Puki Dijilat Papa Sampai Basah

Puki Dijilat Papa Sampai Basah | Semenjak kematian mama nya, Firmina yanng baru berumur 19 tahun terpaksa mengambil alih tugas mama nya menjaga adik-adiknya seramai tiga orang. Setiap pagi dia terpaksa bangun awal utk menyiapkan bekalan adik-adiknya yanng semuanya bersekolah keraana nak mengurangkan kos pembelanjaan yanng ditanggungi oleh papa nye.

Setiap pagi jugalah adiknya Arika membantu Bonny dan Ivan yanng belajar di tahun 3 dan Tahun 1 menyediakan pakaian dan membantu adik-adiknya memakai pakaian sementara menunggu kakaknya Firmina menyediakan sarapan dan memasakkan sedikit makanan utk papa nye bila pulang dari kerja nanti.

Pak Saddy sdh menjadi rutinnya, awal-awal pagi telah turun dari rumah utk pergi menoreh getah. "Arika, Bonny. Ivan, cepat nanti terlambat pula kita ke sekolah" jerit Firmina yanng sdh bersiap utk sama-sama denngan adiknya mengorak langkah sejauh 1km setiap pagi utk sampai ke sekolah.

Setelah pulang dari sekolah dia terpaksa melupakan hasratnya utk berehat keraana terpaksa mencuci pinggan mangkuk, membasuh pakaian dan mengemas rumah. Hari demi hari yanng dilaluinya membuatkan dia mula merasa letih utk melengkapkan rutin hariannya yanng kian menyukarkannya.

Tetapi utk menyuarakan kepada papa nye utk tak bersekolah lagi, terasa begitu sukar utk dia melafazkannya keraana sikap papa nye yanng cepat naik angin membuatkannya dia melupakan sementara hasratnya utk memberitahu papa nye.

Suatu hari, Firmina datang kerumahku denngan membawa kain bajunya. saya sedikit teperanjat bila malam-malam begini Firmina boleh berada di hadapan rumahku. Firmina merupakan adik angkatku sewaktu saya mengikuti program anak angkat yanng telah diadakan di kampungnya.

Firmina tak berkata apa-apa tetapi dari kejernihan air matanya yanng turun membasahi pipinya, saya dapat merasakan yanng Firmina sedang menghadapi masalah. saya menjemput Firmina masuk dan menyuruh Kak Asmah menyediakan minuman utk Firmina.

Saya bertanya denngan Firmina kenapa datang malam-malam begini. Melihatkan wajahnya yanng tertunduk sayu, saya dapat merasakan yanng dirinya mempunyai masalah yanng besar. Firmina tak menjawap dia melihat mukaku dan linangan air mata kembali bercucuran membasahi pipinya yanng gebu itu.

Saya memegang tangannya dan mengharapkannya dapat menenangkan keadaan. saya menyuruhnya menceritakan apakah yanng telah berlaku. Setelah selesai makan, adik-adikku semuanya sibuk mengemas buku dan menyiapkan kerja sekolah. saya pula mengemas pinggan utk dicuci keraana esok tak kelam-kabut keraana segala telah akuselesaikan pada malam ini.

Setelah siap mengemas saya naik ke atas, saya lihat adik-adikku telah masuk ke bilik utk tidur. saya masuk ke bilik utk mengambil buku sekolahku. Melihat adik-adikku yanng bergelimpangan tidur, saya merasa sebak keraana di usia yanng kecil mereka telah kehilangan kasih sayang dari seorang mama.

Baru sahaja saya hendak membuka buku latihanku, terdengar jeritan suara papa dari dalam bilik. "Firmina. Firmina ambil minyak angin atas almari tu bawak sini" suaranya papa nyaring kedengaran memecahkan suasana malam.

"nie minyaknya papa , " saya menghulurkan kepada papa saya tetapi dia tak mengambilnya. "Kau tolong urutkan badan papa nie, sengal-sengal pulak rasanya" terus dia meniarap di atas tilam dan menarik sedikit kain pelikat yanng dipakainya ke bawah sedikit agar memudahkan utk saya mengurutnya.

Saya tanpa banyak membantah, terus menuangkan minyak di atas badannya dan menyapu seluruh badannya denngan minyak panas tadi. saya terus menekan-nekan belakangnya mengikut apa sahaja gerakan tanganku keraana saya bukannya reti sangat nak mengurut tetapi mengenangkan papa yanng suruh terpaksa jugak saya menurutinya.

Saya lihat mata papa saya sesekali terpejam rapat, saya pun tak pasti samada dia sakit ataupun sedap sebab diurut oleh saya. "Urut bawah sikit, nie ha. Kat pinggang papa nie, " tangannya dihalakan ke belakang pinggangnya.

"papa. Dah lama dah nie, Firmina penatlah. " saya terus memperlahankan urutan tanganku. "nie. Sikit saja lagi. Bahagian dada papa nie. " badannya di terbalikkan menghadap saya. "papa urutlah sendiri, dada papa tu " saya menghulurkan minyak kepadanya.

"Kau nie kenapa malas sangat. saya suruh sedikit saja dah malas, kalau saya larat takan saya suruh engkau" wajahnya mula merah, mungkin marah denngan kata-kataku tadi. "Saya bukan malas papa tapi saya pun penat jugak, besok dah kena bangun awal pagi lagi" saya memberikan penjelasan agar dia tak memarahiku.

"Haa. Asyik mengeluh penat saja, dah tak payah sekolah lagi duduk saja dekat rumah" dia bingkas bangun dan menolak saya ke bawah. Terjelepuk saya jatuh, terperanjat denngan tindakan papa yanng tiba-tiba berangin.

Kain yanng saya pakai terselak menampakkan pangkal pehaku. saya lihat mata papa tak berkelip melihat pehaku. saya segera menutupnya dan cuba utk bangun. Tetapi syaitan mana yanng telah merasuk papa , dia sentap tanganku dan menghumban saya ke atas tilam.

Saya menjadi takut denngan tindakannya seperti orang yanng telah dirasuk. "papa. Jangan papa. nie Firmina anak papa, sedarlah papa. " air mataku mula mengalir mengenangkan musibah yanng akan melanda.

"Kau tahu tak, saya nie lagi penat. Siapa yanng peduli? " mukanya semakin merah bagai harimau nak menerkam mangsa. "papa. papa. Cakap sahaja apa yanng perlu saya bantu. , makan-minum, pakaian, apa lagi yanng saya boleh buat utk tak menyusahkan papa ? " badanku terasa mengigil melihat papa yanng sedemikian rupa.

Papa sememang sdh dirasuk, apa yanng saya lakukan tak memberi makna kepadanya. Tangan yanng kasar itu terus menekan tanganku kiri dan kanan. saya cuba menolak tangannya dari terus menindih tanganku, tetapi siapalah saya utk melawan tenaga yanng sdh dirasuk syaitan itu.

Nafsunya telah menguasai diri, mulutnya terus mencium leherku dan menjilat-jilat telingaku. Segala tenagaku yanng kukeluarkan utk menepis asakan papa nampaknya tak bermakna langsung. Apa yanng boleh saya lakukan hanya menangis mengenang nasib yanng gelap yanng bakal saya lalui.

Cerita Sex Puki Dijilat Papa Sampai Basah

"papa. Tolonglah papa. papa jangan buat Firmina macam ini. " tolakanku semakin tak terdaya. "Kau ikut sahaja apa kemahuanku" suaranya lembut disebalik telingaku. "papa sedarlah. Apa yanng papa lakukan ini. Ini anak papa. " titisan air mataku terus membasahi pipi.

Kata-kataku terhenti bila mulutnya terus bersatu denngan mulutku, saya cuba mengelak ke kiri dan kekanan tetapi satu tamparan yanng hebat hinggap di pipiku. Kini saya sdh tak berdaya lagi, melawan pun tiada guna pasti dia akan melakukan jua.

Saya hanya membiarkan dia terus memuaskan nafsunya terhadap saya. Tanpa belas kasihan, bajuku direntap kuat olehnya. Berbekalkan suasana malam dan terangan cahaya bulan, saya terus diasak oleh papa saya.

Saya pun tak tahu samada adik-adikku yanng lain sedar atau tak. Bra yanng saya pakai mula terlepas dari menyaluti gunungku dari dicorobohi oleh pandangan mata yanng selama ini sering mencuri-curi pandang keraana tetek ku agak besar jugak pada peringkat umur sepertiku ini.

Bagaikan seorang yanng kehausan, habis putingku yanng baru sahaja hendak membesar disedut-sedutnya denngan lahapnya. Terasa jugak kesedapan bila dia meramas-ramas dan menjilat-jilat putingku yanng berwarna kemerah-merahan itu. Sudahlah saya dipaksa melayan nafsunya, malah tubuh saya jugak turut menjadi mangsa keganasan mulutnya.

Kesedapan yanng baru hendak kurasai hilang bila dia mula mengigit-gigit putingku dan badanku sambil meramas terus tetek ku. Kini tangan pula terus meliar mencari simpulan kain batik yanng saya pakai.

Saya cuba melarangnya dari terus melakukannya tetapi sekali lagi tangannya hingap di mukaku. Hanya air mata sahaja yanng dapat menemani keperitan yanng kurasai kini. Melihat diriku yanng tak melawan lagi, papa terus melucutkan kainku.

Saya yanng sememang di sebelah malam tak pernah memakai seluar dalam maka terus terselah puki ku yanng baru nak menembam di hadapan muka papa saya denngan jelas tanpa diselindungi oleh bulu-bulu halus keraana saya baru lepas mencukurnya.

"papa. Tolonglah jangan mengapa-ngapakan Firmina, Firmina nie anak papa" saya masih lagi cupa utk melembutkan hatinya. "Kau boleh diam tak, nanti saya lempang lagi muka kau tu" suara papa cukup mengerunkan saya.

Papa tak menunggu lama, habis segala sudut puki dijilat papa. Jarinya terus mengentel-gentel biji kelentitku yanng sememangnya tersentil disebalik puki ku. Manakala lidahnya terus dijelir-jelirkan menembusi tasik maduku yanng pertama kali disentuhi oleh lelaki bila saya dewasa kini.

Saya rasa dah tak tahan bila terus diperlakukan sedemikian rupa. saya tekan kepala papa saya ke atas puki ku agar dia dapat terus menyelami ke dalam lubuk madu di dalam tasikku.

Akhirnya saat yanng tak pernah saya lalui, buat pertama kali, mencurah-curah air pejal keluar dari dalam cipap ku. Naik terangkat jubur ku menahan seribu kenikmatan yanng diberikan oleh papa saya walaupun secara paksa.

Daripada menanggung sakit, baik rasanya saya melayan terus nafsu buas papa saya. "Arghh. Urghh. Ehmm" hanya itu sahaja yanng dapat saya suarakan. Melihatkan saya yanng terkulai kelemasan, papa sdh mula membuka kain sarung yanng dipakainya, kini kami sama-sama berada diatas katil papa saya tanpa seurat benang pun menutupi kami berdua.

Papa membuka pehaku seluas-luasnya. Apa yanng boleh saya buat hanya pasrah sahaja keraana malam ini pasti mahkota suciku yanng kujaga selama ini akan hilang disantap oleh papa saya sendiri.


Cerita lucah Puki Dijilat Papa Sampai Basah
  • Saya hanya menunggu denngan seribu debaran. tak sanggup rasanya hendak melihat batang kepunyaan papa saya. Dalam suasana yanng samar itu papa mula mengaturkan permainan syaitannya. Nafsunya yanng memberontak menghilangkan kawalan akalnya.
  • Dia mula mengesel-geselkan kepala cendawannya ke atas puki saya, saya yanng baru sahaja kejang dalam kenikmatan yanng diberikan oleh papa saya mula terasa kembali kegelian bila dia memain-mainkan kembali biji kelentitku denngan batang kote nye.
  • Perlahan-lahan papa menghalakan batang kote nye kelubang puki ku. dia mula menekan batang kote nye ke dalam puki ku. tetapi terlalu sukar baginya utk memasukkan batang kote nye utk memecah masuk lubuk maduku.
  • Dia menyapu sedikit lendiran minyak urut yanng kuberikan kepadanya ke hujung batang kote nye bagi melicinkan perjalanannya. "Aduhh. papa. Sakit, aduh sakit papa" begitu pedih rasa puki ku bila kurasakan ada seketul daging pejal mula menerokai lurang di dalam puki ku.
  • Papa menarik kembali, batang kote nye, dia masukkan masukkan dua jarinya ke dalam puki ku dan memain-mainkan di dalamnya. saya terasa ngilu dan sakit bila dia terus memainkan jarinya mungkin utk membesarkan sedikit lubang cipap ku.
  • Bila dia merasakan air dalam puki ku cukup utk melicinkan kemasukkan batang kote nye, dia mula memasukan lagi batang kote nye. Sekali tekan, seinci masuk ditarik lagi. dua kali tekan tiga inci masuk.
  • Ditarik lagi tiga kali tekan, "Urghh. Sakitnya. " lelehan air jernih membasahi pipiku. tak dapat kuceritakan betapa perit dan sakitnya luring cipap ku bila selaput daraku telah dipecahkan oleh papa saya.
Jeritan kesakitan yanng kualami tak sedikitpun memberikan ruang utk papa saya membehentikan tindakan ganas nafsu serakahnya. Malah semakin cepat sorong dan tariknya bila melihat saya sdh mula senyap dalam linangan air mata yanng terus turun bercucuran depanku.

Jika mama masih ada tentu perkara ini tak akan berlaku. saya pernah menyuarakan pendapat agar papa saya berkahwin lagi bila melihatkan dia hidup keseorangan dan ringan sedikit tugasku utk menjaga adik-adik serta mudahlah utk saya menumpukan pada pelajaranku.

Papa masih denngan sifat barannya, saya pula yanng menerima hendikan darinya keraana tak tahu bahawa hidupnya kini ibarat "kais pagi makan pagi kais petang makan petang" , tetapi papa jugak perlukan seseorang utk mengisi kesunyian dirinya dan lihatlah sekarang nie saya pula yanng jadi tempat utk dia memuaskan nafsu.

Cerita lucah sex Puki Dijilat Papa Sampai Basah, kisah blue melayu Puki Dijilat Papa Sampai Basah, cerpen seks lucah Puki Dijilat Papa Sampai Basah

Puki Dijilat Papa Sampai Basah


Siapa sangka, cadar ini jugalah yanng dipakai oleh ibuku sewaktu melihat gambar pengantin yanng mama simpan. "papa. Cuckuplah tu papa. Firmina sakit sangat nie" lelehan air turun mengalir di puki ku membasahi cadar peninggalan ibuku.

Papa tak mempedulikan esakkanku, saya lihat batang kote nye keluar dan masuk di dalam puki ku. Pelayarannya harus diteruskan bagi menerokai lubuk yanng baru dijumpainya. Setelah agak lama denngan posisi melentang, dia memusingkan pula jubur ku menghadapnya.

Tanganku meramas cadar yanng terus berselerak di atas katilnya. denngan gaya "Doggie Style" habis jubur ku di asak oleh badannya yanng sasa itu. saya mula merasa sedap dan ngilu bila tolakan batang terus menerjah masuk mencecah dasar dalam cipap ku, tangan yanng berurat-urat itu terus meramas-ramas puting kecilku yanng mula mengeras naik akibat tak tahan denngan kenikmatan yanng baru bermula ini.

Tetapi baru sahaja saya hendak merasai kenikmatan pertama ini. papa telah dulu mensasarkan meriamnya di atas belakang badanku. Crott. Crott. Arghh. Ulelehan-lelehan air hangat mengalir penuh di atas belakang badanku.

Saya yanng belum sempat mencapai kemuncak merasa sedikit hanpa atas keraana papa telah sampai ke garisan penamatnya, tetapi saya tetap bersyukur keraana penderitaan saya malam ini telah berakhir. papa terus merebahkan badannya di sebelahku.

Tetapi dia sempat berberi amaran kepadaku agar jangan menceritakan perkara ini kepada sesiapa jika tak mahu melihat adik-adikku teruk dipukulnya. saya segera memakai kembali pakaianku dan segera meninggalkannya. saya masuk bilik denngan seribu kekesalan tetapi biarlah saya sahaja yanng menanggung kesedihan ini dari melihat adik-adikku diherdik dan dipukul oleh papa saya.

Akhirnya terlena jugak saya malam itu bersama linangan air mata yanng hampir kering memikirkan kegelapan masa depan yanng akan saya lalui. Pagi itu saya terlewat bangun keraana terlalu letih dan penat melayan nafsu buas papa saya malam tadi, mujurlah adikku mengejutkan saya.

Saya cuba bangun utk ke dapur menyiapkan sarapan dan bekalan adik-adikku utk ke sekolah tetapi saya rasakan kepalaku cukup berat utk bangun. saya memanggil adikku Arika agar membantuku memanaskan nasi dan lauk semalam utk dibawa bekal ke sekolah dan memakan biskut yanng ada utk sarapan.

Saya cuba bangun jugak ke bilik air dan terasa begitu perit lubang cipap ku terkena air, saya segera mencuci dan kembali ke bilik keraana kurasakan badanku melayang-layang. Adik-adikku semuanya telah pergi ke sekolah.

Saya melelapkan mata kembali keraana badanku terasa begitu lemah utk bangun pagi itu. Baru sahaja saya hendak melelapkan mata, saya merasakan seperti ada orang yanng menyelak kainku. saya cuba membuka mata dan dalam samar-samar saya dapat merasakan tubuh papa saya mula menindih saya kembali.

Saya sdh tak larat lagi utk melawan keraana tubuhku begitu lemah. saya hanya membiarkan sahaja baju dan kainku dibukanya, lagi pun adik-adikku telah pergi ke sekolah dan saya tak mahu keraana keengganan saya, adik-adikku pula nanti yanng menjadi mangsa.

Kini saya mula merasa kenikmatan bila tetek ku diramas dan dijilatnya, tetapi dia tak menunggu lama kali ini. Mungkin keraana sdh tak tahan melihat saya yanng terdampar tanpa rela terus menerima asakan dari batang kote nye menembusi lubang puki ku.

Hentakan-hentakan yanng dilakukan olehnya kini sdh berkurangan kesakitannya, malah kini sorongan-sorongan yanng dilakukan olehnya menaikkan nafsuku pula. saya terus menerima dan memberi keraana pagi ini saya mahu sama-sama mencapai kumuncaknya bersama-sama papa saya.

Pagi ini saya dapat lihat batang kote nye yanng sederhana besar dan panjangnya itu menerjah masuk ke dalam lubang cipap ku. Perjalanan yanng dilaluinya disertakan denngan gentelan-gentelan terus ke aats biji kelentitku.

Saya sdh tak dapat menahan lagi. "Urghh. Arghh. Ehmm" terangkat jubur ku dalam kekejangan mengakhiri klimakku yanng pertama kali sampai dalam perjuangan ini. Baru kutahu betapa nikmatnya bila mencapai kenikmatan bersama denngan tolakan dan tarikan batang dari seorang lelaki.

Saya tak menunggu lama, tak sampai lima minit kini papa saya pula mencapai kenikmatan buat kali kedua bersama denngan saya. Air-air pejalnya menembak tepat ke arah mukaku. saya sedikit peranjat keraana mataku yanng terpejam rapat, tiba-tiba dibasahi denngan air hangat dari papa saya.

Papa saya sempat mencium bibirku sebelum meninggalkan saya keseorangan di dalam bilik dan saya terus terlelap denngan tubuh badanku hanya ditutupi oleh selimut yanng melindungi tubuhku tanpa seurat benang ini.

Begitulah Abang Jardi, tubuh Firmina ini bagaikan patung bernyawa yanng hanya menjadi perhiasan sahaja di dalam rumah itu, walaupun puas dikerjakan oleh papa saya tetapi saya tak boleh berbuat apa-apa.

Tak kira siang atau malam, bila ada sahaja kelapangan waktu pasti diri ini menjadi mangsa nafsunya. Firmina sekarang pun tak dibenarkan pergi ke sekolah atau keluar rumah keraana takut Firmina menceritakan kepada kawan-kawan.

Firmina sedar kini tiada gunanya Firmina hidup tetapi menyenangkan adik-adik yanng lain Firmina terpaksa merelakan diri ini mengantikan tepat mama. saya menyuruhnya berehat keraana saya perlu ke rumahnya utk membawa adik-adiknya yanng lain keluar sebelum menjadi mangsa papa sendiri yanng tak berperikemanusian.

Saya segera melapor kepada polis dan menangkap papa nye pada malam itu jugak. Kini Firmina selamat setelah di tempatkan bersama anak-anak yatim yanng lain di rumah Kebajikan. Semoga ada sinar kebahagian di hari esok buat Firmina dan adik-adiknya.

Tetapi kini telah lama saya tak dapat menghubunginya. Apa yanng saya tahu Firmina kini telah menghabiskan alam persekolahannya. saya cuba jugak mencarinya di tempat dia bekerja tetapi masih tak bertemu.

Melihat diri adik-adiknya yanng kini telah membesar bersama rakan-rakan yanng lain yanng senasib dengannya, saya berasa bertuah keraana masih mempunyai papa dan mama utk menjaga saya walaupun kasih dan sayangnya agar berkurangan terhadap saya bila saya dewasa.

Pada suatu hari yanng tak kusangka, saya ditegur oleh seorang gadis sewaktu berjalan-jalan di pusat membeli belah "Abang Jardi. Lama tak jumpa ye" dan apabila saya menoleh, sebujur tubuh yanng selama ini saya cari berdi didepanku.

"Firmina" perhatian tetumpu penuh pada seorang gadis jelita yanng berdiri di depanku kini.
Puki Dijilat Papa Sampai Basah ***
Puki Dijilat Papa Sampai Basah, sex story , Cerita lucah sex Puki Dijilat Papa Sampai Basah, kisah blue melayu Puki Dijilat Papa Sampai Basah, cerpen seks lucah Puki Dijilat Papa Sampai Basah, porn, erotic novel sex, Puki Dijilat Papa Sampai Basah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/