Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku

Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku | Nama saya Hamad berumur 27 berkerja di jabatan kerajaan, isteri saya Linnah berumur 21 berkerja di sekolah menengah. kita baru berkahwin selama setahun belum ada cahaya mata. Isteri saya ini blh dikatakan yg conservative dan yg soleh sentiasa bertudung labuh berwajah putih gebu dan tubuh yg mmg menghairahkan tetaapi ditutupi daripada pandangan orang lain.

Kita berjiran dngn En Arjish pengetua sekolah Isteri saya yg berumur 43 tahun telah berkahwin dan bercerai dan kini tinggal seorang. Walaupun isteri saya ini adab orangnya tetaapi seorang yg ranjang di atas katil mmg liar perlakuan seksnya dan nafsunya tinngi.

Baru baru ini isteri au selalu suruh menonton gblufilm sebelum bersenggama saya pun pelik jg kekadang tetaapi kayanya ia menaikkan nafsu dia. lg blufilm yg diaorang tonton semuanya ada negro dan blowjob pelir negro.

Biasanya lepas tengok itu diaorang akan puas kerjakan pelir saya. mmg dikatakan saya pun puas jugaklah. Ada sekali itu saya terpaksa ke luar negeri selama 2 minggu dan isteri saya seorang kat rumah jadi saya keh perak kemudian trip kitorang selama 2 minggu itu di pendekkan ke 10 hari je dan saya tidk bagi tahu isteri saya yg saya akan balik pada hari itu kerna mahu surprise dia.

Bila balik bas tiba di tengah malam jadi saya naik teksi samai kat rumah kemudian secara senyap kerna iseri saya tidur saya selinap masuk ke dallam rumah kerna saya ada kunci lebih kemudian saya naik ke atas utk ke bilik tetaapi sambiil saya naik tangga saya kedengaran bunyi yg pelik dari bilik jadi saya seram jg oleh itu saya secara senyap menghendap dan cuab cari punca bunyi itu dan ia datang dari bilik tidur saya dari saya resah kerna isteri saya tidur di sana jadi saya mula secara perlahan lahan cuba mengintai di liki itu melalui bumbung, ada bilik loteng dan bilik saya sampai keatas bilik kitorang saya cuba buat lubang kecil diatas siling yg menutup dan saya intai melauinya dan bila saya lihat perkara yg berlaku saya terkejut besar.

Cerita Sex Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku

Isteri saya sedanng mengulum En Arjish! saya blh mula dengar bunyi batang konek Arjish yg tua lg hitam berkulup itu beromen dallam mulut isteri saya yg selama ini cuma saya seoarang yg dihisapnya saya geli melihat perlakuannya tetaapi isteri saya dallam keadaan ghairah mengulum dan mehisap sampai seluruh batang konek Arjish disorong masuk kedalam mulut yg manis itu.

Denngan bgitu ganas isteri melurut masuk pelir nya kedalam dan keluar mulutnya. Isteri saya yg sentiasa menutupi dirinya daripada pandangan orang lain kini berkeadaan tanpa ditutupi seurat benangpun di tubuhnya dan dipaparkan kepada Arjish yg tua itu.

Arjish dallam keadaan serba bogel tanpa pakaian itu serperti gergasi yg merogol isteri saya yg soleh. Mulutnya mengomol ' kote nya' yg hitam legam dan berkulit tebal dan kasar itu.

Saya dapat lihat puting susu Linnah telah 'bengkak' dan mucung tajam yg menandakan diaorang sudh mula 'meleleh madu ' di lubang pepek ketat isteri ku. Air liurnya melelh dan lumuri batang Arjish yan ghitam kini licin dihisap olehnya dan Arjish menyorong keseluruhan pelir nya kedalam mulut Linnah dan menarik keluar dan saya bagaikan tak percaya semua ini.


Cerita lucah Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku
  • Selama ini tak pernah diaorang berbuat demikian pada saya pun. tiba tiba Arjish kata ' I am coming Linnah' kemudian di tarik keluar pelir nya dan meyenburkan benihnya yg pekat lg melimpah itu ke atas mukanya yg ayu itu sambiil membasahi dadanya yg montok lg pejal.
  • Kemudian Arjish melentagkan isteri saya di atas katil dan seperti saya kepadanya Linnah membaringkan tubuhnya yg gebu itu di atas katil yg kitorang bersengama dan mula membuka kankangannya! saya terbeliak melihat perlakuan Linnah yg liar ini kemudian tubuh Linnah di kawani oleh tubuh gergasi Arjish yg berbulu dan berkulit tebal itu dan saya dapat dengar 'Argh Mr Arjish. slowly please. argh. I am tearing apart.. saya punya. sat. slowly. arhg. Arjish. I tak. I cant take. it. You are too big. are. ' mengerang Linnah saya dapat paham Arjish mula menebuk lubang pantat ketat isteri saya, Linnah dan melihat saiz batang pelir nya saya dapat rasa tentu 'mucung kepalanya ' cukup besar utk mengoyak rabak Linnah.
Linnah mengerang kesakitan dan merintih utk perlahan kekadan utk berhenti se sekala tetaapi Arjish telah benamkan seluruh batang konek nya ke dallam lubang pantat isteri saya dan Arjish pon mula menghayun dngn laju dan setiap hayunannya blh didengar dengar bunyi hentakan dan kocakan air yg melimpah meleleh keluar membasahi peha dan katil.

Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku kisah blue malay, Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku cerita lucah melayu, Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku seks

Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku


Hanyunan yg tnap henti itu membuat Linnah datang berkali kali dan setiap kali diaorang datang Linnah mengerang kesedapan "Arhg arhg. I am coming. do not. stop. please. harder. harder. more, please give me more. arhg. Arjish Arjish tear me' manakala Arjish bertanya "Do you want me to stop dariling? " Linnah berkata "No. do not. do not fuck me, tear. me. give me more. Arjish give me more. harder. ".

Arjish seolah olah merogol kesolehan isteri saya dan sebahagian saya rintih kesedihan dan sebahagian lg seolah olah menghayati perlakuan sumbang isteri saya Linnah itu. Linnah menjadi semakin liar dan meraung keghairahan di atas katil kitorang itu ketika dirobek oleh si Arjish.

Arjish semakin ganas melopori sekujur tubuh yg montok dan gebu itu dngn memadapatkan lubang pantat Linnah dngn pelir nya yg bergegasi itu. Linnah semakin hanyut dallam hhayunan Arjish yg gersang dan Arjish berkata ' Wow baby. you are tight. I like that. hmyah. ".

Mmg benar kata katanya. utk pelir seperti diaorang mmg isteri saya ketat. tetaapi kini ia menjadi loggar selapas dikoyak olehnya Arjish semakin laju dngn hayunannya. sambiil berkata "Baby I am coming. arh arhg. I am gonna come. ".

Linnah berkata "take it out. out. jngan. masuk. dalam. ". tetaapi kata kata Linnah diendahkan dan benih Arjish di benamkan kedalam rahim isteri saya.
Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku ***
Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku, sex story , Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku kisah blue malay, Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku cerita lucah melayu, Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku seks, porn, erotic novel sex, Pelir Besar India Dalam Pantat Isteriku



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/