Merogol Mama Mertua Seksi Gebu

Merogol Mama Mertua Seksi Gebu | Peristiwa ini terjadi semasa saye dan bini saye menumpang di rumah pangsa mertua saye sementara mendapatkan rumah sendiri. mama mertua saye ini sa orang suri rumah yangg peramah namun suami nya agak pendiam. diorang nya (ayah mertua) sa orang bekas polis yangg telah bersara bila umurnya 41 tahun dan pada masa itu memandu teksi untukk pencarian hidup se hari hari.

Hidup kitorang bolehh di katakan senang di rumah itu saye dan bini saye membantu dgn duit pasaran dan membayar kos air dan letrik. Bayaran rumah sdh pon selesai dari hasil duit pencen ayah mertua saye, jadi, tiada lah masaalah wang sama sekali.

Lg pon kakak bini saye yangg tak tinggal bersama kitorang sering memberi duit jajan kepada orang tua nya krna suami nya sa orang yangg kaya. harus di ceritakan yangg sebelum perkahwinan saye, ayah mertua saye ini sering ke Batam dan Tanjung Pinang, Indonesia.

Konon kata nya ada bisness di sana. Semenjak saye menumpang di rumah itu, saye perhatikan yangg diorang nya selalu berangkat ke seberang pulau itu pada petang Jumaat dan pulang pada petang Ahad.

Cerita Blue Merogol Mama Mertua Seksi Gebu

Teksi nya di sewakan kawan nya. Hendak di katakan diorang nii sa orang pendiam dan alim, tak juga krna saye pernah melihat diorang meminum "Guinness" bersama kawan nya di kedai kopi berjauhan dari blok rumah kami.

Ada bannyak kemungkinan yangg pemergian nya ke Batam untukk mencari faraj muda dan bukan untukk bisnes. banyak yangg saye dengar tentang orang2 yangg telah bersara dan dapat duit pencen atau duit cpf (epf di Malaysia) pergi ke Batam untukk mencari bini muda.

Ada pula yangg saye dengar kayap semua duit mereka di habiskan oleh perempuan perempuan Indonesia di sana. lg pon tempat itu penuh pelacuran. Walau demikian tak saye bincangkan kemungkinan itu kepada bini saye krna saye ini sa orang pendatang dari Melaka, Malaysia, mahu mencari keharmonian di negeri orang.

Pengeratan batin antara saye dan mama mertua saye bermula pada suatu hari Isnin selepas bini dan ayah saye keluar rumah untukk mencari nafkah. saye yangg berkerja sebagai instructor gym mengikut jadual minggu itu masuk pada jam 3 petang.

Jadi pagi itu saye berduaan je dgn mama mertua saye dan itu pon bukan pertama kali kitorang di tinggalkan berduaan. Tetapi, hari itu sangat lah berlainan saye melihat kelakuan mama mertua saye.

Saye bangun hampir jam 10 pagi itu dan keluar dari bilik saye untukk ke tandas. mama mertua saye berkemban kain pelikat sdg menjemur kain cucian. saye lihat diorang terjungkit jungkit masa mengeluarkan galah jemuran di luar jendela dapur dan saye perhatikan punggong nya bergoyang dari belakang.

Yangg saye hairan diorang nya tak pernah berkemban bila kitorang berempat di rumah. Melihat bahu nya yangg berisi sangat merangsangkan saye apalagi baharu bangun dari tidur dgn batang kote saye yangg separuh keras.

Saye menahan godaan dan mengucapkan selamat pagi kepada nya. "Oh! Selamat pagi Zamin. " sahut nya. "Kata nya kerja petang. Apasal dahh bangun? " tanya nya lagi. "Oh! Zamin ingin ke immigresen untukk menyambung parmit kerja. " jawab saye sambill memasuki tandas.

"korang mandi lah biar mama buatkan Milo dan telor setengah masak. Empat biji kan selalu nya? " tanya ibu. "Ya! ibu. " saye menjawab dari dalamm bilik mandi. Selepas mandi saye dapati telor dan minuman belum siap lalu saye ke bilik saye untukk menukar pakaian.

Belum siap saye memakaii baju, mama mertua saye memanggil saye krna hidangan dahh di siapkan. sambil membutang baju kemeja, saye pon berjalan menuju ke ruang dapur di mana mama mertua saye sdg duduk masih berkemban.

Saye duduk di hadapan nya dan memulai santapan pagi saye. Mata saye melirik ke arah simpulan kemban mama mertua saye dan pasti diorang tak memakaii coli krna tiada nampak tali di bahu nya.

Fikiran saye membayangkan payudara nya yangg besar di dalamm liputan kain pelikat nya. sambil makan saye menghayal dan juga cuba sedaya upaya saye mencengkang godaan itu. "korang ingin cepat ke immigresen ke? " diorang bertanya.

"Ada sesuatu yangg mama ingin bincangkan dgn korang. " diorang bersambung. "Lekas saye hulurkan borang lekas lah dapat parmit tue. Immigresen Singapura kan pantas. Apa yangg mama ingin bincang kan? " saye bertanya dan khayalan saye terganggu sekejap.

Novel Sex Merogol Mama Mertua Seksi Gebu Cerita Seks
"Abah korang tue. Selama 2 tahun korang tinggal di sini, tak kah korang perhatikan tingkah laku nya? " tanya mama mertua saye. "Apahal tentang tingkah laku abah tue? Pada pandangan Zamin diorang sorang pendiam tak bannyak cing cong. Di ajak berbual, diorang bual. Di ajak keluar makan, diorang menurut. Zamin tak bermasaalah dgn abah dan berasa beruntung mendapat mertua macam die. dan juga mama yangg sangat saye sayangi. " saye berkesempatan memuji nya dan mulai menggambarkan payudara nya besar yangg di selimuti kain pelikat.

"Apa yangg ada di pulau Batam tue? mama dengar ada orang kahwin lagii di sana. " ia bertanya. "Ada yangg kahwin lagi. Ada yangg buat bisnes. Ada yangg makan angin di sana. Tempat tuu barang semua murah dan dgn duit dollar Singapura ni, mewah lah. Tapi abah cakap ada bisnes di sana dan dahh agak lima tahun pergi balik ke sana. Kalau diorang cakap ada bisnes apa yangg mama nii ingat yangg bukan bukan. Tenang aja lah ibu. Zamin dan Ismine (bini saye) ada untukk menemani ibu. " jawab saye untukk menyenangkan mama mertua saye.

"Terima kasih lah, nak. mama nii tak tahu kepada siapa ingin mengadu. anak anak mama tuu dua dua nya perempuan. Susah hendak mama mendedahkan sesuatu kepada mereka. " kata mama mertua saye.

"Kenapa mama tak bincang dgn suami Hernia tue. diorang kan anak mertua mama jugak? " saye bertanya. "Ah! diorang tuu sombong orang nya. Payah ingin mesra. " jawapan nya.

Air minuman dan makanan pon dahh habis dan dari fikiran saye, baik lah saye keluar rumah untukk menenangkan dan mengawal godaan syaitan itu. saye pon memakaii sepatu dan minta izin untukk keluar.


Cerita Erotik Merogol Mama Mertua Seksi Gebu
  • Mungkiin saye salah faham menuduh mama mertua saye itu cuba menggodai saye. Argh! Lupakan jer lah perkara tadi, hati saye berkata. Malam tuu saye pulang jam 12 dan bini saye dan mama nya menunton tv di ruang tamu.

  • Saye sapa mereka dan terus masuk ke kamar saye di ikuti bini saye. saye pon terdengar tv dan lampu di matikan dan tutupan pintu bilik mertua saye. Terbayang badan mama mertua saye, saye naik birahi dan batang kote saye terus mengeras.

  • Saye lihat bini saye yangg berdiri di hadapan saye se olah olah wajah mama mertua saye cuma beza, perut nya. saye tanggal kan pakaian hamil nya dan memegang perut nya yangg buncit menggendung anak sulung kami.

  • Saye tunduk dan cium perut bini saye sambill tangan menggentel faraj nya. Sekejap kemudian saye berdiri dan memeluk dan mencium pipi bini saye. Tangan saye memegang tangan kiri nya (bini saye kidal) dan mengarah nya ke batang kote saye yangg keras meminta di bebaskan dari seluar dalamm saye yangg ketat.
Dgn tak di dorongi, bini saye pon melucutkan seluar dalamm saye membebaskan batang kote yangg tersiksa dari pagi tadi. bini saye melutut dan mengulum batang kote saye hingga terpancut ke mulut nya.

Cara ini je yangg di praktikkan untukk memuaskan birahi saye sejak kehamilan nya masuk 8. sudah sarat dan krna kitorang tak ingin apa2 terjadi kepada anak yangg di kandungi.

Keesokkan nya sama aja tabiat mama mertua saye. Berkemban di rumah. Sama juga perbincangan kitorang tentang suami nya dan saye juga terpaksa mengawal bisikkan syaitan di telinga saye betapa susah saye di buat nya.

Kalau keadaan itu nyata yangg mama mertua saye mahu menggoda saye, tak lah jadi hal jika saye mempelawa menyetubuhi nya di bilik nya atau bilik saye. Tetapi, kalau ia nya tak merelakan pelawaan saye dan saye di anggap kurang ajar, habis lah hubungan keluarga ini.

Cite Kongkek Merogol Mama Mertua Seksi Gebu

Hilang lah bini dan anak saye. yangg paling mengejutkan di pagi Khamis itu ia lah se butir pil Viagra yangg mama saye tunjukkan kepada saye. "Ini pil apa? " tanya mama sambill menunjukkan pil biru itu kepada saye.

"Ibu! bapak kan umur nya dahh lebih 40. Tentu lah perlu pil itu untukk mampu ber. menyenangkan ibu" jawab saye, malu untukk menggunakan perkataan 'bersetubuh'. "Ini lah payah mama ingin bincang dgn anak perempuan ibu. " ujar nya.

"Hilang lah kehormatan mereka kepada abah mereka tue. " sambung nya. "Bisnes konon nya! ingin main perempuan muda lah tue. " melenting suara mama mertua saye sambill menangis, dahi dan tangan nya merebah di atas meja makan.

Saye terkejut dan bangun dari kerusi saye untukk memujuk nya. Apabila berdekatan di sebelah nya, saye hendak membelai rambut nya namun itu bolehh di anggap kurang ajar menyentuh kepala orang tua.

Saye pon memegang bahu nya yangg tiada se utas benang menutup nya. sambil memicit micit bahu nya saye berkata, "ibu jngn ingat ke situ. Taruhkan pil itu di tempat asal nya. mungkiin abah gunakan nya malam ini. Malam ini kan malam Jumaat. Seronok lah malam nii ibu. " mama mertua saye masih menangis tersedu sedu.

Beberapa minit kemudian, mama mertua saye membangun untukk bersandar di kerusi dan saye hulurkan sapu tangan untukk mengesat air mata nya, tangan saye masih di bahu nya. Di dapati simpulan ikatan kemban nya longgar lalu cuba menguatkan ikatan itu.

Waktu melepaskan ikatan itu ia mendedahkan payudara nya yangg besar beberapa saat sahaja, namun cukup memberahikan batang kote saye. Nafas saye semakin kencang dan masih cuba menahan godaan krna masih ingatkan nasib bini dan anak saye kalau saye berkelakuan tak sopan.

"Pil ini mama jumpa di kocek seluar nya bulan lalu Zamin. Sampai tadi malam pon badan mama tak di sentuhi. jngn kata bulan ini! Sekarang bulan berapa? daah bulan sembilan kan? blh ingat lagii mama ni. Baru dua kali bergaul dgn abah korang tue. Itu pon mama mendesak. Malu lah mama nii se orang bini meminta batang kote lelaki. Macam pelacur pula. " kata mama mertua saye dgn tenang.

"Malam ini korang katakan? Esok petang si tua tuu dahh ingin ke Batam. " sambung ibu. "Tenang ibu. Biar Zamin cari jalan untukk berbual dan menenangkan suasana di rumah ini. " jawab saye.

Sudah tenang, saye pon minta izin keluar rumah dgn alasan ke immigresen walaupun perkara tuu telah selesai saye buat. "Zamin. " mama memanggil saye. "Ya! ibu? " saye menjawab.

" jngn korang bilang Ismine sepatah apa mama bincangkan dgn korang. " kata nya. "Takkan lah saye ingin berbuat demikian. " jawab saye. saye pon keluar rumah tak tentu arah tujuan.

Saye hrus keluar dari rumah itu untukk mengawal godaan dari merogol mama mertua saye sendiri. Kini dahh lama saye tak mengacak panah saye ke faraj bini saye, mama mertua saye buat hal pula.

[kaki]
Merogol Mama Mertua Seksi Gebu ***
Merogol Mama Mertua Seksi Gebu, sex story , Merogol Mama Mertua Seksi Gebu cerita blue lucah melayu Merogol Mama Mertua Seksi Gebu kisah seks Malay Merogol Mama Mertua Seksi Gebu, porn, erotic novel sex, Merogol Mama Mertua Seksi Gebu



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/