Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas

Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas | Kisah nie berlaku pada masa saya sekolah dulu. Masa tue saya bekerja sebagai pembantu gerai makan seorang makcik. saya panggil dia Makcik Lifya. Umur dia dlm pertengahan 40. dia nie agak gempal dan suka make up. Gaji saya kira hari.

Pada suatu hari, hujan pun turun dengann lebat hinggakan kita terpaksa tutup gerai. saya masuk kedalam bilik belakang gerai sambiil berehat. Kemudian saya dengar Makcik Lifya memasuki bilik air di belakang gerai.

Saya nie mmg suka mengendap. Maklumlah. tengah nakal. saya lihat lampu bilik air menyala, saya pun apa lagi. terus mengintai melaluo satu lubang zing kat tepi dinding bilik air tu.

Betapa berderau darah muda saya bila saya lihat Makcik Lifya membuka baju dan kainnya. saya nampak Makcik Lifya hnya pakai coli dan seluar dalam. Lepastu saya makin tersentak bila Makcik Lifya menanggalkan semua yanng dipakainya.

Mak Jak bertelanjang di dlm bilik air. saya rasa batang mudaku keras. Kali ini saya tengok perempuan bogel secara live. Sebelumni saya hnya tengok dlm cerita blue. Badan Mak Jak agak gempal dan saya lihat payudara dia agak besar dan sedikit layut.

Puting tetek nya besar dan bontot Makcik Lifya cukup besar dan saya lihat bulu pantat nya cukup lebat. Tiba tiba Makcik Lifya mencengkong dan kencing. Wow! bestnya bila saya nampak dari dekat pantat perempuan berumur.

! lepastu Makcik Lifya bangun dan seperti hendak keluar dari bilik air. saya bergegas masuk balik dlm bilik belakang gerai dan buat buat baring. saya dengar pintu bilik air di buka dan saya dengar Makcik Lifya berjalan kearah bilik saya.

Cerita Sex Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas

Saya buat buat tidur dan saya dapat rasakan yanng Makcik Lifya masuk dlm bilik dan menghampiri saya. saya rasa macam ingin pitam bila saya dengar Makcik Lifya bersuara"Adik(nama panggilan saya di kampung).

Adik buat apa tadi?. intai Makcik Lifya ye. " saya hnya diam dan pejamkan mata. tiba tiba saya jadi terkejut bila saya dengar Makcik Lifya bersuara lagi"tak payah ingin susah susah intai dik. ingin tengok cakap je. Makcik Lifya bolehh tunjuk. " saya membuka mata dan saya melihat Makcik Lifya berada disisi katil dan hnya berkemban.

Dia memandang saya dan duduk disebelah ku. " Maaf Makcik Lifya, adik ingin tengok je. " kata saya. Kemudian Makcik Lifya menjawab. "takpa, Makcik Lifya tak kisah selagi adik bolehh simpan rahsia".

Tiba tiba Makcik Lifya memegang tangan ku dan menarik saya rapat kepadanya lantas berkata. " mari Makcik Lifya tunjukkan. " Makcik Lifya melucutkan kembannya di bahagian atas dan saya lihat payudara nya yanng besar.

Saya ingin tahu ingin buat apa. bila Makcik Lifya menyuruh saya meramas payudara nya. Makcik Lifya pun mengajarku cara meramas. m, bestnya. payudara nya yanng besar tue bergoyang dan beralun bila saya ramas.


Cerita lucah Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas
  • Pada masa yanng sama, tangan Makcik Lifya membyka zip seluar saya dan mengeluarkan batang muda ku yanng baru ingin tumbuh bulu. Makcik Lifya seperti orang hilang akal bila dengann pantas dia menanggalkan terus kembannya dan bertelanjang sambiil bercengkong depan saya.
  • Makcik Lifya tiba tiba mendekatkan mulutnya dengann batang ku. saya jadi gementar. sebab inilah pertama kali saya akan dihisap. Ya, Makcik Lifya menghisap batang saya dengann rakusnya. Berbunyi bunyi.
Dan berkocak. saya rasa amat nikmat dan mengerang. " s. oh Makcik Lifya. sedap. adik tak tahan ni. ingin pancut. " Makcik Lifya tak menhiraukan amaran saya , dia terus hisap hinggakan saya pancut dlm mulutnye.

Lama saya dibiarkan berehat sebelum batang ku tegang kembali. Kemudian Makcik Lifya berkata " adik ingin belajar buat Makcik Lifya rasa sedap tak? " saya kata "ya". Lepas tue Makcik Lifya mengajar saya menjamah tubuhne dengann lidah.

Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas cerita blue sex, kisah malay Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas, citer seks Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas

Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas


Semua tempat di suruhnye jilat, dan last sekali, dia suruh saya jilat pantat diaorang. Mula mula saya rasa geli sebab pantat dia nampak dahh berserabai dengann bulu yanng lebat, berair dan agak besar.

Namun Makcik Lifya memujuk saya utk terus jilat. saya pun menjilat pantat Makcik Lifya dan mula mula saya rasa lidah saya berlendir dan rasa masin, tapi lama lama saya jadi seronok.

Makcik Lifya mengerang dan mengayak bontot nya. Sampai satu tahap, Makcik Lifya sekali lg seperti orang gila. Kali ini Makcik Lifya bercengkong diatas muka saya dan mengayak pantat nya dengann mulut saya.

Tanpa saya sedari, lidah saya berada jauh didalam lubang Makcik Lifya. Makcik Lifya terus mengayak dan akhirnya saya rasa lidah saya di basahi air lendir yanng keluar dari lubang pantat Makcik Lifya.

Kita melakukannya sdh 20 minit. Adengan seterusnya tak lain tak bukan. kita main seks, kongkek makcik. Dan makcik Lifya menjadi seperti cikgu yanng mengajar anak murid. tetaapi saya puas dan Makcik Lifya pun puas.

Kita rahsiakan segalanya dan saya terus menagih kepuasan seks dari Makcik Lifya dan yanng malang sekali. Hingga ke saat ini saya masih menagih seks namun bukan dari gadiis seusia dengann saya.

Saya ketagih seks dari Makcik gempal tetek besar ni
Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas ***
Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas, sex story , Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas cerita blue sex, kisah malay Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas, citer seks Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas, porn, erotic novel sex, Kongkek Makcik Payudara Besar Diramas



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/