Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci

Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci | Cerita ni saya mahu share satu pengalaman manis saya satu masa dulu. Pengalaman merosakkan anak dara orang. Kenikmatan menikmati badan gadiis ni tak akan saya lupa sampai bila bila. Nama gadiis ni Sarah. Umur baru 18 tahun pada masa tue.

Tapi bodynya mmg leleh beb. Pandai betul diaorang menjaga body nye, mmg perfect. Paling saya tak tahan ialah bontot nya. Setiap kali jika diaorang berjalan, mmg mata saya tak berkelip memerhati kan gelekan mautnya.

Lebih lebih lagii bila diaorang memakai seluar yang nipis sehingga menampakkan seluar dalamnya. Rasa macam mahu fuck kat situ jugak. Tapi saya mesti jaga kemachoan saya jg Takkan lari bontot dikejar.

Citer Seks Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci

Saya daah lama memasang niat utk jadi orang pertama melihat dan merasai kenikmatan badan nye tue. saya daah atur plan. Kalau blh saya mahu buat seks kat diaorang bila diaorang tak sedarkan diri, maksud saya bila diaorang pengsan.

Best woo cara nie. kitaorang blh apa je kitaorang suka kat die. saya kenal gadiis ni masa saya kerja kat supermarket. diaorang satu tempat kerja dngan saya. memanng kitaorang selalu berjumpa.

Selalu jg saya dapat tengok wayang free, maksud saya buah dada nya yang cukup padat bila diaorang membongkok mengambil sesuatu barang. diaorang mmg tak pakai coli, hnya pakai baju dalamm yang nipis.

Satu hari tue, kitaorang ditugaskan utk susun stok yang baru sampai. yang bestnya stok tu ialah coli dan seluar dalamm perempuan. kita susun stok tu dalamm stor. kita berdua je masa tue.

Tengah susun susun tue, saya cuba tanya diaorang kenapa diaorang tak pakai coli. Lagipun masa tu batang zakar saya daah mencanak naik. Bau badannya yang harum cukup membuatkan batang zakar saya stim.

Diaorang pun tersipu sipu malu dngan soalan saya tadi. Katanya diaorang tak suka pakai coli sebab panas dan tak selesa. Tambahnya lagii diaorang tak perlu pakai coli sebab buah dada nya daah cukup seksi.

Saya pun cabar diaorang yang saya tak percaya yang buah dada diaorang seksi. Apalagi diaorang marah la. saya suruh diaorang bukak baju uniform diaorang dan tunjukkan kat saya buah dada diaorang yang power tue.

Mula mula tu diaorang tolak. Tapi saya pujuk die. saya kata tak rugi kalau diaorang tunjukkan kat saya buah dada die. Alah setakat tengok jer. Bukannya mahu pegang atau hisap.

Diaorang pun setuju. Lalu Sarah pun perlahan lahan membuka uniform dan baju dalamnya. Lantas terpampanglah depan mata saya dua buah bukit yang cukup solid dngan putingnya yang kemerah merahan.

Saya tanya diaorang blh tak saya pegang sikit. saya katakan yang diaorang mesti seronok punya bila saya pegang dan usap buah dada die. Sekali lagii diaorang tewas dngan pujukan saya.

Batang zakar saya daah mula menegang. Perlahan lahan saya dekati die. saya cuba membelakangi die. Dari belakang saya sentuh sikit demi sikit mulai dari bahu hinggalah ke buah dada nya yang solid tue.

Cite Melayu Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci Citer Erotik
Nafas Sarah daah mula berubah rentak. buah dada nya mula menegang. saya mulai main peranan. saya hisap buah dada nya dngan rakus sekali sampaikan meliuk lentok badannya. Tangannya memaut erat leherku.

Mesti stim gila. Tangan saya cuba mencari pantat nya. Dari luar saya gosokkan tangan saya kat pantat nya tue. saya cuba londehkan seluarnya, tapi tiba tiba nama saya di page oleh receptionist.

Boss saya cari. Cepat cepat saya kemaskan diri dan tinggalkan Sarah seorang kat situ. Dari jauh saya nampak rasa tdk puas hati terbayang diwajahnya. Potong stim betul. Baru mahu mula.


Kisah Blue Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci
  • Tak apa, lain kali mesti saya dapat punya body Sarah nie. Saya tanya diaorang kenapa. diaorang kata mengantuk sangat. Apalagi tak sampai 10 saat terus diaorang lelap. Macam 10 tahun tak tidur.
  • Lepas tu saya telankan diaorang pil cegah hamil 2 biji supaya nanti saya blh pancut dalamm pantat nya. Saat saat yang diidamkan telah muncul depan mata. Jantungku mula bergetar.
  • Tak sangka begini mudah mahu dapat rasa pantat dara pulak tue. Tak perlu mas kahwin dan akad nikah. Jahat betul saya. saya dukung diaorang masuk dalamm bilik saya. Siap pasang aircond lagi.
Saya daah nekad. Hari ni mesti saya mahu rasa sepuas hati body Sarah nie. Bau badannya cukup membuatkan batang zakar saya stim. Perlahan lahan saya membuka semua pakaian saya sampai bogel.

Batang zakar saya daah mencanak naik. Keras gila ! saya geselkan batang zakar saya dekat pantat diaorang yang masih dibaluti pakaian. saya mula meraba raba disegenap badannya sambill mulut saya mula mencium rakus mulutnya.

Saya cuba masukkan batang zakar saya dalamm mulutnya. Best ! saya mengulumkan batang zakar saya dalamm mulutnya sampai saya mahu terpancut. Argh. argh. saya rasa macam mahu pancut, lalu saya membenamkan seluruh batang zakar saya dalamm mulutnya dan.

Arghh. saya pancut dalamm mulutnya. Nikmat gila ! Melimpah ruah sperma saya dalamm mulutnya. saya rasa kalau diaorang sedar mesti Sarah ni jilat habis sperma saya. saya lepak kejap.

Novel Sex Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci

Tunggu sampai batang zakar saya naik balik. Letih jg saya kerjakan mulut diaorang tadi. Adalah dekat 10 minit. Lepas tu saya bujak baju diaorang sehingga menampakkan coli diaorang yang sememangnya cute.

Coli yang menutupi kemas buah dada nya yang berisi padat. saya cari cangkuk colinya. Jumpa. dengann itu terpampanglah buat kedua kalinya buah dada Sarah yang saya idamkan selama ini.

Dua buah bukit yang masih belum diterokai. Cukup cantik. Nipplenya yang kemerah merahan menambah seri lagii buah dada nya itu. saya tak sabar sabar lagi. Terus menghisap buah dada nya dngan rakus.

Puas hati saya. Cukup nikmat sekali. saya gigit gigit manja nipplenya itu. Tak puas dngan itu, saya menghalakan batang zakar saya dekat buah dada die. saya kepitkan batang zakar saya di celah celah buah dada nya itu.

Best. Argh. argh. saya titfuck buah dada bohsia. dengann tangan saya menggenggam erat buah dada nya , biar batang zakar saya cukup kemas diantara kedua dua buah dada nya itu.

Tak dapat digambarkan kenikmatan seks yang saya rasai ketika itu. Sekali lagii saya terasa mahu pancut. memanng power batang zakar saya nie. Maklumlah dijaga dan dibelai dngan tongkat ali dan pelbagai jenis jamu.

Sehingga tiba saatnya, saya pancut sekali lagi. Tapi tak banyaak kerna saya mahu simpan utk menjamu pula pantat dan lubang jubur nye nanti. Argh. argh. nikmat tak terhingga. saya sapu sperma ku yang melekat dekat buah dada nya supaya senang nanti saya mahu usap.

Memanng best buah dada die. Rasa mahu second round titfuck buah dada bohsia tue. Tapi saya kena simpan tenaga utk menjamu pula bahagian yang paling penting iaitu pantat nya.

Pantat yang masih suci. Murni. Ketat dan padat. saya harap belum ada orang lain yang telah mengkokek pantat nya. Harap harap begittu lah. Kalau tak, kurang seronok pula. saya tak beberapa suka makan sisa orang.

Tapi kalau daah terhidang depan mata saya belasah jer. Rezeki beb. Bukan selalu dapat.
[kaki]
Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci ***
Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci, sex story , Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci kisah seks melayu, cerita lucah Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci, kisah erotik Malaysia Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci, porn, erotic novel sex, Buah Dada Bohsia Besar Pantat Suci



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/