Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama

Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama | Hannan adalah seorang janda muda yanng telah kematian suaminya 5 tahun yanng lalu. die mempunyai dua anak lelaki Misya dan Burhin. Misya yanng berusia 17 tahun itu amat gemar bersukan dan mempunyai tubuh yanng sasa, sementara Burhin yanng berusia 17 tahun telah berhenti sekolah untuk membantu keluarga.

Oleh kerna kerja keras die mempunyai kulit yanng gelap dan badan yanng sasa. Kak Hannan adalah seorang wanita yanng agak tembam. die mempunyai tubuh yanng montok dan tetek yanng besar.

Pantat nyer juga amat menundun dan tembam sehingga jika memakai kain akan terbayang pantat nyer. Apa lagi jika kain yanng dipakai agak ketat. Kak Hannan mempunyai nafsu yanng besar.

Die memang sukar menahan nafsunya. Nasib baik arwah suaminya adalah seorang yanng kuat dan hebat di ranjang. Sejak kematian suaminya die hanya melancap sahaja untuk meredakan gelojak nafsu yanng membara tapi lama kelamaan melancap tidak lagi dapat mengubati kemiangan di pantat nyer.

Pantat nyer mengemut-ngemut perlukan batang zakar panjang untuk menyodok ke dallam pantat nyer. Pada hari itu Misya telah pergi ke sekolah dan meninggalkan mama dan abangnya. Burhin tidak pergi menoreh hari ini kerna hujan pada semalamnya.

Die masih tidur lagi setelah semalaman bersembang di rumah kawannya malam semalam. Setelah mandi Kak Hannan pergi ke bilik anak nya untuk mengejutkan Burhin. Terkejut Kak Hannan apabila masuk ke dallam bilik anak nya kerna kain pelikat anak nya telah tersingkap ke atas, menampakkan batang zakar Burhin yanng tegap dan besar.

Batang zakar itu kelihatan amat besar walau belum tegang lagi. Kak Hannan menelan ludah. Tak sangka anak nya mepunyai batang zakar yanng sehebat itu. pantat nyer yanng telah lama kehausan mula berdenyut dan merenyam.

Die perlukan batang zakar dan sekarang di depannya terhidang batang zakar yanng hebat. Kak Hannan berbelah bagi antara perasaan seorang mama dan perasaan seorang wanita yanng perlukan kepuasan. Tetapi biasanya nafsu akan mengatasi akal, Kak Hannan mula mengurut pantat nyer dan pantat nyer mula berair perlukan batang zakar keras untuk menyondolnya.

Batang zakar Burhin ditatap penuh ghairah dan nafsu. Kak Hannan telah tidak tahan lagi. die mahukan batang zakar keras sekarang. die mula menghampiri Burhin yanng sedang tidur itu. Perlahan-lahan Kak Hannan memegang batang zakar anak nya dan mula mengurutnya.

Burhin yanng sedang tidur itu menyangka die sedang bermimpi mula merasa sedap dan batang zakar nyer mula mengeang. Kak Hannan yanng sedang mengurut batang zakar anak nya terkejut kerna batang zakar Burhin semakin membesar.

Cerita Sex Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama

Ukurannya sekarang mencapai 8 inci. Kak Hannan semakin geram dengan batang zakar anak nya itu. die telah tak sabar. pantat nyer telah basah dan perlukan batang zakar itu sekarang.

Kak Hannan menanggalkan baju dan kainya, die memamng jarang memakai seluar dallam dan bra di rumah. Kak Hannan pun mula mengangkang di atas batang zakar anak nya yanng tegak macam tiang bendera itu.

Die pegang batang zakar anak nya dan mula menurunkan pantat nyer yanng basah. Burhin mula sedar dari tidur akibat dari gerakan emak nyer itu. Terkejut die apabila die sedar dan melihat emak nyer berada di atasnya dan batang zakar nyer telah terbenam dallam lubang pantat emak nyer yanng hangat.

Kak Hannan menanggalkan baju dan kainnya, die memamg jarang memakai "mama, apa mama buat ni? " "mama tak tahan, Burhin tolong mama ya! " Kak Hannan mula menggerakkan badannya ke atas dan ke bawah dan menggelek jubur nya.

Burhin yanng terkejut itu tak dapat berfikir panjang. Kesedapan pantat emak nyer membuat die hilang pedoman. die memegang pinggang emak nyer dan mula melawan greakan emak nyer dengan menggerakkan jubur nya untuk menusuk batang zakar nyer jauh ked alam pantat emak nyer.

" Sedapnya mama, urgh. " "Kuat lagi Burhin, jolok mama kuat lagi! " Kak Hannan telah tiada malu lagi dengan anak nya. die mengerang umpama jalang. Derakannya semakin laju.


Cerita lucah Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama
  • Burhin yanng berada di bawah juga semakin enak menjolok pantat tembam emak nyer itu. batang zakar nyer yanng keras dan tegang itu terasa sedap dikemut pantat emak nyer. Kak Hannan pula merasa kenikmatan yanng tiada taranya.
  • Audah lama die tidak dijolok dan pantat nyer terasa penuh dan sendat dengan batang zakar anak nya yanng besar itu. Kak Hannan telah tak dapat menahan nafsunya lagi, kemutannya semakin kerap.
  • Akhirnya badannya pun mengejang dan kepalanya terdongak. Kak Hannan klimaks di atas pangkuan anak nya. Kak Hannan tergolek di samping anak nya. Burhin yanng belum pancut itu masih belum puas.
Die memandang emak nyer yanng berbogel itu. Dua buah gunung yanng pejal dengan puting yanng coklat. pantat tembam emak nyer memang menyelerakan. Burhin yanng belum puas itu pun menindih emak nyer.

Die mula menjilat dan menghisap tetek emak nyer. Kak Hannan senyum kepada anak nya. "Belum puas ya sayang? " "Belum mama, belum pancut lagi, " Burhin terus menggomol emak nyer.

Keghairahan Kak Hannan naik kembali. die meraih batang zakar anak nya dan mula mengurutnya. "Masih keras, " fikir kak Hannan. die mula melancapkan batang zakar anak nya. "Jilat pantat mama sayang dan mama nak kulum batang keras Burhin ni. " Mereka pun mengubah posisi kepada 69 dengan Burhin di atas menyuakan batang zakar nyer ke mulut emak nyer.

Burhin mula menjilat pantat emak nyer yanng tembam dan gebu itu. pantat emak nyer basah dengan air nafsu dan baunya menaikkan ghairah Burhin. Begitu bersemangat die menjilat pantat emak nyer.

Burhin menjilat seluruh bahagian pantat emak nyer yanng tembam. pantat Kak Hannan yanng tembam itu nampak rapat. Burhin menggunakan jarinya untuk menguak pantat emak nyer itu. Agak kemerahan dan memang basah kerna air nafsu seks mama nyer tadi.

Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama cerita incest seks, kisah melayu Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama seks blue lucah incest

Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama


Kak Hannan pula sedang keseronokan mengulum batang besar anak nya. Sampai ke tekak die terasa kerna kepanjangan batang zakar Burhin. Memang Kak Hannan suka mengulum batang zakar , apa lagi batang zakar yanng sedap dan gagah macam kepunyaan anak nya itu.

Setelah beberapa lama adegan kulum dan jilat berjalan Burhin mahu menjolok emak nyer kembali. Kak Hannan pun baring diatas katil bujang anak nya itu dan membuka luas kangkangnya. Burhin pun tak bertangguh terus menjolok pantat emak nyer yanng dah terhidang itu.

Meraung-raung Kak Hannan kerna kesedapan batang zakar anak nya. "Jolok lagi sayang , kuat lagi, sedapnya. " "Sedap mama, barang mama memang power, " puji Burhin. Memang pantat Kak Hannan sedap untuk digunakan, jauh lebih sedap berbanding bohsia-bohsia kampung yanng pernah dirasainya.

Katil bujang Burhin bergoyang-goyang akibat permAnnen nafsu dua anak-beranak itu. Burhin telah tak dapat menahan nafsu lagi. Setelah bertarung lebih kurang 15 minit die hendak pancut. Kak Hannan juga mula merasa air nikmatnya telah hendak keluar.

Dengan satu hentakan yanng hebat Burhin membenam batang zakar nyer jauh ke dallam pantat emak nyer dan memancut air nafsunya ke dallam rahim emak nyer. Kak Hannan juga klimaks dan amat menikmatinya.

Sampai terlentik badan dan hilang mata hitam Kak Hannan menahan nikmat. Hari itu seharian Kak Hannan dan Burhin menikmati permAnnen ranjang. Sampaikan di bilik mandi juga Kak Hannan mengangkang untuk anak nya.

Selepas kejadian itu Kak Hannan tidak lagi gersang kerna ada batang zakar yanng sedia boleh digunakan. Kadang-kadang di kebun getah juga mereka lakukan kerna tak tahan.
Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama ***
Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama, sex story , Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama cerita incest seks, kisah melayu Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama seks blue lucah incest, porn, erotic novel sex, Batang Zakar Anak Sondol Pantat Mama



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/