Bercinta Dengan Gadis Ofis

Bercinta Dengan Gadis Ofis | Kisah blue nii bermula Sebelum final year, saya telah menjalani latihan praktikal di sebuah syarikat kecil. Syarikat yanng menjalankan perniagaan pembangunan sistem milik bumiputera itu mempunyai pekerja tak sampai 20 orang. tetapi, hingga kini ianya masih utuh and masih bertahan menjalankan perniagaan.

Di dallam syarikat tersebut, saya mmg agak rapat dng semua staff. Mereka semua panggil saya adik. hnya ada seorang jer pekerja di situ yanng tak mmg gil saya dng gelaran adik, diorang hnya menyebut nama saya saja.

Diorang adalah seorang kerani bahagian admin. Milanah namanya. Orangnya jg Milanah. mungkiin krn umur kami yanng berbeza 3 tahun jaraknya membuatnya segan untuk mmg gil saya adik. Tetapi, bagi saya selamba.

Memang sepatutnya diorang layak panggil saya adik, sebab masa mula-mula saya kerja kat situ, saya panggil diorang akak, yelah, sebab umurnya 3 tahun lebih tua dari saya. Tapi bila diorang dahh selalu bahasakan dirinya sebagai Milanah setiap kali kami berbual, lama kelamaan saya terbiasa and serasi dng rentaknya.

Pada masa itu, saya masih tak pandai berkawan dng pompuan. Apatah lagii hendak bercinta. Kalau setakat cinta monyet zaman sekolah dulu tuu pernah lah, tapi tak lama. lg pun konsep cinta pada zaman sekolah and sesudah meningkat dewasa ternyata berbeza dari segi kesesuaian and keberanian.

Ina? Eh, saya tak pernah cintakan die. saya hanya cintakan dubur diorang je. More seks than love. Oleh krn kementahan saya dallam perhubungan yanng heavy, saya rupa-rupanya telah mengecewakan hati seorang perempuan.

Ya, dialah Milanah. Pada zaman kebudak-budakkan seperti itu, saya akui bahawa rasa cinta yanng hadir dallam diri saya hanyalah untuk seks. Kalau dapat, bolehh pakai. Kalau tak dapat bolehh babai.

Ala ala touch n go. Itulah yanng berlaku di antara Milanah and saya. saya mula menyedari sikap Milanah yanng berlainan ketika diorang melayan karenah and ketika berbual bersama saya.

Ternyata diorang lebih mesra dng saya. Malah pagi-pagi ketika saya datang pejabat, diorang terus buatkan air untuk saya. Selalu jg diorang ke cubical saya. Berborak sekejap ketika diorang tak bannyak kerja.

Mungkiin krn sikap saya yanng melayannya tak special and sama jer layanan saya seperti kepada staf-staf lain membuatkan Milanah mencuba berbagai cara untuk mengambil hati saya. Tadi saya dahh sebut tentang kerajinannya menyediakan saya air setiap pagi, namun bannyak lagii sebenarnya yanng diorang dahh lakukan.

Milanah jarang sekali memakai baju kurung. diorang lebih gemar berkebaya and memakai blouse serta skirt. Kadang kala dikenakan bersama blazer. namun saya paling minat jika diorang memakai skirt hitam bersama blouse hijaunya.

Pandangan mata saya akan lebih tertumpu kepada bontot nya yanng bulat and tonggek. Orangnya slim saja, namun bontot nya yanng membonjol and begittu jelas perbezaan saiznya dng tubuh and pinggangnya membuatkan saya gemar melayannya setiap kali diorang berpakaian sedemikian.

Memang diorang menawan, ditambah lagii dng wajahnya yanng berkaca mata and bertudung, mmg diorang mampu menarik minat lelaki. tetapi, saya masih lagii malu untuk berbicara tentang perasaan bersama pompuan , meskipun saya mengetahui bahawa Milanah seolah-olah cuba menarik perhatian saya.

Salah satu yanng menghalang saya untuk lebih mesra dng Milanah adalah krn ada seorang staf di situ yanng jg menaruh hati terhadap Milanah. Ini membuatkan saya seperti terasa begittu kerdil and sungguh jauh padanan antara saya and Milanah.

Cerita Sex Bercinta Dengan Gadis Ofis

Saya sedar, ketika itu saya masih lagii menuntut, senang kata masih lagii sebagai seorang pelajar. Manakala Milanah pula sdh berkarier, malahan, staf yanng meminatinya jg berkarier yanng tak kurang hebatnya.

Jadi dari situ saya merasakan bahawa saya tak sesuai untuk mencintai Milanah. saya sedar, Milanah melayani saya lebih mesra berbanding staf yanng lain, namun saya berpendapat bahawa Milanah melakukannya semata-mata untuk seks.

Kenapa saya berfikiran begittu ? krn bagi saya, mngkin Milanah jg berfikir bahawa saya tak layak untk nya. Lebih-lebih lagii sesudah saya perhatikan segala gerak geri Milanah kepada saya, ternyata ianya lebih bannyak membangkitkan keberahian berbanding rasa cinta.

Saya menyedari bahawa Milanah selalu mengenakan pakaian kegemaran saya, skirt hitam and blouse hijau. mungkiin Milanah sedar bahawa saya meminatinya memakai pakaian berkenaan. Malah, saya rasa Milanah jg turut sedar bahawa saya selalu memerhati bontot nya.

Setiap kali diorang ke cubical saya, diorang pasti akan berdiri rapat di sebelah saya yanng sedanng duduk mengadap komputer. Oleh krn cubical untuk pelajar praktikal agak kecil, jadi bahu saya kerap bersentuhan and bergesel dng pinggulnya.

Jika diorang hendak meninggalkan cubical saya, diorang akan memusingkan tubuhnya berpaling ke arah laluan keluar dari cubical saya and setiap kali itulah bahu saya akan merasai kelembutan and kemontokan bontot nya yanng tonggek itu.

Bontot nya akan bergesel dng agak rapat hingga membuatkan bahu saya kadang kala dapat merasai lurah bontot nya. saya tahan kan jer perasaan saya krn saya masih mentah ketika itu.

Rasa malu melampaui segalanya. Malu untuk berbicara lebih dekat, malu untuk mengajaknya berbual mesra, malu untuk mengajaknya keluar, malu untuk mengajaknya makan bersama, malu untuk menyentuhnya, malu untuk mengoratnya, malu untuk memberikan respon and berbagai lagi.

Tetapi, perbuatan bodoh yanng telah saya lakukan kepada Milanah pada satu hari itu telah mengubah sedikit rasa malu saya terhadap Milanah. Ianya berlaku di cubical saya. Pada tengahari itu, saya makan di cubical.


Cerita lucah Bercinta Dengan Gadis Ofis
  • Bekal roti sandwich yanng saya sediakan sejak pagi menjadi santapan tengahari. Student, mana ada bannyak duit ingin makan nasi. Mak papa saya pun bukannya orang kaya. Biasiswa pun tak ada sebab saya bukan pelajar cemerlang time spm dulu.
  • So, duit elaun praktikal tuu lah menjadi modal saya untuk melantak. Milanah yanng tak keluar rehat ketika itu datang ke cubical saya. diorang berdiri di sebelah saya memerhati saya yanng sedanng khusyuk menghabiskan layout program sambill mulut mengunyah sandwich.
  • "Kesian, makan sandwich je. " Milanah menegurku sambill tersenyum memandang saya. "Program nii tak siap lagii lah Milanah. Minggu depan Brader Zack ingin present kat kementerian. Milanah tak keluar makan ke? " tanya saya pula.
  • "Tak, Milanah bawak bekal jugak. Makan kat pantry tadi" jawabnya. saya yanng masih khusyuk itu kembali menatap skrin komputer di hadapan saya. Bekas bekal yanng telah kosong saya letakkan di hujung penjuru meja.
Saya biarkan Milanah berdiri semakin hampir di sebelah saya. Berdebar-debar jg ketika itu. Maklumlah, saya ada hati kepadanya. saya sambung kerja saya. Milanah berpaling memusingkan tubuhnya ke sisi, mengadap dinding cubical saya yanng penuh dng nota-nota and beberapa keping gambar.

"Gambar camping ke ni? " Milanah bertanya kepada saya. "Ha' ah, camping kat gunung Tahan. Itu semua kawan-kawan serumah" saya menjawab pertanyaan Milanah tanpa menoleh kepadanya. Mata saya terus tertumpu ke skrin komputer.

Saya biarkan Milanah memerhati and melihat gambar-gambar yanng saya lekatkan di dinding cubical. tetapi, akibat terlalu lama Milanah berdiri di situ, saya lantas menoleh ke kiri saya, mahu melihat apa yanng diorang lakukan.

Alangkah terkejutnya saya apabila sebaik jer saya menoleh ke kiri, apa yanng ada di hadapan saya adalah bontot Milanah yanng mana jaraknya hampir bersentuhan dng bahu saya. Milanah berdiri di sebelah kiri saya, namun ketika itu diorang mengadap dinding cubical.

Ini membuatkan diorang membelakangi saya. Serta merta nafsu ghairah saya bangkit. Lalu saya mendapat satu akal. Perlahan-lahan saya dekatkan muka saya di bontot nya. saya lakukannya perlahan-lahan agar Milanah tak menyedarinya.

Ketika hidungku hampir dng bontot nya, saya hidu dalam-dalam aroma dubur Milanah. Bau wangi bersama peluh bontot nya semerbak menusuk hidung saya. saya jauhkan jarak muka saya. Menarik nafas udara segar.

Kemudian saya sekali lagii melakukannya. namun nampaknya nasib tak menyebelahi saya. sedang saya menghidu aroma bontot nya, Milanah secara tiba-tiba memusingkan tubuhnya ke arah saya. Secara tak langsung, muka saya tersembam ke bontot nya yanng semakin rapat.

Saya cepat-cepat menarik muka saya and berpura-pura duduk seperti biasa menghadap komputer. Milanah merapatkan pinggulnya ke bahu saya. Kemudian diorang mencubit leher saya. saya mendongak memandang wajahnya. diorang tersenyum kepada saya.

Kemudian Milanah memandang sekeliling. Kedudukannya yanng berdiri membuatkan diorang mampu melihat keadaan sekeliling, memastikan tiada siapa di pejabat selain kami berdua. Kemudian diorang kembali memandang saya. sambill tersenyum diorang berkata kepada saya, "Zack suka Milanah pakai kain nii ye? " Soalan yanng membuatkan lidah saya kelu untuk menjawabnya.

Bercinta Dengan Gadis Ofis cerita seks malay, kisah blue Bercinta Dengan Gadis Ofis, sex melayu Bercinta Dengan Gadis Ofis

Bercinta Dengan Gadis Ofis


"Err. ye. " Jawab saya ringkas. saya yanng malu-malu itu terasa pipi saya kebas, hrus muka saya sdh merah waktu itu. Menahan malu sebab kantoi dng perbuatan bodoh saya kepada Milanah.

"Kenapa Zack cium? " tanya Milanah sambill tersenyum. saya tertunduk ke lantai. Tak tahu jawapan apakah yanng saya hendak berikan. saya hnya diam menanti tindakan and soalan seterusnya dari Milanah.

Rasa malu saya kepada Milanah pada waktu itu menenggelamkan segala perasaan saya. "Kenapa. Zack malu kat Milanah ye. " tanya Milanah lagi. "Err. Milanah, saya minta maaf. " saya meminta maaf kepadanya, semoga ianya mampu melembutkan hatinya.

"Milanah tak kisah. Tak ada orang ni. ingin lagi? " Milanah bertanyakan soalan yanng betul-betul memberikan saya kejutan. saya memandang ke wajahnya. Milanah hnya tersenyum. Kemudian diorang kembali berpusing mengadap dinding cubical seperti tadi, mempamerkan kembali bontot nya kepada saya.

Dng penuh debaran, saya sekali lagii dekatkan wajah saya ke bontot nya. tetapi, kali ini, saya benamkan wajah saya sepenuhnya ke belahan bontot nya. Aroma bontot nya saya hidu sedalam-dalamnya.

Tangan saya pula mula meramas bontot and meraba-raba pinggulnya. Milanah kelihatan diam, membiarkan perlakuan saya yanng pelik itu. namun tiba-tiba kami terdengar pintu hadapan dibuka seseorang. Milanah cepat-cepat berlalu dari situ menuju ke cubicalnya, meninggalkan saya sendirian bersama aroma bontot nya yanng melekat di saluran pernafasan saya.

Saya menyambung tugasan saya. Tiba-tiba terpapar di skrin im dari Milanah. Maaf, tak dapat bagi lelama. Nanti orang tahu. saya termanggu, tak tahu jawapan apa yanng ingin saya beri.

Jantung saya masih berdegup kencang bersama debaran di dada yanng masih membara. Lalu saya membalasnya. Milanah, maafkan saya. Saya tak dapat kawal kelakuan saya tadi. Takper, Milanah tak kisah.

Tapi benar tak Zack suka kain yanng Milanah pakai? Betul. Milanah nampak lebih cantik dari biasa. Saya suka tengok Milanah tiap kali Milanah pakai kain tu. Milanah tahu. Nanti kami im lagii bolehh tak? Anytime.
Bercinta Dengan Gadis Ofis ***
Bercinta Dengan Gadis Ofis, sex story , Bercinta Dengan Gadis Ofis cerita seks malay, kisah blue Bercinta Dengan Gadis Ofis, sex melayu Bercinta Dengan Gadis Ofis, porn, erotic novel sex, Bercinta Dengan Gadis Ofis



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/