Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya

Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya | Nama saya Dimdan. saya bekerja sebagai executive. Gaji saya yaang agak lumayan membolehkan saya memiliki sebuah kereta yaang agak mewah. Kegemaran saya chatting. Hampir setiap malam saya melayari internet untukk mencari kenalan. Sebenarnya saya masuk chatting ada rahsianya.

Suatu malam apabila selesai chatting kira kira jam 12 malam, handset saya berbunyi. Baru tadi saya chatting dngn pompuan ni. saya menjawab panggilan tue dan diaorang menyuruh saya menjemputnya di suatu tempat yaang telah diberitahunya.

Cerita Erotik Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya

Tanpa membuang masa saya pun membawa kereta saya ke tempat yaang di katakan. Sampai di tempat yaang di tuju, diaorang telah menunggu di situ. Terkejut saya. Betul ke apa yaang saya lihat ni.

Semasa chatting, diaorang memberitahu saya agenya 49 tahun. Tapi bila saya berjumpanya dengannya, pakaian yaang dipakai dan bentuk badannya bukan seperti pompuan 50 tahun. Masa itu butuh saya dlm seluar dahh mula menegang.

Memang umur diaorang nii dahh 49 tahun tapi body dan muka diaorang mmg cantik gila. saya pun membawa pompuan nii ke tempat yaang exclusive. Makan makan dan menari. Jam dahh menunjukkan hampir pukul 2 pagi.

Saya bertanya pada diaorang ingin ke mana lagi. diaorang menyuruh saya mengikutinya. saya terus memandu kereta saya ke tempat yaang diaorang mahu. Rupanya diaorang membawa saya ke kediamannya di sebuah kondominium.

Diaorang kata jangaan takut. Tak ada siapa di rumahnya. Wow, dlm rumah tersebut semua peralatannya mewah. saya bertanya mana suaminya. diaorang beritahu suaminya ke Amerika ada urusan business. Anaknya semua dahh berkeluarga.

Diaorang datang membawakan air minuman dan diaorang meminta saya menunggunya krn diaorang hendak menukar pakaian. Katanya pakaian yaang dipakainya tidk selesa. Terkejut saya melihat apabila diaorang keluar dari biliknya.

Diaorang hnya memakai nite dress satin nipis. Kelihatan puting breastnya. Apalagi butuh saya pun mulala menegang. kita bersembang lagi. Bermacam macam topik hingga jam menunjukkan pukul 2. 30 pagi.

Tiba tiba diaorang memegang tangan saya dan mendekatkan kepalanya ke muka saya. saya pun terus memberi respon. saya pegang mukanya dan terus mengucup mulutnya. Tangan saya mula memegang pinggang dan bontot nya.

Ternyata bontot pompuan 49 nii masih kenyal seperti pompuan 20 an. Tangan pompuan nii dahh mula memegang butuh saya. butuh saya semakin menegang. diaorang menarik tangan saya ke satu tempat.

Cite Melayu Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya Kisah Seks
Meja besar di ruang tamu jadi pilihannya. kita membuka pakaian masing masing. diaorang berbaring di meja itu. saya mencangkung tepat di mukanya. butuh saya yaang sedia keras saya masukkan dlm mulutnya.

Saya masukkan butuh saya yaang kira hampir tujuh inci tue tepat dlm mulutnya. Tak blh masuk habis sebab mulutnya kecil. Tercungap cungap diaorang krn saya gerakkan batang saya seperti masuk dalm puki nya.

Diaorang mula menghisap dan menyedut butuh saya. Aduh rasa macam ingin terkucil saya di buatnya. memang power gila mulut die. saya membongkokkan badan saya tepat ke puki nya. saya mula menjilat jilat tepat pada biji kelentitnya.


Novel Lucah Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya
  • Diaorang menggerak gerakkan badannya ke kiri dan ke kanan. Ternyata kesedapan. saya mula menyedut lubang puki nya. saya sedut dngn kuat dan diaorang mula mengeluarkan bunyi. saya tujahkan butuh saya dngn kuat di mulutnya.

  • Diaorang terus mengerang ngerang tak tentu hala. Kemudian saya minta diaorang menonggeng di atas meja tu. saya menjilat lubang puki nya dari belakang. saya lihat puki nya dahh kemerah merahan.
Saya teruskan menjilat dan tangan saya memainkan biji kelentitnya. saya masukan lidah saya tepat di lubang puki nya. diaorang menjerit lagi. Rupanya diaorang dahh klimaks buat kali yaang pertama.

Diaorang berkata diaorang dahh tak tahan dan diaorang minta saya masukkan butuh saya dlm puki nya. saya mencangkung dan masukkan butuh saya perlahan lahan. diaorang menjerit jerit manja bila butuh saya mula menerjah ke dlm lubang puki nya.

Saya masukkan sampai santak butuh saya. "Urgh. argh" , hnya bunyi tue yaang kedengaran. saya lajukan hayunan saya dan diaorang semakin tak tentu hala. saya terlentangkan diaorang balik. saya letak kakinya di bahu saya.

Citer Kongkek Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya

Saya masukkan butuh saya di lubang puki nya balik. Kali nii mulutnya semakin kuat berbunyi. "Uurg. argh. sedapnya yg. sedapnya yg. come on yg". saya semakin melajukan hayunan saya.

Saya tenguk mukanya berkerut kerut dan, "Aargh" , diaorang berbunyi lagi. Kali nii diaorang klimaks lagi. saya suruh diaorang turunkan sebahagian badannya dari meja. saya turun ke bawah. dubur nya menonggeng.

Saya pun bantai lagii puki diaorang dari belakang. Kali nii saya makin ganas. Hentakkan demi hentakkan yaang kuat butuh saya menerjah puki nya. diaorang semakin tak tentu arah dan bunyi mulutnya semakin tak menentu.

Akhirnya saya dengar diaorang menjerit dan minta ampun suruh saya berhenti. Tapi saya semakin mengganas membuat hentakan demi hentakan. saya mula merasakan saya dan ingin shot. saya dengar diaorang berkata.

"Ampun bang. ampun bang. I dahh tak tahan lagii ni. tolong bang. tolong bang. ". saya semakin bernafsu. Akhirnya saya rasa saya dahh ingin terpancut. saya terus pancut dlm puki nya.

Terasa amat puas sekali. Peluh membasahi badan saya dan badannya. saya cabut butuh saya yaang dahh basah. pompuan age 49 tue menggeletar memeluk saya dan berkata yaang sekian lama diaorang bersetubuh dngn suaminya belum pernah diaorang merasa main lama dan teramat puas seperti main dngn saya.

Langsung diaorang mengajak saya masuk ke bilik tidurnya. Sebelum tue kita mandi bersama. Selesai mandi kita pun tidur bersama. diaorang memeluk saya dngn erat masa ingin tidur. Bangun bangun tidur dahh pukul 12.

30 tengahari.
[kaki]
Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya ***
Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya, sex story , Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya cerita erotik, kisah blue Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya, cerita lucah malay Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya, porn, erotic novel sex, Perempuan Berumur Jilat Butuh Saya



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/