Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku

Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku | saya dok rumah teres dua tingkat. Jiran saya ni sepasang suami isteri yanng tak de anak walaupun hampir 4 tahun kawin. Nama suami diorang Halshamm dan isteri diorang saya panggil Fella jer. Suami diorang keje sebagai pemandu lori mana kala isteri diorang tak keje.

Saya daah ada anak. anak saya rapat juga dngan Fella nie. boleh kata manjalah dngan dia. Apa sahaja anak saya mahu diorang bagi. Disebabkan diorang tak kerja jadi anak saya ni dialah yanng jaga sebab isteri saya keje.

Isteri saya ni keje opis hour dan saya pulak keje ada shift. jadi kalau saya keje petang atau malam lepas hantar isteri saya pegi keje saya pun hantar lah dua dua anak saya kerumah Fella nie.

Novel Erotik Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku

Disebabkan daah biasa saya blh terus masuk saja rumah diorang kalau pintu tak berkunci. Satu hari tue saya keje malam jadi seperti biasa saya pun hantar lah anak saya kerumah dia.

Pintu tak kunci jadi saya pun terus masuk. Masa saya masuk tue saya dengar bunyi seperti orang sdg mandi jadi saya pun tunggulah sampai Fella keluar. Kira kira lima minit saya tunggu Fella pun keluar dari bilik mandi dngan hnya bertuala mandi yanng agak singkat.

Tapi diorang ni jenis yanng agak tak kisah sangat selamba saja diorang terus mendapatkan anak saya tu. diorang orang ni memanng suka sangat sambill berlari mendapatkan Fella. Entah macamane tetiba anak saya yanng sulung tue tertarik lah tuala mandi Fella nie.

Apa lagii terburailah. Tengok wayang free lah ayah diorang nie. saya pun tak lepas peluang dngan selambanya memerhatikan Fella yanng daah bogel tu. Tapi diorang saya tengok relek saja dngan lemah lembut ambik balik tuala tue terus tutup badan dia.

Yanng buat saya pelik tue diorang biasa saja seperti tak de apa apa yanng berlaku. Hilang ngantuk saya seketika. " hai syok le tu" tetiba Fella bersuara dngan satu senyuman dan melirik kearah saya.

Saya balas le senyuman diorang tu. " Budak budak ni buat kecoh jer. maaf ya" balas saya. " Alah namanya pun budak budak. Bukannya diorang sengaja. Fella tak marah pun mahu buat apa minta maaf".

"Ya lah tapi. " "Alah lupakan lah". Fella memotang kata kata saya. saya pun terus diam dan minta diri utk balik. Sampai kat rumah saya pun terbayang le kejadian tadi membuatkan saya susah mahu tido.

Bila saya daah tido sampai terbawa bawa dlam mimpi kononya saya dapat main dngan Fella. Bila saya sedar dari tido terasa semacam saja kat kain pelikat saya. Rupa rupa nya saya terpancutkan mani mungkiin sebab mimpi main dngan Fella tadi.

Saya tengok jam daah pukul 1200, saya pun terus mandi sebab mahu pegi makan dngan isteri saya. memanng itu lah rutin saya kalau keje malam. Lepas makan saya pun terus balik rumah.

Saya pegi kebelakang rumah mahu tengok kain jemuran daah kering ke belum sebab takut takut kalau saya tertido nanti hujan pulak. Masa saya tengah angkat jemuran tue tetiba saya tengok pintu belakang rumah Fella terkuak.

Fella muncul dari dlam dngan senyuman. "Baru balik makan ke? " tanya Fella. "Ya" jawab saya ringkas. "Budak budak tido ke? " tanya saya pulak. "iya, baru saja tido, penat main tadi".

"Kalau nakal sangat tue rotan jer". "Alah biasa lah budak budak". "Tapi tak blh mahu dimanjakan sangat nanti pijak kepala". "Alah dulu kitorang kecik pun mungkiin nakal jugak. Ehh lupa pulak saya, pampesnya daah habis. Kalau ada blh tak ambikkan".

Cerita Seks Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku Citer Blue
Fella terus buat cerita lain. saya pun terus masuk dan mengambil pampes kat dlam rumah. saya pun ambil satu bungkusan yanng belum buka dan bawa ke rumah Fella. Fella pelawa saya masuk utk tengok budak budak tu.

Saya pun terus masuk. Di kepala saya masih teringat mimpi tadi. Mata saya asyik memandang kearah body Fella. Fella ni memanng blh dikatakan mempunyai bentuk badan yanng disukai oleh lelaki.

Masa tue batang konek saya daah mula mengeras. Nasib baik saya pakai seluar yanng longgar sikit jadi tak le rasa tersepit. saya pun duduk le kat sofa rumah dia.

Sebab anak anak saya memanng tido tak jauh dari situ. " Ha tadi tido mimpi apa". tetiba Fella bersuara. Terkejut juga saya bila diorang ajukan soalan macam tu. Macam tau tau saja saya mimpikan dia.


Cite Blue Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku
  • " Ohh, tak de mimpi apa pun. Tido siang ni bukannya selesa sangat. Kenalah pulak cuaca sekarang ni yanng agak panas". " Saya tanya sesuatu blh ? " " Apa diorang ".

  • Jawab ku. " Kamu masih ingat ke kejadian pagi tadi". " kejadian apa". saya buat buat lupa. " Alah, pagi tadi lepas saya mandi". saya hnya diam, takut takut tersalah tafsir.

  • " Kamu suka tak tengok ". Fella cuba memerangkap saya. " Suka ". balas saya selamba. " Jadi kalau Fella bagi tengok lagii mahu tak". Terkejut saya dngan kata kata Fella tu.
Dalam kepala otak saya terbayang mungkiin ada sesuatu yanng tak kena dlam hubungan mereka suami isteri. Kalau tak, takkan diorang blh tanya saya macam tu. Bila diorang lihat saya diam lagi, Fella terus bangun dan menghampiri saya lalu melabuhkan jubur nya disebelah saya.

Fella dngan beraninya meletakkan tangan nya keatas peha saya. saya daah mula terangsang. batang konek saya semakin keras dan tak sabar mahu keluar, tapi saya tak menunjukkan yanng saya ni gelojoh sangat.

Saya hnya membatukan diri membiarkan Fella terus menjalarkan tangan nya keatas peha kau. Mata kita bertentangan tak terkedip. " Kalau Fella kasi, kamu mahu tak". Fella tanya lagi. saya hnya terkebil kebil memerhatikannya.

Fella bangun lalu menarik tangan saya. kitaorang pun masuk kedalam bilik. Fella macam tak sabar, lalu terus melurutkan semua pakaiannya. Kini Fella daah berbogel di depan saya buat kali yanng keduanya.

Cite Kongkek Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku

Tapi kali ini bukannya tak disengajakan lagii seperti pagi tadi. Fella merebahkan tubuhnya diatas katil. Tangan nya melambai lambai kearah saya. saya seperti dirasuk terus menghampirinya dan melurutkan jg semua pakaian saya.

Saya buka kaki Fella ke posisi yanng terbuka. saya lihat pantat nya sdh pun basah dngan cairan putih. saya jilat kedua payudara nya yanng besar dan keras. Fella memejamkan matanya menikmati nafsunya.

Saya terus menjilat jilat dan kemudian mencium bibirnya. Fella membalas dngan rakusnya. saya turunkan kepala saya kearah pantat nya pula dan terus menjilat jilat di permukaannya. Seketika kemudian saya lihat Fella mengeraskan badannya.

Mungkiin diorang daah climak. saya pun terus mengarahkan batang konek saya yanng keras itu kearah pantat Fella. saya main main kan batang konek saya di permukaan pantat nya. Fella semakin berair, dan kepala batang konek saya jg telah basah oleh cairan itu.

Dengann perlahan lahan saya masukkan batang konek saya kedalam pantat Fella. Susah jg mahu masuk. Terasa seperti anak dara pulak. saya terus berusaha menekan dan akhirnya hampir separuh batang konek saya sdh masuk.

Saya tarikkan semula dan menekannya masuk semuanya. saya biarkan seketika batang konek saya dlam pantat Fella. Terasa hangat. Tangan saya meraba seluruh tubuh Fella. LFellah saya pulak terus mengulum lFellah Fella.

Fella mula mengeliat bila saya mula tarik dan masukkan batang konek saya ke dlam pantannya. Lama juga saya tarik masuk dan akhirnya saya pun terpancut kedalam pantat Fella. Fella Climak lagii buat kali yanng ke kelima.

Saya biarkan batang konek saya terus berada dlam pantat Fella buat seketika. Beberapa ketika kemudian saya terjelepak disebelah Fella dlam kepuasan. Fella terus mainkan batang konek saya dngan tangan nya.

Bila batang konek saya keras balik Fella mahukannya lagi. Kali ini saya lebih lama baru terpancut. Fella benar benar keletihan selepas itu lalu tertido. saya pun balik kerumah saya semula dan sambung tido.

Barulah lena tido saya masa tu. Sejak kejadian itu saya sering main lagii dngan Fella terutama ketika saya keje petang dan malam. Sampai sekarang saya masih main lagii dngan dia.

Fella kata saya adalah pemuas nafsunya yanng tak pernah diorang terima dari suaminya.
[kaki]
Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku ***
Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku, sex story , Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku cerita lucah Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku, kisah seks Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku, novel erotik Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku, porn, erotic novel sex, Isteri Kawan Nafsu Menjilat Konek Aku



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/