Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo

Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo | Ferra ditugaskan mengendalikan seminar di sebuah pulau peranginan selama beberapa hari. Sarani pula dijadualkan menghadiri satu mesyuarat di pulau yanng sama sehari selepas seminar Ferra tamat. stlah Sarani memberitahunya dalam emel, Ferra mengajak sepupunya itu datang sehari lebih awal dan diaorang sendiri akan pulang lewat sehari supaya mereka dapat bertemu sesudah lama tak berjumpa.

Berikut kisah pertemuan mereka seperti diceritakan oleh Ferra kepada penulis Sarani atau biasanya saya panggil Sarani tiba kat hotel dalam pukul 5 petang. Masa diaorang tengah check-in saya sedanng bersalam2 perpisahan dgn para peserta seminar dari seluruh negara.

Sebaik je semua dahh balik saya pon pergi ke biliknya dgn my luggage. Lepas bertanya khabar seadanya, kami sembang macam2 hal termasuk bab seks. Kataya sejak kematian suami memanng tak der dapat apa apa.

Takut kat lelaki katanya. tp muka dahh memerah. Sembang punya sembang diaorang kata mahu mandi sejukkan badan. saya plak salin pakai t shirt dgn hot pants. saya relax je dan sapu losyen seluruh badan.

Saya tak mau mandi pasai masa lunch-break seminar tue saya dahh mandi sebelum kemaskan luggage dan check out. Pas mandi diaorang pakai t-shirt sleeveless dan bertuala smbil baring baring.

Kemudian diaorang ada sms masuk pula. diaorang pon duduk dan capai hp kat meja tepi tu. Sementara diaorang baca dan jawab sms tu, saya peluk from belakang, saya kata rindu lama tak jumpa die.

Kali terakhir ialah pada hari pengkebumian suaminya, suaminya meninggal dunia akibat satu kemalangan jalanraya. diaorang sengih je dan tah macam mana saya pon try cium pipi diaorang then slowly jilat cuping telinga, diaorang kegelian.

Yang menariknya saya tengok diaorang tak melawan atau menolak. Pas tue pelan-pelan saya seluk baju, memanng diaorang tak pakai bra pon. Tak tau la diaorang sempat send sms reply atau tidk tp bila saya teruskan usap buah dada diaorang pon terlentok dan pejam mata.

"Kak. " itu je respon dari mulutnya. Masa tue hp diaorang masih di tangan , smbil jilat telinga diaorang saya amik hp tolong letak kat meja tepi tu. diaorang buka mata dan for the first time saya kiss bibir die.

Her lips are vey soft. diaorang macam tersentak dan memanng terasa yanng diaorang agak kekok. saya dun care, saya usap lg buah dada die, this time dari luar baju.

Her nipples dahh mula mengeras. Mata pon pejam. saya turun kiss dan jilat leher die. Tangan saya pon dahh mula mahu selak baju, asking her consent to mula berbogel.

Smbil melawak2 la kata "Itak makan orang la". diaorang tergelak. dalam gelak2 tue saya selak dan terus serbu buah dada diaorang dulu. Since saya pon dahh lama tak dapat merasa buah dada , lepas geram la jugak.

Payudara diaorang pon besar pulak tu, makin seronok la saya. saya nyonyot sat pas tue saya kiss her lips again. kali ni lama gak, smbil ibujari mula gentel gentel puting.

Pas tue saya balik ke acara isap buah dada , Pelan2 saya dorong diaorang suruh baring smbil usap usap badan diaorang di sana sini. Bila tangan saya sampai kat tundun diaorang dahh mula mendengus.

Pas diaorang baring saya mula kiss dan jilat bahu turun ke buah dada. Pelan2 saya move ke perut then last2 ke tundun. Tengok2 kaki diaorang pon automatik je dahh kangkang sket.

Memanng green light la tue kan. saya lapikkan bantal pasai saya nampak macam payah ler sket campur size bontot dan kedudukan alor die. pas tue saya tak tunggu lama lg amik position la.

Saya mula gomoi puki diaorang la. cium cium sket terus masuk jari, jilat putar lidah sekeliling clit, diaorang memang ngerang kuat smbil tekan2 kepala saya ke puki die. Hidung ni terlekap ke tundun die.

Saya admit saya lemas masa tue tp saya bernapas ikut mulut, tak kisah, janji diaorang terus rasa sedap. Then saya kuak bibir puki nya ke atas, lidah saya kerjakan sungguh2 la clit diaorang smbil korek g-spot.

Sebab lama "tak dapat" agaknya, tak sampai berapa minit pon diaorang dahh cum and tried to stop me. diaorang pushed my head, pelan la. Sebagai penutup round pertama, saya colek air diaorang then hulur kat mulut die.

Surprisingly diaorang isap jari saya. saya take it as she is quite open minded or at least love to explore. saya smiled, tengok into her eyes. diaorang malu terus capai bantal tutup muka.

Saya senyum sampai belakang teling. knowing what saya can have for the next 24hours. Then, saya felt thirsty so saya turun katil mahu minum. Suddenly diaorang cakap "tak adil la u tutup tp biar saya bogel" smbil tersenyum2.

Saya took that as an invitation, baik saya minum air dari "perigi sedap" diaorang kan? saya cepat cepat get naked and terkam diaorang lagi. This time her kiss is felt a little more natural and real.

Saya tak tunggu lama. Start again, back to menyonyot buah dada. diaorang menggelisah lagi. Tangan sebelah lg saya uli her breast dan gentel nipple, by now diaorang mendengus jngan cakap la.

Fortunately my handbag ada kat meja tepi. saya bangun buka and amik dildo. She opened her eyes and gave me a puzzled look. saya tanya "penah tgk dak. " diaorang kata "tak penah. " saya kissed her again, french kiss actually.

Since kaki diaorang pon dahh renggang saya mula la pelan2 lalukan kat clit dan alor diaorang smbil nyonyot nyonyot buah dada besar. Kangkang pon makin lebar. Pas tue lidah saya mula turun pi puki.

Tentulah jilat puki dulu. dahh nampak diaorang betul benar basah then saya minta diaorang tonggeng, saya try masuk dildo. "Auh. sakit. " diaorang mengelak sket. cepat cepat saya cabut.

Saya tak guna lg la. saya minta diaorang menelentang semula sebaliknya terus guna jari and lidah macam memula. Kali ni tambah sket perencah, saya sedut sedut dan nyonyot clit diaorang Sarani mula mengerang.

Bunyi macam mahu panggil "Akak. " pon ada, antara dengar tak dengar, berebut dgn suara erangan die. saya tengok diaorang dahh tergeleng2 kiri dan kanan saya pon masukkan jari separas g-spot, korek korek.

Diaorang ngerang sakan. then diaorang pon cum dan tolak my head. saya naik ke atas and pluck some kisses on her cheek and lips. diaorang punya peluk la, rasa macam disayangi sangat masa tu, (memang sayang pon) and of course saya balas pelukan tue tp saya kena adjust my body.

Sebab dalam kedua-dua game tue saya was dripping wet. sampai menitik jatuh kat katil and kaki sendiri tau ! Puas kissing and hugging, saya mengiring smbil usap rambut die.

Diaorang pejam mata relax. Perhaps diaorang sedanng menikmati what she just got from me. Biasalah kalau dahh cum mesti mahu terkencing kan? So diaorang pon pergi kat toilet. saya relax minum then berkemban ngan towel and lepak katil semula.

Cerita Sex Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo

Diaorang pon sama. dalam kami sembang sembang saya baru teringat malam sebelum tue saya ada pusing pusing melawat satu pasar malam di pulau tue and selamba je saya beli 1 dvd cerita lesbian.

Afterall kat pulau ni sapa la yaang kenal saya kan. So saya took out my notebook and ajak diaorang tonton sama. "Tak pe lah Kak. " diaorang masih malu malu.

"Tak pernah nengok kan ? " I was a little curious. diaorang geleng tp tersengih. " Come on la, nanti entah bila bila Sarani dapat merasa menonton. Kan sekarang u tinggal ngan Mak Su, ramai adik adik" diaorang diam je so saya switched it on dan kami sama sama duduk menyandar dan berpegangan tangan.

Tp u pon blh jangka, blum pon dvd tue tamat kami dahh mula buat dvd sendiri plak Dari just holding hands saya mula usap lengan die. diaorang toleh dan senyum tp sambung tengok screen.

My eyes were glued to her body and saya nampak dada diaorang pon dahh ombak semacam. Bila saya mula kiss pipinya diaorang paling muka facing me. saya moved on to kiss the lips.

A long kiss. diaorang julur lidah saya tak bagi chance sedut cukup cukup sampai diaorang hilang nafas. Then jilat leher, pas tue saya nyonyot buah dada , diaorang mula berdengus.

Saya main jari kat clit dan alor. pas tgk diaorang wet gila. dahh lendir2 secukupnya, saya amik my vibrator la Memula masuk vibrator saya tried masuk ¼ dulu. saya tak berani mahu push dalam sangat kang sakit lagi, naya je die.

Bila saya switched it on. terus diaorang ngerang kuat. saya pon golek2, goyang2, hulur tarik vibrator. hingga diaorang cum. Termengah. kami bercium berpeluk lagi. Pas tue kami baring2 je usap usap.

Buka tv pulak, citer katun yet dvd is still running. Pas rehat sekejap, perut dahh mula lapar, so kami decided mahu siap2 for dinner. Masa ni la dvd tue tunjuk adegan byk2 toy.

Termasuk strap on. saya told her. "Akak kalo ada duit nanti mahu buy benda tu. dipanggil strap on. " diaorang kata "apa tu". saya cakap "batang kote tiruan. pakai macam cawat tu. blh akak ayak main u macam lelaki. ".

Diaorang gelak2 kata "Akak ni ada2 sahaja". dalam hati saya kata "nanti kalau ada peluang kau tau la nikmatnya". Afterall diaorang tak membantah, means she is ready for more.

Balik from dinner diaorang mahu pi bilik air pon saya perati diaorang tak la lg kalut kalut mahu cari tuala. slamba je diaorang salin pakaian facing me and macam tau2 diaorang terus berkemban sahaja.

Tak macam mula2 dok pakai t-shirt. that is new thing la. In fact selepas 2nd game tadi diaorang dahh tak pakai t-shirt lagi. Seems diaorang semakin kurang malu malu.

Keluar dari toilet diaorang kata mahu tgk siri kegemaran diaorang , so saya biaw jer la. Tonton sama sama smbil perpegang tangan dahh macam habit. tiap kali baring akan usap usap buah dada.

Diaorang pon dahh pandai mahu raba raba badan saya. Bila citer tue dekat mahu abis saya mula la usap usap sampai ke tundun. Patutla diaorang lama di toilet tadi, rupa2nya diaorang shave her pussy.

Memanng diaorang mahu hidang lebih istimewa kat saya la tu. Dari usap usap buah dada die. then saya kiss, pas tue saya balik semula kat buah dada , isap jilat yaang kiri.

Yaang kanan saya gentel gentel. saya dok antara kangkang. dan mulakan aksi gesel gesel puki. temukan puki kami smbil gelek gelek ponggong dan gesel gesel clit Pas tue kami kiss lagi.

Saya isap buah dada. then saya turun sampai tundun. then saya mula jilat puki , korek2. then terus la saya jilat lg and lagi. saya hulur tarik jari sampai diaorang cum lagi.

Pas tue saya go on guna 2 jari. 1 kat clit 1 lg asak ke g-spot. saya went on like that sampai diaorang cum again. Disudahi dgn kucupan dan belaian.

Then diaorang senyum je smbil pejam mata. Pas tue saya bangun pi cuci. diaorang rehat. Senyum tp kata mahu tido. saya baring mengiring sebelah die. Diam kejap tup tup.


Cerita lucah Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo
  • Saya mula balik. slow2 usap usap buah dada. diaorang maybe dahh tau signal saya. diaorang kata mahu kencing. saya saspek actually diaorang mahu pi cuci puki la tue sebab sejak tadi diaorang belum turun katil.
  • Hehehe. Bila diaorang balik ke katil saya mula semula. saya thing is diaorang tak leh terima kalo tangan merayap seluruh badan. diaorang geli. (geli sebab dahh klimax kut). so saya more to usap and ramas buah dada la.
  • Nyonyot. saya tarik tangan diaorang ajak mula usap usap at me. saya raba raba ramas2 punggung. Pas tue saya tarik tangan suruh usap puki and buah dada saya. and masa diaorang usap buah dada.
  • Saya dok nyonyot buah dada die. to show her my respon saya berdengus la masa diaorang gentel gentel nipple. Masa tue dahh tengah malam. diaorang kata sejuk tp kami malas mahu turun katil amik remote control a/cond.
  • Saya selinap masuk dalam slimut then sambung jilat tp saya lemas. then saya selimuntukan diaorang and smbil kangkang, slimut tutup sampai lutut. Masa tue la diaorang kata. "alamak. akak macam mahu beranak plak. akak jadi bidan. " pas tue kami pakat gelak2.
  • Tp pas tue saya proceed gak la. as saya mula again and finished up what we have started. saya mainkan vibrator. Kali ni yaang panjang saya jolok jolok masuk puki.
  • Yaang kecik saya putar2 kat clit. saya make sure kena betoi2 tepat kat clit. huuh mengelupur. At every session saya more to kerjakan clit diaorang sahaja, biasa la kan? Sampai la diaorang mengelepar kesedapan.
  • Heheheh. About 2. 30am saya. terjaga. saya dengar diaorang berdengkur sakan. maklum la loteh kena balun sakan kot. keh3. Then saya terlena semula. Hampir 4. 00am saya terkejut and feel horny.
  • Tengok pulak diaorang tido dahh terlentang, buah dada diaorang macam memanng gil2 tangan saya nie. Slowly saya usap usap diaorang tak bergerak. Then saya gentel gentel puting pulak, nafas diaorang dahh berubah.
  • Saya pi rapat dan isap2 buah dada. pas tue mula la saya usap usap saya body. diaorang menggeliat sket dan buka mata. "Herm. " hnya itu yanng diaorang mampu keluarkan sebab saya dahh kiss her lips.
Then saya mula kiss turun sampai ke bawah. pas tue saya gosok gosok puki. gosok alur. sekejap je dahh becak. saya turun lagi, this time kiss puki. pas tue lidah saya pon mula kerja.

Sampai la diaorang cum. saya tak stop. saya continue dng jari 1 kat clit 1 jolok dalam puki. she is so wet again and memang saya go on. sampai la diaorang cum.

Sama macam awal, lepas main mesti mahu kiss sebelum rilek baring usap usap buah dada. saya bangun pas tue saya p cuci dan minum sket. diaorang rehat. Pas saya cuci, saya balik bergolek di sebelah.

Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo cerita seks lucah melayu, Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo kisah blue malay, seri lucah Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo

Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo


Suddenly diaorang tanya "dah berapa lama akak macam nie, with girls" So we start talking about the girls that saya slept or played with, but saya tekankan kata saya tak le serapat sayang macam Sarani compared to the girls, biasa biasa sahaja.

Kalo main pon tak le sebanyak dgn Sarani. and hubungan tak le serapat macam rapat dgn Sarani. sambill chit chat tue kami cont usap usap buah dada. diaorang pon bagi respon pulak tue apa lg kami pon on again.

Saya isap buah dada , kiss, usap usap tundun and puki pas tue trus cont dng vibrator. Kali ni semakin dalam dan semakin laju saya sorong into her pussy.

Tentula diaorang cum. Habis nafas mengah when she cum shouting my name. Then saya mengiring peluk diaorang yanng terkangkang tak terkata apa. saya biar toy tue halfway inside her.

Saya said "sayang Sarani. " diaorang senyum dalam dok hembus jilat telinga saya ask her "penah gentel sendiri tak". Malu-malu diaorang kata "ada. " saya cabut the toy inside her and ajak sama sama gentel sendiri tp diaorang takmo buat.

Perhaps diaorang malu la walaupun kemaluan diaorang saya dahh makan bnyk kali tadi. So saya gentel for her then amik tangan diaorang gentel saya. kami adjust position, baring side by side.

Saya amik tangan diaorang to my pussy then saya guide her, diaorang ada ikut my hand guide. Her fingers feel good. saya ajar amik air then gentel clit. pas tue diaorang ada jolok jolok puki.

Saya rasa sakit sket pasai diaorang rodok2. then saya amik tangan diaorang to clit. then diaorang sayangnya saya tau diaorang tak klimax pasai maybe diaorang tekun buat to me sampai lupa mahu rasa sedap.

Lagipon diaorang baru jer cum. saya masih berselera mahu gomol diaorang so saya terus isap buah dada kiri then gentel gentel buah dada kanan. then went down and mula jilat alor pussy die.

Masuk jari pula smbil keep on jilat2 kat clit. saya tukaw2. ada guna lidah ada guna jari masa kat clit. pas diaorang cum. saya usap usap puki die. then saya ajak diaorang doggy.

Diaorang kata "tak pandai la. " Heran gak arwah suami dulu tak de ajar je. saya kata "takpe. akak ajar. " Then saya menonggeng to show her, diaorang ikut.

Smbil tue saya told her the tips supaya rasa sedap kalau dimasuki batang kena lentik sket punggung supaya batang bleh tusuk lg masuk dlm. Pas tue saya mula semula dgn lalu kan jari kat alur pussy then masuk jari smbil gentel clit.

Then saya cont. dgn guna vibrator. Sorong tarik smbil ramas2 punggung die. Menggigigil lutut dan peha diaorang masa menjerit "cumming. " saya kiss punggung bulat tue as love and appreciation to her.

Masa tue dahh 6. 15am. kami baring mengiring, kiss lagi, usap usap peluk tue dahh semestinya. Pas tue mengah dan penat gila. 2-2 rasa mengantuk, dalam dok berdakap usap usap last2 sama sama terlelap About 7.

20am entah macam mana blh sama sama terbangun serentak. Senyum dan kiss. Sayang sungguh satu sama lain ! Baru teringat bekas lendir belum basuh, so we took turn pergi toilet, tak sempat mandi pon.

Just gosok gigi je hehehe. Lepas bancuh dan minum kopi kami relax sembang2, kali ni baru teringat mahu tanya pasal my family. Anyway masa tue tangan tetap peluk dan usap silih berganti dgn ciuman ke pipi, bahu dan ke mana je yanng sempat.

Bila nafas kami pon dahh sama sama heavy saya ajak diaorang sama sama duduk facing each other. keep on kissing. pas tue saya isap buah dada die. then amik vibrator.

Yang panjang saya letak kat puki die. yaang kecik saya letak jer kat puki saya. smbil tue saya goyang2 both toys. Sedap nikmatnya fuh dahsyat. kami sama-sama mengerang sampai terdongak2 la.

Tangan saya pon terketar2 mahu pegang toys tu. tp macam mana pon kami cum jugak hanya tak serentak. saya paut pinggang diaorang dan this position betul benar bagi saya senang mahu jolok jolok vibrator into her pussy.

Sambill tue saya keep on nyonyot buah dada diaorang selang2 kiri kanan. sampai la diaorang cum and terlentang. lemas. saya tak climax but still that new style saya tried really made me happy.

Saya put away the toys and we hugged, kissed and relaxed, sembang2 kosong. tp kami tak rehat lama, saya dun know why but saya feel like saya dun wanna end this "party" with her.

Saya think diaorang pon sama saya mula gomoi diaorang lagi. Bila diaorang dahh mula dengus2 then saya ajak diaorang pi kat kerusi. saya minta diaorang duduk tp sangkut kaki kat katil.

Saya cangkung kat tengah2 diaorang then mula jilat sesedap rasa and mula jolok jolok. saya selang2 ada masa saya jilat smbil jolok jolok jari. ada masa saya guna 2 jari 1 kat clit 1 jolok jolok puki..

Saya buat macam tue sampai diaorang cum. But saya still go on tak stop this time memang diaorang ngerang sakan siap paut bahu saya cukup cukup. Masa diaorang cum for the 2nd time.

Memang muka saya kena kepit. diaorang siap tonyoh2 muka. saya to puki die. memanng tiap kali saya guna lidah memang diaorang akan tonyoh muka saya di saat diaorang klimax.

Tak kira la saya jilat clit atau jolok lidah kat dalam alor, heheheh. Pas tue kami rest, kononnya mahu mandi dan mahu turun breakfast. Tah macam mana saya dapat idea mahu rakam suara diaorang mengerang, blh gak buat bahan bila saya am alone nanti kan? So dalam borak2 baring2 tue saya pon mula nyonyot buah dada die.

Then terus pi ke puki , saya jilat jolok jolok guna 2 jari 1 jolok,. 1 gentel clit diaorang tak brp wet la. so saya guna liur. memang ngerang die.

Pas tue saya terus lg sampai make her cum twice dgn posisi and style yaang sama. 2nd hanya for cum saya guna lidah. and jolok jolok puki. Yes! saya managed to record her moan Tak lama pas tue my hubby pulak call, cheh mengacau sahaja, walhal saya dahh sms semalam kata Sarani is already with me.

Hubby tau yanng saya ni bisexual and we are such an openminded couple. Entah2 diaorang suspect saya dok ratah Sarani tue yaang diaorang call mahu tanya hehehe Masa dok jawab call tue suddenly Sarani pulak yanng mula gentel gentel my nipple.

Saya rasa geli. saya tergelak gelak. tak kan saya mahu tell hubby yaang saya geli Sarani gentel my nipple. saya pon tak kan mahu stop Pas tue saya mula enjoy apa diaorang buat, saya kata kat hubby sakit perut mahu pi toilet and cepat cepat hang off.

Saya dahh makin sedap so saya minta diaorang teruskan and jilat my clit. diaorang memanng betul benar tak reti but still willing to proceed. Belum lama diaorang jilat saya makin rasa tak sedap, memang jadi ngilu plak.

Saya tahan pasai takmo offend her. still saya guide her la mana mahu jilat. tp tak lama. pasai diaorang lengoh dgn posisi die. Then we lie and relaxed. Baru je mahu peluk peluk suddenly diaorang dapat call, her colleague dahh sampai and sedanng minta utk early chek-in.

Jadi kami pon mandi dan bersiap2 About 20 minutes later her colleague Ani came dan Sarani perkenalkan. Fortunately diaorang kata mahu ke biliknya utk berehat so we have some time spared for ourselves before saya left.

Sarani pon mai dok rapat la to me then duduk duduk tgk tv, masa tue la saya usap usap raba raba cium cium pipi dan telinga, tengkuk pon tak lupa.

Diaorang memang khayal la. tp saya tak leh proceed, takut ketinggalan flight. Tak lama tue dapat call kata the shuttle service is waiting for me (saya dahh book since semalam) sedih sket la tp saya tau since Sarani is my cousin tak mustahil peluang lain akan tiba nanti.

Bila saya tanya bila kami mahu jumpa lagi, diaorang jawab "soon. " dan diaorang pon ada ckp lain kali mahu lg smbil senyum senyum merah muka kami berpelukan utk kali terakhir, buah dada rapat cukup cukup dan kiss bersungguh2 macam tak mau lepas.

Akhirnya saya yanng lepaskan pelukan. saya kata "saya sayang u, take care" then gave a peck, smiled and left the room. Entah kenapa saya tak mo diaorang turun hantar sampai lobby.

In my mind there is one big question. "Who knows, perhaps next time would be a threesome. next time? "
Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo ***
Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo, sex story , Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo cerita seks lucah melayu, Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo kisah blue malay, seri lucah Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo, porn, erotic novel sex, Lesbian Nonggeng Dijolok Dildo



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/