Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting

Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting | sdh setahun aku mendirikan rumah tangga dengan Helin. kitaorang berkenalan sewaktu aku membantu tukarkan tayar keretanya yaang pancet di labuh raya timur barat. Perhubungan kitaorang bertambah intim dan bertukar menjadi sepasang kekasih, apabila aku menumpang di rumahnya utk berulang alik menghadiri seminar di ibukota.

Sewaktu berkahwin umur ku 30 tahun dan Helin 37 tahun, diorang lebih tua daripada aku 7 tahun. Aku tak kisah dengan perbezaan umur kitaorang yaang bgitu ketara. Walaupun umur 37 tahun, tapi perwatakannya dan raut wajahnya nampak lebih muda daripada umurnya yaang sebenar.

Aku korbankan cinta ku demi kasih sayangnya yaang amat mendalam terhadap ku. Maklumlah janda bertemu pula dengan teruna. Walaupun sebelum ini aku sdh mempunyai ramai teman wanita yaang jauh muda daripadanya.

Daah jodoh apa ingin buat. Di antara ramai teman wanita ku, yaang spesil ialah seorang awek kadazan student Universiti. Sarina namanya. Perhubungan kitaorang terputus apabila aku mengambil keputusan utk berkahwin dengan Helin isteri ku sekarang ini.

Aku dengan Helin sebelum berkahwin dulu, perhubungan kitaorang sdh pun macam suami isteri. Jadi aku mengambil tanggung jawab terhadap apa yaang telah aku lakukan. Aku bertekad tdk nak mengulangi gaya hidup ku semasa bujang dulu.

Mahu jadi seorang suami yaang setia, romantis dan jujur. Ini tekad ku. Aku cuba hadkan aktiviti sosial ku. Ke mana sahaja aku pergi, aku akan bawa Helin, isteri ku bersama.

Masa bujang dulu aku jenis lelaki yaang tak bolehh jumpa pompuan. Inilah satu satunya kelemahan ku. Dapat sahaja peluang, aku mesti ingin test batang kote aku. Hampir kesemua pompuan yaang aku dampingi akan menyerah dan melutut di depan aku.

Aku bukan hebat sangat, tapi sentiasa berusaha ke arah itu. dlam bnyk banyak teman wanita ku, hnya awek kadazan itu sahaja yaang liat. Sehingga hubungan kitaorang terputus diorang tak dapat aku jinakkan.

Jinak jinak merpati katakan. Khabarnya dahh tamat pengajian dan balik ke negerinya Serawak. Sekarang ini, isteriku bos dan aku second bos. Itu di pejabat saja, di rumah aku suami dan bos.

Kitaorang masih tinggal lagii di rumahnya yaang lama. Bunglow dua tingkat milik isteri aku Helin. Isteri ku ini mandul, aku tahu sejak kitaorang masih menjadi sepasang kekasih lagi. Sebelum berkahwin, Helin tinggal dengan pembantu rumah Indon, Rikni namanya.

Cerita Kongkek Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting

Diorang sdh pun pulang ke kampongnya di Surabaya. Jadi rumah yaang besar itu hnya tinggal kitaorang berdua saja. Rasa sepi juga, apatah lagii Helin isteri ku, tak akan dapat melahirkan zuriat utk ku.

Pada satu petang, ketika perjalanan pulang dari pejabat, kitaorang berbincang utk mengambil pembantu rumah yaang baru. Helin memberi pandangannya. "Bang, apa kata kalau kitaorang jemput Soffie tinggal bersama kita. "Aku cuma diam sambiil memandu memandang terus ke hadapan, seperti dengar tak dengar aja apa yaang Helin cakapkan tadi.

Bisik dlam hati kecilku, cari nahas, nanti lain pula jadinya. Soffie adalah adik angkat isteri ku Umur baru 26 tahun masih bergetah. Badannya kiut miut pula tu. Aku takut, aku tak tahan godaan nanti.

Diorang salah seorang daripada senarai awek yaang pernah aku telanjangi. Yalah. kitaorang pernah lakukan hubungan sex sebelum ini. "Bang! tak dengar ke apa yaang Helin cakap tadi. " Helin Isteri ku , bertanya balas apabila melihat aku tdk respon pertanyaannya.

" "Iya, abang dengar. Tapi Helin. ! tak kan Helin tak ingat masa kitaorang berkawan dulu. Helin. , orang lain tak ada ke? " Aku bertanya balas. Soffie jg pernah terlibat dengan permain cinta tiga segi kitaorang dulu. Isteri ku Helin, Soffie dan Rikni pembantu rumah, pernah main sex serentak pada satu masa. Peristiwa ini berlaku di sebuah hotel di Pulau Pinang. Aku bimbang bilananti Soffie tinggal bersama kita, perangai nakal aku akan berulang kembali. Manalah tahu, hidangan dahh ada depan mata. Kucing mana tak ngap ooii. Ini yaang aku takutkan ini. Sejak aku kahwin dengan Helin, semua teman wanita telah aku putuskan, termasuklah Soffie. "Abang cadangkan kitaorang ambil orang lain ajalah.

" Aku membuat cadangan balas. "Tapi, bangg. ! , Helin kesian dekat Soffie tu, sampai sekarang belum kahwin kahwin lagi. " Helin bagaikan merayu. Setakat ini, semua permintaan isteri ku tak pernah aku hampakan. Hai kenapalah si Soffie ini yaang di pilih. Walaupun aku bertekad ingin berubah, tetaapi perangai lama ku belumlah pasti dapat habis ku kikis. "Ok lah, abang setuju.

Tapi bila ingin jemput Soffie kemari. ? " Aku inginkan kepastian. "Nantilah, Helin uruskan. " Aku membelok kereta masuk ke dlam kawasan rumah. Perhubungan sex dengan isteri ku macam biasa, berjalan lancar. layanannya sungguh istimewa. Pengalamannya membuatkan aku puas dan nikmat yaang tiada terhingga. Aku sayang isteri ku. Sebagai second bos di syarikat hartanah milik isteri ku, aku handle bahagian pemasaran dan pelanggan. Kerja ku agak rumit dan sibuk juga. Bilik pejabat ku agak luas, selasa dan lengkap. Meja tulis ku yaang besar dan lebar dengan kursi duduk yaang ekslusif. Kumputer peribadi, fail kabinet, sofa tetamu yaang panjang, muat utk dua orang dewasa tidur. Bilik pejabat ku tertutup daripada pandangan luar dan di sudut sebelah kanan disekat dengan cermin utk bilik sketeri ku. Aku di bantu oleh sorang sketeri, Rina namanya. Cantik, anggun orangnya tapi diorang isteri orang. Suaminya seorang pegawai kerajaan. mahu jadikan cerita, suami si Rina terpaksa keluar negara bertugas sebagai pegawai diplomatik. Rina terpaksa berhenti kerja dan ikut suaminya ke sana. Jadi jawatan sketeri ku tinggallah kosong dan belum ada penggantinya. Itu pun Isteri ku masih ingin cadangkan Soffie, tapi aku menolaknya. Kekosongan jawatan setiusaha diiklankan di ahkbar. Kebetulan pada hari temuduga utk jawatan sketeri, aku terpaksa bergegas ke Seremban. Jadi, tak adalah peluang utk aku jadi penginterviewnya calun sketeri ku. Sekurang kurang aku dapat memilih mengikut cita rasa aku sendiri. Pegawai perjawatan En. Lan yaang mengendalikan interview ini. Selesai sahaja tugas aku di seremban, aku terus pulang ke rumah. Isteri aku, Helin dahh pun ada di rumah. diorang sambut ku depan pintu. Terperanjat aku di sebelah nya terjengol si Soffie. "Haii Soffie, bila sampai? ". "Petang ni, bang Rizack.

" Aku menyapa Soffie sambiil melangkah masuk di iringi Helin dan Soffie. Soffie aku lihat kurus sedikit, tapi tetap cantik macam dulu. "Lama tak dengar berita, sihat ke? " Aku sambung lagii sambiil duduk di meja makan. "Sihat" Balas Soffie.

"Soffie tak rindu kitaorang ke? " Aku sahaja ingin test. Soffie cuma tersenyum, tanpa menjawab balas. Isteri ku Helin, ke ruang dapur menyediakan minuman utk aku. Soffie jg ikut Helin ke ruang dapur.

Harap harap aku akan dapat bertahan. Selepas makan malam, kitaorang berborak di bilik tv, sambiil menonton dvd filem hindustan. Setahun aku tak jumpa dengan Soffie, rindu tue adalah sikit sikit.

Isteri ku Helin, amat ceria, tak nampak lansung riak cemburunya. begittu mesera berbual dengan Soffie. Aku cuma mencelah sekali sekala. "Helin, ramai ke yaang hadir temuduga tadi? " Aku bertanya nak tahu perkembangan temuduga yaang dijalankan siang tadi.

"Kata Lan, 7 orang. Helin pun belum check nama nama calunya. " Isteri ku Helin, memaklumkan perkembangan siang tadi. "Oii ramainya. ! ingin pakai sorang aja. " Soffie pula yaang menyampuk.

Malam tue isteriku tidur dengan Soffie di bilik kita. Sementara aku pula sibuk menyediakan kertas kerja plan pemasaran. Entah bila aku tertidur, tapi sedar aja dari tidur jam dahh 7 pagi.

"Bang malam tadi kenapa tak masuk tidur?. " Isteri ku bersuara sambiil membawa dulang minuman letak ke atas meja. "kita berdua menunggu abang. " Aku kurang faham apa yaang Helin cakapkan tadi.

Otak ku berputar mencari jawapannya. sesudah bersarapan aku dan Helin ke pejabat. Soffie tinggal di rumah sendirian. Masa berlalu. Hari ini setiausaha yaang baru lapur diri berkerja. Namanya dan orangnya aku belum kenal.

Fail biodata masih ada pada pegawai perjawatan ku Lan. Tempat jam 9 pagi, Lan call aku, "Encik Rizack. Sketeri baru you dahh sampai. mahu bawa jumpa sekarang? " Suara Lan dari spesker intercom.

"ok lah Lan, bawa diorang masuk dan biodatanya sekali. " Aku mengarahkan Lan bawa masuk sketeri baru ke pejabat ku. Selang beberapa minit pintu pejabat aku diketuk daripada luar.

"Yes ! Masuk ! " Pintu dibuka, Lan bersama seorang awek yaang sememangnya aku kenal. "Morning, cik Rizack", Lan masuk berdiri di kiri meja ku. "Ini encik Rizack, eksisten maneger kita. " Lan memperkenalkan diriku kepada awek itu.

"Hai, Sarina. ! Silakan duduk. " Aku bersalaman dengan sketeri baru ku sambiil menarik kerusi mempersilakan duduk. Sarina seperti tak percaya, merenung wajah ku, takut silap orang. "Ini Rizack Latif. " Nada Sarina masih kurang yakin apa yaang di lihat dihadapannya.

"Cik Rizack dahh kenal Cik Sarina ke? " Lan inginkan kepastian. Fail biodata masih di tangannya tapi aku dahh kenal nama awek ini. "Ok, thanks Lan. " kata ku.

"Cik Rizack, saya keluar dulu. " Lan meminta diri. Sarina masih terpegun di hadapan ku. Aku sambung perbualan. "Dah habis belajar" "Ye, Tahun lepas" "kl Sarina tinggal kat mana. " "Rumah Abang di s*. " Sarina mula yakin dengan dirinya sendiri.

Cerita Seks Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting
"Tak balik Serawak ke? " "Baru balik bulan lepas" "Sarina tak percaya ke saya nie Rizack Latiff. " "Bukan tak percaya, tapi tak sangka pula. " " daah tahu saya, nie Rizack Latiff, so how, Sarina bolehh terima ke? " Aku cuba menduga hati Sarina.

"Emm. susah ingin cakap. " " Rizack tanya persenal sikit boleh? " "Yang persenal tue apa Rizack. " "Sarina ada. " Belum sempat aku habiskan ayat, Sarina cepat cepat mencelah "Boyfriend? " "Yes!. itu yaang Rizack ingin tahu. " Aku sambung ayat yaang tergantung.

"Rizack ingin tahu. dulu dan sekarang itulah lelakinya. " "Thanks, Sarina. " kitaorang bungkam terdiam sebentar, Aku pandang tepat wajahnya, Sarina tunduk sambiil tersenyum. Cantik dan anggun dengan suite yaang dipakainya hari ini.

Terkenang Nastalgia percintaan aku dengannya. Tubuh mogel ini, satu ketika dulu pernah berada dlam pelukan ku. kitaorang pernah bercumbuan mesera tapi belum pernah terlanjur. Kulitnya kuning langsat, matanya ayu dan meredup.

Wajah pan Serawaknya tetap cantik walau pun tanpa solekan. hanya khazanah dalamnya sahaja yaang belum aku terokai. diorang awek yaang jinak jinak merpati. Aku bangun dari tempat duduk menghampiri Sarina dan mengucup bibirnya.

Sarina menolak lembut. "Apa tugas Sarina, hari ini. ? " Sarina bersuara stlah melihat aku terdiam sejenak. "Ok, tue bilik Sarina. " "Sarina kemaslah apa yaang patut. " "untuk hari ini itu dulu. " "Yes, incik Rizack Latiff. " Sarina nampak ceria kembali, stlah ku lihat tadi air jernih bertakung di matanya.

Telefon berdering. "Hello, yes I am coming. " Aku letak telefon semula. "Now, Sarina buatlah apa yaang patut. " "Rizack keluar kejap. " "Nanti lunch time temani Rizack Ok! " Aku berlalu keluar, meninggalkan Sarina.

Sdh seminggu Sarina jadi sketeri aku, dan sdh dua minggu jg Soffie tinggal dengan kita. Setakat ini aku masih bolehh bertahan. Tapi sampai bila? Kedua duanya, berada di depan mataku.

Nampaknya aku akan tewas. Hubungan aku dengan Sarina semakin intim. Soffie pula semakin hari semakin mencabar batang kote ku. Isteriku pula Helin, seperti melepas tali kepada ku. Akhirnya aku tewas jua.

Semalam call dari jb memerlukan isteri ku utk bereskan urusan kontrak jual beli lot tanah utk pembinaan kondominium. Pagi ini diorang berolak ke jb ditemani Soffie. mngkin lusa baru balik.

Aku pula kena handle tender sebut harga bagi projek landscap taman. Jadi kedua dua projek ini amat penting bagi syarikat kita. Di pejabat hari ini akulah bos, akulah second bos.

Novel Blue Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting Cerita Kongkek
Aku sdang berbincang dengan pembantu pemasaran, Sarina turut sibuk membantu menyiapkan plan landscap yaang perlu dihantar besuk. Waktu kerja sebenarnya dahh habis, perkerja bawahan semuanya dahh meninggalkan pejabat. Tinggal aku, Sarina dan pembantu pemasaran.

Bnyk lagii perkara yaang perlu dibereskan. Jam sdh hampir jam 9 malam. Aku benarkan pembantu pemasaran pulang, hnya tinggal sikit lagii kerja kerja yaang perlu dibereskan. Aku tersandar di kurusi keletihan.

Sarina masih meneruskan kerja kerjanya. Sekarang cuma tinggal kitaorang berdua. sesudah menikmati kopi panas yaang dihidangkan oleh Sarina, aku kembali segar. Sarina memicit micit bahu ku. Aku tarik Sarina duduk ke atas riba ku, tangan nya memaut bahu ku.

Mukanya dlam keadaan mendongak. Midi singkat paras paha yaang dipakainya mendedahkan paha putih gebunya pada pandangan mata ku. kitaorang berkucupan sebentar. Tangan ku mengusap ngusap pahanya perlahan lahan. Mata Sarina dahh layu.

Batang kote ku tegang menolak seluar ku dari dlam yaang bersentuhan dengan bontot Sarina. Tanganku terus menjalar ke pangkal pahanya. Sarina respon membuka lebih luas kedua pahanya. kitaorang masih berkucupan.

Cite Blue Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting

Lidah Sarina ku hisap lembaut. Rabaan tangan ku bergerak ke atas dan berhenti di celah kelangkangnyanya. "Rizack. cukup. jngn pergi jauh tau. " diorang bersuara menahan aku dari bertindak lebih daripada itu.

Sarina mmg jinak jinak merpati. Aku terlupa syarikat ini milik isteri ku. Tapi burung sdh di tangan. Aku tukar teknik. Tubuh Sarina aku rangkul dan kemudian baringkan di atas sofa pejabat.

Aku kucup bibir Sarina semula. Midinya terselak sedikit pahanya terserlah. Tangan ku pula menjalar ke atas payudara nya. Aku usap dan picit picit perlahan. "Rizack. jangan kuat sangat, sakit. " diorang bersuara bila aku ramas bertalu talu.

Butang baju Sarina aku tanggal satu satu, dan sdh nampak branya. Cangkuk branya aku tanggalkan dan lurut ke bawah. payudara nya tersembul keluar. Tanpa buang masak aku nyonyot dan jilat puntingnya yaang dahh keras keghairahan.

Sarina meregek , "Rizack ah. " Tindakan ku lebih agresif lagi. Aku tanggalkan cangkuk dan zip midinya. lurut ke bawah dan tanggalkan terus. Kini tubuh Sarina yaang putih mulus cuma dibaluti seluar dlam saja.


Kisah Melayu Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting
  • Bibir ku aku pendapkan di pangkal paha sambiil perlahan bergerak ke atas dan singgah ditundunnya yaang masih lagii berbalut seluar dalam. Perlahan aku hulurkan lidah ku ke bahagian alur pepek nya.

  • Apabila tersentuh sahaja lidah ku, Sarina merengek lagii a. ! a. ! Aku terus pelbagaikan jilatan situ. Seluar dalamnya aku tarik perlahan. Sarina tdk membantah. Aku tanggalkan seluar dalamnya.

  • Pepek nya sdh terdedah keseluruhan tanpa pakaian lagi. batang kote ku pula menambah degree ketegangannya bila lihat pepek nya yaang tempam itu. Tundunnya agak tinggi, bibir pepek nya bertaut rapat kiri dan kanan.

  • Hujungnya biji kelentiknya terkeluar sedikit. Alur pepek nya putih bersih kemerahan. pepek awek kadazan ini belum pernah aku usik lagi. sambil menjilat pepek nya, aku turut membuka seluar dan seluar dlam aku sendiri.

  • Batang kote ku terpacak keras. Mata Sarina mencuri pandang menjeling jeling pada batang kote ku yaang keras tegang. Aku minta diorang pegang batang kote ku. "Emh. kerasnya. " Sarina bersuara.

  • Diusapnya perlahan dari pangkal ke hujung kepala. "Sarina please. " aku minta Sarina kulum batang kote ku. diorang menggelengkan kepalanya tak mahu. "Please. Sarina ! Sarina kulumlah sekejap aja. ! " "Tak mau le Rizack. Sarina tak biasa macam ni. " Batang kote ku sekadar diusap usap lembut.

  • Tangannya yaang lembut sdh cukup membuat aku kegahairahan. Perhatian ku masih di kelangkang Sarina. Air pepek nya sdh bnyk keluar. Operasi diteruskan lagi. Lidahku menjilat keseluruhan bibir, kelentik dan permukaan pepek Sarina.

  • Sekali sekala aku masukkan lidah ku ke alam lubang pepek nya yaang sikit terbuka bila pahanya dikangkang lebar. Terangkat angkat bontot Sarina beberapa kali menahan keghairah yaang amat sangat.

  • "Aa. ! a Rizack. nikmatnya Rizack. ! Oo teruskan Rizack. ! " Aku perhebatkan lagii dan mempelbagaikan jilatan. Air pepek nya bertambah banyak. jubur nya terangkat beberapa kali. "Rizack i tak tahan ni. Tolong Rizack. Please. please. ! " Aku lihat mata Sarina terpejam layu, nafasnya tak keruan lagi.

  • Ghairahnya dahh memuncak. Menyerah dan pasrah. hnya menunggu respon dari aku seterusnya. Aku sedar inilah detik dan masa yaang terbaik utk dapat pepek Sarina. Aku mula celapak ke atas sofa.
Aku kangkangkan paha Sarina lebar. diorang menurut saja. Posisi aku berada di kelangkang nya melutut. Batang kote ku yaang dahh lama menegang aku sentuhkan ke bibir pepek nya sambiil mencecah alur lubang pepek yaang sedikit ternganga.

Novel Kongkek Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting

Aku usap biji kelentik dengan batang kote ku. "Please Rizack. Please. ! " Sarina merengek meminta batang kote ku segera disumbatkan ke dlam lubang pepek nya. Aku pun tekanlah perlahan lahan.

Kepala dan takuk dahh masuk sikit hinggakan bibir pepek Sarina turut terselak menelan batang kote ku. Aku amat keghairahan. batang kote ku yaang dahh masuk kepala tue aku tekan lagi.

Tapi tiba tiba satu tindakan spotan dari Sarina. Tangannya menolak nolak dada ku. "Rizack. ! , jngn kuat Rizack. sakit. ! " wajahnya jg berkerut. Aku tarik balik batang kote ku.

Air pepek Sarina semakin banyak. Kali ini, aku ajah ajah dipermukaan lubang pepek nya. Kemudian, dengan sekali tusukkan yaang padu, batang kote ku masuk hingga ke pangkal. "Rizack. sakit Rizack. ! " Bibirnya digigit menahan kesakitan apabila batang kote ku lolos masuk ke dasar lubang pepek nya.

Kedua tangannya cuba menolak dada ku. Tapi pada masa tue batang kote ku dahh pun selamat terbenam. Aku tarikkan keluar semula. Ada periksa keadaan batang kote aku tu. Ternyata ada kesan darah di pangkal batang kote aku.

Rupanya masih virgin lagii awek kadazan ni. Melerek aku tersenyum membanggakan perkara tersebut. tetapi lepas tue aku masukan semula batang kote ku dan memulakan aksi sorong tarik. Kali ini tangannya memeluk erat tubuh ku.

Mngkin sakitnya dahh hilang dan yaang ada hanyalah kenikmatan yaang tdk terhingga. Rengekan sakit bertukar nada "awchh" Berselang seli dengan irama sorong tarik batang kote ku ke dlam lubang pepek nya.

Dlam kesedapan berkeluar masuk dan bersorong tarik, terasa ketat dan sendat lubang pepek Sarina. Aku pun percepatkan lagii rentaknya. "Aohh yes fuck me Rizack! come on Rizack. come on argh" Ternyata sakitnya dahh hilang terus.

Aku pun laju dan makin laju. Kemutan pepek dara yaang masih ketat itu lancari air pelicin yaang keluar bgitu bnyk dari pepek nya. "Oohh, a. coming. ! I am coming. ! " Sarina dahh sampai kekemuncak klimak sambiil aku perlajukan lagii hentakan.

Giliran aku sampai ke kemuncak jg telah tiba. "owhh! " Ledakan air pekat ku terpancut ke dlam pepek Sarina. Ketika itu kitaorang berpelukan erat bagaikan satu badan. Aku pun perlahankan sorong tarik dan lepak di atas perutnya.

Cerita Blue Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting

Sebelum bangun kitaorang berkucupan seketika. "Rizack, what if i get pregnant. ? " Sarina mulai rasa kebimbangan. "Do not worry about me. ! kami kawin ajelah! " Jawab ku dengan penuh keyakinan.

Malam tue selepas makan malam aku hantar Sarina balik ke rumah abangnya. Bermula dari sex pertama itu, Sarina semakin ketagih. Pantang ada peluang, kitaorang pasti lakukan. Tak kira di mana pun.

Tak lama lepas tu, Sarina dahh mampu kulum batang kote ku. kitaorang dahh cuba bermacam style. dlam pejabatku dahh ada set dvd. Selalunya kitaorang menonton dvd dulu dan main sepertimana style dlam dvd tu.

Aku mmg ada niat ingin buat Sarina jadi isteri nombor dua aku. Tapi aku bimbang krna isteri ku Helin lebih mahukan Soffie menjadi madunya. Ini yaang problem sikit. Setakat nie perhubungan aku dengan Soffie masih macam biasa.

Itu pun aku tak tahu sampai bila bolehh bertahan. Sejak kebelakang ini, Soffie seperti benar benar mencabar batang kote ku. Semakin provok aku dengan pakaiannya yaang sendat dan seksi.

Kedang diorang mengenakan gaun tidur yaang jarang nipis tanpa seluar dlam. Bulu pepek nya pun aku bolehh nampak dengan jelas. Aku pernah menegurnya. Tapi diorang pula yaang menyindir aku sebagai bukan lelaki tulin.

Bukan aku tak nak melayannya, tapi aku rasa dahh cukup dengan ada Helin isteri ku dan spare part ku Sarina. Malam tu, seperti biasa aku sdang menyiapkan kertas kerja plan pemasaran utk tanah pesisiran pantai.

Pintu bilik kerja ku selalunya aku tutup tapi tak pernah lock. Apa ingin dibimbangkan, inikan rumah sendiri. Isteri ku Helin bersama Soffie di bilik Tv. Aku tak tahulah filem apa yaang mereka tonton.

Selalunya filem hindustanlah apa lagi. Tiba tiba pintu bilik aku di ketuk. "Masuk ajalah pintu tak berkunci. " Aku mempersilakan masuk. Rupanya Soffie, diorang hnya bersuara dari luar. "Bang Rizack. " Soffie sengaja merengek manja.

"Kak Helin panggil sekejap. " "Ok. Ok. " Jawab ku ringkas. Aku tinggalkan kerja ku dan terus dapatkan mereka di bilik tv. Aku masuk duduk di sebelah Helin yaang dahh siap berpakaian tidur.

Soffie pula dengan gaun tidurnya yaang amat jarang dan nipis. Duduk di atas lantai yaang berkapet. Rupanya dvd yaang sdang dimainkan adalah dvd blue. Adegan jilat menjilat dan kulum mengulum.

Pelakun lelaki berkepala botak dengan pompuan negro. Pelakunnya taklah mengacam sangat, tapi batang kote lelaki tue besarnya mak datuk. Saiz panjangnya hampir 10 inci, besarnya macam sarung torchligth everyday saiz sel besar.

Hebat sungguh batangnya. Bila batang saiz xxl itu masuk dlam pepek pompuan negro, bunyi volume dvd macam menjerit. "Soffie larat tahan ke saiz besar tu? " Aku bersuara, bila ku lihat Soffie serius tumpukan perhatian pada dvd yaang dimainkan.

Citer Malay Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting
Batang kote aku pun dahh mula tegang. "Ala. besar lagii pun Soffie tak kisah. " Sahut isteri ku. Helin, cuma tersenyum. "Soffie ingin menonton yaang live punya. " Aku prokvok Soffie.

"Ok, Bang Rizack dengan Kak Helin berlakun sekarang. " Soffie pun segera matikan punat dvd dan menghadap kepada aku "Soffie ingin joint pun boleh. ! " Kata isteri ku.

Aku terperanjat dengan pelawaan isteri ku. "Bang Rizack yaang jual mahal. " Soffie macam merajuk. "Ok Soffie. Malam giliran kamu. " Isteri ku Helin, lansung tak ada perasaan cemburu.

"Kak Helin bantu ye. " Soffie hampiri aku. Kain yaang aku pakai dilondehnya. Aku biarkan saja. Soffie pegang batang kote ku yaang dahh keras ghairah dengan adegan dvd tadi lalu dikulum dan dinyonyotnya.

Hujung lidahnya nakal mencuit cuit saluran kencing ku. "Sedapnya Soffie. ! " Aku keghairahan. Isteri ku Helin cuma melihat sebagai penoton. Aku selak baju tidur Helin, aku tarik kangkangnya rapat dengan mulut ku.

Aku mula menjilat pepek Helin. Helin membiarkan sahaja tanpa respon. Aku beralih pula kepada Soffie. Gaun tidurnya aku selak, senang sahaja aku dapat jilat pepek Soffie sebab diorang tak pakai seluar dalam.

Isteri ku Helin, hnya sekadar mengusap batang kote ku diorang yaang tolong tanggalkan pakaian Soffie. Soffie dahh telanjang bulat. payudara Soffie menjadi sasaran tangan ku, aku usap dan ramas semahunya.

Soffie tdk membantah. pepek nya pun aku terus jilat. "Aa. !. " Soffie merengek kecil. Soffie baring atas lantai dengan pahanya terbuka. Aku segera bercelapak di celah kelangkangnya. Tanpa buang masa, aku halakan kepala kote aku ke pintu lubang pepek nya.

Masuk sahaja batang kote ku ke dlam lubang pepek , Soffie merengek "Oh. Rizack! Sedapnya Rizack. ! " Helin isteri ku, menjadi penonton adegan kita. Lebih kurang 5 minit aku ubah posisi.

Soffie seperti merangkak. pepek nya dahh basah berair. Soffie terpaksa pula melayan aku pada posisi doggie style. Cukup cergas pepek nya membuat kemutan demi kemutan. Tujuh lapan kali aku sorong tarik kote aku ke dlam pepek nya.

Kemudian aku minta ingin main buntutnya pulak. "Soffie. ! Rizack main buntut Soffie. ! " Soffie aggukkan kepalanya. Aku pun cabutkan kote aku keluar dari lubang pepek nya dan pegang batang kote ku menghala ke lubang buntutnya.

Bila dahh ready, aku tekan terus hingga ke pangkal. "Oooh. ! Nikmatnya oh. ! Helin pun turut membantu dengan menolak bontot nya setiap kali aku sorong tarik kote ke dlam lubang buntutnya. Aku tukar posisi lagi, kali berbaring pula. Soffie tekan dari atas. Lubang pula bertukar silih berganti. Sekejap lubang pepek , sekejap lagii pula lubang buntut. Style bertukar lagi. Tangan Soffie pegang penyandar kerusi dan diorang sedikit membongkok. Aku terjah pepek Soffie daripada belakang. Aku semakin agresif, sorong tarik diperhebatkan. Helin isteri ku membantu dengan menekan bontot ku. "Aa.

! Rizack. ! , a. a sedapnya Rizack. ! " Soffie merengek kuat bilamana diorang ingin capai klimak. "Aa oh emmh. ! " Aku perlajukan lagii sorong tarik, dahh tak tahan. "Aaah.

! " aku terpancut di dlam lubang pepek Soffie. Helin, isteri ku menarik keluar batang kote ku dan dihalakan ke mulut Soffie. Soffie nyonyot dan jilat rangkus. Aku keletihan. "Bang, ingin Helin buatkan air? " Isteri ku bertanya dan melangkah keluar. Tinggal aku dan Soffie yaang belum masih bertelanjang bulat. Bibir Soffie menguntumkan senyum puas. "Bang Rizack, Soffie baru lepas pusingan period.

Harap harap Soffie hamil selepas ini. Rupanya aku telah terperangkap dengan planning isteri ku dan Soffie. mngkin inilah pengorbanan murni seorang isteri utk mendapatkan zuriat. Ya, tepat sekali seperti yaang telah mereka rancang.

Akhirnya Soffie menjadi isteri kedua ku. Isteri pertama ku Helin mendesak supaya aku berkahwin dengan Soffie. kitaorang tinggal di rumah yaang sama tapi berlainan bilik. Tapi kekadang tue kitaorang main bertiga gunakan salah satu daripada bilek tersebut.

Aku dan Helin berkerja, sementara Soffie menjadi suri rumah sepenuh masa. Selepas dua bulan berkahwin, barulah Soffie disahkan hamil. Aku rasa cukup gembira krna bakal menjadi ayah di samping memiliki dua isteri yaang cantik dan taat.

[kaki]
Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting ***
Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting, sex story , Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting cerita lucah, kisah seks Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting citer blue melayu Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting, porn, erotic novel sex, Kongkek Bertiga Dengan Isteriku Sporting



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/