Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang

Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang | aku Shisa, pegawai di sebuah cawangan syarikat kewangan. aku bini orang yang berumur 34 tahun dan ada anak. suami aku kerja. aku menjalinkan hubungan sulit dngn seorang suami orang dari cawangan lain tetapi dlam syarikat yang sama. kita berkenalan sewaktu majlis dinner.

Orangnya berumur 28 tahun. Masih muda, kacak dan ramai perempuan dlam syarikat aku bekerja tergila-gilakannya. Tetapi sebab diaorang ni suami orang, jadi tak ada la sesiapa yang cuba tackle.

Kalau setakat jadi secret admire tu memanglah ramai. Namanya Kommy. Masa aku kenal diaorang dulu, diaorang belum ada anak. Sekarang wife diaorang dah berbadan dua baru 3 bulan. Masa dinner, kita orang berbual mesra dan perhubungan kita berpanjangan sehingga beberapa bulan selepas itu.

Selepas itu kawan sekerja aku memberikan nombor handphone Kommy kepada aku kerana aku perlu menghubunginya untuk mengadu searang masalah berkaitan tugas yang berada di bawah tanggungjawab Kommy. Entah macam mana selepas selesai urusan ngannya, aku boleh tergatal sangat menghantar sms kepadanya dngn cuma perkataan "Hai" saja.

Selepas itu kita saling berbual di dlam sms. Lama kelamaan kita semakin akrab dan semakin intim. diaorang meluahkan perasaan bahawa diaorang suka kepada aku. aku yang sememangnya jugak suka kepadanya seakan bermimpi indah pada ketika itu.

Kemudian syarikat kita mengarahkan aku untuk membuat kerja-kerja akhir di cawangan pada hari minggu sebagai persediaan untuk auditor yang bakal datang. Maka Kommy jugak diarahkan untuk datang ke cawangan aku bekerja untuk menyelidik senarai akhir yang telah aku sediakan.

Maka kita berdua pun bekerja bersama berdua-duaan di dlam pejabat tanpa ada sesiapa lagi, melainkan kita berdua saja. Kommy rupa-rupanya sungguh lembut peribadinya dan diaorang cukup romantik di mata aku.

Sewaktu bekerja ngannya aku rasa masa seperti pantas berlalu, tidak rasa penat malah cuma kegembiraan bekerja ngannya. Kemudian cerita keintiman yang semakin serius antara kita berdua bermula sewaktu kita sedang menyusun fail-fail yang sudah di semak ke dlam almari besi.

Kommy berdiri rapat di sebelah aku. Bahang kehangatan tubuhnya dapat aku rasa dan menghangatkan tubuh aku yang sejuk di dlam keadaan bilik pejabat berhawa dingin. aku ketika itu cuma berbaju kurung sutera dan bertudung seperti biasa.

Seperti sebelum ini, Kommy memuji kecantikan aku dan diaorang gemar memanggil aku sayang. aku cuma tersenyum dan menoleh kepadanya yang rapat berdiri di sebelah aku. Mata kita bertentangan. Kommy mengusap pipi aku dan aku seperti lemah di hadapannya.

Wajah merapati wajah aku. Mata aku terpejam mulut aku terbuka. aku rela serahkan segalanya kepada Kommy. Akhirnya kita berkucupan sepenuh hati. Bibir aku dikucupnya dan lidah aku di hisapnya.

Sekali sekala lidah kita bergumpal di dlam mulut masing-masing. Nafas aku menjadi laju seiring degupan jantung aku. Dapat aku rasa tangan Kommy melingkari tubuh aku dan seterusnya mengusap seluruh pelusuk tubuh aku.

Aku biarkan Kommy melakukan tubuh aku seperti diaorang yang punya. bontot aku diraba hingga ke celah pantat aku. aku pasrah membiarkan tubuh aku jatuh ke tangan Kommy. aku rela tubuh aku diperlakukan semahunya.

Kucupan Kommy turun ke leher aku. Walau pun tudung masih menutup leher aku, hembusan nafasnya yang hangat dapat aku rasa menyentuh kuilt leher aku. Telinga aku yang terlindung di sebalik tudung di kucup dan digigitnya dngn kelembutan.

Hawa nafas hangatnya lembut menyerap ke dlam lubang telinga aku. aku khayal dlam asmara pelukan suami orang yang berumur lebih muda dari aku. aku lupa suami dan anak-anak aku.

Aku sungguh merasakan dibelai dngn sepenuh hati. aku longlai bergelumang nafsu. Tangan Kommy semakin liar di tubuh aku. Tangannya menyelinap ke dlam baju kurung aku dan meramas dan mengusap tetek aku.

Coli aku di singkap ke atas dan puting aku digentel hingga aku semakin hilang arah pedoman. aku tak mampu membuka mata lantaran seluruh jiwa dan raga aku diselubungi keasyikan penuh nafsu.

Cerita Sex Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang

Baju kurung aku di angkat dan aku dapat merasakan Kommy menyuap puting tetek aku ke mulutnya. Sambil tubuh aku di peluknya, diaorang menghisap puting aku. aku kegelian hingga menimbulkan keghairahan yang menikmatkan.

Aku peluk kepala Kommy yang sedang menghisap susu aku. aku sedar, secara spontan aku mengerang kesedapan tanpa segan silu lagi. aku luahkan segala perasaan yang menikmatkan aku tanpa selindung lagi.

Malah aku semakin tidak mampu bertahan apabila tangannya mengusap kelengkang aku tatkala diaorang masih menghisap tetek aku. aku tahu diri aku semakin kebasahan. Kulit tundun aku yang digosok tangan Kommy dapat merasakan kelembapan yang semakin tersebar, meski pun baju kurung dan seluar dlam aku masih lengkap membaluti tubuh aku.

Aku terkangkang tanpa dipinta lantaran rasa sedap yang semakin menyelubung lubang peranakan aku yang di gosok tapak tangan Kommy. Kommy mengusap tundun aku berkali-kali. Tubuhnya pun turun perlahan-lahan. Perut aku di kucup dan di jilat lubang pusat aku.

Aku menggeliat sedap hingga menarik kepalanya rapat ke perut aku. Kucupannya turun pula ke tundun aku. Meski pun masih dibaluti kain baju kurung sutera, Kommy nampaknya tetap berselera menyondol-nyondol hidungnya hingga aku dapat rasakan ianya berkali-kali mencecah biji nafsu aku.

Kucupan Kommy turun ke peha dan betis aku. Kommy menyelak kain aku hingga mempamerkan betis. Lidahnya aku lihat menjilat betis aku hingga naik ke lutut dan peha aku. Jilatannya bertukar kepada kucupan dan gigitan cinta hingga aku terkangkang membiarkan gigitan cintanya terbentuk di pangkal peha aku.

Aku pasrah membiarkan Kommy menceroboh kawasan larangan aku. Kommy mula menjilat kelengkang aku yang masih dibaluti seluar dlam. Pintu keramat aku seakan dikuis hujung lidahnya berkali-kali dan ianya merebak ke biji syahwat aku.

Aku mengerang sedap tanpa rasa malu. aku terkangkang hingga tersendar berdiri di rak fail. aku lihat fail-fail yang masih belum tersusun masih bersepah di atas lantai. aku abaikan itu semua, aku utamakan kenikmatan yang tidak lagi aku kecapi dari suami aku.

Aku tarik kepala Kommy hingga rapat ke tundun aku. Kain sarong satin yang diselak jatuh ke bawah hingga kepala Kommy akhirnya masuk ke dlam kain. Tidak aku dapat lihat wajahnya.

Namun dari rasa sedap yang aku rasai, aku tahu apakah yang sedang dilakukannya. Kemudian Kommy menarik seluar dlam aku ke bawah. Terlucutlah sudah perisai lembut yang melindungi pantat aku selaku ibu kepada 3 orang anak yang jugak bini orang ini.

Akhirnya lubang pantat aku disentuh jugak oleh lidah suami orang yang jauh lebih muda dari aku. Lidahnya menjilat dan seterusnya masuk mengorek lubang pantat aku. aku merasai nikmatnya lubang pantat aku berzina dngn lidahnya yang sedap itu.


Cerita lucah Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang
  • Aku seru namanya menandakan aku semakin enak menikmati perbuatannya. Tubuh aku bergelinjang dlam persetubuhan mulut yang Kommy lakukan kepada aku. Kommy pun berdiri di hadapan aku. Tangan aku dipegang dan di letak di atas bonjolan keras miliknya.
  • Aku ramas bonjolan itu. Ketulan keras dan liat nampaknya sudah bangkit dari pertapaan dan aku yakin ianya pasti mengganas sekiranya aku lepaskan dari kurungan. aku merenung mata Kommy. Kommy cuma senyum bagai menanti tindakan aku selanjutnya.
  • Tanpa rasa malu dan membelakangi suami dan anak-anak aku, aku buka zip seluar Kommy. aku seluk tangan aku hingga berjaya menangkap makhluk keras yang terjaga dari pertapaannya. aku buka butang seluarnya dan terlucut hingga yang tinggal seluar dlamnya yang membonjol tinggi.
  • Aku pegang sekali lagi bonjolannya menandakan aku begitu ingin tahu bagaimanakah isi dlamnya. aku turunkan seluar dlamnya. Makhluk ganas yang aku pegang tadi pun muncul menunjukkan diri. Bagaikan spring ia meleding keras ke arah aku.
  • Keras berurat berkepala kilat. Mata aku tertawan menatap kemaluannya. aku pegang konek nya. Kehangatannya seakan meresap ke telapak tangan aku. aku genggam daging yang berotot keras itu. aku goncang berkali-kali agar kerasnya sentiasa dan berpanjangan.
Kommy berbisik sesuatu di telinga aku. diaorang meminta aku melakukan sesuatu. Itu pun sekiranya aku sudi katanya. aku tidak mengatakan ya atau tidak. aku cuma senyum memandang wajahnya. pelir nya aku tetap genggam kemas.

Aku tunduk melihat konek nya, aku menelan air liur aku sendiri, menandakan aku sebenarnya ingin melakukannya jugak. aku tunduk merapatkan muka aku di konek nya. Kepala konek nya aku kucup dan terus aku lumat ke dlam mulut aku.

Aku hisap bersama memainkan lidah mengelilingi seluruh kepala kembangnya. aku dongak melihat wajahnya. Kommy senyum memerhatikan perbuatan aku menghisap kemaluannya. diaorang mengusap tudung di kepala aku. aku terus menghisap konek nya semakin dlam dan semakin ghairah.

Aku kulum kemaluan suami orang itu tanpa mempedulikan bahawa aku jugak bini orang yang mempunyai 3 orang anak. aku lupakan semua itu. aku sendiri pun tidak tahu mengapa. Mungkin inilah namanya bahangnya cinta.

Aku lihat sekali wajah Kommy. Matanya terpejam, wajahnya kemerahan. aku tahu nafsunya semakin membara, sehangat konek nya yang semakin keras dan berkembang pesat di dlam mulut aku. Kommy menarik kemaluannya keluar dari mulut aku.

Aku melopong melihat konek nya bersaluti air liur aku sendiri. Kommy menarik aku supaya berdiri. Kommy menarik aku ke arah meja. Tubuh aku di tolak hingga aku tertiarap menonggeng di meja.

Aku biarkan Kommy ligat menciumi bontot aku. Mukanya aku rasakan seakan tenggelam di celah bontot aku. Kain dan baju kurung sutera aku ikut terselit di celah bontot. Perasaan sensasi membuatkan aku semakin miang menyerahkan bontot aku untuk di cium dan di sembam mukanya.

Aku menggelek-gelek bontot merangsang nafsu aku sendiri. Hidungnya menekan kawasan sulit aku hingga aku terangsang. Selepas puas Kommy cium bontot aku, Kommy menempelkan kemaluannya di celah bontot aku. Kelembutan kain baju kurung sutera memudahkan Kommy menyelit kemaluannya di celah bontot aku.

Aku merangsang nafsunya dngn menggelek bontot aku sekali lagi dan menggerakkan bontot aku kehadapan dan ke belakang. Dapat aku rasa konek nya keras membesi di celah bontot aku. aku sendiri merasa ghairah apabila bontot aku digosok batang konek yang keras itu.

Kommy menyelak kain aku ke pinggang. pelir nya merapati lubang kemaluan ibu 3 anak. Air licin dari lubang aku memudahkan konek nya menceroboh masuk hingga ke pangkal konek nya. aku tersentak di saat konek nya menyantak.

Cerita seks Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang, lucah sex Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang, kisah melayu stim Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang

Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang


Nafsu aku bagaikan kempis di perut menerima tusukan pertamanya. Nafsu membuatkan aku curang kepada suami aku. Tidak aku sangka lelaki semuda itu yang berjaya menawan tubuh aku. aku nikmati konek nya yang berendam di kolam madu aku.

Aku kemut-kemut menikmati pejalnya otot kemaluan lelaki muda itu. aku sendiri semakin terangsang dngn perbuatan aku hingga dngn selamba aku luahkan perkataan sedap dan nikmat kepada Kommy. Kommy jugak turut terangsang.

Kemaluannya aku rasa berkembang keras bagaikan kayu. Pinggang ramping aku Kommy paut dan diaorang terus menujah masuk dan keluar dngn laju. Kommy luahkan perasaan nikmatnya. Tubuhku melentik menerima tusukan konek nya yang sedap.

Aku hanyut menonggeng dlam khayal. Tudung aku Kommy tarik ke belakang membuatkan aku terdongak, sekaligus tubuh aku melentik ditunjal batang penis nya. Kommy meluahkan sekian lama diaorang mengidam tubuh aku yang selalu kelihatan melentik di matanya.

Akhirnya aku tahu apa punca diaorang bernafsu sungguh kepada aku. Memang tubuh slim aku ini kadangkala kelihatan melentik kerana aku selesa melakukannya. Tidak pula aku sangka ianya mengundang berahi kepada lelaki selain suami aku.

Tusukan konek Kommy membuat aku semakin bergelora. Kekerasan kemaluannya yang keluar masuk lubang pantat aku akhirnya membuatkan aku mencapai puncak kenikmatan. Tubuh aku mengejang dlam kenikmatan. aku kepenatan bersama nafas yang kuat.

Kommy sedar kenikmatan yang aku kecapi. diaorang menarik keluar konek nya yang licin dan disumbatkan ke dlam lorong busuk milik aku. aku tak mampu menegah. aku lemah. aku cuma mampu menahan rasa sakit akibat pertama kali melakukan persetubuhan luar tabie sebegitu.

Aku biarkan Kommy memacu bontot aku sepuas hatinya meskipun aku tidak merasai sebarang kenikmatan melakukannya. aku tahu Kommy menjolok bontot aku hingga ke pangkal kemaluannya. aku sendiri tidak tahu kenapa aku rela di liwat olehnya.

Akhirnya Kommy mengerang kuat. pelir nya menusuk jauh ke dlam bontot aku. aku dapat merasakan sperma nya kuat memancut di dlam bontot aku. Tidak aku tahu sebanyak mana yang di keluarkannya.

Yang pastinya, ia mencurah-curah keluar dari lubang bontot aku di saat Kommy menarik konek nya keluar. Sehingga kini hubungan sulit kita masih berlangsung seperti dulu. Peribadi aku jugak turut berubah daripada seorang bini yang pemalu menjadi seorang wanita yang berkasih-kasihan dngn lelaki di belakang suami.

Tidak cukup dngn itu, nafsu aku jugak semakin kuat dan Kommy jugak yang mampu menjinakkan aku. aku tidak lagi kekok menjalinkan asmara dngn Kommy yang bernafsu buas. Seluruh tubuh aku sudah pernah dibanjiri benihnya yang banyak melimpah.

Bontot aku sudah menjadi medan seleranya yang tetap dan aku jugak kini selesa dngn rentak nafsunya.
Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang ***
Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang, sex story , Cerita seks Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang, lucah sex Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang, kisah melayu stim Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang, porn, erotic novel sex, Lubang Pantat Aku Disentuh Suami Orang



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/