Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim

Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim | "Salema, agak-agak hantaran Salema berapa ribu? " Tanya encik Burha kepada ku. "Salema tak kisahlah bang. Berapa yangg abang ingin bagi Salema terima je. Parent Salema pun ada sentuh hal ni hari tue. dia kata jngan letak harga. Berapa sahaja yangg pihak lelaki bagi mereka akan terima. " Terangku.

"Hm. Kalau macam tue, abang akan bincang dengaan parent abang dulu. Keputusannya abang akan bagi tahu nanti, tapi Salema sudi ke ingin hidup bersama dengaan abang? " Tanya encik Burha ingin kepastian.

"Alah abang nie, bukankah Salema sanggup ikut semua kehendak abang, takkan lah itu pun tak tahu lagi. " kataku manja sanbil mencubit pehanya. kitorang tersenyum dan suasana sepi seketika.

Masing-masing mengelamun sejenak. "Abang, Salema ingin tanya satu soalan blh tak? " tanyaku"Apa diorang sayang, bnyak soalan pun boleh" "Kenapa abang berani ingin jadikan Salema isteri? " tanyaku. dia diam sekejap time tue. Matanya memandang jauh cawan kosong yangg berada di hadapannya smbil tersenyum sendiri. Kemudian diorang berkata, "Sebab abang cintakan Salema" katanya ringkas smbil tersenyum-senyum "Eleh, mesti ada sebab lain nie.

Cakap lah bang. Salema tak kisah. lg hot lg Salema suka" kataku memujuk. "Ok lah, sebabnya adalah abang tertarik dengaan penampilan dan cara Salema. Walaupun Salema suka bergaya menggoda, pakai baju yangg merangsang nafsu lelaki tapi Salema tak murah.

Walau pun Salema sanggup beri segalanya untk abang, tapi Salema tak sanggup berinya untk lelaki lain. Salema cuma bagi lelaki lain tengok je, tapi yangg dapat hnya abang sorang.

Satu lagi. " dia mematikan kata-katanya smbil tersengih. "Apa diorang bang, cepatlah cakap. " tanyaku ingin tahu selepas diorang agak keberatan ingin bagi tahu. Maluu la tu konon. "Satu lagi, sebab abang stim sangat kat Salema.

Abang betul-betul admire body Salema. tetek besar, lengan gebu, peha besar, punggung besar dan lebar. tonggek pulak tue. Abang rasa rugi kalau lepaskan Salema. " KatanyaKembang saya bila dengar diorang memuji badan saya. Rasa macam ingin peluk diorang kat situ jugak. Jadi saya bagi diorang satu soalan killer. Saje ingin test apa jawapan dia, lg pun bila saya intai-intai seluar diorang tu nampak macam dahh kembung sahaja area kelengkang diorang tue. Mesti diorang stim. "Terima kasih, nampaknya abang mmg hargai apa yangg ada pada Salema.

So, oleh sebab abang suka dengaan tubuh Salema, mesti abang pernah berangan ingin buat seks dengaan Salema benar tak? Abang ingin buat camne? Jawab tau, Salema open, tak kisah.

"Semuanya pun untk abang. " Kataku. "Er. abang sebenarnya mmg tak tahan dengaan punggung Salema. Abang selalu melancap bayangkan jolok punggung Salema. " Katanya saya tergamam kejap. Suasana sepi seketika.

Encik Burha kemudiannya terdiam dengaan muka kemerahan sebab diorang mngkin rasa malu atas segala pengakuannya. saya jugak terdiam dan termenung sejenak. saya sendiri mmg selalu tertanya adakah punggung blh jadi tempat seks sebab ia bukanlah organ seks.

Tapi lelaki selalu tertarik dengaan punggung pompuan. saya rasa saya patut cuba, lg pun saya tak perlu bimbang andainya encik Burha lepaskan benihnya di dlam sebab punggung bukan organ peranakan.

Hm. Patutlah sebelum ni diorang kata diorang ingin punggung saya. Rupanya ini yangg diorang maksudkan. saya pun kemudiannya bangun mengambil cawan-cawan yangg telah pun kosong dan menuju ke sinki untk mencucinya.

Sdg saya mencuci, encik Burha tiba-tiba mendatangiku dari belakang dan memelukku. saya dapat merasakan batang penis nya yangg keras itu membonjol menekan-nekan belakang badan saya. Kemudian encik Burha merendahkan tubuhnya dan menekan batang penis nya di lurah burit ku yangg masih berbalut baju kurung satin itu smbil mukanya di sembamkan ke leherku yangg masih bertudung satin itu.

Saya pun melentikkan badan saya membuatkan burit ku semakin terdorong kebelakang, memberikan tekanan supaya anu encik Burha semakin rapat menekan lurah burit ku. encik Burha kemudian meramas kedua-dua tetek ku dari luar baju kurungku.

Saya fsemakin terangsang bila merasakan tetek ku di ramas lembut smbil burit ku di tekan oleh anu encik Burha. Kemudian tangan kanan encik Burha turun ke kelengkangku dan mengusap-usap alur nikmatku hingga dapat kurasakan air yangg membasahi seluar dalamku kini telah pun tembus dan membasahi kain yangg ku pakai.

Encik Burha kemudian berlutut di belakangku dengaan mukanya menyentuh lurah burit ku. Kemudian diorang menyelak kainku ke atas dan menarik menanggalkan seluar dalamku. Menyedari yangg diorang ingin pergi lebih jauh dengaan posisi begittu , saya terus memautkan tanganku pada tepi sinki dan menundukkan badanku supaya burit ku dan alur berahiku mudah menjadi sasaran encik Burha.

Menyedari yangg saya telah pun berposisi menonggeng, encik Burha kemudian menjilati alur berahiku yangg telah kuyup dengaan cairan nikmatku. Habis bulu-bulu halusku dijilatinya. saya jugak dapat merasakan lidahnya masuk jauh ke dlam lubuk berahiku keluar masuk dan kadang kala sengaja dimainkannya di bibir kemaluanku.

Saya kegelin jngan kenikmatan. Sesekali ototku menggigil menahan kenikmatan, membuatkan saya terdorong kebelakang menjadikan mukanya rapat ke burit ku. saya rasa pada waktu itu, bau sdh tdk menjadi halangan baginya.

Nafsunya saya rasa sdh memuncak dan saya tahu bahawa saya mngkin akan dikongkek bila-bila masa. Tekaan ku tepat bila diorang bangun dan menanggalkan seluar. saya hnya menoleh melihat perlakuannya tanpa mengubah posisi, malah saya semakin melentikkan burit ku seolah anjing yangg minta dijimak.

Cerita Sex Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim

Selepas melucutkan seluar dan seluar dalamnya, encik Burha mendatangiku dari belakang dan diorang meletakkan batang penis nya di celah kelengkangku. dia menyorong tarik batang penis nya ke depan dan belakang membuatkan batang penis nya bergesel pada mulut kemaluanku yangg kuyup itu.

Saya kenikmatan bila merasakan bijiku bergesel dengaan kepala dan batang batang penis nya. saya yangg masih lengkap berbaju kurung dan bertudung itu merasakan semakin tak tertahan dan semakin menonggeng dan melentikkan burit ku.

Batang penis nya yangg keras itu saya pegang dan saya lancapkan. Terasa batang penis nya telah pun kuyup dan licin dengaan air berahiku yangg mengalir dari kemaluanku. sdg saya hanyut dlam kenikmatan, saya sedari lubang punggung ku di cucuk lembut dengaan jarinya.

Terasa agak licin. mungkin diorang membasahkan jarinya dengaan air liurnya. Sedikit jarinya masuk ke dlam lubang punggung ku. saya melentikkan burit ku supaya lubang punggung ku semakin terbuka dan ini membuatkan encik Burha telah cuba memasukkan seluruh jarinya kedalam punggung ku.

Mmg agak sakit saya rasakan dan saya merengek memintanya memperlahankan hayunan jarinya. Menyedari yangg saya kesakitan, diorang mengeluarkan jarinya dan melumurkannya dengaan air nikmatku di kemaluanku. Kemudian, diorang memasukkannya semula dan kali ini lebih licin dan lebih mudah tetapi sedikit kesakitan tetap terasa.

Anu encik Burha semakin keras dan tegang bergesel dengaan kemaluanku bila diorang menyedari lubang punggung ku sdh menerima tujahan jarinya dengaan lancar. dia kemudiannya mengeluarkan jarinya dan meletakkan kepala batang penis nya di lubang punggung ku smbil menekan perlahan untk memasuki lubuk larangan milikku.

Saya tahu diorang sdh mula hendak merealisasikan fantasinya. saya membiarkan diorang memasukkan kepala batang penis nya sedikit demi sedikit. mmg sakit saya rasakan. saya merengek memintanya supaya perlahan-lahan dan diorang akur dan melakukannya dengaan perlahan-lahan.

Sedikit demi sedikit kepala batang penis nya tenggelam dlam lubang punggung ku, dibantu oleh cairan nikmatku yangg menyaluti batang penis nya sebagai pelincir. Kesakitan yangg saya rasai mmg sukar untk saya gambarkan.

Saya hnya membiarkan diorang melakukan 'tugas' nya krn saya jugak hendak tahu, sesedap manakah lubang larangan itu jika digunakan. batang penis nya kemudian hilang dlam lubang punggung ku dan diorang diam seketika membiarkan lubang punggung ku serasi dengaan saiz batang penis nya yangg besar dan panjang itu.

Selepas merasakan lubang punggung ku serasi dengaan batang penis nya, diorang kemudiannya menarik separuh batang penis nya keluar secara perlahan-lahan dan memasukkannya kembali jugak secara perlahan-lahan. saya yangg menonggeng dlam kesakitan itu membiarkan perbuatannya krn saya tahu kenikmatannya pasti saya akan rasa walau pun saya tak tahu bila.

Encik Burha kemudiannya menujah lubang punggung ku mengikut tempo yangg berlainan dan saya sama sekali tdk merasakan kelazatan hasil perbuatannya. hanya kesakitan yangg saya rasai. Perlakuannya sdh tak ubah seperti koboi yangg menunggang kuda dengaan tudung satinku di tarik kebelakang membuatkan kepalaku terdongak tegak kehadapan.

Dayungannya semakin laju dan saya tahu diorang sdh hampir ke kemuncak, mmg itu yangg saya harapkan, saya sdh tak tahan lagi. Air mataku mengalir membasahi tudung satinku krn kesakitan akibat punggung ku dibedal orang kesayanganku.

Akhirnya encik Burha membenamkan batang penis nya sedalam-dalamnya dan serentak dengaan itu saya kegelian akibat merasakan bahagian dalaman punggung ku dilimpahi cairan bersama batang penis nya yangg berdenyut-denyut di dlam lubang punggung ku.

Oh, berakhir sdh penyeksaan yangg saya alami. saya membiarkan encik Burha merendam batang penis nya dengaan agak lama di dlam punggung ku dlam keadaan diriku yangg sdg menonggeng dan masih lengkap berpakaian dan bertudung itu.


Cerita lucah Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim
  • Sesudah merasakan batang penis nya mengecut, diorang kemudiannya mengeluarkan batang penis nya, saya menoleh dan mendapati batang penis nya kilat diselaputi cairan putih yangg kekuningan. saya bangun dari sinki dan memberinya laluan untk mencuci batang penis nya di sinki.
  • Smbil membiarkan diorang mencuci, saya cuba untk menstabilkan diriku supaya dapat berdiri dengaan benar namun punggung ku yangg sakit membataskan perbuatanku. Ketika itu, saya dapat rasakan yangg saya sdh tdk dapat berdiri dengaan tegak, jalan jugak agak kengkang dan saya hnya mampu duduk dikerusi menahan kesakitan yangg masih saya alami.
  • Selepas encik Burha selesai membersihkan batang penis nya, diorang mendapati saya terduduk di kerusi menahan kesakitan di punggung akibat perbuatannya. dia kemudiannya mendukung saya masuk ke bilikku di tingkat atas dan diorang baringkan saya di atas katil.
  • Dia kemudiannya memujukku yangg hnya mampu menangis menahan kesakitan. smbil memujukku, diorang jugak nampaknya kembali berahi kepadaku krn saya sedari batang penis nya kembali tegak dan mencucuk-cucuk perutku yangg berbaring dlam pelukannya.
  • Dia kemudiannya mendudukkan ku dan menanggalkan bajuku serta coliku. Kemudian diikuti oleh kainku. saya terasa pelik krn diorang tdk menangalkan tudungku. Malah diorang membiarkan saya berbogel sdg kan tudung satinku masih melekat dikepala.
  • Dia kemudiannya membelai dan mencium seluruh badan saya dan kemudian menghisap puting tetek kiri dan kananku silih berganti. Tangannya tak henti-henti mengusap dan meraba seluruh badan saya dengaan lembut.
Sesudah agak lama diorang membuatku begittu , kesakitan yangg saya alami sedikit demi sedikit tak terasa krn ianya tenggelam dlam kenikmatan yangg diorang baru ciptakan. Secara automatik, tanganku memegang dan mengusap batang penis nya yangg keras memanjang itu.

Ciumannya kemudian beralih dari tetek ku ke arah kelengkangku. saya terus berbaring dan melebarkan kangkangku krn saya ingin menikmati kelazatannya dengaan harapan ianya dapat menghilangkan kesakitan di lubang punggung ku.

Hisapan dan jilatan di kemaluanku benar-benar membangkitkan ghairah. Berdecup-decup bunyi ghairah kedengaran ketika diorang memainkan bibir dan biji kemaluanku dengaan mulut dan lidahnya. saya terasa khayal dan secara tdk sedar saya menarik kepalanya supaya semakin rapat ke kelengkangku.

Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim seri lucah melayu, Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim cerita seks malay, sex Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim

Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim


Air nikmatku mengalir dengaan tdk dapat dibendung. saya lupa tentang kesakitan yangg saya alami akibat terlalu ghairah dengaan permainan encik Burha. saya merengek kenikmatan tanpa henti, mulutku asyik menyebut perkataan "sedap" dan "ooh".

Sesudah agak lama encik Burha 'menyeksa' ku sebegitu, saya sdh tdk keruan. Nafasku semakin laju dan hidungku terasa semakin sempit. Mukaku terasa agak kebas dan tanganku semakin galak meramas tetek ku dan menggentel putingku yangg keras itu.

Degupan jantungku semakin laju dan saya merasakan sesuatu ingin meletup dari rahimku. saya terasa seperti hendak terkencing. Kakiku mengejang dan serentak dengaan itu, seluruh badan saya mengejang dan saya menggigil.

Saya terasa sesuatu berdenyut dari dlam rahimku dan tiada perkataan yangg dapat menggambarkan betapa nikmatnya yangg saya rasakan pada ketika itu. encik Burha kelihatan tetap meneruskan 'tugas' nya meskipun diorang sdh tahu bahawa saya sdh klimaks hingga saya sdh tdk mampu hendak berkata apa-apa.

Tidak lama selepas itu, diorang melepaskan mulutnya dari kemaluanku dan mengelap mulutnya yangg kuyup dengaan air nikmatku menggunakan selimut. dia menyuruhku bersujud di atas katil. saya yangg keletihan menurut arahannya dan dlam keadaan badan saya yangg berbogel dan masih bertudung itu, saya bersujud di atas katil.

Saya tahu diorang hendak menikmati lubang punggung ku lg krn saya sedia maklum bahawa diorang mencintaiku krn faktor itu. Kemudian saya merasai batang penis nya yangg keras itu masuk ke dlam punggung ku sedikit demi sedikit.

Tetaapi kali ini agak mudah krn sperma yangg masih di dlam punggung ku yangg dipancutkannya tadi membantu melicinkan pergerakan batang penis nya memasuki lubang punggung ku. Tambahan pula, kedudukanku yangg bersujud itu membuka lubang punggung ku menjadi semakin besar.

Kesakitan yangg saya rasai tdk lg seperti pertama kali melakukannya sebelum itu. Kali ini saya dapat merasakan sedikit kenikmatan apabila batang penis nya keluar masuk punggung ku dlam tempo yangg berbeza.

Tetaapi saya terasa sedikit sneak dan hnya sedikit kesakitan yangg saya alami. untk mengurangkan rasa senak dan sedikit kesakitan itu, saya melentikkan lg badan saya membuatkan punggung ku semakin menonggek.

"Sayang. kali ni sedap takk. " tanyanya smbil tak henti menujah batang penis nya keluar masuk punggung ku. "oh. jngan laju sangat bang Sedap juga, tapi senak. Oh" saya merengek "Sedaapnya. jubur sayang Ooh Salema. " encik Burha merengek kenikmatan "Oh. jubur Salema. sedapnya. Salema seksi. bertudung" sambungnya yangg sdg enak menikmati lubang punggung ku.

Dia kemudiannya seperti sebelumnya, menarik kebelakang tudung satin yangg masih ku pakai membuatkan kepalaku tertarik kebelakang dlam keadaan masih bogel menonggeng itu. Ini membuatkan saya merasa tdk selesa dan pergerakannya yangg semakin laju dan membuatkan saya semakin senak.

Walaupun merasai kenikmatan apabila lubang punggung ku dijolok olehnya namun rasa senak dan sedikit kesakitan membuatkan saya berasa tdk selesa. Ketika saya fikir saya hrus membuatnya cepat terpancut. saya lentikkan lg punggung ku agar kelihatan semakin memberahikan disamping dapat membesarkan lg rongga punggung ku.

"Oh abang. Pancut dalam punggung Salema bang" rengekku agar diorang semakin tdk keruan. Nampaknya usahaku berhasil bila diorang menyatakan bahawa sperma nya sdh hendak keluar. "Sayang, abang nakk terpancut sayang. Pancuut dlam punggung Salema. " rengeknya "Cepat bang. Pancut dlam punggung Salema. " pintaku dengaan berahi "Oh. punggung Salema sedap. punggung Salema sedap. aah" katanya dan serentak dengaan itu, diorang melepaskan sperma nya ke dlam punggung ku sedalam-dalamnya.

"oh. Sayang. abang pancut dlam punggung. oh. sedapnya. tudung Salema seksi. ah. " encik Burha melepaskan perasaan kenikmatan yangg dialaminya ketika sperma nya memancut-mancut memenuhi lubang punggung ku. saya rasakan denyutan batang penis nya di dlam lubang punggung ku sungguh kuat.

Saya yangg berbogel dan masih bertudung satin itu menonggekkan lg punggung ku menerima pancutan demi pancutan sperma nya hingga tiada lg yangg keluar. Kemudian kitorang terjelepuk berbaring ke sisi dlam keadaan mengiring yangg mana diorang masih lg memelukku dari belakang dengaan batang penis nya yangg masih melekat tenggelam di dlam lubang punggung ku.

Sesudah batang penis nya kembali normal, diorang pun mengeluarkannya dari lubang punggung ku dan mengelap cairan yangg melekat dengaan selimut. Kemudian diorang mencium kepalaku yangg bertudung itu. "Sayang, abang puas sangat. mmg tiada orang lain dapat menandingi cinta abang untk sayang. Sayang seksi bertudung begini. " Katanya lembut stlah kepuasan "Abang, Salema jugak cintakan abang. Segalanya untk abang. Salema akan bertudung lg masa kami bersatu jika itu yangg abang nak. " kataku yangg masih dlam dakapannya.

Kemudiannya diorang terlena dan saya kuatkan diriku turun ke bilik bacaan dibawah dlam keadaan berbogel dan masih bertudung satin yangg sedikit kusut masai itu. Ketika menuruni tangga, saya rasa lubang burit ku sedikit keperitan dan cecair benih encik Burha saya rasakan mengalir turun dipeha dari lubang burit ku yangg telah dibedalnya.

Kemudiannya saya menaip tentang apa yangg terjadi ketika kitorang mula-mula melakukannya di ruang tamu namun akibat keletihan yangg teramat sangat, kisah yangg saya baru ceritakan tadi terpaksa disambung ke hari ini.

Saya kemudiannya kembali kebilik dan terlena dlam dakapan encik Burha hingga ke pagi. Pada paginya, kitorang mandi bersama-sama namun tdk melakukan sebarang seks. hanya senda gurauan mengisi pagi pada hari itu.

Encik Burha memilih pakaian untk ku bekerja pada hari itu. dia hendak saya memakai baju kebaya labuh satin berwarna hijau muda. Selepas saya memakai baju itu, diorang kelihatan seperti tdk ingin mengalihkan matanya dari memandangku.

Ketika di dlam kereta, matanya jugak sentiasa mencuri pandang pehaku yangg licin dibalut kain satin itu. Sekali-sekali tangannya meraba-raba pehaku. Di tempat kerja, encik Burha mengambil gambarku yangg sdg leka berdiri menyusun cd di kaunter.

Saya tak perasan krn diorang berada di belakangku. saya sedari apabila kelibat flash kamera terpancar di segenap ruang kedai. Ketika waktu rehat, kedai ditutup selama satu jam dan ketika itulah, kitorang melakukan adegan asmara di pejabatnya.

Seperti malam sebelumnya, diorang puas di dlam lubang punggung ku. Dua kali kitorang melakukannya. Sekali di mejanya, saya disuruh menonggeng dengaan kedua tanganku memaut tepi mejanya sementara diorang dibelakangku menjolok punggung ku dengaan hnya menyelak kainku ke atas.

Manakala sekali lg kitorang melakukannya di pantry. mmg sama dengaan apa yangg kitorang lakukan di dapur pada malam sebelumnya. sperma nya memenuhi lubang punggung ku. saya gembira melihatnya puas.
Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim ***
Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim, sex story , Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim seri lucah melayu, Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim cerita seks malay, sex Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim, porn, erotic novel sex, Tetek Besar Mengghairahkan Pelir Stim



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/