Ramas Payudara Besar Janda Gersang

Ramas Payudara Besar Janda Gersang | Nama saya Jerdi. Tinggi 171 cm dan berat badan saya lebih kurang 69 kg. Kulit saya gelap sikit, ala ala mamak sikit. Batang kote saya blh tahan jugak saiznya, panjangnya ada la hampir hampir 7 inci dan ukurlilitnya ada la lebih kurang 3 inci.

Untk orang Asia, saya punya saiz tue kira canggih la jugak kan. saya nii ada satu minat yangg lain sikit dari lelaki lelaki lain yangg sebaya saya. saya minat sangat sangat kat perempuan perempuan yangg berusia dalamm lingkungan 30 an dan awal 40 an, lebih lebih lg golongan golongan janda yangg fizikalnya masih mantap lagi.

Contoh kategori perempuan yangg menjadi minat saya nii ialah salah seorang aktress Malaysia iaitu Rosnah Johari. Selama ini saya mmg selalu sangat saya melancap sambiil merenung gambar gambar Rosnah Johari dan berangankan adegan adegan seks saya dng diorang.

Ok la, saya ingin menceritakan pengalaman saya lebih kurang 6 tahun yangg lepas bersama dng seorang janda cantik yangg beranak dua dan berumur lebih kurang 35 tahun pada waktu itu.

Saya panggilnya dng nama Kak Effa saja. Kak Effa nii nampak bersopan bila keluar dari rumah dan tidk nampak langsung ciri ciri seorang yangg gatal atau miang walaupun die daah lama menjanda.

Kak Effa selalunya berbaju kurung dan bertudung bila keluar bekerja dan masih tetap bertudung pada waktu waktu biasa. Orangnya kurus dan tinggi, sama separas telinga saya. Kulitnya putih, halus dan gebu sekali.

Tetek nya sederhana besar tetaapi sentiasa kelihatan menonjol kerna cara jalan Kak Effa yangg sedikit mendada. Pinggang Kak Effa ramping dan dubur nya bulat montok dan sedikit tonggek. Wajahnya cantik tanpa ada sebintik jerawat pun, ada mirip mirip aktress idaman saya iaitu Rosnah Johari, itu yangg buat saya syok sangat dapat berkenalan dng Kak Effa ni.

Kalau sesiapa yangg tidk mengenali Kak Effa pasti akan mengatakan yangg Kak Effa nii berusia dalamm lingkungan 20 an. Pandai sungguh Kak Effa nii menjaga kecantikan tubuh badannya dan itulah yangg buat saya cukup cukup stim setiap kali berjumpa dng Kak Effa.

Kak Effa sudh bercerai lebih kurang 2 tahun sewaktu saya baru mula mengenalinya. Kedua dua anaknya tinggal di kampung, dijaga oleh kedua orang tua Kak Effa. Kak Effa bekerja di sebuah bank di kawasan Subang Jaya.

Die tinggal pun di sebuah apartment yangg dimilikinya sendiri di kawasan yangg sama. Kebetulan pula saya jugak tinggal menyewa sebuah bilik utama di sebuah rumah teres di kawasan Subang Jaya.

Jadi, senang la saya bertemu dng Kak Effa selalu. Selama perkenalan kitaorang berdua, Kak Effa cukup sporting dan mesra dng saya. Pergaulan kitaorang berdua kadangkala saya rasakan bagai sepasang kekasih, hnya kitaorang tidk pernah mengucapkan kata kata cinta saja.

Usik mengusik, cubit mencubit sudh jadi perkara biasa bagi kitaorang berdua, hnya usikan usikan dan perbualan kitaorang masih tetap terbatas lg waktu itu. saya pun sebenarnya takut takut jugak ingin bergurau lebih lebih, takut apa yangg saya idam dan hajatkan daripada Kak Effa nanti tidk kesampaian.

Kalau kitaorang berdua menaiki motosikal saya, Kak Effa pastinya akan memeluk saya ketika membonceng. Itulah yangg buat saya seronok sangat bila dapat memboncengkan Kak Effa di atas motosikal saya.

Apatah lg dng keadaan yangg seperti itu pastinya tetek kak Effa yangg selama itu menjadi kegeraman saya pasti akan melekap kuat dan mesra di belakang badan saya. Itu yangg buat 'batang kote ' saya sentiasa menegang keras dan terseksa hebat di dalamm seluar saya.

Kadangkala tue rasanya macam tidk ingin turun dari motor je. Kak Effa seperti tidk kisah langsung dng perbuatannya dan itu yangg buat saya bertambah seronok dng Kak Effa. Samada Kak Effa jenis yangg mmg tidk rasa apa apabila berkeadaan seperti itu dng seorang yangg berpangkat adik kepadanya ataupun sememangnya die sendiri menikmati keadaan yangg seperti itu, saya sendiri tidk berapa pasti.

Yangg saya pasti mmg saya cukup suka dng keadaan itu. Selepas lebih kurang dua bulan hubungan kitaorang terjalin, maka terjadilah satu peristiwa yangg selama ini amat amat saya hajatkan daripada Kak Effa.

Pada suatu pagi hari Sabtu iaitu hari cuti saya, lebih kurang pada pukul 7 pagi, saya mendapat panggilan telefon dari Kak Effa. Oleh kerna pada telefon bimbit saya terpapar nama Kak Effa, maka saya dng senang hati menjawab panggilan tersebut walaupun sebenarnya saya masih lg sedap diselimuti mimpi.

Kalau orang lain yangg telefon saya, jngan harap la saya akan menjawabnya. Melalui telefon, Kak Effa memohon maaf kerna mengganggu saya pagi pagi hari. die katakan kepada saya yangg die tengah bosan dan ingin mengajak saya keluar bersarapan pagi serta meminta saya mengambilnya dng motosikal saya.

Saya pun bersetuju dan meminta masa sedikit untk mandi terlebih dahulu. Siap mandi, saya terus keluar menuju ke apartment Kak Effa untk mengambilnya. Seperti biasa, Kak Effa sudh sedia menunggu saya di luar pagar kawasan apartmentnya.

Pagi itu Kak Effa bertudung putih, memakai kemeja putih dan seluar yangg berkain lembut. dng wangian yangg menaikkan nafsu syahwat saya, Kak Effa bgitu mempesonakan saya. Tanpa banyaak bicara, Kak Effa terus membonceng motosikal saya dan kitaorang terus ke sebuah gerai mamak untk menikmati sarapan pagi.

Selesai sarapan Kak Effa bertanya kepada saya, "Hari nii Jerdi ada planning ingin keluar kemana mana ke? " "tidak ada, rasa rasanya ingin lepak kat bilik je, Kak Effa ada ingin ke mana mana ke? " Soal saya semula kepada Kak Effa.

"tidak ada juga, tidk taulah apa yangg Kak Effa ingin buat hari ni. " Kak Effa seolah merungut. "Kalau macam tu, lepak kat bilik sewa Jerdi saja la. " saya beranikan diri mempelawa Kak Effa.

"Kalau tidk jadi masaalah pada Jerdi, blh jugak rasanya. Balik rumah Kak Effa pun tidk ada apa yangg ingin dibuat. " Walaupun sedikit terperanjat dng ajak ajak ayam saya, tetaapi jawapan Kak Effa betul benar menggembirakan saya zahir dan batin.

Selesai membayar harga sarapan, kitaorang pun terus menuju ke bilik sewa saya. Waktu ketika itu lebih kurang pukul 10 pagi dan cuaca masih lg sejuk sebab malam tadi hujan sangat lebat.

Sampai ke rumah, saya terus mengajak Kak Effa ke bilik sewa saya kerna sememangnya ruang tamu rumah tersebut kosong dan tiada tempat untk tetamu duduk duduk. Ketika itu penghuni bilik bilik lain masih lg tidur.

Kak Effa seperti biasa jer saya lihat, tidk ada rasa takut untk mengikut seorang lelaki hingga ke bilik sewanya. saya pulak dari tadi tidk senang duduk rasanya sebab batang kote saya menanduk nanduk keras ke arah seluar saya menandakan bahawa die tengah terdesak untk mencari sarungnya.

"Pandai Jerdi kemas bilik, macam bilik orang kahwin. " Komen Kak Effa sesudah melihat bilik tidur saya tersusun kemas dng set bilik tidur murah yangg saya beli setahun yangg lepas.

Segala peralatan audio, tv dan peti ais saya letakkan dalamm bilik sebab bilik sewa saya besar dan selesa. Disebabkan bilik saya adalah bilik tidur utama, maka bilik air jugak ada terdapat di dalamm bilik saya.

Kak Effa duduk di tepi katil saya dan saya terus memasang siaran tv. saya memohon kepada Kak Effa untk ke tandas sebentar bagi melepaskan hajat saya. Kak Effa hnya tersenyum seraya mengangguk.

Saya tanggalkan seluar saya dan mengenakan tuala mandi ke badan saya. Semasa itu saya merasakan Kak Effa ada menjeling jeling ke arah saya semasa saya menanggalkan seluar. dlam bilik air, saya duduk di atas mangkuk jamban dalamm keadaan berbogel.

Saya betul benar tidk tahan dng gelora nafsu saya terhadap Kak Effa. Masih lg terasa rasa akan tetek kak Effa yangg melekap mesra di bahagian belakang badan saya dan jugak bau aroma yangg harum semerbak yangg dipakai oleh Kak Effa pagi ini.

Ditambah pula kehadiran Kak Effa ke dalamm bilik sewa saya, menambahkan lg nafsu syahwat dan fikiran fikiran jahat saya terhadap Kak Effa. Perlahan lahan tangan kiri saya menggoncangkan 'batang kote ' saya sementara tangan kanan saya memegang sebatang rokok yangg telah saya nyalakan tadi.

Sambil memejamkan mata, saya berangan angan mengadakan hubungan seks dng Kak Effa di dalamm bilik tidur saya ini. Tangan kiri saya masih lg menggenggam sambiil menghayun perlahan lahan dng irama yangg sama kepada batang kote saya.

Beberapa minit kemudian batang kote saya memuntahkan air nikmatnya. saya puas, berehat seketika dan terus membasuh batang kote saya. Oleh kerna saya merasakan bahawa peluang untk saya menikmati tubuh Kak Effa yangg menjadi idaman saya selama ini adalah 75 peratus, maka saya menggosok gigi terlebih dahulu sebab tidk ingin mulut saya berbau busuk akibat merokok ketika melakukan ciuman mulut dan usapan usapan lidah dng Kak Effa nanti.

Keluar dari bilik air, saya lihat Kak Effa sedanng duduk bersimpuh di atas katil saya sambiil membaca surat khabar yangg saya beli tadi dng kini kain tudungnya telah dibuka.

Saya terpesona dng kejelitaan Kak Effa yangg tanpa tudung itu di depan mata saya. Inilah pertama kali saya lihat Kak Effa tanpa tudungnya dan saya lihat Kak Effa mempunyai rambut yangg sangat cantik, lebat, hitam dan lurus serta panjangnya hnya separas bahu saja.

Dng keadaan sedanng bersimpuh itu, saya melihat sebuah pemandangan indah daripada kecantikan dan keghairahan rupa tubuh badan yangg dipamerkan oleh Kak Effa. Indah. mmg indah, Kak Effa mmg indah pada pagi itu.

Saya terpaku seketika menatapi keindahan tersebut, Kak Effa terlalu mempersonakan mata saya. "Kenapa Jerdi pandang Kak Effa macam tu, ada apa yangg tidk kena ke? " Soal Kak Effa tersenyum sambiil menyelak sedikit rambutnya.

Saya merasakan bahawa Kak Effa seperti cuba menggoda saya, mungkin. "tidak ada apa yangg tidk kena. hanya Kak Effa nampak mengancam dan menggoda sangat pagi ni. " Kak Effa tertawa kecil mendengarkan jawapan saya.

Saya mengambil seluar pendek saya yangg tergantung di dinding pintu. saya menyarungkan seluar pendek jer kerna saya rasa Kak Effa seperti ingin berada lama di dalamm bilik sewa saya ini.

Kak Effa tersenyum kepada saya. Manis sungguh senyuman Kak Effa saya rasakan. Senyuman yangg saya bayangkan seolah olah mengharapkan sesuatu daripada saya. Kemudian, saya memberanikan diri untk duduk bersebelahan Kak Effa di atas katil.

Di atas katil, saya bersila sambiil dng agak sengaja saya menggeselkan peha saya sedikit ke tepi pehanya. Kak Effa hnya menjeling tersenyum kepada saya dan tiada sebarang bantahan daripada Kak Effa atas perbuatan saya itu.

Kini dng kedudukan saya yangg benar betul rapat dng Kak Effa membolehkan saya mencium bau aroma tubuh badannya yangg bgitu harum dan betul benar menggoda nafsu jantan saya. Rasa rasanya seperti ingin jer saya menerkam dan menggomol tubuh Kak Effa ketika itu juga.

Namun saya nii bukan jenis lelaki gopoh dan gelojoh. saya lebih suka menikmati seks secara perlahan lahan sebab saya ingin pasangan saya turut sama menikmati permainan seks kita, tetaapi teknik dan gaya saya suka yangg berbagai bagai.

Saya tidk suka yangg ganas ganas sangat sebab saya rasa tidk puas seperti itu dan lagipun kalau saya buat cara itu, cepat sangat air nikmat saya terpancut. Jadi, biar lambat asal nikmat.

Kini, kecantikan, kehalusan dan keghairahan tubuh serta wajah Kak Effa sudh benar betul berada dekat di depan mata saya. Secara otomatiknya, batang kote saya yangg baru sebentar tadi menghamburkan air nikmatnya, kini memacak tegak kembali.

Kak Effa berhenti membaca akhbar dan dilipat serta diletakkan di atas meja kecil yangg terletak bersebelahan katil saya. Kak Effa tetap tersenyum kepada saya seraya bersuara manja, "Kita lepak kat sini lama sikit ye Jerdi, hilangkan rasa bosan Kak Effa, borak borak dng Kak Effa. " saya tersenyum menerima ajakan Kak Effa yangg kini semakin menggoda dan sememangnya inilah yangg saya hajatkan dari Kak Effa selama ini.

Kitaorang berbual seketika tentang hal hal lain sambiil kini saya dan Kak Effa saling berhadapan antara satu sama lain. sambil berbual mata saya tidk henti henti menjeling ke bahagian tetek besar nya kerna saya lihat butang kemejanya yangg di atas terbuka.

Sebahagian dadanya yangg terdedah itu mempamerkan kelembutan dan kehalusan kulit Kak Effa yangg betul benar membuatkan saya resah gelisah menahan gelora nafsu saya. Tambahan pula kemeja putih yangg dipakainya agak nipis dan jarang sedikit.

Jadinya, saya dapat melihat akan corak corak bra yangg dipakainya di atas kain kemejanya. saya rasa Kak Effa sedar akan perbuatan saya itu dan saya lihat die seperti sengaja membiarkan saya terus menikmati keindahan itu.

Beberapa lama kemudian Kak Effa mengeliatkan sedikit badannya kerna mungkiin kelenguhan. "Letih la rasanya Jerdi, lenguh lenguh saja rasa badan ni. " Kak Effa mengomel sedikit. "Kak Effa ingin Jerdi picit badan Kak Effa ke? bolehh kurangkan sikit lenguh lenguh tu. " Tawar saya kepada Kak Effa yangg sedikit berani membuat perancangan.

"Boleh jugak kalau Jerdi pandai memicit. Tapi hati hati ye, jngan silap picit. " Kak Effa menerima tawaran saya sambiil jeling menggoda kepada saya. "Ala. kalau silap sikit sikit tue apa salahnya. Bukannya sakit, sedap. " Sambung saya yangg semakin berani menggunakan ayat nakal.

Kak Effa tertawa kecil sambiil mencubit peha saya. Sedap sungguh cubitan Kak Effa. saya meminta Kak Effa supaya memusingkan badannya supaya mudah untk saya memicit badannya. Kak Effa mengikut arahan saya sambiil saya mengangkangkan kaki saya supaya Kak Effa akan duduk di celah kelengkangan saya.

Kak Effa seperti faham dng kedudukan saya lalu die terus jer duduk membelakangi benar betul rapat dng saya dan kini batang kote saya yangg tidk turun turun dari tadi berada benar betul tepat dng alur dubur nya dan jugak sudh mula bersentuhan.

Saya rasakan bahawa Kak Effa dapat merasakan batang kote saya sedanng benar betul tegang, tetaapi saya lihat Kak Effa langsung tidk mengelak untk menjauhkan sedikit kedudukannya daripada saya. "Ini sudh baik. " Bisik hati kecil saya.

Kemudian saya mula memicit micit lembut bahu Kak Effa. dlam keadaan yangg seperti itu saya dapat melihat dng jelas akan tengkuk Kak Effa yangg putih bersih dan gebu itu.

Rambutnya yangg tersisir rapi dan ditambah pula kewangian semerbak rambut dan tubuhnya betul benar membuatkan saya khayal. Dari tepi saya lihat Kak Effa sedanng memejamkan matanya kerna menikmati akan picitan jari jari kasar saya.

Kak Effa betul benar cantik dalamm keadaan itu. Dari belakang, saya cuba menjengok ke bahagian dadanya dan saya dapat melihat lebih sedikit daripada yangg saya lihat sebentar tadi. Kini, lurah payudara dan sebahagian branya yangg berwarna putih itu terlihat dng jelas oleh saya.

Saya semakin tidk keruan jadinya. "Aik, tengok apa tu? " Soal Kak Effa tersenyum manja yangg sedar dng apa yangg saya buat. saya terkejut sedikit sambiil hnya tersenyum saja.

Tetaapi Kak Effa terus membiarkan jer keadaan itu tanpa membetulkan bajunya sambiil matanya terus terpejam menikmati picitan picitan saya. Tiada kata kata yangg terkeluar dari mulut kitaorang berdua selama saya memicit micit bahu dan perlahan lahan terus ke bahagian pinggangnya, hnya kedengaran hembusan hembusan nafas yangg seragam dari Kak Effa.

Beberapa minit kemudian saya berkata kepada Kak Effa, "ok ke Kak Effa, daah cukup ke belum? " "ok la Jerdi, sedap jugak picitan Jerdi ye. Khayal jadinya Kak Effa. Kak Effa rasa ingin berehat sekejap macam nii blh ke Jerdi? " Jawab Kak Effa sambiil terus menyandarkan badannya ke arah saya tanpa menunggu jawapan seterusnya daripada saya.

Saya yangg sedikit terperanjat dng tindakan Kak Effa tapi sudh cukup bersedia untk menerima dan mencipta segala kemungkinan, membiarkan jer keadaan itu berlaku. Kelembutan dan kegebuan tubuh badan Kak Effa betul benar saya nikmati walaupun hnya dari luaran saja.

Kini kepala saya sudh berada benar betul bersebelahan kepalanya. saya gerakkan sedikit kepala saya sehingga pipi kitaorang berdua sudh sedikit bertemu dan dagu saya sudh mula mencecah bahunya. Tiada sebarang tindakbalas daripada Kak Effa yangg saya lihat terus memejamkan matanya dan kini saya rasa Kak Effa jugak sudh mula menikmati keadaan ini yangg mungkiin secara sengaja die jugak mencarinya.

Tetaapi saya tetap bersabar, tidk ingin tergopoh gopoh menggunakan peluang yangg ada ini. masa masih panjang lagi. saya beranikan diri untk mengelus ngelus kedua dua lengan Kak Effa yangg putih gebu itu dan seterusnya turun hingga ke jari jemarinya.

Saya terus memberanikan diri dng menggenggam jari jemari Kak Effa dan tiada sebarang bantahan darinya. saya lepaskan tangan kiri saya dari menggenggam jari jemari Kak Effa sambiil terus memeluk tubuh Kak Effa mesra.

Kak Effa tetap membiarkan perlakuan saya berterusan. saya semakin berani dan hati saya menyatakan bahawa kini Kak Effa sudh berada di dalamm genggaman saya sepenuhnya. Pelukan dan genggaman saya semakin erat serta kini bibir saya mula memberikan ciuman pertama kepada pipi Kak Effa yangg gebu itu dalamm keadaan Kak Effa masih lg membelakangi saya seperti mula tadi.

Saya lihat Kak Effa tetap terus memejamkan matanya sambiil sedikit mendesah kenikmatan dan genggaman tangan saya tadi mula mendapat tindak balas dari Kak Effa. saya memberikan lg ciuman kepada pipi Kak Effa.

Desahan Kak Effa kuat sedikit daripada tadi sambiil diiringi rengekan manjanya. saya rasa Kak Effa sudh mula menikmati permainan ini. "Auw. " Kak Effa menjerit kecil akibat genggaman geram jari tangan saya yangg sedikit kuat menggenggam jari jemari halus dan runcingnya.

" jangan kuat sangat. sakit. Perlahan lahan sikit ye sayang, banyaak lg masa. " Kak Effa merayu dalamm rengekannya yangg semakin manja. batang kote saya sudh semakin menggila ditambah pula dng panggilan pertama sayang Kak Effa kepada saya.

"Maaf Kak Effa, geram sangat. tidk tahan. " Jawab saya perlahan sambiil disambut dng senyuman manis Kak Effa. Dari gaya dan katanya tadi menandakan bahawa Kak Effa kini sudh mula memberikan respon di atas perlakuan saya dan saya sudh mendapat kelulusan daripadanya untk meneruskan adegan adegan yangg seterusnya.

Saya mencium lembut tengkuk Kak Effa sambiil melepaskan genggaman jari jemari kitaorang berdua dan seterusnya tangan kanan saya mula mendaki sedikit ke atas. Ciuman ke tengkuk Kak Effa saya teruskan perlahan lahan dan sesekali saya selangi dng jilatan lidah saya.

Cerita Sex Ramas Payudara Besar Janda Gersang

"Umph. Argh. " Desahan dan erangan manja Kak Effa semakin ketara dan turun naik nafasnya sudh tidk berapa teratur lagi. Tangan kanan saya mula merayap ke bahagian payudara kanan Kak Effa.

Saya hnya mengusap ngusap lembut payudara tersebut dari kanan ke kiri dan sebaliknya. Beberapa lama usapan itu saya lakukan, saya mula meramas mesra kedua dua payudara dari luar bajunya sambiil tangan kiri saya masih lg merangkul mantap tubuh Kak Effa.

Tengkuk dan leher di bahagian kanan Kak Effa sudh habis dibasahi dng air liur saya ketika itu. Ternyata tetek kak Effa yangg selama ini amat amat saya idamkan masih tetap segar, tetap mengkal, tetap kenyal seperti mana yangg saya bayangkan selama ini.

Tidak keterlaluan saya katakan bahawa kedua dua tetek kak Effa lebih istimewa daripada yangg dimiliki oleh bekas makwe saya sebelum ini. batang kote saya masih lg menegang seperti tadi sambiil menyucuk nyucuk ke arah alur dubur Kak Effa.

Tangan kiri saya melepaskan rangkulan saya ke arah tubuh Kak Effa sambiil mencari cari butang baju Kak Effa. saya mengalihkan kepala saya ke bahagian kiri kepala Kak Effa pula untk bermain main di tengkuk dan leher Kak Effa di bahagian itu pula.

Kak Effa menyelak rambutnya yangg menutupi sebahagian kiri wajahnya dan sekaligus memberi petanda kepada saya bahawa Kak Effa sudh merelakan 80 peratus untk tubuhnya saya nikmati. Desahan dan erangan manja Kak Effa tiada putusnya lagi.

Kak Effa kini sudh berada separuh daripada alam kenikmatan seks. sambil menjilat diselangi menciumi leher, tengkuk dan pipinya, tangan kiri saya sudh aktif membuka satu persatu butang baju Kak Effa sehingga kini bahagian depan Kak Effa sudh habis terdedah.

Hanya yangg masih menutup tubuhnya ialah branya yangg secara tidk langsung menambahkan lg keghairahan nafsu syahwatku. Kedua dua tangan saya menyeluk dari bahagian bawah bra Kak Effa untk saya merasai kehangatan tetek besar nya tanpa sebarang lapisan.

Erangan dan desahan Kak Effa kini semakin kuat apabila kulit tangan saya sudh bersentuhan dng kulit tetek besar nya. Kekenyalan dan kemengkalan tetek besar nya membuatkan saya tidk jemu jemu meramas ramas akannya.

Kedua dua tangan Kak Effa sudh mengejang kuat dng jari jemarinya meramas ramas peha saya. dlam meramas ramas itu saya gunakan mama jari dan jari tengah kedua dua tangan saya untk menggentel gentel kedua dua putting tetek besar nya perlahan lahan.

Sesekali Kak Effa mengelinjangkan badannya diiringi dng erangannya yangg sedikit kuat. Kak Effa menggerakkan sedikit badannya ke hadapan sambiil tangannya terus membuka baju kemejanya yangg mana butangnya sudh sedia saya tanggalkan tadi.

Kak Effa memimpin kedua tanganku ke bahagian belakang badannya dan dituju terus ke kancing branya. Rupa rupanya Kak Effa ingin saya membukakan kancing branya. Erotik sungguh keadaan kitaorang berdua ketika itu.

Saya lurutkan tali bra yangg tersangkut di bahunya perlahan lahan dan seterusnya saya tarik terus bra Kak Effa dari menutupi tetek besar nya. saya campakkan bra dan baju Kak Effa ke meja kecil di tepi katil sambiil saya sendiri menanggalkan baju saya.

Kini tubuh kitaorang berdua sudh tidk ditutupi apa apa lg bermula dari bahagian pinggang ke atas. Tangan saya mengelus perlahan lahan bahagian belakang tubuh Kak Effa yangg putih bersih serta halus kulitnya itu.

Kemudian Kak Effa menyandarkan kembali tubuhnya ke arah badan saya. Kak Effa memalingkan sedikit kepalanya kepada saya sambiil tersenyum manis. Kak Effa berbisik kepada saya, "Sayang. daah lama sangat Effa idamkan saat saat seperti ini dng Jerdi. Teruskan dng perlahan lahan ye Sayang. Effa relakan segalanya untk Jerdi. Sedap sayang. " Kak Effa sudh tidk membahasakan dirinya sebagai Kak Effa lg dan mula memanggil saya dng gelaran sayang pula.

Waduh. nikmatnya suasana ketika itu! Rupa rupanya Kak Effa sendiri pun mempunyai hajat dan niat yangg sama seperti saya selama ini. Bertuah benar saya rasa kerna kini saya tahu bahawa saya tidk lg bertepuk sebelah tangan saja.

"Jerdi pun macam Effa juga, daah lama sangat menunggu peluang semacam nii Effa, hnya takut takut saja ingin mintak. " Bisik balas saya kepada Kak Effa untk membangkitkan lg kehangatan suasana.

"Kalau macam itu, sekarang kitaorang berdua daah dapat satu sama lain, jngan sia siakan peluang yangg ada nii sayang. Effa daah tidk sabar lg sayang. " Balas semula Kak Effa sambiil tangannya mengangkat kedua tanganku dan diletakkan dibahagian tetek besar nya semula.

Kak Effa ingin tetek besar nya diramas ramas oleh saya seperti mana yangg saya lakukan tadi. Desahan dan erangan Kak Effa kembali menguasai gegendang telinga saya kini. saya membetulkan kedudukanku sambiil merebahkan Kak Effa di atas katil.

Saya duduk di sebelah kanan Kak Effa yangg matanya masih terpejam khayal. saya tatap sepuas puasnya tetek kak Effa yangg sederhana besar itu dan yangg selama ini terlalu saya idamkan.

Kedua dua tetek kak Effa masih lg segar mekar tergantung megah di dadanya. Masih indah seperti anak dara rupanya. sambil itu kedua dua tanganku masih terus merayap dan meramas ramas lembut tetek besar nya.

Sesekali rayapan dan ramasan saya diselangi dng gentelan ke arah puting tetek besar nya yangg merah kehitaman itu. Kak Effa terus mendesah sambiil sesekali melentingkan badannya menahan kenikmatan permainan tangan dan jari saya.

Stlah beberapa minit berkeadaan bgitu , tangan kanan saya perlahan lahan turun ke lembah nikmatnya. Tangan kiri saya masih meneruskan aksi aksi di bahagian tetek besar nya sementara tangan sebelah lg membelai dan menggosok gosok mesra daerah lembah nikmat Kak Effa.

Kak Effa masih seperti tadi lagi, terpejam matanya sambiil mengerang dan mendesah dng penuh nikmat. Tiada sebarang halangan untk saya meneruskan aksi aksi yangg seterusnya. saya menanggalkan butang dan zip seluar Kak Effa dan seterusnya menanggalkan terus seluar itu perlahan lahan.

Kini tubuh Kak Effa hnya ditutupi dng seluar dalamnya yangg nipis saja. saya dapati seluar dalamm Kak Effa kini telah habis basah dng air mazinya. saya terus mengusap usap dan membelai belai mesra bahagian yangg basah itu.

Kak Effa terus mengerang manja dng tangan kanannya kini sudh mula merayap rayap di bahagian luar batang kote saya sambiil tangan kirinya meremas remas kain cadar tilam. dng lentingan dan erangan erangan yangg betul benar mengasyikkan saya, Kak Effa kini berada dalamm keadaan yangg amat menggiurkan sekali.

Kini saya menanggalkan pula seluar dalamm Kak Effa. Maka, dng cahaya kesiangan yangg hnya dilindungi langsir bilik saya, saya dapat melihat dng sejelas jelasnya tubuh bogel Kak Effa. Tubuh yangg selama ini hnya menjadi objek dan bayangan masturbasi saya kini sudh berada benar betul di hadapan mataku tanpa seurat benang pun dan dng penuh kerelaannya, sedia untk diterokai dan dijelajahi sebebasnya oleh saya.

Tubuhnya yangg berkulit putih, bersih dan gebu itu membuatkan saya terlalu asyik menatapnya dan merayapkan kedua dua tanganku ke setiap inci tubuhnya itu. Walaupun hakikatnya Kak Effa adalah seorang janda yangg beranak dua, tetaapi saya rasakan Kak Effa bagaikan seorang anak dara yangg masih suci tanpa belum pernah disentuhi lagi.

Malah terus terang saya katakan bahawa bekas makwe saya yangg lebih muda dari saya dulu pun tidk sehebat Kak Effa. sambil membelai belai mesra tubuh Kak Effa, saya masih lg asyik menatap tubuh bogel yangg mempunyai wajah yangg cantik, berkulit putih lg halus, payudara dng putingnya yangg masih lg segar mekar, peha yangg putih melepak serta gebu, perut yangg masih belum timbul lg tanda tanda buncit, pinggangnya yangg masih ramping dan lembah nikmatnya yangg diselaputi bulu bulu halus yangg mana lurahnya masih lg kemerah merahan.

"Sayang, bukakan la seluar tu. Malu la Effa, bogel sorang sorang je. Effa pun ingin tengok dan pegang sayang punya. " Kak Effa merengek rengek meminta sambiil tersenyum menggoda.

Saya pun dng tanpa rasa segan silu terus membukakan seluar saya sehingga kini kitaorang berdua sudh bertelanjang bulat. Tiada seurat benang pun lg yangg membataskan penglihatan dan pergerakan kitaorang berdua.

Saya duduk kembali ke posisi tadi. Kak Effa tersenyum ke arah saya sambiil tangan kanannya terus menyambut sambiil terus mengusap usap mesra batang kote saya yangg sedari tadi sudh terpacak tegak.

Kini batang kote saya yangg sedari tadi kelemasan di dalamm seluar pendek saya sudh terlepas bebas sambiil menanti masa untk menemui sarungnya sebentar lagi. batang kote saya betul benar seronok kerna ia kini sedanng dibelai dan diusap mesra oleh tangan tangan halus yangg selama ini hnya menjadi bayangan untk die memuntahkan air nikmatnya.

"Sayang. dasyatnya sayang punya pedang ni. daah la panjang, besar dan keras pulak tu. " Bisik Kak Effa tersenyum bahagia sambiil tangannya menggenggam kuat batang kote saya. saya membalas senyuman Kak Effa sambiil berkata, "Rasa rasanya Effa blh terima ke saiz Jerdi punya ni. Agak agak macamana? Sedap ke tidk sedap saiz macam ni? " "Selama nii yangg Effa rasa kecil dari nii pun sedap. Inikan pulak kalau saiz macam sayang punya ni, mesti la lg sedap kan. Kalau ingin sedap lg kena buat lama lama ye sayang? " Kata kata Kak Effa seolah membandingkan saiz batang kote saya dng bekas suaminya dulu.

Kak Effa kini menaruh harapan yangg besar kepada saya dan saya berjanji untk tidk mensia siakan harapan Kak Effa yangg tinggi menggunung itu. Perlahan lahan saya menindih tubuh Kak Effa.

Tangan kanan saya dan Kak Effa mula merangkul tengkuk pasangan masing masing. Tangan kiri Kak Effa pula memeluk pinggang saya. Kini tetek kak Effa melekap mesra di bahagian dada saya pula.

Dada Kak Effa yangg berombak kuat itu membuatkan tetek besar nya menolak nolak dada saya. Muka kitaorang saling bertemu kini sambiil mata kitaorang merenung lembut antara satu sama lain.

Kak Effa tersenyum manja. die menutupkan matanya sambiil mulutnya dibiarkan sedikit ternganga. saya merapatkan bibir saya ke bibir Kak Effa yangg masih bergincu merah menggoda. Perlahan lahan saya menghulurkan lidah saya ke dalamm mulut Kak Effa.

Kak Effa menyambut huluran lidahku dng penuh rela sambiil terus mengulum ngulum lidah saya. Beberapa ketika kemudian mungkiin kerna keletihan, Kak Effa berhenti mengulum lidah saya sementara saya belum menarik lg lidahku keluar dari mulutnya.

Saya terus memainkan lidahku bebas di dalamm mulut Kak Effa sehingga dapat saya mencapai lelangitnya. Kak Effa lemas dalamm kenikmatan sambiil tangan kanannya masih kuat merangkul tengkuk saya. Lama kitaorang dalamm keadaan bgitu dan sesekali Kak Effa pula menghulurkan lidahnya ke dalamm mulut saya.

Kemudian saya melepaskan mulut saya dari mulut Kak Effa. "Ouh. " Kak Effa melepaskan keluhan nikmatnya. Kini saya arahkan pula lidah dan mulut saya ke bahagian leher dan telinga Kak Effa.

Ciuman, jilatan dan hisapan silih berganti saya lakukan di bahagian tersebut dng penuh romantik. Kak Effa terus memejamkan matanya sambiil tidk putus putus mengerang, merengek dan mendesah penuh ghairah.

Turun naik nafas Kak Effa kini sudh tidk teratur lagi. Puas di daerah itu, saya turunkan badan saya perlahan lahan dalamm keadaan mulut saya masih terus melekap kuat ke bahagian bahagian tubuh badan Kak Effa.

Saya berhenti bila sampai di bahagian tetek besar nya. Perlahan lahan saya meramas ramas kedua dua belah tetek kak Effa sambiil saya merenung wajah Kak Effa. Kak Effa hnya tersenyum memandang saya sambiil memejamkan semula matanya.

Tangan Kak Effa membelai belai mesra rambut saya. saya mula mencium tetek kak Effa perlahan lahan bermula dari bahagian pangkal hingga ke puncak yangg mana terletak sebuah busut kecil yangg bakal saya nyonyot dan saya gigit gigit sebentar jer lagi.

Ciuman saya teruskan keseluruh bahagian tetek besar nya kiri dan kanan. Selesai mencium saya mula menyedut sambiil menggigit gigit perlahan pula kedua dua belah tetek kak Effa yangg betul benar membahagiakan saya pagi itu.

Kedua dua tangan Kak Effa meremas kuat kepala dan rambut saya sambiil badannya terangkat angkat mengelinjang. "Argh. Umph. Sayang. " begitu lah bunyi erangan dan rengekan manja Kak Effa yangg tiada berpenghujung.


Cerita lucah Ramas Payudara Besar Janda Gersang
  • Sampai jer mulutku di puting tetek kak Effa, saya terus mencium cium, mengulum ngulum, menyedut nyedut dan sesekali menggigit gigit putingnya itu silih berganti, kiri dan kanan. saya lakukan aksi aksi itu di bahagian tetek kak Effa dalamm jangka masa yangg lama sebab daah terlalu lama saya betul benar geramkan bahagian itu.
  • Kak Effa terus membiarkan perbuatan saya itu kerna mungkiin die jugak betul benar menikmatinya. stlah terlalu lama saya mengerjakan tetek kak Effa dan sesudah terlalu banyaak bekas bekas gigitan asmara yangg saya tinggalkan di situ, lalu saya bangun dan saya titfuck payudara besar nikmat itu, selepas 10 menit lalu saya turunkan lg badan saya dalamm keadaan merangkak sambiil ciuman tetap saya teruskan di bahagian perut, pinggang dan pangkal pehanya.
  • "Urgh. Argh. Sedap. " Kak Effa meneruskan lg rengekan rengekannya yangg betul benar menggoda diselangi dng kegelin jngan tubuh badannya. Sampai di bahagian lembah nikmatnya, saya terhenti seketika. saya angkatkan sedikit kedua dua belah peha Kak Effa dan kini Kak Effa sudh mengangkangi saya.
  • Saya melihat ke arah wajah Kak Effa dalamm keadaan saya yangg bgitu. tetek kak Effa yangg masih lg terpacak tegak di dadanya sama seperti tadi, membuat wajah Kak Effa sedikit terlindung.
  • Tetaapi saya dapat melihat turun naik dada Kak Effa menandakan die masih lg khayal di alam kenikmatan sambiil matanya masih lg terpejam. Kak Effa mengangkangkan kakinya dng keadaan kedua dua pehanya diangkat sedikit tanda memberikan keizinan kepada saya untk melakukan apa jer yangg ingin saya lakukan.
  • Perlahan lahan jari jari tangan kiri saya membelai mesra lurah nikmat Kak Effa sambiil tangan kananku dirayapkan ke bahagian tetek kak Effa. Tangan kanan saya meramas ramas payudara dan menggentel gentel puting tetek kak Effa berselang seli.
  • Saya mencium mesra lurah nikmatnya berkali kali. Kemudian saya menjilat pula ke seluruh daerah nikmat tersebut dng lahap dan saya mula menikmati lelehan air mazi Kak Effa. Jilatan dan ciuman saya terus bertalu talu saya tujukan ke daerah itu.
  • "Argh. Urgh. Sayang. " Erangan Kak Effa tidk keruan diiringi dng lentingan lentingan badannya. Tangan kanannya semakin kuat meremas remas rambut dan kepala saya sambiil sambiil tangan kirinya meremas dan menepuk nepuk bantal.
  • Saya semakin seronok melakukan adegan tersebut kerna terasa semakin ghairah dng tindak balas Kak Effa. Penerokaan dan penjelajahan mulut serta lidahku betul benar menggembirakan saya. Kini saya mencari cari pula biji kelentit Kak Effa dng lidahku juga.
  • Sampai tempat yangg dituju, saya mula melakukan perkara yangg sama seperti yangg saya lakukan di lurah nikmatnya sebentar tadi. sambil itu saya gunakan jari tengah tangan kiri saya untk menyucuk lubang nikmat Kak Effa.
Kak Effa tidk menghalang jariku untk menyucuk ke dalamm lubang nikmatnya. sambil jari tengahku itu menyucuk masuk ke dalamm lubang nikmat Kak Effa, lidahku masih terus menjilat jilat biji kelentitnya.

Perlahan lahan saya memainkan jariku itu di dalamm lubang tersebut. saya keluar masukkan jariku itu. Beberapa minit kemudian Kak Effa mengelinjang lebih tinggi lagi, kedua dua pehanya yangg terangkat tadi mengepit kuat kepala saya sementara dubur nya jugak turut terangkat tinggi.

Saya masih lg meneruskan perbuatan saya tadi dng penuh minat. Tangan Kak Effa dilepaskan dari kepala saya dan kedua dua tangannya merentap rentap kuat kain cadar. "Argh. Sayang. " Kak Effa menjerit kuat dan jari tangan saya yangg berada di dalamm lubang nikmatnya mula merasakan kebasahan yangg banyaak dan hangat.

Ramas Payudara Besar Janda Gersang cerita seks malaysia, kisah blue Ramas Payudara Besar Janda Gersang, novel sex Ramas Payudara Besar Janda Gersang

Ramas Payudara Besar Janda Gersang


Tahulah saya bahawa Kak Effa kini sudh klimak. saya tetap terus menjilat dan jariku saya benamkan di dalamm lubang nikmatnya. Kak Effa masih mengelinjang seperti tadi tetaapi kini tiada lg jeritan, hnya yangg kedengaran hanyalah nafasnya yangg sedikit kemengahan.

Perlahan lahan Kak Effa menurunkan badannya semula dan melepaskan kepitan pehanya ke kepalaku. saya berhenti menjilat, Kak Effa mengangkat sedikit kepalanya dan memandang sayu kepadaku sambiil bersuara manja, "Sayang. sedap sayang. " saya yangg sedanng bersemangat ketika itu mengangkat sedikit badan saya dan jari tengahku sudh ditarik keluar dari lubang nikmat Kak Effa.

Saya mengambil seluar dalamm Kak Effa yangg saya tanggalkan sebentar tadi dan perlahan lahan mengelap lembah nikmatnya yangg dibasahi dng air nikmat yangg dipancutkannya sebentar tadi. Kemudian saya mengangkat semula kaki Kak Effa dan saya lipatkannya ke arah dadanya.

Kakinya saya kangkangkan sedikit. dlam keadaan melutut, saya membongkokkan sedikit badanku sementara kedua tangan saya menahan pangkal peha Kak Effa. dlam keadaan Kak Effa yangg seperti itu, saya dapat melihat dng jelas akan alur dan lubang dubur Kak Effa yangg terkemut kemut.

Saya mula melakukan semula ciuman dan jilatan sepertimana yangg saya lakukan tadi ke daerah yangg sama. Kali ini aksi itu saya lakukan bermula dari lubang dubur hingga ke biji kelentitnya.

Lidahku berulang kali melalui laluan tersebut tanpa sebarang jemu. Lama saya lakukan seperti itu. Kali ini Kak Effa yangg sudh klimak tadi kembali mendesah dan mengerang kenikmatan. Daerah kelazatan Kak Effa kini kembali basah dng air liur jilatan saya.

Beberapa minit kemudian saya memusingkan badan Kak Effa. saya menatap tubuh bogel Kak Effa dari belakang sambiil kedua dua tanganku meramas ramas dubur nya. Kak Effa menyembamkan mukanya ke bantal.

Desahan dan erangan Kak Effa dalamm tekupan bantal masih lg dapat saya dengari. masih dalamm alam khayalan kenikmatan. Kulitnya bermula dari hujung kaki hingga ke tengkuk Kak Effa betul benar putih dan bersih.

Jubur nya yangg sememangnya sedikit tonggek betul benar gebu. saya memulakan semula kerja kerja mencium, menjilat dan menggigit tubuh bogel Kak Effa yangg sangat menggiurkan it dari bahagian tumit kaki kirinya.

Perlahan lahan saya naik ke bahagian dubur Kak Effa dan saya turun semula hingga ke tumit kaki kanannya. sambil menjilat dan diselangi dng gigitan asmara yangg saya kenakan ke bahagian kaki Kak Effa, tangan saya jugak turut sama merayap rayap.

Jilatanku naik semula ke bahagian dubur Kak Effa. Bergilir gilir dari kiri ke kanan dan kanan ke kiri saya mengerjakan dubur tonggek Kak Effa. Kak Effa terus mengerang dalamm tekupan bantal ke mukanya.

Saya masih tetap terus meramas ramas kedua dua belah dubur Kak Effa sambiil kini lidahku mula menjilat lahap ke alur dubur nya. Puas di situ, saya terus naik ke perlahan lahan sambiil terus menjilat ke seluruh bahagian belakang tubuh Kak Effa hingga ke tengkuknya.

Saya terus melakukan aksi mencium, menjilat dan menyedut ke seluruh bahagian tengkuk Kak Effa sambiil kedua dua tanganku menjalar ke bahagian depan tubuhnya untk saya bermain kembali dng tetek kak Effa.

Kak Effa yangg sudh terlalu sporting dng saya mengangkat sedikit badannya bagi memudahkan saya bermain dng tetek besar nya. batang kote saya digesel geselkan ke bahagian alur dubur Kak Effa dan saya betul benar merasakan nikmatnya.

Saya rasa sudh terlalu lama saya melakukan adegan adegan ringan dng Kak Effa, tetaapi saya masih belum merasa jemu melakukannya dan saya lihat Kak Effa jugak seperti betul benar rela serta seronok dng permainan saya itu kerna die jugak blh bertahan sebegitu lama untk membiarkan tubuhnya dikerjakan oleh saya tanpa belum lg meminta untk melayarkan bahteranya.

Kemudian saya memusingkan semula tubuh Kak Effa dan kini kitaorang kembali berdepan dalamm keadaan saya masih berada di atas tubuh Kak Effa. Kak Effa membukakan sedikit matanya dan terus tersenyum manja ke arah saya.

Tanpa sebarang kata, kitaorang mula berkucupan semula dan lidah kitaorang berdua kembali bertarung antara satu sama lain. Pelukan kitaorang bertambah kuat sambiil saya selitkan batang kote saya di celah kedua peha dan alur lubang nikmat Kak Effa.

Saya mengangkat turun dubur saya untk membolehkan biji kelentit Kak Effa bergesel dengannya. Kak Effa terus mengerang dan mendesah dalamm taupan mulut kitaorang berdua. saya merasakan angin dengusan, desahan dan erangan Kak Effa masuk kuat ke dalamm mulut saya.

Beberapa ketika dalamm keadaan bgitu , saya memusingkan posisi kitaorang berdua untk membolehkan Kak Effa berada di atas saya. dlam pusingan itu, mulut kitaorang masih bertaup rapat seolah olah tiada seorang pun di antara kitaorang berdua yangg ingin melepaskannya.

Kemudian, rangkulan tangan Kak Effa ke tengkuk saya dilepaskan. Kak Effa menarik semula lidah dan bibirnya dari mulut saya. Kak Effa menghadiahkan saya sekuntum senyuman yangg betul benar memberahikan saya.

Kini saya lihat Kak Effa seperti bersedia untk melakukan tugasannya pula. Perlahan lahan Kak Effa menjilat jilat leher saya sambiil rambutnya yangg wangi itu dibiarkan terurai bermain di muka saya.

Perlahan lahan jugak Kak Effa turun dari leherku ke bahagian dadaku pula. dlam pada pergerakan menurun Kak Effa itu, saya menikmati akan kehangatan tetek kak Effa yangg terus terusan bergesel dng badan saya.

Kini seluruh dadaku dijilat jilat dan dicium cium dng penuh bernafsu oleh Kak Effa sehingga habis dadaku basah dng air liurnya. Beberapa minit kemudian, Kak Effa turun lg sambiil terus menjilat dan mencium ke seluruh badanku sehingga sampai ke daerah batang kote ku.

Kak Effa sempat memandang kepadaku sambiil tersenyum manja. Kak Effa yangg sedanng berada dalamm keadaan menonggeng kini sudh berada benar betul di celah kelangkanganku dng mukanya menghadap tepat ke batang kote ku.

Tangan kanan Kak Effa perlahan lahan membelai dan mengelus ngelus batang kote ku sementara tangan kirinya pula membelai dan mengelus ngelus dua biji telur nikmatku. saya pula mula mengelus ngelus kedua dua lengan Kak Effa.

Jari jari halus dan lentik Kak Effa yangg terus terusan bermain di antara telur dan batang kote ku itu betul benar membuatkan saya kegelian dalamm kesedapan. Sekali lg Kak Effa sempat memandang kepadaku sambiil tetap tersenyum.

Saya tetap terus menatap tubuh Kak Effa yangg masih menonggeng dng keadaan dubur nya yangg jelas terangkat. Perlahan lahan tangan kanan Kak Effa menggenggam pangkal batang kote ku sambiil die terus mengucup ngucup kepala batang kote ku dng penuh manja.

Kemudian dilepaskan genggaman tangan kanannya tadi sementara tangan kirinya masih terus bermain main di bahagian telur nikmatku. Kak Effa terus mengucup ngucup ke sekeliling batang kote ku bermula dari hujung hingga ke pangkalnya berulang ulang kali.

Kemudian kucupan kucupan itu Kak Effa teruskan di bahagian telur nikmatku pula. saya mengelinjang ngelinjang kenikmatan sambiil tanganku membelai belai mesra rambut Kak Effa. Kak Effa naik semula ke bahagian hujung batang kote ku.

Kini Kak Effa mengangakan sedikit mulutnya dan perlahan lahan terus dimasukkan kepala batang kote ku ke dalamm mulutnya. Kak Effa biarkan kepala batang kote ku itu terendam seketika di dalamm mulutnya sambiil lidahnya menjilat jilat kepalaku itu diselang selikan dng nyonyotan dan hisapan hisapan yangg sungguh menyedapkan saya.

Hebat layanan Kak Effa, belum pernah lg saya menikmati akan kehebatan layanan seorang pompuan Kak Effa ini. stlah beberapa lama dalamm keadaan bgitu , Kak Effa mula menyorong tarik keseluruhan batang kote ku ke dalamm mulutnya.

Sambil menyorong tarik itu Kak Effa masih menyelang selikan dng nyonyotan dan hisapan hisapan yangg penuh bernafsu sehinggakan kedua dua belah pipi Kak Effa cengkung akibat dari perbuatannya itu.

Yangg lebih istimewanya, dalamm pada adegan menyorong tarik itu berlaku, tangan kiri Kak Effa kembali bermain main dng telur nikmatku. saya bertambah sedap menikmati layanan istimewa Kak Effa yangg mula mempraktiskan semula segala pengalaman yangg ada padanya.

Lama sungguh Kak Effa mengulum akan batang kote ku itu. Anehnya saya tiada merasa tanda tanda hendak terpancut lg walaupun batang kote ku itu kini betul beanr kegelian dan kesedapan.

Mungkiin sebabnya saya baru jer melepaskan pusingan pertama tadi di alam bilik air agaknya. Kak Effa terus aktif dng aksi aksinya yangg kini mula membawa kepada bahagian telur nikmatku pula.

Aksi aksi menyonyot terus berlaku di bahagian tersebut sambiil tangan kanan Kak Effa pula kini bermain main di bahagian batang kote ku. Rambut Kak Effa yangg terurai jatuh bermain main di celah kelangkangku.

Kesedapan dan kenikmatan yangg saya alami ini terlalu hebat saya rasakan. Belum pernah lg seumur hidup mendapat layanan yangg sebegitu rupa dan lama sepertimana yangg sedanng berlaku ketika itu.

Kak Effa kini menguasai gelanggang sambiil saya hnya menahan kenikmatan yangg dihadiahkan Kak Effa kepada saya. stlah lama berkeadaan bgitu , Kak Effa perlahan lahan merangkak ke atas badanku sambiil menggesel geselkan tetek besar nya di daerah batang dan telur nikmatku.

Kak Effa terus menggesel sambiil tersenyum kepadaku seraya bertanya manja dan menggoda, "Macamana Sayang, sedap? " saya hnya membalas senyuman Kak Effa dan terus menegakkan badanku dan menarik Kak Effa supaya duduk mengangkangi di atas ribaanku.

Kini kitaorang berdua duduk menghadap antara satu sama lain semula. jubur Kak Effa yangg lembut gebu itu duduk berlapikkan peha saya dan kedua dua kakinya melingkari di bahagian belakang badanku.

Saya lihat wajah Kak Effa cukup ceria dng penuh ghairah. saya mengucup bibir Kak Effa dan kitaorang beraksi dng permainan lidah sekali lagi. Kemudian dalamm keadaan yangg sama sambiil merangkul pinggang Kak Effa, saya kembali aktif semula menghisap, menyedut dan menyonyot nyonyot kedua dua tetek kak Effa yangg masih lg kenyal dan mengkal seperti mula tadi.

Sambil mulut saya aktif di bahagian tetek kak Effa, tangan kanan saya kuat merangkul pinggang Kak Effa sementara jari jari tangan kiri saya bermain main di lurah dubur nya.

Kak Effa yangg melentingkan badannya ke belakang sambiil kedua tangannya bertahan di kepala lututku, mengerang ngerang keenakan. stlah beberapa lama berkeadaan bgitu , saya membaringkan Kak Effa semula di bahagian tepi katil.

Saya bertanya kepada Kak Effa, "Effa. kitaorang belayar sekarang ye. " Kak Effa tersenyum seraya menganggukkan kepalanya tanda besetuju. saya kangkangkan kedua kaki Kak Effa dng saya menahan kedua dua kakinya di bahagian pelipatnya.

Kaki kananku saya turunkan ke lantai sementara kaki kiriku pula melutut di atas katil. saya tidk terus memasukkan batang kote ku ke dalamm sarungnya yangg sudh tersedia menerima tikaman saya.

Saya hnya sekadar menggesel geselkan kepala batang kote ku ke lurah nikmat Kak Effa perlahan lahan sambiil mata saya terus merenung tubuh bogel Kak Effa yangg selama ini telah terlalu lama saya bayang bayangkan bermula dari hujung rambutnya hingga ke hujung kakinya.

Kak Effa tersenyum membiarkan renunganku itu. Kemudian perlahan lahan tangan kanan Kak Effa memegang dan mengurut ngurut batang kote ku. Tangan kirinya pula terus mengelus ngelus telur nikmatku. "Sayang masukkan Sayang, Effa daah tidk tahan sangat ni. " Rayu Kak Effa dalamm rengekan manjanya.

Sambil tangan kanannya membantu, saya menekan perlahan lahan batang kote ku menembusi lubang nikmat Kak Effa. Kak Effa memejamkan matanya sambiil mulutnya sedikit terbuka. "Ergh. perlahan sikit Sayang. sakit Sayang. " Rengek keenakan Kak Effa kedengaran perlahan menerima kehadiran batang kote yangg sudh terlalu lama dirinduinya.

Sedikit demi sedikit batang kote ku tenggelam di dalamm lubang nikmatnya. "Masukkan habis ye Sayang. " Kak Effa merayu manja lagi. Walaupun sakit menerima tikaman batang kote ku itu, Kak Effa tetap ingin meneruskan kenikmatan yangg sudh mula separuh dirasainya.

Mngkin kerna sudh terlalu lama tidk melakukan hubungan seks dan kerna penjagaan rapi Kak Effa ke atas tubuh badannya, lubang nikmat Kak Effa masih terlalu sempit saya rasakan. saya dapat merasakan kemutan kemutan lubangnya itu yangg sengaja Kak Effa lakukan sepanjang batang kote ku itu meneroka ke dalamm lubang nikmatnya.

Beberapa ketika kemudian batang kote ku sudh habis tenggelam. Mata Kak Effa tetap terpejam dan turun naik nafasnya kembali kencang. saya masih lg menahan kedua kaki Kak Effa di celah pelipatnya dan perlahan lahan menyorong tarik batang kote ku.

Sorong tarik saya lakukan dng perlahan lahan pada mulanya. Cecair dan lendir yangg sudh mula becak di daerah nikmat Kak Effa menghasilkan kegelian dan kelancaran kepada batang kote ku.

Saya melajukan sedikit henjutanku tetaapi masih di tahap yangg optimum. saya sukakan gerak seperti ini dan saya lihat Kak Effa jugak seperti seronok dng kelajuan ini. Kak Effa masih seperti tadi mulutnya masih tidk henti henti mengerang dan mendesah kenikmatan.

Mata saya menatap kagum ke arah kedua dua tetek kak Effa yangg kenyal itu berbuai buai mesra dan bebas bersama dng irama henjutan saya. Kedua tangan Kak Effa diangkat kejang ke atas kepalanya sambiil meremas remas bantal.

Irama henjutan saya masih tetap sama seperti tadi. saya berhenti menghenjut seketika untk menolak sedikit kaki Kak Effa dan pelipat kakinya kini ditahan oleh pangkal lenganku. dng keadaan yangg seperti itu, kedua tangan saya bebas untk menggapai atau merayap di atas tubuh Kak Effa.

Kak Effa memandang sayu ke arah saya ketika itu seraya berkata, " Mengapa berhenti Sayang? " saya tersenyum memandang Kak Effa yangg saya lihat alam kenikmatannya terganggu seketika. saya kembali menghenjut dalamm irama yangg sama seperti tadi sambiil kedua dua tanganku yangg bebas merayap tadi mula bermain main dng kedua dua tetek kak Effa yangg berbuai mesra dan bebas itu.

Kak Effa melenting lentingkan badannya diselangi dng erangan dan rengekan enaknya bilamana puting tetek besar nya saya gentel sambiil sorong tarik tetap saya teruskan. dlam keadaan pelayaran seperti itu, saya rasa Kak Effa sudh dua kali mencapai klimaknya.

Lama sungguh kitaorang berdua berkeadaan bgitu. saya sendiri pun tidk sangka saya blh melakukan hubungan seks yangg sebegitu lama, entah mengapa saya sendiri tidk tahu. Kemudian saya merendahkan sedikit badanku dan lenganku lepas daripada menahan kedua kaki Kak Effa.

Kini kepalaku sudh berada benar betul di hadapan tetek kak Effa. saya masih tetap terus menghenjut. Kak Effa tidk sedikitpun menegah segala apa yangg saya lakukan. mngkin Kak Effa kini betul benar menikmati permainan ini sama jugak seperti saya.

Sambil menghenjut, mulut saya kembali aktif bermain main dng kedua dua tetek kak Effa bersilih ganti dan kedua tanganku pula aktif meramas ramas tetek besar nya. Kak Effa tetap terus mengerang nikmat sambiil kedua tangannya memeluk erat kepalaku dan kedua kakinya pula menekan kuat ke arah dubur saya.

Stlah beberapa lama belayar dan berdayung, saya mula keletihan dan terus merebahkan badanku ke atas tubuh Kak Effa. Kepalaku disembamkan ke bantal bersebelahan dng kepala Kak Effa yangg masih erat memeluk kepalaku.

Tangan saya kini merangkul tubuh Kak Effa dan aksi sorong tarik terhenti seketika. kitaorang berdua kemengahan, tetaapi pelayaran kitaorang masih belum ke penghujungnya. saya mengangkat kepalaku dan merenung jaug ke sudut mata Kak Effa yangg turut sama merenung ke arahku.

Kitaorang berdua tersenyum kegembiraan sambiil tangan Kak Effa membelai belai rambutku. "Effa blh bertahan lg ke? " Soal saya kepada Kak Effa. "Mestilah blh Sayang, selagi Sayang tidk klimaks selagi tue la Effa akan bertahan. Sayang letih ke? mahu tukar giliran pulak ke? " Kak Effa menjawab sambiil menyoalku balik.

Saya hnya tersenyum sambiil mengucup manja bibir Kak Effa. dlam keadaan masih berpelukan dan batang kote ku masih terbenam jauh ke dalamm lubang nikmat Kak Effa, kitaorang berdua berpusing mengubah posisi.

Kini Kak Effa berada di atas saya pula. Kak Effa mengangkatkan sedikit badannya sambiil kedua tangannya bertahan di tepi kepalaku. Kak Effa tersenyum manja kepadaku sambiil die mula melakukan aksi sorong tarik perlahan lahan.

Rambutnya yangg terurai jatuh ditambah dng kecantikan wajahnya, betul benar menggoda nafsu syahwatku. saya biarkan aksi aksi ini dikuasai oleh Kak Effa sambiil tanganku meramas ramas kedua dua dubur gebunya.

Kak Effa memejamkan matanya tanda die sedanng menikmati akan kesedapan yangg diciptanya sendiri. Aksi sorong tariknya semakin laju sedikit daripada tadi tetaapi masih di tahap sama seperti yangg saya lakukan tadi.

Ternyata Kak Effa jugak mempunyai minat yangg sama seperti saya. Sekali sekala saya menepuk dubur Kak Effa. "Auw. " Kak Effa menjerit sedap sambiil menghentak sedikit kuat ketika batang kote ku tenggelam hingga ke pangkalnya.

Pelayaran terus berlaku tanpa sebarang rintangan dan saya lihat Kak Effa betul benar selesa dng tugasnya yangg diambil alih daripada saya tadi. Mata saya merenung tepat ke arah kedua tetek kak Effa yangg kini berbuai mesra dan bebas.

Tidak seperti ketika Kak Effa berbaring tadi, kali ini saya lihat kedua dua tetek kak Effa lebih menarik dalamm keadaan yangg berbuai seperti itu. dlam pada Kak Effa aktif menghenjut, saya alihkan tangan kananku daripada meramas dubur nya ke arah payudara kirinya untk saya aktif meramas di situ pula.

Tangan kiriku masih di bahgian dubur Kak Effa sambiil jari jariku itu aktif bermain main di alur dan lubang dubur nya. Kak Effa mengeliat keenakan dng keadaan seperti itu sambiil aksi sorong tarik masih tidk dihentikannya.

Sementara tangan kananku meramas dan menggentel putting tetek kak Effa, saya mengangkatkan sedikit kepala untk mulut mencapai pula payudara sebelah kiri Kak Effa pula. Wah. kini lubang nikmat, lubang dubur dan kedua dua tetek kak Effa sedanng menerima hebat permainan mulut, jari dan batang kote ku.

Kak Effa betul benar dalamm keseronokan dan kenikmatan kerna saya dapat mendengar dng jelas erangan, desahan, rengekan dan dengusan nafasnya semakin kuat sementara henjutannya jugak dirasakan semakin laju. "Argh. Ergh. Sayang. Sedap. " Tiba tiba Kak Effa menjerit kuat sambiil hentakannya kuat ke pangkal batang kote ku.

Saya tidk mengendahkannya dan tetap terus aktif melakukan aksi aksi tadi dan aksi sorong tarik Kak Effa kini terhenti seketika. Telur nikmatku basah kehangatan oleh air nikmat Kak Effa.

Kak Effa kini sudh klimaks untk entah yangg ke berapa kali dan saya rasakan ini adalah klimaks yangg paling hebat dirasakannya, sebab itulah die menjerit kuat lebih daripada tadi.

Kak Effa meremas remas manja rambutku dng tangan kanannya sambiil die terus mencium dahi dan ubunku. saya dapat rasakan yangg Kak Effa betul benar puas dng permainan saya ini.

Saya rebahkan semula kepalaku dan aksi meramasku pun turut sama terhenti. Kak Effa masih bertahan dalamm keadaan seperti tadi sambiil matanya terus terpejam. Perlahan lahan Kak Effa menggelek gelekkan dubur nya dng batang kote ku masih terbenam di dalamm lubang nikmatnya.

Batang kote ku yangg masih belum memuntahkan air nikmatnya dan masih lg keras seperti mula tadi terasa genting digelek dan dikemut oleh Kak Effa seperti itu. Kenikmatan dan kehebatan layanan seks seperti ini betul benar istimewa bagi saya.

Dlam keadaan masih menggelek dan mengemut, Kak Effa membuka sedikit matanya dan merenung ke arahku sambiil tersenyum puas. saya membiarkan Kak Effa meneruskan aksi itu kerna saya jugak menikmati akan kenikmatannya.

Seketika kemudian Kak Effa merebahkan badannya ke atas badanku sambiil bersuara manja, "Sayang betul benar hebat. Belum pernah lg Effa rasa nikmat seperti ini Sayang. Mulai hari ini, Effa merela dan menyerahkan tubuh Effa untk Sayang. Effa sayangkan Jerdi. " Janji Kak Effa sambiil kitaorang berdua berkucup mesra.

"Jerdi belum puas lg kan? " Kak Effa bertanya kepadaku. "Effa daah letih sangat la Sayang, kitaorang berehat dulu kejap, kemudian sambung semula atau Sayang ingin Effa tolong keluarkan untk Sayang. " Kak Effa meneruskan pertanyaan sesudah merasakan bahawa saya belum klimaks lagi.

"Effa blh tolong keluarkan ke. " Soalku kepada Kak Effa. "Untuk Sayang mestilah boleh. Sayang ingin Effa keluarkan dng tangan atau dng mulut? " Jawab Kak Effa sambiil memberikan saya pilihan.

"Mestilah keluarkan dng mulut, kalau blh pancut pun dalamm mulut juga. " Jawabku. Kak Effa tersenyum manja kepadaku sambiil mencubit pipiku. "Nakal. " Katanya pendek sambiil perlahan lahan die mengangkat badannya dan mengeluarkan batang kote ku daripada lubang nikmatnya.

Kak Effa bangun dan duduk dng kakinya berlipat di sebelah saya sementara saya masih lg berbaring. Perlahan lahan Kak Effa menggunakan kedua dua tangannya untk bermain main dan mengurut ngurut batang dan telur nikmatku.

Saya kegelian dalamm kesedapan. Tangan kananku pula mengelus ngelus manja peha Kak Effa. Kemudian, perlahan lahan Kak Effa membongkokkan badannya dng tangan kirinya bertahan di sebelah badan saya sementara jari jemari tangan kirinya mengelus ngelus telur nikmatku.

Kak Effa mengucup ngucup kepala batang kote ku dng mesra dan lembut. Kemudian dimasukkan kepala batang kote ku itu ke dalamm mulut lalu dikemam kemamnya. sambil itu kepala batang kote ku yangg tenggelam di dalamm mulutnya itu dijilat jilat olehnya.

Saya bertambah geli dan sedap. Diselangi dng nyonyotan yangg bukan kepalang rasanya, Kak Effa teus mengelus ngelus telur nikmatku. Tangan kananku pula kini asyik meramas ramas dubur gebu Kak Effa yangg duduk tertonggeng itu sementara tangan kiriku asyik membelai belai rambut Kak Effa yangg dibiarkan jatuh dan bermain main di atas pangkal pehaku.

Berdecup decap bunyi nyonyotan Kak Effa yangg masih belum menanggalkan lg kepala batang kote ku itu dari dalamm mulutnya. Beberapa lama kemudian, Kak Effa memasukkan lg batang kote ku jauh ke dalamm mulutnya.

Disorong masukkan batang kote ku ku itu di dalamm mulutnya tanpa henti sementara tangan kirinya kini dialihkan ke pangkal batang kote ku sambiil dicekaknya pangkal batang kote ku itu dng dua jarinya saja.

Saya semakin tidk keruan dan teramat asyik dng aksi aksi Kak Effa yangg tidk berhenti itu. Selang beberapa minit kemudian saya rasa tidk dapat bertahan lama lagi. saya meremas remas rambut Kak Effa sambiil berkata perlahan, "Effa. Jerdi tidk tahan lagi. Rasa ingin keluar dah! " Kak Effa berhenti mengulum batang kote ku dan mengeluarkan batang kote ku dari dalamm mulutnya.

Kemudian Kak Effa melancapkan batang kote ku dng tangan kirinya sementara jari jemari tangan kanannya masih lg bermain main dng telur nikmatku. Kak Effa menghadapkan mukaku di hujung kepala batang kote ku sambiil die terus rancak melancapkan batang kote ku.

Beberapa lama kemudian air nikmatku yangg sudh bersedia untk keluar mula memancutkannya segumpal demi segumpal. Crut. crut, air nikmatku yangg pekat putih itu berhambuaran di muka Kak Effa. saya betul benar menikmati kepuasan yangg tidk terhingga itu bersama dng perempuan idamanku.

Kak Effa yangg sememamgnya sudh sedia menantikan hamburan air nikmatku itu menadah mukanya untk dibasahi dng air nikmatku. Kak Effa terus menggenggam batang kote ku dan terus melancapkan batang kote ku itu untk mengeluarkan segala saki baki air nikmatku itu.

Kemudian Kak Effa yangg masih menghadapkan mukanya di hujung kepala batang kote ku dan menggenggamnya dng penuh kemanjaan, menyapukan kesemua air nikmatku yangg berselerakan di wajahnya dng kepala batang kote ku.

Kak Effa menyapu sehingga habis rata air nikmatku di seluruh wajahnya. Selesai itu, Kak Effa bangun seraya tersenyum kepuasan ke arahku. Kak Effa kelihatan tersangat letih dan lesu. Perlahan lahan die merebahkan kepalanya di dadaku.

Tangan kanannya terus mengelus ngelus daerah nikmatku sementara saya pula terus membelai rambutnya. "Jerdi, daah terlalu lama Effa tidk buat hubungan seks. tidk sangka Jerdi blh layan Effa sesedap dan sehebat ini. Effa rasa beruntung sangat sebab dapat layanan seperti ini dari Jerdi. Kalau blh Effa ingin terus buat hubungan seks dng Jerdi lg selepas ini. Bolehkan Jerdi? " Soal Kak Effa penuh pengharapan dalamm kemanjaan.

"Effa pun apa kurangnya. Jerdi sendiri tidk pernah merasa sesedap ini layanan daripada seorang pompuan. untk Effa, Jerdi sentiasa bersedia untk berkhidmat. Lagipun Jerdi sendiri pun berhajat ingin terus bersama dng Effa bila bila ada kesempatan. " Balasku pula sambiil mencium dahi Kak Effa.

Sepertimana Kak Effa menikmati kepuasan dari permainan ini, bgitu jugak dng saya. kitaorang berdua tertidur seketika dan bangun semula pada petang hari. Kemudian kitaorang berdua mandi bersama sambiil bertukar tukar giliran menyabun pasangan masing masing.

Tetaapi tiada perlakuan seks yangg berlaku di antara kitaorang berdua pada petang tersebut. kitaorang berdua keluar untk makan malam dan seterusnya Kak Effa mengajak saya ke rumahnya. Pada malam itu Kak Effa mengajak saya untk tidur bersamanya kerna keesokannya ialah hari minggu.

Sekali lg hubungan seks di antara kitaorang berdua berlaku, tapi kini di dalamm bilik tidur Kak Effa yangg jauh lebih baik dari bilik sewa saya, siap ada air cond lagi.

Sejak itu, Kak Effa memberikan kunci pendua rumahnya kepada saya dan saya mula bebas untk keluar masuk ke rumahnya dan saya jugak bebas untk mengadakan hubungan seks dng Kak Effa.

Hubungan kitaorang berlangsung selama lebih kurang 2 tahun dan ianya terputus selepas Kak Effa mengambil keputusan untk menerima semula kehadiran bekas suaminya demi anak anaknya. saya menerima keputusan Kak Effa dng hati terbuka kerna mengenangkan yangg kitaorang berdua tidk mungkiin akan dapat bersatu sebagai pasangan suami isteri.

Kini saya telah pun berkahwin. tetaapi bgitu , sehingga hari ini saya masih lg terkenangkan saat saat kitaorang berdua bersama dan saya masih lg berminat untk mengadakan hubungan seks dng kategori perempuan seperti Kak Effa atau jugak yangg sama seperti yangg saya gambarkan di awal cerita saya ini.
Ramas Payudara Besar Janda Gersang ***
Ramas Payudara Besar Janda Gersang, sex story , Ramas Payudara Besar Janda Gersang cerita seks malaysia, kisah blue Ramas Payudara Besar Janda Gersang, novel sex Ramas Payudara Besar Janda Gersang, porn, erotic novel sex, Ramas Payudara Besar Janda Gersang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/