Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi

Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi | "aku ingin ke jb minggu depan, tolonglah tengok-tengokkan isteri dan anak aku tue" ujar Paul semasa kitorang sama-sama tengah membasuh kereta minggu lepas. " Eh, kau ingin ke sana buat apa dan berapa lama? " tanya ku. " Ada kursus pulak, dan lama, seminggu. Kena berpuasalah aku. " jawab Paul.

"Tak bolehh bawa Casita kerna kursus berkumpulan dan hnya asrama disediakan. mahu hantar balik kampung tak ada masa pulak, lagii pun Zack tu kecil sangat lagii untuk naik bas. Casita tak tahu lagii dan aku sengaja tak nak beritahu dia, nanti diorang paksa hantar diorang balik kampung semula pulak" tambahnya lagi.

" ok" jawab aku. Casita tu isteri Paul yang cantik dan mempunyai bentuk badan yang menggiurkan. diaorang baru saja melahirkan anak sulung mereka Zack kira-kira tiga bulan yang lalu dan Casita baru saja kembali dari kampung selepas pantang.

Sejak balik selepas melahirkan anak ini, Casita semakin cantik dan tetek nya semakin besar memandangkan diorang mengandungi susu. Kadang-kadang tue, bila melihat Casita menyiram pokok bunga dngn memakai t-shirt dan kain batik, rasa ingin meramas aja tetek nya yang besar itu.

Siap saja membasuh kereta, aku segera masuk untuk mandi kerna isteri aku hendak pergi shopping. Semasa sdg bersiram, otak aku mula berfikir. Ini peluang baik ni, kucing daah ingin pergi.

Baik aku plan strategik punya untuk memasang pukat. Hari itu semasa shopping, aku ikut saja kehendak isteri aku. bnyk jugak diorang membeli belah, untuk menghias pelamin persandingan adiknya cuti sekolah akan datang katanya.

Memanng sudh menjadi resam keluarga Hamina, isteriku akan jadi tukang gubah hantaran dan pelamin jika ahli keluarganya mengadakan majlis perkahwinan. Bakat daah ada, tak payah ingin upah-upah sebab harganya bukan lah murah.

Plan sudh diatur dan pada Jumaat petang, aku mengajak Hamina dan anak-anak aku yang dua orang tu untuk pulang ke kampungnya seperti setiap bulan kerna Sabtu pertama ialah hari bercuti.

Lagipun, rumah ibubapa Hamina bukannya jauh sangat dngn Kuala Lumpur, di Raub je. Pada petang Ahad, aku bersiap-siap untuk pulang ke Kuala Lumpur. " betul ke tak apa kalau Hamina tinggal di sini? " tanya Hamina tak percaya.

" Tak apa. lagii pun abang tengok bnyak persiapan belum dibuat. Kesian Mak dan Ayah ingin buat sendirian. Bakal pengantin pun tak balik tolong Mak dan Ayah. " jawab ku.

" abang tak apa ke. nanti siapa ingin masak untuk abang? " tanyanya lagi. " Alah. abang makan dekat kedai aja. Kedai kan bnyak dekat-dekat rumah kitorang tue. Nanti Jumaat depan abang balik sebab Sabtu depan cuti lagii dan majlis tu hari Ahad kan? " tanya ku.

" Okaylah macam tue. abang selalu bawa handphone kalau berjalan, okay? " pesan Hamina lagi. " Okay. okay. " jawab ku dan mulakan perjalanan pulang. Lalu saja rumah tol Gombak, hati aku mula berdebar-debar.

Rileks. rileks. aku menenangkan diri sendiri. Masuk saja pagar rumah, aku ternampak kereta Paul di depan rumahnya. "Eh tak jadi pergi ke" tanya hati ku kecewa. Rumah kitorang ialah rumah sewa dua pintu di Ampang, di tepi bukit dan mempunyai kawasan dan pagar yang sama.

Rumah itu mempunyai dua bilik dan satu bilik air yang mana adalah bersebelahan. Pintu belakangnya jugak bersebelahan dan kerna kitorang secocok berjiran, ruang belakang kitorang gunakan bersama untuk menyidai kain dan menyimpan barang-barang.

Memandangkan jam daah pukul 10 malam dan kereta Paul daah masuk parking, aku pun menguncikan pintu pagar dan masuk ke rumah. Masuk saja rumah, aku menelefon isteri aku memberitahunya bahawa aku telah sampai dngn selamatnya.

Aku rilek-rilek dan menonton televisyen. Entah bila aku tertidur, aku tak tahu. aku tersedar bila terdengar suara bayi menangis dan jam menunjukkan jam 9 pagi. Terlajak tidur lagii aku hari ini.

Mgkin kepenatan driving semalam sebab jalan jam teruk. aku menelefon ofis dan memberitahu yang aku mc hari ini, nanti aku pergilah cari mc kat mana-mana. aku bangun, mandi dan membuka pintu dan tingkap rumah kerna tahu-tahu ajalah, rumah kayu, gelap gelita di dlm walaupun matahari daah tegak di langit.

Aku ternampak kereta Paul masih ada di depan rumahnya. "Agaknya Paul tak bawa kereta kot" tanya hatiku. sdg aku membancuh minuman di dapur, Casita keluar dari rumah untuk menyidai kain.

Aku menyapanya ajak minum. " Minumlah. Casita daah minum tadi. " jawabnya smbil membongkok mengambil kain dari baldi. dan menonjolkan dubur nya yang gebu itu. " abang Paul mana, tak kerja ke diorang hari ini? " tanyaku untuk kepastian.

"abang Paul pergi jb pagi-pagi tadi lagi. Entahlah, pergi kursus katanya. " dngn slang Kelantan Casita menjawab manja. " Lama ke abang Paul pergi. ? " aku buat-buat bertanya.

" Seminggu. " jawabnya pendik. "Eh Kak Hamina dan budak-budak mana? Senyap aja. " tanya Casita pula. " Kak Hamina kau tinggal di kampung, menyiapkan persiapan terakhir untuk adiknya ingin kahwin. " "Abis abang tinggal seorang ke, budak-budak pun tinggal jugak ke? Tanyanya bertalu-talu. " mahu buat macamana.

Pengantin tak kisah, terpaksalah aku tolong Mak dan Ayah. " terangku. "Jadi tinggallah kitorang berdua aja. " aku mengusik Casita. "Eish abang ni. nakallah. abang tak kerja ke hari ini? " tanya Casita. " Tak, terbangun lewat sangat tadi, malulah ingin masuk lewat.

" terang ku. " Ooh. Casita masuk dulu ye abang, Zack menangis tue, belum mandi lagi. " Okay. " jawabku. aku pun mengambil cawan air kopiku dan roti sekeping dan berlalu ke ruang tamu.

Aku teringat dvd blue yang aku beli dan belum kesempatan ingin tengok kerna anak-anak. Maklumlah, tak kan ingin tengok depan anak-anak. Cerita dvd tu mengisahkan seorang gadiis yang sdg mencari kerja dan menggadaikan badannya untuk mendapatkan jawatan tersebut seperti cerita-cerita blue biasa tue.

Sambiil - smbil menonton tue, aku memegang adik aku yang daah bangun dari tidurnya tapi aku tak ingin muntahkannya lagii kerna ada adik tembam yang nak aku lapah di sebelah rumah.

Aku hanya usap perlahan-lahan di dlm kain pelikatku. Hampir habis cerita itu aku terdengar tangisan si Zack lagi. Kenapa pula budak itu. aku bangun dan mengunci pintu hadapan rumahku dan terus ke pintu dapur.

Aku menjengah ke sebelah dan tdk nampak pun Casita di dapur. aku tutup pintu dapurku dan memasuki rumah Paul dari dapur. " Casita. Casita. " panggil ku. " Ha. abang, Casita di sini. Entah kenapa Zack meragam ni. " terdengar jawapan Casita dicelah-celah tangisan Zack dari ruang tamu.

Aku pun mengikut suara tersebut dan menuju ke ruang tamu. Terkejut aku melihat Casita sdg menyusukan Zack dan separuh buah dada nya terserlah walaupun kepala Zack melindung puting buah dada nya.

Casita tdk pun cuba untuk menyembunyikan buah dada nya walaupun sedar kehadiran ku. Adik ku yang mmg daah bangun tidur itu tiba-tiba tegang melihatkan pangkal buah dada kiri Casita.

"Sorrylah abang, Zack nii ingin tidur tapi meragam. Macam nii lah biasanya kalau ingin tidur. Eh, duduklah dulu abang" pelawa Casita. aku cepat-cepat duduk di sofa bertentangan Casita sebelum diorang perasan adik aku tegak berdiri.

" abang duduk dulu ya. Casita letak Zack dlm kotnya" Casita bangun dan menghala ke bilik tidurnya. Sempat jugak aku mengintai buah dada Besar Casita tapi diorang cepat menyembunyikannya.

" abang fikir apa tue? " Casita tiba-tiba bertanya kepadaku. aku tak sedar bila Casita keluar dari biliknya. " Mana Zack? dahh tidur ke? " "Dah. sekejap aja diorang daah tidur. Itu yang kadang-kadang tak tahan. " keluh Casita.

Cerita Sex Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi

" Kenapa? " tanyaku. " Ye lah. diorang menyusu sikit aja. sekejap-sekejap. buah dada Besar Casita masih penuh susu tapi diorang daah tak mahu. Sakit rasanya bila susu bengkak. " terang Casita.

Ada chan untuk mengena perangkap nampaknya. "abang tolong nak. Dulu Kak Hamina kau macam tu jugak setiap kali selepas bersalin. Lepas abang tolongkannya, daah No problem lepas tue" jawab ku.

" Eh macamana. ? Kalau bolehh Casita ingin jugak abang tolong" jawab Casita manja. " Mari sini, duduk sebelah abang. " aku menunjukkan tempat di sebelahku. Casita pun bangun dan merapati ku dan duduk bersebelahanku di sofa panjangnya.

Diaorang menoleh kepadaku. aku pun meletakkan tanganku di atas bahunya dan berkata. " abang tolong hisapkan susu yang baki tu supaya tak rasa sakit lagi, itu aja caranya. " terang ku "Eish. abang nii nakallah" smbil menampar pehaku dngn manjanya.

"Mana bolehh macam tue. kalau abang Paul tahu, mampus Casita kena sembelih. " "Kalau tak beritahu, mana abang Paul akan tahu. Kak Hamina kau pun bukannya ada" terang ku smbil jariku memicit-micit bahu Casita.

"Dulu Kak Hamina pun abang buat macam tue" terang ku padanya. " Eh, malulah. " Casita melekapkan mukanya ke dadaku. "Eh ini petanda baik ni. " fikirku. aku mula memicit belakang bahu Casita dan aku dapati Casita tdk memakai bra di bawah t-shirtnya.

Tanganku mula meraba belakang Casita dan sesekali mencuit tepi buah dada Besar Casita. Terasa Casita mengeraskan badannya menahan geli. Tiba-tiba Casita mengangkat mukanya dan berkata "Okay kitorang try, kalau teknik abang bolehh menolong. Casita tak tahan sakit ni. " Jelasnya.

" Kat dlm bilik lah abang, malu sebab terang sangat kat sini, " kata Casita. kitorang pun bangun dan menghala ke bilik tidurnya. Pertama kali aku memasuki biliknya, cantik dan kemas.

Aku ternampak Zack tidur dlm kotnya. Cahaya dari ruang tamu saja yang menerangi bilik tersebut. aku pun membaringkan Casita di atas katil beralaskan dua biji bantal supaya tinggi sedikit.

Aku duduk disebelahnya dan tiba-tiba Casita memegang tangan ku dan diorang membawa tanganku ke dlm t-shirtnya. aku merasa kulitnya yang gebu dan aku mula meraba. aku rasa panas. Kemudian aku ramas bertalu-talu buah dada Besar Casita itu dan dapat merasakan ada air susu yang mengalir dari putingnya.

Aku baru ingin menyelak t-shirt Casita tapi Casita segera bangun dan menanggalkannya. " Senang, " jelasnya. Maka tersembullah dua gunung idamanku selama ini. Jariku mula menyukat nyukat di serata pelusuk buah dada Besar Casita.

Ternyata buah dada Besar Casita mmg besar seperti yang selalu aku lihat dan cukup istimewa untuk merangsang nafsu lelaki. Tanganku mengusap-usap buah dada nya dan puting buah dada nya ku gentel.

Aku angkat kepala ku untuk menyonyot buah dada nya. Terasa air panas memancut ke dlm mulutku dan aku terus telan. aku daah biasa menghisap air susu buah dada isteriku dan rasanya sama je, panas, masam sikit dan sedap.

Aku menyonyot sebelah smbil mengusap-usap yang sebelah lagi. Puas menyonyot sebelah hingga kering, aku beraleh kepada buah dada yang sebelah lagii smbil menggentel puting yang tadi. Puas menggentel aku mengusap pula.

Buah dada nya menjadi tegang. Mulut Casita hnya mendengus, "Us us us us us" sepanjang perlakuan ku. Walaupun buah dada nya besar, tapi susunya tidaklah bnyak seperti yang Casita adukan padaku.

Sehingga kering kedua-dua belah buah dada nya, Casita masih mengelus kesedapan dan memegang kepalaku ke buah dada nya smbil menarik tangan ku ke buah dada nya yang sebelah lagi.

Sekali-sekala aku dengar Casita menarik nafas panjang. Bunyi nafasnya jugak bertambah kuat. Nafas ku jugak bgitu. aku pun mula memberanikan diri lalu melonggarkan kain batik Casita. Casita tdk menghalang, diorang hnya mendengus kesedapan.

Tangan ku mula menjalar masuk, melalui getah seluar dalamnya dan merasa tundun puki nya yang tembam dan menerokai persekitaran puki nya yang berbulu itu. Perlahan lahan ku usapi bulu puki Casita yang halus dan jarang itu.

Kemudian aku memanjangkan usapan untuk mencapai juntaian kelentit Casita. aku rasa sedap, kelentit Casita lebih panjang dan keras dari Hamina. sambiil itu jari hantu ku meraba masuk ke dlm lubang vagina nya.

Ternyata ianya sudh berlendir dan basah. " Arrgh. argh. abang. jngn. Oh. oh. sedapnyer. " Casita merengek. Jari aku masih lagii membuat pergerakan turun naik dngn lembut di puki Casita.

Aku rasa seluar dlm Casita telah basah di kawasan alur puki nya. Kemudian aku menekan-nekan ke dlm alur puki nya dngn jariku. Casita menikmati rasa ghairah yang amat sangat.

Semakin lama semakin tdk tertahan Casita aku buatnya. Kain Casita aku longgarkan dan kemudian aku lucutkan dan diikuti dngn seluar dalamnya yang berwarna pink itu aku lucutkan. Mata Casita aku lihat terpejam smbil bibirnya yang munggil itu merengek kesedapan.


Cerita lucah Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi
  • Aku mengalih mulutku dari buah dada Besar Casita dan aku lihat Casita membukakan matanya seperti tertanya-tanya. aku merapatkan bibir ku ke bibir Casita dan mula mengucupnya sekuat hatiku. Mula-mula Casita menarik bibirnya tapi aku kuatkan diri dan mula menjolok mulut Casita dngn lidahku.
  • Casita akhirnya mengalah dan mula melawan lidahku smbil mengucup bibirku dngn rakusnya. Tak sangka gadiis yang comel lote dari Kelantan ini berahi jugak nafsu seksnya. Tangan aku mula menguak dan mengangkangkan kedua peha Casita yang gebu itu smbil masih memainkan kelentitnya yang keras.
  • Aku hairan kenapa tiada halangan dari Casita tapi itu jugak memberikan aku keberanian untuk bertindak seterusnya. aku mula mengucup Casita dari bibir, berhenti seketika di kedua buah dada nya dan terus menghala ke tundunya yang tembam itu.
  • Aku menjilat tundunnya dan menciumi seluruh puki Casita di bibir luar sehinggalah menggunakan lidahku untuk menerokai lurah dan lubang puki Casita yang wangi itu. Dada aku bgitu kencang berkocak bila melihat seluruh tubuh Casita yang putih gebu melepak.
  • Aku mengangkat kedua lutut Casita ke atas dan mengangkangkannya. aku sembamkan semula muka aku ke puki Casita yang tembam tue. Mula-mula aku jilat kat tundun. Lepas tu turun sikit sampai ke lurah cipap nya.
  • Bila aku jilat aja bibir lurah tue, secara automatik dubur Casita terangkat dan mengerang kesedapan "Argh argh argh. ! ". aku kemudiannya bukak bibir cipap Casita dan aku jilat dngn rakusnya.
  • " Urghh uurgh. !. Sedapnya Abang" antara keluar dngn tdk saja ayat tu dari mulut Casita. aku masokkan lidah aku dlm lubang cipap Casita dan aku kisar dekat dalam.
  • Air yang keluar bukan mainlah banyaknyer. Walau pun rasa payau-payau sikit tapi aku hirup kering. memanng sedap dan memberangsangkan dan ditambah gerangan yang keluar dari mulut Casita. " Arrk! " tetiba Casita menjerit kecil bila aku gigit biji kelentit dia.
  • Aku jilat aku gigit. aku jilat aku gigit. pelir aku daah membasahkan cadar katil dngn sperma. " abang. please f*ck me. Casita daah tak tahan ni" pinta Casita. aku terus menjilat cipap Casita.
  • Aku rasa aku belum puas lagi. memanng menjilat nii favourite aku hanya kadang-kadang saja Hamina berikan kerna diorang tak tahan geli. Selagi aku tak puas aku tak berenti menjilat.
" abang. abang. pleasse f*ck me. plz f*ck me abang. Casita tak bolehh bertahan lagii ni" kata Casita dngn bgitu manja. Sekali lagii rasa ghairah yang tdk bisa aku gambarkan dngn kata-kata menjalar di seluruh tubuhku.

Permainan jilat menjilat ini agak lama, dan Casita puas mendesus dan menegang kerna mencapai klimaks tapi aku tetap meneruskannya. Casita tdk bnyak menjerit, hnya mengeliat dan mengerang kesedapan saja kerna mngkin bimbang Zack akan terjaga dan adegan ranjang ini terpaksa diberhentikan.

Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi cerita sex lucah, kisah melayu blue Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi, cerpen seks malay Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi

Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi


Aku merenggangkan kepala dan lidahku dari puki Casita dan membetulkan adikku di celah kedua belah peha Casita di mulut cipap nya. Sekali lagii kitorang bercium dan memberikan Casita harum bau puki nya.

Casita memasukkan lidahnya ke dlm mulutku. Sedap dan nikmat aku rasakan. aku pun bangun melutut. batang konek aku yang bgitu menegang aku geselkan pada biji kelentit Casita. " Ooh. ! Masukkan abang. now plz" teriak Casita.

Aku mula menikamkan batang adikku yang keras dan besar ke sana sini, mencari lubang nikmat Casita. Kepala butuh ku masuk benar-benar pada sasarannya. Secara perlahan-lahan bibir puki Casita aku kuakkan dngn kepala butuh ku.

Terasa sempit sekali walaupun Casita baru saja melahirkan anak melaluinya. Penjagaan tradisional yang diamalkan olehnya nyata berkesan untuk memulihkan lubang puki nya kembali sempit seperti anak dara. Air pelicin Casita membasahi batang butuh aku tetapi bgitu ketat kurasakan.

Dan itulah kenikmatan yang aku inginkan. Lain dngn Hamina, stlah melahirkan anak yang kedua, lubang puki Hamina masih sedap tapi sedikit longgar. "Zzup. ! " dngn sekali henjut saja batang butuh aku daah separuh masok.

" Ooh. ! " kedengaran dari suara Casita menggeluh. butuh ku semakin jauh menerokai lubang puki Casita dan akhirnya pangkal kemaluan kitorang bertaup rapat. terasa butuh ku telah suntuk dngn rapat sekali.

"Sedapnyer abang. Besar sungguh adik abang. Kena slow-slow sikit eh. " kata Casita. " Okay, abang buat perlahan-lahan" jawab aku. Casita membuka kangkangnya dngn lebih luas dan aku mula sorong tarik sampai santak ke bibir cipap Casita.

Aku meniarap atas badan Casita tapi disokong dngn kedua-dua siku aku agar tak terlalu membebankan Casita. aku mula sorong tarik batang aku ke dlm dan keluar. "abang. adik abang nii besar dan panjang lah. Tak macam abang Paul punya" tiba-tiba Casita berbisik kat telinga aku.

Aku hnya tersenyum je. jubur aku masih lagii menggepam. Kali nii lebih laju sikit sebab aku rasa ada kelicinan pada lubang cipap Casita. mgkin air diorang daah bnyak keluar agaknya sebab aku rasa bulu-bulu di butuh aku daah basah berlendir-lendir dan melekit-lekit.

Dahh puas cara meniarap, aku pusingkan Casita buat cara doggy pulak. Casita tdk membantah. diaorang angkat dubur menaik tinggi sikit. aku sendiri heran macam mana geram aku bolehh melebih bila main dngn Casita ini.

Sdg kan dngn bini aku pon aku tak jilat lubang punggung dia. mgkin disebabkan keputihan kulit Casita berbanding bini aku yang menyebabkan berahi aku menggila. Ah. ! tak kisah lah tu semua.

Janji aku dapat lepaskan geram aku tuh. aku pun masokkan batang aku ke cipap Casita dari belakang. Fuh. ! lagi ketat rupanya main ikut belakang ni. namun aku dapat jugak masukkan seluruh batang dlm cipap Casita.

Aku tak pernah buat doggy style dngn isteri aku kerna diorang suka dari hadapan. Buat begini rasa macam bergigi-gigi dinding cipap Casita. Itu yang menambahkan rasa ngilu lagii kepala konek aku.

" Aaah ah. ! Sedap abang. Masukkan lagii Abang. Masukkan sedalam yang abang boleh. " pinta Casita. Erm. ! Nampaknya diorang daah bolehh tahan dngn kebesaran batang butuh aku ni.

Aku pun hayun dngn lebih laju lagii sampai berbunyi cup cup cup. ! Peha aku belaga dngn dubur Casita. aku tengok Casita meramas buah dada kanannya. Semakin membengkaklah buah dada tu dan daah mula mengeluarkan susu semula.

Kemudian kitorang bertukar posisi. aku menelentang pulak dan Casita naik di atas aku. Casita pegang batang aku dngn tangan kiri diorang memasukkan dlm lubang cipap dia. Diturunkan dubur nya perlahan-lahan sehingga tenggelam keseluruhan batang sakti aku.

Kini tiba pulak giliran aku untuk berehat dan Casita pula yang memainkan peranan sebagai juragan melayari bahtera. aku rasa macam ingin terpancut bila Casita menggelekkan jubur nya. Cepat-cepat aku tahan peha dia.

Casita ketawa kecil. "Kenapa abang. Geli sangat ke? " Casita bertanya. "owwh. abang takut terpancutlah. abang tak puas lagii ni. Casita jngn hayun laju sangat laa" kata aku. Casita tersenyum manja smbil aku meramas dan menggentil puting buah dada , Casita terus memainkan peranan dia.

Kali nii diorang menolak kedepan dan kebelakang kemudian menghenjut ke atas dan ke bawah. puki diorang semakin berlendir kerna bnyak sangat menggeluarkan air. Entah berapa kali diorang capai climax aku pun tak tau lah.

Kitorang bertukar posisi semula selepas Casita mencapai klimaksnya yang entah ke berapa. diaorang penat dan ingin bertukar posisi. Kali ini aku di atas dan mulakan semula menyorong tarik batang ku.

Hampir 20 minit aku menyorong tarik batang aku di dlm puki nya dan tiba masanya aku hendak pancutkan sperma aku. Tiba-tiba Casita mengerang dan aku rasa badan Casita mengejang sekali lagi.

Kali ini nafasnya jugak kencang dan kepala nya bergoyang ke kiri-kanan. aku tahu Casita daah tak tahan. Tapi aku terus menyorong tarik konek aku dlm puki Casita. Casita semakin macam teransang.

Pantat Casita semakin becak dan melengas. Mata Casita pejam rapat dan mukanya berkerut seperti menahan suatu keperitan. Suaranya melongoh. Pelukannya keras. Nafas Casita semakin kencang. Sah Casita daah sampai puncaknya dan mulut Casita yang kecil itu ternganga terutama bila aku tarik batangku keluar.

Buah dada nya ku ramas dan ulit dan putingnya aku gentel. Tangan kiri ku turun ke bawah danmenggentel kelentitnya. diaorang merengek keras. ! "Ummngh. !. " Casita melenguhh. aku percepatkan henjutan ku.

Memanng waktu itu ku rasa kesedapan yang terhingga. Ku tanya Casita, "Sedap. ? " diaorang tdk menjawab, hanya mengeluh, melongoh umpama menyatakan. " Ya. ! ". Henjutan ku semakin hebat.

Seluruh tubuh Casita aku peluk kuat. smbil kakinya memeluk kuat badan aku. Kemudian tiba-tiba diorang menggelepar seperti ayam liar dipegang. ! aku tahu diorang sdg mencapai klimaksnya. aku masih bertahan, walaupun hanya sedikit lagi.

Secara tiba desakan sperma ku hampir bersemburan. Tambahan pula Casita menggeliat dan dubur nya bergoyang ke kiri ke kanan. kitorang saling berpautan. Waktu itu aku henjut dan tusuk seluruh batang aku habis, berdecit-decit vagina nya.

Lendirnya bnyak dan seluruh tenaga ku merangkul tubuh Casita. aku terus tekan dan tekan dalam-dalam. air mani ku pun rasa ingin memancut. aku terus menghenjut. aku pun daah tak tahan juga.

Aku pun memancut semua sperma aku ke dlm puki nya. diaorang hnya berdesis kesedapan apabila sperma aku bertakung didalam puki nya. aku menghembuskan nafas kelegaan. kitorang sama-sama mencapai klimaks.

Kitorang sungguh-sungguh merasa nikmat. Tubuh Casita masih belum aku lepaskan. batang ku masih terbenam dan aku rasa dlm saluran batang pelir ku mengalir sperma. aku biarkan. Mulut kitorang berkucupan.

Sesekali aku ramas buah dada Besar Casita. Kemudian aku menjongkok dan menghisap puting buah dada nya. Sementara itu aku terus menghenjut batang ku keluar masuk, walaupun semakin lemah. Bila aku tarik, Casita melenguh.

Kemudian aku tusuk semula. aku tengok Casita tergapai-gapai. aku peluk diorang kemas-kemas. "Casita puas? " aku tanya. diaorang menganguk. " Sedap? " tanya ku. diaorang senyum. Bibirnya merah kena sedutan kucupan ku.

Makin nampak kejelitaan Casita. kitorang masih bersatu tubuh dan batangku masih di dlm puki Casita. aku rasa batang ku sudh makin lemah. Perlahan-lahan aku cabut. aku tengok sperma ku mengalir keluar dari celah lubang puki nya.

Aku menggentelkankan puting buah dada Besar Casita semula. " dahh hilang sakit tadi? " aku bertanya. " Sekarang hilang. tapi nanti sakit semula. " jawab Casita manja. kitorang tersenyum.

Aku biarkan Casita baring tanpa seurat benang dan kitorang berdua telanjang ibarat suami isteri yang baru lepas bercengkerama. kitorang berpelukan smbil memain-mainkan putting buah dada Besar Casita, aku yang kiri dan Casita menggentelkan yang kanan.

Dlm berdakapan itu, aku bisikan, "Casita betul puas? " Casita menjawab, "Mh. Anu abang besar, masakan tak puas. " kitorang pun terlelap. kitorang dikejutkan oleh suara Zack menangis. Casita bergegas bangun, berkemban dngn kain batiknya dan mengangkat Zack.

Jam di dinding menunjukkan jam 12 tengahari. aku segera bangun dan memakai kain pelikat dan t-shirt ku. aku keluar bilik dan melihat Casita sdg menyusukan Zack. Kain batiknya dilondehkan dan kedua-dua buah dada nya tersembul megah, satu puting dlm mulut Zack dan yang satu terdedah.

Putingnya keras dan panjang seinci, mngkin kerna seronok aku memerhatikan atau mngkin seronok stlah apa yang baru dilakukan. aku duduk disebelah Casita dan mula menggentelkan puting buah dada nya.

Casita memandangku dan tersenyum smbil mengelus kesedapan. " abang nyonyot yang sebelah sini, boleh? " tanyaku mengusik. "abang haus ni. " " jngan lah bang, tengok Zack nii tak cukup susu sebab habis daah abang hisap tadi. Tak sempat buat susu baru. Tapi nanti kalau ada lebih, Casita panggil abang, okay. " sambung Casita dngn manja.

" Tak apa. abang bergurau aja. " jawab ku. "Casita ingin makan apa, abang ingin keluar cari makan sekejap. abang belikan. " tanya ku. " Kalau ingin ikutkan hati ingin makan hot-dog abang. tapi tak ada tenaga pulak nanti. abang cari nasi pun bolehlah. " "Okay, abang balik dulu. " aku mengucup dahi Casita smbil memicit puting buah dada nya sekali lagi.
Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi ***
Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi, sex story , Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi cerita sex lucah, kisah melayu blue Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi, cerpen seks malay Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi, porn, erotic novel sex, Bersetubuh Dengan Isteri Orang Seksi



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/