Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri

Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri | Namaku Hilna. saya kini berumur 32 tahun dan mempunyai anak. Suami saya bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala saya tak bekerja. Dahulu saya merupakan seorang supervisor di kilang. Apa yg saya mahu ceritakan adalah keaiban diri saya sendiri yg sdh jauh menyimpang dari normal kehidupan dlam berkeluarga.

Saya telah berzina dengaan adik kandung saya sendiri, Naffo. Berbekalkan ketampanan wajahnya yg berusia 24 tahun dan susuk tubuhnya yg tegap, saya hilang pertimbangan dlam keterpaksaan yg saya relakan.

Segalanya terjadi sewaktu saya mengambil cuti rehat dan mengambil keputusan hnya berehat di rumah. Hendak dijadikan cerita, adik saya Naffo jg mengambil cuti pada hari itu. diaorang datang ke rumah saya bersama satu plastik buah oren sebagai buah tangan untukk saya sekeluarga.

Saya yg tahu adik saya mmang menaruh minat terhadap saya sengaja tdk mempedulikan dirinya yg selalu mencuri pandang menatap seluruh tubuh saya. mmang sejak dari diaorang kecil, saya selalu menjadi mangsa usikan nakalnya.

Kadang kala ketika kitaorang tidur bersama sama, diaorang gemar memeluk saya dari belakang dan tangannya suka meraba raba dubur saya. saya biasanya biarkan saja sebab apa yg apa dlam fikiran saya adalah diaorang hanyalah seorang budak kecil.

Kalau setakat mengintai saya mandi tue perkara biasa. Kadang kadang kalau saya sedar saya diintainya, sengaja pula saya tayang seluruh pelusuk tubuh saya yg bogel kepadanya. saya pun tak tahu kenapa saya bersikap sebegitu.

Apa yg pasti, saya berasa sungguh bangga krna adik saya terlalu meminati dan menghargai susuk tubuh saya. tetaapi sesudah diaorang semakin matang, dan akil baligh. kitaorang tdk lg tidur bersama.

Tetaapi setiap kali saya pulang ke rumah emak papa saya, adik saya yg menetap di sana pasti tdk akan lepaskan peluang memerrhati seluruh tubuh saya. Tubuh saya yg agak slim ketika itu mmang cantik.

Buah dada saya yg sederhana besarnya kadang kala sengaja saya biar tdk bercoli di dlam baju. dubur saya yg mmang tonggek dan montok menjadi objek utama yg ditatap oleh adik saya.

Saya tahu, bukan diaorang seorang yg meminati dubur saya, ramai lg lelaki yg meminati saya krna dubur saya, selain wajah saya yg cantik. Encik Lazzi, Supervisor di bahagian qc di kilang merupakan lelaki yg selalu dapat berasmara dengaan saya sebelum saya kenal suami saya.

Walau pun Encik Lazzi tdk pernah meragut keperawanan saya, tetaapi konek nya sdh tdk asing bagi saya. sambil ringan ringan, kitaorang akan saling meraba raba dan saling hisap menghisap.

Selalu jg saya tertelan sperma nya ketika khayal menghisap konek nya. Jika sempat saya keluarkan dari mulut, biasanya konek nya akan memancutkan sperma nya di muka saya, kadang kadang kena tudung yg saya pakai.

Tetaapi apa yg paling digemari Encik Lazzi adalah menikmati konek nya di lancap tangan saya dan seterusnya melepaskan sperma nya di celah dubur saya. Kadang kala, diaorang gemar menggeselkan konek nya kat celah dubur saya kalau saya pakai kain yg licin cam kain satin atau sutera dan biasanya pancutan sperma nya yg bnyk akan meninggalkan kesan basah di permukaan kain di dubur saya.

Hubungan kitaorang berakhir sesudah saya mendapat tahu diaorang adalah suami orang, dan seterusnya saya berkenalan dengaan suami saya yg masih bujang ketika itu dan akhirnya kitaorang pun berkahwin. Berbalik kepada adik saya yg datang ke rumah saya tadi.

Saya yg ketika itu masih belum mandi, sibuk di dapur mencuci pakaian di mesin basuh. Sementara adik saya pula sibuk melayan telatah anak sedaranya di ruangan makan. Sesekali saya jeling kepada Naffo, saya dapat lihat diaorang seronok menatap seluruh tubuh saya yg sering terbongkok bongkok mengambil pakaian dari dlam bakul.

Saya tahu, mmang diaorang geram gila kalau saya pakai kain batik, lebih lebih lg kalau baju t yg saya pakai agak sendat dan singkat. selalu jg tubuh saya menjadi sasaran tembakan sperma Naffo jika saya pulang ke rumah emak papa saya.

Biasanya terjadi kalau saya tidur siang, biasanya selepas makan tengah hari lah. Time time cam tue mmang syok kalau tidur, lebih lebih lg kalau anak saya pun sama tidur.

Apa yg saya ingat, emak papa saya pergi umrah ketika itu dan suami saya kerja lebih masa. Jadi tinggal saya dan adik saya bersama anak saya di rumah emak papa saya.

Tengah sedap tidur tu, saya terasa cam bermimpi di sembur sperma yg hangat di bahagian dubur. tetaapi sesudah saya terjaga, saya terasa mmang btl ada sperma yg banyak, malah masih melekit dan berketul ketul di celah celah dubur saya.

Kain batik saya mmang dahh basah dah. saya tak syak sesiapa lagi, kecuali adik saya tue sebab ketika itu tiada sesiapa lg lelaki yg ada kat rumah melainkan diaorang seorang.

Tapi saya buat buat tak tahu. Malah saya biarkan saja terus pakai kain batik tue walau pun kesan basah di dubur jelas kelihatan. Itu baru sikit, sebenarnya bnyk lagi.

Mmang selalu saya mengalami perkara sebegitu setiap kali saya pulang ke kampung dan tidur di waktu siang. Pernah jg saya sengaja tanggalkan kain batik saya di bilik dan campakkan di lantai, sementara saya berkamban dengaan tuala ke bilik mandi.

Bila saya selesai mandi dan kembali ke bilik, saya tengok kain batik saya sdh berubah tempat. saya angkat kain batik saya dan saya lihat, bertompok kain batik tue dengaan sperma yg masih pekat dan berlendir.

Mmang bnyk jg sperma adik saya tu. Sepanjang saya bersama dengaan Encik Lazzi dan bersama suami saya, tak pernah pulak saya tengok sperma yg mereka keluarkan sebanyak itu. saya tak sangka pulak yg saya digilai adik sendiri, sampaikan kain batik yg saya pakai pun jadi mangsa diaorang melancap.

Itu belum lg seluar dlam saya yg selalu kurang dan bila saya jumpa balik, dahh bertompok comot dengaan kesan sperma nya. Itu pun kalau saya tak selongkar laci almarinya sewaktu diaorang pergi kerja, pasti saya tak tahu perkara tu.

Bukan setakat seluar dlam saya yg saya jumpa, malah gambar gambar saya dan diari peribadi adik saya tue jg saya jumpa. dan dari diari itulah saya akhirnya tahu bahawa rupa rupanya diaorang betul benar gilakan saya.

Terlalu bnyk perkataan cinta kepada saya dapat saya baca bersama dengaan segala apa yg telah dilakukan kepada saya jg turut dituliskan di dlam diari itu. Ketika itu barulah saya tahu rupa rupanya bukan sekali dua saya menjadi tempat sasaran sperma nya, malah sdh berpuluh puluh kali dan kebanyakkannya ketika diaorang sdh tdk dapat bertahan melihat saya berkain batik.

Selalu jg rupanya diaorang sendirian melancap membayangkan dirinya meliwat dubur saya. Perasaan saya macam mcam masa tu. Bengang ada, kelakar ada, dan kesian pun ada. Tak tahu lah nak cakap cam mana.

Berbalik kepada adik saya yg sdang bermain bersama anak saya tadi, saya tahu diaorang asyik memerhatikan tubuh saya. saya pun sengaja hendak mengujinya. saya lentikkan tubuh saya sambill memerhati basuhan yg sdang berputar di dlam mesin basuh.

Sesekali saya jeling, saya lihat cam nak terkeluar biji matanya melihat dubur saya yg sendat berkain batik ni. saya pun menonggeng di mesin basuh membiarkan diaorang melihat seluruh dubur saya.

Kemudian saya berlalu ke dlam bilik dan menanggalkan seluruh pakaian saya dan berkemban tuala menuju ke bilik air. Rumah murah yg saya diami tdk mempunyai tandas di master bedroom, jadi saya terpaksa melalui adik saya yg sdang duduk di lantai yg sdang bermain bersama sama anak saya.

Cerita Sex Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri

Nak terbeliak mata adik saya melihat peha saya yg putih dan gebu. mmang singkat tuala yg saya pakai, kalau selak sedikit, pasti nampak dubur saya yg tak berseluar dalam.

Lepas saya masuk ke bilik air, saya buat buat mandi. dan lebih kurang beberapa minit kemudian, saya keluar kejap menjengah keluar bilik air, saya lihat mereka sdh tiada di situ lagi.

Kemudian kedengaran bunyi televisyen siaran kartun berkumandang. saya keluar jap dan lihat anak saya tengah khusyuk tengok rancangan kartun. Tapi mana pakciknya? Perlahan lahan saya ke bilik dan saya intai adakah adik saya ada di situ.

Tekaan saya tepat sekali. saya dapat lihat adik saya sdang melancap sendirian di dlam bilik saya. Kain batik yg saya pakai tadi kelihatan sdang digunakan untukk merocoh konek nya.

Seperti biasa, diaorang melakukannya jika ada peluang. Terkejut saya bila tengok konek nya yg keras dan tegang itu. Saiz konek nya yg besar dan amat tegang itu seolah memukau saya.

Selama ini saya sangkakan konek Encik Lazzi yg paling besar jika handak dibandingkan dengaan kepunyaan suami saya, rupa rupanya konek adik saya lebih besar dan lebih mengancam! saya tiba tiba terbit rasa berahi yg amat sangat ketika itu.

Secara spontan, berkali kali air liur saya telan. Tapi saya tahan kan. saya terus mengintai perlakuan adik saya sehingga saya lihat diaorang mencapai puncak klimaks. Berkali kali diaorang menyebut nama saya dlam kemuncaknya itu.

Saya rasa keliru, antara suka dan geram. Sebelum diaorang sedar saya mengintai dia, saya pun terus ke bilik air dan menyambung mandi dengaan hati yg masih berdebar debar. Selesai mandi, saya ke bilik dan kelilhatan adik saya tengah baca akhbar di ruang tamu.

Saya tercari cari kelibat anak saya, dan adik saya yg seperti tahu saya mencari anak pantas mengatakan akan saya sdang bermain main dengaan anak jiran di rumah sebelah. saya pun tak kisah sebab mmang hampir setiap hari mereka bermain main bersama anak anak jiran di rumah sebelah jika cuti sekolah.

Saya pun masuk ke bilik dan menutup pintu. saya terus capai kain batik yg saya pakai tadi. Seperti yg saya jangkakan, kain batik lusuh saya tue berselaput dan basah dengaan tompokan sperma Naffo yg amat banyak.

Saya hairan juga, cam mana sperma nya bolehh bnyk cam tue sekali. tetaapi memandangkan saiz konek nya yg besar dan tegap tu, maka saya tak hairanlah kenapa sperma nya bolehh sebanyak itu.

Selepas saya campakkan kain batik tue ke dlam bakul pakaian kotor, saya pun membuka almari pakaian dan memilih untukk memakai apa pada hari itu. saya tertarik untukk memakai pakaian yg seksi hari tu.

Saya seolah sengaja hendak menguji adik saya dan saya seolah dapat merasakan kepuasan membiarkan tubuh saya di tatap penuh nafsu oleh adik saya. saya memilih untukk memakai kain batik merah yg hampir lusuh warnanya.

Kain batik itu dihadiahkan oleh Abang Han, orang yg berniaga di pasar yg mana kedainya dulu selalu saya kunjungi pada waktu hujung minggu dahulu. Setiap kali saya berbelanja di situ, selalu saya terlihat kelibat konek nya yg menonjol di dlam seluarnya.

Malah diaorang selalu memanggil saya di saat saya mahu masuk ke kereta selepas siap berbelanja di pasar semata mata mahu memberikan sebungkus tapai pulut, terutamanya jika saya berbelanja sendiri.

Mmang sedap tapai pulut yg diberikannya, biasanya saya habiskan sebelum sampai kerumah, tetaapi satu hari tue nak jadi cerita, beberapa minggu selepas saya terima hadiah dari abang Han. cam biasalah, saya akan buka bungkusan tapai tue dan makan sambill memandu pulang.

Tetaapi ada sejenis cairan yg pekat yg seolah saya kenali masih kental dan likat meyaluti tapainya. Di traffic light, saya belek belek dan saya kius dengaan jari. Akhirnya barulah saya tahu, rupa rupanya selama ini, tapai pulut yg Abang Han beri kepada saya rupanya berselaput dengaan sperma nya.

Sejak dari hari itu, saya tdk lg berbelanja di pasar itu lagi. Jahat netul la jantan tu. diaorang dahh stim tengok saya, lepas tue lancap dlam kawasan sayur diaorang tue supaya pelanggan tak nampak pastu pancut dlam tapai.

Hah, lepas tue bagi saya suruh makan tapai tue yg berselaput dengaan aiir mani dia. Kurang ajar btl lah. Berbalik kepada saya yg sibuk berpakaian di dlam bilik. Selepas saya pakai kain batik tu, saya pakai pula baju kemeja lengan pendek satin berwarna merah.

Kemeja yg agak singkat itu sengaja saya tdk butangkan sehingga ke atas, biar alur dada saya terbentang luas dan biar tompok coklat di dada saya seakan nak kelihatan jika terselak.

Puting saya pasti akan kelihatan menonjol sebab saya sengaja tak nak pakai coli. Manakala bahagian bawah baju kemeja tue saya ikat di atas pinggang, biar dubur saya yg sendat berkain batik nie jelas terpampang di depan mata adik saya.


Cerita lucah Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri
  • Saya nak tengok apa reaksi dia. Bila saya keluar ke ruang tamu, tak berkelip mata adik saya tengok saya atas bawah. Terutamanya puting saya yg menonjol di baju saya.
  • Lepas tue saya sengaja mundar mandir di ruang tamu, bila saya jeling, matanya galak menatap dubur saya yg sendat berkain batik tu. Kemudian saya terus ke dapur dan mula nak memasak.
  • Tengah saya tertonggeng tonggeng nak keluarkan sayur dari dlam peti sejuk, tiba tiba saya rasa ada sesuatu yg menekan nekan dubur saya dari belakang. saya pun bangun dan saya terkejut bila saya merasakan ada tangan yg secara tiba tiba memaut pinggang saya dan menekan rapat dubur saya.
  • Saya toleh dan saya lihat adik saya tengah syok menggeselkan konek nya yg karas tue ke celah dubur saya. saya cuba marah diaorang tapi diaorang selamba saja teruskan perbuatannya.
  • Saya semakin berdebar debar dengaan perlakuannya. Masa tue mulalah timbul rasa bersalah mempemerkan tubuh saya dengaan agak menjolok mata kepadanya. saya cuba berpusing menolak tubuhnya tetaapi tenaganya terlalu kuat untukk saya lawan.
  • Saya akhirnya jatuh rebah di atas lantai. Kain batik saya terselak mempemerkan betis saya yg bunting padi ini. Tangan adik saya pantas meraba betis saya dan seterusnya masuk ke dlam kain batik saya meraba peha dan tundun saya.
  • Saya yg seboleh bolehh cuba menolak dirinya secara tak langsung tertekan konek nya yg keras menonjol di dlam seluar track yg adik saya pakai. Naluri seksual saya secara tiba tiba tercetus walau pun pada dasarnya saya tdk merelakan perkara itu berlaku.
  • Tanpa buang masa, adik saya terus mengucupi bibir saya. Mulanya saya menolak bermati matian, tapi lama kelamaan saya semakin hilang arah. Kucupannya saya balas dan tangan saya yg tadinya kuat menolak tubuhnya akhirnya longlai ke lantai.
  • Adik saya memajukan tangan saya agar memegang konek nya yg sdh terkeluar dari seluar tracknya. Tanpa di suruh, saya terus memegang konek nya dan nafsu saya secara tiba tiba semakin bangkit.
  • Konek Naffo yg besar dan keras saya pegang dengaan berahi. Perlahan lahan saya lancapkan konek nya dan Naffo tersenyum melihat saya seperti kagum melancapkan konek nya. Naffo mengucupi dahi saya dan diaorang terus berlutut di depan saya.
Naffo menarik kepala saya rapat ke konek nya. Sekali suap, konek Naffo sdh separuh terbenam ke dlam mulut saya. saya menghisap konek adik saya penuh perasaan. Tak pernah saya menghisap konek sekeras dan sebesar itu seumur hidup saya.

Sesekali saya terdengar Naffo mengeluh nikmat sambill menyebut kata kata cinta dan sayang kepada saya. Kemudian Naffo meminta saya supaya berhenti menghisap konek nya. saya di minta supaya berdiri memaut peti sejuk dan Naffo terus berlutut di belakang saya mengucupi seluruh dubur saya yg masih sendat dibaluti kain batik.

Dubur saya di kucupi dan dicium rakus oleh Naffo. Mukanya di sembamkan ke celah dubur saya dan kemudian Naffo menyelak kain batik saya ke atas. Kepalanya masuk ke dlam kain batik saya dan selepas itu, saya merasakan lurah dubur saya dijilat Naffo dari atas ke bawah.

Saya seolah berkhayal sekejap krna kenikmatan diperlakukan sebegitu oleh adik kandung saya sendiri. saya sendiri melentikkan dubur saya agar makin menonggeng. Tujuannya supaya jilatan lidah Naffo sampai ke lurah puki saya.

Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri citer nafsu boleh seks

Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri


Akhirnya saya semakin hilang pertimbangan. saya sendiri berkali kali menyebut namanya memberitahu kepadanya betapa sedapnya saya diperlakukan bgitu. Naffo kemudian berdiri di belakang saya. konek nya saya rasakan menunjal nunjal pintu puki saya.

Saya kangkangkan lg kaki dan ianya memudahkan kerja Naffo untukk menceroboh lubang puki saya. Pertimbangan kewarasan saya sdh sepenuhnya dikawal desakan nafsu. saya sdh tdk peduli, walau pun saya sememangnya sdh tahu bahawa saya akan bersetubuh dengaan adik kandung sendiri, tetaapi saya terus merelakan tubuh saya di ratah enak oleh adik kandung saya sendiri.

Konek Naffo yg keras dan besar itu akhirnya terjerlus masuk ke dlam puki saya. Sendat rasanya lubang puki saya di masuki konek Naffo. Malah, saya dapat rasakan konek nya menekan nekan dasar puki saya.

Saya khayal dlam kenikmatan di setubuhi adik kandung sendiri. saya tak ingat, berapa kali saya klimaks ketika itu. Kenikmatan di tunggang adik kandung sendiri melupakan saya kepada segalanya. konek Naffo yg keras memacu puki saya betul benar memberikan kenikmatan yg tak pernah saya kecapi selama ini.

Dalamm kenikmatan yg menghanyutkan saya, saya toleh dan lihat adik saya bgitu gagah. konek nya yg keluar masuk lubang puki kakaknya ini sungguh utuh dan keras. sambil Naffo menghayun gagah, matanya galak melahap pemandangan yg memukau nafsunya.

Kain batik saya yg diselakkan di pinggang mempamerkan dubur gebu saya kepadanya. Sekali sekali daging dubur saya di ramasnya dengaan sentuhan penuh nafsu. Matanya terus memerhati belakang tubuh saya yg sendat dibaluti kemeja satin merah.

Diaorang mengucupi belakang tubuh saya sambill kedua dua tangannya meraba dan meramas kedua payudara saya yg membuai di dlam setiap hayunannya di dubur saya. Semakin saya terangsang, semakin saya melentikkan dubur saya agar di tekan lebih dlam dan kasar oleh konek adik saya.

Naffo jg semakin ghairah. diaorang meramas pinggul saya semain kuat. Malah, berkali kali rambut saya yg kerinting halus ini di kucupinya. Berkali kali ungkapan cinta dan kasih sayang di bisikkan di telinga saya.

Penyerahan abdi tubuh saya kepadanya betul benar memberahikan adik saya agar semakin galak menyetubuhi saya. Kenikmatan membuatkan saya menyuarakan kenikmatan disetubuhinya. Ungkapan sedap dan sayang selalu terbit dari bibir saya.

Saya betul benar tak tahan. saya mahu menjadi miliknya. Akan mahu selalu menikmati saat saat bgitu bersamanya. Akhirnya, saya merasakan hayunan Naffo semakin kuat dan dlam dan akhirnya saya merasakan konek nya ditekan sedalam dalamnya bersama denyutan yg sangat kuat di dlam puki saya.

Ketika itu jg saya rasakan, ruang rongga puki saya seolah dipenuhi dengaan sperma Naffo yg hangat dan banyak. saya langsung tak terfikir tentang risiko kehamilan ketika itu, saya hanya betul benar khayal dengaan kenikmatan yg saya rasakan.

Itulah pertama kali saya merasakan sedapnya puki saya dipenuhi sperma yg hangat dan menerjah kuat di dasar puki saya. Malah, saya jg terdetik ketika itu bahawa saya tdk menyesal jika saya mengandung hasil benih adik kandung sendiri, krna kenikmatan yg saya rasakan mmang betul benar diluar jangkaan.

Akhirnya saya terjelupuk ke lantai bersama puki saya yg mengalir keluar lebihan sperma Naffo yg tdk dapat ditampung lg oleh rongga puki saya. Naffo memapah saya masuk ke bilik dan saya terlena hingga ke tengah hari.

Saya sedar apabila dikejutkan anak anak saya yg yang baru balik dari bermain di rumah jiran. Manakala adik saya pula sdh pulang ke rumah emak papa saya, itu pun anak anak saya yg beritahu.

Mmang saya btl betul tak bolehh tahan hari tu. Itulah pertama kali saya merasakan kenikmatan yg sebenar benarnya, walau pun bersama adik kandung sendiri. Seminggu selepas itu, saya menalifon adik saya supaya datang ke rumah.

Saya mengambil masa yg sesuai, iaitu ketika anak anak saya bersekolah dan ketika suami saya bekerja. saya sanggup mengambil cuti sekali lg semata mata merindui konek adik saya yg semakin saya gilai itu.

Lebih kurang pukul 8 pagi adik saya tiba dan kitaorang bercadang untukk berbelanja dahulu di pasar. tetaapi saya tdk pergi ke pasar yg Abang Han berniaga, saya ke pasar di tempat lain.

Dalamm perjalanan pulang, Naffo bgitu asyik membelai peha saya yg gebu dan hnya berbalut kain baju kurung sutera berwarna biru. saya yg memandu sesekali melihatnya dan nafsu semakin bangkit apabila melihat diaorang mengeluarkan konek nya dan melancap sendirian sambill melihat saya memandu di sebelahnya.

Saya terus pulas stering ke kawasan berpokok yg tdk ada orang. sesudah menarik handbrake, saya terus tunduk ke arah konek adik saya yg dahh terpacak keras. saya terus hisap konek adik saya semahu hati saya.

Tangan Naffo mengusap usap kepala saya yg bertudung itu. Akhirnya Naffo melepaskan sperma nya kedalam mulut saya. Itulah pertama kali saya menghisap konek adik kandung sendiri hingga sperma nya terpancut pancut memenuhi mulut saya.

Air mani nya yg memancut laju dan bnyk membuatkan saya tak sempat nak telan semuanya, sebahagiannya berciciran keluar dari celah bibir saya. Bau sperma nya memenuhi kereta saya yg berhawa dingin.

Kemudian di rumah kitaorang sambung lagi. Belum sempat nak masuk ke bilik, kitaorang dahh start kat ruang tamu. Sofa di ruang tamu menjadi tempat persetubuhan kitaorang adik beradik. dengaan masih berbaju kurung dan bertudung, saya di setubuhi semahu hatinya hingga sekali lg puki saya dipenuhi sperma nya yg hangat, sememangnya saya semakin ketagih merasai pancutan sperma nya itu.

Kitaorang terus leka dlam arus nafsu sumbang mahram bersama alunan cinta adik beradik kandung yg sukar untukk di ucapkan. Beberapa bulan selepas itu, saya mengandung. Sepanjang saya mengandung, persetubuhan kitaorang berjalan seperti biasa.

Malah, sewaktu kandungan semakin matang, nafsunya kepada saya semakin membuak buak. Katanya dubur saya semakin tonggek dan ketika itulah buat pertama kalinya, lubang dubur saya dicerobohi. Sakitnya bukan kepalang, rasanya seakan akan sewaktu dara saya pecah dahulu.

Selama hampir seminggu saya susah nak berak. Jalan pun sedikit terkangkang. tetaapi selepas dahh baik, kitaorang cuba sekali lg bersetubuh mengikut cara diluar tabie dan hasilnya mmang mengghairahkan. Beberapa minggu sebelum saya bersalin, saya ambil cuti dan ketika itulah hampir setiap hari Naffo datang untukk menjamah lubang dubur saya.

Hampir setiap hari sperma nya bertakung di dlam lubang dubur saya. Demi cinta yg semakin meluap luap, saya relakan lubang dubur saya di penuhi sperma adik kandung sendiri hampir setiap hari.

Selepas saya bersalin, saya dapati, anak saya yg baru lahir itu wajahnya saling tak tumpah seperti adik saya. saya percaya, hasil persetubuhan kitaorang adik beradik selama ini akhirnya membuahkan hasil.

Selepas habis pantang, kitaorang menyambung lg persetubuhan yg tertangguh. Persetubuhan Naffo semakin romantik dan semakin bernafsu, mngkin krna payudara saya yg semakin besar dan penuh dengaan susu badan. saya semakin kerap pulang dan tidur di kampung bersama anak anak saya, membiarkan suami saya sendirian di rumah semata mata mahu selalu menikmati konek adik saya.

Hari demi hari, tahun demi tahun berlalu, hubungan kitaorang adik beradik masih tetap terus utuh. Hasil dari percintaan kitaorang akhirnya membuahkan lg hasil dan akhirnya kitaorang mempunyai 2 orang cahaya mata hasil persetubuhan mahram.

Untukk mengelakkan dari mengandung lagi, saya terpaksa mengikat tiub falopio dan semua kosnya ditanggung oleh adik saya. Kini saya mempunyai 3 orang cahaya mata. 1 daripadanya adalah hasil yg sah bersama suami saya dan yg lg 2 adalah hasil benih adik kandung saya sendiri.

Kini umur saya dahh 32 tahun. Anak anak saya semuanya dahh besar. Paling kecil masih bersekolah rendah. Manakala Naffo, adik saya pula sdh menjangkau usia 39 tahun dan masih belum berkahwin.

Diaorang mencintai saya seperti seorang isteri, malah perbelanjaan persekolahan anak anak saya hasil benihnya semuanya diaorang yg tanggung. Sekarang ini juga, saya sebenarnya sdh tdk sebumbung lg dengaan suami saya.

Perceraian antara kitaorang bila bila masa je bolehh terjadi akibat kejadian suami saya di tangkap basah bersama seorang pekerja kilang indonesia. saya kini menetap di kampung bersama ketiga tiga anak saya dan adik saya.

Kedua dua orang tua saya dahh lama meninggalkan dunia ini. Anak saya yg dua orang lg tue menetap di rumah lama saya bersama suami saya. dan sehingga kini, kitaorang adik beradik kerap tidur sebantal.

Air mani nya masih kuat menerjah rongga puki saya. Malah ketika saya menaip kisah hitam ini, saya masih merasakan sperma nya mengalir keluar dari lubang dubur saya. saya pun tak tahu apa ilmu yg adik saya tue pakai sebab bnyk dan kuat btl sperma yg diaorang lepaskan.

Sedang kan baru pagi tadi diaorang lepaskan sperma nya di muka saya yg masih bertudung di dlam keretanya selepas menghantar anak saya ke sekolah. kitaorang singgah bersarapan di kedai mamak dengaan tudung satin hitam saya yg bertompok dengaan kesan sperma nya, malah masih putih & likat.

HIngga ada seorang makcik yg menegur supaya dibersihkan. Malu jg kitaorang ketika itu, tetaapi nasib baik diaorang ingat kitaorang suami isteri. begitu lah je kisah yg mahu saya kongsikan.
Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri ***
Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri, sex story , Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri citer nafsu boleh seks, kisah lucah Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri, cerita malaysia Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri, porn, erotic novel sex, Ipar Mejolok Puki Ketat Isteri



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/