Intai Mama Kongkek Lelaki Lain

Intai Mama Kongkek Lelaki Lain | Pada satu malam musim durian rahat saya hendak ke bilik air tanpa di duga saya melihat ibu saya keluar dari rumah. saya memerhatikan dari celah lubang kemana die hendak pergi. saya melihat die menuju ke pondok di hujung kebun.

Saya mencari akal. kerna telah biasa dng kaedaan kebun dan lorong lorong nye saya memberanikan diri dan dng perlahan saya menuju ke pondok tersebut sesudah pasti yanng ibu saya telah berada di dlam.

"Bang ingat janji kami ini kali terakhir tahu" saya mendengar suara ibu saya. Tak semena mena tubuh saya mengiggil dan jadi tak tentu arah. saya mematikan diri dan cuba mempastikan dng siapa ibu saya bercakap.

"Ia lah saya tahu" saya mendengar suara seorang lelaki. "Dah lah apalagi buka lah baju" lelaki tersebut bersuara dan terus bersuara, "Kerana yanng terakhir Cerna mesti layan saya puas puas".

Ibu saya tidk menjawab. saya mencari lubang yanng dapat memberikan saya satu pandangan yanng jelas dan berjaya. Dari samar samar cahaya pelita minyak tanah saya dapat melihat ibu saya sedanng baring terlentang dng lelaki yanng saya tak pasti siapa sedanng menyonyot payudara ibu dng tangan nye bermain main di celah kelengkang ibu saya.

Lelaki tersebut bangun mencangkung di atas dada ibu saya dng menyuakan penis nye untk di hisap oleh ibu saya. Melihatkan itu badan saya berpeluh. Selepas itu lelaki tersebut bangun dan menyembamkan muka nye di celah kelengkang mama.

"Banyak nye air" lelaki tersebut bersuara. "Dah lah tue masukkan lah cepat, Cerna dahh tak tahan ni" ibu saya bersuara. Lelaki tersebut bangun smbil membetulkan sesuatu di celah kelengkang nye dan tarsus menyiarap di atas tubuh ibu saya.

Tdk lama selepas itu saya melihat lekaki tersebut mengerakkan ponggong nye ke atas ke bawah. ibu saya jugak mengikut aksi lelaki yanng di atas nye dng mengerak kan ponggong nye jugak ke atas ke bawah.

"Laju sikit Cerna dahh hendak sampai ni" ibu saya bersuara dng lelaki yanng berada di atas tubuh ibu saya melakukan pergerakan ponggong nye. sesudah agak lama lelaki tersebut mengerakkan ponggong nye die bersuara, "Kemut kuat sikit Cerna saya hendak pancut" dan terus tiarap di atas tubuh ibu saya.

Semasa memerhatikan itu semua cipap saya menjadi aktif dan habis basah seluar dalam saya. saya perhatikan lelaki tersebut bangun dan baring di sebelah ibu saya. Melihatkan yanng ibu saya hendak bangun, lelaki tersebut menarik tangan nye seraya berkata, "Nanti lah Cerna, kami main sekali lagi" ibu saya tidk menjawab dan terus baring semula.

Takut di ketahui oleh ibu dan lelaki yanng masih terlentang dng ibu saya meramas ramas penis nye saya pulang ke rumah semula. saya cuba melelapkan mata tapi tak berjaya.

Macam macam gambaran menjelma di dalam kepala saya berhubung dng perbuatan ibu saya. sesudah agak lama saya dengar pintu dapur di buka. dng memberanikan diri saya bangun menujuke dapur.

Melihatkan saya datang ibu bersuara, "Hai belum tidur lagi". "Tak ada hendak ke bilik air" balas saya. "mama datang dari mana? " saya bertanya. "Pergi suluh durian" balas ibu saya.

"Kalau ia pun takkan lama sanggat ibu di pondok" saya bersuara dan terus berlalu tanpa menoleh ke arah ibu saya dan saya pula tidk berhajatkan apa apa jawapan. Pagi esok nye saya lihat ibu selamba jer seolah olah tidk ada apa apa yanng berlaku malam nye.

Adik saya yanng bungsu sdh siap dan ibu saya menghantar nye ke sekolah. saya tinggal di rumah krna memunggu keputusan peperiksaan s. p. m. "Anne, jaga rumah ia ibu lambat sikit krna ada hal" ibu saya bersuara sebelum pergi.

Peristewa malam tadi masih segar di dalam ingatan, dek krna itu saya merasa malas untk mengemas rumah. Entah mengapa saya merasa hendak melihat bilik ibu yanng jarang saya masuku.

Cerita Sex Intai Mama Kongkek Lelaki Lain

Saya tak tahu mengapa semasa di dalam bilik ibu saya membuka almari dan laci di dalam nye. Entah apa yanng saya cari saya sendiri pun tak tahu. saya terperanjat dng penemuanku iaitu dvd blue.

Saya belek satu persatu dan akhir nye saya memasang sekeping. saya bersandar di kerusi malas yanng sedia ada smbil menonton. Tubuh badanku jadi satu macam. saya buka seluar dalam saya.

Dng mengunakan jari sendiri saya menjolok jolok lubang cipap saya. Kini setiap kali bila ibu tiada saya pasti akan menonton. Satu hari ibu pergi rewang di rumah kenalan nye yanng hendak mengawinkan anak.

"Ini peluang baik" bisik hati kecilku. kerna hari itu tak sekolah saya mengajak adik bungsuku menonton sama. Adikku duduk di atas katil ibu semasa saya sedanng memasang dvd blue.

Belum pun beberapa minit adikku sdh menanggalkan pakaian nye sesudah melihat saya sendiri membuka pakaian. saya menyuruh adikku meramasa ramas payudara ku dng saya mengusap usap kote nye. saya baring terkangkang dng menyuruh adikku menjilat cipap saya mengikut aksi yanng kita sedanng tontoni.

Saya menyuruh adikku memasukkan kote nye di dalam lubang cipap saya krna saya sdh tak dapat bertahan lagi. Adik saya akur. saya belum berapa bersedia die telah terkencing. saya menjadi bengang dan mengentel gentel semula kote nya.

Sesudah puas mengentel baru keras semula. Kali ini adikku dapat bertahan hingga kita terkencing bersama. saya puas dan mengajak adik saya melakukan perkara yanng sama bila ada peluang. Pagi minggu berikut nye semasa ibu ke pasar minggu saya mengajak adikku ke bilik mama.

Entah bila kita pun tak tahu dan masa itu kita belum terkencing lg ibu sdh berada di tepi katil. Adikku mencabut kote nye seraya berkata, "Bukan saya mama, Anne yanng ajak" dan terus lari keluar.

Ibu menghampiri semasa saya hendak mengenakan pakaian "Memgapa engkau membuat kerja yanng tak senonoh ni, siapa suruh kau masuk bilik mak" saya diam membisu mendengarkan leteran ibu saya yanng seolah olah tidk nak berhenti sesudah puas berleter ibu saya menangis smbil mengumpul semua dvd yanng ada.

"Sebenar nye ibu bukan suka sanggat dng benda ini, ibu simpan krna amah arwah ayah kau" Melihatkan yanng ibu masih lg berleter saya bersuara, "Salahkah saya buat bgitu mak, yanng mak pergi ke pondok dulu tue blh hingga mak sanggup mengangkang dua kali buat seorang lelaki" saya bersuara.


Cerita lucah Intai Mama Kongkek Lelaki Lain
  • Ibu terus tunduk dan membawa ke semua dvd untk dibakar. sesudah kaedaan reda ibu menyanyaku berapa kali saya main dng adik saya dan adakah adikku memancut di dalam lubang cipap saya.
  • "Baru dua kali dan die cuma sempat memancut sekali saja. " Kata saya. saya lihatkan yanng ibu agak resah takut saya hamil. Beberapa bulan melihatkan yanng saya tak hamil ibu merasa lega dan saya dan adikku tidk di benarkan tinggal di rumah berdua duaan.
  • Kalau ibu keluar salah seorang mesti ikut. sesudah keputusan peperiksaan di umumkan, saya gaggal untk menyambung pelajaran. saya cuma tinggal di rumah buat membantu ibu berkebun. Abangku yanng sulung akan melangsungkan perkhawinan nye tak lama lg dan ibu bercadang hendak mengadakan majlis menyambut menantu bila sampai masa nye.
  • Pada hari perkhawinan abangku kita ke Ipoh sebelum mengadakan kenduri yanng serupa di kampong. Semasa di Ipoh saya berkenalan dng seorang kakak yanng kata nye aktif dalam satu pertubuhan siasah dan sedanng mencari awek awek untk menjadi ahli nye.
  • Saya di tawarkan untk menjadi ahli. saya berjanji akan memikirkan nye dulu. Melihatkan yanng die mudah mesra saya menjemput nye datang ke kampong untk menghadiri majlis "memyambut menantu" nanti.
Pada hari yanng telah di tetapkan ramai kenalan ibu termasuk ke semua anak tiri nye kerkunjung. awek yanng saya katakana itu pun hadir sama. diorang agak gembira bila saya katakana yanng saya bersetuju dng tawaran nye dulu.

Saya di suruh mencari seberapa ramai awek yanng blh kalau saya hendak dapat kerja. sesudah misiku berjaya dan dng persdetujuan ibu saya di tawarkan kerja di k. l. Lama baru saya dapat mensesuaikan diri di tempat baru.

Intai Mama Kongkek Lelaki Lain kisah blue lucah, Intai Mama Kongkek Lelaki Lain seri lucah melayu, Intai Mama Kongkek Lelaki Lain cerita seks malay

Intai Mama Kongkek Lelaki Lain


Lama kelamaan saya tergoda dng kemewahan hidup kota. saya perhatikan ramai awek awek yanng menjadi ahli puteri hidup mewah. saya cuba meresik kejayaan mereka. "Ah tentang itu Anne jgn risau lah, semua nye di tanggong beres kalau Anne mahu" awek yanng saya kenal di Ipoh dulu bersuara.

Sesudah pasti yanng saya bersedia, satu malam saya di bawa ke sebuah club exclusif dan di perkenalkan kepada seorang yanng bergelar. Melihatkan yanng saya sdh mesra awek kenalanku yanng bernama Tini meninggalkan kami.

"Tini tak apa nanti saya hantar Anne pulang" orang yanng bergelar bersuara semasa Tini hendak pergi. Lama jugak kita berborak dan akhir nye entah bila saya dapati yanng diri saya berada di apartment mewah dalam kaedaan telanjang bulat berbaring di katil.

"Maafkan saya, saya terpaksa bawa Anne ke sini krna malam tadi Anne mabuk" orang yanng bergelar bersuara smbil menghampiri dng cuma bertowel. saya menarik gebar untk menutup tubuhku. "Anne nie cantik lah" orang yanng bergelar bersuara smbil mengusap usap dahiku.

Saya cuma senyum. Melihatkan kaedaanku yanng sedemikian Dato (orang yanng bergelar) semakin berani dng memasukkan tangan nye ke dalam gebar smbil mengentel gentel putting payudara ku. saya sdh mula terangsang.

Saya melihak kote dato bergerak gerak di dalam towelnya. Permainan tangan Dato semakin menganas dng meramas ramas manja cipap saya pula. Akhir nye gebar yanng menutup tubuhku tercampak di tepi katil.

Saya mengusap usap kote Dato yanng sdh keras macam batu krna di suruh. Habis seluruh tubuh saya di gumul oleh mulut Dato, terutama payudara ku yanng belum beraba matang.

Dato melipat kakiku seraya memenamkan kote nya yanng akhir nye masuk santak ke pangkal. "Malam tadi dato buat Anne macam nie ke" saya bersuara semasa Dato hendak memulakan aksi sorong tariknya.

"Buat tue buat tapi mana syok main dng orang yanng sedanng tidur" balas Dato dan terus menghenjut. "Dato oh ah ah sedap nye, laju sikit tok" saya bersuara smbil cipap saya mengemut kote Dato yanng akhir nye melepaskan satu ledakan yanng menyegarkan cipap saya.

Selang beberapa hari semasa saya hendak mengemas barang barang berpindah ke apartment Dato saya berjumpa dng Anne dan saya ucapkan terima kasih krna mempertemukan saya dng Datodan menyuruh saya memberikan layanan yanng sepenuhnya kepada Dato Kini baru saya mengetahui bagaimana kebanyakan puteri puteri dapat hidup mewah dan bergaya.

Ada sugar daddy. saya di janjikan dng pelbagai kemewahan kalau saya sedia mengikuti kemahuan Dato. saya seolah olah sdh menjadi personel secretary kepada Dato. Setiap kali bila die pergi meeting di luar dan melawat kawasan saya ada lah salah seorang pengiring.

Pakaian saya tak usah cakap semua nye latest fashion. Kereta yanng di janjikan sdh di beli bila saya sdh lulus lesen memandu. Satu hari Dato ada appointment dng ketua masyarakat di kampungku.

Sesudah upacara selesai saya meminta kebenaran dng Dato untk menziarah ibu saya. "Suruh driver hantarkan dan jgn lupa balik semula, takkan Dato hendak tidur seorang" kata Dato. dng menaiki kereta resmi Dato saya menziarah ibu saya.

"Betulke engkau ini Anne? " ibu saya bertanya sesudah saya keluar dari kereta. saya memeluk tubuh ibu smbil mencium pipi nye dan bersuara, "Hai takkan ibu tak kenal, ini Anne anak mak".

Lama jugak kita berborak. "Sebenar nye engkau kerja apa, setahu mama, engkau bukan berkelulusan tinggi" kata ibu saya dng kehairanan. "Itu lah mak tak percaya kepada rezeki, bukan saya dahh kata yanng saya ini berkerja sebagai seorang secretary kepada seorang Dato dng pertolongan Tini" balas saya.

Hampir maghrib saya minta izin untk pulang, konon nye malam nanti Dato ada meeting. " kote Dato yanng ada meeting dng cipap saya" saya ketawa di dalam hati. saya mendengar ibu saya mengeluh kecil semasa saya hendak masuk kereta.

Saya di fahamkan dek krna kesempitan hidup yanng di tanggung oleh abangku yanng sulung, ibu menyuruh die empat beranak pulang ke kampong saja, krna ibu pun sdh uzur dan tinggal ke seorangan.

Kini abang longku mencari nafkah dng mengerjakan kebun. Abang ngahku masih berkerja di Ipoh, yanng nombol tiga sedanng berada di tahun empat di salah sebuah universiti tempatan dng mengambil krusus perubatan.

Yanng bungsu sedanng belajar di salah sebuah mrsm. saya masih lg menjadi personel secretary kepada kote Dato
Intai Mama Kongkek Lelaki Lain ***
Intai Mama Kongkek Lelaki Lain, sex story , Intai Mama Kongkek Lelaki Lain kisah blue lucah, Intai Mama Kongkek Lelaki Lain seri lucah melayu, Intai Mama Kongkek Lelaki Lain cerita seks malay, porn, erotic novel sex, Intai Mama Kongkek Lelaki Lain



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/