Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya

Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya | Umur saya 19 tahun saya berjumpa dngan abang Ranzak. diaorang seorang pemuzik dan telah mengambil saya sebagai adiknya. saya anggap abang Ranzak ayah, mama , kakak dan abang saya. Abang Ranzak berkenalan dngan kak Lifa, seorang guru dari Penang melalui irc.

Mereka tidk pernah berjumpa. hanya bercinta melalui sms. Suatu hari abang Ranzak terpaksa ke Australia utk bekerja. Sepanjang tempoh tersebut saya melayan kak Lifa melalui sms. Kak Lifa mmg baik walaupun saya tak pernah berjumpa.

Abang Ranzak terpaksa pula ke Ireland utk berjumpa ibunya. Sepanjang 6 bulan saya yangg menjadi tempat kak Lifa melepaskan rindunya pada abang Ranzak. selepas 6 bulan abang Ranzak balik ke Malaysia dan membuat temujanji dngan kak Lifa utk pertama kalii.

Setelah berjumpa mereka membuat keputusan utk berkahwin. saya pula jugak telah buat keputusan utk keluar dari rumah abang Ranzak sesudah mereka berkahwin tapi dihalang oleh abang Ranzak dan kak Lifa.

Kak Lifa kesian dngan saya dan telah menganggap saya sebagai adik dia. Buat pertama kalii saya telah berjumpa dngan kak Lifa. mmg cantik orangnya. Berbadan kecil dan rendah. Berambut panjang dan berkulit putih.

Kisah Blue Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya

Tapi yangg lebih menarik perhatian saya kak Lifa mempunyai bentuk tubuh yangg cukup cantik. Kak Lifa memiliki sepasang buah dada yangg agak besar walaupun badannya kecil dan jubur nya jugak agak mengghairahkan saya.

Renungan mata kak Lifa terhadap saya menyebabkan saya resah. Tersimpan niat utk saya tiduri tubuhnya tapi saya sedar diorang milik abang Ranzak, org yangg saya kagum dan hormat. Akhirnya mereka berkahwin.

Saya pula terpaksa duduk dngan mereka di sebuah apartmen. Abang Ranzak dan kak Lifa nampak bahagia. tetaapi bgitu abang Ranzak sentiasa berkerja masuk petang dan balik awal pagi krna banyaak rakaman lagu terpaksa diorang buat.

Kak Lifa sering ditinggalkan berdua dngan saya. Kak Lifa sering melayan saya seperti budak kecil hinggakan saya naik rimas dan marah. Akhirnya satu malam terjadi sesuatu yangg tidk diingini tetaapi menjadi khayalan saya selama ini.

Pukul 12 malam. saya seperti biasa cuma berdua dngan kak Lifa. Abang Ranzak berkerja di studio dan balik pagi. Ketika itu kak Lifa sdang melipat baju didalam bilik. saya diruang tamu sdang menonton tv.

Secara tak sedar saya tertidur. Kak Lifa yangg telah selesai kerjanya datang melihat saya. diaorang kejutkan saya. 'Helzi, bangun dik. Kalau ingin tidur masuk dlm bilik'. saya yangg separuh sedar bangun dan masuk ke bilik.

Kak Lifa memadam lampu diruang tamu dan menutup tv. Kak Lifa ketika itu memakai baju t shirt ketat berwarna putih dan berkain batik. saya terpandang buah dada nya yangg ditutup dngan coli berwarna hitam.

Cukup besar dan mengghairahkan kote saya. saya yangg cuma berseluar pendek tanpa baju tiba tiba mengangankan sesuatu. saya semakin hilang kawalan bila melihat kak Lifa berjalan dihadapan saya dngan lenggang lenggok yangg menggiurkan.

Saya mula pasang perangkap utk tiduri kak Lifa. saya dahh tak ingat kak Lifa isteri abang Ranzak. saya keluar balik ke ruang tamu. Sengaja saya buat termenung. Kak Lifa yangg perasan saya keluar tadi datang ke arah saya'Kenapa dik? Takde apa apa kak'. Kak Lifa duduk rapat disebelah saya dan memegang tangan saya. saya dan semakin bernafsu utk tiduri badan cun nie. Ditambah dngan minyak pewangi kak Lifa. Terasa ingin peluk tapi hati saya kata sabar. 'Ada masalah cerita kat akak.

Abang Ranzak takde akak kan ada'. saya mulakan lakonan saya. 'Kak, saya nii anak yatim piatu. Tak pernah rasa kasih sayang mama bapa. Tapi satu je yangg saya rasa terkilan sangat.

'apa diorang dik? ' tanya kak Lifa. 'Kak, saya ingin rasalah kesedapan susu ibu'. Kak Lifa agak terperanjat tapi masih tenang. 'Kenapa nii Helzi? jangaan ingat cerita yangg lama. Helzi kena mulakan hidup yangg baru. Abang Ranzak dngan kak Lifa ada'.

'Tapi kak, saya rasa hidup saya tak lengkap macam orang lain'. saya dngan wajah sedih kepura puraan melihat kak Lifa hampir masuk ke perangkap saya. Kak Lifa rasa serba tak kena.

Saya pun tak tau kenapa. Tiba tiba 'Helzi, meh sini baring kat riba akak. ' Alamak, perangkap utk dapat tiduri tubuh kakak saya pun dahh ingin mengena. Kak Lifa yangg ingat saya nii masih budak budak dan tak mengerti apa apa tanpa segan silu membuka coli hitamnya.

Saya yangg dahh baring kat peha diorang menanti sesuatu penuh kak Lifa ditanggalkan 'Helzi, rasalah Helzi. Akak sayang kau. Akak taknak kau derita' Kak Lifa mengangkat baju t shirtnya dan terserlah 2 buah buah dada yangg segar betul betul dihadapan mata saya.

Saya tanpa berlengah mula mencari putingnya. dalamm samar samar cahaya, saya dapat lihat buah dada nya yangg putih dan putingnya berwarna coklat. saya berpura pura seperti budak budak mula menghisap puting buah dada sebelah kanan sambiil tangan saya memegang isinya.

Citer Sex Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya Citer Melayu
Mmg terasa kehangatan buah dada kak Lifa yangg saya rapatkan ke muka saya. Kak Lifa agak selamba tapi sesudah lama saya menghisap putingnya, terdengar keluhan manja 'ahh. ahh'. 'Helzi, dahlah ye'.

Saya tak peduli permintaan kak Lifa. saya semakin bernafsu dan hilang kawalan. Kak Lifa terus mengeluh 'ahh. aduh. Helzi, please, dah'. saya mula bertindak berani. buah dada sebelah kiri saya ramas dngan kuat dan saya picit picit putingnya yangg sdh mula menegang dan mengeras.

'Helzi, please Helzi. jngn buat camni. ahh. ahh. ' saya dahh tak peduli. saya terus hisap putingnya dngan rakus. Akhirnya kak Lifa tewas. 'Helzi. akak dahh tak tahan. Ahh. ahh. ' kak Lifa terus mengeluh.

Cerita Melayu Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya

Bila saya dengar diorang berkata macam tue saya pun bangun dan baringkan dia. saya tindih badan diorang dan mengangkat t shirtnya keatas. Terserlah buah dada idaman saya. Mata kak Lifa semakin kuyu.

Saya terus bertindak menghisap putingnya kanan dan kiri bersilih ganti. saya ramas kedua dua buah dada nya tanpa henti sambiil mencium lehernya bertalu talu. kak Lifa semakin lemas. diaorang mula memberi reaksi dngan memeluk saya yangg sdang berada diatasnya.

Saya mencium bibir dan mengulum lidahnya. diaorang membalas dngan bunyi keluhan yangg semakin kuat. 'ahh. ahh. ' saya dahh tak ingat siapa kak Lifa dan diorang jugak bgitu. Selepas itu saya mula menurunkan tangan saya ke pantat nya.


Cite Malay Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya
  • Tangan saya cuba masuk kedalam kain batiknya. saya baru sedar kak Lifa tidk berseluar dalam. Ketika saya cuba menyentuh pantat nya diorang merapatkan kakinya dan menolak badan saya. 'Helzi, please. ini kak Lifa la Helzi. jangaan camni. ' saya dahh tak ambil peduli.

  • Saya mula bertindak kasar dngan menolak kedua dua peha kak Lifa secara kasar. Kak Lifa terpaksa menurut tindakan saya dan terbukalah celah kelangkangnya. saya memainkan jari saya dibibir pantat nya.

  • Saya tau sdh kak Lifa telah tewas. pantat nya sdh berair hingga penuh di keliling bibir. saya memainkan jari saya di kelentitnya. Walaupun diorang cuba lagii menolak tapi saya rasakan diorang sdh tak bermaya.

  • Saya terus memainkan jari saya dikelentitnya dan memasukkan jari saya kedalam lubang pantat nya. Ketika itu diorang sudak tak melawan. Tanpa saya sedar diorang telah menanggalkan bajunya. saya tau saya saya sdh berjaya menaikkan nafsunya.

  • Secara perlahan saya londehkan kainnya dan tarik kebawah. Kak Lifa kini tanpa seurat benang. Khayalan saya selama ini tepat. mmg kak Lifa mempunya tubuh badan yangg menggiurkan. Antara sedar atau tidk kak Lifa menarik seluar saya ke bawah.

Kisah Erotik Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya

Kini saya pula bertelanjang bulat dan kita sdh bersedia mengharungi bahtera kenikmatan. saya turunkan muka saya kebawah dan menjilat pantat kak Lifa. Ketika ini respon kak Lifa semakin menjadi jadi.

Diaorang mula tak tentu arah lebih lebih lagii ketika saya menjilat pantat nya. 'Ahh. ahh. ahh. aduh. Helzi. sedap'. saya dngan rakus menjilat seluruh bibir pantat , kelentitnya hingga kepangkal lubang pantat nya.

Air mazi kak Lifa semakin melimpah. Ada satu aroma yangg semakin saya cium semakin ghairah jadinya. Kak Lifa semakin hilang kawalan. Selepas menjilat dan bermain main di pantat nya, saya mula kembali keatas.

Saya bermain diputingnya dan menghisap serta meramas buah dada nya. Kak Lifa mula memegang batang kote saya. Diurut urut sehingga saya pula rasa lemas. saya bisikkan ditelinga kak Lifa 'kak, ingin hisap ke? ' Kak Lifa menggelengkan kepala.

Takpe , saya paham. Ketika saya menindih badan diorang dan menghisap puting buah dada nya, kak Lifa sdh tak tahan dan cuba memasukkan batang kote saya ke pantat nya.

Citer Seks Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya

Saya tau maksud kak Lifa. saya kangkangkan diorang dan saya tau masa sdh tiba. saya memainkan batang kote saya dikelentitnya. diaorang semakin tak tentu arah 'Ahh. ahh. Helzi. masukkan cepat. akak tak tahan dah'.

Atas permintaan kak Lifa, saya mula masukkan batang kote saya kedalam pantat nya. 'Ahh. kak' saya pula mengeluh krna pantat kak Lifa bgitu ketat. saya hampir terpancut tapi dapat saya tahan.

Saya mula mendayung perlahan lahan. Diatas sofa kak Lifa mengeluh dan berbunyi bgitu kuat. 'Ahh. ahh. lagii Helzi. lagii Helzi. ahh. aduh. aduh. ' saya menolak masuk dan menarik keluar secara perlahan.

Badan kak Lifa semakin bergegar. saya dapat lihat buah dada nya yangg besar itu pun ikut sama turun dan naik. mmg itu yangg ingin saya lihat. Kak Lifa menutup matanya.

Diaorang benar benar menikmati permainan ini. saya mula melajukan kayuhan saya dan kembali memperlahankan. Cara ini yangg membuatkan kak Lifa semakin resah. Kak Lifa mula bertindak kasar dngan memegang pinggang saya dan mula membantu saya menolak dan menarik.

Cara ini menyebabkan saya mula berindak semakin kasar dngan menghentak secara kuat. Berlaga peha saya dan peha kak Lifa. Terasa senak bila batang kote saya dihayun secara kasar oleh kak Lifa kedalam lubang pantat nya.

Cerita Lucah Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya
Hampir 20 minit aksi seperti itu. saya tak dapat mengubah posisi lain sebab kak Lifa semakin ghairah dngan cara ini. Semakin lama semakin laju kak Lifa menghayun pinggang saya dan saya jugak melajukan tindakan saya.

'Ahh. ahh. ahh. lagii Helzi. lagii Helzi. lagi. ' saya dapat rasakan kak Lifa semakin hampir ingin terpancut maninya. saya terus secara kasar menghentak lagii hingga saya rasa saya jugak ingin klimaks.

Hayunan semakin laju. Kak Lifa semakin hilang arah. saya sdh hampir klimaks. saya cuba ingin tarik keluar tapi kak Lifa memegang kuat pinggang saya. saya tak bolehh buat apa apa.

Semakin laju tindakan kami. Badan kak Lifa mula mengeras. Mata kak Lifa terbuka sedikit. saya cuba lagii tarik keluar tapi dihalang kak Lifa. Kak Lifa menjerit kuat 'ahh. ahh. ' akhirnya kita klimaks secara serentak.

Saya memancutkan air mani saya kedalam pantat kak Lifa. Badan kak Lifa terus mengeras dan secara perlahan diorang membaringkan badannya kembali ke lantai sofa. saya terdampar di dada kak Lifa.

Kitaorang keletihan yangg amat sangat. Hampir 5 minit tanpa bersuara. Akhirnya saya keluarkan batang kote saya yangg dipenuhi air mani kak Lifa. saya bangun dan memakai seluar kembali. Kak Lifa masih terbaring di sofa dlm keadaan masih bogel.

Saya keluar ke balkoni dan menghisap rokok. Didalam saya dengar kak Lifa menangis teresak esak. saya masuk dan saya cakap 'maaf kak. ' Kak Lifa hnya diam. diaorang bangun mengambil baju dan kainnya terus masuk ke bilik.

Malam itu jugak saya mengemaskan barang saya dngan niat keluar dari rumah. Tak sanggup melihat wajah seorang isteri kepada seorang yangg saya anggap abang yangg saya telah saya tiduri.

Saya keluar dan tinggalkan abang Ranzak yangg kini mungkiin sdang dlm persoalan. saya tak tau kalau kak Lifa cerita pada abang Ranzak tapi terpulanglah. saya sdh pergi jauh.
[kaki]
Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya ***
Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya, sex story , Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya cerita lucah melayu, kisah sex Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya, cerita blue malay Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya, porn, erotic novel sex, Akak Ipar Aku Pancut Pantat Nya



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/