Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung

Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung | saya Badin, anak sulong dalam sebuah keluarga yaang sederhana. Bertugas sebagai pegawai pemasaran hartanah. emak bapak saya mmng sibuk memanjang. ader kat rumah time malam saja. Time siang yaang ader cuma saya dan adik saya serta orang gaji.

Orang gajiku mbak Marinah. Dah agak tua. Tengok pun tak selera. Setahun 2 kali balik indon. Adik saya pula Safina, satu-satunya adik yaang saya ader. Sekarang die bertugas sebagai junior eksekutif.

Pada masa itu, saya menuntut di kolej swasta dan adik saya bersekolah tingkatan 4. Beza umur kita 2 tahun saja. Hubungan kita mmng akrab. Kisah ini terjadi bila emak saya ambil cuti dan temankan bapak saya pergi conference di Australia selama 1 bulan.

Siap honeymoon sekali lagii daa. Ketika itulah hubungan terlarang antara saya dan adik saya bermula sehingga kini. saya sendiri tak menyangka akan melakukan perbuatan terkutuk itu dngan adik saya sendiri.

Malah, sebelum itu saya sendiri akui saya langsung tak ader berniat serong kepada adik saya. Namun pada hari itu, sejarah yaang menyatukan hati kita telah membawa kita ke kancah yaang hina ini.

Ikutilah kisahnya yaang telah diolah semula utk menyedapkan penyampaian tanpa mengubah sebarang fakta asal. mmng boring hari tue. Kuliah habis awal. So, balik rumah pun awal lah. saya tengok mbak Marinah masih lagii membersihkan halaman rumah.

"Kok awal pulang hari ini bapak Badin? " mbak Marinah menegurku yaang sedang berjalan menuju ke pintu masuk rumah. "Kuliah habis awal lah mbak. Mbak masak tak hari nie? " tanyaku.

"Sudah pak, saya baru sahaja siap sediakan di atas meja. Masih panas. Makan sekalian dngan ibu Safina ya pak. " Katanya "Safina dah balik ye? " tanyaku "Sudah pak, baru saja tadi die masuk ke dalam" sambung mbak Marinah.

Adik saya sudah balik sekolah rupanya. saya pun masuk ke rumah dan kelihatan adik saya sedang sedap makan sendirian. "Wah, makan sorang ye? Tengok tue, punyalah gelojoh, baju sekolah pun tak tukar lagii. " Kataku mengusik adik saya.

"Laparlah bang. Safina makan sekali" pelawa adik saya sambil terus bangun dan menyedukkan nasi ke dalam pinggan untukku. saya pun makan bersama-sama adik saya. Sedang saya sedap melantak, tiba-tiba kakiku terasa diusik.

Saya lihat di bawah meja, tak ader apa-apa. Kucing mmng tak ader, emak saya tak suka kucing. saya sambung kembali makan. Sekali lagii kakiku terasa di usik. saya tengok sekali lagii di bawah meja.

Mmng tak ader apa-apa, saya syak mesti adik saya yaang main-main nie. saya pun jeling adik saya dan kelihatan die buat seolah tak ader apa-apa yaang berlaku. Sekali lagii saya merasakan kakiku di sentuh dan sepantas kilat kedua-dua kaki ku mengepit dan menangkap apa yaang mengusik kakiku.

"Aduhh bang. Safina surrender. Safina surrender. ha ha ha ha" kata adik saya sambil ketawa. "Oh. kacau abang ye. Kenapa? Kaki dah gatal ye? " usikku. "Tak, satu badan. abang tolong garukan ye lepas nie. " kata adik saya manja sambil melentokkan badannya.

"Garulah sendiri, nah pakai nie lagii sedap tau. " kataku sambil menghulurkan garfu kepadanya. "Alah abang nie. " adik saya marah manja sambil mencubit pehaku. kita pun kembali menyambung makan dan sepanjang makan itu lah adik saya terus menerus menggesel-geselkan kakinya di kakiku.

Saya buat tak kisah saja, maklumlah, apa yaang ader di dalam fikiran saya adalah die hendak bergurau dngan saya. Selepas saya habis makan, saya menuju ke sinki utk membasuh tangan dan diikuti adik saya di belakang.

Sedang saya mencuci tangan, adik saya tiba-tiba menyelit di sebelah dan terus menghulurkan tangan ke arah paip yaang mencurah keluar airnya. Sedangkan ketika itu saya masih lagii mencuci tangan.

Sambil tersenyum-senyum die terus merapatkan badannya kepada ku dan tangan kirinya memeluk pinggangku erat. Dapat saya rasakan tetek nya menonjol rapat ke lenganku. Lembutnya bukan kepalang. Tapi langsung tak ader niat buruk di kepalaku time tue.

Selepas itu, die pun terus berlari masuk ke bilik dan saya terus menuju ke bilik komputer, hendak menyiapkan assignment. Sedang saya menyiapkan assignment, mbak Marinah datang dan memberitahu bahawa jika perlukan apa-apa panggil die di bilik.

Die penat dan hendak tidur katanya. saya pun mengiyakan. tak lama selepas itu, sedang saya khusyuk mengadap komputer, saya terkejut bila tiba-tiba ader tangan yaang memelukku erat dari belakang dan terasa pipinya menyentuh pipiku.

Saya rasa saya kenal bau tue. "Hah, dah tak ader kerja lah tue. Kerja rumah dah buat? " kataku "Belum, malam nanti abang tolong ajarkan ye. Safina peninglah, abang faham-faham sajalah cikgu Hazim tue. Ajar cam kita orang nie dah pandai. Laju saja. " kata adik saya.

Saya faham, oleh kerana saya juga bersekolah di sekolah yaang sama dahulu. Cikgu Hazim tue mengajar mmng laju. saya sendiri pun terpaksa banyak bincang dngan kawan-kawan utk lebih faham.

"Abang, Safina nak tengok tv lah, Safina. " ajak adik saya. "Safina pergi dululah, abang nak siapkan satu chapter dulu. Kejap lagii abang datang. " Kataku "Ok, datang ye. " kata Safina sambil memberi saya satu ciuman di pipi.

Saya rasa pelik, kenapa dngan adik saya pada hari tue. cam miang semacam. Ah, lantak dialah. saya sambung kembali kerja ku. Siap saja satu chapter, saya terus tutup pc dan keluar menuju ke ruang tamu.

Senyap, tv tak hidup. Tadi kata nak tengok tv? Mana die pergi? Ah, mesti kat bilik emak dan ayah. Kalau betul lah kat situ, teruklah kalau emak ayah tahu, die orang mmng tak gemar kita tengok tv dalam bilik die orang.

Saya terus menuju ke bilik emak ayah kat atas. saya lihat sejenak bilik mbak Marinah, pintunya tertutup rapat. Dah tidur lah tue. Bila saya buka pintu bilik emak ayah, saya lihat Safina tengah baring atas katil sambil matanya tertumpu kepada tv di hadapan katil.

Cerita Sex Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung

"Ha, datang pun. Safina lah sini, cerita best nie. " Pelawa adik saya selepas menyedari kehadiran saya. saya menutup pintu dan terus baring di sebelahnya. Kelihatan di tv adegan-adegan panas sedang tertayang.

Terkejut saya, mana die dapat cerita tue. "Mana Safina dapat cerita nie? " tanyaku. "Jumpa dalam laci meja solek emak. " Jawab adik saya. saya pun tanpa banyak tanya, terus tengok cerita tue.

Dari satu babak kepada satu babak. mmng saya bernafsu time tue tapi saya tahan. Adik saya ader kat sebelah, tak kan saya nak lancap kat situ juga. Adik saya pulak, saya dengar nafasnya semakin kuat.

Saya jeling, kelihatan tangannya dah ader kat kelengkang. saya jeling sekali lagii, saya tengok betul-betul kelengkangnya. Wah, kain batiknya dah basah. Biar betul adik saya nie. Matanya tak berkelip tengok mat salleh tue doggy style minah salleh yaang seksi tue.

Lepas satu lubang, satu lagii lubang die bedal. saya pun terangsang juga, lebih-lebih lagii bila nafas adik saya makin menggila. die tak malu ke saya abang die nih kat sebelah die saja? Lantak die lah, saya pulak yaang rasa malu.

Terus saya bangun dari katil dan hendak keluar dari bilik. Tiba-tiba adik saya menarik tangan saya. "Abang nak pergi mana? " tanyanya menggoda. "Nak ke toilet jap. Nak kencing. " Kataku sambil melihat die masih memegang tangan saya sementara tangan yaang sebelah lagii di kepit kelengkangnya yaang kelihatan sudah basah kain batiknya.

"Abang nak lancap ye? " tanyanya sambil tersengih. "Nak kencing lah, apa lah kau nih" kataku sambil melepaskan pegangan tangannya dan terus keluar dari bilik. Apa lagii, masuk bilik air, terus melancaplah.

Tengah syok bedal batang tiba-tiba pintu bilik air diketuk. Kedengaran suara adik saya menyuruh saya keluar cepat sebab die nak terkencing sangat. Terus tak jadi saya nak terus melancap.

Saya pakai balik seluar dan keluar dari bilik air. Ternampak adik saya tengah mengepit kelengkangnya. mmng kelihatan cam orang yaang tak tahan nak terkencing. saya bagi laluan die masuk ke tandas, cam lipas kudung die masuk.

Tapi, bukan ke kat dalam bilik emak ayah dan bilik die ader toilet, yaang die sibuk masuk toilet saya nih apahal pulak. saya duduk atas katil sementara tunggu die keluar dari bilik air.

Tak lama kemudian die keluar. Muka ceria semacam. "Dalam bilik emak ayah kan ader toilet, kenapa sibuk ingin masuk toilet bilik abang nie? " tanyaku kepadanya yaang sedang membetulkan kain batiknya.

Ternampak tompok yaang basah jelas kelihatan di kain batiknya. "Saja, tak boleh ke nak kencing kat toilet bilik abang? " katanya "Dah habis ke cerita tadi? " tanyaku lagii "Tak habis lagii. Tapi Safina dah tutup dan simpan cd nya" katanya lagii.

"Dah kencing, tak reti-reti nak keluar? " kataku. "tak nak. "katanya. saya terdiam melihat telatah adik saya yaang tersengih-sengih berdiri di hadapan ku. Kemudian die menanyakan saya soalan cepu emas.

"Abang pernah lancap? " tanyanya "Itu rahsialah. yaang kau sibuk nak tahu nie kenapa? yaang kau tue pernah lancapkan? " tanyaku pula. "Pernah. "jawabnya sambil tersenyum. "Bila? Hah nie mesti tadi time stim tengok cerita blue tue? Kah kah kah. " kataku sambil ketawa.

"Tak sekarang. " adik saya menjawab sambil terus meletakkan tangannya di celah kelangkangnya. die terus menggosok-gosok kelengkangnya sambil terbongkok-bongkok. Kelihatan kain batik yaang masih dipakainya bergerak-gerak mengikut gerakan tangannya sambil matanya tak henti-henti memandangku kuyu.

Suaranya mendesah, terasa seperti ader kenikmatan sedang menyelubunginya. "Abang. ohh sedapnya bang. " Safina merintih kesedapan di hadapanku. saya serta merta terkejut dngan perlakuannya. Sama sekali tak saya sangka saya akan melihat tayangan percuma seorang perempuan melancap di hadapanku, malah die adalah adik saya sendiri.

Saya tak tahu nak cakap apa. Nak halau die keluar dari bilik, tapi perasaan saya tertahan-tahan pasal best pulak tengok die mendesah kenikmatan dngan gaya yaang mengghairahkan itu. Nafsu saya perlahan-lahan bangkit tapi saya tahankan sebab saya tahu die adik saya dan saya tak sepatutnya mengambil kesempatan ke atasnya.


Cerita lucah Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung
  • Hatiku betul-betul bergelora. Terutama bila die semakin hampir kepada ku dan jarak kita kini hanya lebih kurang sekaki. Dapat saya lihat kain batik yaang melapik tangannya yaang sedang menggosok kelengkangnya semakin basah.
  • Adik saya tiba-tiba menarik tangan saya dan diletakkan di atas buah dada nya yaang tak bercoli itu. saya tak menolak, saya membiarkan. Seperti terpukau dngan pertunjukkan yaang dipamerkan. saya ramas dan usap buah dada nya yaang masih berlapik t-shirt itu.
  • Terasa ianya keras dan putingnya menonjol. Desahan adik saya semakin kuat. Tiba-tiba die menolak saya hingga saya terlentang di atas katil. saya cuba bangun tetapi die terus duduk di atas dadaku.
  • Terus sahaja die menggeselkan kelengkangnya di badanku. Kali ini tanpa halangan dari kain batiknya kerana sudah diselakkan namun masih tertutup dan membuatkan saya tak dapat melihat kelengkangnya yaang menghenyak dadaku.
  • Kedua-dua tangannya menguli buah dada nya sendiri. mmng seperti tayangan strip tease. Kemudian die melentikkan badannya ke belakang dan menghulurkan tangannya ke belakang dan mencari zip serta butang seluar slack yaang ku pakai.
  • Saya cuba bangun utk menghalang tapi badannya yaang agak berat itu menahan dan tangan ku terhalang oleh pehanya yaang montok di atas badanku. saya pasrah, terasa seperti saya akan di rogol oleh adik saya sendiri.
  • Kelakarkan? mmng kelakar, tapi itulah kenyataan. adik saya berjaya mendapatkan batang saya yaang mengeras setelah die berjaya membuka dan melurutkan seluar dan seluar dalamku. Di lancapkan batang balak ku lembut, saya semakin asyik.
  • Saya membiarkan perlakuannya yaang masih menggeselkan kelengkangnya di atas dadaku sambil tangannya terus melancapkan batang balak ku di belakangnya. Dadaku terasa semakin basah dngan cairan faraj nya. Matanya tak lepas memandang mukaku.
Batang balak ku semakin di lancap laju. Kemudian die menghentikan lancapannya dan mengensot ke belakang sehinggalah saya dapat merasakan kehangatan faraj nya yaang basah itu menyentuh kepala batang balak ku.

Saya cuba hendak melarikan diri pada ketika itu. Ketika saya cuba bangun, dngan pantas die terus duduk di atas batang balak ku membuatkan dngan sekali tekan batang ku terus terbenam ke dalam faraj nya.

Ah, mmng agak sakit ketika itu. batang balak ku ditekan secara paksa hingga menyentuh dasar rahimnya. die juga kelihatan menahan kesakitan. kita kemudian terdiam. saya seperti tak percaya apa yaang saya sedang lakukan.

Namun apa yaang saya rasakan adalah batang balak ku kenikmatan dikemut dan dipijat-pijat oleh faraj nya. Sesekali die akan menggelek bontot nya membuatkan batang balak ku yaang keras itu seolah diuli di dalam lubangnya.

Ohh, mmng sedap ketika itu. mmng adik saya kerjakan cukup-cukup batang saya. Akibat kenikmatan yaang merangsang minda dan saraf saya, segala pertimbangan saya hilang serta merta. Apa yaang saya ingin adalah kenikmatan ketika itu.

Adik saya seperti tahu. die terus menyelak baju t ke atas dan menanggalkannya. Tinggallah hanya kain batik yaang membalut tubuhnya dari pinggang hingga ke bawah, menyembunyikan batang balak ku yaang tenggelam agak lama di dalam faraj nya.

Melihatkan saya berkali-kali menelan air liur melihat buah dada nya, terus die menarik kepala ku ke arah dadanya dan disuakan puting buah dada nya ke mulutku. Lagaknya seperti seorang ibu yaang ingin menyusukan anaknya.

Saya terus menghisap putingnya yaang keras menonjol itu. Desahannya semakin kuat, tekanan ke atas batang balak ku juga semakin kuat membuatkan batang balak ku semakin menghenyak dasar rahimnya lebih kuat.

Die kelihatan seperti sudah kerasukan. Dipeluknya kepalaku supaya lebih rapat menekan buah dada nya. saya semakin bernafsu. saya terus memeluk tubuhnya dan menghisap buah dada nya semahu hatiku kerana apa yaang saya rasakan adalah die seolah inginkan saya melakukan sepuas hatiku ke atas tubuhnya atas kerelaan dirinya.

Kemudian die mula mengangkat bontot nya naik dan kemudian turun kembali berulang kali. batang balak ku yaang tadinya dikemut semahu hatinya kini keluar masuk ke dalam faraj nya. Ohh.

Mmng sedap. Masih ketat walau pun dari apa yaang saya rasakan, dirinya sudah lagii tak ader dara. Barulah saya tahu, sebelum ini die pernah melakukan seks namun dngan siapa saya tak pula pasti.

Cairan yaang terbit dari rahimnya melicinkan lagii pergerakan batang balak ku keluar masuk faraj nya. Keghairahannya semakin tak terkawal. Hayunan bontot nya semakin laju dan kemutannya semakin kuat. Selang beberapa minit selepas itu, saya dapati nafasnya semakin kuat namun agak putus-putus.

Hayunannya juga semakin goyah tetapi lebih dalam hingga ke pangkal. Akhirnya adik saya menenggelamkan batang balak ku sedalam-dalamnya dngan badannya terlentik memelukku. Kelihatan pehanya mengejang dan tubuhnya juga mengeras dan sedikit menggigil seperti terkena arus elektrik.

Desahan nafasnya seperti lembu kena sembelih, namun terlalu mengghairahkan. "Abang. Safina dah klimaks. ohh abang. Sedap bang. " Katanya dalam suara yaang menggeletar. Bintik-bintik peluh kelihatan timbul di dahi dan dadanya bersama kulitnya yaang berbintik kemerahan.

Itulah first time saya tengok perempuan klimaks dalam pelukanku. Namun saya masih lagii belum terasa nak pancut. adik saya kemudian mengangkat bontot nya membuatkan batang konek ku keluar dari faraj nya.

Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung, kisah seks melayu, cerita blue malay Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung, kisah sex

Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung


"Abang. Safina cintakan abangg. " katanya sambil tangannya membersihkan cairan faraj nya yaang berlumuran di batang balak ku menggunakan kain batik yaang masih dipakainya. Tangannya terus melancapkan batang balak ku dalam keadaan die masih berkain batik.

Die menonggeng di sebelah saya dan menjadikan badan saya sabagai pengalas kepalanya. saya menikmati lancapan yaang dilakukan sambil tangan saya meramas-ramas bontot nya. Ketika itulah saya baru sedari bahawa adik saya mempunyai bontot yaang betul-betul cantik.

Bontot nya bulat dan tonggek, dihiasi pinggang yaang ramping dan peha yaang gebu. "Safina, bontot Safina cantiklah. " kataku memujinya. "Abang nak ke? Safina. " katanya sambil terus menghentikan lancapan dan terus menyelak kainnya ke atas mempamerkan bontot nya kepadaku.

Saya terus memintanya menonggeng di atas katil. die menurut dan saya terus berlutut di belakangnya. Tangannya digapai kebelakang mencari batang balak ku. saya dekatkan batang balak ku ke tangannya dan die terus menyambar dan terus sahaja menggosokkan batang balak ku di faraj nya.

Setelah batang saya penuh berlumuran dngan air faraj nya yaang pekat melekit itu, die terus menghunus batang balak ku ke lubang bontot nya yaang kelihatan sedikit terbuka mulutnya. saya tahu die hendak saya bedal bontot nya, apa lagii, saya tekanlah batang balak ku masuk.

Peh. mmng ketat gila. Baru masuk kepala dah perit batang balak ku. cam kena cepit. die cuma mendesah. saya tekan lagii hingga separuh batang saya terbenam ke dalam bontot nya.

Desahannya semakin kuat. "Aduh bang. sakit. slow sikit sayang. " rintihnya. saya tekan lagii semakin dalam. saya tak pedulikan kesakitannya pasal saya juga merasakan sakit menekan batang balak ku ke lubang bontot nya yaang amat sempit itu hinggalah semua batang balak ku hilang terbenam di dalam bontot nya.

Setelah agak lama dalam keadaan begitu, barulah saya menhayunkan batang balak ku keluar masuk dalam tempo yaang perlahan. "Bang. sakitt. tapi sedap. dalam lagii bang. " pintanya. saya pun hayunkan batang balak ku sedalam-dalamnya seperti yaang dipintanya.

Desahannya semakin kuat. Hinggalah akhirnya die semakin melentikkan tubuhnya membuatkan batang balak ku semakin selesa keluar masuk bontot nya. saya hayunkan semahu hatiku kerana die juga menikmatinya walau pun sesekali die mengaduh kesakitan.

Akhirnya saya sudah rasa batang balak ku akan meletup. "Safina, abang nak terpancut sayang. Sedap ni. pancut dalam ye sayang. " pintaku "Abang. sedapnya. Pancutlah bang. Keluarkan air abang. " rintihnya.

Akhirnya, saya melepaskan benihku ke dalam bontot adik saya sedalam-dalamnya. adik saya mengemut bontot nya membuatkan batang balak ku terkepit-kepit memuntahkan maninya. Ohh. mmng sedap. Lepas habis saya pancutkan benih saya dalam bontot nya, saya tarik keluar batang balak ku dan kelihatan batang balak ku berlumuran dngan cairan maniku yaang sedikit kotor warnanya.

Saya lap dngan kain batik yaang dipakainya dan terus terbaring kepenatan. die terus memelukku dan kita terlena hingga ke petang. Selepas kejadian itu, kita selalu mengambil peluang utk bersama dan ketika malam, jika die tak datang bulan, sudah pasti die akan datang ke bilikku minta dijimak.

Akibat dari ketagihan membedal bontot nya, lubang bontot nya kini semakin besar dan semakin dapat menerima batang balak ku tanpa rasa sempit yaang teramat sangat seperti ketika pertama kali saya membedalnya.

Adik saya menceritakan bahawa die sebenarnya cemburu kerana terlalu ramai pelajar perempuan di sekolahnya yaang menyintai saya. Walau pun saya sudah tak lagii bersekolah di situ, tetapi namaku masih lagii disebut-sebut pelajar perempuan.

Dari situ timbul perasaan ingin menyintai saya dan seterusnya timbul perasaan berahi yaang amat mendalam kepadaku. Walau cam mana pun kita melakukan hubungan seks, kita tetap cover line. Kondom dan pil perancang pasti ader dalam simpanan kerana setiap sperma ku pasti tak akan dibazirkannya.

Melainkan jika saya ingin memuntahkannya di atas badannya seperti di mukanya, bontot nya, pakaiannya dan tudungnya. Hingga kini, walau pun kita masing-masing sudah mempunyai kekasih, namun jika kita bersama, pasti kita lebih dari suami isteri.

Baru sahaja tadi adik saya keluar dari pejabatku dngan faraj nya yaang dipenuhi sperma ku. Dah lah kondom tak bawak, pil perancang pulak dah habis. Sanggup die datang pejabat saya dari pejabatnya yaang 5 kilometer jaraknya semata-mata nak batang saya.

Bayangkanlah betapa peliknya die tue. Mesti sekarang nie die tengah cari pil perancang kat farmasi. Kalau tak, teruklah kita orang. Alamak, seluar dalam die tertinggal pulak, jangan sampai sperma saya banyak meleleh keluar sudah lah, kalau banyak meleleh, pasti nampak basah.
Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung ***
Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung, sex story , Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung, kisah seks melayu, cerita blue malay Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung, kisah sex, porn, erotic novel sex, Cerita Lucah Abang Kongkek Adik Kandung



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/