Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap

Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap | saya mmg gila seks, walau pun belum pernah, explore pantat tue saya daah selalu pancut pakai tangan. hampir tiap hari. saya sentisa cari peluang so bila situasi nii berlaku saya pun cuba untukk "mengambil kesempatan dlam kesempitan". My first kisah seks bermula sewaktu student kat ipts saya mahu dekat final exam.

Saya ajar subjek akaun so mmg susah lah. so banyakk student saya yang carry mark mereka below 30. mmg takut fail kat final sebab hnya ada 40 mark kat final exam.

Anyway saya blh bagi mereka markah curi curi kalau saya suka atas dasar inilah saya dapat peluang keemasan nie. Ada seorang student saya yang mmg body solidlah. amoi lak tu.

Citer Melayu Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap

Mark diorang mmg rendah kalau tak silap 28. tapi diorang bukan tak study hnya memang. entah saya pun tak tau apa masalah diorang yang tak pandai faham faham apa yang saya ajar.

Kulit diorang putih rambut nya stail lady Di. kira kira dekat sebulan sebelum final diorang datang kat ofis saya. rupa rupanya mahu minta belas kasiham saya untukk tambah markah diorang krna diorang takut tak dapat gred bagus sebab diorang adalah harapan keluarga maklumlah orang susah katanya.

Saya pun apa lagi. tengah asyik kat buah dada diorang sejak diorang masuk kat pintu opis nie. terus setuju dgn syarat. saya belum bagi tau diorang syaratnya. tapi saya ajak diorang keluar petang tue untukk discuss hal nii dgn lebih lanjut.

Petang tue kat jam 4 saya tunggu diorang kat salah satu shopping center sekitar sini 5 minit kemudian diorang pun datang fulamak punya lah sopan diorang punya dressing style.

Sebab amoi nii mmg sopan kat ipts saya, saya tak kisah. saya ajak diorang makan kemudian borak borak sebentar lepas tue saya ajak diorang ke rumah saya untukk "syaratnya" diapun saya tengok dlam keadaan terpaksa setuju juga.

Mule kisah seks nii pada masa sampai kat rumah saya bawa diorang duduk kat sofa mahal saya yang terletak di tengah ruang tamu, saya bagi diorang satu gambar adegan seks yang mmg banyakk kat rumah saya tue dan diorang terkejut, saya kata itulah syaratnya.

Bukan susah sangat kitaorang main yang ringan ringan je kata ku, diorang tak setuju saya kata ok kalau diorang mahu gagal terus blh belahlah sekarang. last last diorang setuju itu pun dgn syarat "yaang ringan sahaja" saya pun mula lah duduk dekat dekat diorang tunduk diam je muka diorang daah merah semacam.

Mmg first time nii saya peluk diorang wah solidnya body diorang tak gerak pun macam tunggul. saya usak rambut diorang dan bagi kiss kat pipi diorang tolak sikit lepas tue saya kiss lagii sambiil tangan saya menjalar kat bodynya yang solid tue at first diorang menolak tapi mngkin daah stim diorang diam sahaja.

Saya pun mulalah berani cium kat bibir diorang saya kulum lidah die. diorang tolak saya tapi saya pengang tangannya dan saya tolak diorang kat sofa pelahan lahan. saya himpit batang zakar saya yang daah keras sekarang nii kat bahagian sensetif diorang tue walaupun saya masih pakai seluar jeans tapi daah ketara menonjol diorang die pun kojol sekajap saya kiss lagii kali nii tangan saya mula raba kat buah dada nya yang besar tue diorang mudah stim maut daah tangan diorang daah tak menolak lagi.

Saya buka butang bajunya satu persatu dan nampaklah branya berwarna putih romantislah. kata ku. saya dgn slow saya buka bra tersebut dan terpaparlah buah dada nya yang besar tu, diorang daah mula mahu bangun saya tolak balik saya kiss lagii kali nii jari saya main kat puting buah dada nya diorang daah mengerang keseronokan sambiil matanya terpejam lepas tue saya kiss lehernya kat dada dan last kat puting.

Novel Blue Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap Cite Seks
Punyalah keras. warna pink lak tu. saya hisap dgn ganas diorang menjerit diorang cuba bangun saya tolak dan himpit dgn badan saya, sambiil muka saya menampal kat dada diorang saya lipat tangan diorang kat belakang.

Saya main puting diorang betul betul sampai diorang naik syok semula. diorang daah lemah mata diorang terpejam sewaktu saya lepaskan buah dada nya saya ambik tali seutas tali kasut kat bawah sofa yang mmg saya daah sedia awal awal lagii saya ikat kedua tangannya kat belakang diorang terkejut dan mahu menjerit saya terus cekik lehernya dan saya cakap kat diorang yang saya ikat tangannya untukk keselamatannya sendiri diorang diam semula daah takut dah.

Saya terfikir sejenak saya mahu merogol?. dan saya daah mahu jadi perogol ?. perogolpun perogollah. saya daah tak tahan daah lagipun saya ada alasan yang kukuh untukk meneruskan "sesi" ini.

Saya pandang diorang semula saya bagi tau yang ini merupakan syarat untukk bagi diorang lulus. walau apa pun berlaku diorang tak blh menjerit diorang diam je dan saya nampak air matanya mula menitis saya tak kisah saya angkat diorang kat lantai sini luas fikir ku.


Novel Seks Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap
  • Saya mula menciumnya dgn lebih ganas diorang yang tadi menangis mula syok walau pun daah menitiskan air mata terpaksa kot. sambiil memandang tepat kat mata nya tangan ku membuka zip seluarnya yang daah basah daah keluar dah.

  • Kata ku apa bila zip longar tanganku merayap ke pantat nya fulamak banyaknya bulu basah pula tue diorang terus memejamkan matanya saya memasukkan jari ku dlam pantat nya ketatlah mmg sah masih vergin fikirku saya menekan jari ku pelahan lahan keluar masuk diorang hnya mengerang je sambiil itu saya menghisap putingnya dgn rakus sekali tiba tiba jari ku terasa pancutan, diorang cum lagi.

  • Ku lihat diorang daah tak bermaya. saya berhenti dan membuka semua pakaianku batang zakar saya dan stim maut lepas tue saya membuka pakaiannya pula seluarnya ku rentap dgn ganas diorang daah lemah longlai di depanku terbujur awek telanjang untukk "santapan pertama ku secara praktikal" ku lihat pantat nya yang berbulu daah basah dgn cecair pekat yang putih saya terus menjilat lurah pantat nya.
Diorang terus mengerang sambiil mengangkat tinggi dubur nya pantat nya ku hisap dgn rakus sekali terasa masin. tapi nikmat. saya menusuk jari telunjuk ku di lubang punggung nya mmg sempit pantat nya ku keringkan dgn lidahku sambiil lidahku meneroka bahagian dalaman pantat nya saya memasukkan dua jari ke lubang punggung nya diorang menjerit kesakitan saya berhenti sekejap.

Inilah masanya batang zakar saya beraksi. dgn mengangkat kakinya ke bahuku saya memandang mukanya dan memberinya ciuman yang lembut sementara itu saya memesukkan kepala batang zakar saya yang besar dlam lubang pantat nya pelahan lahan saya tak mahu menekan batang zakar saya untukk mengoyakkan selaput daranya saya mahu mengoyakkan selaput daranya pelahan lahan.

Saya suka melihatnya wajahnya tersiksa menahan kesakitan bagi saya itu lah nikmat seks yang sebenar. diorang membuka matanya memandangku dan saya memandangnya dgn senyum dan saya terus menekan batang zakar saya masuk secara paksa.

Citer Kongkek Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap

Sempit betul kata ku. sambiil menekan batang zakar saya kulihat diorang melihatku seolah olah meminta belas kasihan saya senyum. akhirnya kepala batang zakar saya sampai ke paras kedalaman yang cukup sempit dan bahagian batang zakar saya masih ada 4 sentimeter di luar pantat nya daah sampai kataku dan diorang terus memejamkan matanya dan serentak dgn saya terus menekan batang zakar saya.

Dan saya terasa koyakkan selaput daranya sedikit demi sedikit diorang terus menangis dan meminta saya berhenti saya daah tak sedar diri waktu itu saya terus menyontot pantat itu dgn ganas sekali keluar masuk sambiil menolak kedua kakinya ke depan.

Saya mengangkat dubur nya untukk menyoronokan aksi dan saya terus menyontot dgn pantas seperti binatang saya berasa seronok melihat diorang menangis kesakitan darah terus meleleh keluar. 8 minit kemudian saya daah mahu cum saya tekan sedalam mngkin dan memencutkan sperma ku dlam pantat nya dgn banyakk sekali dan tersenyum puas.

Itulah pengalaman seks pertamaku. diorang pun daah tak bergerak lagii nafasnya tercungap cungap saya bangun dan berjalan ke dapur untukk minum segelas air dan mandi. amoi itu terbaring di ruang tamu dgn sperma ku bercampur darah meleleh keluar dari celah pantat nya ke karpet lantai rumah ku.

10 minit kemudian saya datang ke ruang tamu dgn memakai tuala mandi. Ku lihat diorang masih tak bermaya. diorang ku angkat ke bilik tidur ku untukk ku kerjakan lagii kali nii atas katil ku saya menghentam dgn lebih ganas diorang daah tak bermaya sekali sekala diorang menjerit dan mengerang kesakitan tapi saya daah tak peduli.

Setengah jam selepas saya cum buat kali kedua saya menghentam lubang punggung nya dari belakang diorang menjerit macam mahu mati punggung nya koyak dan berdarah saya tapi kuteruskan jua krna nikmat saya sewaktu saya mahu cum saya memasukkan batang zakar saya ke mulutnya sampai di kerongkongnay sambiil mencengkam kedua rahangnya saya memancutkan sperma ku dlam mulutnya dan diorang terpaksa menelanya lepas itu saya menciumnya dgn rakus sekali.

Saya jugak mahu mencuba aksi yang lain dgn memasukkan batang zakar saya dlam lubang pantat nya diorang meronta dan menjerit saya menutup mulutnya dan terus menekan batang zakar saya lubang pantat nya yang kecil kini mula koyak dan berdarah dgn banyakk sekali saya terus menyontot nya diorang terus menangis, ternyata cara ini sangat menyakitkan.

Tetapi saya berasa puas. menyeksa dan menikmati hasilnya penderitaannya. berbagai keadah telah ku lakukan dan saya menghantarnya balik pada jam 9 malam itu stlah mengancamnya agar tidk menceritakan perkara itu dan memberinya ubat penahan sakit dan pencegah hamil.

Semenjak dari hari itu saya sering mengajaknya ke rumah ku untukk dikerjakan sepuas puasnya dan diorang tak pernah mengeluhpun dan tak pernah hamil. lubang pantat nya merupakan bahagian yang palingku gemari.

Pada final exam diorang telah lulus dgn cemerlang ini semua adalah atas daya usahanya untukk melayan nafsuku. Selepas itu saya tak pernah mendengar khabarnya lagi
[kaki]
Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap ***
Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap, sex story , Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap kisah blue melayu, Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap cerita seks Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap, citer melayu seks Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap, porn, erotic novel sex, Pantat Bohsia Kolej Memang Sedap



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/