Konek Dijilat Makcik Payudara Besar

Konek Dijilat Makcik Payudara Besar | saya masih ingat lagi. masa tu saya cuti sekolah. Jadi saya dan kawan kawan sama sama berkhatan. Takut jugak saya. Lepas berkhatan luka konek saya kena dirawat. Seminggu, lukanya konek saya masih belum sembuh btl lagi. Baru 7 hari tak bolehh baik.

Tiap hari kena basuh lukanya. Mujur makcik Fiara, adik mak saya, ader menolong membasuh luka saya. Malu jugak saya rasanya. Tau lah, ingin tunjuk konek , kan? "Tak apalah sebab Yuz budak lagi" , makcik Fiara kata.

Makcik Fiara dahh 30 tahun. Tiap tiap pagi diorang tolong cuci luka saya, bubuh ubat dan balut. Tak kesah. Kata Mak saya, saya tak bolehh malu. diorang Mak Cik saya.

Saya nii badan aja yaang besar.. saya suka main bola. Main sukan. Jadi, badan saya kuat. saya ketua murid kat sekolah. Terer gak saya. dullu diorang datang ke rumah dgn deraian airmata.

Mak dan abah kesihan melihatnya. Sebab rumah kitorang Flat sahaja, bilik kosong tak ader, jadi mak suruh saya tidur sebilik dgn makcik Fiara. aper ingin kisahkan, diorang Mak Cik saya.

Lagii pun saya anak saudaranya. Lagipun saya budak budak lagi. Badan jer besar, tapi umor saya rendah. Tak tau aper benda. lagii pun makcik Fiara bolehh ajar saya mathematik.

Sekarang saya tak suka tengok tv lagi. jika malam lepas makan, saya masuk bilik baca buku. Mak saya suruh saya belajar, makcik Fiara bolehh tunjukkan, katanya. Mak suka saya belajar dgn makcik Fiara.

Dullu makcik Fiara ingin jadi Cikgu, tapi diorang suka jadi kerani. makcik Fiara mmg lawa. Sekali pandang macam bintang filem Krisdayanti. Paling kurang macam Erra Fazira. Tinggi lampai, bidang dada luas, bontot lebar.

Padat. Dadanya muntuk dan berisi. Lenggangnya gemalai dan rambutnya mayang mengurai. Suaranya lembut dan pandai memujuk dan memanjakan. dullu diorang ratu cantik kat ofisnya. Lepas tu ader boss yaang suka kat die.

Tu sebab diorang kawin. Tapi boss tu dahh kawin ader anak. Jadi makcik Fiara tak suka. Itu sebab diorang minta cerai. makcik Fiara nii jika tidur, diorang suka dakap bantal peluk celah pehanya.

Kadang kadang saya nampak kainnya terselak. Putih jer pehanya. saya tak kesah. diorang makcik Fiara saya. memanng kulitnya putih melepak. Tak macam mak saya. Hitam sikit. bapa Mak Cik saya tu dullu keturunan Cina.

Nenek saya keturunan Melanau. Nenek kawin selepas ayah mak saya meninggal sebaik jer mak saya lahir. Jadi makcik Fiara muda 3 tahun dari mak saya lah. Lat 2 munggu, luka konek saya pun baiklah.

Cuti sekolah saya pun dahh tamat. saya mesti pergi sekolah. Tiap pagi makcik Fiara bangunkan saya. diorang pun kena bangun pagi juga. diorang ingin kerja. Pagi pagi diorang selalu tolong mandikan saya.

Diorang sabun badan saya, gosok daki kat badan. diorang pun mandi sama sama. Sebab saya budak kecil lagi, saya mandi telanjang aja. makcik Fiara berkemban aja jika mandi. diorang pakai kain basah yaang dahh lusuh sahaja.

Kain itu diikat dari atas dada sampai ke pangkal peha atas lutut. Putih kulit pehanya. Tak kesahlah, saya masih budak. diorang Mak Cik saya. Selalunya, lepas tu diorang tolong saya pakai baju sekolah saya.

Diorang pun pakai bajunya. diorang tanggal kain depan saya dan sarung pakaian kerja. Masa tu saya tengok diorang bersolek. memanng diorang lawa. Jadi saya selalu tengok pakai coli belakang skrin.

Tapi saya tak nampak aper aper. Tak kesahlah sebab saya budak lagi. Lama lama saya dahh lali tengok badannya. saya tau, diorang bertelanjang bogel dari belakang skrin. Pun saya tak kesah.

Kadang kadang saya khayal juga, camana agaknya makcik Fiara kalau telanjang. Tentu seksi badannya. Satu malam saya tidur awal. Dekat ingin tengah malam saya rasa panas. memanng dallam bilik saya tak ader kipas.

Lagipun cuaca masa itu musim panas. Malam malam pun panas. saya dengar makcik Fiara menggelisah. Panas. Pas tu diorang bangun. saya buat buat tidor. Mata saya tutop buat buat tidor.

Saya tengok diorang bukak bajunya. Lepas tu diorang buka coli dan seluar dalamnya. diorang longgok tepi sudut bilik. Kemudian diorang berkemban. diorang naik ke katil dan tidur dekat sebelah saya.

Kali ini diorang tidur lain macam pulak. diorang tidur menyonsang. Kepalanya hujung kakinya, dan kaki saya dekat mukanya. jika dahh sejuk cuaca malam, baru rasa mengantuk. Hampir saya ingin terlena, tiba tiba saya rasa bontot saya kena peluk.

Saya terjaga. Rupanya makcik Fiara peluk bontot saya. diorang tak sedar. dahh tu kepala saya rasa macam kena kepit celah pehanya. diorang sangka saya nii bantal peluk agaknya. Bantal peluk ader kat belakang die.

Blh jadi diorang tak sedar betul. Dari cahaya lampu di beranda luar yaang masuk ke dallam bilik tidur saya tue, saya nampak peha makcik Fiara. Putih aja. saya tak kesah sebab dahh biasa.

Saya tutup mata ingin tidur balik semula. Agak agak saya ingin tertidur, makcik Fiara menggelisah. Masa tu diorang rapatkan kepala saya di bawah perutnya. Prgh. ! saya terbau lain macam, datang dari celah kangkang pehanya.

Tak pernah saya bau macam itu. ader macam bau tengik macam belacan bercampur dgn bau telur asin. Makin lama makin kuat bau itu masuk hidung saya. saya agak tentu kainnya yaang diorang pakai terduduk benda kotor aper, entahlah.

Jika saya gerakkan kepala saya, diorang lg kuat kepit. Bagi saya, bau tu busuk. Yuek. ! mahu termuntah saya. dallam keadaan itu saya tertidur sampai pagi. Esok pagi diorang bangunkan saya.

Macam biasa, kitorang mandi sama sama lagi. Kejadian malam tadi, macam kitorang tak ingat aja. Buat macam biasa. diorang mandikan saya. diorang gosok konek saya. "Dah baik lukanya dah" , kata makcik Fiara.

"Tak payah bubuh ubat lagi" katanya. Dipicitnya hujung konek saya. diorang tanya, "sakit tak? " saya geleng kepala, "tak" kata saya. diorang pun senyum pandang muka saya. "Yuz kena sabun tiap hari macam ini. " katanya.

Diambilnya sabun, digosok ke tapak tangannya; langsung diusapnya kat batang konek saya. Sekali dua tak aper, jika diorang gosok bnyak kali saya rasa lain macam. konek saya tegang macam rasa ingin kencing.

Saya cakap kat die, "nanti dullu makcik Fiara, Yuz ingin kencing jap". diorang pegang batang saya. saya pun kencinglah. sudh tu diorang basuh. Tak kesahlah, saya masih budak. sudh diorang mandikan saya, diorang pulak mandi.

Diorang gosok badannya, ketiaknya, payudara nya dan celah kangkangnyadengan sabun. Sampai naik buih sabun badannya. Baru saya nampak macamana rupa payudara orang wanita. saya ader tengok payudara mak saya masa susukan adik, tapi lembik aja.

Buah dada makcik Fiara tidak. Cantik. Padat. saya tengok masa diorang gosok. saya tengok ketiaknya ader bulu sikit. Tapi kadang kadang kain basahnya terlucut masa diorang gosok. saya tengok kat bawah perutnya ader bulu.

Banyak. Lebat. diorang pandang kat saya. saya buat buat tak pandang aja. Macam tak nampak. diorang senyum. saya pun senyum. makcik Fiara tak marah. saya tak pandang lama. saya malu tengok.

Sebab saya budak. lagii pun saya rasa lain macam. dahh tu diorang siram badannya. Kemudian diorang mencangkung. diorang selak kainnya sampai nampak bontot. Putih melepak. diorang kencing membelakangkan saya.

Berdesir bunyinya. saya tak kisah. memanng selalu gitu. saya tanya, aper sebab orang perempauan kencing bunyi lain? diorang jawap, "esok Makcik bolehh tunjuk aper pasal". saya tanya, jika? diorang jawab, nantilah.

Jika saya dengar diorang kencing hari tue, saya rasa sikit lain macam. Lepas cebok diorang bangun. kami masuk bilik. diorang pakaikan baju dan seluar saya. dahh tu diorang pulak.

Macam tu lah tiap hari. Malam esoknya, sekali lg cuaca panas. Makcik Fiara bangun tengah malam. diorang buka baju lagi. Tinggal kain sahaja. jika diorang tidur, diorang pun kepit kepala saya macam malam dullu.

Bau tengik tu sekali lg masuk lubang hidung saya. Tapi rasa lain sikit malam ini. Masa diorang peluk bontot saya, saya rasa konek saya macam kena kat bibir mulutnya.

Kemudian saya rasa hujung konek saya macam kena jilat. Geli betul. saya kepitkan peha saya supaya konek saya terkepit. Tapi tak bolehh sebab kepala Makcik Fiara hadang peha saya.

Lama lama saya biarkan. saya rasa mula mula diorang jilat, lepas tu rasa macam kepala konek masuk dallam mulutnya. Masa tu saya rasa lidahnya jilat kuit kuit kepala konek saya.

Uhh. gelinya, bukan main lagi. saya rasa konek saya tegang. saya mengerang. Tahan geli. saya dengar diorang macam hisap hujung konek saya, ader bunyi. Crup. cerup. bunyi Makcik Fiara sedut air liurnya.

Saya tak leh buat aper aper. saya tahan aja. saya rasa macam ingin kencing. Lama jugak diorang buat gitu. Tapi saya tahan. Sebab terlampau geli, bontot saya menggelisah. Tapi Mak Cik peluk bontot saya kuat kuat.

Saya tak dapat bergerak. Terpaksa saya biarkan sahaja. jika saya tak tahan saya kencing dallam mulutnya. Crup. crupp. bnyak kali. saya rasa sedap kencing dallam mulut makcik. Masa kencing tu saya rasa macam hayal.

Saya tutup mata saya. dallam gelap itu, saya tak nampak aper aper. Masa tu jugak saya bau busuk celah peha Makcik Fiara tambah kuat. Rasa saya ingin temuntah, tapi tak muntah.

Lepas tue, saya rasa letih betul. Lama lama saya tertidur sampai pagi. Esok paginya diorang bangunkan saya. Macam biasa, kitorang mandi sama sama lagi. aper yaang berlaku malam tadi, macam kitorang tak ingat aja.

Buat macam biasa. diorang mandikan saya. diorang gosok konek saya. saya tanya, aper pasal malam tadi saya ingin kencing tapi rasa lain macam, Mak Cik? diorang jawab, itu tanda saya dahh jadi orang bujang.

Dipicitnya hujung konek saya. diorang tanya, "sakit tak" ? saya geleng kepala, "tak" kata saya. diorang pun senyum pandang muka saya. Katanya, "lain kali Mak Cik ajar macamana Yuz ingin kencing sedap. " saya angguk kepala.

Macam tulah tiap malam. saya tak kisah. Sebab diorang Mak Cik saya. diorang sayang kat saya. lagii pun diorang macam Cikgu. Hari Sabtu cukup bulan, pagi hujung minggu depannya, papa dan mak saya balik kampung dgn adik adik yaang belum sekolah.

Mak kata, "Mak ngan abah dan adik adik ingin balik kampung. Satu minggu. Jadi, sebab Yuz ingin sekolah, kena tinggal dgn Mak Cik. Lagipun makcik Fiara ingin kerja. diorang tak cuti. " saya kata, tak apalah.

Lagii pun makcik Fiara ader temankan. diorang pun pandai masak. Petang tu makcik Fiara ajak saya tengok wayang cerita hindustan kat town. diorang dapat gaji. Loaded. Pas tu makan satey.

Pas tu kitorang jalan jalan. diorang beli baju untukk saya dan seluar dallam. diorang beli coli warna merah kusam dgn seluar dallam warna hijau pucat. diorang beli losyen badan dan sabun wangi Acme.

Minyak wangi satu botol. Tak kesahlah diorang punya duit. lagii pun diorang baru dapat gaji. Komdian dahh petang sikit kitorang pulang. diorang beli kipas angin Sanwa. Hari mmg panas.

Cerita Sex Konek Dijilat Makcik Payudara Besar

Bas Mini lambat datang. Kat perhentian bus diorang beli rojak 2 bungkus besar. Sampai kat rumah makcik Fiara siapkan makanan atas meja. kami makan sama sama. Lepas makan, makcik Fiara kata diorang ingin mandi sebab panas.

Saya pun ingin mandi jugak sebab badan saya peluh bnyak sebab balik berjalan. Melekit satu badan. kami masuk bilik bilik mandi. Macam biasa saya bukak baju. diorang sabun badan saya.

Kali ini diorang pakai losyen beli tadi. diorang pun pakai juga. Buihnya banyak. diorang suruh saya duduk cangkong tepi kolam simen tadah air dallam bilik mandi tue. Komdian diorang curah losyen tu kat tapak tangannya.

Diorang gosok semua badan saya. Wangi baunya. banyaak buih. jika diorang gosok kelengkang saya, saya rasa geli. "Kalau Yuz geli tutup mata, ya" kata Mak Cik. Lembut jer suaranya.

Saya tutup mata. saya rasa batang konek saya tegang. Lain macam rasanya. Tak kesahlah. Sebab diorang dahh biasa ubat konek saya lepas berkhatan dullu. Pun diorang pegang masa ubat lukanya.

Tak aper. Masa diorang gosok batang konek saya, saya rasa seronok. Geli. Siok. saya rasa lemah. Lutut saya gigi rasa macam ingin tumbang. Takut jatuh, saya pegang kain kemban kat badan Mak Cik.

Entah macamana kainnya terlucut. Tanggal. Melorot sampai ke pusatnya. diorang kata, "Tak aper. Biarkan. Mak Cik pun ingin sabun badan juga". makcik Fiara biarkan. diorang hanya ikat kain basahnya kat bawah perutnya.

Bawah pusat. Perutnya nampak. Longgar aja ikatnya. Nampak pusat dan payudara nya. Terbuai depan mata saya. Bergoyang goyang. saya pandang. Sebab btl betul depan saya. Fulamak, besar juga payudara makcik Fiara.

Wooi. ! Macam kepala tempurung kelapa. Tengah tengahnya ader puting besar jari kelenggeng. Kelilingnya macam bulan. Besar duit siling 20 sen jika saya jeling. Warna coklat. Kulit makcik Fiara mmg putih melepak.

Jadi nampaklah beza antara coklat dgn putih. Ihhsy. seram saya. dullu tak pernah tengok payudara orang wanita depan mata saya macam itu. ibu saya pun susukan adik, diorang tak tunjuk.

Diorang pegi bilik susukan adik. makcik Fiara macam bagi saya tengok pulak. Heran ye? Tengah saya memikir dallam hati, makcik Fiara ambil losyen lalu dicurahnya ke dallam tapak tangan saya.

"Buat aper Mak Cik? " saya tanya. diorang suruh saya gosok badannya. Disuruh saya gasok payudara nya. Kemudian gosok perutnya, pusatnya. Komdian payudara nya balik semula, sampai ke ketiak ketiaknya.

Saya tengok ketiak Mak Cik tak ader bulu sangat. Halus aja. sambill tue, diorang terus gosok peha dan konek saya. saya rasa geli betul. Isy. Memang. Kok tak caya.

Cubalah! Komdian diorang buka kainnya. Tanggalkan semua. Isy. saya lg seram. saya tak pernah tengok orang perempaun bertelanjang. Adik saya pun saya tak pernah tengok telanjang. Mak Cik suruh saya gosok bawah perutnya.

Mula mula saya rasa tak mau. Malu. saya pandang mukanya. diorang kata, "Gosoklah kat bawah tue. Tak aper. Mak Cik tak marah". saya pun gosoklah. diorang suruh. Tapi saya tak pandang kat situ.

Malu. saya tak nampak aper aper pun. Tangan saya gigil jika saya raba. Rasanya kesat aja. saya agak bulu pepek nya. makcik Fiara rapatkan dadanya ke muka saya. Muka saya btl antara dua payudara nya.

Puting payudara nya merah kehitaman. saya tak berani pandang bawah sebab saya malu tengok pepek nya. saya tau ader bulu banyak. Ih. seram saya. lagii pun takut diorang marah.

Mak Cik gosok saya, saya gosok die. diorang suruh saya ramas ramas payudara nya. Lembut lembut keras kenyal macam spanj. saya tengok makcik Fiara tutup mata. Dadanya macam orang mengah lepas berlari aja.

Konek saya makin kuat dipegangnya. diorang sorong tarik batang konek saya. jika saya gosok pepek nya, dan ramas payudara nya, hisap putingnya, saya rasanya macam geli geli sedap pulak.

Saya biarkan. saya terus buat aper diorang suruh. Gasaklah. saya budak. diorang Mak Cik saya. saya tak kesah. Tak lama lepas tue, diorang tarik tangan saya diletaknya ke bawah pusatnya.

Disuruhnya usik macam ader satu daging seketul, keras besar hujung kacang tanah. diorang suruh saya gentel. saya pun buatlah. Tapi saya tak tengok kat bawah. Makcik Fiara kata, kalau tak mau tengok, saya bolehh tutup mata.

Makcik suruh saya gentel benda tu dgn jari tangan kiri saya. Mulut saya pulak diorang suruh hisap puting payudara nya. Jari tangan kanan saya disuruhnya ramas payudara nya sebelah kanan.

Saya pun buatlah. sambill tu diorang urut urut batang konek saya. Lama jugak macam itu. saya rasa sedap gak. Tiba tiba saya dengar makcik Fiara tarik nafas dallam dallam.

Panjang. diorang pegang kepada saya. Ditekan kat payudara die. saya rasa macam ingin lemas. saya rasa badannya keras. diorang merengek kuat macam orang sakit kepada. "Uh. st. " mulutnya berdesis macam orang pedih luka kena asam limau.

Masa tu diorang suruh saya gentel benda dallam pepek nya itu cepat cepat. saya pun buat. saya angkat muka saya. Tapi ditekannya lg kuat. Digosok gosoknya muka saya kat payudara die.

Saya rasa macam ingin lemas. Betul. Sumpah. saya pun hisap kuat payudara nya. Tangan saya sebelah lg terus meramas payudara nya macam diorang suruh. Tak lama lepas tu saya dengar makcik Fiara kata.

Arhg. bunyi macam orang lega. Letih jer nampaknya. Pas tue, diorang pun mandi. sudh tu diorang ramas kain basahnya dan sidai kata dawa ampai kain dallam bilik mandi tue.

Diorang keluar pakai towel. diorang masuk dullu dallam bilik. Berkemban aja. saya tinggal dallam bilik mandi sebab siram badan saya bagi hilang sabun. saya tengok konek saya tegang. Merah, sebab kena gosok dek makcik Fiara tadi.

Tak kesahlah. Biasa aja. makcik Fiara terus masuk dallam bilik. Tak cakap aper dgn saya. saya lepas mandi terus lap badan. Masuk dallam bilik ingin pakai baju baru Makcik Fiara beli tadi.

Jika saya masuk dallam bilik saya tengok makcik Fiara bersandar kat dinding katil. Masa tu diorang masihih pakai towel lagi. Matanya pejam. Macam orang letih aja. Diam aja jika saya masuk tadi.

Saya rasa takut juga. blh jadi aper yaang saya buat tadi makcik tak suka. diorang marahkah? saya tanya dallam hati. saya pun naik atas katil, duduk dekatnya. saya tanya, "Mak Cik marah tadi? ".

Diorang buka mata. Pandang saya. diorang senyum. Rambutnya bau wangi. "Tak. " Katanya. Dipeluknya saya dekat dekat. Muka saya letak kat leher die. Digosoknya belakang saya. Macam sayang betul.

Saya rasa suka hati. makcik Fiara tanya, "luka Yuz dahh baik dah? ". saya ngangguk. saya tanya, "Tadi apasal Mak Cik macam orang sakit? " saya tanya die. "Mak Cik sakit ke? ".

Diorang geleng kepala. Katanya, "Kalau tak ader orang buatkan Mak Cik macam Yuz buat tadi, Mak Cik rasa sakit kepala. Badan makcik rasa lemah lemah". Katanya. "aper Yuz bolehh tolong sama Mak Cik? " saya tanya.


Cerita lucah Konek Dijilat Makcik Payudara Besar
  • Diorang jawab, "Entahlah. Kalau Yuz tak cerita sama orang, Yuz bolehh tolong ubatkan sakit kepala Mak Cik. " katanya. saya jawab. "Yuz bolehh tolong Mak Cik. Yuz sumpah tak mau bagitau kat sesiapa. Yuz sumpah. Betul" "Ya ke ni? " Mak Cik pandang kat muka saya.
  • Diorang senyum. Macam tak percaya. saya kesian tengok die. saya ngangguk. Komdian diorang kata, "Mak Cik ingin suruh Yuz urut badan Mak Cik bolehh tak. Penat jalan tadi. Yuz kuat jalan. " Katanya.
  • Saya ngangguk. makcik Fiara pun telentang. Kat belakangnya letak satu bantal. Kat bontot nya satu lagi. Di suruhnya saya duduk cangkung sebelah kanannya. Komdian diorang suruh saya ambil minyak dallam botol kat tepi katil.
  • Dituangnya kat tapak tangannya. Bau wangi. diorang suruh saya buka kain towel kat dadanya. saya buat. saya nampak payudara nya macam gunung. Putingnnya merah coklat. diorang suruh saya urut macam dallam bilik air tadi.
  • Saya buat. diorang suruh saya ramas ramas, gentel putingnya. Lama lama jadi keras. Mata makcik Fiara pejam macam tidur. Lama saya buat gitu. saya tak kata aper aper. Komdian diorang selak towel saya.
  • Diorang pegang konek saya. Diurut urutnya. saya rasa sedap. Aku rasa konek saya tegang. Minyak itu dipakai sekali untukk urut konek saya. saya rasa konek saya tegang, panjang. Kepalnya rasa macam kembang.
  • Tak kesahlah, makcik Fiara dullu yaang ubat luka saya. Takkan saya ingin malu. saya biarkan. Pas tue, diorang suruh saya urut perut die. Perutnya sedikit gebu. Ouhh. macam kusyin kereta.
  • Suruh saya pusing pusing jari saya kat pusatnya dgn jari telunjuk dgn jari hantu tangan kanan. Tangan kiri saya ramas ramas payudara nya. kadang kadang suruh saya gentel puting payudara nya.
  • Saya buat, sebab saya tak mau makcik Fiara sakit kepala. lagii pun diorang baik hati. kami pun tinggal 2 orang sahaja. Kalau diorang sakit kat siapa ingin minta tolong hantar hospital? Semua itu saya kena fikir, ya tak? Pas tue, makcik Fiara suruh saya selak towelnya lagi.
  • "Yuz tolong urut peha Mak Cik, ya. " Lembut suaranya. Masa diorang selak towelnya, saya nampak bulu hitam pepek makcik Fiara. Uh. seram saya. Tak pernah tengok bulu pepek wanita dullu pun.
Saya pandang mukanya. diorang pandang muka saya. "Yuz urut peha Mak Cik, ya. " Lalu diorang bagi kat saya minyak dallam boktol tadi. saya tengok, peha Mak Cik gebu.

Menarik. Betisnya padat, licin dan putih. Macam kapas. saya buat buat tak pandang aja kat bulu pepek die. Lebat. Hitam. banyaak di bawah perutnya, macam jambang. saya raba sikit.

Halus. Lembut. pepek nya terlindung disebali bulunya. Malu. saya ingin tengok. Komdian makcik Fiara buka kangkangnya. Pun saya tak pandang. Mak Cik kata, "Yuz tengoklah. ader belahnya kan? " saya tak jawab.

Lagii malu saya. saya tah pernah tengok pepek orang wanita. saya pandang siling. Tengadah aja. Masa tu Mak Cik ramas ramas konek saya. saya rasa mengah. diorang suruh saya urut pangkal pehanya.

Saya buat. Masa tu tangan makcik Fiara urut urut batang konek saya. Kadang kadang diramasnya batang saya pelan pelan. Sedap jugak rasanya. Geli jika kena kepala konek saya kat jarinya.

Konek Dijilat Makcik Payudara Besar citer lucah blue

Konek Dijilat Makcik Payudara Besar


"Yuz tengok tak celah bulu pepek Mak Cik, ader air tak? " kata Mak Cik. Jadi sekarang saya terpaksa tengok dekat dekat. diorang suruh. saya selak bulu pepek nya.

Saya nampak ader jalur panjang, dari atas ke bawah. Di celah retak itu ader macam ader air. saya angguk. "Yuz selak, bukak celah tue, tengok sebelah atas ader macam daging sebesar kacang goreng, ader tak? " diorang tanya saya.

Huh. saya seram. Selama hidup saya tak pernah tengok pepek orang wanita yaang dewasa macam makcik Fiara. Tapi sekarang Mak Cik suruh tengok diorang punya pulak. saya tak tau ingin buat macamana.

Tak pernah tengok dullu. Sebelum saya selak kulit yaang diorang cakap tue, saya pandang btl betul. memanng saya nampak. jika saya selak bulunya, saya nampak pepek Mak Cik macam terbelah.

Dari atas memanjang ke bawah. Berjalur. Panjang. Macam mulut budak. Pembam. Macam bukit kecik. Tapi jalur belah tu tertutup rapat. Tak nampak aper aper. saya cakap, "Tak ader Mak Cik. Tak jumpa".

Makcik Fiara ketawa. diorang kata dgn suara lemah lembut, "Yuz tengok dekat dekat, komdian selak kulit tu kiri kanan, terbukaklah die. Tentu nampak" , katanya. Menggigil juga tangan saya jika ingin usik pepek nya macam diorang suruh.

Saya pun bukak dgn hujung jari. Prggh. jika terbuka aja, saya terperanjat besar. Rupanya, dallam kulit luar ader kelopak lagi. Nampak merah aja. memanng ader air. Baunya satu macam.

Saya tak biasa terbau macam itu. saya cuit cuit selak macam selak kertas buku. saya rasa berlendir. Melekit kat jari saya. Rupanya, dalamnya ader lidah, kiri dan kanan. saya selak lagi.

Nampak kat bawah macam ader lubang. Kecik aja. Dalamnya lembik. Macam ketul daging, saya tanya, "Ini Mak Chik? ". diorang jawab, "Bukan. Bukan bawah. Atas. ". saya tengok sebelah atas.

Saya selak. saya tekan baru nampak menonjol. "Hahha. tu lah. ! " kata Mak Mak Cik. "pandai pun Yuz. " katanya lagi. saya suka krn berjaya mencarinya. saya pun tekan sikit dgn dua mama jari.

Kulit luarnya masuk ke dallam. Tertonjol macam konek kucing. Luarnya dibalut dgn kulit. Pendek aja tapi nampak. Macam keras. memanng ader daging besar bijik kacang goreng tue. saya angguk lagi, "ader makcik" , kata saya.

"Ha, itu kepala bawah Mak Cik lah. Namanya kelentit. Yuz gentel macam gentel puting dada Mak Cik tadi, ya. Nanti diorang keras. Gentel pelahan lahan ya. Nanti kurang sakit kepala Mak Cik. Yuz buat la ya. " makcik Fiara macam minta tolong kepada ku.

Saya pun buat. Masa tu saya rasa ader bau datang dari pepek makcik Fiara. lagii saya gentel lg kuat baunya. Tengit betul. Macam bau belacan dgn telur asin campur mentega.

Tapi tak kesahlah. Asalkan makcik Fiara hilang sakit kepalanya, tak aper saya bolehh buat. "ader keluar air liur kat bibirnya, makcik" saya kata. makcik jawab, "Tak aper, Yuz gentellah sampai makcik dahh puas" katanya lagi.

Masa saya buat tu saya tengok makcik Fiara relek aja. Matanya tutup rapat. Nafasnya kuat. Tangannya pegang cadar. Di ramasnya. "Sakit Mak Cik? " saya tanya die. diorang jawab geleng kepala.

"Tak. " katanya perlahan. "Yuz buat lg sampai Mak Cik kata berenti" katanya lagi. saya terus buat. Lama lama saya rasa peha makcik Fiara macam tegang. Betisnya keras lurus.

Jari kakinya macam cengkot. diorang mengerang. uuh. hm. is. issh. "Sedap Pit. " diorang kata. "Gentel laju laju Yuz. " katanya. saya pun buatlah. saya pun ingat dullu. Mak suruh picit kepalanya.

Saya pun diorang suruh gentel, tapi kat dahinya. Pun diorang cakap sedap jugak. Tapi makcik Fiara nii lain sikit. diorang suruh saya gentel kepala kecik dallam pepek nya. Kelentit die.

Tapi saya tak kesah. diorang suruh saya buat, saya buatlah. diorang Mak Cik saya. Masa tue, saya dengar nafas diorang mengah, kepalanya golek kiri kanan. diorang suruh saya ramas payudara nya.

Kuat kuat. saya buat. Tak berapa lama saya tengok diorang lega sikit. Komdian diorang buka mata. Senyum sikit kat saya. saya pun senyum juga. "Dah baik sakit kepala Mak Cik? " saya tanya.

Diorang jawab, "belum berapa. Yuz baring atas makcik Fiara, boleh? " katanya. saya tanya, "Baring camana Mak Cik? " kata saya. makcik Fiara pun pegang bontot saya. Baring terbalik.

Diorang tanggalkan towel saya. saya pun bogel. Pas tu diorang suruh saya meniarap kat dada die. Kepala saya btl kena kat pepek die. Perrggh. bau pepek nya lg kuat.

Lagii kuat baunya sebab muka saya kena btl kat muka pepek nya. saya tak kesah. Komdian makcik Fiara suruh saya bongkok, melutut atas mukanya. saya buat. saya kangkang lebar atas muka die.

Dahh tu diorang pun buka kangkangnya luas luas. pepek nya tertonjol sebab bontot nya dialas dgn bantal. diorang suruh saya selebek celah pepek nya dgn jari saya. saya buat.

"ader air tak, Pit? " makcik Fiara tanya. saya kata ader. "Yuz tengok kat bawah sekali ader lubang, kan? " diorang tanya lagi. saya jawab, "Ya". Pas tue, Mak Cik suruh saya letak lidah kat celah pepek diorang tue.

Diorang suruh saya urut urut dgn lidah saya. sambill itu diorang suruh saya masukkan jari hantu saya dallam lubang kat bawah tue. Sorong tarik pelan pelan. saya pun buat.

Perrgh. bau air pepek makcik Fiara mmg kuat tendang hidung saya. Rasa macam sampai kat otak. Tengit nombor satu. Satu macam punya bau. Kalau makcik Fiara bukan Mak Cik saya, mmg saya rasa ingin termuntah.

Lama lama hidung saya dahh serasi dgn bau itu. saya rasa syiok pulak. Masa tue, makcik Fiara pegang konek saya yaang dahh mula tegang sikit. saya rasa macam diorang jilat.

Macam malam dullu. saya biarkan. Tak kesah. dahh tu saya rasa macam diorang kulum kepala konek saya. diorang main dgn lidah. saya rasa konek saya macam kena kat bibir mulutnya.

Kemudian saya rasa hujung konek saya macam kena jilat dallam mulutnya. Geli betul. saya kepitkan peha saya. Tapi tak bolehh sebab kepala Makcik Fiara hadang peha saya. saya terpaksa tahan.

Badan saya geli geman. Seram seram. Lama lama saya biarkan. saya rasa mula mula diorang jilat, lepas tu rasa macam kepala konek masuk dallam mulutnya. Habis batang saya. Kadang kadang diorang keluarkan konek saya, diorang jilat buah konek saya.

Saya biarkan. saya tak kesah. Gelinya makin bertambah. diorang Mak Cik saya. diorang pening kepala. saya tolong ubatkan die. Masa tu saya rasa lidahnya kuit kuit kepala konek saya.

Uhh. gelinya, bukan main lagi. saya rasa konek saya tegang. saya mengerang menahan geli. saya dengar diorang macam hisap kuat kuat hujung konek saya. Crup. cerup. bunyi air liurnya.

Saya tak leh buat aper aper. saya tahan aja. saya rasa macam ingin kencing. Bau tengik dari pepek makcik Fiara sekali lg masuk lubang hidung saya. Mengaum baunya. Tapi lain sikit, lama lama saya rasa bau tu menyeramkan bulu roma tengokok saya.

Masa diorang peluk bontot saya. saya terus jilat pepek nya macam diorang suruh. Jari saya sorong tarik dari dallam lubangnya. Berlendir. Banyak. Meleleh sampai pangkal jari saya. saya tak kesah.

Bulu nonoknya saya tengok basah kuyup. Air liur saya bercampur lendir. Mulut saya pun sememeh macam adik saya makan bubur tepung. saya terus buat. saya dgn makcik Fiara mengerang macam orang sakit kepala.

Saya mula rasa khayal. Peluh saya keluar kat dahi. Tapi tak kesahlah. saya urut mak saya pun sampai saya naik peluh juga. Tiba tiba makcik Fiara suruh saya bangun.

Diorang suruh saya pergi bilik air. Suruh saya kencing dullu. memanng betullah. saya kencing. Banyak. Langsung saya basuh muka sekali, kumur kumur. Pas tu jika saya masuk diorang suruh saya telentang.

Diorang naik atas dada saya. saya di bawah. saya diam aja. saya tak tau aper diorang ingin buat. saya biarkan jer sebab diorang lg tau. diorang suruh saya ramas ramas dadanya macam mula tadi.

Saya buat. konek saya mmg dahh keras. Dipegangnya batang konek saya. Disorong tariknya macam dallam bilik air tadi. jika dahh keras, Mak Cik suruh saya pejam mata. saya rasa pelahan lahan diorang arahkan kepala konek saya kat lubang nonok die, tempat saya jilat tadi.

Diusap usapnya sampai kepala konek saya berselumur kena lendir. saya rasa berlendiran semacam. Basah. Lencun. Komdian diorang tekan pelan pelan. saya rasa konek saya masuk kat dallam lubang pepek nya.

Panas rasanya. Macam tersepit. Ditekannya dallam dallam. Komdian makcik Fiara berhenti. diorang tarik nafas panjang. Masa berhenti tu akan rasa kepala konek saya macam kena urut dallam nonoknya. Kemut kemut.

Makcik Fiara rapatkan dadanya kat muka saya. saya paham. saya pegang payudara nya, ramas ramas smbil saya nyonyot putingnya. "Pandai Yuz buat ya. " Katanya. Suaranya macam menggelatar. saya terus buat.

Saya terus raba raba payudara nya. saya rasa panas sebab badan makcik Fiara tadipun dahh berpeluh. saya ramas payudara nya bertalu talu. saya ikut macam katanya. Sesekali saya dengar makcik Fiara menarik nafas panjang.

Bunyi nafasnya jugak bertambah kuat. Nafas saya jugak begittu. makcik Fiara suruh saya gentel biji kacang kat celah pepek nya. diorang bantu tangan saya dgn membongkok badannya. Senanglah tangan saya buat kerja menggentel itu.

Masa tu makcik Fiara henjut bontot yaang lebar itu. Ke atas ke bawa. Pelan pelan aja. saya rasa perasaan saya menjalar kat batang konek saya. makcik Fiara godak lubang pepek nya dgn konek saya.

Macam orang kacau dodol. diorang buat goyang goyang kiri kanan. sambill tu diorang henjut gitu. saya rasa sedap satu macam. sambill itu jari hantu makcik Fiara meraba lubang dubur saya.

Bulu pepek makcik Fiara kena kat pangkal konek saya. Macam kusyin. Geli. Bunyi nafasnya bertambah kuat. "Sedap tak Piit. ? " tanya makcik Fiara. saya jawab. hm. mata saya tak dapat buka.

Badan saya rasa macam melayang. Batang konek saya makin tegang. lagii keras. saya agak sebab diorang dihenjut. Cepat cepat. Diusap usapnya belakang saya perlahan lahan. Lembut aja. makcik Fiara cukup pandai usik tempat yaang jadikan saya khayal.

Sedap. makcik Fiara terus henjut. Henjut. Henjut dan terus henjut. Sesekali dirapatnya mukanya kat muka saya. Diletakkannya mulutnya kat mulutaku. saya buka mulut. diorang hisap lidah saya. Macam orang kat tv cerita orang putih.

Saya pun balas. saya hisap lidahnya macam diorang ajar saya tadi. makcik Fiara macam bertenggong di atas konek saya. Sedikit demi sedikit batang konek ku terpacak keras, terbenam masuk ke dallam pepek nya.

Diorang menghenjut dari atas. saya tahan dibawah. diorang peluk saya kuat rasa susah saya ingin bernafas. kami macam adu tenaga. memanng makcik Fiara senang masukkan batang konek saya tadi sebab lubang pepek nya bnyak lendir.

Konek saya rasa licin jika disorong tarik di dallam lubangnya. "Ergh ! " makcik Fiara merengek setiap kali diorang henjut. "makcik Fiara sedap ni. Piit. " katanya kat saya.

Saya mula naik geram. Sesekali sebab geli, saya terjah konek saya ke dallam pepek makcik Fiara. Semakin laju diorang tojah, semakin kerap diorang merengek, "Eh eh es eh eh es. " sambill diorang menghenjut dari atas, tangan ku mengusap usap payudara nya.

Puting payudara nya ku gentel. ader masanya, saya angkat kepala ku biar dapat saya nyonyot payudara nya. Puas menyonyot saya gentel. Puas gentel saya usap pula. buah dada nya makcik Fiara jadi tegang.

Mulutnya mendengus, "Us us us us us". makcik Fiara biarkan saya buat suka hati saya. Makin saya ramas diorang makin merengus. Kuat. Henjutnya pun makin kuat juga. Kemut pepek makcik Fiara mmg power.

Lama lama saya rasa macam ingin kencing. saya tak tahan ingin kencing. saya bagi tahu makcik Fiara "Mak Cik, Yuz rasa ingin kencing dahh ni. ". makcik Fiara jawab, "Tak aper kencinglah dallam lubang Mak Cik. " sambill tu diorang henjut macam orang pam basikal.

Lagii cepat pulak. Lama lama saya dahh tak bolehh tahan lagi. Tengok saya makin tak tahan, makcik Fiara peluk bahu saya. Masa itulah saya ingin terpancut kencing tue, saya memekik.

" Mak Cik. Yuz. dahh nak. pancut. argh. " saya dahh tak tahan. makcik Fiara pun tekan habis habis. Dihenjut, angkat, henjut. Cepat. banyaak kali. Tekaknya pun ader bunyi dari dallam.

" arg. Apit. argh. ! ". "Yuz dahh terpancut Mak Cik. " kata ku smbil pelok pinggang Mak Cik erat erat. saya buat macam tu biar konek saya bolehh terbenam dallam dallam pepek die.

Muka Mak Cik nampak berkerut. saya tak tau, sakitkah kepalanya lagi. Lemah lembut diorang gelekkan bontot saya sebab ingin keluarkan konek saya yaang tertanam dallam pepek nya. makcik Fiara masih lg dakap saya.

Lubang pepek makcik Fiara masih tak lepaskan konek saya. Entah berapa kali saya pancutkan ke dallam perut makcik Fiara. saya rasa kencing saya banyak. Kencing saya memancut tak putus putus.

Pekat, likat rasanya. saya tengok biji mata makcik Fiara terbeliak jika saya kencing dallam perutnya. Hangat pancutan air kencing saya itu dapat saya rasa mengalir kat buah konek saya.

Agaknya dallam pepek makcik Fiara dahh penuh air kencing saya tadi. saya tak kesah. saya diam aja. makcik Fiara terdiam aja. Macam kaku. diorang peluk saya. Peluh makcik Fiara mengalir kat dahinya.

Bau peluhnya sedap sedap tengik. Ketiaknya kena kat hidung saya. Batang saya mula rasa macam lemah. Kendur. Beransur ansur kecut. Lama makcik Fiara biarkan konek saya dallam lubang pepek nya.

Masa tu perasaan saya bangga sebab saya puas hati bagi sakit kepala makcik Fiara lega. pepek makcik Fiara mmg sedap jadi tempat kencing saya. memanng pandai diorang buat saya kencing.

Sedap. Lubang pepek makcik Fiara pun kuat mengemut. Kemutnya jer bolehh buatkan saya khayal lupa diri. saya harap diorang puas hati saya tolong urut sakit kepalanya. saya tak sangka, orang jantan macam saya bolehh kencing dallam pepek orang wanita.

Sedap pulak. Argh. ! Lebih kurang ader sepuluh minit makcik Fiara peluk saya. diorang macam tidur. Mulut saya kulum payudara nya. Mak Cik biarkan sahaja. saya ramas, saya gentel, saya hisap putingnya.

Jika diorang bangun, baru diorang cabut konek saya dari lubang pepek nya. Diciumnya pipi saya. "Sakit lg kepala Mak Cik? " saya tanya. diorang jawab, "Tidak. sayang. dahh baik. Kan tadi Yuz dahh simbah sama air dallam kepala bawah Mak Cik? " diorang senyum.

"Masa Yuz kencing tadi ke" : saya tanya. "Hisy. itu bukan kencing. sperma namanya. diorang ajar saya namanya. Lepas tu kitorang terus tidur. makcik Fiara peluk saya. Masa ingin tidur tu diorang urut urut batang konek saya. saya ramas ramas payudara nya. Mulutnya hisap lidah saya. saya pun gitu juga.
Konek Dijilat Makcik Payudara Besar ***
Konek Dijilat Makcik Payudara Besar, sex story , Konek Dijilat Makcik Payudara Besar citer lucah blue, kisah sex Konek Dijilat Makcik Payudara Besar, cerita malaysia Konek Dijilat Makcik Payudara Besar, porn, erotic novel sex, Konek Dijilat Makcik Payudara Besar



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/