Meratah Pantat Dara Adik Ipar

Meratah Pantat Dara Adik Ipar | Pertama kali saya bertemu dengannya adalah ketika saya dan bakal isteri saya tengah membuat perancangan utk majlis perkahwinan kita. Selly namanya. bakal adik ipar saya. Orangnya bolehh dikatakan agak manis dan cute. Kalau ingin dikatakan, payudara nya tak adalah besar sangat.

Tapi bab itulah yng membuatkan saya geram melihatnya kerana saiz payudara nya yng saya kira cukup menarik dan cute. Semenjak dari hari itulah saya telah menyimpan perasaan terhadapnya dan acapkali saya berfantasi bersetubuh dengannya.

Rezeki saya bolehlah dikatakan baik sebab beberapa bulan selepas saya berkahwin, Selly telah datang tinggal bersama kitorang kerana terpaksa melanjutkan pelajarannya. Inilah peluang yng telah saya tunggu tunggu selama ini.

Saban hari perasaan dan keghairahan saya terhadap diorang nii makin bertambah. Pernah sekali saya ponteng kerja semata mata kerana ingin mengendap Selly. Awal awal pagi selepas isteri saya pergi kerja, saya masuk dlam bilik air dan terus memanjat dan bersembunyi di atas siling bilik air.

Sememangnya bilik air rumah saya nii mempunyai satu ruang yng bolehh dibuka utk naik ke atas. sesudah hampir setengah jam menanti, perangkap pun mengena. Sehelai demi sehelai pakaian Selly buka dan sedikit demi sedikit mata saya makin terbeliak memerhatikan keindahan badannya yng tiada seurat benang pun.

Dari situlah saya mula membulatkan tekad utk menikmati diri die. Perancangan demi perancangan saya lakukan utk mendapatkan peluang yng terbaik. Dan akhirnya, saya telah nekad utk melakukannya. saya kira diorang pasti tidk akan suarakan apa apa pada isteri saya kalau saya lakukan kerana tentulah diorang sendiri akan merasa bimbang yng diorang akan dituduh sebagai yng menggatal.

Inilah yng saya harapkan kerana kalaulah diorang mengadu, tentulah perang besar jadinya. Tapi kerana nafsu yng sdh naik, semuanya saya tolak ke tepi saja. Pagi yng dinantikan telah tiba.

Dari pemerhatian saya selama ini, saya pasti yng Selly akan keluar utk kuliahnya agak lambat kerana sememangnya kuliah diorang utk hari Rabu cuma akan bermula pada pukul 11 pagi.

Cerita Sex Meratah Pantat Dara Adik Ipar

Biasanya diorang akan bersiap sejam lebih awal dan inilah yng saya harapkan. Hampir masa saya rasa yng diorang akan masuk mandi, saya terus masuk ke dlam bilik air smbil merapatkan pintu tanpa menguncinya.

Sebagaimana yng telah saya rancangkan, saya terus melondehkan seluar saya. Beberapa minit kemudian, sebagaimana yng telah saya sangkakan, saya terdengar bunyi pintu bilik Selly dibuka. saya pun terus memegang batang konek saya dan terus melancap.

Hampir pada masa yng sama, pintu bilik air dibuka dan tercegatlah Selly apabila ternampak apa yng saya lakukan. saya sendiri tak pasti samada diorang terkejut melihat apa yng saya lakukan atau diorang tergamam sebab tak tahu ingin buat apa.

Saya teruskan adegan saya seolah olah diorang tidk berada di sana. yng menghairankan diorang tidk pula berlalu pergi tapi masih lg tercegat di depan pintu memerhatikan apa yng saya lakukan.

Saya kira inilah peluang yng baik. dengan menghulurkan tangan kiri saya, saya terus melambai menyuruh diorang masuk. Ini hanyalah satu gamble kerana saya sendiri tidk tahu bagaimana reaksi die.

Tapi amat mengejutkan saya apabila diorang masuk tanpa bersuara apa apa. Melihatkan ini, saya terus nekad melakukan apa je sebab saya pasti memanng diorang tidk akan menghalang kerana kalau diorang tidk sukakan apa yng saya lakukan, sdh tentu diorang tidk akan tercegat memerhatikan saya dan masuk apabila saya menyuruhnya melakukan demikian.


Cerita lucah Meratah Pantat Dara Adik Ipar
  • Tangan saya mula meninggalkan batang konek saya dan terus singgah di dada Selly. diorang masih lg berbaju tidur dan saya dapat rasakan yng diorang tidk memakai coli pada masa itu.
  • JAri saya terus memainkan puting diorang smbil diorang mendiamkan diri seolah olah telah dipukau lakunya. saya terus galak apabila diorang tidk melawan. saya terus menyingkap baju tidurnya dan menanggalkannya.
Berdirilah Selly di depan saya tanpa coli dan cuma memakai seluar dlam merah jambunya. Seluar dalamnya menjadi sasaran seterusnya di mana saya terus menanggalkannya. Gumpalan rambut di kemaluan diorang yng halus membuatkan saya hilang pertimbangan.

Tangan saya terus mengusap usap bahagian itu. Nafas diorang menjadi makin laju dan tangan saya kini sdh dibasahi dgn air dari kemaluan die. saya sdh tidk tahan lagi. saya lantas menyuruhnya membongkokkan badannya dan saya terus menyuakan muka saya ke bontot nya lalu menjilat lubang bontot nya.

Dari bontot nya sehinggalah ke lubang kemaluannya saya jilat. Walaupun saya masih belum puas menikmati perlakukan saya ini, saya terpaksa jugak singkatkan kerana bimbang yng Selly akan berubah hati pula.

Lalu saya terus memegang batang konek saya dan merapatkan ke lubang Selly. dengan perlahan lahan saya terus memasukkan ke dlam kemaluan die. Berdetik badannya menahan kesakitan. Pada masa yng sama, saya sendiri pun cuba menahan kesakitan kerana teramat susah utk saya memasukkan batang konek saya ke dlam kemaluan Selly.

Ini membuatkan saya bertambah yakin yng diorang masih dara. saya terus memulakan dayungan sdg kan Selly tidk memberikan apa apa reaksi melainkan sesekali diorang berdengus. sesudah beberapa dayungan, saya terus mengeluarkan batang konek saya dan stlah saya basahkan dgn air liur saya, saya terus menghalakannya ke lubang bontot Selly yng telah basah dgn air liur saya apabila saya menjilatnya tadi.

Meratah Pantat Dara Adik Ipar cerita seks melayu, kisah blue suami curang Meratah Pantat Dara Adik Ipar, cerita sex malay best

Meratah Pantat Dara Adik Ipar


Belum sempat saya memasukkan setengah, diorang mengadu kesakitan. dengan itu juga, diorang bagaikan sedar dan terus mencapai bajunya lalu menutup tubuhnya yng bogel. dlam keghairahan saya, saya rasa saya terpaksa melakukan apa jua.

Saya terus merentap baju tidurnya itu. Selly sempat meminta saya jngn apa apakan diorang sebelum saya memaksa diorang utk bongkokkan badan diorang lagi. diorang enggan. dlam terpaksa, diorang melakukannya jugak stlah saya katakan yng saya akan melakukan apa jua, walaupun dgn kekerasan, kalau diorang enggan.

Tanpa menunggu, saya terus menyambung pelayaran saya. Suara tangisan diorang sedikit pun tidk melambatkan henyutan saya. batang konek saya mula terasa ngilu tanda ianya akan meletup tidk lama lagi.

Walaupun saya tahu saya akan meletup, saya langsung tidk memperlahankan dayungan. Apabila saya rasa yng ianya sdh hampir meletup, saya tarik keluar batang konek saya sebelum saya membuat keputusan utk memasukkannya semula dan saya pancutkan segalanya ke dalam.

Mgkin merasai kepekatan dan kepanasan sperma saya dlam pantat die, Selly terus berlari keluar. saya biarkan saja. Tangan saya terus mengusap batang zakar saya dan saya terus menjilat tangan saya yng dipenuhi dgn air pantat Selly.

Selly mengandung selepas itu. Tanpa pengetahuan isteri saya. saya telah membawanya ke sebuah klinik swasta di mana kandungannya telah digugurkan. Itulah kali pertama dan terakhir saya melakukannya dgn Selly kerana diorang telah berpindah beberapa bulan selepas itu dan berkahwin dgn pemuda pilihannya.

Yng pasti, saya telah merasmikan Selly sebelum suaminya.
Meratah Pantat Dara Adik Ipar ***
Meratah Pantat Dara Adik Ipar, sex story , Meratah Pantat Dara Adik Ipar cerita seks melayu, kisah blue suami curang Meratah Pantat Dara Adik Ipar, cerita sex malay best, porn, erotic novel sex, Meratah Pantat Dara Adik Ipar



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/