Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek

Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek | saya mengikut teman saya balik krn rumah diaorang ada buat majlis perkahwinan kakaknya. Biasalah sampai saya ke kampungnya saya dapati ramai orang tengah sibuk. Maklumlah orang kampung sibuk bergotong royong memeriahkan majlis. saya pun naik segan dibuatnya. Kena pulak mlm nii ada berinai.

Peh! Sibuk pengantin menyiapkan baju yg ingin diperagakan nanti. Tapi saya buat dono aje bab saya letih akan perjalanan tadi. Lepas saya salam sanak saudara member saya, member saya ajak lepak kat rumah kebun.

Mulanya saya terperanjat gak. apa rumah kebun tuh. Rupanya rumah nii agak kecil dan ia dibuat untuk tempat melepaskan penat selepas membersihkan kebun. Oo saya kata. kira ok gak bab siap ada radio dan kipas.

Dan yg bestnya lokasinya agak jauh dari rumah member saya tu. mahu dipendekkan cerita. sedang saya lepak kat beranda rumah dengaan berkeadaan tidk pakai baju. Tiba tiba saya dengar suara pompuan ketawa kecil.

Pada mulanya saya cuak gak takut ada hantu ker. So saya bangun dan cari darimana bunyinya. Fulamak ! awek sih! saya nampak 2 awek sdg melintas di depan rumah.

Bole tahan saya tengok. Putih kena lak pakai baju kurung kebaya sempit. Fuh! Mantul saya tengok buah dada awek tuh. saya sapa awek tu. hi. apa kabar? awek tuu berlalu aje tidk layan saya sambill ketawa kecil.

Tidk ape dalamm hati saya berkata. nantilah kau. Malam berinai berlangsung dengaan meriahnya. Lepas makan saya cakap kat member saya ingin lepak aje kat belakang. Member saya kata pergi dulu bab diaorang ingin borak dengan keluarganya.

So saya terus aje blah. dalamm perjalanan saya ingin ke belakang saya terserempak dengan awek tadi. saya menyapa sombong eh tadi. diaorang senyum aje. saya tanya nama diaorang jawap panggil aje Elisa.

Manis nama tuu sama dengan orangnya. saya mula ayat. diaorang senyum lagi. saya tanya bole berkenalan. saya tidk sangka soalan tuh membuatkannya diaorang berhenti. Dan menjawap bole sambill malu malu.

Saya hulurkan tangan nama saya Bard. diaorang menyambut salam saya. Punyalah halus tangan die. sejuk aje saya rasa. saya ajak diaorang borak borak dulu. diaorang setuju. Di atas sebatang pokok kelapa tumbang saya berbual dengan die.

Dlm rancak saya berbual saya mencuri curi lihat buah dada nya yg putih dan mekar itu. Walaupun dalamm agak gelap tetaapi mata saya dapat membayangkan keindahan buah dada nya.

Embun jantan mula turun membasahi bumi. Saya mula merapatkan tangan saya ke tangan die. Mula mula diaorang mengelak tapi saya teruskan jua mencari tangan die. Bila saya dapat memegang tangan diaorang saya ramas lembut jarinya.

Dia diam aje. dalamm hati saya ada can nie. Lantas saya rapatkan diri saya. Elisa terdiam. saya jg terdiam lantas kita tertawa sesama. Kini tangan saya mula bebas memegang tangan die.

Kekadang tuh saya sengaja mengeserkan tanganku ke dadanya. Em kenyal saya rasakan. saya bertanya pada diaorang pernah tidk rasa kena cium mulut? diaorang kata tidk pernah tapi pernah tengok kat tv aje.

Mahu cuba? saya tanya. diaorang mengelengkan kepala. saya kata cuba dulu. At last pujukan saya menjadi tapi diaorang berpesan setakat cium aje tau. saya setuju. dengaan lembut saya mengulum lidah Elisa.

Saya lepaskan mulut Elisa nampak agak tercugap. saya tanya best tidk diaorang tertunduk malu. saya pegang dagu diaorang dan Elisa pun menutup mata dan membuka mulutnya sedikit tanda minta dicium lagi.

Kini lampu oren dahh menyala. saya buat satu ciuman manja dan bernafsu. sambill tangan saya menarik tengkok die. Em Elisa membalas kuluman lidahku. ada respon. saya memeluk tubuh langsingnya.

Dia memeluk belakangku. Agak lama saya berkulum lidah dengan Elisa kini tanganku yg tadi berada di tengkok turun dengaan perlahan ke dadanya. Baju kebajanya membuatkan saya geram dengaan buah dada nya.

Tangan saya memegang lembut buah dada Elisa. Elisa terperanjat tapi saya terus mengulum lidah Elisa. Elisa leka dan hayal lagi. Kini tangan saya mencari butang baju kebaya Elisa saya buka satu persatu.

Dan akhirnya baju kebaja yg Elisa pakai tidk berbutang lagi. Maka terserlahlah buah dada yg saya idam idamkan. Ternyata coli yg dipakainya tidk cukup besar untuk menampung daging pejal itu.

Saya kopek pembalut yg mengganggu sentuhan tanganku. Saya ramas lembut buah dada Elisa. Em Elisa mengeluh kegelian. Mulut Elisa saya lepaskan dan turun ke leher dan turun terus ke buah dada nya.

Saya dapat lihat jelas puting di dadanya agak besar dan tegang. Saya kulum satu putingnya dan sebelah tanganku meramas ramas sebelah buah dada nya. Isk Elisa berbunyi dan menarik lembut dan ramas kepalaku.

Saya jilat puting dan keliling buah dada nya Elisa mengerang Uh sedapnya. Lantas saya mengajak Elisa ke rumah. Elisa setuju dan Elisa nak tahu lebih lanjut apa lagii yg akan dirasainya nanti.

Tanpa memasang butang saya memeluk Elisa dan berjalan terus ke rumah. Sampai aje di rumah saya tutup lampu dan membuka kipas agar tidk kepanasan. saya membuka terus baju dan coli Elisa.

Elisa malu terus menutup buah dada nya. saya tersenyum aje. Lantas saya mengulum lidah Elisa semula Elisa khayal kembali dengaan keenakan. Tangan saya ditarik Elisa agar meramas buah dada nya.

Cerita Sex Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek

Saya menurut aje. saya tahu awek kampung nii dahh mula kehausan sentuhan. Saya gentel puting Elisa manakala tanganku mula mencari tempat baru. Elisa leka bila tangan saya mengusap usap pehanya.

Elisa dapat rasakan bahawa pantat tembam nya dahh basah mengeluarkan cecair. Elisa dahh tidk tahan lagii bila saya mengusap usap pehanya dan rasa nak aje diaorang menyuruh saya terus mengusap pantat tembam nya.

Tapi diaorang mendiamkan diri aje. saya dapat rasakan kebasahan itu dan betapa pantat tembam nya sedap dikala itu. saya tidk sabar lagii saya mengangkangkan kaki Elisa dan menyingkap kain yg dipakai Elisa.

Rupanya Elisa sememangnya menanti dilakukan sebegitu. Elisa membantu mengangkat burit nya. Tangan saya terus menekup ke kain nipis menutup pantat tembam Elisa. Basah. Basah sekali. saya meramas ramas seketika di situ.

Elisa mengerang ah. Lantas tangan saya menyelinap masuk ke dalamm kain nipis itu dan mencari biji kelentit Elisa. saya gentel biji Elisa. Elisa merintih Ah sedapnya Bard. sambill burit nya ternaik naik ke atas mengikut rentak tanganku.

Saya terus menjilat buah dada nya dan tanganku menggentel biji Elisa dan tangan sebelah lagii meramas sebelah buah dada nya. Elisa tidk tertahan bile saya lakukan 3 dalamm 1.

Elisa terus merengek keenakan. Um Iskh. Sedapnya Bard. saya puas dengaan cara itu kini saya membuka kain nipis yg menutup apam yg tambah tembam bila diusap itu. Kini Elisa tidk berbaju lagi.

Tiada seurat benang pun yg ada di tubuhnya yeng gebu itu. Saya menarik tangan Elisa menghulur ke batang konek saya yg sdg mengembang kepalanya tanda minta dibelai. Elisa agak terkejut sebab inilah yg pertama kali diaorang memegang batang seorang lelaki.

Saya genggamkan tangan Elisa ke batang konek saya dan melurutkan ke atas kebawah. Tangan lembut Elisa membuatkan kepala batang konek saya lebih mengembang lagi. sedang Elisa leka dengaan batang konek saya, saya pula mula menjilat peha Elisa dengaan perlahan lahan turun, turun ke bawah dan berhenti di kawasan yg sememangnya lecak.

Disitu tanpa disuruh Elisa membuka kakinya luas agar mudah saya mengerjakan apamnya. memang cantik apam Elisa yg bercukur licin membuatkan saya geram. saya menjulurkan lidahku ke biji Elisa. saya mainkan lidahku seketika di situ.

Saya ulit biji Elisa dengaan lidah saya. Elisa mengerang. Ah. sedapnya. Lantas jari saya mula menerjah masuk ke pintu gua yg dari tadi merkah merah mengeluarkan cecair. Aduh. Elisa memegang tanganku agar tidk dimasukkan jari itu ke dalamm gua.

Tahulah saya yg Elisa sememangnya masih dara lagi. saya teruskan menjilat pantat Elisa. saya masukkan lidah saya ke dalamm gua itu. Elisa tidk membantah. Dan tangan saya menggentel lembut biji Elisa.

Tiba tiba Elisa mengerang dan em. ah. uh Elisa klimax buat pertama kalinya. Pancutan cecair yg pekat tuu terus aje mengena ke hidung saya. saya terus memasukkan lebih dalamm lagii lidahku ke gua Elisa.

Ah. sedapnya. Bard. Bila keadaan agak reda saya mula bangun membuka seluar saya dan mengeluarkan batang konek saya terus menyuap ke mulut Elisa. dengaan mata yg kuyu Elisa terus menghisap batang konek saya seperti diaorang melihat vcd blue dengaan kawannya.

Saya mula keenakkan bila batang konek saya dihisap oleh Elisa. Elisa memainkan lidahnya di kepala batang konek saya membuatkan saya ingin terpancut. saya tarik batang konek saya dan terus mengangkangkan kaki Elisa luas luas.

Saya tidk sabar nek merasa kesempitan gua Elisa. saya gesel geselkan batang konek saya seketika di pantat tembam Elisa. Elisa mengerang ah sedapnya. Masukkanlah Bard. Sapanya dengaan hatinya berdebar debar.

Mungkiin terlalu lama saya mainkan batang konek saya di pantat tembam. Elisa menarik batang konek saya dan memasukkan batang konek saya ke dalamm pantat tembam nya. Baru kepalaku mula ingin tenggelam Elisa menjerit Aduh sakit Bard.


Cerita lucah Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek
  • Saya dahh tidk tahan lagi. saya pegang tangan Elisa dan terus aje menyorong batang konek saya agar terus masuk. Aduh Elisa menjerit dan terus menolak badanku dengaan sekuat hatinya.
  • Saya tercampak ke sebelah Elisa. Manakala Elisa terus memegang pantat tembam nya. Rasa nikmat terus hilang dengaan serta merta diganti dengaan rasa sakit dan perit. saya memujuk agar diaorang baring semula tapi Elisa tidk nak.
  • Saya faham pintu guanya telah saya robohkan membuatkannya sakit. Tapi takkan saya ingin biarkan begittu sajer. saya suapkan je batang konek saya ke mulut Elisa. saya tenung Elisa dan berkata plz.
  • Elisa paham dan diaorang pun membenamkan batang konek saya ke dalamm mulutnya. Dihisap dan dimainkan lidahnya di keliling kepala batang konek saya. saya tidk tertahan bila Elisa melakukan begittu dan Uh.
  • Ah His. aku pancutkan air mani ku ke dalamm mulut Elisa. Elisa terperanjat dan terus mengeluarkan batang konek aku dari mulutnya. Elisa hampir muntah. aku biarkan aje reaksi Elisa.
  • Apa yg aku tahu Elisa bangun dan mengenakan baju kebayanya dan mengatakan pada aku bahawa diaorang ingin balik. Aku tarik Elisa dan mencium lembut dan tanganku meramas lembut buah dada nya.
  • Elisa membalas dan terus menolak aku dan berkata sudahlah. orang ingin balik nie. aku terbaring semula. aku senyum pada Elisa dan Elisa pun senyum padaku. Elisa hilang dlam kegelapan malam dan aku terus tertidur.
  • Keesokkan hari aku langsung tidk berpeluang untuk menhimpit Elisa. aku cuma mampu senyum bila bertentang mata dengan Elisa. Itu aja yg mampu aku lakukan. Bila petang mula menjelang aku memberi isyarat pada Elisa agar dapat bertemu buat seketika.
Malam tuu aku berjumpa Elisa di tempat biasa. Sampai aje Elisa aku kiss die, macam sebulan tidk jumpa. Elisa tidk mendiamkan diri, diapun membalas kuluman lidah aku. Tangan aku terus meramas ramas buah dada Elisa yg mula naik menegang.

Agak beberapa minit aku ajak Elisa masuk ke rumah tapi diaorang menolak krn sakit semalam belum hilang lagi. Aku kata pada Elisa aku kena balik mlm nii bab esok aku kerja.

Elisa memeluk aku dengaan tangannya merayap di celah kelengkangku. Di situ diaorang meramas ramas batang konek aku. denngan perlahan batang konek aku mula mengeras. aku tidk mendiamkan diri tanganku terus masuk ke dalamm baju kurungnya dan terus masuk ke dalamm coli Elisa.

Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek citer blue sex, kisah melayu Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek, novel lucah malaysia Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek

Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek


Aku rasa dahh tegang buah dada Elisa. Aku ramas aku gentel mutiara Elisa. Ah uh. Elisa mengerang. Lantas Elisa buka seluar aku dan seluar dalamm sekali maka mencanaklah batang konek aku yg megah mengembangkan kepala.

Elisa tidk blh tahan lantas menghisap batang konek aku sepuas puasnya. Elisa menjilat keliling kepala aku hinggakan aku seolah olah kakiku tidk menjejak tanah. aku singkap baju kurung Elisa maka terjojollah buah dada nya yg mekar dan tegang.

Semalam aku cuma dapat melihat dalamm samar samar. Kini dengaan bantuan lampu aku dapat melihat terang buah dada Elisa yg besar itu. aku tekapkan kedua tangan aku ke dada Elisa aku ramas.

Lidahku mula memberi rangsangan pada kedua puting Elisa. Lepas sebelah sebelah. Manakala tanganku menggosok gosok di pangkal buah dada Elisa. Em Elisa merengek keenakkan. Tangan aku mula turun sedikit demi sedikit ke bawah.

Elisa mengeliat bila aku lakukan begittu perlahan lahan. Tanganku sampai akhirnya ke tempat tujuan yg mana dahh basah kawasan pantat Elisa. aku usap usap pantat tembam Elisa perlahan lahan.

Elisa bagai orang kena sawan bila aku lakukan sedemikian. Uh. Elisa mengerang. aku lucutkan seluar dalamm nipis Elisa. Elisa tidk membantah. aku dudukkan Elisa di atas batang kelapa dan menguak luas kakinya.

Em terbuka gua Elisa dengaan lelehan air Elisa. Aku jilat pantat tembam Elisa hingga Elisa memegang kepala dan meramas rambut aku. Melihat Elisa terangsang dengaan teruknya aku masukkan lidahku ke alur menuju ke gua perlahan lahan.

Elisa mengigil kegelian bercampur kesedapan. Lantas diaorang mengerang uh sedapnya. Elisa lupa akan kesakitan semalam. Kini jari aku mula menerjah pintu gua yg benyak mengalirkan cecair. Ah. Bard. sedapnya.

Dengaan perlahan jari aku masuk. Hingga abis jari aku masuk Elisa kejang dan klimax pertama dari Elisa dan bertambah banyaak cecair keluar dari gua Elisa. aku tarik jari aku dan sorong balik masuk ke dalamm gua Elisa.

Elisa hanyut bersama alunan rentak jari jari aku. Melihat Elisa dahh tidk tertahan lagii aku memikul Elisa masuk ke dalamm rumah. aku terus membuka semua yg dipakai oleh Elisa hinggakan tiada seurat benang pun di tubuhnya.

Tubuh montok Elisa aku renungi sejenak. Lantas aku menbuka semua pakaian aku. Sebelum batang konek aku masuk ke gua Elisa aku menggomol dulu Elisa hinggakan Elisa dahh tidk tertahan lagi.

Isk ak Bard plz fuck me. namun aku bersahaja je rengekkan dari Elisa. aku mainkan batang konek aku di pintu gua Elisa seketika Elisa meronta ronta. Dirangkulnya badanku sambill diaorang menangkat angkat ponggongnya agar batang konek aku masuk.

Namun aku bertahan. Bard plz Elisa dahh tidk tahan nii suara manja Elisa memecah kesunyian. aku bangun mencapai bantal dan meletakkan di bawah burit Elisa. diaorang menurut. aku naikkan lutut kedua Elisa dan menguak kakinya.

Maka tersembullah pantat Elisa. Bibir pantat tembam nya yg menanti tetamu konek besar merekah sedikit. aku tujukan batang konek aku ke mulut pantat nya. Elisa risau takut kesakitan seperti semalam berlaku lagi.

Bard perlahan lahan ok. Aku mulakan tusukkan batang konek aku. dengaan perlahan batang konek aku tenggelam ke pantat tembam sedikit demi sedikit. Elisa mengeleng kepala bila batang konek aku masuk.

Ah Bestnya Bard. Em isk aku dapat rasakan bahawa jalan menuju ke akhir gua Elisa makin sempit dan membelok ke atas. Elisa tidk tahan lagii lantas kakinya memaut pinggang u.

Slurpp. batang konek aku mengakhiri tusukan hingga ke pangkal batang aku. Aku membiarkan sejenak batang konek aku menjamah segala keenakkan pantat nya. Elisa mengemut gemut pantat. dan mengayak ngayak burit nya agar batang konek aku bergerak.

Aku paham apa yg Elisa mahukan. Aku tarik perlahan lahan batang konek aku. aku rasakan segala isi kandungan pantat nya hendak mengikut sama keluar. Dan aku sorong laju masuk ke dalamm gua Elisa.

Maka bermulalah sorong tarik sorong tarik. Hinggakan satu ketika Elisa memaut kuat badanku dahh menjerit Bard ah. uh kejang Elisa. diaorang klimax kali ke 2. Reaksi Elisa mula menurun aku apa lagii melajukan rentak aku.

Memang bnr lazat aku rasakan pantat Elisa. Makin dalamm aku tekan batang konek aku makin sempit aku rasakan. Dan yg aku pelik pantat Elisa seolah ada selekoh di dalamnya.

Sorong tarik batang konek aku makin rancak. Elisa mula risau krn tidk tertahan keenakkan yg dikecapi. aku penat. aku cabut batang konek aku dan menyuruh Elisa menonggeng. Elisa menurut apa yg aku hendak.

Aku rapatkan kaki Elisa dan menyuruh Elisa menonggekkan burit nya. Fuh! tembam dan empok aku rasakan pantat Elisa. dengaan bantuan cecair yg makin banyak. perlahan lahan batang konek aku masuk ke gua Elisa.

Elisa mengeleng kepala bila batang konek aku masuk begini. Aku rasa sungguh sempit dan lebih tidk tahan bila Elisa mengemut gemutkan pantat nya. aku mendayung dengaan lebih laju lagii sambill tanganku meramas ramas buah dada Elisa yg keras dan kenyal itu.

Aku hampir ingin keluar. aku hayut dengaan lebih laju lagi. Elisa menjerit keenakkan yg tidk dapat ingin dibayangkan. aku dahh tidk tertahan lagii lantas aku hentak batang konek aku sekuat kuatnya ke dalamm pantat Elisa.

Dan Elisa pula merangkul aku sekuat kuatnya. Ah uh isk. Dua dua kejang sekejang kejangnya. aku rebah di belakang Elisa buat seketika menunggu nyawa kembali. begitu jua dengaan Elisa mendiamkan diri memejamkan mata tanda puas akan kenikmatan yg tidk terkira lagi.

Kemutan Elisa membuatkan aku seperti nak putus nyawa dibuatnya. aku dan Elisa tertidur. Esok pagi dalamm pukul 6 pagi aku sedar dan mendapati Elisa terlentang di sebelah aku. aku menatap tubuh indah Elisa seketika.

Dari atas ke dada turun ke pantat yg tembam. batang konek aku mula naik perlahan sambill mengangguk anggukkan kepala tanda setuju akan keindahan tubuh Elisa. aku membuka kaki Elisa pintu gua yg tertutup rapat semalam masih tidk tertutup lagi.

Air masih lagii membasahi kawasan pantat tembam nya. stlah batang konek sdh bersiap sedia. aku sorong batang konek aku tenggelam perlahan perlahan ke dalamm gua Elisa. Elisa tersedar bila pantat tembam nya menerima tetamu konek.

Baru Elisa ingin bersuara aku cium bibirnya dan menghayun laju batang konek aku. Elisa mula terangsang. tanganku menjalankan tugas di dada Elisa. Elisa merengek keenakkan. Tiba tiba aku menghentak kuat batang konek aku sekuat kuatnya dan Elisa memeluk erat badanku.

Kita sama sama klimax. Dan tertidur semula.
Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek ***
Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek, sex story , Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek citer blue sex, kisah melayu Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek, novel lucah malaysia Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek, porn, erotic novel sex, Bohsia Pantat Tembam Menghayun Konek



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/