Rogol Awek Double Penetration

Rogol Awek Double Penetration | Nama ku Kelvan berumur 23 tahun dan bekerja sebagai mekanik di sebuah bengkel bersama-sama dngn Dovan. Dovan berumur 20 tahun dan bekerja di tempat saya stlah diaorang gagal dallam peperiksaan spm. saya dan Dovan ni mmg rapat sebab kat bengkel akulah yg menunjuk ajarnya.

Saya mmg suka berkawan dngn Dovan sebab diaorang ni tak tahu malu. Nampak jer pelanggan wanita yg cun datang ke bengkel terus diusiknya walaupun wanita tu datang bersama-sama dngn teman lelakinya.

Saya ni pemalu sikit orangnya walaupun dallam hati saya teringin jg mahu mengusik mereka. krn sikap saya beginilah, saya masih belum mempunyai seorang girlfriend pun. Apatah lg untk melakukan hubungan nikmat dngn mereka.

Oleh itu saya masih teruna tapi saya tak tahulah dngn Dovan tue. Pada suatu petang lebih kurang jam 6 petang, saya dan Dovan bersiar-siar dngn motor di kawasan pantai.

Mmg waktu itu agak lengang sikit sebab dahh hampir malam. tetapi saya dan Dovan kemudian terlihat seperti sepasang kekasih sedanng bertengkar di kawasan tebing pantai itu. kitaorang hnya melihat dan berlalu begittu saja.

Sesudah berlalu jauh sedikit, Dovan mencadangkan saya untk berpatah balik untk melihat kesudahan pertengkaran td. Maka kitaorang berpatah balik dan setibanya kitaorang di tempat td hnya kelihatan wanita itu saja.

Saya agak mngkin boyfriendnya telah tinggalkan dia. Dovan kemudiannya menyuruh saya bermotor ke pantai ke tempat wanita tu yg sedanng asyik memandang ke arah pantai. Setibanya kitaorang menghampiri wanita tue, enjin motor kitaorang menyebabkan diaorang tersentak terkejut.

Wanita tu mmg cantik juga. Umurnya mngkin di akhir belasan tahun. diaorang memakai berbaju-t putih UiTM dan berseluar Camel coklat dan bertudung. Seperti biasa Dovan yg menegurnya dan saya hnya memerhatikan jer di atas motosikal.

Dovan tanya apa yg berlaku td tapi rupa-rupanya wanita ni mmg tengah bad mood sebab ditengkingnya Dovan dngn kuat sampai saya sendiri pun terperanjat. Dovan ni mmg muka tak tahu malu terus cuba untk bercakap dngn wanita tue.

Korang ni apalah. kami tanya baik-baik diaorang jawab macam tu pulak? Manalah tahu kami bolehh tolong korang?. Terima kasih sajalah! korang jagalah hal korang sendiri! Diri sendiri pun tak tertolong ada hati mahu tolong orang.

Baiklah korang semua pergi sebelum saya jerit!. Eh? Buat apa pulak korang mahu jerit kitaorang bukannya mahu buat apa-apa kat korang. Yalah. tapi krn korang ni garang sangat. bolehh saya cium korang sekali tak? Pada masa itu Dovan cuba menghulurkan kepalanya untk mencium wanita tersebut.

Dallam hati saya pada masa tu saya berkata, Gila btl dngn budak Dovan nie. Tiba-tiba pelepap ! Satu penampar yg cukup kuat kena sebahagian muka Dovan krn penampar itu lebih terkena bahagian lehernya.

Tergosok-gosok Dovan menahan pedih. saya hnya ketawa melihat Dovan dari atas motosikal. Tiba-tiba Dovan terus cuba memeluk wanita tue. dallam usaha Dovan itu, wanita tu menjerit tapi hnya kedengaran sekejap jer krn mulutnya ditekup oleh Dovan.

Dallam keadaan yg menggelabah itu, saya tertawa jg melihat gelagat Dovan yg berusaha bersungguh-sungguh untk memeluk wanita tu sampai jatuh bergelimpangan kedua-duanya. Pada masa itulah Dovan berteriak menyuruh saya menolongnya.

Saya bergegas ke tempat mereka sedanng berguling. Apabila saya menghampiri mereka, pelepak! satu terajang hampir mengenai butuh ku. Mujurlah ia hnya terkena pada bahagian peha. Tapi rasa sakitnya membuatkan saya terhencot-hencot berjalan.

Dovan yg sedanng kacau bilau itu menyuruh saya memegang tangan wanita tue. Sebaik jer saya berupaya memegangnya, Dovan bergegas untk memegang kakinya pula dan pada masa itulah mulut wanita itu terbuka kembali dan menjerit.

Tanpa disangka-sangka Dovan dngn cepat datang semula dan menumbuk muka wanita itu beberapa kali. Gila kau Dovan, saya berkata. sesudah ditumbuk sampai kemerahan mukanya, diaorang menangis teresak-esak. Dovan dallam suara yg bergetar, Ingat! Jika kau menjerit lg saya tumbuk-tumbuk muka kau sampai pecah biar semua orang tak kenal kau lagi.

Dovan kemudian menanggalkan baju-t nya dan disumbat sebahagiannya ke dallam mulut wanita tue. saya pada masa tu sudh tahu apa yg akan dilakukan oleh Dovan dan apa kesudahannya nanti.

Dallam hati saya, Kerja gila nie. tak pasal-pasal masuk lokap nanti kena belasah dek. Tapi saya tak mampu berbuat apa-apa. saya hnya melihat jer apa yg hendak dibuat oleh Dovan dan saya sendiri jg mahu melihat keseronokan yg bakal berlaku nanti.

Kali pertama dallam hidup saya. Dovan dallam keadaan bergelojoh dan kacau itu duduk di atas kedua-dua kaki wanita tersebut menyebabkan pergerakannya terkunci. dallam keadaan tangan yg terketar-ketar, Dovan cuba untk membuka seluar wanita tersebut.

Saya dallam hati saya pada masa tu jangaan cakaplah berdebar macam mahu pecah dada rasanya. Melihat Dovan sedanng membuka seluarnya, wanita itu meronta. Dan pada masa itulah Dovan yg macam dahh kena rasuk tue, menumbuk bertubi-tubi perut wanita sampai saya sendiri pun ngeri melihat perlakuan Dovan tue.

Wanita tu memejam mata menahan kesakitan dngn air matanya keluar tak henti-henti. Pada masa itu hendak jer saya suruh Dovan hentikan perbuatannya tue. saya lihat Dovan berjaya melondehkan seluar wanita tersebut sehingga menampakkan seluar dalamnya yg berwarna biru gelap.

Cerita Sex Rogol Awek Double Penetration

Dovan hnya melondehkan seluar wanita itu hnya setakat pehanya jer krn Dovan kemudian terus cuba membuka seluar dallam wanita tu pula. Waktu melihat seluar dallam wanita tersebut dan pehanya yg putih itu, batang ku sudh keras pada tahap maksima sampai sakit bila bahagian hujung kepala apabila ia menerjah ke atas mengenai seluar jeans yg ku pakai.

Dovan membuka seluar dallam wanita itu macam takut-takut sedikit. Akhirnya kitaorang berdua dapat menyaksikan kemaluan wanita yg dipanggil cipap itu. Pada masa itulah saya sendiri pun tak terkawal dan dallam keadaan masih memegang tangan wanita tu saya bergegas ke tempat Dovan dan melihat cipap itu.

Inilah kali pertama saya melihat cipap wanita melayu dewasa secara live. krn sebelum ini saya hnya melihat dallam movie itupun orang putih. Tak bnyak bezanya dngn cipap orang putih yg saya tengok dallam movie hanya wanita ini mempunyai bnyak bulu di bahagian atasnya dan kelihatan merah-merah muda di bahagian hujungnya belahannya.

Krn pada masa itu saya cukup geram, saya meraba-raba cipap nya menggunakan tangan ku yg terketas-ketar. tetapi baunya cukup tengik. Tapi hal itu menyebabkan saya lebih bernafsu. saya dan lupa segala-galanya.

Biarlah kena tangkap dan dipenjarakan asalkan saya dapat menikmatinya pada hari nie. Lagipun saya agak budak ni mesti penuntut UiTM. Mesti seronok buat seks dngn orang bijak, itulah yg saya fikirkan pada masa itu.

Dovan yg kelihatan tak terkawal lg tu bangun untk membuka seluarnya. Pada masa itulah kaki wanita tu terlepas dan cuba diterajangnya Dovan tapi kena sikit jer sehingga menyebabkan Dovan terjatuh.

Saya tahu sebenarnya wanita tersebut mahu menendang bahagian kemaluan Dovan. Dovan yg naik berang, terus menampar muka wanita tue. Cukup banyak! Sehingga menyebabkan bibirnya berdarah ditambah lg kesan bengkak akibat ditumbuk td.

Kemudian Dovan memijak pula perut wanita tersebut berulang kali sampai wanita tersebut mengeleng-geleng kepala minta Dovan hentikan. Buatlah lg macam td. saya hentak-hentakkan kepala kau kat batu tue, kata Dovan.

Saya melihat air mata wanita tu tak henti-henti mengalir. Dovan bergegas menanggalkan seluarnya dan seluar dalamnya. diaorang kini betul-betul berbogel. Lucu jg nampaknya sebabnya batang butuh nya pendek saja, hanya agak mengembung bulat.

Diaorang terus duduk berlutut di peha wanita tersebut. Cuba untk memasukkan batang butuh nya ke dallam cipap wanita itu. saya hampir tergelak krn sebaik jer kepala konek n ya menyentuh cipap wanita itu bercucuran sperma nya keluar.

Tetapi diaorang tetap jg cuba untk memasukkan konek nya. diaorang menggunakan jarinya untk membuka lubang cipap itu dan ruang yg terbuka itu terus jer diaorang menyondol konek nya. Ya! masuk.

Itulah yg saya saksikan dngn mata ku sendiri. wanita itu yg mulutnya masih ditutupi oleh baju Dovan hnya menutup mata. Dovan cuba menekan lg sehingga akhirnya habis konek nya ditengelamkan oleh cipap budak UiTM tue.

Saya lihat muka Dovan macam keliru dan gelisah dan takut-takut. diaorang terus melakukan adegan tarik sorong berulang kali dngn wanita itu yg hnya memejamkan mata sekuat-kuatnya. saya yg dilanda perasaan berahi yg amat kuat melepaskan pegagan tangan wanita itu dan yg hairannya wanita itu tidk lg melawan.

Mungkiin diaorang takut dngn ancaman daripada Dovan sebentar td. saya terus bergegas menanggalkan seluar jeans yg ku pakai dan turut berbogel seperti Dovan. saya hnya mampu mengosok-gosok konek ku sementara menunggu Dovan selesai dngn kayuhannya itu.

Dallam keadaan tangan sebelah mengosok konek ku, saya menanggalkan baju dan tudungnya. saya dapat melihat dan menyentuh dua buah bukit kepunyaannya dan krn terlampau terangsang sangat saya membuang baju yg Dovan gunakan untk menutupi mulutnya dan terus saya jilat mulut wanita itu sekuat hati saya.


Cerita lucah Rogol Awek Double Penetration
  • Saya gunakan lidah saya untk menjilat giginya. saya hisap dan telan air liurnya. Waktu itu saya benar-benarnya teransang kuat sampai saya tak hirau dahh dngn keadaan sekeliling. Dovan pula masih menyorong dan menarik konek nya dallam cipap wanita tersebut dan ada ketikanya diaorang berhenti dan membiarkan konek nya dallam cipap itu dan memerhatikan gelagat saya yg sedanng mengomol wanita itu.
  • Saya memarahinya krn saya jg mahu merasai lubang cipap wanita itu dan meminta diaorang mempercepatkan kayuhannya itu. Pada waktu itulah datang idea saya melalui filem blue yg saya tonton.
  • Saya ingin wanita tu menjilat dan menghisap konek ku. Terus saya letak konek ku di muka wanita tu lalu saya mengosok konek ku di seluruh permukaan muka wanita tersebut.
  • Saya menyuruhnya membuka mata. diaorang membuka sekejap dan kemudiannya menutup balik sekemas-kemasnya. saya kemudian menyuruh diaorang menghisap konek ku. Dan saya beri amaran jika diaorang mencederakan konek ku, akan saya cantas kedua-dua puting payu daranya dan menghiris cipap nya.
  • Saya meletakkan konek ku di hujung mulutnya dan menyuruh diaorang membuka mulut. Sebaik jer diaorang membuka mulut sedikit terus saya tekan konek ku dan menerobos masuk ke dallam mulutnya.
  • Saya dapat rasakan geselan lidahnya pada konek ku. Rasanya saya tak dapat bayangkan dan ceritakan. mmg berkali-kali ganda lebih sedap daripada melancap. saya terus me mulutnya. Sesekali diaorang membuka mata melihatkan konek ku keluar masuk dallam mulutnya.
  • Cantik btl budak wanita nie. kata hati ku. Beruntung saya hari nie. Dahlah cantik bijak pula tue. td bukan main garang sekarang nah, rasakan apa yg lelaki bolehh buat untk kau yg secantik nie.
Dovan pula terus dngn adegan keluar masuknya. Sesekali saya menjengah ke arah Dovan sama ada diaorang telah selesai ke belum. saya dapat lihat bibir cipap wanita itu masuk dan keluar ke dallam lubang cipap seiringan dngn dorong masuk konek Dovan.

Dovan jg meracau berkata entah apa semasa adegan sorong masuknya tue. Tak tentu butir katanya. Sedaplah! Sedapnya! Ahh. Ah. , berdecik-decik bunyinya cipap tu dikerjakan oleh Dovan. tdk lama kemudian Dovan menghenjut cipap wanita itu sekuat hatinya hingga menyebabkan wanita tu mengeluh kecil.

Rogol Awek Double Penetration kisah blue malay, cerita seks Rogol Awek Double Penetration, cerita sex melayu Rogol Awek Double Penetration

Rogol Awek Double Penetration


Dovan menjerit dan mengerang dallam kerongkongnya. Rupa-rupanya diaorang sudh mencapai puncak nikmat seks hasil geselen dngn cipap wanita td. diaorang berhenti dan memejam mata. mungkiin untk merasai sisa-sisa nikmat yg masih ada.

Lepas tu konek nya dikeluarkan dari lubang yg basah. saya tengok masa tue, tak ada pun darah. Orang cakap kalau anak dara buat seks mesti ada darah kan. Sekarang giliran saya pula.

Saya keluarkan konek ku dari mulutnya. Habis basah konek ku dngn air liurnya. saya duduk mencangkung di peha mengadap cipap nya. saya perhatikan seketika. Masih terdapat lelehan sperma yg keluar.

Tanpa membuang masa saya tanggalkan seluar dan seluar dalamnya yg masih terlekat dilututnya. saya bogelkan diaorang terus. sambil itu Dovan kelihatan berehat sambiil memerhatikan saya. Letih agaknya. Ya lah saya rasakan wanita ni mngkin 3-4 tahun lebih tua daripadanya.

Kemudian saya menuju ke cipap nya. saya masukkan sebatang jari ku ke dallam rongga cipap nya. Lembiknya. Kemudian saya buka kangkangnya seboleh mngkin hingga menyebabkan lubangnya terbuka luas. saya jadi sasau ketika itu krn melihat cipap wanita melayu yg berkeadaan seperti itu.

Ya lah, kan wanita melayu ni pemalu. saya ambil bajunya dan gosokkan pada cipap nya untk mencuci sisa-sisa lelehan td. sesudah agak bersih saya terus mencium cipap nya. Entahlah tak tahu saya mahu bagitahu kau orang.

Mungkiin pada mereka yg telah buat seks tahulah baunya. Baunya hapak tengik. Tapi bau itulah yg buat saya geram dan sanggup menjilatnya. Tergeliat-geliat diaorang bila saya menjilat cipap nya.

Kemudian saya terus bangun. sudh tiba masanya saya untk merasai geselan cipap nya pada konek ku. saya mahu tahu macam manalah rasa dari geselan cipap budak UiTM nie. Terus saya pegang konek ku dan menuju ke aras lubang yg ternganga tue.

Saya masukkan secara perlahan-lahan untk merasai nikmatnya. mmg sedapnya nikmat geselan cipap nya sampai saya sendiri memejamkan mata. Rasa lembik, berlendir dan hangat-hangat mengemut konek ku. Ahh sedapnya. hnya itu yg mampu saya ucapkan.

Krn selepas itu saya terus berdayung sekuat dan semahu hati ku. wanita tu pula sudh kelihatan bunyi mendesah tapi kecil saja. saya dapat dengar bunyi suaranya mendesah walaupun perlahan.

Mungkiin diaorang sendiri merasai nikmat pemerkosaan ini. saya kemudian menyuruh diaorang lipatkan kakinya memeluk ku. diaorang mengikutinya. Oh nikmatnya saat itu. saya benar-benar berada dallam kesedapan yg amat sangat.

Oleh krn tak tahan sangat dngn diselubungi dngn nafsu yg tinggi menggunung saya menyuruh diaorang bersuara dan bukan hnya memejam mata dan bisu. sesudah dipaksa barulah diaorang memperdengarkan suara erangannya walaupun bukanlah natural seperti dibuat-buat saja.

Tetapi saya idea. saya henjut konek ku sekuat hati dallam cipap nya dan terdengarlah jeritannya naturalnya. Aah. sakit isk isk. saya makin bernafsu. Terus menghenjut lubang nikmat itu keluar masuk sampai lenguh pinggan saya dibuatnya.

Saya baring dan minta diaorang me ku pula. Mula-mulanya diaorang mengeleng-ngeleng kepala tak tak tahu sehingga Dovan yg sedanng berehat ketawa berdekah-dekah. Dovan kemudian mengatakan, Buatlah macam diaorang buat kat kau td! Atau kau mahu kena penumbuk saya lg ke? saya berbaring.

Sambil tu saya tanya nama dia. Katanya Sabila. Ahh baru kini saya tahu nama dia. sesudah mengomol sekian lama barulah diaorang beritahu namanya. Sabila buat apa yg saya minta diaorang buat.

Dallam keadaan berbogel, diaorang duduk atas perut ku dan menjilat muka ku dngn lidahnya. Kemudian diaorang menghisap mulut ku. saya kemudian membuka mulut ku dan menyuruh diaorang meludah dallam mulut.

Sesudah diludah saya terus menelan air ludahannya tue. Kemudian saya minta diaorang masukkan konek ku dallam cipap nya. diaorang mengangkat sebelah kakinya untk meninggikan kedudukan cipap nya melepasi konek ku dan terus dipegang konek ku dan dimasukkan dallam cipap nya.

Bluss. masuk sampai ke pangkal sampai diaorang pun mengigit bibirnya sendiri. sambil diaorang menghempas badannya ke badan ku, diaorang berusaha untk menolak dan mengangkat cipap nya supaya konek ku dapat digeselkan.

Saya pula memeluknya sekuat mungkin. Gerakan yg pada mulanya agak lembab dan perlahan bertukar jadi cepat dan keruan. saya betul-betul mahu berterima kasih padanya krn melayani ku dngn baik sekali, tidk seperti diaorang melayani Dovan td.

Mulutnya sudh bnyak mengeluarkan perkataan yg bukan-bukan. Perkataan yg mencarut bukan main bnyak lg sehingga saya rasakan konek ku dibasahi dngn lelehan panas. Akhirnya saya rasa sperma saya mahu memancut.

Saya beritahu diaorang saya mahu keluarkan sperma sekarang. diaorang sekadar mengangguk dan saya terus henjut peli rku ke atas sekuat mungkin. Akhirnya saya dan diaorang terkulai layu. Nafas dadanya tercunggap-cunggap menekan dada ku.

Terlampau nikmat sebentar td. Tiba-tiba Dovan datang dan mengangkat tubuhnya yg layu itu dari badan ku ke atas pantai semula. Rupa-rupanya Dovan mahu melakukan sekali lagi. Walaupun sudh letih Sabila terpaksa mengangkang cipap nya sekali lagi.

Tetapi Dovan hnya melakukan perkara yg sama. diaorang hnya menjolok masuk keluar konek nya dallam cipap Sabila dan selang beberapa minit kemudian diaorang memancutkan sperma nya kembali. mungkiin diaorang mahu melepas geram krn ditampar oleh Sabila sebelum ini.

Sesudah itu, kitaorang menyuruh Sabila yg kelemasan dan kelayuan itu memakai pakaiannya semula kecuali seluar dalamnya. Dovan telah mengambil seluar dallam Sabila dan digosokkan pada kemaluan Sabila. Dovan kata diaorang mahu gunakan seluar dallam Sabila untk melancap bila terangsang masa depan.

Saya menghantar Sabila ke perhentian teksi. saya pun tak tanya ke mana arah yg hendak ditujuinya selepas itu. Selepas itu saya dan Dovan balik ke rumah sewa kitorang. Waktu itu dahh hampir pukul 8 malam.

Kitaorang senyap jer sepanjang malam itu dan tidur awal. Maklumlah badan keletihan berjuang sebentar td. saya kini masih bekerja di bengkel manakala Dovan pula telah berhijrah ke kl. Kadang-kadang bila teringat peristiwa tue, saya akan melancap seorang-seorang dallam bilik.

Saya bernasib baik mngkin Sabila tak laporkan pada pihak berkuasa.
Rogol Awek Double Penetration ***
Rogol Awek Double Penetration, sex story , Rogol Awek Double Penetration kisah blue malay, cerita seks Rogol Awek Double Penetration, cerita sex melayu Rogol Awek Double Penetration, porn, erotic novel sex, Rogol Awek Double Penetration



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/