Pancut Mulut Amoi Sundal

Pancut Mulut Amoi Sundal | Saya seorang murid berbangsa cina, saya mengambil pelajaran pendidikan moral di sekolah saya. Guru pendidikan moral saya adalah seorang gadiis india yangg comel, namanya Rahni, body diaorang amat baik. Umur diaorang kira kira 25 tahun, mulut yangg sederhana saiz itu paling best digunakan utk menghisap konek.

Oleh kerna pendidikan moral bukanlah satu pelajaran yangg mudah utk ditangani, saya dan beberapa kawan pon meminta cikgu Rahni mengajar tuition. Cikgu pon bersetuju dengann kita. kami tuition di rumah cikgu Rahni, setiap kali selepas tuition kat sana, kami empat mesti stim kerna cikgu selalu berpakaian t shirt putih yangg bolehh see thought sehingga dapat lihat bra hitamnya.

Kisah Lucah Pancut Mulut Amoi Sundal

Pada suatu hari, hujan yangg lebat bermula berturun, sebelum hujan mula saya sdh sampai kat rumah cikgu Rahni tetaapi kawan saya belum sampai. Saya dan cikgu menunggu mereka selama setengah jam tetaapi mereka masih belum wujud.

Cikgu tidk mengajar apa apa kerna berasa tidk adil kepada pelajar lain. Oleh kerna cuaca sangat sejuk, saya dan cikgu pon berasa lapar. Cikgu tanya saya ingin makan keh tak nak.

Saya pon menjawab ingin dan kami berdua pon mula menyediakan makanan. Selepas setengah jam, makanan kami pon terhidang. Apabila cikgu sdg menghidang makanan, saya dapat lihat payudara cikgu yangg besar itu tergoyang goyang.

Saya tidk dapat menggelak daripadanya dan terus melihat. Tiba tiba, cikgu nampak perbuatan saya, diaorang tanya : " Eii, tak pernah lihat keh? " Saya berasa malu dan berdiam diri saja.

Kami pon duduk dan makan bersama. Cikgu berduduk sebelah saya. Tiba tiba, saya berasa sesuatu barang sdg bersentuhan dengann konek saya yangg stim itu, saya pon lihat apa benda itu.

Saya nampak tangan cikgu sdg menyentuh konek saya dengann perlahan lahan. Cikgu bertanya: " Ohh, bukan kecik, saya ingat kanak kanak cam awak nii mesti kecik sangat. " Saya tidk dapat menjawab apa apa kerna berasa terkejut.

Cerita Melayu Pancut Mulut Amoi Sundal Citer Seks
Cikgu membuka zip saya and mengeluarkan konek saya dari seluar dlam saya. diorang mula gerak tangan diaorang dari atas ke hujung konek saya. Ini adalah kali pertama konek saya dipegang orang lain, biasanya saya hnya gongcang sendiri.

Tangan yangg lembut itu bersapu sapu dengann konek saya yangg keras itu. diorang memegang tangan saya dan menyapu payudara diaorang yangg besar itu, payudara diaorang lembut. Saya tidk dapat mengawal tangan saya yangg lapang itu dan terus memasukkan ke dlam skirt cikgu dan bermain dengann faraj cikgu.

Saya menggunakan 2 jari utk memasukkan ke dlam lubang cikgu. Cikgu berkata bahawa jngan membazirkan makanan dan diaorang meletakkan sekeping sayur di atas konek saya dan makan sayur itu, selepas itu diaorang mengisap batang konek saya dengann mulut yangg sederhana saiz itu.


Citer Malay Pancut Mulut Amoi Sundal
  • Saya berasa sungguh anih kerna ini adalah kali pertama batang konek saya dihisap. Cikgu mengulum batang konek saya habis habis. Saya berasa ingin cum tetaapi saya berusaha utk bertahan.

  • Mulut cikgu yangg panas and air liur cikgu menjadikan konek saya basah. Selepas 10 minit diaorang menghisap batang konek saya. diorang berhenti dan diaorang membaling di atas meja. Saya menanggalkan seluar dlam cikgu.
Bulu cikgu amat banyak. Saya bermain faraj cikgu dengann jari saya. faraj india yangg hitam itu sangat sexy nampaknye. Saya jugak meniru cikgu dan meletakkan sekeping daging ayam di depan lubang cikgu.

Saya mula menjilat faraj cikgu, muka cikgu kelihatan comel apabila saya menjilat dia. diorang menekan kepala saya. Air yangg keluar dari lubang cikgu sangat sedap ditelan, manis. Saya berasa sangat letih kerna perlu melutut di atas kerusi utk menjilat cikgu yangg berada di atas meja.

Cite Erotik Pancut Mulut Amoi Sundal

Saya pon naik ke meja itu dan kami memulakan 69. dengann tidk membazirkan masa saya mula mencucuk batang konek saya ke dlam lubang faraj cikgu. Tangan saya pon tidk bosan kerna bolehh memegang payudara cikgu yangg lembut itu sepuas puas hati.

Lubang faraj cikgu bolehh dikatakan sangat ketat. Cikgu menjerit kesakitan kerna saya bergerak dengann sangat cepat. Cikgu minta saya bergerak pehlahan sikit dan saya pon ikut katanya. Selepas itu saya bergerak semakin cepat dan cikgu tidk menjerit kesakitan tetaapi kali ini diaorang menjerit seperti sangat enjoy dengannya.

Sebelum saya ingin pancut, saya keluarkan adik saya dari gua cikgu. Cikgu berpusing dubur bermuka dengann saya, diaorang suruh saya jilat lubang dubur dia. Saya pon menjilat serta menggunakan jari saya utk memainkan lubang dubur itu.

Selepas lubang belakang cikgu daah cukup basah, saya pon mencucuk batang konek saya ke dalamnya. Perasaan ini sangat berbeza dengann perasaan bermain lubang depan. Lubang yangg ketat itu sangat susah dimasuki dan selepas masuk perasaan itu mmg syok sekali.

Saya sdh tidk bolehh tahan dan hendak pancut kali ini, saya mengeluarkan konek saya dan menekan kepala cikgu ke arah konek saya ini. Cikgu terpaksa mengulum seluruh batang konek saya dan saya pon cum di dlam mulut cikgu.

[kaki]
Pancut Mulut Amoi Sundal ***
Pancut Mulut Amoi Sundal, sex story , Pancut Mulut Amoi Sundal cerita lucah, Pancut Mulut Amoi Sundal kisah lucah seks Pancut Mulut Amoi Sundal, citer blue Pancut Mulut Amoi Sundal, porn, erotic novel sex, Pancut Mulut Amoi Sundal



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/