Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya

Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya | Macam ni ceritanya. saya ni student, ada satu hari ni saya baru abis final exam. saya rasa nak hilangkan tension saya study ni denngan pergi massage. So, saya pun call up la satu iklan massage service dalam majalah ni untuk set up appointment, dan not long after that saya pun start kereta, terus pergi rumah masseur tu.

Sampai kat rumah tu, ada sorang lelaki dan perempuan (laki bini) greet saya dan tanya whether saya nak masseur lelaki or perempuan. saya jawabla perempuan. Well, yanng perempuan tu tarik tangan saya dan bawak saya gi satu bilik kat dalam rumah die ni.

Sampai kat dalam bilik tu die suruh saya bukak semua baju dan baring meniarap kat atak katil. saya pun bukak la. die letak towel atas punggung saya, sambil cakap yanng benda ni bukannya sexual massage, massage biasa sahaja.

Saya pun mengangguk la. So, perempuan tu start la massage saya. saya mula-mulabiasa sahaja, tapi lama-lama stim jg pasal pressure tilam katil tu kat butuh saya. Lepas tu die suruh saya baring menelentang.

Saya pun pusing, dan apa lagi, die pun nampak la butuh saya tegak keras tu. Masa tu saya tengok muka perempuan tu, lawa jg. Body orait la, umur ada la dalam 26 tahun.

Saya tengok mata die asyik pandang butuh saya sahaja, segan pula saya. Lepas tu die massage pula badan saya darii depan. Tapi tangan die asyik terlanggar sahaja butuh saya yanng tegang tu.

Setiap kali terlanggar, saya rasa best sahaja. nikmat. lama-lama air mazi saya terkeluar. perempuan tu pandang butuh saya tdk berkedip mata. saya rasa die pun naik stim jg. tetiba die tanya saya, "Do you mind? " sambil tunjuk butuh saya.

Cerita Sex Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya

Saya balas balik, "Nope. be my guest. " Lepas tu die lumur minyak yanng die guna untuk urut badan saya tu kat butuh saya. Ah. nikmat gile. die kunci bilik massage tu, takut laki die nampak kot, dan terus die bukak baju die sampai tinggal underwear sahaja.

Memang sah le die tengah stim kerana saya nampak tompok-tompok basah kat puki die. die senyum sahaja tengok saya, body die memang boleh tahan. Macam pelakon cerite blue. Lepas tu die naik atas katil dan duduk terkangkang kat peha saya.

Saya dah stim sangat time tu, rasa macam nak terpancut sahaja. die suruh saya relax, dan tutup mata. saya pun tutup mata dan rasa geli gile kat butuh saya, tapi best! saya rasa nikmat sangat sampai tdk tau apa yanng die buat kat butuh saya, whether die guna tangan or mulut.

Kemudian saya rasa die french kiss saya dan saya pun bukak mata. Terus saya peluk die dan saya gulingkan die. Bergomol-gomol kejap, memang best. Habis badan die saya explore denngan tangan saya.

Saya tdk tahan tengok payudara die tu, menggunung. tdk pernah saya tengok kawan-kawan perempuan saya yanng ada payudara macam tu. Apa lagi, saya pun rentap la bra die tu sampai terkoyak.


Cerita lucah Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya
  • Die mengeluh, dan lepas tu tanpa membuang masa lagi terus saya cium, hisap, gigit dan ramas payudara die tu sepuas-puas hati. Kemudian saya turun ke bawah dan bukak seluar dalam die.
  • Puki die memang lawa, first class! saya pun terus jilat puki die dan biila saya terjumpa kelentit die terus saya gigit sikit-sikit. die mengeluh-ngeluh lagi sambil tarik rambut saya.
Zakar saya dah tdk tahan lagi dah. Terus saya naik balik, kiss die dan kangkangkan die. Tangan die tarik butuh saya tu dan apa lagi, terus la menyelam. Sedap! Licin tapi ketat.

Air mazi saya terus melincirkan pergerakan. Kitorang sama-sama mengerang kenikmatan. Dah lebih kurang 20 minit saya main denngan die, tetiba saya rasa nak klimaks. die pula tetiba tolak saya ke atas, terkeluar terus butuh saya darii puki die.

Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya cerita seks, Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya kisah blue melayu Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya

Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya


Saya terperanjat la. Lepas tu tangan die membelai-belai butuh saya, die kata die taknak saya pancut lagi. die suruh saya baring menelentang. Lepas tu die duduk terkangkang kat atas butuh saya, membelakangkan muka saya, gosok-gosok puki die kat atas batang butuh saya.

Die kata kat saya suruh korek puki die denngan jari telunjuk saya. saya pun ikut la. licin sahaja, abis basah jari saya. die mengeluh sahaja, kepala terlentok-lentok. Lepas tu die suruh saya korek punggung die pula.

Mula-mula saya geli, tapi kerana dah stim, saya buat sahaja. Syok jg biila rasa punggung die kemut jari saya. Lepas tu saya terasa tangan die pegang butuh saya sambil die turunkan puki nye ke butuh saya.

Ah. sedap betul. butuh saya masuk habis ke dalam puki nye, jari telunjuk saya masuk habis dalam punggung nye. die pun menjerit la sedap. Lepas tu die goncangkan punggung die, turun naik.

Zakar saya dan jari saya masuk dan keluar puki dan punggung die. saya pula dapat full view lubang-lubang die tu, dan lepas tu saya terasa punggung dan puki die kemut kuat-kuat sambil die mengerang-ngerang, kepala terlentok-lentok.

Badan die bergoncang kuat, lepas tu terus berhenti termengah-mengah. die bangun, pusing ke belakang dan terus jilat dan hisap butuh saya denngan bersungguh-sungguh. saya pun tdk tahan, terus terpancut.

Saya tarik kepala die rapat denngan celah kangkang saya dan pancutkan sperma saya dalam mulut die. hm. ah. sedap. lepas tu kitorang pun shower sama-sama kat dalam bilik tu dan keluar darii bilik tu as if nothing ever happened kerana die tdk nak suami nya tau.

Lepas tu saya pun balik la.
Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya ***
Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya, sex story , Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya cerita seks, Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya kisah blue melayu Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya, porn, erotic novel sex, Bini Orang Aku Jolok Puki Dan Dubur Nya



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/