Isteri Curang Kongkek Butuh Lain

Isteri Curang Kongkek Butuh Lain | Namaku Astina yng tdk melanjutkan pelajaran walaupun mendapat gred satu dalamm perperiksaan spm. Sebaliknya saya mendapat kerja sebagai kerani di sebuah jabatan kerajaan dan saya nikah muda sebab bercinta dng kekasihku. Usiaku 20 tahun, sudh setahun saya mendirikan rumahtangga dng Abang Rezan.

Tinggiku 161 cm, 36D 30 38, kulit cerah, muka bulat, mata galak, senyum mengancam bibirku nipis dan watakku jovial. saya mc hari ni, kena bertolak pergi, anak buah sebelah Abang Rezan, suami saya 26 tahun 168 cm tinggi dan bertubuh gempal rin akan melangsungkan akad nikahnya malam ini.

Pagi lagii saya daah bersiap, barang barang yng ingin dibawa daah saya pack sejak beberapa hari lepas. saya dan Abang bekerjasama menggangkut barang barang dan kain baju yng telah siap bergosok masuk ke dalamm kereta.

Kitorang terus ke klinik. setelah selesai mendapatkan mc, sempat jg saya dan Abang breakfast dulu makan mee goreng. Sebelum kitorang hendak balik ke Ipoh, saya ajak Abang balik rumah mak dan abah saya di Tanjong Malim dulu.

Abang setuju saja, jadi sempatlah kitorang makan tengahari kat rumah mak. Lalu kitorang bertolak ke Ipoh. Keluarga mertua saya berasal dari Ipoh, tapi berpindah dan menetap di Tanjong Malim.

Abang adik beradik dibesarkan di Tanjong Malim tapi sekarang Kak Long dan Kak Ngah tinggal di Ipoh bersama keluarga masing masing. Majlis perkahwinan ini adalah majlis utk anak sulung Kak Long, Cici yng tua tiga tahun dari saya.

Sesampai saja, saya tengok mak mak saudara sebelah Abang sedanng sibuk membasuh barang barang basah utk dibuat lauk malam nanti. saya terus masuk dan bersalam salam dng kakak kakak ipar serta saudara mara yng lain.

Seronoknya hati, maklumlah sudh lama tdk jumpa. Kali akhir saya jumpa family sebelah Abang ialah masa Abang ipar saya, Dicko kahwin bulan April, 3 bulan lepas. Biras baru saya, Kak Cirly, wife Abang Dicko pun ada sama.

Sesampai saja, saya daah mula sibuk membantu apa yng patut. Selesai kerja dapur, saya pun keluar melihat kalau tenaga saya diperlukan di sana. Pukul 6 sore, saya dan Abang serta beberapa orang anak anak saudara balik ke rumah Kak Ngah yng tdk jauh dari rumah Kak Long.

Abang Dicko dan isterinya, Kak Cirly sudh lama sampai. Maklumlah, masih dalamm musim pengantin baru, so macam belangkaslah lagi. Di rumah Kak Ngah, saya sempat angkut 5 buah novel baru.

Kitorang bergilir gilir mandi dan bersiap utk majlis akad nikah Cici malam nanti. Selesai bersiap, kitorang balik semula ke rumah Kak Long. Majlis akad nikah berlangsung selepas isya, selepas majlis berzanji.

Pengantin baru mengenakan baju berwarna biru tua. Lama btl rasanya kadi tuu berkhutbah tentang tanggungjawab suami isteri. saya tengok si Samat (pengantin lelaki) itu pun daah tak sabar sabar hendak salam tangan tok kadi tu.

Make up Cici meletop! Sebab diaorang gunakan khidmat Pak Adim. yng kelakarnya, mak mertua saya tuu daah tua, paham paham ajerlah mulut orang tua nii kan. Asyik tersasul sasul panggil budak budak tuu mak nyah.

Cerita Sex Isteri Curang Kongkek Butuh Lain

Tapi diaorang baik baik, hanya seksi sangat, asyik pakai low cut jeans dng hanging shirt. Terbeliak beliak biji mata orang tengok maknyah bertiga tu. Masa sesi bertukar tukar baju pengantin, bukan main glamer haramzz baju yng Cici pakai.

Masa akad nikah berlangsung, saya duduk di ruang tamu beramai ramai sambill menghadap ke pintu masuk utama. Dari jauh saya nampak Abang Jeff berdiri di tepi pagar menjenguk ke dalamm sebab hendak tengok akad nikah berlansung.

Masa tuu pengantin lelaki sudh didudukkan di tengah tengah ruang tamu depan tok kadi. Ketika tok kadi berkhutbah, saya dan Abang Jeff saling berpandangan. kitorang berbalas senyuman dari jauh dan mengenyitkan mata.

Abang Jeff ada pertalian keluarga dng papa mertuaku. Teringat kisah manis dng Abang Jeff dan tdk sangka diaorang hadir di majlis ini. Hatiku berdebar kembali. Tercuit rasa ingin rapat Abang Jeff segera.

Dari jauh itu saya lihat pandangan Abang Jeff yng menambat dan melambai mahuku. diaorang menggoyangkan kepalanya dua tiga kali sambill saya memandang manusia sekeliling yng sedanng asyik melihat pengantin.

Abang Jeff bukanlah asing dng keluarga ini. Sungguhpun diaorang duda dan busy tetaapi hal kekeluargaan diaorang ambil berat. Pada saya diaorang baik dan diaorang pandai menambat hati perempuan tdk kira usia.

Seperti memahami saya bangun dan keluar dari kedudukanku tambah ada sedara mara yng berdiri. saya melihat dan mencari cari kelibat Abang, suami saya. tdk nampak di kawasan ruang tamu dan bila saya keluar, ku tinjau di tempat penanggar, kelihatan kelibat suami saya berbual dng membernya di situ.

Saya agak senang hati utk mencelah dan ingin melepaskan rindu dan masyukku. Pendekkan cerita saya menyelinap ke belakang rumah induk, kawasan sibuk itu stlah memberi isyarat kepada Abang Jeff.

Saya ke kawasan kebun kelapa yng agak terang dari semak samun. Malam itu bulan bersinar dan di rumah induk bising. Sedara mara meramaikan majlis perkahwinan. Kawasan kebun kelapa di belakang rumah induk hening.


Cerita lucah Isteri Curang Kongkek Butuh Lain
  • Tiada berorang sebab kesibukan bukan di kawasan itu tetaapi saya berhati hati juga. Manalah tahu ada mata yng tdk diingini sedanng memerhatikan. saya segera ke bangsal yng ada di situ dan diikuti oleh Abang Jeff.
  • Saya mengirakan pertemuan di bangsal itu cukup selamat dan dalamm keadaan orang sibuk tdk memerhatikan kita. Dan tdk ambil kisah hal hal lain. saya mencuri waktu itu utk bersama dng Abang Jeff, duda kacak dan awet muda.
  • Strong dan istimewa. "Oo Bang. I miss u alot. Rinduu. Abang Jeff tak rindu kat Astina ker? " saya memeluk tubuh sasa itu dng erat. buah dada ku mencanak keras.
  • Pepek ku berair sebaik Abang Jeff melekapkan bibirnya ke bibirku dan kitorang berkucup hangat. diaorang menyandarkan tubuhku ke dinding bangsal sambill tapak tangannya yng lebar itu meramas ramas tetek ku.
"Wow. You are hot darling, horny ke? " Abang Jeff menyepuh bibirnya ke wajahku sambill tangannya mula menyelak kain kurung dan meraba raba pepek ku. "Basah daah ni sayang. Kuyup pepek sayang" Abang Jeff memasukkan tangannya ke dalamm seluar dalamku lalu mencari kelentitku dan digentelnya sedanng lurah pepek ku berair.

Isteri Curang Kongkek Butuh Lain cerita lucah xxx

Isteri Curang Kongkek Butuh Lain


"Yes Abang Jeff. Yes. Nice. Mana bolehh miss Abang Jeff. " detusku dan nafasku kasar serta eranganku bermula. "Masa singkat Bang n. Need you to fuck me. nak Abang kongkek. Tak syok dng suami" Abang Jeff terkekeh.

Dan saya memegang butuh Abang Jeff yng baru kukeluarkan stlah zip seluar Abang Jeff kubuka. Pantas saya membongkok dan mula menjilat butuh Abang Jeff yng sudh mengeras, kepala butuh mengembang.

Batang membesar, memanjang dan keras. saya rakus mencengkam batang berurat dan tebal itu, menjilat dari pangkal batang sehingga k kepoala butuh dan mengulum kepala butuh Abang Jeff serta mengigit manja.

Abang Jeff mengelinjang tubuhnya dan bersiut siut bila kepala butuh nya kusedut dan kumain dng lidah manjaku. saya sudh tdk tahan. Hatiku dub dab kencang. Tambah saya cuak dan risau jg kalau suami saya mencari saya.

Tdk bolehh lama lama walaupun hatiku ingin lama bersama Abang Jeff. Pasti syok tetaapi syok lebih lebih nanti susah jg saya. Kuang. ! Kuang. ! Kuang. ! "Ko nii beranilah Astina. " kata Abang Jeff sambill menyuruh saya menunggeng ke posisi doggie.

"Dah benda sedapp. " jawabku lalu menunggeng. saya menyelak kurungku dan Abang Jeff melurutkan seluar dalamku dan menyimpan dalamm poket seluarnya. saya mengangkangkan kakiku, membongkokkan tubuhku sambill memaut tiang yng ada di situ.

Sempat Abang Jeff menjilat kelenitku, saya meraung dan mengerang, sempat diaorang memasukkan lidahnya ke dalamm lubang pepek ku, membuatkan saya menahan dan tubuhku terhinggut ke depan dan ke belakang mengikut rentak jilatan Abang Jeff.

Malah lidah Abang Jeff bermain di anal saya fuyoo geli geleman mendatangkan karan membanjirkan lubang pepek ku. Abang Jeff menampar buntutku beberapa kali. Merah dan pedih kurasa lalu diaorang menujah kepala butuh nya ke lubang pepek ku.

Sebaik kepala butuh Abang Jeff berdetus masuk, saya merasakan bibir pepek ku pedih, "Aduhh. Sedapp. Sakitt. Nice. Abang Jeff fuck me quickk. " renggekku lalu mengoyangkan bontot ku clockwise dan anti clockwise utk menerima seluruh batangnya yng besar dan panjang itu.

"Penuhh rasa pepek Astina. Gelii. Uwaa. Uwaa. Arghh. Ee. nak kuar. " saya merasakan pompaan butuh Abang Jeff rapat bertemu dng dinding tundunku. saya memaut tiang itu kuat kuat.

Saya melawan hentakan dan henjutan butuh Abang Jeff keluar masuk dalamm lubang pepek ku yng berlendir. pepek ku kegelian yng amat sangat dan merasa penuh dan senak menelan batang Abang Jeff dan listrik perlakuan itu membuatkan saya tercunggap cunggap, menjerit jerit sambill menahan kenikmatan yng menuba jiwa.

"Arghh. I kuar Abang Jeff. Arghh. " "Perghh. Urghh. Astina. I kuarr. " kitorang berdua menjerit. Dan ledakan air mani Abang Jeff mengenai g spot pepek ku. tubuhku kejang sedanng Abang Jeff memacu butuh nya membuatkan dinding pepek ku kegelian semula.

Abang Jeff mencabut butuh nya lalu meledakkan air mani nya ke punggung ku, lalu saya berpaling menangkap butuh nya dan mengulum kepala butuh abang dan menjilat saki baki air mani disitu lalu menelannya.

Puass. setelah membersihkan pepek ku dng seluar dalamku tadi, kitorang berpelukan hangat dan berkucupan panjang. saya kepuasan dikongkek Abang Jeff. Dan kitorang keluar berasingan dari bangsal itu. saya hampir semula ke rumah induk.

Terus ke bilik air dan membersihkan pepek ku yng masih terasa belengas. Tiada orang yng menyedari perbuatanku. saya tdk nampak Abang Jeff pun selepas pertemuan sedap kitorang yng sekejap itu.

Majlis berakhir stlah pengantin selesai berinai besar. Hari pertama kenduri pun daah penat, tapi dalamm penat penat tu, hati tetap rasa gembira. Gembira dapat fucking dng Abang Jeff stlah tiga bulan tdk bersetubuh dengannya.

Selain penat menolong kenduri kendara, penat menikmati dan puas merasai syurga dunia bersama Abang Jeff.
Isteri Curang Kongkek Butuh Lain ***
Isteri Curang Kongkek Butuh Lain, sex story , Isteri Curang Kongkek Butuh Lain cerita lucah xxx, kisah malay Isteri Curang Kongkek Butuh Lain, citer seks melayu Isteri Curang Kongkek Butuh Lain boleh, porn, erotic novel sex, Isteri Curang Kongkek Butuh Lain



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/