Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh

Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh | Biasalah orang orang bujang, kami selalu juga menonton filem blue. Satu hari saya rasa terlalu ghairah selepas melihat filem blue pada malam sebelumnya. saya memanng daah tak tahan namun saya belum pernah melakukan seks. Pada ketika itu saya belum ada kekasih maka apa bolehh saya buat, tahan sajalah.

Tapi kali ini perasaan ghairahku tak dapat dibendung. saya semacam miang dan kemaluanku seperti gatal gatal minta digaru garu. Petang itu sehabis kerja saya mengambil keputusan berjumpa boss ku krna nak berbincang masalah kerja lembur, kerja lebih masa.

Mr Jackson boss ku ini sdh berumur orangnya, mgkin berusia lingkungan 40 an. jika saya ketuk pintu biliknya saya dengar suara minta tunggu sekejap. jika beliau membuka pintu nampak seperti diaorang baru memakai baju.

"Minta maaf Mr Jackson krna mengganggu. " saya memulakan perbualan. "Tak apa, saya sedanng mandi krna baru pulang dari gym. " "Rajin Mr Jackson ke gym. " saya memuji lelaki gempal di hadapanku ini.

"Saya daah overweight, doktor suruh saya bersenam utk kurangkan berat badan. " "Saya ada hal sikit ingin jumpa Mr Jackson, " kataku melanjutkan bualan. Mr. Jackson mengajak saya duduk di kerusi sofa dlam biliknya.

Saya kerling lelaki india di hadapanku itu. saya nampak Mr Jackson terlupa menarik zip seluarnya. mungkiin terburu buru krna mendengar ketukan saya tadi maka diaorang tak dapat mengemaskan dirinya ngan baik.

Jika diaorang duduk saya bolehh nampak seluar dalamnya melalui lubang zip yang terbuka. Tiba tiba perasaan ghairahku datang kembali. saya juga hairan macam mana lelaki gempal dan gelap ini bolehh menaikkan nafsuku.

Saya mula merancang macam mana ingin tackle beliau. saya pun buat buat bertanya berkenaan prosedur ingin buat ot krna saya memerlukan wang tambahan. saya tunjukkan borang di tanganku, ngan cara itu saya dapatlah berdekatan dengannya.

Saya sengaja menggesel payudara ku ke tangannya. saya mula perasan seluarnya mula membengkak. saya sengaja jatuhkan pensel saya dan saya tunduk di celah kelangkang diaorang supaya dadaku bergesel ngan pehanya.

Bengkak diseluarnya makin ketara. saya letakkan tanganku di atas pehanya dan diaorang memandang kepadaku. saya seperti tak tertahan lagii dan saya terus naikkan tanganku ke atas hingga menyentuh konek nya dari luar.

Cerita Sex Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh

Diaorang baru perasan yang zipnya terbuka. saya pun tanggalkan cangkuk seluarnya. diaorang kata diaorang tak pernah buat ini ngan orang lain tapi kalau saya ingin juga diaorang bolehh membantu.

Diaorang menyuruhku mengunci pintu biliknya terlebih dulu. saya pun bingkas bangun mengunci pintu dan pantas kembali kepadanya. diaorang berdiri supaya saya dapat londehkan seluarnya dan sekali ngan seluar dalamnya.

Wow, terkejut saya apabila memandang batang konek nya terpacak besar dan panjang. Saiznya macam awang hitam dlam filem blue yang saya pernah lihat. Tak sangka saya orang Asia pun ada yang bersaiz seperti pak hitam.

Dan tak sangka saya orang gempal seperti beliau mempunyai batang konek bgitu besar dan panjang. Selalunya saya tengok orang gempal mempunyai konek kecil dan pendek. saya terus mengusap ngusap buat pertama kali batang konek lelaki.

Saya nak praktekkan apa yang pernah saya lihat dlam filem blue. Batang konek hitam berurat itu ada kulit penutup di bahagian kepalanya. Kata kawan kawanku kulit itu dipanggil kulup.

Cuma lelaki tak bersunat ada kulit itu. Ini bermakna Mr Jackson tak bersunat. "Awak suka ke konek saya? " "Suka, Mr Jackson. " "Isteri saya selalu suruh saya bersunat, tapi saya takut. " "Saya suka konek tak sunat, nampak cantik. " saya cuba melancap batang konek hitam mat salleh nie.


Cerita lucah Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh
  • Kepala licin yang juga hitam sekejap kelihatan sekejap tertutup. Lucu bentuk konek Mr Jackson yang tak bersunat tu. Puas melancap saya mula memasukkan batang itu ke dlam mulutku. Pertama kali dlam hidupku saya melakukan blowjob.
  • Mmg tak mampu saya masukan semuanya krna batang Mr Jackson sungguh besar dan panjang. Rasaku mgkin lebih dari 7 inci panjangnya. "Pandai awak hisap, isteri sayapun tak pandai ingin hisap. " Kemudian diaorang bangunkan saya berdiri dan terus kami melakukan french kiss.
  • Lidahku dikulum kulumnya dan saya rasa sungguh lazat. saya tak sedar jika masanya diaorang tangalkan semua bajuku. saya dan diaorang telah bogel sepenuhnya. diaorang turunkan saya supaya saya duduk diatas kerusi dan kangkangkan pehaku.
Diaorang terus menjilat faraj ku. Oh enaknya merasa pertama kali faraj ku dijilat. Oh saya tak tertahan lagii dan meraung raung kesedapan. saya sampai kemuncak beberapa kali sebelum diaorang tidurkan saya di atas kerusi.

Diaorang letakkan kepala batang konek nya yang besar itu di pintu faraj ku dan terus menciumku. dalam kesedapan mencium saya merasa kepala batang konek nya memasuki lubang faraj ku.

Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh citer blue lucah, kisah melayu Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh, cerita seks malay Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh

Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh


Terasa sedikit kesakitan namun french kiss yang berahi memukauku hingga terlupa kesakitan di faraj ku. saya rasa batang konek nya memecah daraku dan terus masuk. saya rasa faraj ku dipenuhi batang konek yang besar dan saya rasa menyucuk hingga ke belakang ku.

Oh saya rasa terlalu ghairah jika diaorang mula menggerakkan keluar dan masuk batang konek nya. diaorang masuk ngan perlahan dan tarik ngan agak laju sedikit. diaorang berulang ulang melakukannya.

Saya tak tahan lagii dan ooh. saya climax entah yang keberapa. Hampir 20 minit diaorang mendayung keluar masuk sehingga saya rasa badannya mula menggeletar. Serentak itu saya rasa pancutan yang kuat ke dinding faraj ku.

Sungguh lazat rasanya. saya tak tahu berapa kali diaorang pancutkan ke dinding faraj ku. Akhirnya saya climax sekali lagii bersamanya. kami keletihan dan berehat sebentar di sofa. diaorang masih merangkul dan mencium pipi dan leherku.

Saya ingatkan perjuangan telah tamat, namun saya kemudiannya di suruh menongeng dan diaorang bersedia utk buat doggy. saya pegang batangnya, rupanya batang berlendir itu sdh keras kembali. saya pegang batang konek lelaki hindu itu sambill membantu menunjukkan arahnya.

Diaorang benamkan batang nya perlahan lahan. saya rasa pussyku mengembang utk memberi laluan kepada batang konek nya yang besar tu. diaorang berhenti seketika dan kemudian memulakan pumping keluar dan masuk.

Oh tak sampai seminit, saya climax lagii dan lagi. Sekali ini saya climax berpan jngn agak lama juga krna diaorang masih tak pancut pancut. Hampir 20 minit saya daah tak terdaya lagi.

Diaorang cabut kan batangnya dan halakan ke lubang belakang saya. saya mula rasa takut, tapi saya pasrah jugak. Akhirnya konek nya ditujah ke lubang belakangku perlahan lahan. Oh mulanya saya rasa tension di lubang belakang ku krna batang konek nya yang besar tu.

Tetapi kemudian rasa kesedapan. diaorang sorong perlahan lahan dan tarik. Tak sampai 10 minit saya rasa diaorang mula menggeletar dan mengejang dan akhirnya saya rasa pancutan hangat menerpa lubang belakang ku.

Oh saya climax lagii bersamanya. Permohonanku utk melakukan ot diterima. Bukan satu ot tapi dua. Pertama ot di dlam kilang sebagai operator pengeluaran, keduanya ot bersama Mr Jackson boss ku.

Dari hari itu saya selalu berjumpanya dan kami selalu main. Kawan kawanku selalu bertanya bagaimana saya mendapat wang lebih sedanng kan kami sama sama ot. Itu rahsiaku.
Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh ***
Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh, sex story , Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh citer blue lucah, kisah melayu Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh, cerita seks malay Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh, porn, erotic novel sex, Sedapnya Dikongkek Konek Mat Salleh



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/