Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah

Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah | aku Eltina kulit putih, berambut hitam, tinggi 163 cm, berat 48 kg dan berwajah melayu dan agak jepun. sebagai seorang perempuan mereka tak akan sukakan segala perkara tentang sex. namun cerita lepas membuatkan aku "gile" lebih teruk dari lelaki.

Ceritanya begini. aku sibuk belajar ketika itu utk spm. Permulaan detik study ini telahpun bermula sejak aku di tingkatan empat lagi. Memandangkan prestasi aku semakin baik dan static di tempat peertama di dlam kelas sains biologi.

Emak mula melonggarkan kebebasanku. Suatu malam sabtu, Revina menalifon aku dan mengajak aku "overnight" di rumah Rasina di bandar. Untung aku malam u emak beri kebenaran pada aku. kita tiba di rumah Rasina tapat pada jam 9 malam.

Revina dan aku masuk ke dlam rumah itu dengaan selamba seperti selalu. Orang tua Rasina takde rumah malam ni. Mereka ke Terengganu. Malam itu kitaorang terus belajar sehingga larut malam.

Study dengaan die nii senang. Pandai-pandai laa katakan. Kalau tak tau pun bolehh tanya kat abang Kidon. kita berhenti malam itu selepas semua dahh mula menguap. kita turun dulu ke dapur utk supper.

Abang Kidon ada kat dapur tengok tv kecik. Sebelum tido kitaorang citer-citer dululah pasal macam-macam. Masa tulah aku tau yangg dua orang nii lesbian. Terang-terang mereka bercumbu depan aku.

Aku terpaku. Mereka cium-cium dari bibir, tekak, telinga, bahu dan tetek. Makin lama mereka kian stim antara satu sama lain. Rasina menjilat tetek Revina dengaan penuh syahdu. Putingnya digigit-gigit.

Cerita Sex Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah

Revina mengerang kesakitan dlam asyik. Rasina kemudiannya terus membaringkan Revina dan membuka terus gaun tidur Revina. (Kami semua suka pakai gaun waktu malam). Rasina menggigit panties Revina dan menariknya kebawah agar terbuka.

Revina pula cuma merelakan diri. sambill mereka bermesra Rasina memandang-mandang aku. aku cepat-cepat lari keluar dan turun ke bawah. aku sebenarnya dahh stim dahh aku takut akan terjebak dengaan mereka.

Di bawah aku duduk di ruang rehat di depan tv sambill memegang pantat aku. Kemudian Abang Kidon masuk. "Buat ape kat sini? " "boring laa" "Dah habis belajar? " "Sudah" kitaorang terdiam seketika.

Aku mencari idea utk berbual. "Buat ape sorang-sorang kat bawah ni? " aku memulakan semula perbualan sambill menekan-nekan butang remote control tv. Belum lagii sempat Abang Kidon mahu bukak mulut.

Aku tertekan butang 'play' pada video. Sebuah filem lucah terpapar di kaca tv. Muka Abang Kidon pucat dlam malu. diaorang langsung tak berkata apa-apa. kita terus diam dan menonton filem itu.


Cerita lucah Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah
  • Ingin pecah rasanya tetek nii tahan stim. aku kemudian menoleh pada Abang Kidon yangg agak rapat disebelah aku. Abang Kidon terus memegang aku dari pipi ke belakang telinga dan terus meletakkan bibirnya pada bibir aku dan terus mengulum lidah ini.
  • Aku stim dan terpaku. Aband Kidon tersenyum dan merapatkan lagii bibirnya. aku terus bangun dan berlari menaiki tangga. Abang Kidon menyambar tangan aku dan menarik aku kembali ke coutch panjang di depan tv.
Abang Kidon menghimpit aku dan terus mengulum lidah aku. Perlahan-lahan Abang Kidon menarik skirt gaun tidur aku dan terus meraba pantat aku. aku sdh tak berdaya berlaku apa-apa lagii selain dari cuma merelakan diri dan menikmati keindahan dunia ini.

Abang Kidon bangun dan bertelanjang. aku tergamam. Susuk tubuhnya cukup nenarik dengaan perhiasan bersaiz cemerlang. 6 inchi lebih rasanya. Abang Kidon menarik aku yangg masih berbaju tanpa apa-apa dari pusat ke bawah utk mengulum butuh nya.

Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah cerita seks melayu, kisah blue Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah, cerita malay sex Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah

Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah


Aku terus melakukannya secara spontan. kote nya aku kulum-kulum sambill menjilat testisnya yangg cantik tergantung di bawah butuh nya. Perlahan-lahan aku bangun sambill muncium tubuhnya yangg sasa itu. Kemudian aku menolak Abang Kidon ke couch dan duduk di atasnya dengaan menggesek-gesekkan pantat aku dengaan butuh nya sambill bercumbu-cumbu.

Abang Kidon bangun dengaan kalinya masih terlentang dan aku masih di atasnya. Abang Kidon membuka baju tidurku yangg 75% sutera. diaorang mengucup-ngucup lurah di antara bukit-bukit dara ini sambill membuka kancing bra aku.

Maka terserlahlah tetek yangg kian lama menegang dan bertambah pejal. Abang Kidon mencium, menjilat tetek aku dengaan penuh asyik. aku mula mengerang. Abang Kidon semakin agresif. diaorang memegang pinggangku dan membaringkan aku.

Abang Kidon cium aku dari bibir ke bawah. aku dapat rasakan kebasahan pada pantat aku. Hujung hidung Abang Kidon akhirnya sampai ke vagina aku. diaorang membuka bibir vagina aku dan menjilat biji pada organ itu.

Aku menjerit. Nikmat dunia ini tak dapat aku tahan. Abang Kidon menggangkangkan aku dan memasukkan butuh nya kedalam vagina aku. Semakin lama semakin laju asakannya. Akhirnya Abang Kidon mengeluarkan butuh nya dan memancut di mulut aku.

Aku terus mengulum-ngulum butuh nya sehingga maninya 'halted'. Abang Kidon terbaring di sebelah aku dan membisikkan kata "I like ur way! " dan kitaorang terus tertidur di atas sofa itu sepanjang malam.

Keesokkan pagi, aku bangun awal dan menyiapkan diri. Revina dan aku pulang sebelum jam 12. Selepas itu kitaorang selalu overnight di rumah Rasina. aku mula berjinak-jinak dengaan lesbian sejak abang Kidon ke Australia utk belajar.

Pastinya Abang Kidon dapat tubuh pompuan aussie yangg lebih menarik dari aku di Rasina tapi kitaorang tak pernah tinggal masa utk bersama sekiranya Abang Kidon pulang bercuti.
Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah ***
Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah, sex story , Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah cerita seks melayu, kisah blue Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah, cerita malay sex Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah, porn, erotic novel sex, Tengok Film Lucah Cipap Aku Ditujah



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/