Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut

Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut | saya seorang guru sekolah rendah yng mengajar Bahasa Inggeris. Sekolah ini adalah sekolah luar bandar sekolah kampung dan rata-ratanya pencapaian pelajar dalamm Bahasa Inggeris adalah teruk. boleh dianggap saya lah satu-satunya manusia yng pandai berbahasa Inggeris di kampung ini.

Ramai mama bapak yng hendak saya mengajar Bahasa Inggeris kepada anak-anak mereka yng akan menduduki peperiksaan spm. dalamm ramai-ramai itu ada seorang anak murid saya ini bernama Ranny. Ranny mempunyai body yng cukup solid.

Tetek die, besar dan berisi. Kalau tengok diorang mesti meleleh air liuh. Dari cerita anak-anak kampung, si Ranny ini adalah seorang bohsia dan ayah kandungnya sendiri memakai die. saya sebenarnya tak kisah sama ada diorang bohsia atau dipakai oleh bapak die.

Pada suatu hari hujan turun agak lebat. Biasanya tuition akan bermula pada pukul 4 petang. Disebabkan hujan ramai pelajar telah menelefon saya dan mengatakan yng mereka tidk akan hadir ke tuition disebabkan hari hujan.

Ranny tidk menelefon saya sebab rumahnya tiada telefon. nak cakap benar, Ranny adalah dari keluarga yng miskin, ayahnya seorang buruh dan Ranny mempunyai 4 orang adik beradik. diorang anak sulung.

Disebabkan tak ada kerja, saya pon mulalah menonton cerita blue. Tengah shok tengok tiba-tiba pintu rumah saya diketuk orang (saya sememangnya tinggal seorang di rumah guru yng agak jauh dari rumah-rumah lain).

Saya pon terus menutup tv dan video dan membuka pintu. Rupa-rupanya Ranny. diorang telah basah kuyup dan sdg mengigil kesejukan. saya terus menjemputnya masuk. Seterusnya saya memberi diorang tuala, kain pelekat dan baju saya supaya diorang dapat menyalin pakaiannya yng basah kuyup itu.

Tanpa bannyak soal diorang terus memasuki bilik saya untk menyalin pakaian. saya pula terus ke dapur untk membuat minuman panas untk nya. Tiba-tiba Ranny memanng gil saya. dengaan tergesa-gesa saya pon ke bilik di mana Ranny sdg menyalin pakaian.

Di dalamm bilik saya dapati Ranny belum menyalin pakaiannya. saya pon bertanya kepadanya kenapa beliau memanng gil saya. Beliau seterusnya menjawab yng zip jeansnya tidk blh ditanggal. Beliau meminta saya menanggalkannya untk die.

Saya pada saat itu agak serba salah. Melihat saya agak serba salah beliau memberitahu yng diorang terlalu sejuk dan mesti menyalin pakaiannya namun zip jeans pula meragam. Tanpa berfikir panjang lebar, saya pon cuba buka zip jeansnya.

Memang ketat dan payah mahu buka. Naluri seks saya pada waktu itu pula mula meningkat. Seterusnya tanpa memikir panjang lebar saya memasukkan tangan saya kedalam jeans untk memudahkan saya membuka jeansnya.

Beliau tidk membantah. Belakang tapak tangan saya terkena cipap nya. Akhirnya saya berjaya menanggalkan zip jeansnya dan seterusnya melucutkan jeans. Kini beliau berdiri cuma dgn memakai t-shirt dan seluar dalam.

Pelir saya daah stim melihat keadaanya. Seterusnya saya memasukkan tangan saya ke dalamm seluar dalamnya. Beliau tidk membantah. dengaan perlahan-lahan saya melucutkan seluar dalamnya. Wow. bau aroma cipap nya membuat zakar saya bertambah keras.

Bulu cipap nya tidaklah seberapa lebat. Halus bagai kapas. saya terus menjilat cipap nya dan pada masa yng sama bermain-main dgn bijinya. Beliau mula mengeluarkan bunyi ah. ah. ah.

Cerita Sex Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut

Saya teruskan jilatan cipap nya lebih kurang 15 minit. saya minum air cipap nya yng mengalir keluar. Kesedapan air cipap nya mengalahkan madu. Selepas itu saya memasukkan jari saya kedalam cipap nya dan seterusnya menggorek cipap nya.

Tiga jari blh masuk serentak. Barulah saya dapat mengesahkan apa yng diperkatakan oleh anak-anak kampung. Tiga jari blh masuk sekali. Betapa longgarnya cipap diorang tapi saya tak kisah. Hidangan daah terhidang hanya perlu dimakan dgn lahap.

Kemudian saya memimpinnya ke katil. Diatas katil saya membuka baju-Tnya. Kini Ranny daah 90 peratus bogel, cuma memakai colinya sahaja. saya mengisap payudara nya tanpa menanggalkan colinya. Beberapa minit kemudian saya membuka colinya dan seterusnya mengisap payudara nya yng besar, gebu dan berisi itu.

Pada masa yng sama tangan saya masih menggorek cipap nya. Ranny mula mengeluarkan bunyi mengerang. saya daah agak diorang mahu klimaks, jadi saya percepatkan pergerakan jari saya. diorang mula mengeluarkan bunyi dgn agak liar dan berkata "cikgu tolong jilat cipap saya, saya mahu klimaks ni".

Bila terdengar gitu saya terus bangun dan menyuruhnya memakai pakaiannya. diorang terkejut dan bertanya kenapa. saya menjawab kalau diorang menganggap saya cikgu pada situasi itu tak payahlah teruskan. diorang meminta maaf dan seterusnya berkata "tolonglah saya Na (nama samaran saya), saya mahu klimaks ni" saya menyuruhnya bersabar dulu.

Seterusnya saya meminta diorang membuka pakaian saya. kitorang berdiri kembali. Mula-mula diorang menanggalkan baju-t saya. diorang terpesona melihat bulu dada saya yng lebat dan terus menjilat dada saya. Perlahan-lahan Ranny memasukkan tanggannya kedalam jeans saya dan memegang zakar saya dari luar seluar dalam.

Seterusnya dgn perlahan diorang membuka zip jeans saya dan melucutkannya. Kini saya cuma berdiri dgn seluar dalamm saya. Beliau bermain-main dgn zakar saya dan sebelum membuka seluar dalamm saya.

Apabila seluar dalamm saya terlucut, zakar saya yng telah lama stim, tercanggak. Beliau mencium konek zakar saya dan mula mengulumnya. sesudah beberapa minit, kitorang berbaring kembali diatas katil. Posisi 69.

Pelir saya didalam mulutnya dan saya pula menjilat cipap nya. bnyk jugak air mazinya keluar. sambill mengulum zakar saya beliau menggeluarkan bunyi ah. ah. ah. Tiba-tiba beliau tergigit zakar saya.

Taklah terlalu keras namun cukup menyakitkan. diorang berbuat demikian krn telah klimaks. saya teruskan penjilatan dan Ranny pula terus mengulum zakar saya. saya daah dapat rasa macam mahu pancut.


Cerita lucah Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut
  • Saya terus bangun dan mengeluarkan zakar saya dari mulutnya. Seterusnya saya meminta Ranny duduk di birai katil dan saya pula berdiri. saya masukkan kembali zakar saya kedalam mulutnya dan memintanya menggulum dgn perlahan-lahan.
  • Akhirnya terpancutlah mani saya ke dalamm mulutnya. diorang menelan kesemua sperma saya. Pada masa yng sama beliau terus mengulum zakar saya. Punyalah gelinya, tak terdaya saya, saya mula mengliat namun diorang enggan melepaskan zakar saya, sehingga zakar saya mula layu.
  • Akhirnya kitorang berbaring diatas katil keletihan. Masih bogel. Hujan daah berhenti. Masa tuision daah habis. saya pon bertanya kepada Ranny sama ada diorang mahu balik atau tidak. diorang berkata yng ayahnya yng menyuruh diorang menghiburkan saya sebagai upah bayaran tuition yng tertunda.
  • Ayahnya jugak telah mengarahkannya supaya tinggal bersama saya sehingga pagi esok. Bila terdengar apa yng Ranny katakan bukan main gembiranya hati saya. Dapatlah saya menikmati cipap Ranny dgn sepuas-puasnya.
Selepas kitorang menggumpul tenaga kembali, kitorang memulakan babak kedua permainan kita. saya meminta Ranny mengurut zakar saya yng daah layu. Pada masa yng sama kitorang bercium. Bukan main galahnya Ranny menghisap lidah saya.

Seperti anak kucing yng kelaparan. sesudah zakar saya tercanggak kembali saya mengkangkangkan kaki Ranny seluas-luasnya. Seterusnya dgn perlahan-lahan saya mula menjolokkan zakar saya kedalam cipap Ranny. memang senang mahu masuk kedalam cipap Ranny.

Sewaktu itulah saya bertanya sama ada beliau pernah bermain sebelum ini dan dgn berani dan terus terang beliau mengatakan yng beliau kerap ditiduri oleh bapanya dan adiknya yng berusia 16 tahun.

Kadang-kadang bapak dan adiknya akan mengkongkiknya pada masa yng sama. Itu urusan die, tapi saya tak kisah. yng pentingnya pada masa ini Ranny milik saya. Berbalik kepada kisah kitorang berdua, selepas memasukkan zakar saya kedalam cipap nya, saya pon mula menghayun dgn permainan sorong balak tarik balik bermula.

Selepas lebih kurang 15 minit kitorang menukar posisi. saya dalamm keadaan duduk dan Ranny pula duduk diatas zakar saya. Mulalah diorang turun naik. Pada masa yng sama tangan saya mempermainkan payudara nya.

Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut cerita sex malay, Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut kisah blue lucah, Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut seri seks

Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut


Kadang-kadang menghisapnya. Ranny mula turun naik dgn pantas. Matanya semakin layu. Kedua-dua tangannya diletak disekeliling leher saya. Beliau mula bersuara, aduh. sedapnya main dgn Na. kitorang sama-sama mahu keluar.

Saya bertanya sama ada mahu keluar dalamm atau luar dan Ranny menjawab dalam. Ranny meneruskan turun naiknya. saya semakin rakus menghisap payudara nya. Aduh. duh. duh. Ranny teriak. Ranny mula klimaks dan saya mula memancutkan sperma saya kedalam cipap nya.

Pada masa saya sdg memancut saya mengigit payudara Ranny. Kasihan die. Terdapat kesan gigitan saya, tapi diorang tak kisah. Menurutnya memanng sedap gigitan saya bila diorang klimaks. Liar konon.

Akhirnya kitorang terdampar diatas katil. zakar saya masih dalamm cipap nya dan mula mengecut. kitorang berbaring diatas katil keletihan. Selepas sepuluh minit berehat kitorang sama-sama mandi. Hot water shower.

Sewaktu mandi kitorang main sekali lagi. Kali ini style doggie. saya amat keletihan bgitu jugak Ranny. Mana dayanya daah tiga kali pancut. begittu jugak Ranny daah tiga kali klimaks.

Walaupun letih saya bertekad dalamm hati yng saya mesti mempergunakan peluang ini dgn sebaik-baiknya. Selepas mandi kitorang makan dan mula menonton cerita blue. sambill menonton kitorang main raba-raba, hisap-hisap, cium-cium dan jilat menjilat.

Bermula dari pukul 4 petang sampai keesokkan hari kitorang telah bermain sebanyak enam kali. Habis kering air main saya. begittu jugak Ranny. Habis kering air cipap nya. Keesokkan hari, lebih kurang pukul 7 pagi saya terdengar ketukan di pintu.

Saya daah mula panik. memang saya tak ke sekolah hari itu sebab hari Ahad. dengaan tergesa-gesa saya pon menyorok pakaian Ranny (kita sama-sama bogel sejak petang semalam) dan menyuruh Ranny bersembunyi dibawah katil.

Kemudian saya membuka pintu. Adik Ranny, Adi sdg berdiri dihadapan pintu. Melihat keadaan saya yng letih lesu, diorang faham yng saya telah enjoy dgn kakaknya sepanjang malam tadi. saya mengajaknya masuk.

Beliau bertanya dimana kakaknya dan saya mengatakan yng saya menyorokkannya di bawah katil takut orang lain tadi. Seterusnya kitorang ke bilik. saya meminta Ranny keluar. Terlihat Ranny dalamm keadaan bogel, zakar Adi mula stim.

Diorang meminta kebenaran saya untk melancap dgn menatapi kakaknya dalamm keadaan bogel. saya memberitahu yng diorang blh melancap dgn melihat blue filem secara live. Ranny dan saya mulalah berkongkek buat kali ke tujuh diperhatikan oleh Adi.

Diorang melancap dgn pantasnya melepaskan geramnya melihat kitorang berkongkek dgn bgitu bernafsu. Akhirnya diorang memancutkan air mainnya dan seterusnya ke tandas untk mencuci. sesudah pergelutan yng hebat saya memancutkan sperma.

Tak bannyak yng keluar, hanya beberapa titik je tapi saya puas. untk membuat Ranny pula klimaks saya menjilat dan memasukkan lidah serta jari kedalam cipap nya. Akhirnya beliau pon klimaks.

Selepas itu Ranny minta diri untk balik. Ranny balik bersama Adi. Selepas peristiwa itu kitorang kerap bermain. Pelbagai posisi, teknik dan pelbagai cara kitorang mencuba sehingga saya melanjutkan pelajaran ke u tahun lepas.

Cerita terakhir yng saya dengar, Ranny sudh kahwin dgn seorang anak kampung. Ayahnya pula masuk penjara krn edar dadah manakala adiknya bekerja
Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut ***
Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut, sex story , Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut cerita sex malay, Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut kisah blue lucah, Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut seri seks, porn, erotic novel sex, Bohsia Melancap Pelir Dengan Mulut



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/