Isteri Ketagih Batang Mat Salleh

Isteri Ketagih Batang Mat Salleh | Kisah seks aku nie terjadi kira-kira setahun lalu. Nama saya Niala, usia 33 tahun, isteri kepada Abang Razkan, peniaga perabot kecil-kecilan. Kawan-kawan panggil saya Kak Niala saja. kita tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang. Ketika kisah ini berlaku saya berusia 33 tahun.

Hari itu Sabtu. Kak Niala sudah siap memasak makan tengah hari. Nasi dan lauk-pauk Melayu biasa. Kak Niala jugak buat sikit persediaan untuk masak sup untuk makan Niala nanti.

Kak Niala mahu masak sup dan belikan roti sikit untuk makan Niala sebab kawan Abang Razkan, Dammon melawat kita. kita dah janji siangnya makan nasi dan Niala nanti makan sup dngn roti, mungkin nasi goreng sikit.

Dammon adalah Jurutera Kimia kat sebuah kilang. Abang Razkan kenal die semasa mahu jual perabot pejabat kat kilang die itu langsung jadi kawan. Dua tiga bulan sekali Dammon datang ke kl dan setiap kali die akan singgah di rumah kita.

Ader jugak die singgah sejam dua. Dammon agak besar dan sasa orangnya berbanding dngn Abang Razkan yang dahlah orang Timur bersaiz kecil pulak. Kata Dammon die asal Australia Barat tapi dah lama di Sarinaysia.

Die kata dah banayk ronda negeri-negeri di Sarinaysia. Kebanyakan tempat rekreasi die dah lawati. die jugak pernah cadangkan kita sekeluarga join die outing sekali-sekala. Dammon dngn Abang Razkan ni kamcing betul.

Setiap kali Dammon ader di rumah, mereka selalu bergelak ketawa. Anak saya yang dua orang itu pun suka kat Dammon sebab setiap kali die datang ader toy untuk mereka.

Anak-anak saya selalu memuji Uncle Dammon! Abang Razkan jugak suka belek enjin kereta kita dngn Dammon, kadang kala seharian mereka belek enjin kereta kita itu dan entah apa yang mereka bualkan.

Saya ingat lagi hari itu. Lepas makan tengah hari Abang Razkan dngn Dammon mahu keluar ke kl. Niala baru balik, sebab itu saya sediakan rencah sup itu siang-siang. Selepas makan tengah hari, Abang Razkan dan Dammon pun bersiap-siap mahu ke kl.

Tiba-tiba. Ring! Abang Razkan menyapa, "Hello. " "biila itu?. hah petang ni? Ah hah yer lah, hah ahh baik saya datang? " "Apasal Bang, sapa itu? " tanya kak Niala sebaik-baik saja Abang Razkan meletak telefon.

"Niala, boleh tolong tak. Boleh tak Niala bawak si Dammon itu pegi kl. Kak Yendu telefon, katanya bapak dngn Mak ader kat rumah die mahu balik ke jb petang ni jugak. Mereka tak sempat mahu ke sini. bapak mintak Abang ke sana se kejap, ader hal mustahak! " Ke sana itu maksudnya Banting, rumah Kak Yendu kakak kepada Abang Razkan.

Die orang ni selalu macam itu selalu cakap apa-apa last minute. Kadang-kadang saya kecik hati jugak, emak dngn bapak Abang Razkan agak liat mahu datang ke rumah kita di Rawang.

Saya tau jugak yang die orang cakap hal penting itu ialah pasal tanah dusun emak dan bapak mereka. Agaknya mahu settle lah itu. Kak Niala cakap kat Abang Razkan, Kak Niala malu lagi pulak tak biasa jalan dngn lelaki lain.

Abang Razkan kata Dammon itu cuma mahu pergi tiga tempat ajer kat kl. Muzium utm, Muzium Telekom dan akhir sekali mahu beli sikit barang kat Petaling Street. Kata Abang Razkan lagi Dammon dah kenal semua itu cuma mahu ke Rawang die tak berapa confident.

"Alah Niala ikut aje die mahu ke mana lepas itu naik bas baliklah. Kalau dah lewat sikit ambil teksi suruhlah die bayar, Niala tolonglah. Abang dah janji mahu bawak Dammon itu hari ni".

Ni Kak Yendu pulak cakap bapak dngn emak mahu settle pasal tanah. Dah takder masa sebab bapak dngn mak mahu balik ke Johor petang ni jugak. nanti Abang cakap! Kak Niala tak kuasa mahu bertekak dngn Abang Razkan.

Lagipun die dah cakap Dammon itu kenal tempat mahu dituju. Kak Niala sanggup ajelah. Pendek cerita kira-kira jam 3. 00 petang, Abang Razkan hantar Dammon dan Kak Niala kat stesen bas Rawang.

Ilsa dngn Fizi ikut Abang Razkan ke Banting. Segan ader malu pun ader berjalan dngn Mat Salleh. Kak Niala ni pulak isteri orang. Dalam bas ke kl, tak bnyk kita berbual.

Tapi Dammon tanya jugak saya kerja apa, saya jawab suri rumah, macam mana boleh kenal Abang Razkan (saya ceritalah sikit macam mana Abang Razkan mengorat saya). die cakap Abang Razkan baik dan periang orangnya, mudah menolong dan tak sombong.

Kak Niala pun cakap itulah sebab Kak Niala terpikat kat Abang Razkan. Saya tanya Dammon dah berkeluarga ke belum. die kata belum. Saya tanya die dah masuk 34 tahun mengapa belum kahwin.

Die kata die belum ready. Entah apa yang die tak ready tak saya tanya. Gaji Jurutera takkan belum ready lagi. Saya tanya apa hobi die. die cakap tangkap ikan.

Saya cuba buat lawak sikit. tangkap ikan takper, jangan tangkap orang. die gelak sambil beri komen, die mahu cuba tangkap orang pulak sebab ikan kat laut dah abis. ! kita sama-sama gelak.

Tup tup kita turun di Jalan Silang, kl. Mula-mula kita pergi ke Muzium Telekom, tapi tutup sebab die bukak ikut office hours. kita jalan balik ke Jalan Silang terus ke Pasar Seni.

Sesak betul dngn remaja pada petang Sabtu gitu. kita berlegar-legar sambil Dammon meninjau-ninjau beberapa kedai cenderamata. Sampai kat kedai jual anak ikan, Dammon cakap, "kesian ikan itu emas itu yer. Kena tangkap dan terkurung. Kalau Niala jadi ikan emas itu macam mana rasanya".

Saya cakap entahlah sebab saya bukan ikan emas. Dammon kata Niala memang emas bagi Razkan. Lepas itu kita beredar ke Petaling Street sebab Dammon kata Muzium utm pun mungkin tutup jugak, jadi kensellah.

Sampai kat pintu keluar Pasar Seni, keadaan berasak-asak sikit sebab orang yang masuk dngn yang mahu keluar bertembung. Hampir terpisah saya dngn Dammon. Nasib baik Dammon sempat tarik tangan Kak Niala.

Dngn badan die yang besar dan tinggi itu dapatlah kita keluar ke Petaling Street. Dammon tak melepaskan tangan Kak Niala sehingga sampai ke Petaling Street. Entah kenapa Kak Niala tak pulak tarik tangan Kak Niala.

Terasa pelik jugak tapi rasa seram pun ader sebab tangan Dammon besar dan kuat sekali. kita berasnur-ansur meninjau jualan di Petaling Street hinggalah jam dah hampir 6:30 petang. Dammon pelawa Kak Niala minum sekejap sebelum balik.

Dammon dah belikan satu tali pinggang dan dua glob macam piuter gitu. die belikan jugak toy untuk Ilsa dan Fizi. Kak Niala ikut die masuk kedai makan kat Pasar Seni.

Walaupun dah petang Kak Niala order roti canai dngn the tarik jugak. Masa makan itu Dammon tak henti-henti bercerita tentang keindahan. die kata seronok tinggal, kalau boleh tak mahu balik.

Kak Niala tanya die nanti kalau kena bertukar balik macam mana? die kata terpaksalah dan die akan bawak balik souvenir dari Sarinaysia sebagai kenangan. Saya tanya apa yang paling menarik hati die kat Sarinaysia, die kata orang tak sombong dan cantik-cantik.

Die tambah lagi, paling cantik Niala. Kembang kempis saya kena puji gitu. Lebih kurang 6. 45 petang. kita pun beredar dari Pasar Seni ke Jalan Silang mahu naik bas Rawang.

Bas Rawang meninggalkan kl kira-kira jam 715 petang. Walaupun bas sesak, kita bernasib baik dapat tempat duduk. Kak Niala duduk tepi tingkap. Dammon itu badan besar, bas pulak sesak jadi terpaksalah kita berhimpit sikit.

Saya berasa pelik sikit biila bersentuh dngn badan Dammon itu. Setiap kali bas membelok, badan saya bergesel dngn badan Dammon, setiap kali jugaklah saya rasa geli-geli. Sampai kat Selayang hujan turun dngn lebatnya.

Kak Niala tak risau sebab memang bawak payung kecil yang Kak Niala selalu guna itu. Tapi itu payung untuk lindung panas saja, kecil sangat. Sampai di Rawang, hujan belum reda.

Terpaksalah Kak Niala berkongsi payung dngn Dammon. Dek keciknya payung itu, Dammon pegang payung dan die rangkul bahu Kak Niala. kita berdua jalan ke tempat teksi. Nasib baik dapat satu teksi.

Sebaik saja turun dari teksi, rumah Kak Niala masih gelap. Abang Razkan belum balik agaknya. kita berjalan masuk rumah. Dammon paut pinggang Kak Niala waktu ke dalam rumah sebab hujan belum reda.

Cerita Sex Isteri Ketagih Batang Mat Salleh

Sampai dalam rumah, Kak Niala telefon rumah Kak Yendu. Abang Razkan jawab die baru mahu bertolak sebab hujan baru reda. Kak Niala cakap baru sampai dan hujan masih lebat.

Kak Niala pesan supaya Abang Razkan memandu berhatihati. Kak Niala buatkan kopi dan taruh dua tiga keping roti letak atas meja depan tv di ruang tamu untuk Dammon. Kak Niala cakap Dammon rehat dulu sebab Kak Niala mahu mandi.

Dammon pun tengoklah tv entah apa ceritanya. Lepas mandi Kak Niala pakai baju kaftan terus ke dapur panaskan rencah sup. Sementara menunggu rencah sup panas, Kak Niala bawak biskut ke depan.

Selepas meletakkan biskut itu dala piring, Kak Niala terpijak kereta mainan Ilsa lalu. Oopps. kak Niala terjatuh, dahi terkena penjuru meja kecil. Nampak bintang sekejap. Tiba-tiba Kak Niala terdengar.

Oh my God. Dammon terus selak rambut Kak Niala rupanya ader benjol kat dahi. Dammon cakap it is ok. easy. easy. entah apa lagi. Dammon lihat benjol lalu die ambil sikit ais kat peti sejuk lalu die sapukan pada dahi Kak Niala.

Sakit taklah seberapa tapi Kak Niala terkejut dan pening sikit. Dammon bangunkan Kak Niala lalu die dudukkan kat sofa. Dammon tuamkan dahi Kak Niala guna ais. Entah kerna letih ataupun terkejut.

Kak Niala terlelap seketika. Kak Niala terjaga dan mendapati dikucup. Kak Niala bukak mata rupa-rupanya Dammon yang kucup Kak Niala. kita masih atas sofa. Baju kaftan Kak Niala terselak sampai paras peha.

Tangan Dammon yang kanannya meramas-ramas jubur Kak Niala. Tangan kiri Dammon memaut leher Kak Niala. Kak Niala cuba menolak tapi Dammon itu kuat sangat. Dammon kemudian menjilat leher Kak Niala sambil tangannya mengusap jubur Kak Niala.

Kak Niala berasa geli-geli biila Dammon meramas lembut payudara Kak Niala. Malu ader takut pun ader. Kemudian Kak Niala rasa tangan Dammon mengusap-ngusap vagina Kak Niala. Kak Niala rasa stim kata orang muda-muda.

Vagina Kak Niala terasa basah dah. Lepas itu Dammon menyingkap kaftan Kak Niala sampai paras dada. Malu jugak kak Niala tapi macam ader tarikan pelik pada tubuh Kak Niala.

Dammon kemudiannya meletakkan mukanya ke celah kelangkang kak Niala. Terasa benda lembut menjilat-jilat vagina Kak Niala. Geli-geli bertambah liar. Kak Niala kangkang luas sikit dan Dammon nampaknya makin ganas di celah kelangkang Kak Niala.

Aduh syoknya. Kak Niala tak pernah rasa begitu syok. Dammon jilat vagina Kak Niala. rupanya kalau dibuat begitu syok sekali. Lepas itu Dammon bangun. Kak Niala rasa macam tak sudah.

Dammon bukak seluar die. Tersembullah batang pelir Dammon. Besar betul tapi ader kulup. Tak sunat rupanya. Kak Niala terasa mahu cuba batang pelir besar yang tak sunat. Kembang macam ular tedung batang pelir besar Dammon.

Dammon menyuakan batang pelir besarnya pada Kak Niala. Kepala batang pelir besarnya macam kepala kura-kura menjenguk dari kulit. Kak Niala tak tahu apa mahu buat. Dammon pegang kepala Kak Niala lalu menyuakan batang pelir besar ke dalam mulut Kak Niala.

Mula-mula Kak Niala kulum saja tak tau apa mahu buat. nampaknya Dammon mendesah-desah. Agaknya tak ader apa-apa, Dammon mengeluarkan batang pelir besarnya dari mulut Kak Niala. Dammon rebahkan Kak Niala.

Lalu die menjilat-jilat dan meramas-ramas kak Niala. Kak Niala pun rangkul jugak badan Dammon. Kak Niala raba belakang badan Dammon. Kak syok sebab badan Dammon besar dan batang pelir besarnya besar.

Kak Niala terpikir kalaulah batang pelir besarnya masuk vagina Kak Niala, alangkah sedapnya. batang pelir besar Abang Razkan kecil walaupun agak panjang. Kak Niala pegang batang pelir besar Dammon dngn tangan kanan.

Memang besar, segenggam rasanya. vagina Kak Niala dah lenjun agaknya. Dammon masih lagi meramas-ramas, dan menjilat serta mencium ke seluruh badan Kak Niala. Lepas itu Kak Niala rasa ader benda menusuk vagina Kak Niala.

Sikit demi sikit batang pelir besar Dammon memasuki vagina Kak Niala. Kira-kira sebahagiannya masuk, Dammon berhenti kemudian menarik keluar batang pelir besarnya. Kak Niala kata Dammon. Dammon cepatlah. Dammon tusuk balik separuh pelan-pelan kemudian tarik keluar.

Kak Niala pegang jubur Dammon dan tarik ke bawah. Dammon. Dammon. Dammon hendak. kemudian Dammon terus menusuk vagina Kak Niala perlahan-lahan sehingga santak. Dammon berhenti sekejap merendamkan batang pelir besarnya sambil meramas budah dada Kak Niala.

Kak Niala paut jubur Dammon kuat-kuat. Kemudian Dammon menarik keluar batang pelir besarnya sehingga separuh jalan lalu menusuknya kembali. Dua tiga kali diulang-ulang. Kak Niala macam orang mabuk. Kak Niala goyang-goyangkan jubur.

Lepas itu Dammon keluarkan terus batang pelir besarnyadan bangun. Terkapai-kapai Kak Niala sebab belum puas. Kak Niala cakap Dammon. Dammon. Dammon tolonglah. Dammon membalikkan badan Kak Niala. Kak Niala dah tertiarap atas sofa itu.

Kemudia Dammon meniarap atas belakang Kak Niala. Terasa batang pelir besar Dammon merayap-rayap kat jubur Kak Niala. Kedua-kedua tangan Dammon merasa-ramas payudara Kak Niala dngn agak kuat. Sekali-sekali jarinya menggentel putting Kak Niala.

Mulut Dammon pulak menjilat-jilat belakang tengkuk Kak Niala. Kak Niala rasa macam mahu pitam rasanya. Lepas itu Dammon memegang punngung Kak Niala sambil menarik ke atas. Menyebabkan Kak Niala tertonggeng.


Cerita lucah Isteri Ketagih Batang Mat Salleh
  • Lepas itu terasa batang pelir besar Dammon yang besar dan berkulup itu memasuki vagina Kak Niala dari arang belakang. Sampai separuh batang pelir besarnya masuk, Kak Niala menyondolkan jubur Kak Niala ke belakang.
  • Sampai ke celah kelangkangnya. Lepas itu Dammon menyorong tarik batang pelir besar sambil die memegang penggung Kak Niala. Di selang-seli pulak dngn Dammon meramas-ramas payudara Kak Niala. Adoii nikmat betul.
  • Kak Niala tak pernah rasa begini seronok. tak teringat langsung kat Abang Razkan masa itu. Dammon melajukan lagi sorong tariknya. Dammon mula mengeluarkan bunyi macam kerbau mahu kena sembelih.
  • Kak Niala jugak kemutkan vagina dngn kuat. Makin laju disorong-tarik Kak Niala makin seronok. Kak Niala gorangkan jubur sambil mengemut. Lepas itu Dammon berhenti sorong tarik dan die baringkan pulak Kak Niala telentang.
  • Dammon ambil satu bantal sisi sofa dan meletakkannya di bawah jubur Kak Niala. Kak Niala tengok batang pelir besar Dammon kebiru-biruan dan kembang macam batang kayu. Kulupnya tersingkap bnyk.
  • Kak Niala rasa bertuah kerana dapat rasa batang pelir besar berkulup dan mat salleh punya pulak itu. Lalu Dammon menusuk vagina Kak Niala dan tanpa berlengah lagi menyorong tarikg dngn lajunya.
  • Die cakap Niala. Niala. dan beberapa perkataan lain yang kak Niala tak tahu apa maknanya. Kak Niala jugak berpaut kuat pada jubur Dammon setiap kali Dammon tarik keluar batang pelir besarnya Kak Niala tarik jubur die ke bawah.
  • Kak Niala lonjakkan pulak jubur Kak Niala ke atas. Kak Niala kemut dan jugak gorang-goyangkan jubur nya. Di luar masih hujan. Dammon sorong tarik makin laju. Kak Niala jugak dah tak tahan rasanya sambil menjerit.
  • Dammon. Dammon. Kevint ndakk lagi. lagi. sambil mengemut dan mengoyangkan jubur. Kak Niala rasa mahu meletup. Tiba Kak Niala terasa kejang. Kedua-dua kaki Kak Niala pautkan ke pinggang Dammon, tangan pulak Kak Niala paut pada bahu Dammon.
  • Kak Niala tak sedar Kak Niala tergigit dada Dammon. Kak Niala tak boleh kawal langsung. Hampir setengah minit kak Niala terasa meletup. Rupanya Dammon pun kejang jugak. die pun cakap macam merapu bunyinya.
Dalam vagina terasa panas, agaknya benih Dammon sedang memancut-mancut. Akhirnya tersadai kita di atas sofa itu. Bantal sisi basah betul. Selepas seminit, Kak Niala bangun. Kak Niala rasa puas betul.

Handal sekali Dammon ni. Kak Niala terus-terang cakap, tak pernah Kak Niala rasa begitu nikmat kena setubuh. Kak Niala cakap kat Dammon, mahu lagi lain kali. Dammon kata no problem.

Memang Kak Niala buat dua kali lagi dngn Dammon tapi itu lain ceritalah. Sejam kemudian barulah Abang Razkan sampai dngn Ilsa dan Fizi. Kak Niala dah berpakaina kemas balik dan Dammon pun macam biasa saja.

Tak sangka Kak Niala dapat merasa batang pelir besar mat salleh yang berkulup itu. Sebelum ini Kak Niala ceritakan peristiwa Dammon, rakan suami Kak Niala melakukan seks dngn Kak Niala.

Kadang-kadang kita orang perempuan mudah cair dan menggeliat dngn usikan dan ayat orang lelaki. Kak Niala ingat Dammon cuma sekali tapi ternyata Dammon belum puas. Kali ini Kak Niala mahu cerita kali kedua Dammon mintak vagina Kak Niala.

Selepas peristiwa atas sofa Niala hujan itu, Dammon ader dua kali singgah di rumah kita tapi tak ader apa-apa yang berlaku. Kak Niala rasa Abang Razkan tidak tahu apa yang terjadi pada isterinya, syak pun tidak.

Timbul jugak rasa bersalah kerana menduakan Abang Razkan tapi cepat-cepat Kak Niala jauhkan perasaan itu. Sejak kena dngn Dammon Niala itu Kak Niala sering terbayang-bayang kehebatan Dammon. Terbayang-bayang jugak bagaimana agaknya merasa batang lelaki bangsa lain seperti Bai, Cina India dll.

Kadang-kadang waktu bersama dngn Abang Razkan pun Kak Niala cuba bayangkan batang lelaki-lelaki itu. Bukanlah Abang Razkan tak handal diranjang tapi entahlah mungkin biila dah merasa yang dilarang ketagih pulak.

Satu lagi Kak Niala suka menumpukan pandangan ke celah kelangkang lelaki dan cuba membayangkan bentuk dan saiz Sarinah kulup batang lelaki-lelaki tersebut. Semasa singgah di rumah kita Dammon tidak menunjukkan keganjilan.

Tak pulak die mencuba mengambil kesempatan. Dammon masih berborak macam biasa dngn Abang Razkan dan membelek enjin kereta kita. Pada bulan Julai tahun 19, kita sekeluarga buat keputusan mahu pergi outing ke Lumut.

Lebih tepat lagi Teluk Batik. kita bercadang untuk berada di sana selama empat hari tiga Niala. kita bertolak pada hari Jumaat jam 10. 00 pagi dari Rawang. Entah macam mana pagi Jumaat itu Dammon sampai di rumah kita.

Die datang pada petang Khamis dan dan akan balik pada hari Rabu minggu berikutnya. biila mendapat tahu kita mahu ke Lumut, Dammon menyatakan hendak ikut. "Tapi, Dammon tak bawak bnyk pakaian. , " Kak Niala cakap.

"Takper, bawak bnyk kain pelikat. t-shirt saya yang agak besar itu die boleh pakai. " sambut Abang Razkan pulak. kita serombongan sampai di Lumut jam 4. 20 petang. Selepas check-in kita berehat sekejap hingga jam 6.

30 petang. Chalet yang kita dapat ialah jenis dua tingkat. Tingkat atas ader dua kati bujang, tingkat bawah ader satu katil kelamin dan satu katil bujang. Tempat masak air dan bilik air di tingkat bawah.

Dari tingkat bawah ke tingkat atas kena gunakan tangga kayu. Chalet yang dibina dngn kayu itu cantik buatannya dngn awan larat dan ukiran tapi taklah mewah sangat. Chalet kita hampir dngn gigi pantai.

Deburan ombak amat jelas. Kak Niala dan anak-anak sempat jalan-jalan sekejap tepi pantai sehingga pukul 7. 30 petang. Abang Razkan dngn Dammon duduk-duduk di serambi sambil berbual-bual. kita bercadang makan di pekan Manjung (ataupun pekan Manjoi kurang pasti pulak Kak Niala).

Lepas mandi kira-kira pukul 8. 20 Niala kita keluar makan di pekan. Jam 10. 00 kita balik ke chalet. Seperti biasa Kak Niala kemaskan sikit chalet itu dan menonton tv.

Kira- kira jam 12. 00 tgh Niala Kak Niala masuk tidur di tingkat atas. Dammon dngn Abang Razkan masih lagi menonton tv dan tengok vcd yang kita bawak. Sekali-sekala terdengar jugak Abang Razkan dngn Dammon gelak-gelak tapi taklah kuat sangat.

Kak Niala tidur di katil tepi tingkat. Dua-dua anak Kak Niala berkongsi katil tepin dinding arah ke pantai. Entah pukul berapa Kak Niala terlelap di ulit dek deburan ombak.

Cheh cheh ceh. Sedang asyik Kak Niala dibuai mimpi, tiba-tiba Kak Niala terjaga dan terdengar bunyi orang naik ke bilik dan berjalan perlahan-lahan. Pada mulanya Kak Niala sangkakan hantu tapi makin Kak Niala dengar betul-betul ader orang berjalan perlahan-lahan.

Kemudian terasa ader orang duduk atas tilam tempat Kak Niala terbaring itu. Kak Niala masih mendiamkan diri buat-buat kaku sebab dalam keadaan gelap itu takut jugak. Tiba-tiba terasa tangan memegang lengan Kak Niala.

Serta-merta Kak Niala tau itu tangan Dammon sebab tangan die kasar dan besar sikit. Kak Niala mendiamkan diri sambil mencuba ambil rasa sama ader Abang Razkan tidur bersama Kak Niala atau tidak.

Tangan sasa itu menjalar mengikut tubuh Kak Niala yang baring itu. Dari lengan merayap ke jubur , peha (sebelah luar), betis kemudian ke atas ke muka Kak Niala. Lepas itu tangan itu menyelinap ke dalam baju tidur Kak Niala cepat-cepat singgah di gunung Kak Niala.

Tangan itu mengusap-usap susu Kak Niala kemudia menggentel perlahan buah dada Kak Niala. Terasa pulak badan yang sasa merapati belakang Kak Niala. Kak Niala tak dapat menahan diam lagi sebab geli sangat.

Kak Niala menggeliat sikit lalu mengeluh. "Ehh Dammon, apa pas. " "Niala, saya mau pelukan Niala. ' Sah itu Dammon. Peristiwa dulu terbayang kembali. Kak Niala cakap Abang Razkan ader bersama.

Dammon kata Abang Razkan tengah tidur kat bawah. Kak Niala cakap, saya isteri Abang Razkan. Dammon kata die mahu rasa sekali saja lagi sebab die kata body Kak Niala solid.

Die cakap die tak dapat melupakan persembahan Kak Niala atas sofa hari itu. Sambil itu, tangan Dammon yang sebelah lagi masuk ke dalam kain sarung Kak Niala. Kak Niala dah terlentang sekarang.

Di mana lagi kalau tidak di celah kelangkang Kak Niala. Tangan Dammon mengusap-usap buah dada dan vagina Kak Niala. Kak Niala dah mula sedap masa itu. Lama-lama Kak Niala berasa tak tertahan, lalu Kak Niala mengiring mengadap Dammon lalu merangkul lehernya.

Tangan Dammon makin buas nampaknya (ehh rasanya sebab dalam gelap mana nampak kan? ). vagina Kak Niala dah basah-basah, terasa satu cari Dammon memasuki vagina Kak Niala, berlegar-legar sambil menjolok-jolok.

Kak Niala bertambah geli, lalu tanpa dapat dikawal Kak Niala memaut dada Dammon lagi rapat. dubur Kak Niala bergoyang-goyang kegelian. Tanpa dapat dikawal jugak tangan kiri Kak Niala mencari batang pelir Dammon.

Yang kak Niala suka sangat batang pelir Dammon itu ialah saiznya dan kulupnya. Kak Niala urut-urut batang pelir Dammon sambil sekali-sekala menggulung-gulung ketayapnya. Dammon kegelian dan makin kuat merangkul dan meramas Kak Niala.

Dammon menolak Kak Niala kemudian mebalikkan Kak Niala ke arah meniarap. lalu Dammon menarik jubur Kak Niala ke atas maka tertonggenglah Kak Niala. Kemudian Dammon mengusap-usap dan meramas-ramas jubur kak Niala.

Kemudian terasa batang pelir Dammon menjolok-jolok vagina Kak Niala. Sambil batang butuh nya menjolok-jolok vagina Kak Niala, Dammon merangkul tubuh Kak Niala dari belakang dan diselang-seli dngn tangannya meramas buah dada Kak Niala.

Tiba-tiba srruf batang pelir Dammon memenuhi vagina Kak Niala. Dammon mendayung-dayung dalam vagina Kak Niala. Setiap kali batang butuh nya keluar, Dammon menarik Kak Niala ke belakang Kak Niala bertambah geli dan dngn kuatnya mengemut- ngemutkan vagina Kak Niala.

Biar terbeliak Dammon ni, fikir Kak Niala. Kira-kira tak berapa lama Kak Niala dihinggot oleh Dammon itu sambil keluar bunyi pap. pap. pap. Tiba Kak Niala berasa mahu kencing.

Terus Kak Niala menyondolkan jubur ke belakang dan kejang sekali. Rasa terkencing bnyk sekali. Terkemut-kemut vagina Kak Niala. Lepas itu batang pelir Dammon keluar. Tertiarap Kak Niala termengah-mengah. Kemudian Dammon balikkan Kak Niala melentang pulak.
Isteri Ketagih Batang Mat Salleh kisah seks, cerita melayu Isteri Ketagih Batang Mat Salleh kisah blue stim isteri sundal

Isteri Ketagih Batang Mat Salleh



Dammon menjilat-jilat badan Kak Niala. Dammon meniarap jugak atas badan Kak Niala. Dammon lebih berat daripada Abang Razkan. batang pelir Dammon terasa masih keras macam kayu. Dammon jilat-jilat tengkuk, dada dan badan Kak Niala.

Timbul geli-geli dan vagina Kak Niala berdenyut-denyut kembali. Dammon mulai kasar. die ramas buah dada Kak Niala agak kuat. Sakit jugak rasanya. Lepas itu kak Niala bertambah basah. Kak Niala gerak-gerakkan badan Kak Niala ke kiri-kiri dan kanan.

Dammon Kak Niala rasa macam kerbau naik syeikh. die gomol Kak Niala habis-habisan. Kak Niala cakap, katil itu ader bunyi dan ajak Dammon turun le lantai. kita turun ke lantai, Dammon tak buang masa terus menindih Kak Niala.

Kerasnya lantai langsung tak Kak Niala rasa. Dammon meramas dan menggomol Kak Niala. Dalam beberapa minit Kak Niala tercungap- cungap dan Kak Niala rasa vagina Kak Niala ternganga menunggu batang pelir Dammon.

Dammon menusukkan batang butuh nya perlahan-lahan (pulak itu) ke dalam vagina Kak Niala. Separuh jalan Dammon tarik balik, baru mahu keluar Dammon berhenti ekejap lalu sorong balik ke dalam.

Begitulah Dammon lakukan berulang-ulang. Kak Niala paut bahu Dammon dngn kuat. Kak Niala tolak kelangkang Kak Niala ke atas seolah-olah meminta batang pelir berkulup Dammon. Lepas itu Dammon mengangkat kedua-dua kaki Kak Niala dan disangkutkan ke bahunya.

Batang butuh nya masih lagi tersorong-sorong di dalam vagina Kak Niala. dubur Kak Niala terangkat-angkat setiap kali Dammon menghentak batang butuh nya yang berkulup dan keras macam kayu itu.

Dammon jugak mengekang kedua-dua tangan Kak Niala ke lantai sehingga tak boleh bergerak. Macam orang kena sula sambil terlentang. Bibir Dammon menjilat dan menggigit leher dan dada Kak Niala.

Terus-terang Kak Niala cakap, Kak Niala rasa tak tau mahu cakap. Kalau kali pertama dulu, syoknya nombor 1, kali ni Kak Niala rasa macam mahu meletup. Tak tahulah berapa lama sorong- sorong itu, Kak Niala sekali lagi rasa mahu kencing.

Dammon pulak makin laju menyorong, menjilat dan menggigit. Makin lama makin laju sehingga tiba-tiba Dammon mendengus. Kak Niala mengerang dan hampir menjerit, nasib baik lekas-lekas Dammon menutup mulut kak Niala.

Dammon menggelupur dan Kak Niala pulak menggeliat macam mahu bengkok badan. Selepas satu minit agaknya kita tersadai termengah-mengah. Tak pernah Kak Niala rasa begitu hebat bersetubuh walaupun Abang Razkan tak kurang hebatnya di ranjang.

Lepas seketika Dammon mengucapkan terima kasih pada Kak Niala. Dammon beritahu die puas dan die cakap die mahu lagi lain kali. Kak Niala cakap tak boleh sebab Kak Niala tetap isteri Abang Razkan, kawan die.

Akhir sekali die cakap die ndak jugak sekali saja lagi. Kak Niala diam. Apabila Dammon turun ke tingkat bawah, Kak Niala rasa menyesal kerana menduakan Abang Razkan tetapi Kak Niala kata pada diri sendiri, pengalaman ini menyeronokkan.

Kak Niala sering berangan-angan sejak itu untuk merasa batang pelir lelaki Cina, India, mamak, Bangladesh ke. Agaknya macam mana pulak persembahan mereka. Kak Niala masih ader penyakit itu sampai sekarang.

Kepada wanita lain Kak Niala pesan jangan mencuba, sebab biila dah cuba macam ketagih pulak.
Isteri Ketagih Batang Mat Salleh ***
Isteri Ketagih Batang Mat Salleh, sex story , Isteri Ketagih Batang Mat Salleh kisah seks, cerita melayu Isteri Ketagih Batang Mat Salleh kisah blue stim isteri sundal, porn, erotic novel sex, Isteri Ketagih Batang Mat Salleh



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/