Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki

Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki | Bagi menyambut ulang tahunku 25 tahun, saya membuat perancangan berdua bersama tunangku Garnim. Jika pada hari jadiku sebelumnya saya selalu menyambut secara meriah bersama kawan kawanku, tetaapi tapi kali ini saya dan calon suami aku memilih untk berkhemah dan bermalam di satu tempat yangg sunyi.

Tempat yangg kitaorang pilih ialah berhampiran satu tempat rekreasi yangg cantik berhampiran tasik yangg sungguh bening airnya. Pagi itu, sehari sebelum hari jadiku yangg kedua puluh lima saya dan Garnim berkereta ke tempat yangg kitaorang pilih bersama barang barang keperluan lain seperti peralatan tidur, peralatan memasak dan keperluan makanan seperlunya.

Kitaorang bercadang untk bermalam di sana. Sesampainya di sana kitaorang memilih satu tempat terpencil dan terlindung. kitaorang bermandi manda sepuasnya sebelum menjamah makanan yangg kitaorang bawa. Selepas mengisi perut seadanya kitaorang menyediakan khemah dan berehat beberapa ketika.

Malam itu saya dan Garnim tidur berdua di dallam khemah dan seperti biasa berlangsunglah adegan suami isteri. Puas melepaskan gian kitaorang tidur dgn nyenyak diulit mimpi indah di tepi tasik berair jernih dan udara segar.

Kisah Kongkek Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki

Jika burung berkicau menjelang pagi kitaorang tetap bermalas malasan di dallam khemah. Kira kira pukul sembilan pagi kitaorang bangun dan terus ke tasik membersihkan diri dan mandi manda. saya cuma bercoli dan berseluar dallam je sementara Garnim cuma berseluar tanpa baju.

Kitaorang mandi sepuas puasnya dgn perasaan gembira dan bahagia. Puas mandi kitaorang kembali ke khemah dan menyediakan sarapan. Sewaktu sdg menikmati sarapan pagi kitaorang mendengar ranting patah dipijak sesuatu.

Saya dan Garnim menoleh ke arah suara tadi dan terpandang dua sosok tubuh manusia bertopeng. Sepantas kilat mereka menerkam ke arah kita. Oleh krna terperanjat saya tak mampu berbuat apa apa dan lidahku pun kelu.

Kitaorang cuma menurut je kehendak kedua lelaki asing itu. Salah seorang lelaki tersebut telah mengambil tali rafia yangg berada di tepi khemah dan melontarkan ke arah kawannya yangg memegang Garnim.

Tangan Garnim telah dikilas ke belakang dan diikat. Selepas mengikat kedua belah tangan Garnim, lelaki yangg mengawal Garnim mengambil tuala kecil yangg tersangkut di tali khemah dan mengikat kemas di mulut Garnim agar diaorang tidak bolehh bersuara.

Saya lihat Garnim menggigil diperlakukan demikian. saya jugak kecut menunggu tindakan berikutnya daripada kedua lelaki tersebut. Lelaki yangg mengacu pisau ke arahku mula bersuara. dengaan suara yangg agak pelat saya disuruh melucutkan pakaianku.

Kerna takut dicederakan saya patuh arahan mereka. Coli dan seluar dallam yangg saya pakai saya lepaskan satu persatu. Sekarang saya berdiri bogel di hadapan tiga orang lelaki. saya fikir saya akan dirogol konek konek lelaki ini, saya lihat mata Garnim kuyu memandang ke arahku sementara mata kedua lelaki asing tadi bercahaya melihat susuk tubuhku yangg telanjang bulat.

Bagaikan patung di butik pakaian saya berdiri kaku. Sekujur tubuhku kini tidak ditutupi oleh seurat benangpun. Dadaku yangg montok dan gebu menjadi sasaran mata mereka. Taman pusaka nenek moyang yangg ditutupi oleh roma halus yangg sentiasa kucukur itu menjadi jamahan mata mata liar.

Mereka memandang dan menikmati keayuan tubuhku. Sehingga kini kedua lelaki bertopeng tersebut belum bertindak ganas. Badanku yangg sdg berbogelpun tidak mereka jamah. saya cuma menunggu tak berdaya. Tapi itu cuma seketika dan kenangan yangg menjadi igauanku bermula.

Lelaki yangg mengawal Garnim menarik seluar mandi yangg dipakai Garnim menampakkan batang konek nya yangg kecut. saya tak pasti kecut krna kesejukan atau kecut krna takut. Lelaki yangg mengawalku memerintah agar saya melutut.

Kawannya menolak Garnim ke arahku hingga badan Garnim berada beberapa inci di hadapanku. dengaan suara agak kasar saya disuruh menjilat dan mengulum kemaluan Garnim. Takut dicederakan saya patuh arahan mereka.

Konek Garnim yangg kecut itu saya kulum dan hisap. Aneh sekali batang konek Garnim tidak jugak mengembang dan keras seperti biasa. Biasanya pantang disentuh tongkat sakti Garnim akan keras terpacak bagai tiang bendera.

Puas saya menyedut tapi konek Garnim tetap tidak memberi reaksi. Kedua lelaki tersebut ketawa lucu melihat senjata Garnim lembek seperti batang keladi rebus. Sekarang saya diarah agar merangkak di tanah.

Saya patuh. Kedua lutut dan kedua tapak tanganku menyentuh tanah. Seperti kanak kanak saya berada pada posisi merangkak. Kedua buah dada ku yangg pejal tergantung seperti buah papaya. Seorang lelaki tersebut menolak Garnim dan mengarahnya melutut di belakangku.

Cerita Sex Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki Kisah Kongkek
Sekarang giliran Garnim pula diperintah menjilat pepek ku dari belakang. Tanpa berani melawan Garnim menurut. saya mula merasakan lidah Garnim mula berlegar sekitar bibir kemaluanku. jika je kelentitku disentuh lidah Garnim perasaan geli menjalar ke seluruh tubuhku.

Makin lama lidah Garnim bermain main di taman rahsiaku, makin enak rasanya dan saya dapat rasakan cairan hangat mula mengalir keluar membasahi bibir pepek ku yangg berwarna merah mudah.

Tanpa saya sedari saya mengerang kesedapan. Mendengar suara rengekanku lelaki di hadapanku mula memberi reaksi. Lelaki tersebut mula melondehkan seluar yangg dipakainya. jika je seluar dallam yangg dipakainya ditarik ke bawah terpacul keluar batang konek nya yangg hitam legam.

Saya rasa kedua lelaki ini keturunan india. Kulit mereka yangg hitam dan cara mereka bercakap jelas menunjukkan keturunan mereka. saya terpaku melihat batang balak lelaki tersebut sungguh besar dan panjang.

Hitam legam terayun ayun. Dan yangg pasti konek lelaki tersebut masih berkulup. Sungguhpun terpacak keras di hadapanku kepalanya masih belum keluar dari sarungnya. Agaknya lelaki tersebut sdh lama terangsang melihat tubuhku yangg bogel dan melihat perlakuan Garnim menjilat jilat pepek ku yangg bertundun tebal dan berbulu halus.


Citer Lucah Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki
  • Dengaan tangannya yangg jugak gelap lelaki tersebut mula melancap batang konek nya dan menarik kulit kulup ke belakang hingga kepala licin warna hitam terbuka. mmg mengerikan melihat senjata lelaki berkulup.

  • Belum pernah saya melihat konek berkulup selama ini secara "live". saya biasa melihat jika melayari laman web porno. Kebanyakan lelaki barat dan negro senjata mereka berkulup. Di dallam hutan di tepi tasik kali ini saya disogokkan dgn batang konek berkulup.

  • Saya disuruh mencium dan menghidu kepala bulat tersebut. Sungguh aneh dan pelik baunya. konek Garnim tak berbau seperti ini. Agak lama menghidu batang hitam berkepala bulat tersebut saya disuruh menjilatnya pula.

  • Saya keluarkan lidahku dan menggerakkan hujung lidah sekitar kepala licin. stlah beberapa minit saya disuruh menghisapnya pula. Batang bersar tersebut saya masukkan ke dallam mulut dan mula mengulum dan menghisap.
Oleh krna Garnim masih bermain main pepek ku dgn lidahnya maka perasaan nafsuku bergejolak jua. dengaan penuh ghairah batang india tersebut saya sedut dan kulum penuh semangat. saya lihat lelaki tersebut tersentak sentak nikmat batang konek nya saya layan sebegitu.

Lelaki yangg mengawal Garnim mula melepaskan seluar yangg dipakainya. Agaknya diaorang jugak telah terangsang dgn perlakuan kitaorang bertiga. Apalagi jika melihat bibir pepek ku yangg merekah merah dan mula dibasahi dgn lendiran nikmatku.

Seperti kawannya juga, lelaki kedua ini mempunyai batang konek yangg cukup panjang dan besar. Sama seperti konek yangg pertama, konek yangg kedua ini jugak berkulup. Lelaki kedua mula mengosok gosok torpedonya dan terlihat kulupnya mula ditarik supaya kepalanya keluar daripada kulitnya.

Dengaan senjatanya yangg terpacak keras diaorang bergerak ke arah belakangku dan menolak Garnim ke tepi. Terasa tangan kasar memegang kulit belakangku dan kedua buah dada ku yangg pejal dan kenyal diramas kasar.

Saya geli dan terasa nikmat diperlakukan bgitu. Agak lama payudara ku diramas ramas dan cairan pelicin makin bannyak keluar membasahi bibir kemaluanku. Tiba tiba saya dapat merasakan satu benda keras menyentuh belahan pepek ku.

Cerita Seks Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki

Kepala bulat mula menyondol pepek ku yangg merekah dan dgn tekanan agak kuat kepala bula mula menyelam ke dallam lubang nikmatku. jika je bahagian kepala terbenam, lelaki dibelakangku mula menekan batang konek nya lebih kuat dan saya dapat merasakan batang keras yangg besar dan panjang menyelam ke dallam rongga pepek ku.

Sungguh nikmat rasanya jika lelaki kedua menarik dan menyorong batang konek nya. saya dapat rasakan balak lelaki ini dua kali leblih besar dari balak Garnim. Sungguhpun dallam keadaan takut saya menikmatinya.

Sekarang kedua mulutku dipenuhi oleh batang hitam berkulup. Mulut atas dan mulut bawah disumbat oleh batang konek lelaki india yangg tidak kukenali. Mulut bawahku dikerja habis habisan oleh lelaki kedua.

Mulut atasku dikerja habis habisan oleh lelaki pertama. Garnim cuma melihat tak berdaya tunangnya dirogol konek lelaki asing. Tapi saya pula terasa seronok dirogol konek besar dan panjang. Belum pernah saya merasakan batang besar dan panjang meneroka syurga nikmatku.

Saya cuma mampu mengerang dan saya mencapai puncak nikmat dirogol konek besar ni. saya klimaks dan puas. Dan lelaki kedua jugak menghentakkan punggung nya dgn kuat ke punggung ku dan melepaskan benih hindunya ke dallam rahimku.

Sungguh bannyak dan panas terasa pangkal rahimku disiram benih benih india. Lelaki pertama masih menikmati mulutku yangg mungil. Lidahku terasa berlendir dan cairan masin keluar dari hujung kepala bulat.

Saya tahu cairan mazi lelaki pertama mula keluar dari lubang konek nya. Saya telan je cairan masin itu. Tiba tiba lelaki pertama menarik batang konek nya dari lubang mulutku.

Ternampak batang hitam tersebut basah lencun dgn air liorku. Lelaki pertama dgn terkengkang kengkang berjalan ke arah belakangku. Batang hitamnya itu terhangguk hangguk jika diaorang bergerak. Pinggangku dipegang dan kepala bulat diarahkan ke lubang pepek ku yangg basah berlendir.

Dengaan sekali tekan seluruh batang hitam meluncur masuk ke dallam lubang pepek ku. Tanpa lengah disorong tarik batang konek nya dan saya sekali lagii menikmati kulup kedua yangg tak kalah hebatnya.

Cuma beberapa minit lelaki ini tiba tiba berdayung makin laju dan dgn suara kuat keluar dari mulutnya diaorang melepaskan cairan hangat menghala ke rahimku. Sekali lagii cairan kental lelaki india membasahi pangkal rahimku dan menyemai rahimku yangg sdg subur.

Saya cuma terkemut kemut nikmat menerima curahan benih benih hangat tersebut. saya berdoa agar saya tidak mengandung. Selepas puas menikmati tubuhku yangg ranum kedua lelaki tersebut menyarungkan semula pakaian mereka dan mengucapkan terima kasih kepadaku dan pantas beredar ke dallam semak semak.

Tanpa kudrat saya menghampiri Garnim dan melepaskan ikatan pada tangannya. dengaan mata kuyu tak berdaya Garnim menoleh kepadaku tanpa kata. saya puas dan nikmat dirogol konek dua lelaki tadi.

[kaki]
Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki ***
Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki, sex story , Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki cerita lucah Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki, kisah kongkek Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki, citer blue Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki, porn, erotic novel sex, Nikmat Dirogol Konek Dua Lelaki



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/