Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks

Puki Dijolok Adik Ipar,  Cerita Seks | Kisah lucah ini berlaku semasa Suami saya ditahan dipenjara. sebenarnya ada seorang Adik Ipar yg kacak dan tegap bernama Boran. dia selalu menolong saya semasa saya dallam kesusahan hinggakan saya rasa amat terhutang budi pada diorang. Suatu hari, suami saya ditahan dipenjara krna dadah.

Saya jadi serba salah dan sedih lalu saya talipon Boran utk meminta bantuan. Boran datang jam empat petang bersama isterinya (Adik saya) dan kami terus kebalai bersama denngan anak saya Biera berumur 18tahun.

Sesudah kami berjumpa denngan polis dibalai, saya jadi lagii sedih krna tidk dibenarkan berjumpa denngan suami saya. kami pulang hampa. Boran menawarkan agar saya dan anak saya tumpang bermalam dirumah mereka, tapi saya menolak dan menyuruh Anak saya sahaja yg pergi, krna saya mahu bersendirian.

Jam 11 malam saya menalipon Boran dan berkata saya rasa teramat sedih dan mahu berbual pasal masaalah saya. Boran datang dari Kodiang kerumah saya jam 11 malam. kami mula berbual dan saya tidk dapat menahan sebak lalu saya pun dipeluk oleh Boran.

Saya berasa terlindung dallam pelukan Boran yg hangat dan gagah itu. dallam kami berpelukan, tiba tiba Boran kata kat saya yg ada satu cara utk melupakan kesedihan saya, lalu dia menyuruh saya telan pil tidur.

Saya pun setuju. saya menyuruh Boran tidur dirumah menemani saya. dallam pukol 2 saya terjaga utk kebilik air, semasa saya keluar saya ternampak Boran yg tidur diluar atas sofa dgn.

Kain sarungnya yg terselak. Ternampak konek Boran yg sdang keras lalu saya terasa seram dan nyeri tetaapi saya rasa mahu lihat lebih dekat lagi. Semasa saya mendekati Boran, tak perasan, tiba tiba tangan saya memegang konek Boran.

Boran terjaga dan terpaku. bgitu jugak saya. dallam keadaan kurang sedar, kami tiba tiba berpelukan dan Boran mencium saya. Badan saya rasa ketar dan seram sejuk krna inilah kali pertama saya disentuh oleh orang lain selain suami saya.

Cerita Sex Puki Dijolok Adik Ipar

Boran memeluk dan mencium saya, dan tanpa saya sedar, saya membalas ciuman Boran dan lidah kami berkepul kepul. saya terasa hangat dan sedap. Tangan Boran kemudian meraba belakang dan bahu saya.

Saya tanpa segan terus merangkul badan Boran dan berkata, "Boran buatlah apa yg Boran nak, Kak Ivone rela. dahh pasrah dan nakkan apa sahaja malam nii. asal Boran jngan tinggalkan Kak Ivone" Lepas itu, saya rasa tangan Boran meramas dan meraba serata tubuh saya dan saya rela.

Pepot saya mula rasa panas dan mahu disentuh. saya menarik tangan Boran dan tembabkan pada pepot saya agar dia tidk berasa malu. Boran merabahkan saya atas sofa dan membuka kain kembam saya dan terus hisap puting payudara besar saya.

Saya berasa lemas dan sedap. tak saya sedar, tiba tiba saya mengerang. "Aahh. eiss. ek. " "Boran. sedaplah. Boran. " Puas saya merasa permainan lidah Boran menghisap puting payudara besar saya.

Adakala terasa nyilu bila Boran menggigit dan menyedut hujung puting. "Pandai Boran main. " "Eemmhh. " Kemudian Boran turun dan menjilat dada, dari dada kepusat, dari pusat kepaha dan tangan.


Cerita lucah Puki Dijolok Adik Ipar
  • Boran menyelak bulu puki saya. saya jadi ketar tiba tiba. saya mendongak dan menanti sesuatu. kemudian. sejuk, panas dan lazak tak terhingga bila hujung lidah Boran menjumpai 'puncak bahagia saya'.
  • Boran menjilat dari lubang puki saya naik menyentuh biji saya. saya "eissh. ssek. iessy, sedap Boran. Haah. Ahh Boran. iessh. ahh. ha. " mengerang dan merengek menahan kesedapan dan kelazatan.
Sambill dallam kepala saya terbayang Suami saya dan terasa kepuasan utk membalas rasa kecewa saya terhadapnya. Tiba tiba Boran menggigit biji kelentit saya, "Aduhh. jngan Boran, sakiit. " Boran kembali sambung menjilat dan bermain dibiji saya.

Saya mengerang lagi. dallam 15 min. kami bercumbu, Boran bangun dan terpacak keras batang konek Boran didepan muka saya. Boran membongkok dan berkata, "Kak Ivone, inilah pertolongan Boran yg terakhir" Boran mengangkat kaki saya kebahunya.

Saya bersedia menerima denngan kesal permintaan saya ini dan berdebar menanti kunjungan batang konek Boran yg sdang keras kedalam rahim saya. dengann perlahan, Boran meletakkan batang konek dia yg keras terhunus dan gagah itu kemuka puki saya.

Saya rasa gementar dan takut kalau sakit atau senak dari tusukkan batang konek Boran yg panjang nanti. Boran menekan perlahan dan slow motion, saya pejamkan mata, mulut Boran mencium saya perlahan dan sambiil menujah senjatanya kelubang rahim saya.

"Aahh. Boran. iessh. Boran" saya peluk Boran dan dia menikam terus kedalam puki saya. "Eiss. ahh. haa. ssek. Boran, sayang. Sedap Boran. " Boran menarik dan menyorong batang konek nya.

Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks melayu lucah, Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks blue malay, Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks

Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks


Terasa keras amat dan menusuk lubang saya. mgkin krna zina itu mmg lazat dan Boran yg tengah meledak nafsunya, sampai saya terasa amat berahi lalu saya memegang konek Boran dan menolong menarik masuk kembali dan berulang kali.

Saya genggam pangkal batang konek nya dan menambah kemut denngan genggaman tangan. saya. Boran mengeluh dan mengerang "Aahh. Kak. sedap. kak" "Oohh. eissh" Boran mengharung batang konek dia kedalam puki saya.

Dallam 10 min. Boran tiba tiba bergerak laju dan pantas menghempap puki saya dan mengerang denngan kuat. "Kak. Boran mahu sampai. kak, Lepas dallam ye. kak" saya yg tengah sedap dan dilamun kelazatan cuma mengangguk dan memeluk tubuh Boran denngan seeratnya.

Boran pun menghempap denngan sekuatnya dan saya terasa senak "Aaahh. ooh. arghh. Boran. " kami sampai bersama sama. Itulah kali pertama saya merasa nikmat sek denngan lazatnya. Boran rebah diatas badan saya dan dallam keadaan kami berpeluh, panas dan sedap, saya mencium dan mengisab lidah Boran.

"Terima kasih" Selang beberapa waktu, Boran bangun dan menarik tangan saya utk kebilik air utk mencuci. kami sama sama mandi malam itu seperti suami isteri. dallam ketika itu kami beromen lagii dan bersetubuh lagii buat kali kedua.

Malam itu kami bersetubuh 3 kali dan terjaga pada jam 9 pagi keesokkannya. saya puas dallam pelukkan Boran.
Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks ***
Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks, sex story , Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks melayu lucah, Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks blue malay, Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks, porn, erotic novel sex, Puki Dijolok Adik Ipar, Cerita Seks



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/