Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap

Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap | saya Lidyana. anak sulung dari dua beradik. saya tinggal dgn keluargaku. mak, adik dan ayah tiriku sepanjang tiga tahun kebelakangan ini. ibu bekerja sebagai manager di syarikat ayah tiri. itupun atas ehsan ayah tiriku itu. ayah tiri kami datang meminang ibu dua bulan selepas ibu berjaya mendapat pekerjaan di syarikat miliknya.

Peristiwa ini terjadi pada satu petang yanng redup, hujan turun dgn lebatnya. ibu dan adik telah pergi kemajlis di rumah sanak saudara. saya tak pergi kerana saya kurang pandai beramah mesra dgn mereka.

Saya fikir ayah jugak tak berada dirumah. kerana hujan terlalu lebat saya tertidur di sofa sehingga pukul 8 malam. saya hnya tersedar apabila terasa ada sepasang tangan sdg membelai belai kepalaku.

Saya tak hiraukan. mngkin emak. atau pembantu rumah yanng saya panggil nek jah. tangan itu turun ke dada dan membelai tetek ku dari luar. semakin lama semakin kuat dan kini terasa kulit jari jarinya.

Maksudnya tangan itu dakam baju saya. saya mula pelik. tapi perasaan mengantuk masih kuat. skirt pendekku diselak dan dgn mudah panty saya ditarik turun ke bawah. perlahan saya terasa kemaluan saya dibelai lembut.

Saya yanng tak pernah dibuat bgitu terasa geli. mulanya saya mahu membuka mata untuk melihatnya, tapi saya cuba menganggapnya sebagai mimpi. mngkin jugak perasaan saya saja kerana saya suka citer blue curi2 namun tak pernah melakukan seks.

Tiba tiba celah kangkangku terasa sejuk. seperti ada benda lembut menggesel gesel disitu. saya mula panik lantas membuka mata. alangkah tergamamnya saya bila melihat muka ayah tiri berada dicelah kangkangku.

Terkejut dgn tindakan refleks badanku, diaorang mendongak. melihat saya yanng telah tersedar diaorang bergerak dgn pantas menutup mulutku. lantas memujukku tak akan menodai saya. diaorang kata hnya akan membelai belai badanku sahaja.

Dan jika saya klimaks diaorang akan melepaskan saya. jika saya menolak, diaorang akan menceraikan ibu dan menghalau kami semua dari rumah. saya tergamam. diaorang berjanji lg tak akan menodai saya hnya roman roman saja.

Cerita Sex Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap

Saya berfikir seketika. bnyk yanng saya perlu pertimbangkan. saya meminta kepastian ayah tiri saya. saya sememangnya tak rapat dgn diorang. sejak mereka berkahwin ketika umurku 18 tahun sehingga kini saya 20 thn kami tak pernah mesra.

Terasa jijik dgn perut gendutny. dan saya tahu mama berkahwin dengannya pun hnya untuk memastikan keselesaan hidup kami sekeluarga. orang tua itu menolak badanku perlahan agar terjatuh semula diatas sofa.

Saya diam. lembut diaorang mengucup bibirku. jijik. tapi saya diam. bila bibirnya mula menjilat2 seluruh daerah leherku, badanku mula terasa panas. saya tutup mata kerana tak percaya apa yanng berlaku.

Bibirnya turun lg ke dadaku bila selesai membuka baju saya. digigitnya lembut puting tetek ku. badanku mula menggigil gigil. antara jijik dan geli. orang tuayang berpengalaman itu tersenyum saja.

Seolah olah sangat memahaminya diaorang menghulurkan tangan membelai belai rambutku untuk menenangkan perasaan serba salahku. sementara sebelah tangan lg merayap mencari cipap saya. diaorang membelai belai cipap saya lembut smbil mulut terus meransangg dada dan leherku.

Saya tersedar air yanng mengalir dari cipap saya dan saya sangat malu. tapi diaorang bijak. kepalanya turun lg ke celah kangkangku seperti tadi. saya mula mendesah dan membuka mataku kecil.


Cerita lucah Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap
  • Saya lihat lelaki gendut itu tersenyum kecil. lidahnya bermain di kangkangku. saya mula tak keruan. saya berusaha tak mengeluarkan suara, sebaliknya orang tua itu terus menjilat dan mengerang membuatkan saya tak tentu arah.
  • Tangannya terus meramas2 dadaku. mmg ini pengalaman pertamaku. saya tak berniat melakukan seks. namun bila saya sdh mencapai tahap klimaks kerana permainan lidah lelaki tua itu diklitorisku, di bangun dgn cepat dan menyuakan kemaluannya kearah cipap saya.
  • Saya yanng masih lemah tak bertenaga menolaknya. saya berteriak kecil ' pak cik dahh janji...... ' tapi orang tua itu tahu saya tak berdaya. diaorang hnya mengucup bibirku rakus sehingga tak ada suara yanng keluar.
O.. saya menjerit kesal bila terasa badan kami sdh bercantum. saya mahu menangis. tapi tak sempat saya berfikir orang tua itu menghenjut. mulanya sedikit nyeri tp kemudiannyngili dan geli.

Saya mula malu bila memikirkan sia2 saya bertahan. gairahku datang lagi. orang tua itu terus menghenjut. saya mula menjerit. bukan jerit ketakutan dan kekesalan seperti tadi. tapi jeritan lain yanng terkeluar dari mulut.

Ayah tiriku mula menyedarinya. di kemudian berkata " Lidyana sayang, hem, Lidyana ingin apapun uncle bagi.... owh... kejap jer Lidyana... owh owh.. "saya marah tapi saya tahu sdh terlambat.

Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap kisah blue ayah gomol anak

Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap


Saya cuba menikmati permainan orang tua ini. perlahan saya mula menyukainya kerana diaorang tak kasar seperti cerita mangsa rogol yanng saya tahu. walaupun saya dirogol tapi suasananya berbeza. badan saya bergetar.

Katanya saya sdh klimaks dan tak adil tak membiarkan diaorang jugak klimaks sama. saya terdiam. saya disuruh menonggeng. diaorang mendatangiku dari belakang. smbil tanganny meramas dada dan sebelah tngn meramas cipap , diaorang mengucup pipiku mengatakan tak ada apa yanng perlu ditakuutkan.

Saya pasrah. diaorang meneruskan permaina smbil meracau racau sdh lama mahu menikmati badanku. saya diam saja. saya menikmatilagi permainan itu. selang 30 minit saya klimaks kali ketiga orang tua itu memancutkan sperma nya di muka saya.

Katany kalau terkena sofa susah ingin bersihkan. n orang akan tahu. saya hendak berlari ke dlm bilik tapi di sempat memelukku dan berkata tak ada apa yanng perlu dikesalkan.

Diaorang terpaksa bekerja keras untuk memuas kan saya. saya sepatutnya menghargainy. saya diam. smbil meramas lembut tetek ku kami bercium mulut. saya mula belajar. diaorang kata akan mengajarku lain kali.

Katanya klau tinggal kami berdua jer diaorang akan memuaskan saya lagi. saya diam. tapi saya tahu, saya jugak gairah dgn tindakan tindakan nya tadi. sejak hari itu diaorang sering memberi bnyk wang padaku dan adik.

Kadang2 memberi mak bnyk cuti disyarikat dan menghantar mak balik kampungbersama adik. katanya mereka perlu berehat. saya tak blh balik kampung kerana perlu belajar rajin rajin. sebaliknya bila mak dan adik sdh tiada, diaorang akan selalu datang kebilik tidurku dan tidur denganku sampai pagi.

Saya tak tahu sampai bila saya akan diperlakukan begini.
Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap ***
Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap, sex story , Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap kisah blue ayah gomol anak, cerita seks Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap, kisah melayu blue Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap, porn, erotic novel sex, Cipap Dirogol Papa Tiri Sedap



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/