Main Seks Ganas Ketika Hujan

Main Seks Ganas Ketika Hujan | Perkenalan saya denngan awek cun ni secara kebetulan je. saya umur 19 tahun. waktu tue saya tengah tunggu makwe saya dan waktu tue pula hujan punyalah lebat membuatkan saya terfikir mesti dia stuck kat mana-mana atau tak boleh nak keluar ni.

Nak dijadikan cerita lalulah sebuah kereta berhenti betul-betul depan saya, keluar seorang wanita. Berumur dlm lingkungan 30an. saya perhatikan saja dia keluar berlari anak mengelak hujan, dia senyum saja meengok saya yaang memerhatikan dia lantas dia pergi ke sebuah atm berdekatan.

Saya buat tak tahu saja. Tiba-tiba dia tegur saya. Lebat juga hujan ni ya sampai habis basah baju kakak. saya senyum dan mengiakan saja sebab dlm hati bengang denngan makwe saya yaang lambat ni.

Nak call rumah dia tanya pun, public phone jauh. Dah lama adik kat sini? , tanyanya lagi. saya jawab, Lama juga, tunggu kawan tak sampai-sampai lagi ni. Lepas tue kami tak berkata apa-apa.

Lama juga kami memerhatikan hujan yaang turun sampai dia mula kata, Kakak ingat kawan adik tak datang dah ni. saya senyum saja. Sebenarnya kakak dari dari jb, datang sebab ada conference dan stay di hotel, katanya.

Mmg saya perasan kereta dia plate Johor. Kakak tak boleh drive dlm hujan lebat ni sebab glasses tak tahu letak kat mana, sambungnya lagi. Akupun, agaknya dah boring berdiri lama kat situ secara spontan offer diri saya untuk tolong dia drive kereta sampai hotel dan secara kebetulan mmg satu jalan ke arah rumah akupun.

Dia tanpa banyak fikir agaknya, terus setuju. Dah sampai di hotel saya turunkan dia depan lobby entrance dan saya park kereta di parking lot berhampiran yaang terbuka. Basah jugalah baju denngan seluar saya walaupun berlari ke arah entrance hotel tue.

Masuk di dlm, saya nak serahkan kunci kereta kakak tue balik, dia lihat pakaian saya yaang dah basah tue, terus dia offer supaya naik ke biliknya dan akan surruh housekeeping untuk basuh dan keringkan baju saya.

Saya okay saja, lagipun takkan nak balik tunggu bas dlm hujan lebat. saya follow dari belakang dan dari perhatian saya, boleh tahan juga dubur dia. saya kalau tengok wanita mesti nak yaang power, ada spring lagi ni! Kata ku dlm hati.

Didalam suite, dia hulurkan towel dan meminta saya tinggalkan pakaian diluar sebab dia nak call housekeeping surruh ambil. Akupun masuk bilik air, buka baju, campak ke arah para letak beg didepan pintu bilik air.

Ini sdh bagus, ada hot water, mandi sekalilah, fikir ku. Habis mandi saya keluar, saya nampak kakak tue tengah duduk dibucu katil menghadap ke tv denngan pakai robe je, singkat pula tue.

Kira boleh nampaklah peha dia sebab dia silang kaki dia. dia menegur ku supaya mengambil secawan teh yaang sdh dia siapkan besebelahan tv. Sesudah saya capai cawan tue, saya pun pusing balik ke arahnya, dia pun denngan selamba mengangkat silangan kakinya agak tinggi dan nampaklah pepek dia terang-terang shaven.

Cerita Sex Main Seks Ganas Ketika Hujan

First time tengok pepek live depan mata. Mana nak tahan, penis saya terus tegak! Adoi kalau saya fikirkan balik, gelak sorang. Mana taknya dahlah tutup denngan tuala, tak ada underwear pula, dah jadi macam khemah dah tegak!.

Dia senyum baru saya perasan, saya alih badan saya dan teus menuju ke arah sofa ditepi. Terus minum air teh panas tue. Tiba-tiba dia dah ada kat sebelah saya memegang bahu saya dan berkata, Adik kakak tahu adik nampak bila kakak silang kaki tadi.

Saya tak tengok muka dia. Pernah tengok denngan lebih dekat dari tadi? , tanyanya. saya gelengkan kepala. Nak pegang dan rasa? , dia tanya lagi Nak, kata saya denngan cepat.

Okay, katanya. dia buka tali pengikat robe dia dan buka kiri kanan kain robe tue denngan cukup perlahan sehingga segalanya jatuh ke bawah, (saya ingat sampai sekarang aksi tue).

Pehh walaupun payudara tegang sangat tapi bagi ku yaang first time tengok wanita bogel, tak boleh tahan. dia signal saya denngan jari supaya datang ke arahnya, Masa tue penis saya keras gila.

Dia ambil sebelah tangan saya dan letakkan telapak tangan saya ke payudara nya supaya saya dapat rasa payudara dia, saya macam budak bodoh saja meraba-raba payudara dia. tak tahu nak buat camana.

Yaang dia macam tahu-tahu bertanya, First time ke?. Ya, kata saya. tak apa, katanya. Tahu-tahu saja dia surruh saya buka tuala dan mengajak saya supaya baring diatas katil. Punyalah suspen kena pula lepas mandi denngan air-cond lagi.

Dia surruh saya baring je, saya pun apa lagi, ikutkan sajalah. dia cium bibir saya denngan menyedut bahagian bawah bibir saya, lepas tue denngan lidahnya dia jilat keliling bibir saya sebelum memasukkan ke dlm mulut saya yaang terbuka membuat saya berlaga lidah dengannya.


Cerita lucah Main Seks Ganas Ketika Hujan
  • Lantas dia kulum lidah saya, kemudian digigit dan sedut denngan cukup perlahan bahagian luar lidah saya. kemudian dia leretkan lidahnya menghala ke telinga kiri ku melalui pipi saya. Bila dia jilat cuping telinga yaang membuatkan saya tak tahan geli tapi pasal teringatkan nak dapat main, saya tahan.
  • Tiupan angin dari mulutnya menghala ke corong telinga ku membuatkan saya tak sabar lagi sampai basahlah cuping telinga saya. dia kemudian memandang mata ku denngan manja sebelum dia jilat dan cium dada saya satu persatu, saya hanya perhatikan je perbuatan dia sambil tetek nya sekali -sekala menggesel batang penis saya.
  • Kucupan demi kucupan diulangi menuju ke arah batang penis saya yaang sdh tegak. Sesudah sampai disitu denngan lidahnya terjelir keluar, dia tujukan kearah kedua belah telur saya, diusap, dikulum daan dijilat membuatkan saya mengerang perlahan.
  • Dari situ dia membuka kangkang saya supaya lebih luas lagi, saya biarkan je. Rupa-rupanya dia jilat dicelah-celah dubur saya sehingga ke lubang bontot saya. Sampai disitu dia naik ke atas semula masih menggunakan lidahnya dia menuju ke arah batang penis saya.
Dari situ dia jilat keliling batang penis saya sehingga ke arah topi jerman saya. denngan menggunakan gigi, dia geli-gelikan kepala penis saya lantas mula menghisap batang penis saya turun dan naik.

Masa tue saya tak boleh tahan lagi terus terpancut ke dlm mulut dia. saya ingat nak minta maaf tapi dia telan! Habis sampai tak ada lagi sperma saya dia cuci bersih! "Cepatnya adik keluar, permainan kita tak habis lagi", katanya denngan manja.

Main Seks Ganas Ketika Hujan cerita lucah, kisah isteri orang, Main Seks Ganas Ketika Hujan, cerpen blue melayu Main Seks Ganas Ketika Hujan

Main Seks Ganas Ketika Hujan


Denngan malu-malu saya kata "Don't worry kak, tengok", sambil menunjukkan ke arah penis saya yaang kembali keras. "Itu yaang suka denngan orang muda energetic", tambahnya. "tak apa, akak cuci mulut dulu okay".

Saya menunggu saja dia Cepatlah, kata ku dlm hati. dia keluar tersenyum lantas baring di sebelah saya, membuatkan saya bangun. denngan dua jarinya dia gesel biji kelentit dia sendiri sambil mengarahkan saya supaya rapatkan mulut saya denngan mulutnya.

Kami cium agak lama sehingga dia kata, "Okay akak dah ready". Ready untuk apa saya dah tahu dah! dia luaskan kangkangan kaki dia sendiri dan saya tujukan penis saya tapi saya tak sure mana lubang dia.

Sekali saya tusuk tak masuk? "tak apa", kata dia. dia pegang penis saya dan tolong saya mencari lubang burit nya. Bila dah masuk ke dlm saya henjut bagai nak gila.

Dia mengerang, "Slow sikit nanti adik keluar cepat". Dengar saja, saya slowkan rentak saya. saya pandang ke bawah arah batang penis saya yaang menusuk keluar dan masuk itu. Macam tak percaya saja saya tengah main.

Dia tarik kedua bahu saya ke bawah membuatkan muka saya berada di tepi telinganya. Bunyi dia mengerang kuat sambil saya tak berhenti mengenjut pepek nya dan jari-jari tangan dia mencengkam belakang saya sehingga terasa kuku dia yaang agak panjang membuatkan saya tak boleh tahan lagi.

"Kak tak boleh tahan nak keluar lagi ni", kata saya. "tak apa teruskan saja". Aah, keluar sperma saya ke dlm lubang burit dia tapi sambil keluar itu saya tak henti henjut dia sebab dia cengkam kedua belah dubur saya denngan tapak tangan dia seperti inginkan supaya saya tak berhenti.

Kemudian saya dengar dia mengerang kuat. Aah ahah ah. saya rasa kalau ada orang kat bilik sebelah mesti dengarlah. Rupa-rupanya dia climax. saya tak bergerak lagi dah, sambil itu dia gerak-gerakkan dubur dia ke atas dan ke bawah sambil mencium saya.

Ini semua membuatkan awang saya naik lagi dan dia tersenyum. "Adik punya naik balik ya", kata dia. saya tanya balik, "camana akak tahu? " , sedangkan penis saya ada kat dlm burit dia lagi.

"Dapat rasa", sambung dia. "Kalau kakak nak, adik boleh lagi ni", tambah saya. dia meminta saya bangun dan hari itu dekat lapan kali sperma saya keluar. dia ajar saya macam-macam dari menjilat burit sampailah bagaimana nak cari g-spot wanita.

Keesokan harinya baru saya baik ke rumah, lagipun dia nak check-out dan balik ke jb. Tapi tak sampai disitu je, dlm sebulan mesti dia cari alasan untuk ke kl dan saya pun pernah dibawa ke Singapore dan Thailand bercuti dengannya.

Walaupun sdh bersuami tapi sebagai isteri kedua, dia tak mendapat kepuasan yaang secukupnya dari suami dia. Hubungan kami berdua bertahan selama 2 tahun sampai dia dapat anak, tak tahulah saya itu anak saya atau suami dia punya sebab dia mula jauhkan diri lepas tue.

Itu adalah pengalaman pertama saya denngan wanita dan selepas dua tahun bersamanya, boleh saya katakan saya berjaya memberi kepuasan yaang secukupnya kepada semua wanita yaang saya pernah main. Adoii
Main Seks Ganas Ketika Hujan ***
Main Seks Ganas Ketika Hujan, sex story , Main Seks Ganas Ketika Hujan cerita lucah, kisah isteri orang, Main Seks Ganas Ketika Hujan, cerpen blue melayu Main Seks Ganas Ketika Hujan, porn, erotic novel sex, Main Seks Ganas Ketika Hujan



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/