Amoi Dikongkek Beramai Ramai

Amoi Dikongkek Beramai Ramai | Pagi itu Amalia bangun tergesa-gesa. diaorang terlelap hingga alarm yg berbunyi tidak didengarnya. Malam tadi diaorang tidak dapat melelapkan mata kerana nafsunya menggebu-gebu bila diaorang membaca cerita lucah. Ingatannya kepada dua orang murid yg menujah lubang faraj nya minggu lalu juga mengganggu fikirannya.

Diaorang terlelap jam sudah menunjukkan pukul tiga pagi. Pagi hari di hati rasanya malas utk bangun tapi tugasnya sebagai pendidik perlu dilaksanakan. Apalagi hari ini adalah hari pertama peperiksaan akhir tahun dan diaorang dipertanggung jawab menyimpan kertas-kertas soalan.

Bila diaorang tidak hadir akan menimbulkan banyak masalah. Dicapainya tuala di ampainan. Pakaian yg melekat di badannya dilepaskan dan dilonggok di atas katil. diaorang melangkah pantas ke bilik air, suis water heater dihidupkan.

Amalia membuka tombol air di shower dan mula menyiram kakinya. "Eh! kenapa air ni tidak hangat. " Terketar-ketar Amalia bila badannya disirami oleh air sejuk. Dinginnya air di pagi yg sejuk membuat Amalia terasa kesejukan hingga ke tulang hitam.

Biasanya bila pacuran dibuka maka air yg hangat dari shower akan menyiram badannya yg polos itu. Tapi pagi ini water heaternya meragam pula. Tiada lampu hijau yg menyala pada tombol water heater di bilik mandinya itu.

Sahlah water heaternya telah rosak. Tengah hari itu Amalia menelefon kedai elektrik yg selalu dilanggannya. diaorang memesan supaya mekanik kedai tersebut datang ke rumahnya pada hari minggu utk memperbaiki water heaternya.

Memandangkan diaorang bekerja pada hari biasa maka pada hari minggu saja Amalia berada di rumah. Apalagi diaorang hanya tinggal seorang diri maka hari minggu sajalah rumahnya berpenghuni pada siang hari.

Hari minggu itu selepas mandi dan sarapan Amalia membaca akhbar mingguan sejenak. Konsentrasinya tidak di dada akhbar, diaorang sedang menunggu kedatangan mekanik yg berjanji utk memperbaiki water heaternya. dngan berpakaian biasa berupa baju kaftan Amalia masuk ke bilik dan berbaring malas.

Kebetulan di katilnya ada majalah porno yg diaorang tengok-tengok malam tadi. Diambil dan diselak helai demi helai. Adegan hangat yg terpampang di halaman majalah tersebut membuat ghairahnya meledak dan Amalia mula meraba faraj nya dan kelentitnya digentel-gentel.

Amalia mengerang keenakan. pun, pun. tiba-tiba Amalia mendengar bunyi hon kenderaan. Beberapa saat kemudian bell pagarnya pula berdering. Amalia dngan rasa terpaksa menyelak langsir biliknya dan kelihatan sebuah pickup dngan logo jenama elektrik berhenti di depan rumahnya.

Diaorang amat kesal kerana diganggu dua manusia tersebut. Nafsunya baru dilayan separuh jalan terpaksa dihentikan bila bunyi hon kereta mengganggunya. Dua orang lelaki berdiri di depan pintu pagar dngan membimbing sebuah beg peralatan.

Amalia bangun dan berjalan ke ruang tamu. Suis yg berada di dinding ditekan dan pintu pagar elektriknya bergerak pelan-pelan dan terbuka. Kedua lelaki tersebut masuk menuju ke pintu utama.

Amalia melihat kedua lelaki tersebut. Seorang lelaki muda keturunan melayu dan seorang lelaki separuh baya keturunan cina. "Miss, mana water heater yg rosak tu? " lelaki melayu bertanya. "Sana dlm bilik air master bedroom. " Amalia menjawab.

"Vikran, lu pegi tengok. " Lelaki cina menyuruh kawannya yg bernama Vikran melihat water heater yg rosak. Lelaki melayu yg bernama Vikran tersebut berjalan ke arah yg ditunjuk. diaorang cuba menghidupkan suis dan melihat masalah yg berlaku.

Diaorang membelek-belek alat elektrik yg berkenaan. Rasanya ini perkara kecil saja. Mengikut pengalamannya kemungkinan besar fuse yg terputus. diaorang menarik fuse yg sedia terpasang dan membeleknya. Sah, fusenya terbakar.

"Miss, you ada fuse ke? " tanya Vikran. "Ada rasanya, dlm kotak atas almari tu. " Amalia menunjukkan kotak yg tersusun atas almari pakaian dlm bilik tidur. "Ada tangga? " Vikran masih bertanya.

"Ada, dlm stor dekat dapur. " Amalia berjalan ke dapur diikuti oleh Vikran. Setelah pintu stor dibuka pemuda tersebut mengambil tangga yg tersandar di dinding dekat pintu stor. "Tangga ni goyang, sudah tidak kuat ni, tidak ada tangga lain ke? " Vikran membuat kesimpulan pada tangga yg dipegangnya.

"Itulah tangga yg ada. " Amalia menjawab lirih. Sesampainya dlm bilik tidur Vikran memasang tangga di tepi almari pakaian yg agak tinggi. diaorang menggoyang-goyang tangga utk menguji kekuatannya. "Tangga ni kurang kukuh, miss sajalah yg naik, saya pegang tangga. " Amalia memerhati Vikran yg sedang memegang tangga.

Betul juga kata Vikran, kalau Vikran yg naik tangga tersebut mungkin patah tangga tersebut kerana badan Vikran yg besar itu pasti berat. Amalia yg berbadan langsing itu tentunya mampu disokong oleh tangga berkenaan.

Vikran sedikit beredar ke samping memberi peluang Amalia menaiki tangga utk mengambil fuse di dlm kotak di atas almari. Satu satu Amalia melangkah hingga ke anak tangga yg kelima.

Amalia mula membuka satu demi satu kotak mencari fuse yg disimpannya. Vikran yg berada di bawah mendongak ke atas. Terkejut Vikran bila terpandang paha Amalia yg putih mulus dan kelihatan tundun Amalia yg dihiasi bulu-bulu pendek.

Rupanya Amalia yg hanya memakai baju kaftan tidak memakai seluar dlm. Melihat pemandangan menarik itu tiba-tiba saja batang butuh Vikran mula mengeras. Lelaki melayu yg berumur 25 tahun itu memang mudah terangsang bila melihat perempuan cantik, dan sekarang di hadapannya bukan saja perempuan cantik tetapi faraj nya juga terpampang cantik.

Kote nya mula membengkak di dlm seluar. "Pegang kuat-kuat Vikran, kenapa tangga bergoyang? " Amalia bertanya. "Okey, okey saya pegang kuat. " Vikran pegang tangga lebih kuat hingga badannya rapat ke tangga dan secara tidak sengaja hidungnya tersentuh betis Amalia yg licin mulus.

Harum baunya betis perempuan muda tersebut. Vikran makin terangsang. Vikran melihat lagi ke atas dan ketika itu Amalia merenggangkan sedikit kakinya. Vikran dapat melihat rekahan bibir kemaluan Amalia di balik baju kaftan yg longgar tersebut.

Rekahan merah itu kelihatan seperti basah. Hidungnya seperti tercium bau pepek yg membangkitkan nafsu. Vikran menelan liur melihat panorama yg membangkitkan nafsunya. "Okey, dah dapat. " "Miss, turun hati-hati. " Amalia mengatur langkah, dari anak tangga keempat diaorang melangkah ke anak tangga ketiga.

Cerita Sex Amoi Dikongkek Beramai Ramai

Dari anak tangga ketiga diaorang melangkah ke anak tangga kedua, malangnya diaorang tersalah pijak hingga badannya melayah ke belakang. Amalia melayang ke bawah tapi sempat disambut oleh Vikran. Oleh kerana Vikran sendiri tidak menyangka perkara ini boleh berlaku maka sempat juga diaorang menangkap Amalia tapi kuda-kudanya tidak kukuh hingga akhirnya kedua mereka terguling di atas katil yg hanya beberapa kaki saja dari almari pakaian tersebut.

Kedua insan tersebut terguling di atas tilam, Amalia menghempap Vikran yg terlentang sambil memeluknya erat. Kedua muka mereka bertemu. Peluang ini tidak dilepas oleh Vikran, dipeluk Amalia dngan lebih erat sambil bibir tebalnya mengucup bibir nipis Amalia yg basah.

Amalia cuba memisahkan diri tapi pelukan Vikran makin kuat. Sambil mulutnya masih di mulut Amalia Vikran memusingkan diri dan sekarang Vikran pula yg menindih Amalia. Vikran bertindak pantas, tangan kanannya mula menyelak kaftan Amalia dan jari-jarinya mula merayap ke alur kemaluan Amalia.

Ghairahnya telah terbakar oleh nafsu yg membara. Biji kelentit Amalia digentel-gentelnya sementara mulutnya mula menjilat leher Amalia yg jinjang. Amalia cuba menjerit tapi sepantas kilat Vikran menekup mulut Amalia dngan tangannya.

"Miss jangan menjerit, saya cekik leher miss. " Amalia cuba mengatur nafasnya, ditarik dan dihembus dlm-dlm. Amalia amat terkejut bila jatuh tadi dan tindakan pantas Vikran menguli badannya membuat diaorang terkaku.

Bila mendengar Vikran akan mencekiknya bila diaorang melawan perasaan takutnya bertambah-tambah. Apalagi jari-jari Vikran yg kekar itu sedang melingkari lehernya. "Apa yg kamu nak buat? " tanya Amalia sambil badannya masih ditindih oleh Vikran.

"Saya nak bantu miss. Tadi miss tengok majalah lucah, saya nak bagi miss puas. " Amalia mula perasan. Waktu loceng pagarnya dibunyikan diaorang sedang berbaring di atas katil sambil melihat majalah lucah.

Tangannya meraba-raba alat sulitnya dan diaorang merasa keenakan. Perasaan enak ini belum selesai bila diaorang diganggu dngan kedatangan dua orang lelaki yg akan membetulkan alat water heaternya yg tidak berfungsi.

Tergesa-gesa diaorang bangun dan majalah yg dibacanya dicampak ke atas meja solek. Majalah inilah yg dilihat oleh Vikran. "Lebih baik miss bekerjasama dan menikmatinya. bila miss melawan pun miss tetap juga akan saya rogol. Miss yg salah, miss tidak pakai seluar dlm. Saya geram tengok pepek miss. " Mendengar perkataan rogol membuat perasaan Amalia terasa ngeri.

Faraj nya akan sakit dan pedih bila dipaksa menerima batang butuh lelaki yg tegang dan keras. Amalia juga baru sedar yg diaorang tidak memakai seluar dlm dan faraj nya pasti dilihat oleh Vikran sewaktu diaorang memanjat tangga tadi.

Diaorang menyalah dirinya kerana tidak hati-hati. Vikran masih memeluk Amalia, tangannya masih berlegar-legar di tunduh dan lurah Amalia yg mula basah. Itulah kelemahan Amalia, faraj nya akan mudah banjir bila kelentitnya digosok-gosok.

Diaorang mudah terangsang bila daging kecil itu disentuh. Selalunya diaorang melancap dngan menggosok daging kecil ini bila diaorang kesunyian dan ghairahnya bangkit. Hanya beberapa minit saja diaorang akan mengalami orgasme.

Amalia terus berfikir. bila diaorang melawan sekalipun lelaki melayu ini tentu tidak akan melepaskannya. Lebih baik diaorang akur dan sama-sama menikmati hubungan terlarang tersebut. Apalagi tugasnya pagi tadi belum selesai bila kedua lelaki tersebut datang ke rumahnya.

Melihat tiada lagi penentangan dari Amalia maka Vikran terasa seperti mendapat lampu hijau. Vikran memutarkan badannya hingga mukanya berada di celah kangkang Amalia. Tundun berbulu hitam yg dipangkas rapi dihampiri.

Sejak tadi diaorang memang geram dngan tundun amoi ini. Tundun yg membengkak itu diciumnya. Vikran memang suka dngan bau kemaluan wShierly. Puas mencium, Vikran mula menjilat lubang pepek Amalia.

Lidahnya membelai lurah yg merekah. Kelentit Amalia yg kemerah-merahan itu juga menjadi habuan lidah Vikran. Amalia mengeliat menahan kesedapan. Vikran ingin berlama-lama menikmati pepek cina idamannya. Dicium dan dijilat pepek Amalia sepuas-puasnya.


Cerita lucah Amoi Dikongkek Beramai Ramai
  • Disedut dlm-dlm bau istimewa pepek cina yg putih melepak itu. Aroma khas pepek menjadikan Vikran ketagihan. Bau pepek Amalia sungguh segar dan enak. Kalau boleh Vikran ingin berlama-lama membenamkan batang hidungnya ke dlm lurah bermadu kepunyaan Amalia.
  • Vikran makin bernafsu dan makin ganas. Lidah Vikran dimasukkan kedalam pepek Amalia. Setiap kali lidah Vikran keluar masuk ke dlm pepek Amalia, Amalia akan merengek dan mengerang kesedapan. Telah 5 minit Vikran menjilat pepek perempuan cina itu dan Amalia hanya mampu mengerang dan merengek bila lidah Vikran berlegar di lurah merekah dan biji kacang di sudut atas alur.
  • "Aahh. I dah tidak tahan ni, I nak hisap batang you, " kata Amalia. Amalia mula ketagih dngan batang lelaki. Sejak diaorang mengulum dan mengisap batang butuh muridnya pada kejadian di bilik stor peralatan pendidikan jasmani dulu, diaorang teringat-ingat batang kenyal yg berada dlm mulutnya.
  • Batang muridnya itu tidaklah besar sangat, itupun mampu membuatnya khayal. Kepunyaan lelaki kekar dan besar bersamanya kali ini tentu lebih besar dan lebih panjang. Vikran teramat gembira bila Amalia meminta utk menghisap batang konek nya.
  • Sepantas kilat diaorang melondehkan baju dan seluar yg dipakainya. Vikran mula membayangkan bibir merah basah dan cantik itu akan membelai kepala konek nya. Lidah merah yg runcing itu akan berlegar-legar di batang besarnya.
  • Vikran merubah posisi, sekarang dlm kedudukan 69. Vikran merapatkan batang konek nya ke muka Amalia. Vikran memang menanti dan mengharapkan bibir mungil Amalia akan mengulum kepala butuh nya. Amalia memegang lembut pelir Vikran sambil membelek-belek.
  • Kontras sekali kulit tangan Amalia yg putih dan pelir Vikran yg coklat kehitaman. Amalia mengurut-ngurut pelir Vikran perlahan-lahan. Amalia tidak perlu menunggu lama kerana pelir Vikran sudah terpacak kaku.
  • Kepala pelir Vikran yg berkilat membengkak bagaikan kudup cendawan yg besar. Amalia bernafsu melihat kepala butuh Vikran yg berdenyut-denyut. Kepala butuh lelaki melayu yg bersunat kelihatan cantik dan gagah.
Berbeza dngan kepala butuh kawan lelakinya yg berkulup, bentuknya mcm sotong basah. Amalia makin rakus menghidu kepala licin yg besar seperti buah tomato itu. Disedut dlm-dlm aroma kepala pelir Vikran.

Vikran tersenyum melihat perilaku Amalia. Hidung mancung Amalia menari-nari di kepala licin. Puas bahagian kepala hidung mancung itu berlegar pula di batang dan telur hitam yg berkedut-kedut. kawan wShierlynya pun tidak pernah melayan batang butuh nya seghairah Amalia.

Amalia amat teruja dngan batang konek melayu di hadapannya. Kepala butuh Vikran sungguh besar. Kepala yg membulat itu lebih lebar daripada batangnya yg juga besar. Kepala besar itu seperti sebiji buah tomato di hujung batang coklat gelap.

Belum pernah Amalia melihat kepala yg sebegini besar. Tentu sedap kepala besar ini bila menyelam ke dlm lubang pepek nya. dngan posisi 69 Vikran menjilat pepek Amalia. Manakala Amalia menjilat dan mengulum pelir Vikran.

Kote Vikran dihisap dan dijilat oleh Amalia. Kepala konek Vikran yg sebesar buah tomato itu amat sedap bila dinyonyot. Vikran terus menjilat kelentit Amalia yg agak besar dan menonjol.

Kelentit Amalia sekarang menjadi sasaran mulut Vikran. Buntut Amalia terangkat-angkat bila lidah Vikran berlegar-legar di kelentitnya. "Miss saya dah tidak tahan, saya nak rasa pepek miss, " pinta Vikran.

Amalia tidur telentang di atas tilam empuk. Kakinya dikangkang luas menunggu tindakan Vikran seterusnya. Vikran bergerak mencelapak Amalia. Vikran kemudian menghalakan kepala pelir nya betul-betul diantara celah kedua paha Amalia.

Pepek Amalia yg tembam itu terlihat jelas. Dua bibir yg ditumbuhi bulu-bulu hitam yg terpangkas rapi terbuka. Terlihat alur merah telah teramat basah. Perlahan-lahan kepala pelir Vikran membelah tebing puki Amalia dan perlahan-lahan menyelam ke dasar lubuk bila Vikran menekan dubur nya.

Susah juga kepala buah tomato itu utk masuk. Vikran menekan pelir nya sehingga bulunya menyentuh bulu Amalia. Agak tersekat-sekat perjalanannya sungguhpuh pepek Amalia teramat basah dngan air cintanya dan air liurnya.

Amalia menjerit keenakan. Kepala buah tomato itu benar-benar memberi kenikmatan maksima. Belum pernah Amalia merasa senikmat ini. Amalia melolong kesedapan tiap kali Vikran menekan dan menarik batang balaknya. Amalia menjerit-jerit kenikmatan bila kepala tomato itu menyondol dinding faraj nya.

Jeritan penuh nikmat itu sama seperti jeritan kucing betina yg sedang miang. Tiap kali Vikran menekan seluruh isi pepek Amalia ikut terdorong ke dlm dan setiap kali ditarik keluar seluruh isi pepek Amalia ikut sama keluar.

Cerita seks, Amoi Dikongkek Beramai Ramai, gangbang seks Amoi Dikongkek Beramai Ramai, kisah blue threesome Amoi Dikongkek Beramai Ramai

Amoi Dikongkek Beramai Ramai


Amalia menjadi histeria penuh nikmat. Belakang Vikran dicakar-cakarnya. Bahu Vikran digigit-gigit penuh ghairah. "Sedap Vikran, sedap, " kata Amalia. Vikran meneruskan aksi sorong tariknya. Badan Amalia kemudian dipeluknya kemas sambil mulutnya berlegar di gunung kembar Amalia yg sedang mekar itu.

Sesekali terdengar Amalia mendengus kesedapan. Vikran meneruskan aksi sorong tarik makin laju. Vikran yg masih muda itu memang gagah dan handal. Makin ganas Vikran bertindak makin enak bagi Amalia.

Vikran memang geram dngan Amalia yg solid dan cantik itu. Inilah pertama kali diaorang mengongkek perempuan amoi cina yg selama ini menjadi idamannya. Tindakan Vikran yg kasar dan ganas itu menyebabkan ghairah Amalia menggelegak.

Tiba-tiba Amalia menjerit, "I dah nak keluar, " jerit Amalia. Bila mendengar Amalia berkata demikian Vikran melajukan lagi kayuhannya dan balak besar dan panjang menekan semahu-mahunya ke dlm lubang pepek Amalia.

Muka Vikran berkerut manahan nikmat. "I dah keluar, " kata Amalia kepada Vikran. Serentak itu Vikran merasakan kepala konek nya bagaikan disiram dngan cairan hangat. Sungguh banyak air cinta Amalia menyiram kepala tomato kepunyaan Vikran.

Terasa seperti terendam dngan air suam. Vikran rasa dirinya bagaikan terbang di awan biru. Sedap dan sungguh nikmat. "I pun nak keluar, pancut dlm atau luar? " tanya Vikran.

"Pancut dlm Vikran, I nak rasa korang punya, " kata Amalia selamba. Sedetik kemudian Amalia merasa cairan panas menerpa pangkal rahimnya. Pancutan kuat yg menerpa rahimnya itu membuatkan Amalia menjerit penuh nikmat.

Bergetar seluruh anggotanya menikmati pancutan benih pemuda melayu itu. Terketar-ketar pahanya penuh nikmat dan lazat. Belum pernah diaorang merasa kenikmatan seperti ini bila diaorang sesekali bersama kawan lelakinya. Vikran memang gagah dan hebat.

Amat berlainan bila dibandingkan dngan kawan lelakinya yg sebangsa dengannya. kawan lelakinya yg sebaya Vikran itu tidak apa-apa bila dibandingkan dngan Vikran. Batang butuh kawan lelakinya yg berkepala kecil itu kurang nikmat dibanding kepala butuh Vikran yg seperti buah tomato itu.

Malah nikmat yg dirasai dari murid-muridnya tempoh hari lebih sedap daripada kawan lelakinya. Sepanjang hidupnya inilah pertama kali Amalia benar-benar menikmati hubungan seks. Amalia yakin inilah kehebatan lelaki melayu yg bersunat.

"Oii. gua duduk di luar, lu orang buat projek di dlm. " Tiba-tiba Lukong bersuara. Melihat dua makhluk yg bertelanjang bulat di hadapannya membuat konek Lukong mengeras. Amalia yg terkapar lesu diperhati penuh nafsu.

Badan Amalia yg bergetah itu menyebabkan nafsu Lukong membakar sekujur tubuhnya. Lurah pepek Amalia yg terbelah dan berlendir itu membuatkan batang butuh nya meronta-ronta dlm seluar utk membebaskan dirinya.

Cairan jernih mula keluar dari lubang kencingnya dan membasahi kepala kulupnya. Tanpa lengah Lukong yg berumur 45 tahun itu membuka seluar dan baju yg dipakainya. Amalia membuka mata dan melihat Lukong melurut-lurut batang butuh nya.

Batang perlir cina yg tidak bersunat itu kelihatan pucat mcm sotong basah. Muncungnya yg tajam itu kelihatan tidak menarik dibandingkan kepunyaan pemuda melayu yg berkepala besar dan garang. Lukong naik ke katil dan menghampiri Amalia.

Amalia membiarkan saja. Biarkanlah lelaki tua ini merasai lubang pepek nya. diaorang sebenarnya telah teramat puas bila bersama Vikran tadi. Dikangkang kakinya luas bagi memudahkan tindakan Lukong. Lukong yg melihat lubang Amalia yg telah terbuka tidak membuang masa lagi.

Kepala kulupnya ditempelkan ke lurah basah dan ditekan kuat. Sekali tekan butuh tua itu terbenam hingga ke pangkal. Dan bermulalah acara sorong tarik. Amalia membiarkan saja dirinya dikerjakan Lukong.

Lelaki tua bangsa cina ini batang kulupnya tidak segagah kepunyaan Vikran. Amalia rasa mcm jarinya saja bila Lukong menekan dan menarik keluar batang kulupnya. Malah batang butuh muridnya lebih sedap daripada batang Lukong.

Amalia hanya mengangkang dan membiarkan Lukong memecut ke garis penamat. Sama sekali tidak nikmat, fikir Amalia. Lukong geram dngan Amalia yg terpejam matanya. Mulut yg separuh terbuka itu sungguh cantik pada pandangannya.

Lukong tidak sabar-sabar ingin menikmati amoi muda ini. Didayung makin laju dan makin kencang dan hanya lima minit Lukong tidak mampu bertahan lagi. Kepala kulupnya terasa seperti terbakar dek kehangatan lubang Amalia.

Lukong mengerang kuat dan terpancutlah maninya dlm lubang amoi. Terketar-ketar badannya yg gempal dan boroi itu. Akhirnya diaorang terkapar keletihan di sebelah Amalia yg masih terpejam. Vikran yg sudah pulih tenaganya mengambil fuse yg tergeletak di atas katil sewaktu Amalia terjatuh tadi dan memasangnya ke tempatnya di water heater.

Suis dibuka dan lampu hijau menyala. Di buka kepala pancur dan mengalir keluar air yg suam-suam kuku. "ok miss, water heaternya dah siap. tidak perlu bayar, kira free of charge. " Vikran dan Lukong berjalan keluar meninggalkan Amalia yg masih terkapar lesu.

Amalia masih memejamkan matanya menikmati kelazatan yg belum pernah dirasainya sebelum ini. Hebat, sungguh hebat pemuda melayu ini. Amalia tersenyum puas.
Amoi Dikongkek Beramai Ramai ***
Amoi Dikongkek Beramai Ramai, sex story , Cerita seks, Amoi Dikongkek Beramai Ramai, gangbang seks Amoi Dikongkek Beramai Ramai, kisah blue threesome Amoi Dikongkek Beramai Ramai, porn, erotic novel sex, Amoi Dikongkek Beramai Ramai



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/