Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik

Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik | Nama aku Henina. aku kini sdh berumur 42 tahun Suami aku bekerja sebagai pegawai manakala aku tak bekerja. Dahulu aku merupakan seorang supervisor, tetaapi sesudah mendapat anak yaang ke 3, aku kemudian berhenti kerja dan menjadi suri rumah sepenuh masa.

Apa yaang aku nak ceritakan adalah ketika aku berusia 32 tahun, sewaktu aku masih mempunyai 2 orang anak yaang mana masing masing sdh bersekolah rendah. aku telah berzina dngan adik kandung aku sendiri, Rifan.

Berbekalkan ketampanan wajahnya yaang berusia 23 tahun dan susuk tubuhnya yaang tegap, aku hilang pertimbangan dlm keterpaksaan yaang aku relakan. Segalanya terjadi sewaktu aku mengambil cuti rehat dan mengambil keputusan hnya berehat di rumah.

Kedua dua orang anak aku tdk di bersekolah krn cuti sekolah. Hendak dijadikan cerita, adik aku Rifan jugak mengambil cuti pada hari itu. diorang datang ke rumah aku bersama satu plastik buah oren sebagai buah tangan untukk aku sekeluarga.

Aku yaang tahu adik aku memanng menaruh minat terhadap aku sengaja tdk mempedulikan dirinya yaang selalu mencuri pandang menatap seluruh tubuh aku. mmg sejak dari die kecil, aku selalu menjadi mangsa usikan nakalnya.

Kadang kala ketika kitaorang tidur bersama sama, die gemar memeluk aku dari belakang dan tangannya suka meraba raba dubur aku. aku biasanya biarkan jer sebab apa yaang apa dlm fikiran aku adalah die hanyalah seorang budak kecil.

Kalau setakat mengintai aku mandi tue perkara biasa. Kadang kadang kalau aku sedar aku diintainya, sengaja pula aku tayang seluruh pelusuk tubuh aku yaang telanjang bulat kepadanya. aku pun tak tahu kenapa aku bersikap sebegitu.

Apa yaang pasti, aku berasa sungguh bangga krn adik aku terlalu meminati dan menghargai susuk tubuh aku. namun sesudah die semakin matang, dan akil baligh. kitorang tdk lg tidur bersama.

Tetapi setiap kali aku pulang ke rumah mama papa aku, adik aku yaang menetap di sana pasti tdk akan lepaskan peluang memerrhati seluruh tubuh aku. Tubuh aku yaang agak slim ketika itu memanng cantik.

Tetek aku yaang sederhana besarnya kadang kala sengaja ku biar tdk bercoli di dlm baju. dubur aku yaang memanng tonggek dan montok menjadi objek utama yaang ditatap oleh adik aku.

Citer Blue Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik

Aku tahu, bukan die seorang yaang meminati dubur aku, ramai lg lelaki yaang meminati ku krn dubur aku, selain wajah aku yaang cantik. Encik Ruli, Supervisor di bahagian qc di kilang merupakan lelaki yaang selalu dapat berasmara dngan aku sebelum aku kenal suami aku.

Walau pun Encik Ruli tdk pernah meragut keperawanan aku, tetaapi pelir nya sdh tdk asing bagi aku. smbil ringan ringan, kitaorang akan saling meraba raba dan saling hisap menghisap.

Selalu jugak aku tertelan sperma nya ketika khayal menghisap pelir nya. Jika sempat aku keluarkan dari mulut, biasanya pelir nya akan memancutkan sperma nya di muka aku, kadang kadang kena tudung yaang aku pakai.

Namun apa yaang paling digemari Encik Ruli adalah menikmati pelir nya di lancap tangan aku dan seterusnya melepaskan sperma nya di celah punggung aku. Kadang kala, die gemar menggeselkan pelir nya kat celah punggung aku kalau aku pakai kain yaang licin macam kain satin atau sutera dan biasanya pancutan sperma nya yaang bannyak akan meninggalkan kesan basah di permukaan kain di dubur aku.

Hubungan kitaorang berakhir sesudah aku mendapat tahu die adalah suami orang, dan seterusnya aku berkenalan dngan suami aku yaang masih bujang ketika itu dan akhirnya kitaorang pun berkahwin. Berbalik kepada adik aku yaang datang ke rumah aku tadi.

Aku yaang ketika itu masih belum mandi, sibuk di dapur mencuci pakaian di mesin basuh. Sementara adik aku pula sibuk melayan telatah anak sedaranya di ruangan makan. Sesekali aku jeling kepada Rifan, aku dapat lihat die seronok menatap seluruh tubuh aku yaang sering terbongkok bongkok mengambil pakaian dari dlm bakul.

Aku tahu, memanng die geram gila kalau aku pakai kain batik, lebih lebih lg kalau baju t yaang aku pakai agak sendat dan singkat. Selalu jugak tubuh aku menjadi sasaran tembakan sperma Rifan jika aku pulang ke rumah mama papa aku.

Biasanya terjadi kalau aku tidur siang, biasanya selepas makan tengah hari lah. Time time macam tue memanng syok kalau tidur, lebih lebih lg kalau anak anak aku pun sama tidur.

Apa yaang aku ingat, mama papa aku pergi umrah ketika itu dan suami aku kerja lebih masa. Jadi tinggal aku dan adik aku bersama anak anak aku di rumah mama papa aku.

Tengah sedap tidur tu, aku terasa macam bermimpi di sembur sperma yaang hangat di bahagian dubur. namun sesudah aku terjaga, aku terasa memanng betul ada sperma yaang banyak, malah masih melekit dan berketul ketul di celah celah dubur aku.

Kain batik aku memanng daah basah dah. aku tak syak sesiapa lagi, kecuali adik aku tue sebab ketika itu tiada sesiapa lg lelaki yaang ada kat rumah melainkan die seorang.

Tapi aku buat buat tak tahu. Malah aku biarkan jer terus pakai kain batik tue walau pun kesan basah di punggung jelas kelihatan. Itu baru sikit, sebenarnya bannyak lagi.

Mmg selalu aku mengalami perkara sebegitu setiap kali aku pulang ke kampung dan tidur di waktu siang. Pernah jugak aku sengaja tanggalkan kain batik aku di bilik dan campakkan di lantai, sementara aku berkamban dngan tuala ke bilik mandi.

Bila aku selesai mandi dan kembali ke bilik, aku tengok kain batik aku sdh berubah tempat. aku angkat kain batik aku dan aku lihat, bertompok kain batik tue dngan sperma yaang masih pekat dan berlendir.

Mmg bannyak jugak sperma adik aku tu. Sepanjang aku bersama dngan Encik Ruli dan bersama suami aku, tak pernah pulak aku tengok sperma yaang mereka keluarkan sebanyak itu. aku tak sangka pulak yaang aku digilai adik sendiri, sampaikan kain batik yaang aku pakai pun jadi mangsa die melancap.

Itu belum lg seluar dlm aku yaang selalu kurang dan bila aku jumpa balik, daah bertompok comot dngan kesan sperma nya. Itu pun kalau aku tak selongkar laci almarinya sewaktu die pergi kerja, pasti aku tak tahu perkara tu.

Bukan setakat seluar dlm aku yaang aku jumpa, malah gambar gambar aku dan diari peribadi adik aku tue jugak aku jumpa. Dan dari diari itulah aku akhirnya tahu bahawa rupa rupanya die benar benar gilakan aku.

Terlalu bannyak perkataan cinta kepada aku dapat aku baca bersama dngan segala apa yaang telah dilakukan kepada aku jugak turut dituliskan di dlm diari itu. Ketika itu barulah aku tahu rupa rupanya bukan sekali dua aku menjadi tempat sasaran sperma nya, malah sdh berpuluh puluh kali dan kebanyakkannya ketika die sdh tdk dapat bertahan melihat aku berkain batik.

Selalu jugak rupanya die sendirian melancap membayangkan dirinya meliwat dubur aku. Perasaan aku macam macam masa tu. Bengang ada, kelakar ada, dan kesian pun ada. Tak tahu lah ingin cakap macam mana.

Berbalik kepada adik aku yaang sdang bermain bersama anak anak aku tadi, aku tahu die asyik memerhatikan tubuh aku. aku pun sengaja hendak mengujinya. aku lentikkan tubuh aku smbil memerhati basuhan yaang sdang berputar di dlm mesin basuh.

Sesekali aku jeling, aku lihat macam ingin terkeluar biji matanya melihat punggung aku yaang sendat berkain batik ni. aku pun menonggeng di mesin basuh membiarkan die melihat seluruh punggung aku.

Citer Melayu Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik
Kemudian aku berlalu ke dlm bilik dan menanggalkan seluruh pakaian aku dan berkemban tuala menuju ke bilik air. Rumah murah yaang aku diami tdk mempunyai tandas di master bedroom, jadi aku terpaksa melalui adik aku yaang sdang duduk di lantai yaang sdang bermain bersama sama anak anak aku.

Nak terbeliak mata adik aku melihat peha aku yaang putih dan gebu. mmg singkat tuala yaang aku pakai, kalau selak sedikit, pasti nampak punggung aku yaang tak berseluar dalam.

Lepas aku masuk ke bilik air, aku buat buat mandi. Dan lebih kurang beberapa minit kemudian, aku keluar kejap menjengah keluar bilik air, aku lihat mereka sdh tiada di situ lagi.

Kemudian kedengaran bunyi televisyen siaran kartun berkumandang. aku keluar jap dan lihat anak anak aku tengah khusyuk tengok rancangan kartun. Tapi mana pakciknya? Perlahan lahan aku ke bilik dan aku intai adakah adik aku ada di situ.

Tekaan aku tepat sekali. aku dapat lihat adik aku sdang melancap sendirian di dlm bilik aku. Kain batik yaang aku pakai tadi kelihatan sdang digunakan untukk merocoh pelir nya.

Seperti biasa, die melakukannya jika ada peluang. Terkejut aku bila tengok pelir nya yaang keras dan tegang itu. Saiz pelir nya yaang besar dan amat tegang itu seolah memukau aku.

Selama ini aku sangkakan pelir Encik Ruli yaang paling besar jika handak dibandingkan dngan kepunyaan suami aku, rupa rupanya pelir adik aku lebih besar dan lebih mengancam! aku tiba tiba terbit rasa berahi yaang amat sangat ketika itu.

Secara spontan, berkali kali air liur aku telan. Tapi aku tahan kan. aku terus mengintai perlakuan adik aku sehingga aku lihat die mencapai puncak klimaks. Berkali kali die menyebut nama aku dlm kemuncaknya itu.

Aku rasa keliru, antara suka dan geram. Sebelum die sedar aku mengintai dia, aku pun terus ke bilik air dan menyambung mandi dngan hati yaang masih berdebar debar. Selesai mandi, aku ke bilik dan kelilhatan adik aku tengah baca akhbar di ruang tamu.

Aku tercari cari kelibat anak anak aku, dan adik aku yaang seperti tahu aku mencari anak anak pantas mengatakan akan anak aku sdang bermain main dngan anak jiran di rumah sebelah.

Aku pun tak kisah sebab memanng hampir setiap hari mereka bermain main bersama anak anak jiran di rumah sebelah jika cuti sekolah. aku pun masuk ke bilik dan menutup pintu.

Citer Seks Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik Citer Kongkek
Aku terus capai kain batik yaang aku pakai tadi. Seperti yaang aku jangkakan, kain batik lusuh aku tue berselaput dan basah dngan tompokan sperma Rifan yaang amat banyak. aku hairan juga, macam mana sperma nya bolehh bannyak macam tue sekali.

Tetapi memandangkan saiz pelir nya yaang besar dan tegap tu, maka aku tak hairanlah kenapa sperma nya bolehh sebanyak itu. Selepas aku campakkan kain batik tue ke dlm bakul pakaian kotor, aku pun membuka almari pakaian dan memilih untukk memakai apa pada hari itu.

Aku tertarik untukk memakai pakaian yaang seksi hari tu. aku seolah sengaja hendak menguji adik aku dan aku seolah dapat merasakan kepuasan membiarkan tubuh aku di tatap penuh nafsu oleh adik aku.

Aku memilih untukk memakai kain batik merah yaang hampir lusuh warnanya. Kain batik itu dihadiahkan oleh Abang Man, orang yaang berniaga di pasar yaang mana kedainya dulu selalu aku kunjungi pada waktu hujung minggu dahulu.

Setiap kali aku berbelanja di situ, selalu aku terlihat kelibat pelir nya yaang menonjol di dlm seluarnya. Malah die selalu memanggil aku di saat aku nak masuk ke kereta selepas siap berbelanja di pasar semata mata nak memberikan sebungkus tapai pulut, terutamanya jika aku berbelanja sendiri.

Kisah Lucah Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik

Mmg sedap tapai pulut yaang diberikannya, biasanya aku habiskan sebelum sampai kerumah, tetaapi satu hari tue ingin jadi cerita, beberapa minggu selepas aku terima hadiah dari abang Man. Macam biasalah, aku akan buka bungkusan tapai tue dan makan smbil memandu pulang.

Tetapi ada sejenis cairan yaang pekat yaang seolah aku kenali masih kental dan likat meyaluti tapainya. Di traffic light, aku belek belek dan aku kius dngan jari. Akhirnya barulah aku tahu, rupa rupanya selama ini, tapai pulut yaang Abang Man beri kepada aku rupanya berselaput dngan sperma nya.

Sejak dari hari itu, aku tdk lg berbelanja di pasar itu lagi. Jahat netul la jantan tu. diorang daah stim tengok aku, lepas tue lancap dlm kawasan sayur die tue supaya pelanggan tak nampak pastu pancut dlm tapai.

Hah, lepas tue bagi aku suruh makan tapai tue yaang berselaput dngan aiir mani dia. Kurang ajar betul lah. Berbalik kepada aku yaang sibuk berpakaian di dlm bilik. Selepas aku pakai kain batik tu, aku pakai pula baju kemeja lengan pendek satin berwarna merah.

Kemeja yaang agak singkat itu sengaja aku tdk butangkan sehingga ke atas, biar alur dada aku terbentang luas dan biar tompok coklat di dada aku seakan ingin kelihatan jika terselak.

Puting aku pasti akan kelihatan menonjol sebab aku sengaja tak ingin pakai coli. Manakala bahagian bawah baju kemeja tue aku ikat di atas pinggang, biar punggung aku yaang sendat berkain batik nie jelas terpampang di depan mata adik aku.


Cerita Blue Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik
  • Aku ingin tengok apa reaksi dia. Bila aku keluar ke ruang tamu, tak berkelip mata adik aku tengok aku atas bawah. Terutamanya puting aku yaang menonjol di baju aku.

  • Lepas tue aku sengaja mundar mandir di ruang tamu, bila aku jeling, matanya galak menatap dubur aku yaang sendat berkain batik tu. Kemudian aku terus ke dapur dan mula ingin memasak.

  • Tengah aku tertonggeng tonggeng ingin keluarkan sayur dari dlm peti sejuk, tiba tiba aku rasa ada sesuatu yaang menekan nekan punggung aku dari belakang. aku pun bangun dan aku terkejut bila aku merasakan ada tangan yaang secara tiba tiba memaut pinggang aku dan menekan rapat punggung aku.

  • Aku toleh dan aku lihat adik aku tengah syok menggeselkan pelir nya yaang karas tue ke celah punggung aku. aku cuba marah die tapi die selamba jer teruskan perbuatannya.

  • Aku semakin berdebar debar dngan perlakuannya. Masa tue mulalah timbul rasa bersalah mempemerkan tubuh aku dngan agak menjolok mata kepadanya. aku cuba berpusing menolak tubuhnya tetaapi tenaganya terlalu kuat untukk aku lawan.

  • Aku akhirnya jatuh rebah di atas lantai. Kain batik aku terselak mempemerkan betis aku yaang bunting padi ini. Tangan adik aku pantas meraba betis aku dan seterusnya masuk ke dlm kain batik aku meraba peha dan tundun aku.

  • Aku yaang seboleh bolehh cuba menolak dirinya secara tak langsung tertekan pelir nya yaang keras menonjol di dlm seluar track yaang adik aku pakai. Naluri seksual aku secara tiba tiba tercetus walau pun pada dasarnya aku tdk merelakan perkara itu berlaku.

  • Tanpa buang masa, adik aku terus mengucupi bibir aku. Mulanya aku menolak bermati matian, tapi lama kelamaan aku semakin hilang arah. Kucupannya aku balas dan tangan aku yaang tadinya kuat menolak tubuhnya akhirnya longlai ke lantai.

  • Adik aku memajukan tangan aku agar memegang pelir nya yaang sdh terkeluar dari seluar tracknya. Tanpa di suruh, aku terus memegang pelir nya dan nafsu aku secara tiba tiba semakin bangkit.

  • Pelir Rifan yaang besar dan keras aku pegang dngan berahi. Perlahan lahan aku lancapkan pelir nya dan Rifan tersenyum melihat aku seperti kagum melancapkan pelir nya. Rifan mengucupi dahi aku dan die terus berlutut di depan aku.

Cerita Sex Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik

Rifan menarik kepala aku rapat ke pelir nya. Sekali suap, pelir Rifan sdh separuh terbenam ke dlm mulut aku. aku menghisap pelir adik aku penuh perasaan. Tak pernah aku menghisap pelir sekeras dan sebesar itu seumur hidup aku.

Sesekali aku terdengar Rifan mengeluh nikmat smbil menyebut kata kata cinta dan sayang kepada aku. Kemudian Rifan meminta aku supaya berhenti menghisap pelir nya. aku di minta supaya berdiri memaut peti sejuk dan Rifan terus berlutut di belakang aku mengucupi seluruh dubur aku yaang masih sendat dibaluti kain batik.

Dubur aku di kucupi dan dicium rakus oleh Rifan. Mukanya di sembamkan ke celah dubur aku dan kemudian Rifan menyelak kain batik aku ke atas. Kepalanya masuk ke dlm kain batik aku dan selepas itu, aku merasakan lurah punggung aku dijilat Rifan dari atas ke bawah.

Aku seolah berkhayal sekejap krn kenikmatan diperlakukan sebegitu oleh adik kandung aku sendiri. aku sendiri melentikkan dubur aku agar makin menonggeng. Tujuannya supaya jilatan lidah Rifan sampai ke lurah pepek aku.

Akhirnya aku semakin hilang pertimbangan. aku sendiri berkali kali menyebut namanya memberitahu kepadanya betapa sedapnya aku diperlakukan begittu. Rifan kemudian berdiri di belakang aku. pelir nya aku rasakan menunjal nunjal pintu pepek aku.

Aku kangkangkan lg kaki dan ianya memudahkan kerja Rifan untukk menceroboh lubang pepek aku. Pertimbangan kewarasan aku sdh sepenuhnya dikawal desakan nafsu. aku sdh tdk peduli, walau pun aku sememangnya sdh tahu bahawa aku akan bersetubuh dngan adik kandung sendiri, tetaapi aku terus merelakan tubuh aku di ratah enak oleh adik kandung aku sendiri.

Pelir Rifan yaang keras dan besar itu akhirnya terjerlus masuk ke dlm pepek aku. Sendat rasanya lubang pepek aku di masuki pelir Rifan. Malah, aku dapat rasakan pelir nya menekan nekan dasar pepek aku.

Aku khayal dlm kenikmatan di setubuhi adik kandung sendiri. aku tak ingat, berapa kali aku klimaks ketika itu. Kenikmatan di tunggang adik kandung sendiri melupakan aku kepada segalanya. pelir Rifan yaang keras memacu pepek aku benar benar memberikan kenikmatan yaang tak pernah aku kecapi selama ini.

Dlm kenikmatan yaang menghanyutkan aku, aku toleh dan lihat adik aku begittu gagah. pelir nya yaang keluar masuk lubang pepek kakaknya ini sungguh utuh dan keras. smbil Rifan menghayun gagah, matanya galak melahap pemandangan yaang memukau nafsunya.

Kain batik aku yaang diselakkan di pinggang mempamerkan dubur gebu aku kepadanya. Sekali sekali daging dubur aku di ramasnya dngan sentuhan penuh nafsu. Matanya terus memerhati belakang tubuh aku yaang sendat dibaluti kemeja satin merah.

Diorang mengucupi belakang tubuh aku smbil kedua dua tangannya meraba dan meramas kedua payudara aku yaang membuai di dlm setiap hayunannya di dubur aku. Semakin aku terangsang, semakin aku melentikkan dubur aku agar di tekan lebih dlm dan kasar oleh pelir adik aku.

Citer Seks Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik

Rifan jugak semakin ghairah. diorang meramas pinggul aku semain kuat. Malah, berkali kali rambut aku yaang kerinting halus ini di kucupinya. Berkali kali ungkapan cinta dan kasih sayang di bisikkan di telinga aku.

Penyerahan abdi tubuh aku kepadanya benar benar memberahikan adik aku agar semakin galak menyetubuhi aku. Kenikmatan membuatkan aku menyuarakan kenikmatan disetubuhinya. Ungkapan sedap dan sayang selalu terbit dari bibir aku.

Aku benar benar tak tahan. aku nak menjadi miliknya. Akan nak selalu menikmati saat saat begittu bersamanya. Akhirnya, aku merasakan hayunan Rifan semakin kuat dan dlm dan akhirnya aku merasakan pelir nya ditekan sedalam dalamnya bersama denyutan yaang sangat kuat di dlm pepek aku.

Ketika itu jugak aku rasakan, ruang rongga pepek aku seolah dipenuhi dngan sperma Rifan yaang hangat dan banyak. aku langsung tak terfikir tentang risiko kehamilan ketika itu, aku hnya benar benar khayal dngan kenikmatan yaang aku rasakan.

Itulah pertama kali aku merasakan sedapnya pepek aku dipenuhi sperma yaang hangat dan menerjah kuat di dasar pepek aku. Malah, aku jugak terdetik ketika itu bahawa aku tdk menyesal jika aku mengandung hasil benih adik kandung sendiri, krn kenikmatan yaang aku rasakan memanng benar benar diluar jangkaan.

Akhirnya aku terjelupuk ke lantai bersama pepek aku yaang mengalir keluar lebihan sperma Rifan yaang tdk dapat ditampung lg oleh rongga pepek aku. Rifan memapah aku masuk ke bilik dan aku terlena hingga ke tengah hari.

Aku sedar apabila dikejutkan anak anak aku yaang yang baru balik dari bermain di rumah jiran. Manakala adik aku pula sdh pulang ke rumah mama papa aku, itu pun anak anak aku yaang beritahu.

Mmg aku betul betul tak bolehh tahan hari tu. Itulah pertama kali aku merasakan kenikmatan yaang sebenar benarnya, walau pun bersama adik kandung sendiri. Seminggu selepas itu, aku menalifon adik aku supaya datang ke rumah.

Aku mengambil masa yaang sesuai, iaitu ketika anak anak aku bersekolah dan ketika suami aku bekerja. aku sanggup mengambil cuti sekali lg semata mata merindui pelir adik aku yaang semakin aku gilai itu.

Lebih kurang pukul 8 pagi adik aku tiba dan kitaorang bercadang untukk berbelanja dahulu di pasar. namun aku tdk pergi ke pasar yaang Abang Man berniaga, aku ke pasar di tempat lain.

Dlm perjalanan pulang, Rifan begittu asyik membelai peha aku yaang gebu dan hnya berbalut kain baju kurung sutera berwarna biru. aku yaang memandu sesekali melihatnya dan nafsu semakin bangkit apabila melihat die mengeluarkan pelir nya dan melancap sendirian smbil melihat aku memandu di sebelahnya.

Aku terus pulas stering ke kawasan berpokok yaang tdk ada orang. stlah menarik handbrake, aku terus tunduk ke arah pelir adik aku yaang daah terpacak keras. aku terus hisap pelir adik aku semahu hati aku.

Citer Blue Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik
Tangan Rifan mengusap usap kepala aku yaang bertudung itu. Akhirnya Rifan melepaskan sperma nya kedalam mulut aku. Itulah pertama kali aku menghisap pelir adik kandung sendiri hingga sperma nya terpancut pancut memenuhi mulut aku.

Air mani nya yaang memancut laju dan bannyak membuatkan aku tak sempat ingin telan semuanya, sebahagiannya berciciran keluar dari celah bibir aku. Bau sperma nya memenuhi kereta aku yaang berhawa dingin.

Kemudian di rumah kitaorang sambung lagi. Belum sempat ingin masuk ke bilik, kitaorang daah start kat ruang tamu. Sofa di ruang tamu menjadi tempat persetubuhan kitaorang adik beradik. dng masih berbaju kurung dan bertudung, aku di setubuhi semahu hatinya hingga sekali lg pepek aku dipenuhi sperma nya yaang hangat, sememangnya aku semakin ketagih merasai pancutan sperma nya itu.

Kitorang terus leka dlm arus nafsu sumbang mahram bersama alunan cinta adik beradik kandung yaang sukar untukk di ucapkan. Beberapa bulan selepas itu, aku mengandung. Sepanjang aku mengandung, persetubuhan kitaorang berjalan seperti biasa.

Malah, sewaktu kandungan semakin matang, nafsunya kepada aku semakin membuak buak. Katanya punggung aku semakin tonggek dan ketika itulah buat pertama kalinya, lubang punggung aku dicerobohi. Sakitnya bukan kepalang, rasanya seakan akan sewaktu dara aku pecah dahulu.

Selama hampir seminggu aku susah ingin berak. Jalan pun sedikit terkangkang. tetapi selepas daah baik, kitaorang cuba sekali lg bersetubuh mengikut cara diluar tabie dan hasilnya memanng mengghairahkan. Beberapa minggu sebelum aku bersalin, aku ambil cuti dan ketika itulah hampir setiap hari Rifan datang untukk menjamah lubang punggung aku.

Hampir setiap hari sperma nya bertakung di dlm lubang punggung aku. Demi cinta yaang semakin meluap luap, aku relakan lubang punggung aku di penuhi sperma adik kandung sendiri hampir setiap hari.

Selepas aku bersalin, aku dapati, anak aku yaang baru lahir itu wajahnya saling tak tumpah seperti adik aku. aku percaya, hasil persetubuhan kitaorang adik beradik selama ini akhirnya membuahkan hasil.

Selepas habis pantang, kitaorang menyambung lg persetubuhan yaang tertangguh. Persetubuhan Rifan semakin romantik dan semakin bernafsu, mgkin krn payudara aku yaang semakin besar dan penuh dngan susu badan. aku semakin kerap pulang dan tidur di kampung bersama anak anak aku, membiarkan suami aku sendirian di rumah semata mata nak selalu menikmati pelir adik aku.

Hari demi hari, tahun demi tahun berlalu, hubungan kitaorang adik beradik masih tetap terus utuh. Hasil dari percintaan kitaorang akhirnya membuahkan lg hasil dan akhirnya kitaorang mempunyai 3 orang cahaya mata hasil persetubuhan mahram.

Untuk mengelakkan dari mengandung lagi, aku terpaksa mengikat tiub falopio dan semua kosnya ditanggung oleh adik aku. Kini aku mempunyai 5 orang cahaya mata. 2 daripadanya adalah hasil yaang sah bersama suami aku dan yaang lg 3 adalah hasil benih adik kandung aku sendiri.

Kini umur aku daah 49 tahun. Anak anak aku semuanya daah besar. Paling kecil masih bersekolah rendah. Manakala Rifan, adik aku pula sdh menjangkau usia 39 tahun dan masih belum berkahwin.

Diorang mencintai aku seperti seorang isteri, malah perbelanjaan persekolahan anak anak aku hasil benihnya semuanya die yaang tanggung. Sekarang ini juga, aku sebenarnya sdh tdk sebumbung lg dngan suami aku.

Perceraian antara kitaorang bila bila masa saja bolehh terjadi akibat kejadian suami aku di tangkap basah bersama seorang pekerja kilang indonesia. aku kini menetap di kampung bersama ketiga tiga anak aku dan adik aku.

Kedua dua orang tua aku daah lama meninggalkan dunia ini. Anak aku yaang dua orang lg tue menetap di rumah lama aku bersama suami aku. Dan sehingga kini, kitaorang adik beradik kerap tidur sebantal.

Air mani nya masih kuat menerjah rongga pepek aku. Malah ketika aku menaip kisah hitam ini, aku masih merasakan sperma nya mengalir keluar dari lubang punggung aku. aku pun tak tahu apa ilmu yaang adik aku tue pakai sebab bannyak dan kuat betul sperma yaang die lepaskan.

Sdang kan baru pagi tadi die lepaskan sperma nya di muka aku yaang masih bertudung di dlm keretanya selepas menghantar anak aku ke sekolah. kitorang singgah bersarapan di kedai mamak dngan tudung satin hitam aku yaang bertompok dngan kesan sperma nya, malah masih putih dan likat.

HIngga ada seorang makcik yaang menegur supaya dibersihkan. Malu jugak kitaorang ketika itu, tetaapi nasib baik die ingat kitaorang suami isteri. bgitu lah saja kisah yaang nak aku kongsikan.

[kaki]
Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik ***
Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik, sex story , Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik cerita seks Malaysia, Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik kisah blue, Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik cite lucah, porn, erotic novel sex, Pepek Kakak Kandung Dipancut Adik



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/