Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis

Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis | So, saya ditugaskan untk mengedalikan beberapa perkara di institusi ini. Ada seorang sekretari yg mmg diakui seorang yg kurang ajar. Cara perwatakan dia and cara bercakap dng orang memang kurang ajar semuanya. Badan dia nii lebih kurang 164 cm and buah dada die besar, punggung padat tonggek.

Jandalah mahu katakan. Suka btl pakai lipstick merah menyengau and cat kuku tdk pernah tinggal. So dia ni, jadi kurang ajar sebab boss diorang, mmg kurang ajar jugak. So dia nii terikut ikut ler.

Dia suka stay back tiap hari, ntah apa kerja yg dia buat tapi masa tue bagai tdk pernah cukup. Mulut dia pulak cabul and tdk ubah vagina ayam. So, satu hari, saya pon balik lambat.

Saya terpaksa gunakan copy machine kat opis dia sebab copy machine dia clear. dia nii dok kat corporate office and saya plak di tempat lain. Corporate office nii kira, out of bounds lah mahu katakan.

Kata dia bnyak benda sensetif yg tdk blh di ketahui orang. So saya nii bloehlah keluar masuk sebab saya nii kira mempunyai sedikit kuasa Veto lah mahu katakan. So, pada hari tu, saya pon pergilah ke corporate office nii mahu photostat.

Masuk jer kat situ, saya perhatikan semua pekerja lain di corporate office nii daah pon balik. So saya trus melangkah ke copy machine. Elok saya sampai, si Sariffa dia nii cina tapi saya berikan nama dia seakan akan nama ini, so sapa tahu, paham paham ajalah.

So sesampai akukat machine copy tu, Sariffa pon terserempak dng saya. dia mahu pergi buat kopi kat pantry. saya senyum ajalah kat diorang. dia tetiba mendekati diriku and bertanya apakah yg saya sedanng lakukan.

Saya pon tunjukkan kertas yg saya sedanng photocopy. Pada hari tu, dia pakai satu dress baldu berwarna hitam yg menonjolkan lurah dada diorang. "hai, kecik saja" kata hati saya.

Mata saya memandang kepada buah dada dia yg sebesar sebungkus nasi lemak 50 sen. sambiil menghirup air kopinya, Sariffa trus memegang tangan saya and bersenyum. saya tersentak and cuba menarik balik tangan saya.

Maklumlah saya ni, laki orang mahu katakan. dia trus tanya, "why u pulled your hand away? u scared ah? scared i will rape you ah? " dia tanya saya sambill bersenyum.

Cerita Sex Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis

Aik? tetiba cerita pasal rape, apa ni? tertanya hati saya. Lepas tue dia trus meninggalkan saya menghala balik ke tempat duduk diorang. saya pon teruskan dng kerja saya. Tetiba dia mmg gilku untk masuk ke tempat diorang.

Saya pon menyahut and trus ke tempat diorang. dia sedanng duduk di kerusi executive dia sambill mengangkangkan kaki diorang. ternampak akupada seluar dlam warna hitam berlace diorang. saya cuba memandang kearah lain tapi dia trus berkata "Sariffa, can u go an close the main door please. I have to show you something very private about the institute" saya pon tanpa was was trus tutup pintu main ke office diorang.

Kawasan office dia agak tersembunyi and saya pon trus kembali ke tempat Sariffa. Tetiba dia bagi saya satu dokumen untk saya baca. Dokumen itu berkenaan satu projek untk kerajaan.

Saya tertanya buat apa saya diberikan benda ini? dia kata untk saya membaca alihan bahasa dokumen itu. saya pon trus membaca. dng tdk memerhatikan perwatakan diorang. tetiba saya terasa tangan si Sariffa berada di bahu saya.

Saya tersentak and memandang keatas saya tengah duduk masa tu. dia tersenyum. saya pandang jauh kedalam mata diorang. sambill tu, dia menurunkan badannya ke posisi menyangkung di depan saya.

Tangan dia trus ke zip seluar slack saya and membuka zip itu dng pantas. saya tergamam. dia buka pula tali pinggang saya and tersergamlah batang pelir saya depan muka diorang.


Cerita lucah Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis
  • Denngan bersenyum, Sariffa trus mengullum batang pelir saya dng tdk berperikemanusiaan. Dijilat kepala pelir saya and dihisap batang saya macam hisap air pakai straw. Tangan dia memagang buah konek saya and dia pon menjilat buah konek saya.
  • Saya cuba meronta tapi lama kelamaan saya biarkan sahaja. dah puas dia kulum pelir saya and pelir saya, dia bangun and melucutkan baju diorang. tersergam pula badan dia yg kecik molek depan saya.
  • Dia trus menaikankan badan dia keatas riba saya and menyjah nujahkan pepek dia ke batang pelir saya. Batang saya lebih kurang 9 inchi pon merasakan lapisan pepek si Sariffa.
Batang pelir saya masih basah lg dari air liur kuluman dia and dng bercampurkan air pepek diorang, trus jer masuk kedalam pepek diorang. dia mula meronta macam naik kuda.

Kemudian dia menaikkan punggung dia and menujahkan pepek dia kembali keatas pelir saya. chlup, chlap! bunyi pelir saya menujah pepek minah cina ni. tetiba dia menggeletar, Sariffa, i am cuming dia kata.

Trus dia bangun and menonggeng di depan saya. dia menyuruh saya jilat pepek dia sampai dia keluar sperma diorang. saya pon trus menjilat. melahap pepek dia diorang mengerang. Oo yes! o ah ah here it comes.

Saya pon sedut lah pepek diorang. bnyak air mackcik ni. Lepas tu, dia memusingkan badan dia mengalakan muka dia kat pelir saya. trus dia kulum. melahap lahap pelir saya.

Saya cuba bertahan. tapi saya pon meletup. saya katakan Sariffa. i am cumming. dia senyum and meneruskan menghisap pelir saya. saya pon mengeluarkan sperma saya yg agak bnyak and memenuhi mulut diorang.

Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis cerita melayu sex, kisah blue Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis, cerita seks malay Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis

Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis


Dia tdk melepaskan sikit pon airmani saya. dia telan semuanya. lepas saya daah lemah longlai, dia mula menggulum pelir saya lagi. kali nii dia suruh saya pukul punggung. sampai merah cam mahu keluar darah saya kerjakan.

Dia menjerit sakit tapi mahu lagi. saya pon teruskanlah. tetiba dia bangun and mendapatkan sekeping kkertas jenis keras and menujahkan kedalam pepek diorang. lepas tue dia suruh saya fuck lubang bontot dia pulak.

Saya pon trus lah. Hentak punya hentak, dia pon meletup. saya pon. daah mahu meletuptapi dia biarkan saja. Lepas saya menembak sepenuh sperma saya dlam lubang punggung diorang, dia pon trus lepak.

Lemah longlai. Lepas tue dia trus suruh saya keluar dari Bilik diorang, siap maki saya lg tu. ! "hey fucker! now, u get out of my office! " saya pon tersipu sipu angkat seluar saya and keluar.

Dia trus kunci balik bilik itu. saya cuba mendengarkan apa dia buat dng mendekatkan telinga saya kat pintu. yang saya dengar, Ah a o sambill bunyi dia tarik nafas.

Uih! ganas wanita ni. layan diri pulak. saya pon blah. Bila saya mahu balik, tetiba saya nampak kereta boss ada kat depan bangunan ni. aik? saya ingatkan daah balik! rupanya belum.

Dia sebenarnya memerhatikan kerja Sariffa dng saya tadi. rupa rupanya dia ada video camera ccu. saya pon terasa malu and blah. nie mesti layan si Sariffa lepas saya daah layan.

Esoknya saya balik cepat, tapi cepat tdk cepatlah, selepas saya layan dia lg sekali.
Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis ***
Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis, sex story , Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis cerita melayu sex, kisah blue Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis, cerita seks malay Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis, porn, erotic novel sex, Sekretari Janda Hisap Zakar Di Ofis



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/