Ramas Payudara Isteri Orang Sundal

Ramas Payudara Isteri Orang Sundal | Junny adalah pekerja setempat dngn saya bekerja. dia nie daah berkahwin anak daah ada 3 orang, tapi body die fuyoh memanng mengancam. yanng saya tahu die nie selalu pergi kelas senamrobik di luar selepas waktu kerja mgkin sbb itu body die mengancam.

Yanng saya tak leh tahan tuu bahagian dadanya yanng tersembul gebu tuu bagaikan gunung kinabalu. buah dada nya tak lah besar sangat tapi die punya tegap tuu yanng membuatkan saya hilang fikiran kejap.

Dia nie pakai tudung skaf memanng lemah lembut orangnya dan peramah. Ramai yanng mana tak tahu die nie daah khawin tergilakan dia, bukan padang wajahnya tapi pada potongan badannya dan dadanya itu khasnya.

Satu hari ingin terjadi kisah pejabat kitorang hendak berpindah tempat saya dan Junny sama sama mengemas di dlm bilik stor untukk dibungkus dan dibawa pindah. Hari tuu die pakai kebaya yanng membuka dada mulanya saya daah memanng geram daah kat payudara die tuu sampai saya mengemas pon tak tentu arah.

Junny dan saya duduk dilantai sambiil mengemas kemudian die menyuruh saya mengambil kertas yanng berada di atas kabinet di belakang ku saya pon berdiri untukk mengambil kertas yanng disuruhnya itu.

Cerita Blue Ramas Payudara Isteri Orang Sundal

Apabila saya berdiri saya terpandang payudara nya yanng masak ranum dan tegap itu di sebalik baju kebayanya bebungkus coli berwarna putih. Fuh. memanng class. macam anak dara punya. lah saya terpaku krn ini pertama kali saya melihat payudara nya yanng ku idamkan itu.

Dlam hati saya berkata "Kalau saya dapat saya ramas sampai puas". Kemudian die mengangkat kepalanya memandang saya sambiil bertanya "mana kertasnya", saya terperanjat dan buat tak tahu jer tapi saya rasa die tahu yanng saya melihat tetek nya krn die selepas itu menutup bahagian tetek nya dngn kain tudungnya.

Apabila telah habis mengemas jam menunjukan pukul 1 masa untukk rehat. saya bertanya pada "Junny ingin keluar makan tak" die kata "tak naklah" sbb die ingin baring kat stor sbb penat.

Saya pon terus keluar dari stor itu. Sampai diluar saya terasa yanng saya tertinggal barang iaitu kunci motor. Akupun masuk ke stor semula dan akau lihat Junny daah berbaring di atas lantai beralaskan kotak yanng telah dibuka menjadi lebar.

Saya terhenti langkah di hadap pintu yanng saya buka hnya separuh hnya kepalaku yanng terhulur. Alangkah indahnya pemandangan yanng saya lihat di saat itu. Sepasang gunung yanng tegap berada di hadapan saya.

Masa itu Junny baring melentang dan terserlahlah payudara nya yanng saya idamkan itu. Pelahan lahan saya masuk ke arahnya untukk melihat lebih dekat lagi. Apabila saya berada dekat dengannya saya pon duduk sama dngn payudara nya.

Sambil saya tatap puas puas, ingin pegang takut die sedar. Lama jugak saya menatap payudara nya itu hampir 10 minit juga. krn takut die sedar saya pon ambil keputusan untukk beredar.

Semasa saya hendak bangun die daah sedar dan die terperanjat melihat saya berhampiran dengannya. dia bertanya pada saya "Kau buat apa". saya dngn panik menjawab "Tak ada apa kak Junny saya cuma" die menyampuk "cuma apa kau ingin rogol saya ke? ".

Saya bertambah panik bila die cakap saya ingin rogol dia. "Baik kau cakap kau buat apa tadi, Kalau tdk saya beritahu orang pejabat" die bertanya. saya pon tak ada pilihan lain saya berterus terang dengannya yanng saya hnya memandang payudara nya yanng tegap itu.

"Apa ! " die menengking saya. "saya tak buat apa apa saya hnya lihat aje siapa tak geram tengok payudara kau macam tue" dngn berani saya berterus terang. dia terdiam sambiil tunduk.

Lama jugak die tunduk dan terus pergi. Di pejabat kitorang buat tak tahu aje macam tak ada apa yanng berlaku. Semasa hendak pulang die memberi mesej pada saya dngn menulis sekeping kertas menyuruh saya berjumpanya di tingkat 4.

Setahu saya tuu tingkat tuu tak ada orang selepas waktu kerja nie dan sunyi pulak tue. Tapi saya tak kisahlah mgkin die ada hal dngn saya mgkin pasal peristiwa tadi.

Saya pon terus menaiki lif untukk ke tingkat 4. Disana saya dapati tiada orang hnya lampu aje terpasang. saya terus berjalan melalui lorong di situ. Tiba tiba pintu sebuah bilik terbuka dan saya lihat Junny berada di situ sambiil melambai saya.

Saya menuju ke arahnya sambiil tertanya tanya apa die mahukan. Sampai berdekatan dengannya die menarik saya masuk ke bilik itu saya lihat bilik tersebut kosong tiada barang kecuali kotak lama.

Saya bertanya kepadanya kenapa panggil saya ke sini. die kata disini tiada orang. " Tadi kau kata kau geramkan kat payudara saya, sekarang saya ingin beri kau rasa ingin tak? ".

Saya terperanjat "Apa. Junny ingin beri payudara Junny untukk saya rasa, betul ke ni? " saya bertanya dngn senyuman. "Betul" dngn serius die menjawab. "Nak tak, kalau tak ingin Junny pergi", sambiil melangkah ke pintu keluar.

Apa lg saya dngn rakusnya terus menangkapnya di bahagian dadanya sambiil meramas payudara yanng saya idamkan itu selepas die melepasi bahu saya. dia merengek manja krn payudara nya diramas.

Cerita Lucah Ramas Payudara Isteri Orang Sundal Kisah Kongkek
Saya rasa nikmat tak terhingga apabila dapat meramas payudara yanng saya idamkan selama ini berada didalam genggaman saya. Tiba tiba saya rasa tangan saya basah dan membasahi bajunya saya berhenti meramas dan bertanya kepadanya " apa nie Junny".

Dia tersenyum dan berkata "Inilah susu saya untukk menyusukan anak saya, kalau ingin hisaplah". saya dngn rakusnya membuka baju Junny, satu persatu butang bajunya saya buka apabila semuanya terbuka saya selak colinya die merengek sekejap.

Cite Melayu Ramas Payudara Isteri Orang Sundal

"Hisaplah. " dngn nada manja. Mulanya saya teragak agak ingin melakukannya tapi die menarik kepala saya rapat ke payudara nya dan die sumbat puting payudara nya kemulut saya sambiil menyuruh saya menghisap putingnya.

Saya pon menghisap payudara nya dngn pelahan dan saya rasakan satu air yanng panas memasuki mulut saya rasanya tawar walau bagaimanapun saya menghisapnya juga. Lama lama saya naik syok dngn perbuatan tersebut lalu saya menghisap payudara nya seperti saya menghisap air kotak.

Dia merengek manja ini membuatkan nafsu saya naik. lalu saya angkat Junny dan baringkanya di atas lantai. dia merelakan apa yanng saya lakukan. Hampir 20 minit saya melakukannya akhirnya die bersuara yanng payudara nya daah kering susu die menyuruh saya berubah ke sebelah lagi.


Cerita Melayu Ramas Payudara Isteri Orang Sundal
  • Saya pon dngn tdk membuang masa terus berubah ke gunung sebelah dan menghisapnya seperti tadi. setelah saya ras perut saya penuh dngn air saya berhenti dan bangun. saya rasa nafsu saya memuncak lg apabila saya lihat payudara nya yanng saya hisap tadi dan saya mengulangi kembali meramas payudara nya dngn kuat sekali lebih kuat dari mula dan die merengek manja tanda kesedapan.

  • Saya turunkan kepala saya ke mukanya tapi die mengelak dan berkata "kau kata ingin rasa payudara saya je sekarang kau daah dapat sudahlah. ah. ah. " , sambiil merengek kesedapan kesedapan apabila saya meramas payudara nya itu.

  • Saya kata yanng saya tak puas dngn kelakuan tadi, jadi saya ingin rasa seluruh tubuh montoknya itu. dia terperanjat dan berusaha untukk melepaskan diri dari pelukan saya. Tapi saya menahan perlakuannya itu dan terus mengomoli badannya dngn ganas sekali.

  • Dia menjerit tapi saya tak endahkannya. saya terus mencium mulutnya supaya die tak menjerit lagi. Lam jugak saya cium die hingga die betul betul seronok dngn ciuman saya itu lidahnya saya hisap dan sekali sekala saya gigit lidahnya krn terlalu seronok dngn ciuman itu.

  • Setelah hampir 5 minit saya mencium bibirnya yanng gebu itu saya melepaskannya dngn pelahan sambiil tangan saya masih lg meramas pada payudara nya yanng menjadi kegeraman saya tue. "Ah. s. " die merengek manja.
Pelahan lahan saya menanggalkan baju kebaya biru yanng dipakainya mulanya die melawan tapi saya paksa jugak membuka bajunya itu lama kelamaan die membiarkan je perlakuan saya itu. Sekarang hnya tinggal colinya je yanng terbuka krn saya hisap tadi.

Novel Kongkek Ramas Payudara Isteri Orang Sundal

Saya mengangkat badannya sedikit agar dapat saya membuka pin coli di belakangnya. Dan sekarang tiada apa yanng tinggal di badannya dan saya lihat badannya yanng putih gebu itu di hadapan mata saya dan menanti untukk saya menjamahnya.

Dlam hati saya "Hari ini akan saya jadikan makanan kenduri saya". Coli yanng saya buka tadi saya campakkan ke atas bahagian kepalanya. Nafsu saya semakin menjadi jadi, pertama sekali saya mencium bahagian lehernya yanng memanng putih gebu itu dan sekali sekali saya menggigit lehernya.

Dia hnya mampu merengek manja sambiil tangan saya masih lg meramas payudara nya yanng gebu itu. saya daah bertekad takkan lepaskan payudara die dari ramasan saya krn ianya terlalu sedap bila saya meramasnya.

Lehernya memanng cantik saya jilat sampai basah lehernya. Apabila puas saya jilat lehernya saya menurunkan tangan saya ke bahagian bawah dan membuka kain yanng dipakai die melawan tapi saya mendesak jugak die merayu pada saya supaya tdk melakukannya namaun saya tdk hiraukannya die tak bolehh berbuat apa apa kecuali merengek manja.

Selepas terbuka butang kainnya saya memesukan tangan saya ke dlm kainnya dan meramas cipap nya. fuuh terasa cipap nya tembam sekali. saya menjadi semakin ganas kain yanng dipakainya saya londehkan ke bawah.

Citer Seks Ramas Payudara Isteri Orang Sundal

Kini die hnya tinggal seluar dlm je yanng berwarna merah jambu ini lg membuat saya ghairah. Tanpa membuat masa saya terus menyembam kan muka saya ke cipap nya dan menggosok hidung saya di cipap nya baunya agak hamis tapi itu belakang cerita.

Die hnya merenggek manja sambiil terangkat angkat kepalannya. krn kesedapan. saya bertambah ghairah apabila die berkelakuan demikian, dan saya terus membuka seluar dalamnya dan terserlahlah cipap nya yanng berbulu agak nipis itu terus saya masukan lidah di celah celah cipap nya.

Kali ini agak kuat jugak rengekkannya dan die merayu agar saya berhentikan kelakuan saya itu terhadap cipap nya. saya tdk menghiraukan rayuannya itu terus saya menjilati cipap nya seperti saya menjilat sisa makanan yanng lazat sekali.

Dia tdk bolehh berbuat apa apa kecuali sesekali die mengangkat bahagian bawah badannya itu krn kegelian agaknya. setelah hampir 5 mini saya menjamah cipap nya itu saya berhenti dan kali ini die hendak bangun tapi saya tdk membenarkannya krn saya hendak memulakan aksi seterusnay iaitu memasukan batang zakar yanng lama kehausan cipap pompuan ini.

Saya mengangkat kedua belah kakinya ke atas dan terserlahlah cipap nya yanng lazat itu dan memudahkan aaku memasukan batang zakar aku yanng saiznya agak besar jugak (saiz orang asia)kedalam cipap nya.

Dia cuba meronta untukk melepaskan diri, kali ini saya bertindak lebih kasar kepadanya. dia merayu agar saya melepaskannya, tapi saya tdk menghiraukannya. dngn satu hentakan jer batang zakar aku telah masuk semua kedalam cipap nya die menjerit seketika apabila batang zakar aku terbenam kedalam cipap nya.

Saya tersenyum kesedapan apabila batang zakar aku berada didalam cipap nya. Air matanya mengalir tanda menyesal tapi saya tersenyum kesedapan. "Tak sangka kau Junny mempunyai cipap yanng masih ketat lagi" kata saya.

Kisah Seks Ramas Payudara Isteri Orang Sundal
Dia tdk bersuara hnya mengelengkan kepalanya kekiri da kanan saya terus menarik batang zakar aku dan menyodoknya kembali seperti oang menarik papan dan menyorongnya kembali. Junny berdesis kesedapan dan saya teruskan dayungan saya itu.

Tangan saya masih lg di payudara nya sambiil meramas ramas manja. Iantan sudh menjadi tdk tentu arah kadang kadang badannya terjungkit naik apabila saya benamkan batang zakar aku dngn ganas sekali kedalam cipap nya.

Hampir 20 minit saya menyorong tarik batang zakar aku di dlm cipap nya dan tiba masanya saya hendak pancutkan sperma saya, tapi saya berhenti sekejap dan berkata pada Junny "Junny cipap kua masi ketat walaupun anak daah 3 orang ini membuatkan saya rasa tak puas kalau saya pancut sekarang jadi sekarang saya berhenti sekejap untukk berehat".

Masa berehat itu batang zakar aku masih didalam cipap Junny. sambil saya berehat itu saya sempat menghisap payudara nya yanng berisi susu itu selama lima minit. Selepas itu saya maneruskan sisa perjuangan saya semula sehingga penghabisan.

Setelah 15 minit saya melakukan terhadapnya tiba masanya saya memancut semua sperma saya ke dlm cipap nya. dia hnya berdesis kesedapan apabila sperma saya bertakung didalam cipap nya. saya menghembuskan nafas kelegaan.

Dia memejamkan matanya sambiil bibirnya terkumat kamit seperti membaca sesuatu. Selesai jer kitorang berdua berpelukan untukk menghilangkan rasa letih kami. Junny kemudiannya bangun dan mencapai pakaiannya yanng berterabur diatas lantai.

Saya terus mencapai baju akau dan memakainya semula. Sewaktu mamakai baju kitorang sempat lg berbual bual die bertanya pada akua adakah saya puas sekarang saya kata kalau ikutkan hati belum tapi ini daah cukup untukk memenuhi pintaan batang zakar aku ini.

Dia hnya tersenyum. kami pon beredar dari bilik tersebut sambiil saya masih lg meramas payudara nya sewaktu berjalan menuju ke lif. saya tak akan lupakan kegebuan payudara Junny ini.

[kaki]
Ramas Payudara Isteri Orang Sundal ***
Ramas Payudara Isteri Orang Sundal, sex story , Ramas Payudara Isteri Orang Sundal cerita blue, kisah lucah Ramas Payudara Isteri Orang Sundal, cerita seks Ramas Payudara Isteri Orang Sundal, porn, erotic novel sex, Ramas Payudara Isteri Orang Sundal



Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita Lucah sex daily updates.
http://xlucah.blogspot.com/