Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri

Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri | sesudah penat melayan sanak dan saudara di siang hari, maka saat yanng ditunggu tunggu utk merasai kenikmatan malam pertama pasti dinantikan. tetaapi apa yanng mahu saya kongsikan bersama pembaca pembaca sekalian bukanlah kenikmatan bersama isteriku melayan ranjang di malam pengantin tetaapi kisah sewaktu saya menghadiri majlis perkahwinan papa saudaraku iaitu Adik kepada papaku.

Sesudah semua barang siap dikemas, maka kite sekeluarga pon bertolak ke rumah Adik papaku yanng berada di Kota. Perjalanan yanng memakan masa hampir dua jam, membuatkan saya lebih selesa tidur di bangku belakang dari melayan Adik dan Mamaku yanng dari tadii asyik berceloteh.

Kenderaan yanng lalu agak berkurangan krna cahaya matahari baru sahaja hendak membuka matanya menyinari bumi. Sememang hari cuti begini, orang lebih suka berehat di rumah dari memenatkan badan melayan suasana luar yanng riuh dengan drama masing masing.

Sampai sahaja di perkarangan rumah saya lihat ramai sanak dan saudara yanng telah sampai membanjiri ruang laman rumah papa sandaraku. begitu juga dengan jiran jiran tetangga, sibuk memerah keringat membantu menjayakan majlis pada hari ini.

Melihat wajah ceria Abang Jofan yanng akan menamatkan bujang bgitu sibuk menyeliakan diri utk persiapan persandingannya. Tepat jam 2. 30 petang, kedengaran pukulan kompang bergema memecah keriuhan di rumah pengantin.

Dua mempelai seperti "Pinang di belah dua" sama padan dan sama cantik beriringan naik ke pelamin. dengan baju songket berwarna merah hati dan pelamin putih ke kemerah merahan, menonjolkan diri Abang Arkaz dan Kak Yulian sebagai "Raja Sehari".

Sesudah puas bertepung tawar dan bergambar kenangan diambil, maka kedua pengantin mula melayan jiran jiran, sanak saudara dan sahabat handai yanng hadir mengucapkan tahniah di atas pembinaan masjid yanng baru dibina ini.

Semakin petang, tetamu semakin ramai yanng pulang dan saya juga sibuk mengemaskan balik barang barang yanng telah selesai digunakan. sdg asyik saya mengemas, tiba tiba bahuku ditepuk dari belakang.

"Abang Jul rajinnya, sampai kami pon die tak perasan" sergah sepupuku dari belakang. "Eh! Resna, bila sampai? Tak nampak pon tadii" jelasku dengan nada terperanjat. "Yelah, orang telah lupa kita, orang bandarlah katakan".

"camana ingin kenal, dulu bulat tapi sekarang. sexy cun sangat". "Abang Jul, mak suruh pegi hantar barang nie kat rumah Pak Lang, " suaranya yanng manja membuatkan saya cair bila mendengarnya.

"Kita naik motor jelah Bang, jalan sibuk lagii ni. " Jelasku bila melihat kereta yanng masih lagii bersusun menyukarkan saya utk mengeluarkan kereta. "Ok jugak, kami pon telah lama tak berbual bual" wajahnya cukup comel bila memberikan senyuman.

Saya sememangnya cukup mesra dengan sepupuku yanng sorang ni, sejak dari kecil lagii kite membesar bersama. Malah saya rasa ia seperti adikku sendiri apabila kite keluar dan main bersama sama sewaktu saya di kampung dahulu.

Melihat wajah dan susuk tubuh Ramina sekarang, terpaku seketika saya. Jika dahulu dengan tubuhnya yanng bulat dan pipinya yanng tembam, sering menjadi bahan gelakkan kite jika keluar bersama. kite sering menjadi tumpuan orang ramai jika keluar makan bersama, orang lain makan sepinggan, tahu tahu telah habis tiga pinggan nasi di depanku ditelan oleh Resna.

Tapi kini wajah yanng comel itu bagaikan hilang dari sanubariku. Berdiri di depanku kini seorang awek yanng cukup ayu dan menghairahkan, mempunyai kulit kuning langsat, muka bujur sirih, berambut panjang dan yanng paling saya tidak tahan apabila melihat buah dada nya yanng mendongak naik walaupun berbadan ramping.

Punggung nya jngan ceritalah, walaupun berbaju kebaya tetaapi menampakkan kepejalan yanng membulat di kainnya. saya tidak menjangka perubahan yanng mendadak terhadap dirinya. Perjalanan menuju ke rumah Pak Lang tidaklah jauh sangat tetaapi terpaksa melalui jalan yanng agak sunyi krna disekelilingnya hnya dipenuhi dengan pokok pokok getah yanng merimbun.

Saya mencapai motor Abang Jofan dan terus membonceng Resna menuju ke rumah Pak Lang. sambil rancak bercerita kisah masing masing, saya merasakan pegangan tangan Resna di pinggangku merayap ke hadapan.

Pelahan pelahan tangannya mengusap pehaku. saya yanng memakai seluar yanng berkain nipis terasa geseran tangan menyentuh segala urat saraf nafsuku. Adik kecilku mula mengembang bila terasa sentuhan demi sentuhan.

Cerita Sex Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri

"Wah! Bang, bgitu besar sekarang anu Abang ni" sambiil tangannya mulai mencari tiang tombakku yanng dari tadii telah berdenyut denyut menahan kegelian dan kesedapan bila diusap usap. "Siapa yanng jaganya, baja cukup, " luahanku antara percaya tidak percaya apa yanng berlaku sekarang.

Saya semakin gelisah bila jari jemarinya mula mengosok gosok batang butuh ku turun dan naik. saya melihat muka Resna selamba jer bila memain mainkan batang butuh ku, saya pula yanng rasa seram sejuk bila diperlakukan sedemikian.

Jalan yanng lurus bagaikan bengkang bengkok kulalui. Perhatianku terhadap pemanduan sedikit terganggu akibat tindakan berani Resna. Teringat saya semasa kanak kanak dahulu, saya sering dijadikan pasangan pengantin bersama Resna krna budak budak lain tidak ingin menjadi pasangannya.

Saya sering mencium pipinya yanng tembam dan kadang kadang ia melihat saya mandi bogel ketika di sungai bersama rakan rakan yanng lain. Waktu itu apa yanng kite fikirkan hanyalah keseronokan dan tidak pandai lagii menilai apa itu seks.

Jika dulu tiada perasaan malu utk menayangkan badan masing masing dan kadang kadang saya dan Resna sama sama mandi bogel di telaga batu belakang rumahnya. tetaapi kini kite telah meningkat dewasa dan masing masing telah tahu apa itu sentuhan kenikmatan.

Saya sememang menunggu peluang yanng tidak pernah saya impikan ini. Masuk ke kawasan perkampungan rumah Pak Lang, saya menarik tangan Resna dari terus memainkan batang butuh ku yanng masih belum turun turun sejak tadii krna saya lihat ada mata yanng memerhatikan gelagat kite bila sewaktu melalui kawasan perkampungan ini.

Sesudah lama dimainkan batang butuh ku, saya dpt rasakan ada sedikit cairan membasahi seluarku. tetaapi tidak menampakan kebasahan di seluarku. "Sabarlah sikit kalau ingin pon, malam masih ada" saya menarik nafas kelegaan krna sejak tadii resah memikirkan tindakan berani dari sepupuku ini.

"Abang janji ye, malam ini jumpa Resna" melihat wajahnya bgitu bersungguh sungguh. "Betul ke ni, macam tak caya je" soalku bagaikan terasa seperti bermimpi. "Itu pon kalau Abang sudi lagii kat budak gemuk ni".

"Ikan telah depan mata, takkan kucing ingin menolak" saya cepat cepat mencelah takut merajuk pulak budak ni, melepas saya. Abang Jofan macam tak sabar menunggu malam larut, baru pukul 10 malam telah tak nampak kelibatnya.

Saya pon apa kurangnya, kalau Abang Jofan dpt menikmati malam pertama dengan isterinya dan saya pula akan menikmati malam pertamaku dengan Resna yanng tak sabar menunggu malam. Bilik yanng Resna tumpang kebetulan bersebelahan dengan bilik pengantin, nampaknya malam nie ada dua pasangan yanng akan menikmati malam pertama.

Saya melihat jam telah hampir pukul 12 malam dan ramai yanng telah tumbang krna kepenatan dan ada yanng tidur awal krna keesokkan hari hendak pulang ke rumah kediaman masing masing.

Saya pon mula merangkak perlahan menuju ke bilik yanng Resna tumpangi, kebetulan hnya Resna sahaja yanng masih menumpang di bilik itu krna yanng lain telah pulang ke rumah masing masing.


Cerita lucah Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri
  • Saya lihat Resna hnya mengenakan baju tidur yanng cukup nipis menampakan seluruh bentuk badannya. saya melabuhkan badanku disisinya dan tanganku mengejut perlahan tubuhnya agar ia tidak peranjat dengan kehadiranku.
  • "Resna. Resna. Abang datang ni, bangunlah. " saya membisik manja ketelinganya. "Kenapa lambat? , sampai tertidur Resna tunggu Abang. " Tangannya mencubit lembut pipiku dan terukir senyuman di wajahnya.
  • "Orang masih belum tidur. Nanti perasaan pulak kehilangan Abang. " Jawapku sambiil membelai rambutnya. saya telah tidak sanggup lagii menunggu lama krna nafsu kelakianku telah sampai kemuncak bila melihat buah dada nya yanng tidak berlapik itu mekar membukit di sabalik baju tidurnya itu.
  • Saya mula mencium lembut dahinya, matanya, pipinya dan kini mulutku mula bersatu dengan bibir lembutnya yanng terasa bgitu asyik bila menyedutnya. Resna hnya mampu memejamkan matanya menahan kenikmatan yanng dinantikannya sejak siang tadii lagi.
  • Nafasnya kian lemas bila saya menjilat cuping telinga dan memain mainkan lidahku dilubang telinga kirinya yanng menjadi rahsia kelemahan perempuan. "Abang. Resna betul benar rindu dengan belaian Abang, dari dulu lagii Abang aje yanng sudi berkawan dengan Resna. " "Abang pon tak sangka kami bolehh berjumpa lagi. dan yanng paling Abang tak sangka bila lihat Resna sekarang. Kecantikkan yanng betul benar asli yanng pernah Abang jumpa. " saya meneruskan penerokaanku, perlahan lahan saya membuka baju tidurnya.
Resna cuba menarik selimut menutup tubuhnya yanng telah bogel tanpa seurat benang pon, mngkin malu krna ini kali pertama saya menatap tubuhnya bila dewasa. tetaapi selimutnya hnya sementara menutupi tubuhnya.

Melihatkan buah dada nya yanng tersergam indah, saya terus meramas kedua duanya seperti Mamak menguli tepung utk membuat roti canai. Mulutku bersatu kembali dengan mulutnya dan erangan erangan kecil dari Resna memecahkan kesunyian malam.

Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri kisah blue, Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri citer malay, Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri

Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri


Saya rasa, Abang Jofan dan isterinya pon asyik melayan bahtera yanng baru dibina itu. Malam ini kite sama sama menikmati malam pertama. "Arghh. Urghh. Gelilah Bang" kelihatan wajahnya masih malu malu bila ku menatapi tubuhnya.

Keluhan nafasnya turun dan naik bila saya memainkan lidahku ku putingnya yanng telah mengeras itu. saya sedut putingnya seperti anak kecil yanng kehausan dan kadang kadang ku gigit manja puting buah dada nya.

Sementara meramas dan menyedut buah dada nya, tanganku terus mencari lubuk keindahan yanng dimiliki oleh Resna. Jariku dpt merasai kelapangan lalang lalang yanng tumbuh di sebalik faraj nya. mungkiin Resna baru lepas mencukurnya sebab orang tua pernah pesan utk kebaikan dan kebersihan agar faraj nya sentiasa sihat selalu.

Saya pon tak tahu apa yanng sihat, yanng saya tahu batang butuh ku yanng sihat membesar di sebalik faraj nya. saya dpt merasai cairan kelembapan mengalir di sebalik faraj nya.

"Abang, kami buat posisi 69 ye Bang. " Luahan Resna sambiil menanggalkan baju dan seluarku dan saya turut membantu menanggalkannya. "Urghh. Sedapnya, lagii dlm Resna" terasa kenikmatan bila ia memasukkan batang butuh ku ke dlm mulutnya.

"Panjang sangatlah batang Abang ni, tak muat mulut Resna" tangannya terus meramas ramas biji telorku. saya pula terus mengelak bibir faraj nya yanng telah naik lecak terkena limbahan air lavanya.

Saya lihat tembam juga faraj sepupuku ini dan biji kelentitnya sedikit terkeluar. saya terus menjilat biji kelentitnya dan jariku mengorek gorek lubang faraj nya. Terangkat rangkat jubur nya menahan kegelian dan kesedapan hingga terlepas batang butuh ku dari mulutnya.

"Bang cepatlah masuk, Resna telah tak tahan ni, " tangannya terus menarik batang butuh ku ke arah faraj nya. "Sabarlah sikit, Abang belum puas lagii menikmati keenakkan madu segar ni. " "Cepatlah Bang, Resna telah dua kali klimak ni" terus ia menyandarkan badannya ke sisi katil.

Saya pon menggangkangkan sedikit pehanya agar memudahkan pelayaranku bermula. saya halakan kepala takukku di lubangnya. "Wah. Sendat juga faraj budak ni". tetaapi saya tolakkannya perlahan lahan agar kehangatan batang butuh ku dpt dirasai sepenuhnya.

Bebekalkan cairan air hangatnya, agak mudah utk saya menembusi tembok besar China ini. tetaapi sangkaanku meleset bila jeritannya membuat saya terperanjat. "Aduhh. Bang. Pelan sikit sakit" lelehan air matanya membasahi pipi.

"Zamm! jngn ganas sangat. Tak lari gunung di kejar" terdengar suara mak Abang Jofan. "Maaf Resna, Abang ingat Resna telah pernah kena. " apa yanng ku sangkakan terhadap Resna rupanya salah, ia masih mempunyai dara lagi.

"Apaa. ! Abang ingat Resna anak ayam, bolehh diambil sesuka hati" wajahnya sedikit marah atas kelantangan mulutku yanng takde insuran ni. "Nasib baik orang ingat isteri Abang Jofan yanng menjerit" saya membisikkan perlahan ke telinganya.

Tetaapi suasana kembali sunyi bila saya meneruskan pelayaran kembali, saya lihat ada lelehan merah mengalir keluar bila saya menusuk masuk habis batang butuh ku ke dlm faraj nya. Kehangatan air hangatnya membuat saya semakin laju menongkah arus kehangatan malam ini.

Ahkirnya kenikmatan yanng dinantikan membuahan hasil bila renggekan kesedapan terpancar di wajah Resna. Perlahan lahan kutolak dan kulajukan sedikit tarikanku agar kite sama sama merasai kenikmatan yanng diinginkan. "Ehmm. Urhh. Sedapnya Bang, laju lagii Bang" bergoyang goyang buah dada nya mengikut rentak pelayaranku.

Sesudah puas dengan berada di atas kini giliranku pula di bawah, menanti dan menerima hentakan demi hentakan dari Resna. Semakin lama semakin mahir Resna menongkat arus, sampan yanng dikemudi terasa hampir karam dipertengahan jalan tetapi saya terus menahan dengutan denyutan kenikmatan dari batang butuh ku yanng tersepit dari kemutan demi kemutan yanng sukar utk kulepaskan.

Yanng pendek telah kupanjangkan, yanng rendah telah kutinggikan, hutan tebal telah kuredahi, lautan dlm telah kuterokai, langit biru hampir kucapai, kini hnya menanti garis penamat utk selesaikan pelarianku. sesudah hamper 2 jam kite menghabiskan detik kenikmatan malam pertama ini stlah lama berpisah, kini saya telah basah keletihan.

"Arghh. Resna, Abang ingin terpancut ni" terasa bgitu keras batang butuh ku menegang. "Abang pancut dlm sahaja agar kami sama sama merasai kenikmatannya. " mulutnya terus memainkan buah dada kecilku.

"Arghh. Urhh. Sedapnya" tembak demi tembakan kulepaskan ke dlm lubang faraj nya. Resna memeluk erat badanku dan saya hnya membiarkan batang dilubuk kenikmatannya sehingga batang butuh ku mengecil. Lelehan demi lelehan keluar dari faraj nya melecakkan badanku.

Kehangatan cairannya memberikan kepuasan yanng betul benar kurasai pada malam ini yanng turut dikongsi bersama dengan Abang Jofan. saya terdampar kelesuan di dlm pelukan Resna. "Resna. Kenapa mesti menyerahkan mahkota kesucian Resna kepada Abang? ".

"Resna anggap Abang dan macam suami Resna sejak kami menjadi pengantin dari kecil lagi, salahkah Resna memberi kepada orang yanng banyaak berbudi pada Resna sejak kecil lagi? " saya tidak dpt memberikan jawapan atas persoalannya tetaapi kenikmatan yanng kuberikan pada malam ini kepadanya dapatlah diterima dengan seribu kepuasan yanng dikorbankan padaku pada malam ini.

Saya terus mencium dahinya dan kite bertarung lagii buat kali kedua pada malam itu krna esok saya akan kembali semula ke kota dan biarlah kenangan yanng kite bina ini akan berpan jngan krna kesibukan diri masing masing menyukarkan utk kite bertemu.

Semoga ada sinar buat kite pada hari esok.
Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri ***
Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri, sex story , Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri kisah blue, Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri citer malay, Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri, porn, erotic novel sex, Cerita Seks Malam Pertama Suami Isteri



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/