Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap

Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap | Nama saya Kizzal. Umur saya 18 thn. saya ade ramai sepupu wanita dan diaorang semua umur dlm 18 tahunan. dlm bannyak banyak sepupu wanita saya tu saya paling minat dngn sepupu saya yangg umur diaorang 19 thn dan masih belajar ipta diaorang Siti.

Tapi saya tak pernah pon luah kan perasan dekat die. saya bukan suka perangai diaorang atau pon sayang kan diaorang tapi saya suka pada body, tinggi dan payudara die.

Diaorang selalu pakai baju kurung aje. Siti nii duduk dngn atok kau kat kampung. So bila saya balik kampung aje saya mesti tak lepas peluang tengok diaorang penye barang.

Citer Sex Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap

Tambah2 lagi bile mase lepas mandi. diaorang keluar dari bilik air. saya selalu melancap dngn ambik coli diaorang dekat dlm bilik air tue. boleh diaktakan hari2 saya berangan mahu main dngn die.

Tapi takut. lagi pon saya tak pernah ade pengalaman pon. mahu jadi kan satu cerita. Satu hari Siti ade krusus dekat bandar. Kebetulan dekat dngn rumah saya. So diaorang pon bermalam dekat rumah saya selama seminar tu berlansung.

Mase tu la saya cuba capai kan angan angan saya mahu main dngn die. Rumah saya nii hanya ada 2 bilik. Siti terpaksa tidur bawah. Sebab bilik atas penuh.

Masa satu malam tu saya nekad mahu raba atau pon buat ape2 yangg patut. dlm pukul 1. 30 pagi saya pon turun mahu melaksana kan hasrat saya tue. Tapi Siti tak da dekat sofa yangg diaorang tidur.

Saya cari dan tengok lampu bilik air terpasang. saya cuba megendap dari bhagian dapur macam mane ayng selalu saya buat dekat adik2 wanita saya. Pegh. megancam payudara diaorang masih segar puting merah.

Saya tengok diaorang tengah bersih kan badan dngn sabun dan span. zakar saya mase tu jaangan cerita la. naik stim tegak saya rase masa tu mahu terkeluar sperma tapi saya tahan.

Lepas dlm 30 minit saya ngendap , Siti saya tengok diaorang lap badan dngn tuala. saya mase tu mahu lari masuk bilik tapi tak sempat. Hajat saya tadi tak jadi sebab saya tergamam.

Saya sembunyi di balik pintu. Lepas tu Siti keluar dari bilik air. Darah saya punye la berderu mase tue. Siti keluar bogel dari bilik air. diaorang tak perasan saya agaknye.

Saya diam aje. Lepas tu mase diaorang mahu ambik pakaian baru diaorang nampak saya. diaorang tersu sound lame daah ke kat situ?. saya diam tergamam. Baru je. mahu ambik air.

Kisah Blue Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap Citer Kongkek
Saya kate. Lepas tu apa punye bodah tah saya naik atas bilik. Malam tu saya berangan , meyesal dan megatur rancagan baru. Bila siang sahaja saya turun mahu mandi.

Siti nampak saya dan diaorang senyum. saya mase blur lagi baru bangun tidur. saya masuk bilik air lepas keluar saya tengok mak dan ayah saya siap siap mahu keluar adik adik saya pon ikut same.

Tapi Siti duduk kat meja siap kan sarapan. saya naik atas mahu berpakaian. saya tak pakai sepender. Seluar epndek tak pakai baju. Bile saya turun saya tengok family saya daah tak de.

Siti masih makan kat meja. saya pon duduk mahu makan sekali. Tiba tiba Siti bersuara "seronok la ko eh nampak saya bogel semalam. Ingat saya tak tau ke. Kecik kecik daah mahu mengatal".


Cerita Lucah Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap
  • Herm. saya mase tu macam mahu pengsan"Mane ade tak nampak apa apa pon semalam. Biasa sahaja minum air lepas tu naik atas"saya konon ye mahu bohong la"Sudah la jaangan mahu tipu.

  • Saya tau la ko ngendap saya kan"Perg. mahu tercabut lutut saya. saya diam sahaja sampai habis makan. Lepas tu saya naik bilik siap2 mahu keluar dngn member"Ko tak ade seminar hari nii ke? " saya tanye. diaorang kate daah habis. saya keluar selamba. tangg tu saya balik macam biasa. Bila sampai rumah saya tengok tutup aje. saya masuk la pakai kunci sper. Punye la tekejut + gelabah + suka bila saya tengok Siti tengah tidor kat sopa pakai tuala je. sambill saya tengok tv terbuka dngn dvd blue saya punye. saya mase tu daah gelabah. Siti tiba tiba bangun"eh bila balik ? sory pinjam cd ko kejap ".

  • Saya mase tu daah mahu tumbuh tanduk saya beranikan diri"Body ko lawa la ". saya ayat die"Kenape mahu ke ? "die tarik tangan saya sembam kan kepala saya dekat payudara die.
Pergh. tangan saya mula mainkan peranan kejap ketas kejap kebawah. diaorang tolak saya. saya bangun bukak baju seluar yang tak pakai seluar dlm tue. zakar saya daah macam mahu tercabut naik 100%.

Diaorang kate jgan gelabah rilexs aje. Mase tu saya tau la yangg diaorang nii mmg daah berpengalaman. diaorang terus suck batang saya. saya yag baru 1st time nii daah rase daah mahu terpancut.

Siti duduk dekat sofa saya pulak berdiri. Mase mahu terkeluar sperma saya cepat2 keluarkan batang saya tue. Siti kertawa. saya punye la bengang mase tue. Lepas tu diaorang cium mulut dngn saya.

Citer Lucah Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap

Diaorang ajar saya step ciuman. saya tak tahan lagi daah batang saya saya tala dekat payudara diaorang yangg saya selalu idam2 kan tue"Nak masuk kan tak ? " Diatanye. saya punye la bodoh mase tue. "Masuk apa? "kene gelak aje la saya. diaorang ambik batang saya gesek2 dekat faraj die. saya kate mahu jilat dulu. saya tengok dekat dvd tu macam tu la saya buat. Sembam kat mulut kat faraj die. Lidah saya gerakkan. " ah.

Agh. agh. ! Laju lagii. Arg. ah. Huh. ah. ! "Kesedapan Siti saya tengok. Lepas 5 minit saya tray mahu masuk batang saya pelahan lahan. Siti tarik terus termasuk. "a.

H. ah"Makin kuat. Mula mula susah sikit. Mase tu la Siti jerit punye la kuat. Lame sikit makin senag saya masukan. saya daah naik letih turun naik. Berpeluh. dlm dua jam lepas tu saya tengok Siti daah terkulai.

Saya pon penat tapi cover macho la. diaorang tarik saya pergi bilik air. Dekat bilik air saya tu luas ade tub mandi. diaorang bukak air kitaorang mandi same2. kitaorang cium mulut.

Saya raba diaorang sepuas hati. saya nyoyot payudara diaorang sampai merah padam. saya punye zakar diaorang suck sepuas puas ye. saya baring dlm tub dngn die. kitaorang mandi sabun diaorang basuh faraj diaorang bersih2.

Saya terus jilat lagii. Argh. argh. Suara halus diaorang keluar. Mase tu saya rase daah 4 kali saya terpancur. yaang pertama punye la bannyak sampai kene puji. yangg kedua blh tahan samapai yangg ktiga keempat daah macam tak ade.

Kitaorang mandi sampai kecut jari. Lepas tu nail atas bilik. Main lagi dekat katil bujang saya. Pendek kate dlm satu hari tu sampai ke pag saya bergelombang dngn Siti.

Seronok giler. Lepas kejadian tu Siti balik kampung semula. Tapi saya yangg dulu jarang ikiut family saya balik kampung, sekarang nii jadi rajin. Sebab ade Siti yangg daah menjadikan angan angan saya jadi keyataan.

Setiap minggu saya ikut family balik kampung dan setiap itu la Siti kesedapan dlm gengaman saya.
[kaki]
Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap ***
Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap, sex story , Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap cerita lucah seks, kisah melayu blue Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap, citer sex Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap, porn, erotic novel sex, Intai Faraj Sepupu Sambil Melancap



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/