangannya yanng begittu kuat diiringi air panas memancut di dlam lubang punggung dan mengalir keluar krna tdk mampu menampung pancutannya yanng begittu banyak.

Bonan menarik keluar perlahan batang zakar nye dari lubang punggung saya, diorang mendapatkan saya lalu menciumi pipi ku dan berlalu ke bilik air. Firza kembali membaringkan saya dan dimasukkan batang zakar nye yanng masih keras ke lubang puki saya.

Kedua kaki ku diangkat naik ke bahunya. Sorong tariknya semakin laju dan laju dan tak lama kemudian Firza memancutkan sperma nya ke dlam lubang nikmat kepunyaanku. banyakk dan hangat hingga meleleh keluar membasahi bantal yanng mengalas jubur ku.

"Sedap bee. " saya berkata jujur kepada Firza. saya kelemahan tdk berdaya Dibelainya rambutku dan dikucup mesra bibirku. "Hm. you want somemore honey? " saya menggeleng lemah. Firza tersenyum dan mencuit manja hidungku.

Firza menggendong saya ke bilik air. Ambil shower sekali lagii untk menyegarkan badan. setelah berpakaian kita ke ruang tamu, makan pizza dan minum kopi yanng sdh kesejukan. Bonan ku lihat selamba berbaring di sofa tanpa berpakaian.

Saya sedar Bonan memerhatikan saya sejak saya keluar dari bilik dan Firza pulak tiba tiba minta permission untk keluar beli rokok. jika tinggal berdua jer dengaan Bonan, saya rasa you all pun bolehh menduga apa yanng terjadi seterusnya.

Bukan jer sandwich, segala rojak mamak, nasi kerabu semua ada. Tapi nantilah saya cerita di episod yanng lain.
Main Seks Bertiga Sekaligus ***
Main Seks Bertiga Sekaligus, sex story , Main Seks Bertiga Sekaligus kisah lucah melayu, citer blue Main Seks Bertiga Sekaligus, cerita seks Main Seks Bertiga Sekaligus, porn, erotic novel sex, Main Seks Bertiga Sekaligus



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/