Pepek Bini Orang Ketat Sedap

Pepek Bini Orang Ketat Sedap | Namaku Timmo Usia 23. Pendapatanku amat lumayan dan hobiku mengumpul kenalan untuk dikongkek. Berdasarkan pengalaman dan pergaulan harian, saya dengan mudah dapat memikat awek yaang saya ingini. Dengan skill saya yaang tersendiri, jarang yaang terlepas dari penangan penis ku.

Perinsipku adalah "kalau tak dapat hari ini, lain kali boleh dapat jugak. " Sesetengahnya memakan masa hampir seminggu baru saya dapat. Petikan dari pengalamanku jugak, saya pernah amat menyukai pada seorang kenalan awek yaang berumur 25 an.

Diorang ni bini seorang pegawai majlis daerah. Rasyina namanya. Suaminya tidak dapat memberikan kepuasan kepadanya lantaran lemah sahwat kerana berbagai penyakit. Si Rasyina ni bertubuh kecil. Potongan rambutnya seperti Zarina Zainuddin, mengerbang tapi kemas.

Diorang bertubuh kecil, sekecil Shela Majid. Wajahnya ayu dengan make up yaang sederhana tebal tetapi mampu memukau setiap lelaki yaang memandang. Bibirnya sentiasa merah merkah dan menggairahkan. buah dada nya menonjol dengan potongan badan yaang cukup menggiurkan.

Diorang sentiasa berbaju kebaya atau kurung moden. Satu malam saya bertemu dengannya dekat tempat parking, lalu saya mengajaknya ke tempat tinggalku. saya membawanya ke banglow saya di kawasan penempatan yaang terasing dari hiruk-piruk kota dan tiada gangguan.

Saya tinggal sendirian di situ. Di ruang tamu rumahku saya meminta diorang membiasakan diri seperti di rumah sendiri. Maklumlah kerana inilah kali pertama kita bertemu secara berdua sahaja dan di dalam bunglow saya sendiri pula.

Well. diorang begitu cepat menyesuaikan diri. Sambil kuhulurkan minum, saya berbual dengannya sambil mendengar alunan musik romantik. "Timmo tak sunyi tinggal seorang? " tanyanya memulakan bicara. "Siapa yaang sudi temankan Timmo kak?. " balasku sambil memegang tangan dan merapat ke tubuhnya di atas sofa sambil membelainya.

Diorang memelukku secara tiba-tiba bagai tak ingin dilepaskan. "Kak. , Timmo sunyi sekali di sini. Rumah besar tapi. ! " kataku tersekat-sekat. "Kalau Timmo sunyi. biar akak saja yaang hiburkan. ! Itu pon kalau Timmo mau. ! " katanya lagi sambil mengusap-usap pangkal paha saya.

Lepas tu bibir kita pon bertaup rapat. "Bila-bila pon akak sudi temankan. Kalau Timmo nak akak boleh layan Timmo lebih dari suami akak sendiri. ! " Rasyina memegang tanganku dan membawanya ke arah bukit berkembar miliknya.

Terasa kenyal daging yaang membukit tersebut. Tanpa disuruh saya meramas kedua payudara nya dengan ganas. Tak puas dari luar, saya buka kancing bajunya satu persatu hingga terburai kesemuanya. buah dada nya bagai bersesak padat hendak keluar dari bra yaang dipakainya.

Dalam cahaya terang, payudara nya nampak putih bersih tanpa sebarang cacat cela. Tanpa membuang masa saya pon tanggalkan cangkuk branya dari belakang. Lepas tu kulurutkan pula baju serta kain yaang dipakainya.

Maka terdamparlah pakaiannya di atas lantai marble di ruang tamuku itu. yaang tinggal hanya seluar dalam yaang bentuk "v" yaang masih berperanan melindungi daerah terlarangnya itu. saya mengulum dan menyonyot kepala payudara nya yaang bagaikan tumbung kelapa dengan bentuk bengkakkan di sekeliling tompok hitam kepala payudara nya.

Saya pasti anda pernah melihat bentuk seperti ini di dalam filem lucah. Malahan payudara nya yaang pejal itu jugak membengkak seperti belon. Dengan bernafsu sekali saya kerjakan payudara nya.

Saya kulum dan saya nyonyot semahunya hinggakan diorang menjerit-jerit kecil, "ah. ahh. ah. seedapnya. ! Timmo. ! " bila saya gigit-gigit puting payudara nya itu. Permainan kepala payudara berlangsung agak lama.

Ianya sentiasa diiringi dengan dengusan nikmat dari mulutnya. Kemudian kucium seluruh tubuhnya hingga diorang menlentik-lentik tidak dapat menahan kegelian. saya tidak mengucup bibirnya buat sementara waktu kerana bibirnya yaang merkah itu akan saya lumat di akhir permainan nanti.

Lagipun bibirnya amat menawan dengan gincu yaang berkilat-kilat bagaikan berair dan sudah pasti ianya mahal. Permainan di ruang tamu berlangsung cukup lama. Akhirnya saya merangkul tubuhnya untuk didukung masuk ke dalam bilik tidurku yaang telah disusun kemas oleh pembantuku di siang hari tadi.

Di atas tilam setebal satu setengah kaki itu saya londehkan seluar dalamnya dari tubuh. Kini terpampanglah segitiganya yaang tembam dengan bulu hitam lebat merimbun di situ. saya kangkangkan kedua pehanya selebar-lebarnya.

Di bawah cahaya neon yaang terang benderang itu maka terpampanglah rahsia peribadi miliknya itu. "Kak. Timmo nak gunting sikit bulu akak ni ye. ! Timmo nak buatkan satu bentuk yaang menarik ok? " Kataku pada kak Rasyina.

Terbedik-bedik biji matanya memikirkan hajat yaang saya sampaikan itu. Tapi saya memang tak berniat nak tunggu jawapan darinya. saya pon pantas mencapai pisau cukur, sikat dan gunting yaang terletak di atas almari solekku.

Bagai seorang tukang gunting profesional saya melarikkan mata pisau cukur ke atas tundunnya. Dengan kedudukan mengangkang seluas itu, saya bebas mengerjakan laman terlarangnya itu. Mula mula saya buangkan bulu-bulu di sekeliling lurahnya.

Kemudian saya bentukkan bentuk "Love" pada area atas sedikit dari kelentitnya yaang nampak terjojol keluar. saya gunting dan saya rapikan serapi yaang mungkin. Tanpa sebarang bantahan kak Rasyina menyerahkan faraj nya untuk saya kerjakan.

Sambil itu saya melayan kenakalan saya dengan mengentel-gentelkan kelentitnya berulang-ulang kali. Lama kelamaan terpancarlah lendiran yaang membasahi lurah di bawahnya. Setelah selesai, saya menariknya masuk ke dalam bilik air di bilik saya itu.

Di situ saya mula mencuci kemaluan kak Rasyina dengan shampoo. saya buang semua cebisan bulu-bulu yaang terlekat di celah lurahnya. Makulumlah lurahnya itu begitu melengas berair semasa saya mencukur bulu pepek nya tadi.

Sambil menyempoo, saya urut dan kuis-kuis kelentitnya. saya buat kak Rasyina bagaikan si anak kecil yaang tak reti mencuci kangkangnya sendiri. Tanpa membantah kak Rasyina menyerahkan kangkangnya ke tangan saya.

Terpejam pejam matanya menikmati belaian tangan saya di situ. "Timmo. ! Seedap la. ! Main lagi kat situ. ! Akak dah tak tahan. ni. " saya pon usap dan saya picit-picit kelentinya dengan rakus.

Apa lagi, berlejeranlah lendir yaang membasahi celah kangkangnya. Batang kejantananku jugak sudah perit menonjol seluar jean yaang masih saya pakai. Setelah selesai, saya bangunkan diorang dan menariknya kembali ke dalam bilik.

Acara belaian diteruskan. Tapi kini giliran Kak Rasyina pula mengerjakan saya. saya berbaring saja di atas katil. Pakaianku dibuangnya satu persatu. Akhirnya saya dibogelkan oleh Kak Rasyina dengan ganasnya.

Pakaianku dirabutnya dengan kuat hingga baju t yaang saya pakai itu terkoyak. saya amat menyukai caranya. Sambil diorang membuang pakaianku, tangannya membelai dan mengusap-usap tubuh serta kemaluanku. Akhir sekali tangannya menggenggam kemaluanku sambil mengosok dengan lembut.

Ianya membuatkan saya terasa amat nikmat walaupun hanya dengan belaian tangannya saja. Kak Rasyina ternyata bijak memainkan peranan. Setiap kali terasa kemaluanku digigit-gigit manja, dan sesekali jugak seluruh batang butuh saya masuk ke dalam mulutnya.

Ianya dihisap dan dilulur. Tanpa saya sedari saya menjerit, "aarugh. ! " Ketika itu batang kemaluanku ditokaknya dengan kuat secara tiba-tiba. Ianya seolah olah tanpa mahu dilepaskannya. Lama batang butuh saya ditokak di dalam mulutnya.

Kadang-kadang bagai dikunyahnya lembut. Semakin lama semakin sedap saya rasakan. Apa lagi, saya pon mulalah menyorong tarik batang konek ku keluar masuk ke dalam mulut kak Rasyina. Tanganku pula tidak diam begitu sahaja.

Saya pegang kepala kak Rasyina yaang kecil itu. Sambil itu saya tarik tekan kepalanya hingga ke pangkal batang konek ku. Akibatnya berlumuranlah batang konek ku dengan air ludah Kak Rasyina.

"Aaar gh. ! Kkak taak tahaan. ! ohmm. ! grrh. ! " Berbagai macam bunyi yaang tak tentu bahasa terbit dari mulut kak Rasyina. Namun saya tetap jugak sorongkan batang saktiku itu sedalam-dalamnya ke dalam mulut tersebut.

Akhirnya dapat saya rasakan yaang ianya dah masuk melepasi kerongkong kak Rasyina. Ketika itu kehangatan bagaikan memijat-mijat konek ku. Memang dah terlalu dalam saya sorong batang konek ku itu.

Keadaan itu jelas terbukti apabila bibir kak Rasyina pon sudah bertaut rapat ke pangkal tundun saya. Agak lama jugak saya benamkan batang konek ku ke kerongkong Kak Rasyina. Saja saya geram nak pekenakan mulutnya yaang cantik itu.

Kak Rasyina hampir tersedak kerana tidak dapat menahan nafas lagi. Matanya putih menahan nafas. Kak Rasyina mengelepar bagai ayam yaang disembelih. Namun mulutnya tetap jugak tak terlepas dari tancapan batang konek ku.

Tangannya merewang-rewang cuba melepaskan mulutnya dari batang konek ku. Kakinya menendang-nendang, tapi tak satu pon yaang mengenai sasaran. yaang berselerak hanyalah bantal, selimut dan cadar yaang bagai dilanda taufan layaknya.

Kak Rasyina meronta semahu-mahunya. Celah kangkangnya berlendir dan comot dipaliti lendiran dari dalam pepek nya sendiri. Memang banyak lendir pelicin yaang terbit di situ. Lebih lebih lagi bila dah tiada bulu di sekeliling lurahnya itu.

Maka jelaslah kelihatannya lendiran yaang meleleh dari situ. Ianya dah penuh membasahi pangkal pehanya akibat dari rontaannya tadi. Nampaknya Kak Rasyina sudah pon berapa kali mencapai kemuncaknya. Lebih lebih lagi semasa tubuhnya mengejang keras sambil memeluk erat pada tubuhku.

Rontaan Kak Rasyina semakin lemah. saya pon cabut keluar batang konek ku dari mulut Kak Rasyina untuk membiarkan ia mendapat nafas semula. Ketika itu kak Rasyina terlentang bulat bagaikan pengsan.

Matanya tertutup rapat dengan hanya payudara nya saja yaang bergerak pantas naik turun bagaikan di pam-pam. Sambil kewalahan menarik nafas, dengusan nafasnya kuat sekali mengeluarkan bunyi, "grhh. ! grh. ! " yaang tidak putus-putus.

Air liur berbuih-buih keluar dari mulut Kak Rasyina. Setelah sudah hampir dua setengah jam saya mengerjakannya, namun tiada tanda-tandanya yaang saya telah puas. yaang pastinya saya akan terus mengganyang Kak Rasyina selepas ia pulih sebentar lagi.

Setengah jam telah berlalu bilamana batang kejantanan saya dah terkulai layu. Kesan tompokan merah dari gincu Kak Rasyina nyata terpalit di sekeliling kepala dan batang saya yaang dilingkari oleh urat-urat kasar.

Cerita Sex Pepek Bini Orang Ketat Sedap

Puas gak rasa hati saya kerana gincu mahal yaang mencantikkan bibirnya itu, akhirnya menjadi alat bagi menyedapkan batang saya. "Kak. dah okey ke? " tanyaku sambil mengusap lembut wajahnya.

Diorang tersenyum memejamkan mata sambil menganggukkan kepala. Gerak tangan saya perlahan-lahan mengusap tompokan bulu kemaluannya yaang sudah berbentuk love. Terasa kesat dan tajam di situ kerana bulunya dah saya gunting pendek.

Kemudian saya julurkan jari telunjukku menuruni lurah pepek nya masih licin. Jejariku bermain dan mengentel daging kelentitnya yaang mulai mengeras. Semakin lama semakin keras ianya kurasakan. Dengan dua batang jari, saya mengepit kelentitnya sambil mengocok-gocok.

Kelentitnya terjojol keluar dari kulit nipis yaang menutupinya. Kelentik kak Rasyina saya pusing-pusingkan dengan jari saya yaang berada pada hujung kelentit berkenaan. Apa lagi, berlenggoklah dubur Kak Rasyina mengiringi perbuatanku itu.

Jika diorang tak menyambut sebegitu nescaya koyaklah kelentiknya saya kerjakan. Batang konek ku pon mulai mengeras. saya kuak kedua peha Kak Rasyina hingga terkangkang luas. Kini giliran lidahku pula untuk mengerjakan kemaluan kak Rasyina.

Saya mencium daerah terlarangnya. saya sembamkan mukaku di situ dan saya putarkan mukaku pada pepek nya. Sambil itu saya giat menghirup cairan licin yaang terdapat di situ. Akibatnya, cairan tersebut semakin banyak terpancar dari pepek sempit kepunyaan kak Rasyina.

Erangannya jelas terdengar. Kak Rasyina sudah tidak lagi tahu erti malu. Ini terbukti bila mana diorang dengan tanpa segan silunya menjerit sekeras-kerasnya. Suasana banglow dan bilikku yaang luas itu bergema dengan jeritan nafsunya yaang memenuhi segenap ruang.

"Kak nak yaang special tak? tanyaku lagi. "Timmo. buatlah apa saja yaang Timmo suka pada akak malam ni. Akak serahkan segalanya untuk hidangan Timmo. ! Timmo boleh seksa akak lagi macam tadi pon.

! Seedap. sayang. ! " bisik Kak Rasyina ke telingaku. saya semakin gairah bila mendengarkan lafaz pengabdian kak Rasyina terhadap saya. saya pon angkat kaki Kak Rasyina setinggi yaang boleh. Kemudian saya buka kangkangnya lebar-lebar. Hasilnya, maka terpampanglah dengan jelasnya setampok pepek yaang sudah terhidang di depan mata kepalaku. "Akak tahan aje macam niee.

! Jangan tutup kangkang akak. Ini paling special untuk akak malam niee. ! " kataku padanya. Tanpa memegang tubuhnya, saya hanya menjulurkan lidah saya menyentuh bibir pepek nya. Kedua belah tangan saya sudah pon ke belakang tubuhku. Tangan kak Rasyina memegang kakinya sendiri supaya sentiasa terkangkang ketika saya menjalankan operasi dengan menggunakan mulut saya. saya jilat pepek nya dari lubang jubur hingga naik ke atas kelentitnya. Ketika dikelentitnya, dengan skill tersendiri saya jilat secara memanjang ke atas. Serentak dengan itu, burit nya pon ikut naik mengikuti jilatanku. Apa lagi, buka main gila kak Rasyina menjerit, "ugh.

! sedapnya. ! ohmm. ! " Berkali-kali saya lakukan begitu iaitu tanpa menyentuh bahagian lain. Akibatnya, pemusatan keseluruhan nikmat yaang kak Rasyina perolehi hanya tertumpu pada sekitar bahagian kelentitnya sahaja. Sesungguhnya itulah nikmat yaang setiap awek cari. Cecair pelincir banyak keluar semasa operasi ini berlangsung. Suara jeritan nafsu kak Rasyina terus lantang berkumandang. saya rasa ianya boleh kedengaran hingga ke perkarangan banglow saya. ! oh. akak dah tak tahan nie. e. ! Masukkan batang butuh Timmo ke dalam ya sayang. ! " Masa tu batang konek ku jugak bagai meronta minta saya segera tusukkan ia ke dalam pepek Kak Rasyina.

Batang konek ku di raih oleh tangannya sambil digentel pada kelentitnya sendiri. Semakin ganas semakin ngilu terasa di hujung konek ku. saya mengerang dalam kenikmatan. Setelah tak tahan dipermainkan sebegitu rupa, maka kedua tanganku mulalah memegang kaki Kak Rasyina.

Ianya saya kuak luas hingga terpampanglah pepek nya dengan keadaan lubang yaang kelihatan amat sempit. saya rasa ianya hanya muat untuk menampung jari kelingking saya sahaja. Namun tetap saya halakan jugak kepala torpedoku tepat di mulut pepek nya.

Saya lihat Kak Rasyina menahan nafas sambil mengemut pepek nya. Dapat saya rasakan lubang pepek nya semakin mengecil kerana kepala konek ku terasa semakin merapat di situ. saya tekan batang saya ke bawah untuk cuba memaksa ia memasuki pintu yaang maha sempit itu.

Puki dan dubur nya memang ikut tertekan ke bawah. Namun kepala konek ku sedikit pon tidak lepas masuk ke dalam lubang pepek nya walaupun banyak air pelincir di situ.

Dua kali saya cuba tapi masih tetap sama. saya mula tertanya tanya mungkinkah batang konek ku terlalu besar untuk lubangnya itu? Tapi saiz batang penis ku biasa sahaja cuma panjang sedikit dari kebanyakan lelaki Melayu.

Akhirnya saya cuba menjoloknya dengan jari kelingkingku. Tapi Kak Rasyina pula segera menghalang. Tangannya dengan cepat menangkap tanganku sebelum sempat kujolokkan masuk ke dalam lubang pepek nya. "Timmo. ! yaang ini special dari akak. ! Jangan guna jari. ! " Kak Rasyina meminta kerjasama saya.

Memang nyata lubang pepek nya terlalu sempit. saya tak dapat masukkan kepala penis ku walau pon sedikit. Ianya hanya sekadar mencecah bibir dan pintu kemaluannya saja. "Kak. ! Kenapa sempit sangat niee. ? " Inilah kali pertama saya menutuh pepek bini seseorang yaang sebegitu sempit.

Bahkan ianya lebih sempit dari milik awek perawan. saya mula merasakan amat bertuah dapat menikmati persetubuhan ini. "Timmo. ! Ini rahsia akak tau. ! Khas untuk Timmo saja. ! " katanya pada saya.

"Akak akan tahan nafas sambil mengemut pepek akak macam ni. " Kak Rasyina pon menunjukkan pepek nya padaku. "Jadi. itulah pasal lubang akak sentiasa sempit. ! Semasa Timmo nak masukkan tadi, otot di sekeliling lubang akak ni akan mengeras. Sebab tulah susah penis Timmo nak masuk. ! " Ujarnya dengan panjang lebar.

Saya akui bahawa kak Rasyina memanglah hebat. Walaupun agak berumur tapi pepek nya sempit mengalahkan anak dara sunti. ! Kak Rasyina memang mahir di dalam kesenian memainkan pepek nya sendiri.

Sebagai perbandingan, saya pernah menyuruh beberapa orang awek yaang saya setubuhi selepas tu untuk melakukan cara serupa. Namun tak ada yaang dapat menandingi kehebatan Kak Rasyina. diorang bukan saja sekadar dapat menahan kemutan dengan agak lama, malahan ia jugak bertindak memicit-micit batang konek saya semasa hujaman dan tarikan.

Ianya mampu kak Rasyina lakukan hanya dengan menggunakan kekuatan kemutan otot pepek nya. Jadi memanglah tak hairan bila saya paling sedap bila dapat bersetubuh dengan Kak Rasyina. Tak lama kemudian saya mencuba lagi untuk kali ketiganya.

Masa tu saya perhatikan kak Rasyina agak terleka. diorang langsung tak perasan yaang saya nak cuba rodokkan penis saya ke dalam lubang kemaluannya. Menyedari akan kesempatan tersebut, saya pon rodoklah pepek nya dengan ganas.

Dengan satu tikaman yaang amat keras saya terjahkan penis saya ke arah lubang pepek kak Rasyina. Secara tiba-tiba jugalah kepala konek ku terbenam ke dalam lubang pepek nya. Kak Rasyina kaget dengan tindakanku.

Saya berjaya kali ini. Sedikit demi sedikit hingga akhirnya tenggelam jugak semua batang konek ku. Ianya dah pon selamat berkubang di dalam lubang nikmat Kak Rasyina. saya tersenyum sedap.

! Tanpa banyak membuang masa, acara sorong tarik pon bermulalah. Ianya seiringan dengan kemutan yaang berterusan dari Kak Rasyina. Enjutan dari perlahan hinggalah ke pergelutan yaang ganas berlaku antara saya dan Kak Rasyina.

Kumutan kemaluannya seiring dengan enjutan tongkat saktiku. penis saya rasanya seperti disedut-sedut memasuki kemaluannya semasa ia mengemut batang saya. penis saya jugak terasa bagaikan payudara lembu yaang diperah-perah bila berada di dalam kemaluan kak Rasyina.

Ternyatalah bahawa lubangnya terlalu sempit jika dibandingkan dengan anak awek lain yaang pernah saya setubuhi. Itulah yaang membuatkan saya amat ketagih untuk berulang kali bersetubuh dengan kak Rasyina. Permainan agak lama menunjukkan tanda-tanda akan berakhirnya persetubuhan kita.


Cerita lucah Pepek Bini Orang Ketat Sedap
  • Kak Rasyina sudah pon beberapa kali mencapai klimax. Berbagai style kita dah lakukan. Samada dari depan, sisi, atas, bawah dan belakang. Begitu jugak dengan acara lipat-melipat jugak yaang tidak kurang hebatnya.
  • Melentik-lentik tubuh Kak Rasyina saya kerjakan. Bagaikan ahli akrobatik diorang jadinya. Tubuh kecil molek Kak Rasyina yaang ringan itu memudahkan kerjaku. saya pangku diorang sambil berdiri saja. Kemudian saya lipat kakinya hinggakan bertemu lutut dengan bahunya sendiri.
  • Lepas tu saya hujam senjataku ke dalam kemaluannya secara terbalik dalam posisi begitu. Kepala konek ku menyentuh dan menghentak masuk hingga ke pintu rahim kak Rasyina yaang agak pejal di dalam pepek nya itu.
  • Kasaran tindakkan saya tu membuatkan Kak Rasyina menjerit keras kerana terkejut disondoli kesenakkan. Setelah hampir puas saya terlentangkan tubuhnya seperti posisi awal tadi. Sebelum mengakhiri persetubuhan, saya kejutkan kemaluan kak Rasyina dengan satu hujaman keras.
  • Penis panjang saya tu merodok pepek nya sedalam yaang mungkin. Pangkal penis saya pon sampai dah boleh menyentuh-nyentuh biji kelentitnya. Hujung kepala penis saya pula dah sampai ke penghujungan telaga bunting kak Rasyina.
  • Ia dah mula dapat menyentuh bahagian yaang terasa keras dan agak kenyal di situ. Bila dah sampai ke tahap yaang sebegitu, maka seiring Kak Rasyina pon mulalah menjerit ganas.
  • "ah. ! uuh. ! he. ! it. ! " Terteran-teran suara kak Rasyina. saya pulak dengan satu kejutan yaang pantas, saya cabut keluar keseluruhan batang sakti saya dari pepek nya.
  • "Aaugh. ! " Jerit lolong dari kak Rasyina. Sambil itu kemaluannya bagaikan terkencing-kencing memancutkan beberapa das air yaang serba jernih dan melekik-lekik. Ketika itu saya perhatikan bahawa kelakuan kemaluan kak Rasyina itu tak ubah seperti diorang sedang menerbitkan air kencing.
  • Itu yaang membuatkan saya terkejut dan kaget. Itulah pengalaman pertamaku dapat menutuh pepek awek yaang sampai kemaluannya boleh terpancutkan kencingan air yaang sebegitu banyak. Air yaang terpancut dari kemaluan kak Rasyina itu macam air kencing tapi saya rasa ianya bukanlah air kencing.
  • Mungkin ianya satu macam semburan air nafsu yaang terbitnya dari daya kemutan pepek nya yaang maha hebat itu. Air nafsunya keluar lagi apabila ia mengemut-ngemutkan pepek nya. Ketika saya gintel kelentitnya, lebih kencang kencingannya hingga membasahi sebahagian selimut dan tilamku.
Sambil melolongkan jerit nikmat, Kak Rasyina tanpa segan silu terus memancutkan kencingan air nafsunya itu. Ukiran kenikmatan yaang amat sangat di wajahnya itu membuatkan saya bertambah nafsu padanya. Kekadang terpancut kencingan airnya hingga membasahi batang butuh saya yaang sedang berada betul betul di hadapan kemaluannya.

Ia berlaku beberapa kali lagi. Ketika itu tangan saya kemas mengepit kelentit Kak Rasyina. Keadaan yaang sebegitu rupa hanya berlaku apabila Kak Rasyina benar-benar 100% puas dengan foreplay yaang cukup panjang.

Pepek Bini Orang Ketat Sedap cerita lucah sex, Pepek Bini Orang Ketat Sedap kisah blue melayu, Pepek Bini Orang Ketat Sedap malay lucah

Pepek Bini Orang Ketat Sedap


Setelah berkali-kali saya perhatikan, saya mula mengetahui teknik dan caranya untuk membuatkan Kak Rasyina mengelepar sampai memancutkan kencing air nafsunya pada setiap kali saya mengongkek pepek nya. Suaminya sendiri tidak pernah menutuh pepek nya sampai keluar air nafsu seperti yaang saya lakukan itu.

Kata kak Rasyina ianya terlalu nikmat dan tidak tertahan nafsunya bila saya berbuat begitu terhadapnya. Bayangkanlah bahawa pernah diorang datang ke rumahku di tengah malam buta semata-mata untuk meminta saya mengongkek pepek nya sampai terkeluar kencingan air nafsunya.

Pada malam tu saja kita dah berjaya lakukan sebanyak beberapa kali lagi. Akibatnya kita berdua merasai amat keletihan pada siang harinya. Berbogelan kita tidur berpelukan di atas tempat tidur yaang sudah serba kebasahan.

Badan kak Rasyina pula penuh terpalitkan sperma ku yaang kental. Bila sperma tu dah kering, ianya mulalah berkeruping pada badannya. Begitu jugalah pada keadaan muka dan di dalam mulut Kak Rasyina.

Habis kesemua kecantikannya telah bersalut dengan kesan kesan pancutan sperma saya. Keesokannya, setelah puas melayari bahtera dengan kak Rasyina pada malam tadi, saya terpaksa mengambil cuti kerana amat keletihan.

Kini Kak Rasyina bagaikan ahli keluargaku sendiri. diorang bebas untuk masuk keluar ke dalam banglowku walaupun di siang hari ketika pembantu rumah saya ada di rumah. saya pula sentiasa berkesanggupan untuk melayan nafsu buasnya.

Walaupun kadang-kadang bila saya sedang bersetubuh dengan orang lain, Kak Rasyina rela menungu gilirannya untuk saya mnyetubuhi pepek nya selepas itu. Bayangkanlah berapa lama masa yaang diperlukan untuk saya ejakulasi lagi.

! Pernah dari jam 10. 00 malam hingga 3. 00 pagi barulah sperma ku keluar. Inilah kesah cerita saya. Namun nama penuh terpaksalah saya rahsiakan. Cerita ini adalah pengalamaku sendiri.

Itulah jugak sebabnya saya masih membujang sampai ke hari ini. Sebab saya boleh mendapat nikmat seks pada bila-bila saja. Ada di antara awek yaang saya kenali itu boleh saya ajak terus, dan ada pula yaang terpaksa saya pujuk rayu dengan bermacam janji.

Tetapi memang kesemua awek yaang saya ngorat itu telah berjaya saya celapak kangkang mereka. saya setubuhi mereka sampai selama beberapa jam. Bila benih zuriat saya tu dah berjaya saya taburkan ke dalam gudang bunting mereka, barulah saya berpuas hati.

Setiap anak dara yaang terjerat masuk ke dalam banglowku ini, hanya saya benarkan pulang setelah saya melucutkan taraf kedaraan mereka itu. Begitu jugak janda maupun bini , semuanya pasti dapat menjadi habuan batang saya ni.

Ada yaang mudah dapat dan ada jugak yaang terpaksa bersusah-susah barulah boleh dapat. Namun kak Rasyina lah yaang paling saya suka. ! Sebab ke upayaannya luar biasa dan ganas.

Tempat tak kira, dari banglowku sendiri, dalam hutan, tepi sungai maupun dalam kereta. saya pernah pergi ke rumah seorang kawan awek pada hari raya. diorang tu masih menuntut di sekolah menengah yaang berhampiran.

Budaknya tinggi lampai dan berkulit putih melepak. Bodynya tu saja boleh buat berasap batang lelaki bila melihatkannya. Apa tidaknya, punggung diorang dahlah besar, menunggek lak tu. ! buah dada nya yaang tersergam indah itu jelas melengkapkan diorang sebagai seorang awek yaang cukup sempurna kejelitaannya.

Saya berkenalan dengan diorang kira kira 2 bulan yaang lalu. Pertama kali saya tengok diorang saya dah syak bahawa diorang tu masih dara lagi. Masa tu diorang memakai t-shirt tanpa lengan yaang jelas mendedahkan pusatnya.

Kain yaang dipakainya pula agak sendat dan ketat. Dengan corak pakaian yaang sebegitu, memang mendidih nafsu saya dibuatnya. Segala liku bentuk tubuhnya yaang cantik itu terpIrman di depan mata kepala saya dengan sejelas jelasnya.

Awal awal lagi saya dah memasang niat serong terhadapnya. "Kejap nanti, dara kamu tu mesti saya pecahkan. ! " Kata suara nafsu saya. Tapi ternyata diorang bukannya awek yaang mudah untuk dirosakkan.

Dari pagi saya melayaninya dengan berbagai janji dan pujukan. Namun diorang tetap tidak berani untuk masuk ke banglowku. Lepas makan tengahari, saya lepak dengan diorang kat sebuah taman yaang tak berapa jauh dari banglowku.

Lebih kurang satu jam berada di situ, diorang mula mengadu hendak buang air besar. Memandangkan tandas awam kat situ keadaannya kurang memuaskan, maka terbukalah alasan yaang baik untuk saya mengundangnya ke banglowku.

Oleh kerana dah terdesak maka diorang pon bersetujulah dengan cadangan saya tu. Bila dah masuk ke dalam bilek saya, senanglah kerja saya untuk memasukkan jarum pujukan yaang selanjutnya. Rupa rupanya memang sudah ditakdirkan daranya itu pecah dengan sondolan penis saya.

Maka terjebak jugalah keperawanan si jelita itu menjadi mangsa penis saya. Kesan kesan darah yaang terdapat pada cadar putih saya tu akhirnya menjadi bukti akan kedurjanaan yaang telah menodai kesuciannya itu.

Pada hari raya tahun itu saya memandu kereta kat kawasan rumahnya. saya ternampak diorang sedang menjirus bunga diperkarangan rumahnya. Masa tu diorang berkain batik yaang agak singkat lagi sendat.

Segera saya memberhentikan kenderaan untuk menonton aksi pergerakkan tubuhnya yaang cukup membangkitkan nafsu saya. Dari perhatian saya, saya dah dapat mengagak bahawa diorang tidak memakai sebarang seluar dalam. "Nantilah. ! Kejap lagi akan saya selak kain kamu tu sampai nampak lubang sedap kamu tu. " Lafaz hajat hajat serong di hatiku.

Diorang berT-Shirt hitam yaang berlengan panjang. Tetapi potongannya amat singkat iaitu 6 inci di atas paras pusatnya. Bila diorang mengangkat lengannya dengan agak tinggi, kemerahan puting susunya pon mampu terjenguk jenguk sikit bagi mengesahkan yaang diorang jugak tak memakai coli.

Bahagian perutnya yaang putih melepak tu cukup cantik bila terdedah begitu. Segala yaang saya lihat itu benar benar telah mengundang hajat berahi saya terhadapnya. saya pon segeralah parking kereta dan masuk untuk bertandang raya di rumahnya.

Secara kebetulan pula di rumahnya itu hanya tinggal diorang dan ibunya saja. Ahli-ahli keluarganya yaang lain tidak pulang berhari raya. Tak berapa lama kemudian ibunya pula tinggalkan saya berduaan dengan diorang di rumah itu.

Ibunya keluar ke rumah jiran sebelah untuk berhari raya di situ. diorang pon datanglah kepada saya dengan membawa sedulang air minuman. Masa tu saya sedang duduk di atas sofa.

Bila sampai aje dekat saya, saya pon pantas bertindak menyelak kainnya. diorang terperangkap tidak dapat menghalang perbuatan tak senonoh saya tu kerana kedua belah tangannya sedang memegang dulang air minuman.

Maka dengan sewenang-wenanglah saya boleh bermaharajarela menyingkap kainnya dengan sesuka hati saya. Apa lagi, terdedahlah pepek nya yaang tidak berbulu itu. saya lilitkan kainnya itu pada paras pinggangnya. Maka terbogellah tubuhnya dari pinggang ke bawah.

Kemudian saya tarik diorang supaya duduk di atas konek saya yaang dah siap terpacak keras. penis saya tu tepat memasuki lubang kemaluannya. Apa lagi. ! saya pon hayun lah aksi persetubuhan kat ruang tamu rumahnya itu.

Masa tu pintu depan kat ruang tamu tu pon sedang terbuka luas. Dengan keadaan kita yaang mengadap ke muka pintu, saya pasti sesiapa jugak yaang lalu lalang di situ sudah pasti boleh nampak akan perbuatan kita itu.

Maklumlah hari raya. Memang pon ramai yaang lalu lalang kat situ. dan ramai jugak yaang telah dapat menyaksikan persetubuhan kita. Tapi saya rasa kebanyakkannya lebih berminat nak tengok kecantikan batang tubuh si diorang tu.

Selama lebih sejam penis saya berkubang dalam pepek nya. Akhirnya saya pancut sperma saya ke dalam perutnya. Oleh kerana terlalu geram, maka amat banyak air benih itu saya taburkan ke dalam sarang buntingnya yaang tengah subur itu.

Tiba-tiba terdengar suara maknya masuk dari dapur ke ruang tamu. Kelam kabut diorang bangun memperbetulkan kainnya. Nasib baik saya dah selamat tembak kesemua sperma saya ke dalam kemaluannya. Puas betul rasanya bila dapat selesaikan persetubuhan di dalam keadaan yaang serba tidak selamat.

Bila maknya datang diorang pon segera ke dapur. Maknya duduk di hadapan saya dengan membelakangi dapur. saya berbual dengan maknya buat seketika. Perlahan lahan anaknya diorang muncul dari dapur.

Kali ini diorang berkeadaan tanpa seurat benang di tubuhnya. Terkebil-kebil biji mata saya mengkagumi keberaniannya. Tapi maknya sedikit pon tak nampak perbuatan anaknya itu sebab ianya berlaku di belakangnya.

Saya lihat pada kemaluannya dah penuh diselaputi sperma saya yaang berwarna pekat keputihan. Tak kurang jugak banyaknya yaang dah melimpah ke pangkal pehanya. Dengan penuh bangganya diorang mempIrmankan hasil penzinaan yaang baru saja selesai kita lakukan tadi.

Tanpa menoleh ke belakang, maknya bersuara menyuruh anaknya mengangkit kain di jemuran belakang rumah. Selamba aje anaknya menjawab persetujuan untuk melakukannya. Masa tu berdebar jantung saya takut kalau kalau maknya menoleh ke belakang.

Anaknya pon segeralah bergerak ke arah pintu belakang. Tiba tiba talipon berdering dan segera diangkat oleh maknya. Sementara berlangsungnya perbualan talipon, saya memohon izin untuk ke bilek air di dapur sana.

Tujuan saya yaang sebenarnya hanyalah untuk memerhatikan tingkah laku anaknya. Bila sampai saja di dapur saya lihat kain batik dan baju anaknya masih lagi terperap di atas lantai. Segera saya bergerak menuju ke pintu dapor yaang memang dah ternganga itu.

Perlahan lahan saya mengintai ke luar. Memanglah budak tu sedang mengangkit kain jemuran di belakang rumahnya. diorang berdiri mengadap ke arah saya. Tapi selamba aje diorang melakukan kerja itu di dalam keadaan bertelanjang bulat.

Secara kebetulan pulak, tak berapa lama kemudian lalulah seorang hindu penjual roti. saya teka sudah pasti budak itu segera berlari masuk ke dalam rumah kerana malu. Tapi sangkaan saya ternyata tidak tepat.

Diorang masih lagi selamba buat kerja di situ dengan menghalakan belakangnya ke arah si penjual roti. Si roti itu pula bukan main seronok lagi dapat tengok tubuh budak melayu yaang serba putih melepak itu.

Tapi diorang cuma dapat tengok bahagian belakangnya saja. Seberapa hampir, diorang pon parkinglah motosikalnya di situ. Jaraknya tak sampai 10 kaki dari kedudukan saya. Dengan budak awek itu pula tentulah lebih dekat lagi.

Segala pelusok bahagian belakang tuboh bogel budak awek itu dapat ditontonnya dengan amat jelas. Tak lama kemudian si cantik manis yaang berbogel itu beraleh posisi. diorang berdiri mengadap si penjual roti tersebut.

Diorang seolah oleh sengaja nak mempIrmankan payudara dan kemaluannya pada pada lelaki berkenaan. Mata lelaki itu jelas tertumpu pada celah kangkang budak tu. Cukup minat diorang melihatkan ketembaman setampuk tundun yaang tak berbulu itu.

Malahan kegeraman diorang semakin ketara bila mana diorang dah mula mengeluarkan penis nya sendiri. Batang yaang hitam legamnya itu memang sudah jelas terpacak keras. Dari gaya keadaan tersebut saya agak dah tentu sekarang kurangnya seminggu batang itu tidak diservis.

Apa lagi, penis yaang keras itu pon mulalah dihayunnya dengan tangan sendiri. Budak awek itu pulak tercegat berdiri melayan pandangan ke arah batang hitam yaang tidak bersunat itu. Mungkin diorang berminat pada keadaan kepala penis itu yaang menyelinap keluar masuk melalui kulit yaang tidak berkhatan itu.

Kepala penis hindu yaang sepanjang dua gengam tangan itu semakin pantas dihayun. Kegeraman nafsunya cukup tercuit dengan keadaan kemaluan awek melayu itu. Mana tidaknya, pepek itu masih lagi penuh berselupur dengan kesan kesan sperma saya yaang serba memutih.

Segala bukti yaang terpalit di celah kangkang budak itu adalah jelas menunjukkan bahawa diorang baru saja selesai melakukan persetubuhan. Si penjual roti itu sudah pasti beranggapan bahawa kemaluan si cantik rupawan itu memang dah selalu menjadi sarang bagi memenuhi desakan penis beberapa orang lelaki.

Saya lihat kepala penis nya dah mula berkilat kilat untuk meledakkan sperma. diorang melakukan beberapa langkah ke hadapan dan berhenti betul-betul di tepi pagar. Sambil melangkah, seluar yaang dipakainya terlucut hingga ke pergelangan kakinya.

Maka berbogellah jugak si penjual roti itu dari paras pinggang ke bawah. Masa tu hanya jarak 3 kaki sahaja di antara diorang dengan budak awek tu. saya tau tujuannya untuk mendekatkan jarak ialah untuk memandikan budak telanjang itu dengan hujan sperma nya nanti.

Tak berapa lama kemudian mulalah bersembur-sembur terbitnya pancutan sperma dari penis yaang tak berkhatan itu. Budak awek itu pula masih lagi selamba aje berdiri di tempatnya. Apalagi, alamat ratalah tubuh bogel itu kena simbah dengan sperma hindu tersebut.

Lelehan tompok tompok yaang serba keputihan penuh terpalit kat muka dan dadanya. Bibir merkah delima budak itu pon jugak turut sama terkena semburan peluru nafsu si penjual roti itu.

Bukan main puas lagi hatinya dapat pekenakan lancapan yaang sebegitu rupa ke atas seorang jelitawan melayu. Tak berapa lama kemudian diorang pon beredarlah dari situ. saya pon masuk semula ke dalam ruang tamu.

Masa tu si maknya baru saja meletakkan gagang talipon. saya pon duduk kembali di atas sofa dan meneruskan perbualan dengan maknya. Sambil berbual saya nampak anaknya mucul dari dapur dengan membawa sebakul kain yaang baru diangkitnya tadi.

Berdebar jantung saya bila melihatkan keadaannya masih lagi telanjang. Kali ni lebih teruk lagi. Sekarang bukan saja kangkangnya yaang penuh dengan kesan sperma , tapi kat muka dan dadanya pon sama jugak.

Mujurlah ketika itu maknya sedang rancak berbual dengan saya. Jadi diorang langsung tak berkesempatan untuk menoleh ke belakang. Si anaknya pula berbogelan aje di belakang maknya dan terus mendaki tangga menaiki tingkat atas.

Tak berapa lama kemudian saya pon meminta diri untuk pulang. Lepas peristiwa itu, adalah beberapa kali saya datang menjengok semula ke rumah tersebut. Bila diorang datang menyambut saya kat pintu pagar dengan memakai t-shirt singat dan berkain batik, kat situ jugalah saya lucutkan kain batik yaang dipakainya.

Lepas itu barulah saya pimpin tangannya dan terus masuk ke dalam rumah. Bila sperma saya dah penuh bertakung di dalam perutnya barulah saya pulang.
Pepek Bini Orang Ketat Sedap ***
Pepek Bini Orang Ketat Sedap, sex story , Pepek Bini Orang Ketat Sedap cerita lucah sex, Pepek Bini Orang Ketat Sedap kisah blue melayu, Pepek Bini Orang Ketat Sedap malay lucah, porn, erotic novel sex, Pepek Bini Orang Ketat Sedap



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/