Awek Gemar Sex Gila Pelir

Awek Gemar Sex Gila Pelir | aku slalu seronok segala bentuk Sex, aku gemar sex, terutama jika aku ternampak lelaki yang mudah menaikkan berahi aku. Selalunya permulaan nafsu seks aku, dimulai dengann puting payudara besar aku tegang and geli jika tergesel dengann braku, selepas itu diaorang diturut dengann biji kelentit aku rasa gatal and menegang and seterusnya faraj ku mulai basah.

Jika keadaan ini berlarutan aku terpaksa melepaskannya. Cara aku melepaskannya banyak, and yang paling mudah and cepat ialah melancap. aku akan ceritakan bagaimana aku melancap selepas ini. Lelaki yang slalu menaikkan nafsu seks aku ialah jika aku nampak seluarnya kembong dibahagian tempat sulitnya, pelir.

Perkara ini kerap berlaku, terutama ditempat aku berkerja. Semasa mesyuarat selalunya kitaorang duduk dimeja bujor besar and agak rapat. Jika lelaki duduk disebelah aku, aku akan slalu perhatikan seluarnya, saperti aku memerhatikan payudara besar aku jika berjalan atau masa yang diperlukan.

Bau lelaki pun akan menaikkan nafsu seks aku, terutama jika mesyuarat itu berlarutan lebih dari dua jam. dalamm keadaan itu aku tak dpt concenterate, mata aku slalu aja memandang kebawah – melihat pelir.

Pernah dalamm satu mesyuarat aku sungguh tak tahan, masa itu Londi disebelah aku. Pada kali itu diaorang memakai seluar yang agak longgar. Pada mulanya bahagian pelir nya tak begittu besar, tapi sesudah beberapa seketika keadaannya bertambah besar.

Fikiran aku mula membayangkan bagaimanakah rupa pelir nya itu and seterusnya fikiran aku melayang membayangkan kalau aku dpt menghisap pelir nya and jg jika pelir nya memasoki lubang faraj and faraj ku.

Selalunya fikiran aku membayangkan bagaimana jika pelir itu masok dalamm faraj aku, ini kerna aku seronok and aku cepat climax jika pelir masok dalamm faraj aku. aku akan lama climax jika pelir masok dalamm faraj ku.

Aku tak tahan and aku slalu pergi bilik air kerna ingin melihat faraj aku yang sudh basah. Air maziku keluar dengann banyaknya and aku sunggoh tak tahan. Nafsuku memuncak.

Aku cuba tahan tapi kelentit aku menegang and faraj ku mula mengembang and meminta sesuatu untk melepas kan nafsu itu. Pada kali kedua aku masok bilik air aku sunggoh tak tahan.

Selalunya aku bawa vibrator kemana jg aku pergi. Jadi mulanya aku ambil vibrator and switch it on. Bunyi getaran nya membuatkan aku lg dahaga. aku buka seluar dalamku supaya mudah untk aku memasokkan vibrator didalam faraj aku.

Aku mula mengentel biji kelentit aku, aku gosokkan dengann jari telunjukku, and sesekali aku masokkan jariku kedalam rongga faraj ku. Ini membuatkan seluroh faraj ku basah. jika biji kelentit aku daah basah aku lajukan gosokkan aku kepadanya.

Dalamm masa yang sama aku masokkan dengann perlahan vibrator tadi kedalam faraj aku. Pada mulanya aku masokkan sedikit aja ini kerna memberikan lubang faraj supaya bersedia untk menerima keselurohan 6 inchi vibrator itu.

Aku kolom vibrator itu untk mendapatkan air lior supaya mudah masok kedalam faraj aku. Lepas itu aku masokkan vibrator tadi kedalam faraj ku, and ini sunggoh seronok. aku keluarkan and terus masok pula dalamm faraj aku.

Ini yang aku tunggu tunggu. Saat ini mmg seronok. aku tak sedar vibrator tadi telah masok habis 6 inchi. Keadaan vibrator yang menyerupai pelir itu lg menambahkan berahi aku, terutama jika takok pelir itu dirasai didalam faraj aku.

Selang beberapa lama aku keluar masok vibrator itu dikedua dua lubang itu, maka kini ingin climax. Selalunya jika ingin climax aku akan berpeloh and jg lubang faraj ku menjadi bertambah sempit serta air mazi bertambah banyakk keluar.

Badanku mengigil jika climax pertama. Biji kelentit aku teramat geli jika tergesel and puting payudara besar aku keras and semasa ini kalau biji kelentitku dihisap lg menambahkan keberahianku. Selalunya aku tak akan puas climax hnya sekali, untk kali kedua aku hnya concenterate dengann biji kelentit aku sahaja.

Aku mengentelnya sehingga aku climax. setelah kali kedua ini barulah aku reda and aku akhiri dengann menjilat jari aku yang basah itu. aku seronok bau faraj ku sesudah climax and akan aku hisap hingga puas, jika belum lg puas akan aku masokkan berulang kali kedalam faraj ku untk mendapatkan lendiran faraj ku itu.

Aku hisap jari aku saperti aku menghisap pelir. sesudah siap, aku akan basoh faraj ku sehingga kering and aku akan terbalikkan seluar dalamm aku kerna aku tak tahan dengann basah, aku khuatir diaorang akan membangkitkan shawatku lagi.

Lega. sesudah itu aku rasai dunia diaorang aman and badanku rasa ringan saperti selepas jogging tapi keadaan selepas climax lg relax. aku percaya perkara ini terjadi kepada aku, I mean aku suka sex kerna pengalaman aku semasa kecil lagi.

Pada usia aku dalamm 17 tahun aku telah bersetubuhi olih guruku. Pengalaman itu sehingga kini terbayang. tak kira masa, slalu jer terbayang terutama jika aku ingin tidur. Saat yang best sekali ialah jika diorang memancutkan sperma nya kedalam rongga mulutku.

Suam suam panas rasanya and kemasin masinan. Tapi mmg seronok and memberahikan. ah. oh. relax. Disekolah aku mmg aktif, aku slalu dipuji olih guru aku kerna aku sedia menolong orang and aku jg slalu ditolongi.

Dalamm mesyuarat palang merah aku sebagai ketua pasokkan telah dimaklumi bahawa sekolah akan mengadakan camping diPulau besar Melaka. aku sebagai ketua palang merah saperti biasa akan menguruskan halhal kebajikan para peserta.

Aku kena turut pergi, namun percuma kerna ini adalah procedurenya. Pagi sabtu aku telah berada disekolah menyiapkan segala kelengkapan bantuan kecemasan. Khemah aku telah sedia untk memuatkan tiga orang ahliku termasuk aku sendiri.

Jam 9 pagi kitaorang bertolak ke Melaka and menaiki perahu yang agak besar ke Pulau Besar. aku duduk di faraj an perahu and disebelah aku chegu Londi. diorang berbadan keras.

Chegu senaman. Tingginya tak begittu , aku anggarkan dalamm 5 kaki 3 inchi saja. aku pun saperti itu jg hanya dewasa itu payudara besar aku telah besar and bulu faraj aku telah agak lebat tumbuh.

Aku baru 3 hari kering dari periodku. Ini menyebabkan aku senang kerna aku tak suka pakai pad, ini menyusahkan jika aku ingin kencing. Setibanya diPulau besar aku ditolongi chegu Londi untk mendirikan khemah.

Khemah aku bersebelahan dengann khemah guru – Londi. Kini semuanya telah siap and pada hari itu semua peserta ambil bahagian and aku hnya duduk dikhemah sahaja. Pada pukul 6 petang acara akhir untk hari itu ialah permainan merebut kerusi.

Aku hnya melihat. Setibanya gilira chegu Londi merebut kerusi kerna tinggal tiga orang jer yang tinggal. dalamm perebutan itu chegu Londi jatuh and pehanya terkena kayu and berdarah. aku pun berlari membawanya kekhemah aku.

Cerita Sex Awek Gemar Sex Gila Pelir

Permainan diberhentikan. Semuanya pergi mandi and membuat persiapan untk mandi and makan malam. aku sedanng membersihkan tempat lukanya, kini aku ternampak seluar dalamnya yang berwarna putih. Jelas terbayang pelir nya.

Menyirap darahku jika ternampak. Ahli yang lain membuat persiapan untk membersihkan tempat luka. Mereka tak berani ingin membuatnya. Jadi aku saperti biasa suka menolong secara suka rela terus membuatnya.

Aku suruh semua ahli aku menyiapkan makanan malam and jg persiapan lain. jika aku menyentoh pehanya, mulai nafsuku membara. aku bersihkan perlahan and sesudah terkena iodine chegu Londi pejamkan mata and tangannya mencari sesuatu untk memegang, aku pasti diorang kesakitan.

Aku mengambil tangannya agar diorang confort and dpt menahan sakitnya. Tanganku di pegang dengann kemas and perlahan. Sentohan bulu tangannya lg sekali membuatkan nafas aku mula sesak. Denyutan jantongku menjadi cepat and saperti biasa nafsu seks aku mulai bergelora.

Puting payudara besar aku mulai tegang and biji kelentit aku mulai membesar and dituruti air faraj ku membasahi seluar dalamku. dalamm masa yang sama aku membalut lukanya. aku terpakasa menyingkap seluar pendeknya and aku secara sengaja menyentoh pelir nya.

Diorang mendiamkan diri. Setiap kali aku membalut aku menyentohinya. Nafsuku terus membara. aku lihat Chegu Londi memandang aku, and aku dpt rasakan apakah didalam benak kepalanya. aku teruskan jg membalutinya smbil menyingol pelir nya.

Kini aku rasai pelir nya mulai membesar. aku bisik kepadanya, sabarlah. diorang memejamkan matanya mungkiin untk menurunkan semula pelir nya. Tapi ternyata chegu Londi tak berjaya. pelir nya kian membesar and kini aku meletakkan lenganku menindih pelir nya.

Aku rasai panas and takok kepala pelir nya mmg keras. Fikiranku mulai melayang untk mengambarkan rupa pelir nya. sedang fikiran aku melayang terdengar chegu Ali memanggil Londi. Londi. , bagaimana kamu ? Chegu Londi menjawab.

Aku ok lah. Nanti sekejap lg aku datang ! aku tersentak and mengatakan pada chegu Londi , daah siap chegu. diorang bangun, tetaapi aku nampak pelir nya masih keras lg tapi sudh mula menurun.

Diorang mengucapkan terima kasih and matanya meluru mencuri melihat payudara besar aku yang berpeloh itu. Malam itu semasa maka aku ashik menjeling chegu Londi. Sesekali aku liha chegu Londi pun begittu mencuri melihat aku.

Didalam fikiran aku bermacam cam pertanyaan and jg persoalan timbul, namun yang membuat aku selesa ialah diorang cool and jg aku dpt gambarkan bahawa diorang jg terpikat dengann aku.

Aku tak salah kan diorang kerna mungkiin diri aku mmg ada daya menarik. payudara besar aku besar jika dibandingkan dengann budak budak lain, jg badan aku birisi and banyakk budak lelaki lain yang geram dengann aku.

Tapi aku tak begittu gairah dengann budak lain kerna aku anggap diorang itu masih green lagi. Semasa aku mengambil ayam bakar di tempat membakar tanpa aku sedari chegu Londi sudh ada dibelakang aku.

Diorang mengambil peha ayam and memberikan pada aku smbil berkata, kesihan ayam nii kena makan. Nasib baik peha aku Zira tak bakar , kalau tak kena jg makan. Lalu Zira menjawab, kalau aku ingin makan bukannya peha tapi.

, aku terus berlalu dari situ. Selepas itu chegu Londi ashik memandang aku. Malam sudh tua, aku mula mengemaskan tempat tidurku and jg peserta yang lain. Tiba tiba chegu Londi datang menjengolkan kepalanya dipintu khemahku.

Diorang mohon maaf kerna menganggu and menanyakan kepada aku, perlukah aku menukar balutannya. Zira beritahu diorang bahawa kalau rasa sakit beritahu, nanti bolih buat balutan yang baru. Zira beritahu diorang supaya jgn kena air takut menjangkit kuman.

Chegu Londi memberitahu bahawa diorang akan beritahu Zira kalau diorang perlukan apa apa smbil memberikan senyuman padaku. Malam itu aku tak dpt tidur kerna memikirkan peristiwa petang tadi. Kini khayalan aku bermula.

Dalamm selimut aku buka seluar dalamm aku. begittu jg braku. Tangan aku mula merayap mencari biji kelentit aku. Kini faraj ku daah basah. aku terbau cairan faraj ku, ini membuatkan aku lg gairah.


Cerita lucah Awek Gemar Sex Gila Pelir
  • Lamunanku bermula. aku terbayang chegu Londi sedanng menghisap payudara besar aku. aku jg sedanng menghisap pelir nya. Kini kitaorang dalamm aksi 69. Aksi yang slalu menjadi impianku. aku terlena, mungkiin aku terlalu penat semasa perjalanan ke Pulau Besar.
  • Aku tersedar dari tidur and aku dapati semua orang telah tidur dengann nenyaknya. Kedua assistant aku berdengkor and menyebabkan aku tak dpt melelapkan mataku semula. sedang aku berkhayal aku terasa hujung kakiku dipicit.
  • Aku lihat chegu Londi didepan katil aku. aku menjadi kaku sebentar. dengaan senyum diorang merapatiku smbil meletakkan jari relunjuknya dibibir memberi isharat supaya aku tak membuat bising. diorang membisikkan kepada aku.
  • Tadi Zira kata ingin makan apa ? aku teringat apa yang aku katakan padanya. aku diam and mataku terus memandang seluar nya. Tanpa membuang masa chegu Londi merapatiku aku and aku terus memandang kepada seluarnya.
  • Kini seluarnya sudh dekat dengann kepalaku. aku jadi gementar, ini kerna takut kalau ada orang nampak atau assistant aku jaga. tetaapi malam itu senyap sahaja. Fikiranku mulai bermain semula khayalan sex.
  • Sambiil aku merenong mukanya aku mengeluarkan tanganku and menyuruhnya duduk dikatilku. diorang diam and makin rapat. Kini hnya kira kira setengah kaki dari muka aku. aku lihat seluarnya mula membesar and TAKOKnya telah berbayang.
  • Diorang tak memakai seluar dalam. aku tak tahan, berahiku memuncak and tanpa banyakk berfikir aku merapatkan mulutku ke seluarnya and menjilat seluarnya. aku dpt rasakan kepanasan pelir nya. Kini pelir nya telah keras and aku menyelak seluarnya and terus menjilat kepala pelir nya.
  • Chegu Londi diam smbil matanya memerhatikan pintu khemahku. aku teruskan jilatanku and sesekali gigiku mengigit manja dikepala pelir nya. aku terasa diorang tersentak jika aku mengigit. setelah kian lama aku mengigit and menjilat aku mula mengolom krpala pelir nya.
  • Disaat itu aku rasai tangannya mula masok menyelinap didalam gebarku. Kehangatan jarinya dalamm mencari puting payudara besar aku, terasa air maziku mengalir keluar dari faraj ku. aku mula mengeliat kerna tak sabar menunggu jarinya menyentoh biji kelentitku.
Aku tak tahan lalu aku tarik tangannya ke faraj ku. diorang menurut. Mulai dari saat itu aku teruskan menghisap kepala pelir nya dengann rakus. Sesekali aku hisap hingga ke pangkal.

Pelir nya tak begittu panjang namun besar. Bulu nya agak lebat , setibanya bibir aku dipangkal pelir nya aku rasai bulu pelir nya masok kedalam lubang hidongku. Bau pelir nya mmg menaikkan shawat seks aku.

Cerita blue Awek Gemar Sex Gila Pelir, kisah melayu lucah Awek Gemar Sex Gila Pelir, cerita malay xxx Awek Gemar Sex Gila Pelir

Awek Gemar Sex Gila Pelir


Chegu Londi masih berdiri and kini membongkok badannya untk menyampaikan tangannya ke faraj ku. Jari telunjuknya telah menjumpai biji kelentit aku Oh. oh. aku mengeloh. Mata aku pejam kerna tersangat seronok and berahi.

Aku membuka kangkangku luas sedikit untk memberi laluan jarinya masok kedalam faraj ku. Apabila jarinya masok kedalam faraj ku, aku tak dpt tahan lg and aku terlepas hisapan pelir nya.

Kini diorang mencangkong untk meneruskan jolokan jarinya masok hingga kedasar faraj ku. Jarinya yang kasar itu keluar masok and seketika aku menyuruhnya melakukannya dengann laju sedikit. Oh. oh. oh aku mengerang.

Kini mulut aku terasa kepala pelir nya mencari rongga mulut minta dihisap. aku sambut and aku hisap, kali ini aku hisap agak kasar sedikit kearan aku dalamm keadaam ingin climax.

Ke dengari suara nya mengerang. Suaranya itu menambahkan berahiku lagi, memuncak. aku menarik tangan sebelah kirinya untk meramas payudara besar aku, aku terasa payudara besar aku keras and putingku terasa tegang.

Kini mulut nya pula mencari puting payudara besar aku. aku mmg minta diperlakukan begittu , hujung lidahnya menyentoh hujung puting payudara besar aku, alangkan seronoknya , tak pernah aku rasakan seronok begittu.

Sedang kitaorang bertungkus lumus menghilangkan dahaga, terdengar aku suara assistantku. ah. ah. , rupanya diorang mengigau. Perbuatan kitaorang berdua berhenti sebentar and kitaorang saling memandang satu sama lain. setelah itu chegu Londi menyuruh aku tidur semula kerna diorang takut orang nampak.

Aku rasa sedih kerna dahaga aku belum pulih. faraj aku menjerit meminta sesuatu untk melepaskan nafsu. Kini chegu Londi telah balik semula kekhemahnya. aku tinggal sendirian. aku perlu buat sesuatu untk melepaskan berahiku.

Aku mengambil sesuatu yang bolih aku buat saperti pelir , kini aku telah dpt sikat yang pemegangnya agak sebesar pelir nya. aku mulakan lancapan aku. aku ambil minyak lalu aku sapukan kepada faraj aku and jg pemegang sikat.

Lalu aku benamkan kedalam faraj aku. sambiil tangan kiri aku mengentel biji kelentitku sendirian. Lancapan aku itu tak lama kerna sudh diwarmup olih chegu Londi tadi. Sebentar kenudian aku terasa cam satu ledakan didalam faraj ku, biji kelentit aku terasa ngilu and payudara besar aku serta puting payudara besar aku terasa saperti ingin tercabut dari badanku.

Aku tak sedari pemegang sikat tue telah masok habis kedalam faraj aku. Oh. oh ah. ah. oh. aku rasa ingin meraung kesedapan. Akhirnya aku climax bersama sikat yang masih didalam faraj aku.

Aku tak sedar jika aku terlena. Esoknya, semua orang dengann tugas masing masing and hari ini sebahagian dari peserta akan bermalam ditempat lain. Jadi pasokan palang merahku terpaksa mengatorkan untk tujuan tersebut.

Aku menyuroh kedua assistant aku mengikut chegu Ali. Kini aku tinggal seorang, semasa aku menyuruh mereka mengikut chegu Ali, chegu Londi senyum smbil matanya menjeling aku. sambiil aku memerhatikan nya hati aku berkata, malam ini dapatlah pelir chegu Londi ! Malam yang ditunggutunggu telah tiba.

Jam pukul 11 malam, chegu Londi datang membawa air kopi and beredar dari situ. aku sibok mengemas barangan Palang merah. Peserta yang tinggal kini sedanng mendengar ceramah dari chegu Londi.

Sesekali aku dengari gemuruh ketawa. Hati aku pun turut tertawa kerna malam ini malam aku! aku merebahkan badanku sesudah barangan kemasan aku telah sempurna. Semasa baring tue saperti biasa aku menanggalkan semua bajuku.

Kini aku berbogel didalam gebar. aku menunggu pelir chegu Londi dengann sabar. Sebelum itu telah aku bersihkan faraj and jg faraj aku dengann bersihnya. aku bubuh sedikit air wabgi dibulu faraj ku.

Poison! Seketika aku dilawati olih peserta memberitahuku bahawa chegu Londi ingin menukar balutan dipehanya. aku menyuroh peserta itu supaya chegu Londi datang ke khemah aku untk menukarnya. Selang beberapa minit Chegu Londi datang hnya memakai seluar pendek semalam and jg baju t.

Aku menyuruhnya baring. Pintu khemah aku rapatkan zipnya and aku pastikan tiada lobang yang dpt dilihat olih mata. aku mengambil balutan and jg iodine. Setiba dekatnya, diorang menunjukkan balutan tue smbil mengelengkan kepalanya.

Aku faham bahawa diorang tak ingin menukarnya. Sebaliknya aku tahu kedatangannya hanyalah untk menikmati tubuhku. begittu jg aku inilah masanya akan aku gunakan untk memuaskan NAFSUku. aku membuka baju tidurku, dalamm keadaan bogil aku merapatinya, payudara besar aku sudh mula keras and biji kelentit aku mulai tegang.

Aku merapatinya and terus aku buka seluarnya, wow rupanya pelir nya sudh tegang. aku tak sabar, terus aku jilat Takok kepala pelir nya and menghisap perlahanlahan. aku meletakkan faraj ku kemukanya , kini aku diatas badannya.

Aksi 69 ini mmg jadi favour kepada aku. aku rapati faraj ku kemukanya and membetulkan position supaya mulutnya terus mencecah lubang faraj ku. aku teruskan hisapan pelir nya. aku hisap dari kepala pelir nya kepangkal and sekali aku mengolom buah pelir nya.

Aku seronok kerna dalammasa yang sama biji kelentit aku dihisap and jg faraj ku dijilat. Kini jari nya mencari lubang faraj aku, aku membetulkan kedudukan supaya mulutnya btl betul menghadap faraj aku.

Oh. oh kini lidahnya sudh mula menunjul lubang faraj aku. aku kesedapan. aku lg rakus menghisap pelir nya. Kini aku hisap kuat kuat terutama jika bibirku tersentoh takok pelir nya.

Aku meramas buah pelir nya. Tapi belum puas aku menghisapnya, chegu Londi telah memancutkan sperma nya ke dalamm mulutku. aku teruskan jg hisapan. Kesemua sperma nya aku telan. terasa aku kakinya mengigil jika aku teruskan hisapan.

Kini baruku tahu apabila sudh keluar sperma nya pelir akan jadi besar and kulit kepala pelir nya kini sensitif. Chegu Londi meraung perlahan and diorang terlepas dari hisapan faraj aku.

Aku bangun and mencium pipinya, diorang senyum smbil matanya pejam. aku bisik padanya,. Zira belum dpt lagi. Tolonglah Zira. Chegu Londi bangun and pelir nya masih tegang lagi. diorang menyuruh aku beraksi saperti anjing.

Aku turuti and diorang terus membawa kepala pelir nya kelubang faraj ku. Mulanya diorang gesel geselkan kepala pelir nya dimulut faraj ku, sesekali diorang menjamah biji kelentitku. aku dpt rasakan dahawa chegu Londi nii mmg bagus memainkan peranannya.

Kini smbil memasokkan pelir nya kedalam faraj ku, jari telunjuknya terus membenamkannya kedalam faraj aku. Wo. seronoknya. aku dpt rasa dua nekmat. Lubang faraj ku berisi pelir nya and faraj aku dengann jarinya.

Gerakan keluar masok pelir nya amat memerangsangkan aku. Kini aku suruh diorang melajukan hayunannya. diorang faham kehendak aku. aku menarik jarinya dari lubang faraj aku. aku keluarkan pelir nya dari lubang faraj ku, kumahu pelir nya didalam faraj aku.

Kini diorang meraba faraj ku yang berair tue lalu menyapukannya kelubang faraj aku. it good idea! Sebentar kemudian aku dpt rasakan kehangatan kepala pelir nya dimulut faraj aku. aku tak sabar lalu aku sendiri masokkan pelir nya kedalam faraj aku.

Kini separoh pelir nya didalam faraj aku. aku rasa pedih jg kerna pelir nya yang besar itu telah mengoyakkan lubang faraj aku. Tapi olih kerna nekmatnya aku meneruskan and menyuruhnya memasokkan pelir nya hingga kepangkal.

Oh. Oh. ah. kini semua pelir nya sudh didalam faraj aku. Alangkan nekmatnya, aku rasa aku ingin keadaan ini sentiasa berlaku pada aku. Chegu Londi menghayunkannya masok keluar. Telah beberapa lama aku tak tahan and aku rasai cam ingin meletop faraj ku, aku sudh ingin climax.

Aku suka kalau ingin climax biji aku dihisap. aku mencabut pelir nya lalu mambaringkan badanku. aku tarik mukanya lalu menyuruhnya menghisap biji kelentit aku. Oh. Wo ah. aku mengerang kesedapan and aku climax.

Ah. oh. oh. er. aku rasa aku tak pernah rasakan persetubuhan yang seLAZAT itu. aku mengucapkan terima kasih padanya and diaorang mengatakan terima kasih daun keladi, aku menjawab kalau ingin minta lagi.

Begittu lah peristiwa pertama aku memantat dengann Chegu Londi. Perbuatan aku itu aku teruskah sehingga aku di Tingkatan 5. aku tak dpt kahwininya, tapi sekarang aku bolih minta saperti yang aku katakan kalau ingin minta LAGi.
Awek Gemar Sex Gila Pelir ***
Awek Gemar Sex Gila Pelir, sex story , Cerita blue Awek Gemar Sex Gila Pelir, kisah melayu lucah Awek Gemar Sex Gila Pelir, cerita malay xxx Awek Gemar Sex Gila Pelir, porn, erotic novel sex, Awek Gemar Sex Gila Pelir



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/